loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 377 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

مرتضی پاشایی خواننده جوان و خوش صدای کشورمان این روزها در بیمارستان بهمن تهران بستری شده است وتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار ضد و نقیضی در خصوص سلامتی ایشان به گوش می رسد. افراد سرشناس ورزشی و هنری بسیاری برای عیادت از وی به این بیمارستان رفته اند . از جمله هنرمندانی که در روز شنبه و یکشنبه در بیمارستان بهمن حاضر شدند تا از مرتضی پاشایی عیادت کنند که موفق به دیدنش نشدند می‌توان به مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمدرضا گلزار، فرزاد فرزین، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، زهرا عاملی، امید جهان، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، محسن افشار و .. اشاره کرد.

حضور هنرمندان بر بالین " مرتضی پاشایی" +تصاویر

حضور هنرمندان بر بالین " مرتضی پاشایی" +تصاویر


Admin بازدید : 462 جمعه 1393/08/16 نظرات (0)

"پریچهر حسینی"، همسر بازیگر بااخلاق سینمای ایران، در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش از این گفته که برخی اوقات به طرفداران شوهرش حسادت می‌کند اما رفتارهای شایسته شهاب دلگرمش می‌کند. شهاب حسینی که این روز‌ها اولین فیلم خود در مقام کارگردان با نام «ساکن طبقه وسط» را روی پرده دارد به لحاظ شخصیتی آدمی است بشدت دوستدار خانواده، همواره سعی کرده زندگی متعادلی را برای همسر و دو فرزند پسرش فراهم کند.

..

"پریچهر حسینی" در گفت‌وگویی  گفته است: گاهی اوقات شده که به طرفداران شهاب حسودی‌ام می‌شود اما هم رفتارهای شایسته شهاب و هم برخوردهای او نسبت به طرفدارانش دلگرمم می‌کند؛ امیدوارم که خداوند همواره کمکش کند. وی ادامه داده است: خدا را شکر عشقی بین من و شهاب بوده است که نگذاشته اتفاق خاصی بین ما بیفتد. البته که همه زندگی‌ها سختیهای خاص خودش را هم دارد.

Admin بازدید : 224 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)

مجموعه عکسهای زيبا و جذاب از میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

زیباترین عکسهای میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

گالری عکس میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 عکس جدید  میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 میلاد کی مرام در سال ۹۳

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 تصاویر میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

تايباد اس ام اس

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس سلفی  میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 


 

 

 

 

 


 

 

Admin بازدید : 149 چهارشنبه 1393/07/23 نظرات (0)
او بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، داریوش کاردان آغاز کرد.

مهران غفوریان در یکی از آیتم های مجموعه ویدیویی «شوخی کردم» لباس زنانه پوشید که تصویر بامزه او را در پشت صحنه آن به همراه مهران مدیری می بینید.

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، داریوش کاردان آغاز کرد. و خیلی زود به جرگه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گلها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد و ساخت که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را کارگردانی کرد و ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون.

 گریم زنانه "مهران غفوریان"+تصویر

Admin بازدید : 115 شنبه 1393/07/19 نظرات (0)

افتتاحیه فیلم کمپ ایکس ری با بازی پیمان معادی و کریستین استوارت برگزار شد تا این فیلم اکرانش را در آمریکای شمالی آغاز کند. کمپ ایکس ری به نویسندگی و کارگردانی پیتر ساتلر روایتگر داستان زنی است که به عنوان نیروی ارتش آمریکا به زندان گوآنتانامو اعزام می‌شود. در این زندان مسلمانانی حضور دارند که توسط ارتش آمریکا دستگیر شده‌اند. این زن با یک زندانی جوان مسلمان که 8 سال عمر خود را در گوآنتانامو سپری کرده است، آشنا می‌شود. تصاویری از پیمان معادی و کریستین استوارت در مراسم افتتاحیه این فیلم در نیویورک را در ادامه ببینید.

"پیمان معادی" در کنار یک زن هالیوودی سرشناس +تصاویر

"پیمان معادی" در کنار یک زن هالیوودی سرشناس +تصاویر

Admin بازدید : 149 یکشنبه 1393/04/15 نظرات (0)

پرویز پرستویی بازیگر محبوب سینما تصمیم دارد آلبومی صوتی از خود را در عید سعید فطر معادل در موزه سینما رونمایی کند. موسیقی این آلبوم صوتی به عهده کارن همایونفر آهنگساز خوش نام و مطرح ایرانی است. این آلبوم صوتی به تهیه کنندگی علیرضا عزیزی تهیه شده است. پرویز پرستویی پیش از این نیز 5 دکلمه را در کارنامه هنری خود دارد. دکلمه های بی بی جان – رسول نجفیان، عشق است – دارینوش، دوستت دارم – دارینوش، بابایی – دارینوش، سلام، خداحافظ – دارینوش که از فعالیت های قدیمی این بازیگر به شمار می روند.

..

پرستویی دارای مدرک درجه یک هنری (دکتری) است. سابقه درخشان این خواننده در زمینه هنر و سینما موجب شده است که اکثر مخاطبین و هواداران کارن همایونفر و پرویز پرستویی این همکاری را به فال نیک گرفته و انتظار آلبوم صوتیی شنیدنی با سطحی بالا را از همکاری این دو عزیز داشته باشند.

Admin بازدید : 99 شنبه 1393/04/07 نظرات (0)

"مرتضی احمدی" هنرمند پیشکسوت رادیو و تلویزیون یکی از چهره های ماندگار در عرصه صدا و تصویر است. این هنرمند بزرگ ایرانی اکنون 90 ساله است اما خدا را شکر که هنوز سرپاست و سرحال به فعالیت هایش ادامه میدهد. او در مورد زندگی شخصی اش میگوید :  در 34 سالگی ازدواج کردم و همسرم زهرا جوانشیر 33 ساله بود. هر دو کارمند راه آهن بودیم. بسیار خوشبخت بودیم. اولین بچه ما آزیتا به دنیا آمد و 3سال بعد مازیار، ما دیگر غمی نداشتیم و با هم کارها را انجام می دادیم و به بچه ها می رسیدیم. متاسفانه همسرم سرطان سینه گرفت و ما دیر متوجه شده بودیم. اما همه کار کردیم. عمل کردیم، خارج رفتیم، 7سال طول کشید و سرطان تمام وجودش را گرفت. به فعالیت های هنر ی ام نمی رسیدم اما روحیه همسرم خیلی خوب بود. زمانی که زهرا فوت کرد بالا سر قبرش قسم خوردم که خودم بچه ها را بزرگ می کنم و نمی گذارم زیر دست کسی بیفتند. هیچ وقت نتوانستم زنی بهتر از زهرا پیدا کنم برای همین ازدواج نکردم.

...

مرتضی احمدی در خصوص شادابی اش در سن 90 سالگی اضافه کرده است : از 16سالگی ورزش را شروع کردم و تا حالا هیچ وقت ترکش نکردم. الان هم با همین وضعیتم هر روز نرمش و پیاده روی می کنم. تقریباً 90 درصد مردم در سن 90 سالگی آلزایمر می گیرن و من فقط به خاطر ورزشه که آلزایمر نگرفتم. عاشق دمپختک و کله جوش هستم. خیلی کم شیرینی می خورم.

Admin بازدید : 123 چهارشنبه 1393/03/28 نظرات (0)

"فرزین سرکارات" همسر "شیلا خداداد" بازیگر تلویزیون و سینما در کنار کامران تفتی ، سیاوش خیرابی و سام درخشانی هنرمندان اعزامی به برزیل دیده میشود . فرزین سرکارات جراح متخصص زیبایی است .

...

رضا یزدانی، حسام نواب‌صفوی، پژمان جمشیدی، سیاوش خیرابی، فاطمه گودرزی، مهراب قاسم‌خانی، سید جواد هاشمی، محسن تنابنده، لیندا کیانی، نرگس محمدی، کامران تفتی، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی‌نیا، یوسف طاهریان، بابک اردلان و مهدی پاکدل هنرمندانی هستند که برای حمایت از تیم ملی به برزیل سفر کرده‌اند. پروژه یار دوازدهم یک مجموعه مستند ۲۲ قسمتی برای شبکه نمایش خانگی است که در حاشیه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ساخته می‌شود.

Admin بازدید : 125 پنجشنبه 1393/03/15 نظرات (0)

یک ستاره سینمایی دیگر هم رسما خواننده شد +عکس

یک بازیگر دیگر مطرح سینمای ایران به زودی در قالب آلبومی پاپ در بازار موسیقی کشور آفتابی می شود. امین حیایی که پیش از این سابقه فعالیت های موسیقی از قبیل حضور در آلبوم باران از گروه کویر، نمایش موزیکال "قحطی نور" و فیلم سینمایی "بوی بهشت" را داشته است، این بار در یک آلبوم مستقل به همراه «پدرام نصیری» به بازار موسیقی کشور خواهد آمد.

...

تک قطعه «زندگی سفید» نخستین اثری ست که از این آلبوم به زودی منتشر خواهد شد. «دنیا کندری» ترانه این اثر را سروده و پدرام نصیری ملودی آنرا ساخته است. «محمدرضا رهنما» این قطعه را تنظیم کرده و کامبیز شاهین مقدم و میلاد فرهودی ( استودیو پاپ ) نیز وظیفه میکس و مسترینگ این اثر را بر عهده دارند. میلاد درخشانی، نیما رمضان، بابک ریاحی پور و... از جمله نوازنده هایی هستند که در این اثر حضور دارند.

Admin بازدید : 499 چهارشنبه 1392/12/07 نظرات (0)

حمید عسکری هم بازیگر شد +عکس

فیلمبرداری فیلم تازه محمد بانکی به نام "دو دوست" این روزها ادامه دارد، فیلمی که به جز بازیگرانی همچون پوراندخت مهیمن و سحر قریشی چهره آشنای دیگری هم دارد. حمید عسکری خواننده پاپ که سال شلوغی را پشت سر می گذارد..


Admin بازدید : 243 چهارشنبه 1392/12/07 نظرات (0)

مهران مدیری هم کنسرت گذاشت

همایون نصیری چهره جوان شناخته شده موسیقی که سرپرستی گروه پرطرفدار «دارکوب» را برعهده دارد و پیش از این سابقه همکاری با مدیری را برای ترانه خوانی در گروه خود داشته است، به تازگی و به دعوت مدیری برای نوازندگی به صوررت کلیپ وار در مجموعه «شوخی کردم!» حضور یافته است….

Admin بازدید : 149 جمعه 1392/11/25 نظرات (0)

حمید گودرزی بازیگر سینما در تمرین استقلال

 عکس های بازیگر مطرح سینما وتلوزیون با بازیکنان تیم استقلال در تمرینات این تیم را درادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 161 سه شنبه 1392/11/15 نظرات (1)

سوژه شدن ممنوع‌ الکار بودن محمدرضا گلزار

عکس محمدرضا گلزار اسفند 92

محمدرضا گلزار بازیگر مشهور و سرشناس ایرانی ممنوع الکار شده است و نمی تواند درر فیلم جدید بهمن فرمان آرا به نام دلم می خواد ایفای نقش کند..

Admin بازدید : 326 سه شنبه 1392/11/15 نظرات (0)

عکس های بازیگران در جشنواره فجر ۹۲

عکس بازیگران زن درجشنواره فجر 92

عکس های جدید بازیگران زن و مرد مشهور ایرانی با تیپ متفاوت در جشنواره فیلم فجر ۹۲ را درادامه مطلب مشاهده کنید و لذت ببرید..

Admin بازدید : 148 دوشنبه 1392/11/07 نظرات (0)

عکس مجید مظفری و برادر دوقلویش !!

عکس مجید مظفری بهمن 92

عکس جالب و دیدنی از مجید مظفری در کنار برادر دوقلویش که دخترش نیکی آن را در اینستاگرام منتشر کرده است در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 206 شنبه 1392/11/05 نظرات (0)

آخرین وضعیت سلامتی رضا رویگری ..!~

عکس رضا رویگری بهمن 92

رضا رویگری خواننده و بازیگر مشهور ایرانی که به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود از بیمارستان مرخص شد.جزئیات این خبر را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 351 دوشنبه 1392/10/30 نظرات (0)

عکس های جنجالی پیمان معادی با کریستین استوارت..!

عکس لورفته پیمان معادی وکریستین استوارت

عکس های جدید و جنجالی از پیمان معادی بازیگر ایرانی با کریستین استوارت بازیگر مشهور هالیوودی در فرش قرمز فیلم اردوگاه اشعه ایکس را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 169 جمعه 1392/10/27 نظرات (0)

بازیگر مشهور سریال آوای باران طرفدار استقلال !!!+عکس

عکس علامت سوال

عکس دیدنی از بازیگر جوان و مشهور سریال آوای باران که در آستانه دربی استقلال و پرسپولیس طرفداری خود از استقلال را نشان داده است در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 172 پنجشنبه 1392/10/26 نظرات (0)

جدیدترین عکس امین حیایی و همسرش

جدیدترین عکس امین حیایی وهمسرش بهمن 92

امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق در مراسم اختتامیه جشنواره جام جم شرکت کردند.مجری این برنامه احسان علیخانی بود.عکس این زن و شوهر را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 213 چهارشنبه 1392/10/25 نظرات (0)

دختر پیمان معادی در نقش پسر در یک نمایش + عکس

nojv \dlhk luhnd 92

عکس دیدنی از دختر پیمان معادی که باران نام دارد و به همراه پدرش در نمایش در انتظار گودو نقش یک پسر را ایفا می کند در ادامه این مطلب مشاهده کنید/..

Admin بازدید : 95 یکشنبه 1392/10/22 نظرات (0)

گریم جالب پژمان جمشیدی در فیلم جدیدش !+عکس

پژمان جمشیدی

 

پژمان جمشیدی بازیکن فوتبال و بازیگر سریال پژمان در فیلم شرف خانواده فضل با شقایق دهقان همبازی شده است که گریم جالبی در این فیلم دارد_ اطلاعات کامل +تصاویر درادامه مطلب..

Admin بازدید : 215 شنبه 1392/10/21 نظرات (0)

بازگشت جنجالی رامین پرچمی !+عکس

 

بازگشت جنجالی رامین پرچمی !!+عکس

رامین پرچمی بازیگر ایرانی که با سریال در پناه تو به اوج شهرت رسید دوباره به صحنه تئاتر برگشته است و با سه بازیگر زن همکار شده است_اطلاعات کامل +عکس درادامه مطلب..

تعداد صفحات : 3

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 644
  • بازدید ماه : 346
  • بازدید سال : 14,887
  • بازدید کلی : 1,508,775
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..