loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 0 شنبه 1393/09/22 نظرات (3)

تاکنون مطالب و مقالات بسیاری در خصوص مصرات و فواید زیبایی مصنوعی نوشته شده است، اما شاید هیچ کدام به اندازه دیدن این تصاویر توجه شما را به روند رو به افزایش جراحی های زیبایی در جهان جلب نکند.

وقتی یک دختر جوان که خودش را به عروسک باربی تبدیل می کند! + عکس

"والریا لوکیانوای" بیست و نه ساله، یکی از زنان جوانی است که این روزها توجه بسیاری از نشریات و رسانه های دنیا را به خود جلب کرده است. این مدل اوکراینی- مولداویایی، شباهتی عجیب به عروسک های معروف باربی دارد. کمر باریک و موهای بلند بلوند، چشمان درشت و صورت عروسک گونه اش، بیشتر از یک انسان معمولی که جراحی پلاستیک کرده، شما را به یاد عروسک های بی جان باربی می اندازد.

این مدل اوکراینی تبار، با وجود مقالات و گزارشات متعددی که از جراحی های زیبایی فراوانش می گوید، اصرار دارد که جز ایمپلنت جراحی دیگری انجام نداده است. اما بسیاری از کارشناسان تغذیه و پزشکی معتقدند او قطعا جراحی های بی شماری، از جمله عمل بر داشتن دنده برای باریک تر کردن کمرش انجام داده است.

والریا یک گیاهخوار است و فقط از مواد گیاهی مایع تغذیه می کند و اعتقاد دارد استفاده از لنزها و آرایش خاصش است که او را شبیه باربی جلوه می دهد.

وقتی یک دختر جوان که خودش را به عروسک باربی تبدیل می کند! + عکس

وقتی یک دختر جوان که خودش را به عروسک باربی تبدیل می کند! + عکس

وقتی یک دختر جوان که خودش را به عروسک باربی تبدیل می کند! + عکس

Admin بازدید : 1088 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

"چارليز ترون" و "شون پن" به دليل درست مراقبت نکردن از فرزند خود، به دادگاه فرا خوانده شدند. "چارليز ترون" 39 ساله و شون پن 54 ساله براي گردش و تفريح به يکي از تفرجگاه هاي کاليفرنيا رفته بودند و جکسون پسر خوانده چارليز ترون همراه آنها بود که دچار اين دردسر شدند. گفته مي شود يکي از رهگذران متوجه مي شود جکسون اندکي دورتر از اين زوج مشهور با بداخلاقي در گوشه اي نشسته است. رهگذر براي اينکه ببيند، بچه براي چه ناراحت است، به او نزديک مي شود.

..

اما "چارليز ترون" به او هشدار مي دهد که نزديک بچه نشود. اين فرد نيز با تصور اينکه يکي از اين دو بازيگر يا هر دو آنها با بچه بدرفتاري کرده اند، با پليس تماس مي گيرد. پليس اندکي بعد اين زوج را دستگير مي کند. اما در نهايت هيچ مدرکي که نشان دهد آنها با فرزند خود بدرفتاري کرده اند، به دست نيامد. "چارليز ترون" پيشتر درباره فرزند خود به خبرنگاران گفته بود: او بچه فوق العاده مستقلي است. هوشياري او واقعاً مرا متعجب مي کند. او خيلي سريع همه چيز را مي فهمد و درک مي کند. شايد در ابتدا خجالتي به نظر برسد اما بعد ناگهان متوقف ناپذير مي شود. چارليز ترون و شون پن اکنون چند ماه است که روي پروژه «آخرين چهره» کار مي کنند. فيلم را پن کارگرداني مي کند و ترون نيز از بازيگران آن است. خاوير باردم ديگر بازيگر اصلي اين فيلم است.

Admin بازدید : 330 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

سوخت این اتوبوس، که با چهل صندلی در سرویس حمل مسافر بین شهرهای بریستول و باث در غرب بریتانیا به کار گرفته شده، منحصرا از گاز بیومتان تامین می‌شود که بالا پردازش پسمانده غذایی و فضولات انسان به دست می‌آید.

اختراع اتوبوسی که با مدفوع انسان حرکت میکند! +تصاویر

از این اتوبوس با عنوان یک وسیله نقلیه دوستدار محیط زیست یاد شده است که می‌تواند مسافتی تا سیصد کیلومتر را با یک باک پر از گاز بیومتان بپیماید. این مقدار گاز حاصل فضولات تولیدی پنج نفر در طول یک سال است. شرکت اتوبوسرانی شهر تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب باث این اتوبوس را برای حمل مسافر بین مرکز شهر و فرودگاه شهر بریستول به کار گرفته است. گاز بیومتان مورد نیاز در تاسیسات پردازش فاضلاب شهر بریستول تهیه می‌شد که به شرکت آب و فاضلاب جنکو تعلق دارد که برای این وسیله نقلیه نام "بیوبوس" را انتخاب کرده است. محمد صدیق، مدیر شرکت جنکو گفته است که خودروهای گاز سوز نقشی مهم در بهبود کیفیت هوا در شهرهای بریتانیا ایفا می‌کنند اما بیوبوس این امتیاز را هم دارد که نیروی محرکه آن را خود مردم ساکن محل تامین می‌کنند و شاید بعضی از مسافران هم به تولید سوخت آن کمک کرده باشند.

سرویس بیوبوس هر ماه حدود ده هزار مسافر را جابجا خواهد کرد. یکی از مقامات محلی گفته است که این اتوبوس "در زمانی مناسب" به راه افتاده زیرا در نظر است سال آینده بریستول عنوان "پایتخت سبز اروپا" را دریافت کند. شرکت پردازش فضولات بریستول هر سال حدود ٧٥ میلیون متر فضولات و ٥٥ هزار تن پسمانده غذایی را پردازش می‌کند و در حال حاضر، هر سال ١٧ میلیون متر مکعب گاز بیومتان تولید می‌کند که برای تامین سوخت مورد نیاز ٨٥٠٠ خانه کافی است.

Admin بازدید : 654 جمعه 1393/08/30 نظرات (0)

"ملیکا شریفی نیا" با انتشار عکس بالا در صفحه شخصی اش نوشت:


و اينگونه بود كه لذت به دنيا آمدنمان دوچندان گشت ! وقتي طبق معمول روز تولدت درست ميفته وسط فيلمبرداري و تهيه كننده ي بي نظير كار براي تو و ديگر عزيزهاي آباني همچين ضيافتي تدارك مي بينه و غرقت مي كنه در يك دنيا لذت و مهربوني و حس هاي خوب... بي نهايت ممنونم از لطف بي حدتون جناب " داهاي " عزيز واقعا انتظار همچين جشن قشنگي رو نداشتم خيلي زياد شرمنده و خوشحالم كردين :) و لازم به ذكره كه اين جشن سر صحنه ي فيلمبرداري " پانسيون دختران " در رستوران ايتاليايي "پاپلي" گرفته شد و از اونجايي كه من سر پلان طبق معمول بايد غذا مي خوردم كلي از غذاهاي بي نظير اين رستوران رو امتحان كردم و اونقدرررر خوشمزه بودن كه دلم نيومد بهتون معرفيش نكنم ! (غذاهاي روي ميز مربوط به جشن ما ميشه نه رستوران ) خلاصه كه خودمم برنامه ريختم در اولين فرصت خواهر قشنگمو مهمون كنم اينجا چون شك ندارم عاشق پيتزاهاش ميشه (گفتم همين جا اعلام كنم كه مهمون مني دوباره زيرش نزني كه آآآي خواهر كوچيك مهمون نمي كنه و وااااي من بزرگترم

جشن تولدی که تهیه کننده برای بازیگر خانم گرفت! +تصاویر

Admin بازدید : 432 پنجشنبه 1393/08/29 نظرات (0)

چهارمین دوره مسابقه ملکه زیبایی زنان مسلمان در اندونزی آغاز شد؛ اما برگزار کنندگان این مسابقه مدعی هستند که معیار قضاوت برای انتخاب "ملکه"، میزان پایبندی به ارزش‌های اسلامی است.

یباترین دختران مسلمان در مسابقه "ملکه زیبایی

یباترین دختران مسلمان در مسابقه "ملکه زیباییhttps://www.rozblog.com/usercp.php

یباترین دختران مسلمان در مسابقه "ملکه زیبایی

منبع:پارس

Admin بازدید : 632 شنبه 1393/08/24 نظرات (0)

ستاره فوتبال آلمان بر اساس آيکون هاي يک شبکه اجتماعي شادي پس از گل خود را نشان مي دهد.  شادي پس از گل او در زمره جالب توجه ترين نوع شادي هاي پس از گل فوتباليست هاي مطرح جهان قرار دارد.


"مارکو رويس" ستاره ملي پوش تيم دورتموند در هر بازي به محض اينکه گل مي زند براساس آيکون‌هاي يک شبکه اجتماعي ابراز شادي مي‌کند. آيکون يکي از شبکه هاي اجتماعي به شکل يک ميمون است و اشکال مختلفي دارد و رويس هر بار پس از گلزني يکي از اين اشکال را به نمايش مي گذارد. او در هفته هاي اخير به سن پائولي در جام حذفي آلمان و گالاتاسراي در ليگ قهرمانان اروپا گل زد و هر دو بار با اشکال مختلف آن ميمون معروف شادي پس از گل خود را نشان داد.

Admin بازدید : 870 جمعه 1393/08/23 نظرات (1)

خبرگزاری ایسنا: مرتضی پاشایی صبح جمعه (23 آبان‌ماه) در بیمارستان «بهمن» تهران دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی یکشنبه (25 آبان‌ماه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

..

مرتضی پاشایی متولد سال 1363 بود و از چندی پیش به‌دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده بود.

آلبوم‌های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» تا کنون از او انتشار یافته است.

مرتضي پاشايي درگذشت

اظهارات پزشک معالج مرتضی پاشایی درباره بیماری وی

موسیقی ما: دکتر «حسن توکلی» پزشک معالج این خواننده گفت: «مرتضی مبارزه سختی را با بیماری‌اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط سه ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود ۱۱ ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد.»

وی افزود: «تیم پزشکی این هنرمند ‌‌نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.»

توکلی همچنین از انگیزه بالای پاشایی در مقابله با سرطان سخن گفت و توضیح داد: «مرتضی حتی در اتاق ICU هم از مبارزه دست بر نداشت و فقط درباره آینده کاری‌اش حرف می‌زد و می‌گفت بالاخره شکست‌اش می‌دهم و باز هم روی سن بر می‌گردم. به همه جامعه هنری کشور و دوستداران این خواننده تسلیت عرض می‌کنم.»

Admin بازدید : 77 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

فروردین ماه: باتوجه به اینکه ماه کامل در دومین خانه تان یعنی خانه نتایج قرار گرفته است، شما باور دارید که اوضاع مالی تان بهتر از همیشه شده است. خوشبختانه شما قادر هستید شیوه‌های جدیدی را در محل کارتان به کار ببرید که باعث ترفیع حقوقتان شود. اما انتظار ثروت بادآورده نداشته باشید و روی احتمالات هم حساب نکنید.

اردیبهشت ماه: شما در یک لحظه فکر می‌کنید که می‌دانید دقیقاً چه خواسته‌ای دارید و چند دقیقه بعد به خودتان شک می‌کنید!! این مشکل شما که ناشی از اطمینان و عدم اطمینان به خود است امروز می‌تواند شما را وارد این چرخه کند، مگر اینکه بینش کافی برای عقب زدن آن داشته باشید. وقتی که فهمیدید مجبور نیستید همین لحظه تصمیمی‌ ‌بگیرید، تا موقعی که یک راه حل ثابت و مشخص پیدا کنید، این تضادها می‌توانند در کنارر هم زندگی مسالمت آمیز داشته باشند!!

خرداد ماه: امروز حتی اگر دنیای بیرون پر از تضاد باشد، دنیای درون یعنی دنیای معنوی‌تان می‌تواند منشا آرامش و آسایشتان شود. شما وسوسه شده‌اید راه حلی پیدا کرده  و آن را به طور کامل در زندگی‌تان پیاده کنید، بنابراین نمی‌توانید به راحتی برای تغییر دادن حوادث بیرونی کاری انجام دهید. خوشبختانه تا بعدازظهر که ماه دوباره وارد برج جوزا  می‌شود، دوباره انعطاف پذیری گذشته خود را به دست می‌آورید.

تیر ماه: ماه کامل در یازدهمین خانه تان یعنی خانه «گروه» قرار می‌گیرد، اما شما ترجیح می‌دهید بخشی از وقت باارزشتان را به تنهایی سپری کنید و خیلی دلتان نمی‌خواهد در جمع حضور داشته باشید. اخیرا گمنام بودن و بدون حاشیه زندگی کردن برای شما از تنهایی مهم تر شده است، اما فرار کردن از سر و صداهای جامعه تقریباً غیر ممکن است. به جای اینکه با بدیهیات مبارزه کنید، بهترین شرایط را برای خودتان مهیا کنید.

مرداد ماه: ماه کامل در دهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارد و سبب شده احساسات شما در محل کار زیر ذره بین قرار بگیرد. متاسفانه این موضوع می‌تواند زندگی حرفه ای شما را پیچیده تر کند، چراکه شما وقتی جلوی چشم عموم ظاهر می‌شوید نمی‌توانید به راحتی احساسات خود را ابراز کنید و اگر این کار را بکنید به جز اینکه به عصبانیتتان اضافه شود اتفاق دیگری نمی‌افتد. سعی کنید بدون اینکه همکارانتان را ناراحت کنید این دوران را سپری کنید.

شهریور ماه: ارتباط برقرار کردن با واقعیت امروز مهم ترین اولویت برای شما است، برای اینکه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته اید. اما فقط به این دلیل که در گذشته احساس راحتی می‌کردید، دوباره به روال یکنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی کنید با شیوه های جدید کارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو کنید.

مهر ماه: شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است هیچ ارتباطی با کارهایی که اخیراً انجام داده اید نداشته باشد. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است  که سخت کار کنید.

آبان ماه: امروز رفتار شما به گونه ای است که دوست دارید بدانید دیگران چه احساسی دارند، بنابراین زمانی که آنها به شما می‌گویند که به چه می‌اندیشند شما مأیوس می‌شوید. شما می‌خواهید بیشتر در رویاهایتان فرو بروید، اما خانواده و دوستان شما می‌خواهند که شما تعاملات اجتماعی داشته باشید. به جای اینکه با فردی که علاقه ای به احساسات شما ندارد خیلی زود ارتباط برقرار کنید، باید برای تحقیق کردن در مورد آن شخص زمان بگذارید.

آذر ماه: امروز روز مناسبی برای فراموش کردن برنامه های دراز مدت و تعهدات عملی نشده می‌باشد. آنها کاملا فراموش نمی‌شوند، اما به منظور رسیدن به یک بینش جدید لازم است که بین شما و هدفهایتان فاصله بیفتد. این اتفاق شبیه یک مرخصی یا تعطیلات کوتاه مدت است. امروز فقط به کارهایی بپردازید که نیاز به توجه فوری دارند و فعلاً به فکر برنامه‌های جدی نباشید.

دی ماه: شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما می‌توانند پتانسیل ناشناخته‌ای که در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا کنند.

بهمن ماه: حتی اگر شما عادت داشته اید که افراد جدیدی را وارد زندگی خود کنید، اما امروز ممکن است که شما شخصی را وارد زندگی خود کنید که به واسطه حس ششم او را شناخته اید. اگرچه شاید بار اولی باشد که او را ملاقات می‌کنید، اما انگار مدت زیادی است که او را می‌شناسید. مراقب باشید، برای اینکه ممکن است وسوسه شوید که قبل از اینکه حتی تشخیص بدهید که او چه کسی است، با او ارتباط نزدیک برقرار کنید.

اسفند ماه: یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی ‌آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی فقط تفریح کردن و سرگرمی‌ نیست. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

Admin بازدید : 53 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

فروردین ماه: شما آن چنان به فکر مسافرت کردن هستید که نمی‌توانید اصلا فکرتان راتغییر دهید. اما شما به خصوص برای فرار کردن از وظایفتان می‌خواهید مسافرت بروید و برایتان فرقی نمی‌کند به کجا بروید، ولی باید از کسانی که دور و برتان هستند درس گرفته و به جنبه‌های دیگر زندگی تان نیز نگاهی بیندازید. خوشبختی شما بستگی به این دارد که خودتان را با عشق مسافرت که تازگی‌ها گریبان گیرتان شده است وفق دهید.

اردیبهشت ماه: بازگشت ماه به نشانه‌تان در حالی که با احساسات‌تان مرتبط است، همراه با مشکل خواهد بود. اما شور و هیجان شدید شما باعث خاموش شدن دیگران می‌شود، چراکه آنها از اظهارات رک و بی‌پرده شما می‌ترسند. حتی اگر احساسات‌تان خیلی شدید هستند، فقط به خاطر اینکه آسان‌ترین راه را انتخاب کرده باشید، آنها را پنهان نکنید. عاقلانه است که وقتی برای خواسته‌هایتان از دیگران درخواستی می‌کنید، ملایم تر رفتار کنید.

خرداد ماه: امروز میزان عصبانیت شما زیادتر می‌شود! برای اینکه نمی‌توانید از دست ابعاد غیر منطقی و نامعقول احساسات خود فرار کنید. باوجود اینکه شما سخنان منطقی را به راحتی قبول می‌کنید، ولی الان وقت این است که به مشکلات گذشته فکر کرده و پیامی‌ که از ضمیر ناخودآگاه‌تان منشعب می‌شود را به کار بگیرید. تبادل نظر کردن با یک دوست مورد اطمینان کمک‌تان می‌کند ترس‌هایتان را شناخته و بر آنها پیروز شوید.

تیر ماه: شما معمولاً قبل از اینکه کاری را شروع کنید، در موردش فکر می‌کنید. عجیب اینکه به جای اینکه کارهای جدیدی انجام دهید بیشتر در حال تغییر دادن همان کارهای قبلی خود هستید. فراموش نکنید که ممکن است شور و هیجان‌تان به مذاق افراد دیگر خوش نیاید، پس بهتر است کمی‌ از میزان آن کم کنید. اگر نتوانستید در همان دفعه اول منظور خود را برسانید دوباره سعی کنید.

مرداد ماه: شما فکر می‌کنید که قادر خواهید بود با آرامش و سکوت تمام شور و هیجانات اخیر را سپری کنید و هیچ کس هم بهتان توجه نخواهد کرد. متاسفانه افراد دیگر وجود ماه در دهمین خانه تان یعنی خانه موقعیت‌های اجتماعی را کشف خواهند کرد. سعی نکنید به خودتان سختگیری کرده و از مقابل چشم‌هایی که پیش از این نیز به شما خیره شده بودند فرار کنید. حتی اگر فکر می‌کنید آگاهی کامل دارید زمانی که احساسات خود را بیان می‌کنید تا جایی که امکان دارد طبیعی رفتار کنید.

شهریور ماه: شما امروز به خودتان اطمینان کامل دارید، اما احساسات‌تان هنوز ممکن است بین شما و آنچه نیاز دارید اتفاق بیفتد فاصله بیندازد. اگر کاری کنید که ذهنتان منحرف شود، مشاهدات و نظریات دقیق و زیرکانه‌تان و توانایی‌هایتان تبدیل به تنبلی غیر معقول خواهد شد. البته لازم نیست که خیلی کار کنید؛ فقط راهی را بیابید که به مدد آن تغییرات کوچکی را در فعالیت‌های روزانه تان ایجاد کنید.

مهر ماه: امروز ونوس یعنی سیاره فرمانروای شما حسابی شارژ شده است و شما را وسوسه کرده است دیگران را در عشق و زیبایی تان شریک کنید! اما شما وقتی که یکبار شروع به ابراز کردن احساسات‌تان بکنید، شاید قادر نباشید آنها را کنترل کنید. به هر حال ریسک کردن و باز کردن سفره دلتان هم اکنون مهم ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. حتی اگر چیزهایی که آرزویش را دارید به دست نیاوردید، افراد دیگر می‌فهمند که دقیقاً چه خواسته‌هایی دارید.

آبان ماه: امروز ونوس جذاب و لوتوی تیره یعنی سایره فرمانروای‌تان، در یک ردیف قرار می‌گیرند و توجه شما را به سمت احساسات عاشقانه جلب می‌کنند. اما شما بیشتر سعی می‌کنید که احساست خود را مخفی کنید. به جای اینکه احساسات خود را انکار کنید، بدون اینکه به نتیجه کار فکر کنید به راحتی در مورد آنها صحبت کنید.

آذر ماه: اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دودل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده‌تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

دی ماه: در حالی که اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید که دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما کاملاً به دنبال ایده‌های خود نرفته‌اید، ولی هم اکنون صحبت کردن در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته‌ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امکان این را بدهید که در مورد تخیلات خود صحبت کنید.

بهمن ماه: خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی بردارید، زمان کافی برای فکر کردن بر روی گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله‌ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

اسفند ماه: همین چند روز پیش شما می‌خواستید شناخت حرفه‌ای خود را بیشتر کنید، اما امروز کاملاً دیدگاه متفاوتی دارید. نگرانی‌های شما تغییر کرده است و به جای نگران بودن به خاطر زمان حال بیشتر به فکر آینده هستید. به هر حال حتی اگر الان بیشتر وقتتان را به پروراندن رویاهایتان اختصاص داده‌اید، لازم است که حتماً فردی منطقی باشید.

Admin بازدید : 740 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

خواننده سرشناس که به خاطر بیماری روی تخت بیمارستان تحت درمان است، از شایعه‌های انتشار یافته در فضای مجازی گلایه‌مند است. «مرتضی پاشایی» می‌گوید برخی به جای اینکه برای سلامتی من دعا کنند و روحیه ام را بالا ببرند، با شایعه مرگم غم بزرگی بر دل من نشانده‌اند.

این خواننده محبوب از مدتی پیش - 17 آبان ماه سال جاری - به خاطر بیماری سرطان در بیمارستان بهمن شهرک غرب بستری شد و همین کافی بود تا شایعه مرگ وی سطح گسترده‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را پر کند. در حالی گروهی شایعه‌ساز مرتبتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخباری مبنی بر مرگ وی را انتشار می‌دادند که تیم پزشکی با اقدامات تخصصی به درمان مرتضی پاشایی امیدوار شده بودند.

...

گفته می‌شود بیماری این خواننده تا کیسه صفرا پیش رفته بود که پس از بالا رفتن و افزایش سیستم تدافعی‌اش وی تحت عمل جراحی قرار گرفته و حالش بهتر شده است. مرتضی پاشایی وقتی خبرنگار شوک بر بالینش ایستاد، با چهره‌ای امیدوار به زندگی گفت: شریف‌ترین مردم دنیا را داریم، چند روزی است که خبر مرگم را در فضای مجازی می‌بینم و می‌شنوم. من با حمایت و صدای دست‌های مردم ایران به شهرت رسیدم و همه پیشرفت‌هایم را مدیون آنان می‌دانم.

وی که گله‌مند بود، گفت: نمی‌دانم چه شده است که من با تکیه بر خدا و دعای خانواده و دوستانم زنده مانده‌ام اما برخی‌ها می‌خواهند مرا از دنیا بیرون برانند، انتظار نداشتم به جای ایجاد انگیزه برای زندگی و مبارزه من با این درد بزرگ، اندک روحیه‌ای که داشته‌ام را به نابودی بکشانند! مگر من در این دنیا جای چه کسی را تنگ کرده‌ام. مرتضی پاشایی در پایان گفت: از این نوع زنده به گور شدنم دلم سخت گرفته است و نیاز به حمایت عاطفی مردم دارم تا این اندک صبری هم که در من باقی مانده، از بین نرود. بنا بر این گزارش، خواننده محبوب و جوان صبح دیروز از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش انتقال یافت.

 

Admin بازدید : 343 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

یک جوان بیست و شش ساله در اقدامی باور نکردنی به یک مار آناکندا اجازه بلعیدن داد و پس از فیلم برداری از این اقدام، از شکم مار خارج شد. یک فیلم ساز که با لباس ویژه ای به منظور بلعیده شدن توسط مار آناکندا دوربینی در لباس خودش گذاشته بود تصاویری هولناک از این اقدام خود به ثبت رسانده است.

اقدام باورنکردنی یک جوان 26 ساله در شکم مار! +تصاویر


گفتنی است که این مار 30 فوت طول دارد و این نوع مارها قادر به بلعیدن حیواناتی مثل آهو وخوک و حیواناتی شبیه این موجودات هستند عرض شانه انسان برای بلعیده شدن توسط این نوع مار بدون آسیب دیدن بسیار پهن است و آنها ابتدا طعمه خود را زخمی یا مجروح می نمایند و سپس می بلعند این بسیار جالب است که پل رسلی 26 ساله توانسته بدون آسیب دیدن از این اقدام خود جان سالم به در برد.

اقدام باورنکردنی یک جوان 26 ساله در شکم مار! +تصاویر


Admin بازدید : 377 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

مرتضی پاشایی خواننده جوان و خوش صدای کشورمان این روزها در بیمارستان بهمن تهران بستری شده است وتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار ضد و نقیضی در خصوص سلامتی ایشان به گوش می رسد. افراد سرشناس ورزشی و هنری بسیاری برای عیادت از وی به این بیمارستان رفته اند . از جمله هنرمندانی که در روز شنبه و یکشنبه در بیمارستان بهمن حاضر شدند تا از مرتضی پاشایی عیادت کنند که موفق به دیدنش نشدند می‌توان به مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمدرضا گلزار، فرزاد فرزین، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، زهرا عاملی، امید جهان، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، محسن افشار و .. اشاره کرد.

حضور هنرمندان بر بالین " مرتضی پاشایی" +تصاویر

حضور هنرمندان بر بالین " مرتضی پاشایی" +تصاویر


Admin بازدید : 251 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

19 آبان مصادف با چهل و سومین سالروز تولد نیکی کریمی هنرمند محبوب کشورمان بود.  این عکس از جشن تولد نیکی کریمی در یک سالگی است اما با این وجود چهره این بازیگر زن سرشناس ایران کاملا به چهره حالای او شباهت دارد.

نیکی کریمی 43 ساله شد +تصاویر

Admin بازدید : 291 جمعه 1393/08/16 نظرات (0)

فروردین ماه
امروز شاید نتوانید دیگران را قانع کنید تا آن چه را ارایه می دهید بپذیرند. انگار خودتان هم قصد دارید اشکالات تان را به شدت قضاوت کنید. اگر بتوانید از انتظارات غیر واقعی دست بردارید، آن وقت شاید این امواج منفی از شما دور شوند. بهترین راهکار این است بدون این که نگران چیزی باشید، بهترین قابلیت های تان را به نمایش بگذارید.

اردیبهشت
اگر چه قصد اذیت کردن کسی را ندارید، اما ممکن است نا آگاهانه باعث آزرده خاطر شدن دیگری شوید. بسیار دمدمی مزاج شده اید و خودتان خبر ندارید. وقتی متوجه این رفتارتان خواهید شد که دیگر تنش ها بالا گرفته و طرف دعوا مقابل تان ایستاده است. سعی کنید قبل از این که اوضاع وخیم شود از بحث و جدل فاصله بگیرید تا امروز هم به سلامت بگذرد.

خرداد
امروز به شدت تمایل دارید که با دیگران همراه شوید و با آن ها از موضوعات مختلف حرف بزنید، اما انگار نمی توانید احساسات تان را به راحتی بروز دهید. با این که آشکار کردن احساسات تان به یک کار دشوار تبدیل شده است، اما هم چنان اصرار دارید که تلاش تان را بکنید. متاسفانه تلاش های امروز شما کافی نیست و اطلاعاتی که با دیگران در میان می گذارید شاید مشکل ساز شود. تا جایی که امکان دارد واضح حرف بزنید و از حقیقت دور نشوید.

تیر
افکاری به سرتان زده که احساس می کنید باید راجع به آن ها حرف بزنید. احساسات تان همین طور شدت خواهند گرفت، اما ممکن است به یک نقطه ای برسید که ببینید دیگر بروز دادن افکارتان شدنی نیست و همه ی فرصت ها از دست رفته است. با این حال سعی کنید از همان ابتدای سخن اصل راستگویی را فراموش نکنید. دوستان و اطرافیان تان حتما به صداقت شما آفرین خواهند گفت. اگر حرف دل تان را بزنید، آن ها هم تشویق می شوند که احساسات شان را با شما در میان بگذارند.

مرداد
امروز باید مسیر کاری مهمی را طی کنید. خوشبختانه، از قدرت بالایی برخوردار هستید و همین باعث شده بتوانید کمک خوبی برای دیگران باشید. هر چه تلاش های شما بیشتر می شود، دیگران هم خواسته های بیشتری از شما خواهند داشت. اما اگر قرار نیست از آن طرف قضیه چیزی دریافت کنید، پس لزومی ندارد که این همه انرژی بگذارید. بخشندگی خوب است، اما بهترش این است که دوطرفه باشد.

شهریور
رویاهای امروزتان آن قدر واقعی به نظر می رسند که نمی توانید باورشان نکنید. نه این که نشود این رویاها را به واقعیت تبدیل کرد، فقط این که می ترسید، چون برای تحقق آن ها باید بیشترین خطر را متحمل شوید. اما یادتان باشد که اگر دارید برای آن ها برنامه ریزی می کنید عقب نکشید، چون تا وقتی دست به کار نشوید هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

مهر
اگر امروز دچار عدم اطمینان شدید، به نفع تان است که این افکار را باطل را کنار بگذارید. روی اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید، چون هر کس نداند خودتان می دانید که اهداف تان شدنی هستند و تلاش شما هم برای دستیابی به آن ها بی اندازه زیاد است. حواس تان باشد کارهایی را که باید جدی بگیرید بی اهمیت تلقی نکنید. راهی پیدا کنید تا بتوانید تعادل را برقرار کنید، چون تعادل در کار دقیقا همان چیزی است که کلید موفقیت شما به حساب می آید.

آبان
امروز ممکن است یک اختلاف نظر جزیی به یک دعوای بزرگ منجر شود، آن هم فقط به خاطر این که طرف مقابل تان راضی به آشتی نمی شود. کاری از دست شما برنمی آید، فقط می توانید به عقاید او احترام بگذارید. سعی کنید طرز فکرش را تغییر دهید، چون با این کار خودتان را به خاطر چیزی که غیر ممکن است اذیت می کنید. بهتر است این اختلاف نظرها را بپذیرید و خیلی با احترام با عدم موافقت دوستان موافقت کنید.

آذر
امروز تغییرات مهمی در روابط تان اتفاق خواهد افتاد. شاید در ابتدای مسیر فکر کنید که همه چیز دست یافتنی است، اما بعد که تلاش می کنید تازه دست تان می آید که این همه زحمت برای هیچ و پوچ بوده است. منتظر یک فرصت مناسب بمانید وعجله نکنید. برای این که به هدف تان برسید بهتر است به تدریج پیش بروید.

دی
معمولا در روابط تان دنبال راهکارهای واقعی می گردید. دوست دارید همه چیز سر راست باشد، اما یادتان باشد که به خاطر تمایلات خودتان مشکل درست نکنید. شاید بهتر باشد که اگر در موضوعی با دیگران به توافق نرسیدید، بعدا دوباره امتحان کنید و تا آن مدت سعی کنید روی خودتان بیشتر کار کنید. در نهایت این که برای جهت گیری صحیح به نفع تان است که اخلاقیات را زیر پا نگذارید.

بهمن
امروز ترجیح می دهید که احساسات تان را برای خودتان نگه دارید، اما در لحظه ممکن است به این نتیجه برسید که آن ها را با دیگران در میان بگذارید. صحبت های این چنینی به بهتر شدن روابط تان در طولانی مدت کمک خواهد کرد. از این که شما را قضاوت کنند می ترسید، اما برای غلبه بر ترس های تان باید خیلی تلاش کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید و این را هم بدانی دکه مشکل ترین بخش قضیه همان باز کردن سر صحبت است.

اسفند
با این که از اهداف قدیمی تان اطمینان کامل ندارید، اما انگار نمی خواهید از آن ها دست بکشید. نمی توانید عامل نارضایتی تان را مشخص کنید، اما همین طور که پیش می روید آینده برای تان مبهم تر می شود. به جای این که مدام به دنبال همان نقشه های قدمی باشید، راهکارهای آن روزها را کنار بگذارید و ببنید که الآن در حال حاضر چه چیزی به دردتان می خورد.

Admin بازدید : 462 جمعه 1393/08/16 نظرات (0)

"پریچهر حسینی"، همسر بازیگر بااخلاق سینمای ایران، در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش از این گفته که برخی اوقات به طرفداران شوهرش حسادت می‌کند اما رفتارهای شایسته شهاب دلگرمش می‌کند. شهاب حسینی که این روز‌ها اولین فیلم خود در مقام کارگردان با نام «ساکن طبقه وسط» را روی پرده دارد به لحاظ شخصیتی آدمی است بشدت دوستدار خانواده، همواره سعی کرده زندگی متعادلی را برای همسر و دو فرزند پسرش فراهم کند.

..

"پریچهر حسینی" در گفت‌وگویی  گفته است: گاهی اوقات شده که به طرفداران شهاب حسودی‌ام می‌شود اما هم رفتارهای شایسته شهاب و هم برخوردهای او نسبت به طرفدارانش دلگرمم می‌کند؛ امیدوارم که خداوند همواره کمکش کند. وی ادامه داده است: خدا را شکر عشقی بین من و شهاب بوده است که نگذاشته اتفاق خاصی بین ما بیفتد. البته که همه زندگی‌ها سختیهای خاص خودش را هم دارد.

Admin بازدید : 262 جمعه 1393/08/16 نظرات (0)

 آنوپ سینگ کارگردان اهل هندوستان که یکی از اعضای هیات داوران فستیوال فیلم ابوظبی است، اعلام کرد قصد ساخت فیلمی جدید با عنوان «مانترا – داستان عقرب‌ها» را دارد. گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش نغمه‌سرای عقرب اصلی داستان را ایفا خواهد کرد.

فیلم سینگ سال آینده در صحراهای وسیع راجستان فیلمبرداری خواهد شد و مانند فیلم قبلی‌اش «قصه» که سال گذشته در فستیوال فیلم ابوظبی به نمایش درآمد، بر پایه یک داستان فولکلور ساخته می‌شود.

سینگ درباره فیلمش گفت: «مانترا» درباره مردمی ساده حرف می‌زند که در میان صحرایی سخت زندگی می‌کنند و خانه‌هایشان را روی بخش صاف زمینی می‌سازند که توسط تپه‌های بزرگ شنی احاطه شده است. این مردان و زنان در میان یکی از سمی‌ترین گونه‌های عقرب‌ها زندگی می‌کنند که نیششان در کمتر از 24 ساعت باعث مرگ می‌شود و سم‌شان از محل نیش به سمت قلب حرکت می‌کند. آنطور که این افراد باور دارند، تنها درمان برای نیش عقرب پیدا کردن کسی است که آن‌ها نغمه‌سرای عقرب می‌نامند. این فرد که اغلب یک زن است، می‌تواند حرکت سم در بدن را حس کند و قبل از اینکه به قلب برسد آن را متوقف کند.

فیلم قبلی سینگ یعنی «قصه» طی دوران بخش‌بندی شوک‌آور هندوستان اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی داستان یعنی اومبر سینگ با بازی عرفان خان یکی از هزاران نفری است که احساس می‌کند به هیچ سمت مرز تعلق ندارد و همه چیزش را از دست می‌دهد. او که مجبور می‌شود به همراه زن جوان و سه دختر کوچکش از دهکده فرار کند، تصمیم می‌گیرد که در هندوستان زندگی کند و یک پسر نیز داشته باشد اما وقتی که فرزند چهارمش نیز دختر است، او تصمیم می‌گیرد که کودک را مانند یک پسر بزرگ کند و به او یاد می‌دهد که چطور مثل یک مرد زندگی کند.

سینگ اعلام کرده که برای فیلم «مانترا» هنوز بازیگر نقش اول مرد خود را انتخاب نکرده است، اما طی فستیوال ابوظبی او بسیار در کنار عرفان خان دیده شد و با توجه به اینکه این دو در فیلمبرداری «قصه» رابطه کاری خوبی را به وجود آوردند و به کار هم احترام می‌گذارند، این امکان وجود دارد که او در فیلم ظاهر شود.

Admin بازدید : 281 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)
فروردین ماه
فعل و انفعالات کهکشانی یک دوره ی جدیدی را در زندگی شما رقم خواهد زد. شایس تصمیم بگیرید کمتر بیرون بروید و زیاد با آدم های جدید معاشرت نکنید. اگر در این مدت رابطه ای شکل گرفت، حتما از حد معمول عمیق تر خواهد بود. هفته های آینده بسیار مهم است، چون باید در این فاصله تلاش کنید تا بعضی از رفتارهای تان را اصلاح نمایید.

اردیبهشت ماه
هفته های گذشته مدام به فکر چیزهای جدید بودید، با آدم های جدید آشنا شدید و بیشتر وقت تان را بیرون از منزل سپری کردید. اما اکنون زمان آن رسیده که استراحت کنید. فعل و انفعالات کهکشانی از شما می خواهند امروز را در منزل بمانید و سعی کنید به ثبات برسید. می توانید انتظار اوقات خوشی را در منزل داشته باشید.

خرداد ماه
امروز می توانید از تغییراتی که در راه است لذت ببرید. شاید به این نتیجه برسید که برای تان بهتر است دوباره با دوستان قدیمی ارتباط برقرار کنید، البته می دانید که اول از همه باید یک سری مسایل را که پیوندتان را به هم زده بود حل کنید. شاید یک ماها زمان لازم باشد تا دنیای احساسی تان را سر و سامان دهید و بتوانید اوقات دل انگیزی را تجربه کنید.

تیر ماه
امروز می توانید در روابط تان سازنده تر عمل کنید. شاید دوستان جدید پیدا کنید یا این که اوقات خوشی را با دوستان قدیمی تان بگذرانید. ممکن است تصمیم بگیرید که روابط عاشقانه ی تان را شدت ببخشید. در هر صورت، فعل و انفعلات کهکشانی به شما فرصت خواهد داد تا برای سلامت احساسات تان به منابع مفیدی دست پیدا کنید.

مرداد ماه
به تازگی خودتان را به خوبی در محل کار اثبات کردید و به طور کلی بخشی از شخصیت تان در این فرآیند به ثبات رسید. انگار چیزی درست کرده اید که بعد از پردازش بسیار اکنون قصد دارید آن را به فروش برسانید. اگر همین طور است، از این فرصت برای عرضه ی آن استفاه کنید تا شاید بتوانید پول خوبی به دست آورید.

شهریور ماه
فعل و انفعالات کهکشانی یک دوره ی سازش پذیر را برای شما به ارمغان آورده است. به هر کجا که بروید با خودتان موجی از اعتماد به نفس، وضوح ذهن و انرژی های مثبت به همراه خواهید برد. تا همین چندی پیش کلی انرژی مصرف کردید تا به این مرحله برسید، پس حالا که موفق شده اید از قدرت تان لذت ببرید.

مهر ماه
امروز فرصتی خواهید داشت تا از دست همه ی آن چیزهایی که مانع تولد دوباره ی شما می شدند خلاص شوید. تنها چیزی که ممکن است جلوی مسیرتان سبز شود این است که مجبورید به هر ترتیبی شده با دیگران ارتباط برقرار کنید، حتی اگر ترجیح تان چیز دیگری است. این موردی نیست که با آن مقابله کنید، باید آن را بپذیرید.

آبان ماه
فعل و انفعالات کهکشانی یک دوره ی سازنده را برای شما به ارمغان آورده اند. برای این که به مرحله ای که در آن هستید برسید تلاش زیادی کرده اید. هر کسی نداند خودتان که می دانید چه مسیر طولانی ای را تا به این جا آمده اید! مهم نیست چه کار می کنید، فقط باید در هر شرایطی بزرگ فکر کنید.

آذر ماه
شاید امروز مجبور شوید بیشتر زحمت بکشید. اکنون وقت آن است که خواب و خیالات واهی را کنار بگذارید و پا به دنیای واقعیت ها بگذارید. از مردم بیش از حد فاصله گرفته اید، اما اکنون وقت آن رسیده که با دیگران معاشرت کنید و در جمع باشید. بخش مهمی از هر کاری مشارکت و همراهی با سایرین است.

دی ماه
از تعاملات امروز می توانید برداشت های مختلفی داشته باشید. شاید به دنبال گسترش فضای ذهنی تان هستید یا این که از خودتان سوالات فلسفی می پرسید یا حتی ممکن است به فکر یک سفر دور و دراز باشید. حالا با همه ی این اوصاف چه کار می خواهید بکنید؟ آیا دوست دارید کتاب های فلسفی کانت را بخوانید یا این که بیشتر دل تان می خواهد به سفر چین بروید.
 
بهمن ماه
چند مدتی است که مدام در فکر احساسات تان بودید و این که چه طور به آن ها جهت دهید. حالا دیگر این مرحله از کار به پایان رسیده و شما هم به خوبی از پس آن برآمدید. اما حالا که فعل و انفعالات کهکشانی به شما اجازه می دهد، دوست دارید که کمی هم تکانه ای تر یعنی بدون برنامه و با تصمیمات آنی عمل کنید.

اسفند ماه
امروز دوباره افکار مثبت به ذهن تان هجوم خواهند آورد. امروز با آدم های جدید آشنا خواهید شد و ارتباطات عمیقی را تجربه خواهید کرد. هفته های پیش رو بسیار برای شما مهم است. اوقات خوبی برای لذت بردن در انتظار شماست، پس بگذارید آهنگ زندگی شما را به رقص دربیاورد!
Admin بازدید : 299 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)

یک پایگاه اینترنتی همسریابی بسیار پرطرفدار در آمریکا حقایق تلخی را درباره مردان، زنان و افزایش سن ازدواج منتشر کرده است.

کارشناسان و یکی از بنیانگذاران یک سایت اینترنتی همسریابی مطرح در آمریکا در طول فعالیت این سایت به اسرار عجیبی درباره حساسیت‌ها و اولویت‌های غیرعادی و بعضا غیرمعقول کاربران در انتخاب شریک زندگی خود پی برده‌اند که در این گزارش به نقل از «گاردین» به چند مورد از آنها اشاره می‌شود:

زنان نسبت به افزایش سن شریک آینده خود حساسیت بالایی دارند

فهرست منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد که برای زنان سن طرف مقابل خیلی مهم است. به عنوان مثال زنان ۲۰ و ۲۱ ساله مردان ۲۳ ساله را ترجیح می‌دهند و زنان ۲۲ ساله مردان ۲۴ ساله را ترجیح می‌دهند. این فهرست همچنین نشان می‌دهد که زنان تا سن ۳۰ سالگی مردان بزرگتر و با سن بالاتر را ترجیح می‌دهند اما با بالا رفتن سن خود مردان جوانتر را ترجیح می‌دهند.

مردها سن‌شان بالا می‌رود اما واقعا رشد نمی‌کنند

نتایج حاصل از این سایت نشان می‌دهد که مردان با وجودی که سن خودشان بالا می‌رود اما در ۲۰، ۳۰ یا ۵۰ سالگی همچنان معتقدند که بهترین سنِ یک زن برای انتخاب او به عنوان شریک زندگی ۲۰ سالگی است.

سفیدپوست‌ها دوست دارند درباره موهای خود صحبت کنند

در این فهرست حدود سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون کلمه‌ای که در پروفایل‌های کاربران برای توصیف خصوصیاتشان نوشته شده مورد بررسی قرار گرفت و معلوم شد بیشترین کلماتی که مردان و زنان سفیدپوست درباره خصوصیات ظاهری خود بکار برده‌اند موی بلوند و رنگ آبی چشم بوده است. از آنجا که سایر نژادهای دیگر رنگین پوست اغلب موهای بلوند و قرمز ندارند، سفیدپوست‌ها بیشتر به این خصوصیت چهره خود می‌بالند.

انگلیسی‌زبان‌ها در توصیف زندگی خود از برخی واژه‌ها، خیلی بیشتر استفاده می‌کنند

بیشتر کلماتی که افراد انگلیسی زبان در مقایسه با سایر کشورهای غیرانگلیسی زبان در پروفایل خود به آنها اشاره کرده‌اند شامل مشاوره، دوست، شکوه و زاری، پاستیل، کباب، نان، استاد دانشگاه، یورک شایر، نیوکاسل، بریستول و زیرکی می‌شوند. البته این فهرست شامل کلماتی می‌شود که مردم در انگلیس به طور نامتناسب برای توصیف خود استفاده کرده‌اند.

ظاهر فرد، یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای کاربران است

انتخاب کاربرانی با ظاهری متعادل و در حد متوسط یکی از مسئولیت‌های مهم سایت‌های همسریابی است تا اطمینان حاصل شود که یک فرد، زیادی جلب توجه نکند و یا فرد دیگری مورد بی‌توجهی واقع نشود اما در کمال تعجب و متاسفانه اکثر کاربران در این سایت‌ها همچنان به ظاهر طرف مقابل بیش از شخصیت و سازگاری وی اهمیت می‌دهند.

سوال‌هایی که در نخستین ملاقات پرسیده می‌شوند شگفت‌آورند

در بررسی‌های این سایت به سوالاتی که کاربران در ملاقات‌های خود از هم می‌پرسند اشاره شده که شاید شنیدن آن برای شما جالب باشد. معمول‌ترین این سوالات عبارتند از اینکه آیا مسواک می‌زنید؟ به کدام فلان فیلم علاقه دارید؟ یا اینکه آیا تا به حال تنها به سفر رفته‌اید؟

Admin بازدید : 230 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)

شغل‌های رویایی به سرعت در حال ناپدید شدن هستند. خلق فرصت‌های ایده‌آل برای خود طبیعی است. بسیاری از مردم در حال وارد شدن به کارآفرینی اما با یک چشم انداز مبهم هستند. آن‌ها فکر می‌کنند تمام چیزی که نیاز دارند شور و شوق و اخلاق در کار است. این افراد در یک راه سخت قدم می‌گذارند و باید بتوانند این پنج حقیقت قدرتمند را درک کنند.

شما می توانید یا آن را ایمن بازی کنید و یا موفق شوید، اما شما نمی توانید هر دو را با هم داشته باشید.

۱. شکست تنها چیزی است که تضمین شده است. مایکل جردن، مظهر موفقیت گفته است: «من بارها و بارها شکست خوردم اما به همین دلیل موفق شدم.» اینکه چگونه به شکست پاسخ می‌دهید موفقیت شما را تعیین می‌کند. کارآفرینان موفق دستمزد خود را برای تحمل استرس و درد می‌گیرند.

افراد موفق شکست را متفاوت از اکثریت مردم می بینند. هنگام شکست به خودتان وفادار بمانید. به جای شخصی در نظر گرفتن شکست، از آن برای بهتر شدن چشم انداز و تقویت تعهد خود استفاده کنید. اکثر کارآفرینان جدید خود را ضرب و شتم می‌کنند اما برای به دست آوردن مزیت رقابت شما باید از اهرم شکست برای موفقیت بیشتر استفاده کنید .

۲. عادت‌ها الهام ‌گرفتن را مغلوب می‌سازند. الهام گرفتن برای ایجاد عمل مداوم مورد نیاز است اما در نهایت عادت‌ها هستند که موفقیت یا عدم موفقیت شما را تعریف می‌کنند.

مردم در واقع تنها ۵ درصد از آنچه که آموخته‌اند را استفاده می‌کنند، به این دلیل که الهام گرفتن کوتاه مدت است، الهام گرفتن احساس خوبی در لحظه است، اما در فعالیت تولید پایدار نیست.

بزرگ‌ترین الهام‌بخش، دیدن پیشرفت و نتایجی است که از عادت‌های جدید می‌آید. وقتی که شما شروع به شکل‌گیری یک عادت جدید در خود می‌کنید، به آن پایبند باشید تا تغییر پایدار پیدا شده در زندگی جدید خود را ببینید. کارآفرینان بزرگ بر رفتار و عادات بیشتر از افکار تمرکز می‌کنند. فکر کردن مهم است، اما انجام کار بسیار مهم‌تر است.

۳. ابتکار منبع نهایی است. اکثر مردم می گویند که منابع ندارند. این ساختارِباور منابع، بیشتر مردم را قادر به ساخت کسب و کار در سطح جهانی نگه می‌دارد.

کارآفرینان بزرگ یک راه پیدا می‌کنند تا منابع خود را به هر اندازه که باشد را به حداکثر برسانند. آن‌ها منابع محدود را باور ندارند چرا که آنها درک کرده‌اند که منابع نهایی احساسات و عواطف است که آنها را مبتکر می‌کند.

شاید شما پول نداشته باشید، اما اگر به اندازه کافی خلاق باشید می توانید پول پیدا کنید.با عزم و تعهد به اندازه کافی می‌توانید با منابع کم آن را کار بیندازید. کلید نهایی احساسات درونی است.

۴. دایره نفوذ شما باعث شکستن و یا ساختن شما می‌شود. باز گذاشتن ذهن برای گرفتن تاثیر منفی از انسان‌ها شایع‌ترین ضعف کارآفرینان جدید است. انتخاب‌های ضعیف ناشی از نفوذ، در صدر فهرست دلایل ترک گفتن پیش از موعد کارآفرینان است.

رشد، یادگیری و تبدیل شدن به شخصی که به موفقیت بزرگ دست یافته است نیازمند به یک شبکه حمایت استثنایی است. کارآفرینان موفق خود را با یک دایره نفوذ قدرتمند محصور می‌کنند که آن‌ها را راهنمایی می‌کنند، رقابت می‌کنند و به آنها کمک می‌کنند که بزرگتر فکر کنند.

موفقیت بر اساس آن کسی که شما با او شریک می‌شوید بالا و پایین می‌رود. از محیط اطراف خود آگاه بمانید. شما می توانید بسیاری از مسائل نظام‌مند کنید اما زمان یکی از آن مسائل نیست، بنابراین مطمئن شوید که شما آن را با آدم‌های درست میگذرانید.

۵. آسان نیست، اما ارزش آن را دارد. اهداف بزرگتر، چالش‌های بزرگتر دارد. و لازمه‌ی پاداش بزرگتر، سفر سخت‌تر است.

اگر تبدیل شدن به یک کارآفرین آسان بود، همه می توانستند آن را انجام دهند و ارزش بسیاری نمی‌داشت. از لحظه‌ای که کارآفرینی را دنبال می‌کنید، موانع خود را نشان خواهد داد. اگر تصمیم شما در مورد تبدیل شدن به یک کارآفرین واقعا جدی است، شخصیت و ایمان خود را آزمایش کنید و نتیجه آن را ببینید.

Admin بازدید : 224 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)

مجموعه عکسهای زيبا و جذاب از میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

زیباترین عکسهای میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

گالری عکس میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 عکس جدید  میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 میلاد کی مرام در سال ۹۳

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 تصاویر میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

تايباد اس ام اس

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس سلفی  میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 


 

 

 

 

 


 

 

Admin بازدید : 219 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)

سعی کنید همانگونه باشید که می خواهید دیگران شما را (آنگونه) ببینند .ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦
ساده ترین درس زندگی این است ،هرگز کسی را آزار نده.ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

آسایش زمان نمیشناسد ،هرگاه خسته شدی بیاسای.ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

انسان آزاد آفریده شده است اما همیشه در زنجیری است که خود بافته است. ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

افراد سست اراده همیشه منتظر معجزه ها و رویدادهای شگفت انگیزند اما افراد قوی ، خود آفریننده معجزه ها و رویدادهای شگفت انگیزند. ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

برای آنکه بتوانیم کسی رادوست داشته باشیم به زمان و آگاهی نیاز داریم . برای دوست داشتن ابتدا باید داوری کرد و برای برتری دادن ،باید نخست سنجید.ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

به طور کلی اشخاصی که زیاد میدانند ، کم حرف میزنند و کسانی که کم میدانند ، پرحرف هستند. ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

فحش دلیل کسانی است که حق ندارند.ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

بزرگترین تفاوت انسان و حیوان ،فهم و اندیشه نیست ،بلکه اراده و اختیار اوست.ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

مردم بدون عشق کورانی هستند که به هیچ وجه به منزل نخواهند رسید.ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

میتوان حقیقتی را دوست نداشت ، اما نمیتوان منکر آن شد. ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

امید و آرزو آخرین چیزی است که دست از گریبان بشر برمی دارد.ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

احساس دل ، بالاتر از منطق است.ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

بیش از سخن گفتن گفتارت را بسنج ، چنان که بیش از کاشتن تخم شخم میزنی.ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

آنچه بار زندگی را بر دوش ما سنگین تر میسازد ، عموماً زیاده روی در خود زندگی است .ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

انسان از مادر ، آزاده آفریده شد .ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

اندیشه های صرفاً ذهنی و کلی ،منشا بزرگترین خطاهای بشرند.ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

هر پدیده ای زمانی که از دست آفریدگارش بیرون می آید خوب است و همین که بدست انسانها می افتد به تباهی میگراید .ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

ایمان داشتن به توانایی های خویش ، نیمی از موفقیت و کامیابی است .ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

بهترین وسیله برای جلب محبت دیگران ، نیکی کردن به آنهاست.ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

در مقابل همه چیز میتوان مقاومت کرد جز نیکی و خوبی.ژان ژاک روسو

♠♠♠♠♠♠♠♠♠ سخنان ژان ژاک روسو ♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 ♦

هر کس لطف بهار میخواهد باید دشواری زمستان را تحمل کند.ژان ژاک روسو

Admin بازدید : 195 چهارشنبه 1393/08/14 نظرات (0)

فروردین ماه: شما هنوز سعی می‌کنید که احساسات خود نسبت به دوستان نزدیکتان را دسته بندی کنید. شاید به رویاهایتان اجازه دهید که یک رابطه دوستانه خوب را زنده کنند. یا شاید هم می‌خواهید نیازتان برای ایجاد کردن مرزهایی شخصی را واضح و شفاف کنید.

اردیبهشت ماه: شما شاید ایده‌های خوبی برای انجام دادن کارهایتان در محل کار البته با روشی جدید و متفاوت داشته باشید. اگرچه مدتها در مورد این روش فکر کرده‌اید، ولی اگر حدس می‌زنید این روش کارایی ندارد و یا کسی ازتان حمایت نمی‌کند فعلاً آن را اجرا نکنید. به جای اینکه فکر کنید افراد دیگر بهتان ملحق شده و کمکتان می‌کنند، فعلاً بهتراست از خیر این موضوع بگذرید و انرژی تان را تلف نکنید!

خرداد ماه: شما امروز با کمک منطق‌تان می‌توانید دیدگاه خوبی حاصل کنید. اما این بدین معنی نیست که شما به رویاهایتان اجازه ایجاد کردن یه رابطه دوستانه ایده‌آل‌تر می‌دهید. هم اکنون بهترین استراتژی برای شما این است که در عین حال که روابط عادی خود را حفظ می‌کنید، تسلیم عشق نشوید.

تیر ماه: شما آماده جشن گرفتن هستید!! یا آماده انجام دادن کاری لذت بخش هستیدٰ، حتی اگر هنوز وظایفتان را انجام نداده باشید. اما شما دوست ندارید تنهایی تفریح کنید، بنابراین دنبال کسی می‌گردید که با هم تفریح کنید و در جستجوی این وقت‌تان را تلف می‌کنید. اگر طرف مقابل‌تان دلش نمی‌خواهد شما را همراهی کند، بی خودی به او اصرار نکنید. شاید اگر تنها تفریح کنید بیشتر لذت ببرید!!

مرداد ماه: شما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نکات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده‌اند. حتی اگر بی‌صبرانه منتظر شروع کردن کارهایتان هستید، الان بهتر است که اصلاً کاری انجام ندهید و یک برنامه تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب تدارک ببینید. در عین حال به موقع خودش به فکر اهدافتان هم باشید. به جای اینکه برخلاف جریان آب شنا کنید، خودتان را به دست آن بسپارید.

شهریور ماه: شما امروز در فکر تغییر دادن روش خود هستید و هرقدر بیشتر فکر می‌کنید این موضوع بغرنج تر می‌شود. خوشبختانه مشکل خیلی حادی برایتان پیش نخواهد آمد، اما باید از تجزیه و تحلیل کردن منطقی کردن دست بردارید. اگر به جای دنبال کردن حقیقت از غریزه و حس ششم خود پیروی کنید راه حل خوبی خواهید یافت.

مهر ماه: شما امروز درگیر آرزوهای مربوط به شغل و حرفه‌تان شده‌اید. به جای اینکه آن را جدی گرفته و خودتان را درگیر کنید، برای مدتی در رویاهای شخصی و خصوصی تان گشت و گذار کنید! یک بار که دوباره رویاهایتان زنده شوند از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. نگران نباشید؛ واقعیت صبر می‌کند تا شما بازگردید.

آبان ماه: شاید امروز باز هم کارهای زیادی برای انجام دادن در داخل خانه داشته باشید که ظاهرا ربطی به وظایف شغلی ندارد. باوجود این فایده‌ای ندارد با حوادث خارجی بجنگید. مقاومت و عدم انعطاف پذیری در شما ناراحتی‌های بیشتری برایتان به همراه می‌آورد. تنها چیزی که در این روند از دست می‌دهید غرور نابجا است.

آذر ماه: اگر شما نتوانید به دوست نزدیکتان بگویید دقیقا چه حسی دارید اعصابتان خرد خواهد شد. شاید دلایل خیلی خوبی برای حرف نزدن و ساکت بودن داشته باشید، اما نمی‌توانید در برابر وسوسه دردل کردن مقاومت کنید! لزومی ‌ندارد تمام آرزوهای خود را بیان کنید، اما نباید از اطرافیانتان سلب اعتماد کنید.

دی ماه: امروز فکر شما حول و حوش پول و سکه دور می‌زند! اما دنبال راه‌هایی هستید که بتوانید در مورد یک مساله مهم مالی تصمیم گیری کنید. افکار بزرگ داشته باشید؛ برای اینکه رویاهای شما فوق العاده بزرگ هستند. در مورد تصمیماتی که آنی و لحظه‌ای هستند احتیاط کنید، اگر در مورد اقدام بعدی خود کاملاً مطمئن نیستید، بهترین کار این است که در مورد تمام گزینه‌ها تحقیق کنید.

بهمن ماه: امروز روزی است که باید در بین همکارانتان بدرخشید! اما شاید نتوانید از محبوبیت خود به نفع خود استفاده کنید. مادامی ‌که به خودتان مغرور نشوید، مورد تشویق و توجه واقع شدن تجربه خیلی خوب و زیبایی خواهد بود.

اسفند ماه: امروز یکی از نزدیکان‌تان می‌خواهد حرف خیلی مهمی‌ بهتان بزند، اما به دلایل نامعلومی ‌منصرف می‌شود. متاسافنه شما نمی‌توانید کاری بکنید و اگر بیشتر سعی کنید سدی که بینتان ایجاد شده است عمیق‌تر می‌شود. بعضی از این مشکلات شاید نتیجه رویاپردازی‌های شما باشد. بهترین کار صبر کردن است؛ پس زمانی را اختصاص دهید که رویاهای خود را منطقی تر کنید.

Admin بازدید : 524 دوشنبه 1393/08/12 نظرات (0)

مهمانی شام فستیوال فیلم سزار، که در رستوران فوکت برگزار شد، میزبان بسیاری از هنرمندان دنیای سینما بود. گلشیفته فراهانی نیز در این مهمانی حضور داشت.

...

تصاویر جالبی از خوش و یش گلشیفته و کویینتین تارانتینو، در فضای مجازی منتشر شده است که برخی از این عکس ها را برای شما به نمایش می گذاریم. لازم به ذکر است برخی از تصاویر برای انتشار دچار تغییر شده اند.

عکس های جدید گلشیفته فراهانی در کنار ... !

عکس های جدید گلشیفته فراهانی در کنار ... !

Admin بازدید : 537 دوشنبه 1393/08/12 نظرات (0)

برای گپ زدن به شعبه ولی عصر یکی از کافه های زنجیره ای که پاتوق همیشگی اش است، دعوت مان می کند. ظاهرش شیک و باکلاس است ولی نه آنقدر که چیز متفاوتی در پوشش و مدل موهایش به چشم بیاید. اگر حرف هایش را نشنوی، باور نمی کنی که حقوق ماهیانه یک کارمند پول توجیبی یک روزش است. در حرف هایش غیر از بی خیالی مایه دارانه، نشان خاصی از تجمل و بچه پولداری نیست. حتی پیج بچه پولدارهای تهران را هم ندیده است و فقط از این ور و آن ور تعریف هایش را شنیده است.

24 ساعت زندگی یک بچه پولدار واقعی+عکس

مثل بیشتر پولدارها، در مقابل سوال هایی مثل «این همه پول را از کجا آوردی؟» گارد دارد و از همان اول شرط می کند که از این سوال ها نپرسیم. حتی با اینکه در رابطه با خانه و زندگی اش فکت های قابل پیگیری می دهد ولی اصرار دارد اسمی ازش برده نشود. در مقابل اصرارها برای گفتن اسمش می خندد و می گوید: «حالا چه فرقی می کنه؟! اصلا بنویس علی علی زاده!»

قبول داری بچه پولداری؟

اگر به معنای بدش در نظر نگیریم، آره، چرا قبول نداشته باشم؟

درآمدت از چه راهی است؟ از خانواده پول می گیری؟

به طور ثابت که پول مشخصی بگیرم، نه؛ ولی هر وقت بخوام از خانه بیرون بروم، پدر، مادربزرگ و پدربزرگم جدا جدا می گویند «این پول را بگیر دست خالی بیرون نروی».

این پول توجیبی تقریبا چقدر است؟

چیز ثابتی نیست. هر کسی هر چقدر پول نقد دم دستش باشد، یک مقدارش را به من می دهد.

حالا به طور میانگین چقدر می گیری؟

از هر نفر، سیصد چهارصد هزار تومان.

یعنی در ماه 40-30 میلیون تومان پول توجیبی می گیری؟!

آره. حالا نه با این غلظت، چون کم و زیاد می شود. بسته به خواسته های آن زمانم پول می گیرم.

24 ساعت از زندگی یک بچه پولدار واقعی

چه کار می کنی با این همه پول؟

این پول زیادی نیست برای خرج کردن. یعنی هر چقدر هم که پول داشته باشی، راه برای خرج کردنش وجود دارد. مثلا پیراهن آ ث میلان را - که خیلی خوشم می آید - از نمایندگی اش 500 هزار تومان می خرم. یا یک کمربند می بینم مارک است، یک میلیون پولش را می دهم. اینطور نیست که برای خرج کردن مشکلی داشته باشی.

به طور معمول صبح تا شبت را چطور می گذرانی؟

 (می خندد) زندگی من صبح تا شب ندارد.

چرا؟

من معمولا 4 بعدازظهر از خواب بیدار می شوم و 8 صبح می خوابم.

خب چهار عصر تا هشت صبح ات را چطور می گذرانی؟

بیدار که می شوم، غذایی که مادربزرگم آماده کرده است را می خورم. دوش می گیرم و با بی ام و از خانه می زنم بیرون برای دور دور. البته اسم دور دور بد در رفته. اصلا اهل این نیستم که توی خیابان کسی را سوار کنم. با دوستانم قرار می گذارم و با ماشین توی خیابان می چرخیم. بیرون شام می خورم و شب خانه یکی جمع می شویم و تا هفت هشت صبح بیدار می مانیم.

تا صبح چه کار می کنید؟

اگر پیش بچه ها باشم، دسته جمعی بازی می کنیم و اگر خانه تنها باشم معمولا تا صبح با لپ تاپم فیلم و سریال های روز دنیا را پیگیری می کنم. صبح هم یک چیزی می خورم و می خوابم.

یعنی هر روز همینطور بی هدف توی خیابان چرخ می زنی؟

- آره خب. این گاز دادن بهم حال می دهد، مخصوصا توی اتوبان.

 24 ساعت زندگی یک بچه پولدار واقعی چگنه است؟ +عکس

هیچ کاری جذاب تر از دور دور نیست؟

نه واقعا. اینجا امکاناتی نداریم. مرکز تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب جذابی داریم؟ چه جایگزینی برای دور دور من هست؟

حوصله ات سر نمی رود؟ از این همه یکنواختی خسته نمی شوی؟

چرا؛ یک بار اینقدر حوصله ام سر رفته بود که رفتم در یک صرافی و با حقوق ماهی 800 هزار تومان کار کردم. همه مسخره می کردند و می گفتند تو که اینقدر پول داری، چرا اینجا کار می کنی ولی برای من پول مهم نبود. می خواستم یک کاری کنم که احساس مثبت بودن بهم دست بدهد. البته بعد از یک مدت که کار یاد گرفته بودم، به مشکل خوردم و بیرون آمدم.

تمام دوستانت از نظر مالی در سطح خودتان هستند؟

نه. من چون منیریه هستم، دوست با درآمد پایین هم زیاد دارم. بعضی شب ها این دوستانم دعوتم می کنند خانه شان و تا صبح با ایکس باکس فوتبال بازی می کنیم. خیلی بهم حال می دهد. گاهی وقت ها هم فیلم و سریال می بینیم و کله سحر می رویم کله پزی.

تا حالا شده است کسی از این دوستانت به این خرج کردن های بی رویه ات ایراد بگیرد؟

زیاد پیش می آید. یکی از دوستانم - که چهره شناخته شده ای هم هست - بهم می گوید می دانی با این شلوار مثلا دو میلیون تومانی تو، چند نفر می توانند شلوارهای معمولی بخرند؟

چه واکنشی نشان می دهی؟

خب منم آدمم. برایم مهم است که یک عده به نان شب شان هم محتاجند؛ این قضیه ذهنم را آزار می دهد و تا حدی کمک می کنم ولی مسئول بی پولی این آدم ها که من نیستم.

مثلا به این بچه های سر چهارراه ها، چقدر کمک می کنی؟

یک اشتباهی که در مورد من می کنید این است که انگار با این فضاها غریبه ام و فقط از پشت شیشه ماشینم می بینم شان ولی گفتم، خانه ما منیریه است و من با خیلی از این آدم ها برخورد دارم.

واقعا؟ حالا با این همه درآمد، چرا منیریه؟

ما خانوادگی در این محل بزرگ شدیم و با این فضاها حال می کنیم. البته خانه مان خفن است. فکرتان سمت خانه کلنگی های محل نرود!

راستش باورش برایم سخت است...

چرا؟ ما اینقدر آدم های عجیبی نیستیم.

چرا فرق می کنید دیگر! مثلا تا حالا شده برای پول لنگ بمانی؟

آره خب. من هم چیزهایی می خواستم که نتوانسته ام بخرم یا مثلا اینکه پول زیاد دارم، دلیل نمی شود با فروشنده ها چانه نزنم و فروشنده هر چقدر گفت من هم بدهم. بحث کلاس و این حرف ها به کنار ولی هر وقت حس کنم که می خواهد سرم را کلاه بگذارد، سعی می کنم با بحث، از حقم دفاع کنم. بارها شده است 300-200 هزار تومان از قیمت اولیه ارزان تر خریده ام.

سخت ترین لحظات زندگی ات که حسابی کلافه ات کرده کی بوده؟

چند ماه پیش ماشینم را فروختم و گفتم یک مدت بدون ماشین زندگی می کنم. یک هفته نرسیده بود که اینقدر کلافه شدم که رفتم پیش بابا و گفتم «بابا، من دیگه خسته شدم، ماشین می خوام.» بابا هم گفت برو هر کدام را می خواهی بخر و همین بی ام و را برایم خرید.ش

 

Admin بازدید : 213 دوشنبه 1393/08/12 نظرات (0)

مدیر اجرایی شرکت اپل همجنس گرا بودنش را مایه افتخار و بهترین نعمت برای خود دانست.

به گزارش آلامتو به نقل از العالم، “تیم کوک” مدیر اجرایی شرکت اپل در مقاله ای در مجله “بلومبرگ بزینس ویک” از همجنس گرا بودن خود افتخار کرد و حتی آن را برای خودش یک نعمت دانست.

کوک با وقاحت تمام نوشت: بسیاری از مردم برای مدت های طولانی این بخش از هویتشان را در محل کار پنهان می کنند، اما میل جنسی من، بخش اساسی از زندگی خصوصی ام است و به همین دلیل، تصمیم گرفتم این میل را علنی بگویم زیرا پنهان سازی مانع از کمک به دیگران می شد.

به نوشته بلومبرگ بزینس ویک، این اولین بار است که کوک درباره میل جنسی خود سخن می گوید.

برپایه این گزارش، کوک سال گذشته از تصویب قانون فدرال در آمریکا به منظور حمایت از آن دسته از کارمندان که به خاطر میل جنسی شان با تبعیض مواجه اند، حمایت کرد.

Admin بازدید : 157 دوشنبه 1393/08/12 نظرات (0)

در منطقه کاراجیا در کشور پرو، ۶ مجسمه بر دامنه کوهی تکیه داده اند که در واقع تابوتی حاوی شش جسد تاریخی هستند، اما کماکان هیچکس اهمیت این شش تابوت را نمی داند.

باستان شناسان تنها در مورد تاریخ این تابوت ها اطلاعات دقیقی دارند و عنوان داشته اند که قدمت این تابوت ها به ۶۰۰ سال قبل و در زمان حاکمیت سرخ پوستان در منطقه باز می گردد.

تابوت‌های اسرار آمیز در پرو + عکس

تابوت‌های اسرار آمیز در پرو + عکس

تابوت‌های اسرار آمیز در پرو + عکس

Admin بازدید : 355 دوشنبه 1393/08/12 نظرات (0)

فروردین ماه: شما امروز احساسات دو گانه‌ا‌ی دارید. از یک طرف برای شکستن قواعد منظم روزانه آمادگی دارید و سعی می‌کنید کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. از طرف دیگر کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و همین مانع می‌شود کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. به جای اینکه سعی در حل کردن این مشکل داشته باشید، می‌توانید هردو کار را انجام دهید. شما توانایی روبرو شدن با وظایفتان را دارید، اما می‌توانید بخشی از زمانتان را هم به کارهای دیگر اختصاص بدهید.

اردیبهشت ماه: شما در جستجوی برقراری ارتباط با کسی هستید که بتواند حال و هوایتان را تغییر دهد. اما نمی‌توانید به راحتی نگرانی های خود رها کرده و همین نگرانی ها مانع بزرگی بین شما و دوست خاصتان ایجاد می‌کند. به جای اینکه به ترس‌هایتان اجازه ظهور بدهید، کاری خاص انجام داده و درباره احساسات‌تان صحبت کنید. صحبت کردن حتی سنگ را نیز آب می‌کند!!

خرداد ماه: هم اکنون نزدیک شدن به یک دوست چالش برانگیز شده است، برای اینکه مشکلاتی که به وجود می‌آید مانع از این می‌شود که بتوانید تمام افکارتان را مطرح کنید. شما باید به حرف‌هایی که می‌زنید دقت کنید، وگرنه حرفی خواهید زد که به ضرر هردویتان تمام می‌شود. اگر در رابطه‌تان با کسی دچار مشکل شدید، قبل از اینکه عکس العمل نادرستی نشان دهید آن را به یک یا دو روز دیگر بسپارید.

تیر ماه: شما امروز نمی‌دانید که باید چه کار کنید! برای اینکه فعالیت‌های منظم روزانه تان تحت تاثیر چیزی واقع شده که کاملاً از کنترل شما خارج است. خوشبختانه نگرش مثبت‌تان بهتان کمک می‌کند، اما باید نسبت به قبل کمتر راحت طلب باشید. فراموش نکنید هر اتفاقی که می‌افتد می‌تواند حرکتی بزرگ به سوی پیشرفت و موفقیت‌تان باشد.

مرداد ماه: حتی اگر بدانید چه می‌خواهید، نمی‌توانید روشی منطقی برای دست یافتن به آنها تعیین کنید. افکار و رویاهای شما به عشق و عاشقی تمایل دارند، اما در این زمان پرداختن به این جور مسائل کمی‌ مشکل است. شما اعتقاد دارید که در نهایت همه چیز درست می‌شود، اما امروز شاید با عدم امنیت و کمبود اعتماد به نفس خود مشکل داشته باشید. به خاطر مشکلات خارجی ذهن خود را آشفته نکنید؛ بلکه فقط در جستجوی لذت بردن از شرایط جدید خود باشید.

شهریور ماه: شما حس می‌کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دست‌تان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

مهر ماه: امروز ونوس یعنی سیاره بخت شما به این ور و آن ور کشیده می‌شود و یافتن آسایش و آرامش سخت شده است. شما انگار روی یک الاکلنگ هستید! و تنش‌هایی که درزندگی تان وجود دارد خسته‌تان کرده است. کاری کنید رویاهایتان زنده بمانند، ولی برای اینکه تعادل خود را حفظ کنید آرام‌تر حرکت کنید.

آبان ماه: شما ایده‌های مالی فوق العاده‌ای دارید، اما هنوز هم موانعی وجود دارد که باید ازشان گذر کنید. تا موقعی که به جای نشان دادن عکس‌العمل تند و سریع نسبت به شرایط بر روی اهداف بلند مدتان تمرکز کنید، رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید غیر ممکن نیست. به یاد داشته باشید افکار عالی و بزرگ تا موقعی که با حقیقت همراه شوند چیز بدی نیستند.

آذر: امروز باید چشمتان به روی حقایق باز باشد و اگر اینگونه شد می‌فهمید که حقایق آنقدر که فکر می‌کردید بد نیستند. حالا فرصت این را دارید که جهان را آنگونه که هست ببینید، نه آنگونه که دوست دارید باشد. وقتی که رویاهایتان از حقیقت فاصله می‌گیرند، پس مجبور می‌شوید تمام جزئیات را بفهمید تا بتوانید تصمیمی ‌منطقی بگیرید. در عین حال که به قدم بعدی خود فکر می‌کنید به مسائل جزئی و پیش پا افتاده هم دقت کنید.

دی ماه: امروز تغییرات زیادی در زندگی‌تان رخ می‌دهد که شما را عصبی می‌کند. شما فکر می‌کنید باید زندگی خود را تثبیت کنید و با توجه به مشکلات فراوانی که  تحت کنترل‌تان نیستند، اینک کار غیر ممکن است. به جای اینکه سعی کینید کاری غیر ممکن انجام دهید، به واکنش خود نسبت به این اتفاقات دقت کنید. اگر یک بار در برابر این تغییرات تسلیم شوید زندگی تان ساده‌تر خواهد شد.

بهمن ماه: شما امروز دوست دارید فکر کنید، اما وقتی که فکرتان از این شاخه به آن شاخه می‌رود ناامید می‌شوید. حالا که می‌خواهید جلوی این افکار را بگیرید مشکلاتی پدید می‌آید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. بهترین راه این است که انعطاف پذیری‌تان را بیشتر کنید.

اسفند ماه: شما امروز اشتیاق دارید که بهترین قدم را در طول زندگی‌تان بردارید، اما مشکلاتی که افراد دیگر به وجود می‌آورند سد راهتان می‌شود. اما وقتی که شما قصد دارید به عقب برگردید، آنها چون نگران موفقیت‌تان هستند، دوباره به این آتش شور و اشتیاق که در شما فروکش کرده دامن می‌زنند. شما باید فراتر از سر و صداهای شرایط جدید حرکت کنید تا در روزهای آینده استقامت و توانایی‌تان بیشتر شود.

Admin بازدید : 296 یکشنبه 1393/08/11 نظرات (0)

بی پناهی یعنی
زیر آوار کسی بمانی
که
قرار بود
تکیه گاهت باشد…

 *

 ****جملات عاشقانه ****

*

 

بدترین درد اینه که ،
مخاطب های گوشیتو چک کنی
و بخوای با یکی درد و دل کنی
ولی . . .
هیچکس و پیدا نکنی . . .

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

دلت را هنـــگــامــی غم مـی گیــرد
که نــگــاهــت به دستـــانِ گـــره خورده ی
دو آدم،
خیـــره مـــی مـــاند!

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

به خـــــــدا
” دل ” آلزایمــــــــر نمی گیرد !
بفهمیــد آدم ها . . .

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

تـَـخــتـے ڪہ هـَـر شـَـبــ،‬‬
تــنــهــا؛
بــا یــاנِ کــســے روش بــخوابـے،
تـَـخــتـــ نـیسـ ــتــ…
تــابــوتــه…

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ و من خسته از جواب های تکراری :
“غم تمام می شود”
“غصه نخور”
“مشکلات حل می شود ”
و …
دلم می گیرد ، چرا حافظ نمی داند بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی ؟!

 *

 ****جملات عاشقانه ****

*

تــو هم تلخ بودی
تلــــخ درست مثل قطره های فلج اطفالی
که در کودکی به خوردم می دانند
غافل از اینکه این بار تلخی تــــو دلم را فلــــج کرد

 *

 ****جملات عاشقانه ****

*

 

تو را مثل قانون…
کسی رعایت نمی کند؛
چرا غمگینی دلم؟
تو را برای شکستن سرشته اند…!

 *

 ****جملات عاشقانه ****

*

 

برای کشتن کسی که توی دلت زندست باید روزی هزار بار بمیری . . .

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

اگــــــــر مـــے بــیــنــــے هــنـــــــوز تــنــهــــــام …
بـــــــﮧ خــــــاطـــــــــر عــشـــــق تــــــو نــیــســـت !!
مــن فــقـــــــط مـــــے تــــــرســـــــم ؛
مــــے تـــــــرســـــــم هـــمـــــــﮧ مــثـــــل تــــــو بـــــاشــــــنـد . . . !

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

از همان روزی که “پایت” را از زندگی ام پس کشیدی
زندگی ام دگر “پا” نگرفت . . .

 *

 ****جملات عاشقانه ****

*

 

روزهای تعطیل سخت تر میگذرند!
چون میدانم وقت داری به من بیندیشی،
اما نمی اندیشی . . !

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

چـتـرتــــ را بگــــیر . . .
چشــــــــــم های من . . .
بزرگ شده ی بارانند . .

 *

 ****تايباد اس ام اس ****

*

 

” ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯼ؟ “ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ
ﻭﻟﯽ ” ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ ” ﺧﻮﻧﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ …

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

شـک نـدارم سـفـره ی دلـم را ڪــﮧ وا ڪـنم هـمــ ﮧ سـیـر مــے شـونـد …!

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

ﺗﻨﻬﺎ کسی که ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﺑﻬﻢ ﭘﺎ ﺩﺍﺩ غم ﺑﻮﺩ
ﺍﻻﻧﻢ ﺗﺮﻳﭗ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻴﻢ …

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

کــآش فقـــط بودی . . .
وقتی بغـــض میکردم . . .
بغلــــم میکردی و میگفتی . . .
ببینــــم چِشــآتو . . .
منـــو نیگــــآ کُن . . .
اگه گریــــه کنی قهر میکنــــم میرمــــ.. .

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

لــبــخــنــد بـــزن…!
عـــکــاس مـــدام ایــن جــمـــلــه را تــکـــرار مـــی کــنـــد…
اصـــلا بــرایـــش مـــهـــم نــیـــســـت،کـــه در وجـــودتــ…
حــتـــی یـــک بــهــانــه بــرای لــبــخــنـــد نــیـــســـتــــ…

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

مُحـــتـآج
בرڪ شُـבטּ نیســتَـم…
فَـقَطـ ـ ـ בرבمـ مے ـآیـَــב
خـَــر فَـرضـ شَـوَمـــ

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

بگذار سر به سینه ی من تا بگویمت
اندوه چیست ؟ عشق کدام است ؟ غم کجاست ؟
بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان
عمریست در هوای تو از آشیان جداست . . .

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

ﻧﺨﺴﺖ ﺛﺎﻧﯿﻪﻫﺎ
ﮐﻤﯽ ﺑﻌﺪ
ﺩﻗﯿﻘﻪﻫﺎ
ﺳﺎﻋﺖﻫﺎ
ﺭﻭﺯﻫﺎ …
ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﮐﻪ ﻣﯽﺁﯾﯽ
ﻣﯽﺑﯿﻨﯽ
ﺳﺎﻝﻫﺎﺳﺖ
ﺩﺭﺩ ﻣﯽﮐﺸﯽ ﻭُ
ﭼﯿﺰﯼ ﺣﺲ ﻧﻤﯽﮐﻨﯽ

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

گاهی دلم برای گوشهایم می سوزد
طفلکی ها سکوت را هم باید گوش کنند . . .

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

حرفها سه دسته اند :
دسته اول : گفتنی ها
دسته دوم : نوشتنی ها
و دسته سوم : قورت دادنی ها
دو تای اول سبکت می کنند ، سومی سنگینت

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

نوازشگر خوبی نبودی
سفید شده !
تار مویی را که قسم خوردی با دنیا عوضش نمیکنی . . .

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

همیشه بهت میگفتم دلم میخواد خوشحالت کنم ،
چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت نبودن منه …

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

باشــی یــا نباشــی .. ایــن شب ســـر میشـــود !
امــا ایــن شب کجـــا و آن شب کجــــا؟!

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

اگه کسی گریه میکنه به خاطر این نیست که ضعیفه،
به خاطر اینه که واسه یه مدت طولانی قوی بوده…

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

 

ﺩﺭﺩ ﯾﻌﻨـﯽ :
ﺍﻣﺸﺒــﻢ ﻣﺜــﻞ ﺷﺒــﺎﯼ ﺩﯾﮕـﻪ
ﺭﻭ ﺗﺨﺘﺖ ﺩﺭﺍﺯ ﺑﮑﺸـــﯽ
ﺁﻫﻨﮕــــ ﺑــﺰﺍﺭﯼ ﻭ ﺑـﺎﺯﻡ ﻓﮑــﺮ ﮐﻨــﯽ
ﺑـﻪ ﺣﺮﻓﺎﯾـــﯽ ﮐــﻪ ﺑﺎﻫــﻢ ﻣﯿﺰﺩﯾــم…
به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ خیلی همراهم بودی….
به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ حتی یه نگاهش برات یه دنیا ارزش داره…
به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ چقدر باهم دعوا کردیم و آشتی کردیم…
به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ کلی حرف توی دلت میمونه و نمیتونی بهش بگی…
ﺑﻪ ﺍﯾﻨـﮑـﻪ….
لعنت به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ ها….
ﻭ ﻣﺜـــﻞ ﻫﻤﯿﺸــﻪ ﭼﺸﻤــﺎﺕ بایــد ﺗﻘﺎﺻـــ ﭘﺲ ﺑـــﺪن…

 

Admin بازدید : 248 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

گروه تروریستی داعش با دادن پیشنهادی اغوا کننده به نوجوانی ۱۴ ساله ، درصدد فریب وی برای اجرای عملیات تروریستی در وین پایتخت اتریش برآمده است.

روزنامه تلگراف در شماره روز جمعه خود نوشت یک نوجوان ۱۴ ساله که مظنون به تلاش برای اجرای چند عملیات انفجاری در شهر وین پایتخت اتریش است ، پیشنهادی از سوی داعش برای گرفتن مبلغ ۲۵ هزار دلار در ازای انجام عملیات انفجاری دریافت کرده است.

پایگاه خبری ” رأی الیوم ” با اعلام اینکه مسئولان نام این نوجوان را فاش نکرده اند، افزود: او فرزند مهاجران ترک است که حدود هشت سال است در اتریش زندگی  می کنند.

ازجمله مهم ترین مراکزی که این نوجوان درصدد حمله به آن بوده است، ایستگاه وین ویستباهنوف است که یکی ازپرازدحام ترین مناطق در اتریش است و روزانه حدود ۴۰ هزار مسافر از آن استفاده می کنند.

Admin بازدید : 266 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

تمام داروها می‌توانند در کنار فوایدی که دارند، عوارضی هم داشته باشند. یکی از عوارض داروهای مختلف، ایجاد مشکلات پوستی است. البته این مشکلات،‌ حدود ۲ درصد از عوارض دارویی را به خود اختصاص داده‌اند. به‌طور کلی، سالمندان و خانم‌ها بیشتر مستعد ابتلا به عوارض پوستی ناشی از مصرف داروها هستند. هرچند که عوارض پوستی مصرف برخی داروها چندان شایع نیست اما شناخت این عوارض می‌تواند به درمان سریع‌تر بیماری پوستی کمک کند. از این رو،‌ به تمام افرادی که دچار عارضه پوستی ناگهانی می‌شوند، توصیه می‌کنیم حتما در اولین مراجعه به متخصص پوست، نام داروهای خوراکی یا موضعی‌ای که مصرف می‌کنند، به او بگویند. در ادامه، با شایع‌ترین عوارض پوستی برخی از معروف‌ترین و پرمصرف‌ترین داروها آشنا می‌شویم.

عوارض پوستی کوتریموکسازول، مترونیدازول و ایندومتاسین

برخی بیماران پس از مصرف داروهایی مانند مترونیدازول و کوتریموکسازول، تتراسایکلین یا داروهای ضدالتهابی غیرکورتونی که معرو‌ف‌ترین آنها ایندومتاسین است، دچار ضایعات یا بثورات دایره‌وار و متورمی می‌شوند که ابتدا به رنگ قرمز است و به‌تدریج به سمت قهوه‌ای تیره تغییر رنگ پیدا می‌کند. این ضایعات یا بثورات پوستی که معمولا در قسمت‌های تناسلی، صورت و اندام‌ها بروز می‌کنند، گاهی به تاول‌های آزاردهنده‌ای تبدیل می‌شوند. بثورات پوستی ناشی از مصرف این داروها می‌تواند در موارد اولیه مصرف، حدود ۱۰-۷ روز پس از مصرف و در دوره‌های بعد، حتی یک روز پس از مصرف هم بروز کنند. از این رو،‌ اگر در صورت مصرف این داروها، دچار علایمی شدید، بلافاصله مصرف دارو را قطع و به متخصص پوست مراجعه کنید.

عوارض پوستی پنی‌سیلین

گاهی مصرف گروهی از داروها مانند کوتریموکسازول یا پنی‌سیلین می‌تواند عوارض و ضایعات پوستی گسترده‌ای مانند ایجاد زخم در ناحیه تناسلی، مخاط دهان و چشم‌ها داشته باشد و حتی جوش‌دانه‌های ریز پوستی‌ای را هم روی این زخم‌ها سوار کند.
کنده شدن و ایجاد حالت سوختگی در قسمت‌های زخم پوست هم می‌تواند از واکنش‌های پوستی به این دو داروی پرمصرف باشد.

عوارض پوستی پیروکسیکام

بیشتر ما با تاول‌های پوستی آشنا هستیم و آنها را بسیار دیده‌ایم اما خیلی‌ها نمی‌دانند که نوعی بیماری خودایمن پوستی به نام پمفیگوس وجود دارد که خودش را به شکل تاول‌هایی روی پوست نشان می‌دهد. این بیماری پوستی گاهی در اثر مصرف داروهایی مانند پیروکسیکام یا پنی‌سیلامین ایجاد می‌شود.

عوارض پوستی وارفارین

مصرف برخی از داروهای ضدانعقاد خون مانند وارفارین و کومارین هم می‌تواند برای تعداد بسیار نادری از بیماران، واکنش‌های پوستی را به دنبال داشته باشد. این واکنش‌ها حالت پیشرونده دارند و با علایمی مانند ایجاد پلاک‌های قرمز و دردناک روی پوست خود را نشان می‌دهند و کم‌کم به تاول‌های خونریزی‌دهنده و زخم شدن بافت سطحی پوست تبدیل خواهندشد. با پیشرفت واکنش پوستی به دارو، پوست قسمت‌هایی از بدن بیمار کم‌کم دچار نکروز یا مرگ بافت می‌شود. در این موارد، مداخلات سریع پزشک متخصص پوست الزامی خواهد بود.

عوارض پوستی آنتی‌بیوتیک‌ها

کهیر یکی از واکنش‌های نسبتا شایع پوستی است که خیلی از ما آن را در اثر مصرف غذا یا داروهای جدید تجربه کرده‌ایم. ضایعات پوستی ناشی از کهیر خود را به‌صورت تورم و التهاب قرمزرنگ در قسمت‌های مختلف پوست نشان می‌دهند. معمولا کهیر در اثر مصرف داروهای تزریقی بیشتر از داروهای خوراکی بروز می‌کند و می‌تواند به‌سرعت و کمتر از ۲ روز بعد از مصرف دارو باشد. مهم‌ترین داروهایی که می‌توانند باعث بروز کهیرهای پوستی شوند، آنتی‌بیوتیک‌هایی مانند پنی‌سیلین، پروپرانولول، کوتریموکسازول، آسپیرین و سیپروفلاکسازین هستند.

عوارض پوستی جنتامایسین و آمپی‌سیلین

گاهی قرمزی و خارش پوست در قسمت‌های مختلف بدن می‌تواند در اثر مصرف داروهای متفاوت و بسیار متنوعی مانند آمپی‌سیلین، پنی‌سیلین، فنی‌توئین، جنتامایسین یا کوتریموکسازول باشد.

عوارض دارو را به پزشکتان اطلاع دهید

داروهای مختلفی که در این فهرست جا مانده‌اند، می‌توانند باعث ایجاد واکنش‌های پوستی متفاوتی شوند. این واکنش‌ها، هم در اثر مصرف داروهای خوراکی پیش می‌آید و هم داروهای تزریقی یا موضعی. در مواردی، دیده شده حتی افراد خاصی به داروهای موضعی کورتونی مانند هیدروکورتیزون هم آلرژی پوستی نشان داده‌اند و این آلرژی در آنها با علایمی مانند خارش، قرمزی و تورم، همراه بوده است بنابراین اگر با شروع هر داروی جدیدی، حتی قطره‌های چشمی یا کرم‌ها و پمادهای واژینال، دچار بثورات و واکنش‌های پوستی شدید، بلافاصله مصرف دارو را قطع و به متخصص پوست مراجعه کنید. در این شرایط، ‌متخصص پوست برایتان نامه‌ای می‌نویسد تا آن را به پزشک تجویزکننده دارویتان دهید تا با اطلاع از حساسیت پوستی شما به آن دارو، برایتان داروی جدیدی تجویز کند. علاوه بر این، باید عارضه‌های پوستی را که بعد از مصرف داروهای جدید برایتان ایجاد شده است، یادداشت کنید تا در مراجعه‌های بعدی، پزشک خود را قبل از تجویز دارو در جریان این مشکل و حساسیت بگذارید.

Admin بازدید : 77 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

فروردین ماه: بیشتر وقت‌ها نگاه کردن به جلو راحت‌تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیزهای جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کارهایی که لازم است را انجام دهید.

اردیبهشت ماه: امرزو داشتن ایده‌های خیلی زیاد باعث فعال‌تر شدن شما می‌شود. شاید شما بخواهید یک پروژه را با روش‌های کاملاً متفاوت از گذشته انجام دهید. اما شما نباید اهداف و برنامه‌های خود را با هم قاطی کنید، چون در کارهایتان با مشکل مواجه خواهید شد. فقط روی یکی از کارهایتان تمرکز کرده و تا موقعی که آن را انجام نداده‌اید به سراغ کار بعدی نروید و در مورد کاری که می‌خواهید بعداً انجام دهید خوب فکر کنید.

خردادماه: مثل اینکه امروز هرکس نظر متفاوتی می‌دهد و در تصیم گیری‌هایتان شما را گیج می‌کند! شاید اگر دوست نداشته باشید به حرف‌هایشان گوش بدهید همه چیز ساده‌تر شود، همه ایده‌های آن خوب به نظر می‌رسد. وقتی که شما تشخیص دادید چند راه را می‌توانید برگزینید که همه آنها شما را به مقصود می‌رسانند، پس راهی که پیش از این رفته بودید را انتخاب کنید.

تیر ماه: شما امروز به قدری خوش بین هستید که حتی اگر مشکلات خیلی شدید پیش روی خود داشته باشید، باز هم به وظایفتان توجه می‌کنید. آرزوی شما برای تغییر دادن با نیازتان به امنیت و آسایش مغایرت دارد، اما حالا خودتان تشخیص داده‌اید که بعضی از چیزها نباید ادامه داشته باشند. اگر فکر می‌کنید ریسک کردن فرصتی برای بهتر کردن شرایط اخیر است پس نترسید.

مرداد ماه: شما احساس می‌کنید که مدتی است به اندازه کافی کار کرده‌اید و حالا باید تفریح کنید. متاسفانه فشارهای مالی مانع از این می‌شود که شما برنامه ریزی کنید و یک روز رابه تفریح کردن اختصاص بدهید. باوجود این صبور باشید و آماده باشید که تا امروز عصر برنامه‌های خود را تغییر داده و از تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب که انتظارش را داشتید لذت برید.

شهریور ماه: شما امروز می‌توانید نسبت به وظایفتان در خانه خیلی آزادانه و بی قید رفتار کنید، اما این بدین معنی نیست که باید از انجام دانشان اجتناب کنی.  باوجود اینکه دوست دارید امروز را با تفریح کردن بگذرانید، ولی شاید مجبور شوید کارهایی که دیگران نیمه کاره رها کرده‌اند را انجام دهید. امروز اگر یکی از اطرافیان‌تان به قولی که داده است عمل نکرد تعجب نکنید. شما خودتان می‌دانید که بعضی وقتها بهتر است که به تنهایی کاری را انجام دهید!

مهر ماه: امروز شما هرچقدر بیشتر تلاش می‌کنید به آرزوهای خود نزدیک شوید، فشارها و تنش‌ها بیشتر می‌شود و افراد دیگر هم به اهدافتان توجهی نمی‌کنند و دلایلش از دید شما پنهان است. شما می‌خواهید شرایط را تحت کنترل خود درآورید. اما حالا که که از همه چیز خبر ندارید، از افراد دیگر هم بخواهید که بیایند و نظریات خودشان را ارائه بدهند. هم اکنون اصلاً لزومی‌ ندارد شما به تنهایی تصمیمی‌ بزرگ بگیرید.

آبان ماه: شما امروز ادعا می‌کنید که می‌خواهید به خاظر خودتان کار خوبی انجام بدهید، اما شاید این کار آنگونه که فکر می‌کردید راضی‌تان نکند. وقتی که جزئیات کار گیج‌تان می‌کند و یا وقتی که رابطه‌های دوستانه تان کامل نباشد، مشکلاتی به وجود می‌آید. پیدا کردن راهی برای متعادل کردن چیزهایی که می‌خواهید و چیزهایی که به دست آورده اید، می‌تواند تعیین کننده خوشبختی و ناامیدی باشد.

آذر ماه: حالا که ماه در نشانه شما به ونوس دوست داشتی ملحق شده است، شما نیز دوست دارید آزاد و بی قید باشید. اما حالا که افراد دیگر ازتان توقعاتی دارند یافتن خوشی و لذت بردن هر لحظه سخت تر می‌شود. ولی شما حتی اگر مجبور شدید که بخشی از تفیراحت و سرگرمی‌هایتان را به تاخیر بیندازید و به روز دیگری موکول کنید، هم اکنون به انتظارات آنها توجه کرده و کمترین حد مقاومت را داشته باشید.

دی ماه: امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

بهمن ماه: دوستان‌تان شاید امروز کمی‌ برایتان ایجاد زحمت کنند، چرا که شما می‌خواهید در فعالیت‌ها و کارهایشان به آنها ملحق شوید. شما شاید خودتان هم کارهای دیگری داشته باشید، اما اگر نتوانید کارهایتان را با برنامه ریزی زمانی خود هماهنگ کنید عصبانی خواهید شد. در نهایت شما باید یک نفر را از خودتان ناامید کرده و دست رد به سینه‌اش بزنید. اگر به برنامه‌های شخصی خود برسید شادتر خواهید بود.

اسفند ماه: شما امروز زیر فشار بار سنگین مسئولیت‌هایتان خسته شده‌اید، اما نمی‌توانید از انجام دادنشان فرار کنید. خوشبختانه شما می‌توایند کمتر از قولی که داده بودید کار کنید و در عین حال خوب پیش بروید. شما هنوز هم باید کارهایی که به تاخیر انداخته‌اید را انجام دهید، اما حالا که درصدد تفریح کردن برآمده‌اید، این استراتژی بهتان فرصت لذت بردن از فعالیت‌های اجتماعی‌تان را می‌دهد.

Admin بازدید : 223 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

ابوبکر شکائو، رهبر گروه اسلام‌گرای بوکوحرام در یک نوار ویدئویی گفته است بیش از ۲۰۰ دختر مدرسه ای که در ماه آوریل گذشته (حدود هفت ماه پیش) توسط افراد بوکوحرام ربوده شدند، به دین اسلام گرویده‌اند و به عقد مردان درآمده‌اند.

رهبر بوکوحرام ادعای دولت نیجریه در این مورد را که دختران ربوده شده را آزاد خواهد کرد، تکذیب کرد.

بوکوحرام همچنین گفته است که با آتش‌بس موافقت نکرده است.

ابوبکر شکائو گفت بوکوحرام هیچ مذاکره‌ای با دولت نیجریه نداشته است.

بوکوحرام در ماه آوریل با ربودن ۲۱۹ دانش‌آموز دختر در شهری دورافتاده در شمال شرق نیجریه، خشم جامعه جهانی را برانگیخت.

رهبر این گروه تندرو در این ویدئو برای اولین بار تایید کرد که یک تبعه آلمان را در ماه ژوئیه ربوده است. تصور می شود این فرد معلم باشد.

دولت نیجریه می‌گوید مذاکرات با بوکوحرام در کشور چاد که همسایه نیجریه است، ادامه دارد.

ارتش نیجریه دو هفته پیش با بوکوحرام آتش‌بس اعلام کرد و گفت دختران ربوده شده به زودی آزاد خواهند شد.

تامی اولادیپو، خبرنگار بی‌بی‌سی در لاگوس می‌گوید بعد از اعلام آتش‌بس توسط دولت نیجریه، انتشار ویدئوی تازه بوکوحرام شرمساری بزرگی برای این دولت خواهد بود.

خشونت ها نیز همچنان ادامه دارد و روز جمعه نیز انفجاری مرگبار در این کشور رخ داد.

بوکوحرام از سال ۲۰۰۹ با دولت نیجریه در جنگ است. گفته می‌شود طی سال جاری میلادی، حدود ۲۰۰۰ غیرنظامی در این خشونت‌ها کشته شده‌اند.

Admin بازدید : 500 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

فروردین ماه: شما امروز به طور کامل توانایی دفاع کردن از خودتان را دارید، برای اینکه کاملاً آماده کار کردن هستید و فقط باید بلند شده و دست به کار شوید. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می‌تواند منبع الهامی‌برای افراد دیگر نیز باشد.

اردیبهشت: متاسفانه امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان تشویقتان می‌کند برای رسیدن به منافع شخصی قوانین را زیر پا بگذارید. اگر شما عضو یک گروه باشید، افراد گروه شما را برای ریسکهای بزرگتری تحت فشار قرار می‌دهند. باوجود اینکه شما می‌خواهید به قوانین اجتماعی هم احترام بگذارید، ولی الان بهتر است قبول کنید که در کارها و افکارتان فردی غیر عادی باشید.

خرداد: امروز میزان عصبانیت شما بیشتر می‌شود، چراکه در فکر انجام دادن کار غیر معمول و عجیب غریبی هستید و این موضوع شما را می‌ترساند. باتوجه به همکاری اورانوس و عطارد شما از یکنواختی‌های روزمره نیز فرار می‌کنید.  فراموش نکنید که باید به افراد دیگر هم بگویید که چه کاری می‌خواهید انجام دهید. اگر این کار را نکنید شانس موفقیتتان کمتر خواهد شد.

تیر: شما در حالیکه می‌دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری ثابت در مورد ایده آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می‌خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی‌های منطقی تان به ثمر بنشیند.

مرداد: اگرچه جمعه روز تعطیلی همه مردم است، اما امروز هم شما مثل همیشه سرتان شلوغ است.  شاید شما از برنامه‌هایتان عقب افتاده باشید و هیچ وقت هم نتوانید طبق برنامه ای که ریخته اید عمل کنید. با همه این احوال وقتی کاری را تمام می‌کنید حس خوبی خواهید داشت، برای اینکه معمولاً  کارتان را به درستی انجام می‌دهید. بنابراین اگر کارهای کوچکی را به طور کامل انجام دهید، خیلی بهتر از این است که کارهای بزرگی را تقبل کرده و آنها را نیمه تمام رها کنید.

 شهریور: اگرچه شما در رویاهای خود به دوردستها سفر می‌کنید، ولی اکنون باید به چیزهایی که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه کنید. بیشتر ماندن در خانه بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید بهتان آرامش می‌دهد. گپ و کفتگوی دوستانه با یکی از دوستان قدیمی‌تان می‌تواند بهتان یادآوری کند که چیزهای که شما در جستجویش هستید در خانه خودتان است!!

مهر: شما امروز ترجیح می‌دهید که سرتان شلوغ باشد، اما از این شاخه به آن شاخه پریدن هم خسته شده اید. سعی کنید تمام توان و انرژی تان را اول صبح هدر ندهید، بخشی از آن را برای بعدازظهر و عصر ذخیره کنید. به جای اینکه فکر کنید وقتتان در حال تمام شدن است، اگر با واقعیت درگیر شده و روزتان را کنترل کنید احساس بهتری خواهید داشت.

آبان: با وجود اینکه خودتان می‌دانید چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

آذر: شما باید از خواب و خیالات واهی تان بیدار شوید، به خصوص اگر در ماجراهای خیالی و رویایی و در سرزمین‌های دور و واهی گم شده باشید! شاید خود عمل رویاپردازی و خیال پردازی کار بدی نباشد، اما شما اکنون کارهای مهتر و جدی تری برای انجام دادن دارید و نباید به سمت این خیالات پر زرق و برق بروید. اما نباید امید خود را نیز از دست بدهید، فقط هر کاری از دستتان بر می‌آید انجام دهید، برای اینکه اعمال شماست که دیدگاه‌ها و افکارتان را آشکار می‌کند.

دی: شما اواخر روز سرحال تر می‌شوید و ترغیب می‌شوید در نگرش‌های جدی خود تغییراتی داده و کاری لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید. اما کنار نهادن مسئولیتهایتان کار راحتی نیست، چرا که این روزها شما بیش از حد فکور و اندیشمند شده اید و مسئولیتهای اصلی خود را با میزان اهدافتان می‌سنجید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، مثل تمام انسانهای دیگر تفریح و بازی می‌تواند جزئی از برنامه‌تان باشد و این تفریحات در طول کار بهتان انرژی می‌دهد.

بهمن: اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقتهای آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

اسفند: امروز توجه کردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، که البته کاری غیر معمول و خارج از کارهای روزانه‌تان نیست. البته فعالیتهای روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراکه شما دنبال راه‌های جدیدی هستید که خستگی ناشی از یکنواختی را از تنتان بیرون کنید. از تغییر دادن زندگی خود نترسید، چراکه احساس شادابی که بعد از آن حاصل می‌کنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.

Admin بازدید : 777 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

*******

سلفی محمد سلوکی با امید حاجیلی، پوریا پور سرخ، احمدرضا عابدزاده و علی ضیا. علی ضیا احتمالا داشته آن پشت رد می‌شده، تا دیده چند نفر دارند سلفی می‌گیرند خود را در کادر جا داده است!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام


هفته گذشته هنرمندان به دیدار قربانیان اسیدپاشی اصفهان رفته بودند و در لابی بیمارستان با هم عکس یادگاری گرفتند. مهتاب کرامتی، حمید فرخ نژاد و جعفر پناهی.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

برزو ارجمند و پسرش که روز به روز دارد کپی برابر اصل پدر می‌شود!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام

سلفی بابک جهانبخش و پسر با مزه اش. پدر و پسر لباس خود را هم ست کرده اند.

http://up.taybadsms.ir/up/taybadsms/Pictures/9308-1h188.jpg

سعید عرب در هیئت داریوش ارجمند.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

سلفی شاهین جمشیدی با رضا ناجی نازنین. شاید جالب باشد بدانید یکی از شروط رضا ناجی برای حضور در یک فیلم، اینست که تمام دیالوگ ها را با لهجه شیرین آذری اش ادا کند. اخیرا هم رضا ناجی در یک فیلم بالیوودی بازی کرده بود.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

کامران تفتی در کنار علم. شال علم را هم بر گردنش انداخته که هنگام حمل علم گردنش اذیت نشود.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

سلفی بدون شرح بهاره رهنما و میلاد کی‌مرام.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

آزاده صمدی در تئاتر جدیدش. رنگ جورابش هم چقدر به لباسش می آید!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

حدیث میرامینی در حال آفتاب گیری پشت فرمان!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

سلفی علی انصاریان و تینا پاکروان. فقط امیدواریم علی آقا فعالیت های هنری حود را در همین‌جا و در اوج (!) به پایان برساند و پژمان جمشیدی را الگوی خود قرار ندهد!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

سلفی شقایق فراهانی و پسرش.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

عکس فوق‌العاده جالب از جوانی های سیروان و زانیار خسروی. البته الان هم جوان هستند، ولی اینجا دیگر دوران اوجشان بود!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

این روز ها فشار اقتصادی بر دوش همه مردم حس میشود و اکثر افراد جامعه به دنبال شغل دوم هستند. همینطور که میبینید چکامه چمن ماه هم عصر ها در چهارراه ولیعصر بادکنک می‌فروشد!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

لاله اسکندری در صف بربری!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

برترینها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 


 

Admin بازدید : 235 جمعه 1393/08/09 نظرات (0)

عفونت ادراری در زنان باردار، یکی از گرفتاری های مهمی است که اگر بموقع درمان نشود می تواند به زایمان زودرس، سقط جنین، کاهش رشد و کم خونی در زن حامله منجر شود.

بارداری و سیگار
بارداری تجربه شیرین و در عین حال دشواری برای هر زنی محسوب می‌شود. تغییرات هورمونی ناشی از بارداری، ساختار فیزیولوژیک بدن را دگرگون می‌کند.

تهوع، استفراغ، سردرد، احساس کسالت و خستگی از عوارض بسیار شایع و معمول است که در تعداد کثیری از زنان باردار مشاهده می شود و تقریبا بی خطر بوده و با استراحت، تغییر غذا و آموزش های ساده برطرف می شوند؛ اما بارداری فرآیندی خاص، حساس و پیچیده است که همیشه بخوبی و خوشی پیش نمی رود و مشکلاتی پدید می آید که شرایط را برای مادر و جنین داخل شکم دشوار می کند.

هدف از این مطلب، دادن آگاهی لازم و علائم هشداری است تا بخصوص مادرانی که برای بار اول حاملگی را تجربه می کنند، از آنها اطلاع کافی داشته باشند و از آن نهراسند؛ چرا که با علم و دانش فعلی بارداری های پرخطر قابل کنترل است.

سن کمتر از 18 و بیش از 35 سال مادر، ابتلا به یکی از بیماری های زمینه ای مانند قلبی و عروقی، دیابت، صرع، کلیوی و اعتیاد به سیگار و الکل، سابقه سقط و مرده زایی، اضافه یا کاهش وزن زیاد، مشکلات در بارداری های قبلی و ده ها عامل دیگر می تواند بارداری را با مشکل روبه رو کند. اینها مواردی است که باید پیش از اقدام به بارداری با یک مشاوره از ابتدا شناسایی شده و در صدد رفع یا کنترل آن برآییم.

البته جلسات مشاوره پیش از بارداری همیشه چاره ساز نیست، زیرا برخی خانم ها کاملا در سلامت به سر می برند و به طور ناگهانی دچار عوارض بارداری می شوند.

هر گونه خونریزی هشداردهنده است
یکی از مشکلاتی که خانم باردار ممکن است با آن مواجه شود، خونریزی در طول بارداری است. این خونریزی ممکن است در سه ماهه اول، دوم یا سوم اتفاق بیفتد.

بعضی از زنان عادت ماهانه شان به تاخیر می افتد و به طور ناگهانی دچار خونریزی واژینال می شوند. این می تواند نشانه سقط باشد.

بیشتر جنین هایی که اختلالات کروموزومی دارند، در سه ماهه اول خود به خود دفع می شوند.

وجود آ یو دی در رحم، سابقه سقط قبلی، سن بالای 35 سال، ابتلا به عفونت ها، دیابت کنترل نشده، فیبروم رحمی و مصرف الکل و سیگار هم از مواردی است که موجب سقط می شود.


اگر خونریزی در سه ماهه دوم بارداری رخ دهد، علت ممکن است به اشکال در آناتومی رحم یا دهانه رحم مربوط باشد. علل انعقادی و ایمنی هم در سه ماهه دوم مطرح است.

سونوگرافی از رحم در این موارد بسیار کمک کننده است. حاملگی خارج رحمی (لانه گزینی در لوله رحم، روی تخمدان ها یا در محفظه شکمی) هم باعث خونریزی می شود.

این نوع حاملگی خطرناک است و می تواند باعث پاره شدن لوله رحمی، خونریزی شدید و حتی مرگ شود.

سابقه عفونت های لگنی، بیماری های لوله ای، نازایی و استفاده از روش های باروری آزمایشگاهی، احتمال حاملگی خارج رحمی را بالا می برد. بنابراین تاخیر در قاعدگی باید جدی گرفته شود.

کنده شدن جفت نیز سبب خونریزی در سه ماهه دوم  می شود.
ضربه به شکم، فشار خون بالا، کوتاهی بند ناف جنین، مصرف کوکائین به کنده شدن جفت کمک می کند.

جفت سر راهی نیز باعث خونریزی در سه ماهه سوم بارداری می شود.
اگر پره اکلامپسی به اکلامپسی تبدیل شود، تشنج و حتی خطر مرگ را هم در پی خواهد داشت

مسمومیت در بارداری (پره اکلامپسی) یک مورد اورژانسی است
تعدادی از زنان باردار دچار مسمومیت حاملگی می شوند. مسمومیت حاملگی به معنای بالا رفتن فشار خون بعد از هفته 20 بارداری به همراه دفع پروتئین از ادرار است.

 

خانم های بیشتر از 35 سال، دارای سابقه بیماری های کلیوی و قلبی، مبتلا به دیابت، حاملگی چند قلویی و پره اکلامپسی در بارداری قبلی، بیشتر دچار مسمومیت بارداری می شوند.

پره اکلامپسی در ابتدا چندان شدید نیست و با فشار خون بالا و پروتئین در ادرار مشخص می شود. ولی این بیماری بسیار خطرناک است.

علاوه بر این علائم، زنان مبتلا ممکن است نشانه های دیگری مانند افزایش وزن غیرطبیعی، سردرد های شدید و درد در ناحیه فوقانی شکم داشته باشند که موارد اورژانسی بوده و هر چه سریع تر بیمار باید در بیمارستان بستری و درمان آغاز شود.

اگر پره اکلامپسی به اکلامپسی تبدیل شود، تشنج و حتی خطر مرگ را هم در پی خواهد داشت.

مشکلات مقاومت در برابر انسولین
مقاومت به انسولین در نتیجه تغییرات هورمونی ناشی از بارداری است. دیابت بارداری شایع است و در زنانی که سابقه خانوادگی دیابت دارند، بالای 35 سال هستند و در بارداری های قبلی، زایمانی با نوزاد درشت یا سابقه مرده زایی داشته اند، بیشتر دیده می شود. زنان باردار در اولین مراجعه و در هفته های 24 تا 28 باید غربالگری شوند.  

این روش کمک زیادی به پزشک برای تشخیص بموقع دیابت و کنترل آن می کند.

 

مهم ترین اصل در کنترل دیابت رژیم غذایی مناسب است. مادران باردار باید افزایش وزنی مناسب در این دوره داشته باشند.

ورزش های ساده و سبک مفید است و از ورزش هایی که طی آن به تنه و اندام تحتانی فشار وارد می شود، باید خودداری کرد.

زنانی که بیماری زمینه ای یا سابقه مرده زایی دارند، حتما لازم است تحت بررسی های خاص سلامت جنین قرار بگیرند.

عفونت های ادراری
عفونت ادراری در زنان باردار، یکی از گرفتاری های مهمی است که اگر بموقع درمان نشود می تواند به زایمان زودرس، سقط جنین، کاهش رشد و کم خونی در زن حامله منجر شود.

 

بیماری با نشانه هایی مانند سوزش و تکرر ادرار، بی اشتهایی، تهوع و استفراغ، تب و لرز و قطع ادرار بروز می کند.

گاهی با یک بار درمان دارویی بیماری ریشه کن می شود؛ ولی در برخی خانم های باردار، بیماری عودکننده است و لازم می شود درمان دارویی تا پایان بارداری ادامه یابد.

عفونت های ادراری باید بسرعت ریشه کن شوند، زیرا احتمال گسترش میکروب به دستگاه ادراری فوقانی یعنی کلیه ها وجود دارد. همه خانم ها با دیدن علامت های فوق باید با یک پزشک مشاوره کنند.

سردرد های تنشی
سردرد در یک زن باردار غیرعادی محسوب نمی شود. نوعی از آن به سردرد تنشی معروف است که هر روز می تواند وجود داشته باشد. سردرد های میگرنی هم شایع است.

اما اگر سردرد جدید و شدیدی در بارداری ظاهر شود که با تب، استفراغ، تشنج و تغییرات سطح هوشیاری همراه باشد یا سردردی که با زور زدن، عطسه و سرفه شدت یابد یا باعث اختلال در خواب شود، احتمال می رود عامل زمینه ای دیگری وجود داشته باشد که نیازمند پیگیری است.

منبع : جام جم

Admin بازدید : 141 جمعه 1393/08/09 نظرات (0)

این قایق یا بهتر است بگوییم یک کشتی کوچک به دور از مدل‌های کلاسیک و قدیمی ساخته شده است؛ طول آن ۱۳۱ متر و ارتفاع آن ۶۰ متر است.

Star «استار» یک قایق لوکس و نوآورانه است که ساختار آن استاندارد نیست و شبیه به یک مثلث با بدنه‌ای به شکل منحنی و شیب‌دار به منظور دریانوردی طراحی شده است.

«استار» دارای ۸ ژنراتور است و داخل آن ۳۵۰۰ مترمربع است؛ این قایق بیش از ۸ طبقه دارد که از طریق ۴ آسانسور، طبقات در دسترس هستند.

طبقه بالای آن یک پلت فرم برای لذت بردن از دید پانورامایی دارد و مجهز به بالگرد است که می‌تواند ۳۶ نفر را در ۱۸ کابین جای دهد..ن

این قایق توسط استودیو طراحی ایتالیایی «لوبانوو» با همکاری شرکت معماران دریایی BMT طراحی شده است و در حال حاضر در حال مطالعه و آزمون است؛ قیمتی که برای این قایق در نظر گرفته شده است حدود ۵۰۰ میلیون دلار است.

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه+عکس

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه


Admin بازدید : 59 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

فروردین ماه: شما طوری در مورد خود حرف می‌زنید که انگار همه چیز خیلی عالی است، اما مثل اینکه مشکلاتی هم وجود دارد. شما خیلی با مسائل حاشیه‌ای و جزئی درگیرید که از حل کردن آنها هم اجتناب می‌کنید، بنابراین سعی کنید که چیزهایی که برایتان ارزشمندند را از دست ندهید. حتی اگر وسوسه می‌شوید که استراحت کرده و بقیه روزتان را با فکر کردن سپری کنید، ولی الان باید بر روی فهرستی که از وظایفتان تهیه کرده‌اید تمرکز کنید.

اردیبهشت ماه: وقتی که سیاره ونوس در نشانه ماه سنبله تحلیل‌گر و همچنین در پنجمین خانه شما، یعنی خانه عشق قرار می‌گیرد، شما به سوی خیال‌پردازی و رویا پردازی کشیده می‌شوید. اما امروز ارتباطش با نپتون تیره و تاریک می‌تواند باعث آشفته شدن افکار شما شده و شما را تشویق کند که خواسته‌هایتان را فراموش کنید. شما زیاد به خودتان مطمئن نیستید، بنابراین امکان دارد تصمیم نادرستی بگیرید. هم اکنون به جای اینکه به غرایز خود اطمینان کنید، بر پایه واقعیت تصمیم گیری کنید.

خرداد ماه: امروز روز رضایت بخشی نخواهد بود، چرا که شما فکر می‌کنید زندگی دیگران از شما بهتر است. شما از تصویری که در ذهن خود مجسم کرده بودید دور افتاده‌اید و نمی‌توانید به تکامل برسید. اگر شما نتوانید به خاطر داشته‌های خود شکرگزار باشید، مطمئناً ناامید خواهید شد. یادتان باشد که آشفته شدن ذهنتان برای اینکه بفهمید باید دیدتان را مثبت کنید کفایت می‌کند.

تیر ماه: اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده‌اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می‌کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی‌تان پدید می‌آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت‌تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید.

مرداد ماه: شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافیان‌تان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.

شهریور ماه: شما امروز مطمئن نیستید که چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارا هستند، چون که شما موقتاً توانایی تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات و تشخیص دادن دروغ از واقعیت را از دست داده‌اید. درحال حاضر شما واقعاً می‌خواهید به دور و بری‌های خود اطمینان کنید که این موضوع می‌تواند سبب ناامیدی و سرخوردگی‌تان بشود. اگر چه قصد و نیت شما همیشه خیر بوده است، اما تصمیم گیری کردن بر اساس اولویت‌های شخصی می‌تواند منجر به بیراهه رفتن شما بشود.

مهر ماه: ونوس سیاره بخت شما در دوازدهمین خانه‌تان، یعنی خانه خیال و رویا قرار گرفته است و امروز به شما توانایی عشق ورزیدن و در رویا و خوشی زندگی کردن را می‌دهد. اما نپتون بین شما و پنجمین خانه تان یعنی خانه احساسات عاشقانه فاصله انداخته است و شما را تشویق می‌کند که واقعیت را به تخیلات خود ترجیح بدهید. این دو سیاره ذهن شما را آشفته کرده و به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، بنابراین امروز شما خودتان دقیقاً نمی‌دانید که چه چیزی می‌خواهید. بهتر است امروز را با بی‌خیالی بگذرانید، تا اینکه اواسط هفته اوضاع به روال معمول خود برگردد.

آبان ماه: امروز وقتی که شما به خاطرات دوران کودکی خود فکر می‌کنید ذهنتان آشفته می‌شود، چراکه متوجه شده‌اید شما تا بحال فقط یک روی سکه را دیده‌اید. اما هرقدر بیشتر سعی می‌کنید این قسمت‌های گمشده را پر کنید، می‌فهمید که تا بحال هیچ چیز نمی‌دانستید. این موضوع باعث ناامیدی‌تان شده است، برای اینکه آرزوی شما برای دست یافتن به اطلاعاتی خوب تبدیل به دل مشغولی همیشگی‌تان شده است. شما فقط باید خود را از این چرخه ناراحت کننده خارج کرده و به زمان حال برگردید.

آذر ماه: نقش هدایت کننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید که چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حالیکه سعی می‌کنید هرکسی را متقاعد کنید که شما درست می‌گویید، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را کشف کنند.

دی ماه: حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.

بهمن ماه: شما فکر می‌کنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌کنید، اما امکان دارد یک نفر گفته های شما را کاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار کردن زمانی با مشکل مواجه می‌شود که احساسات آنقدر قوی باشند که زبان از صحبت کردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت کردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید که آیا پیام خودتان را درست را رسانده اید یا نه.

اسفند ماه: شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

Admin بازدید : 249 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

 

 
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و … ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و … در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*******

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

 

این هم آبگوشت دور همی چهره های طنز کشورمان. هدایت هاشمی، بهزاد خرازی، امیر غمارمنش، جواد عزتی، بیژن رحمانی، امیر نوری، امیر جعفری و علی صالحی.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (16)

آنا نعمتی به عنوان کارشناس جواهرات زینتی به نمایشگاه بین المللی جواهرات در مسکو رفته است. در اینجا هم احتمالا زیر همان توپی که لیاخوف با آن مجلس را به توپ بست، عکس گرفته!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (16)

محسن چاوشی خیلی زود تر از موقع شروع به آموزش رانندگی به آقا “زانکو” کرده است. در جلسه اول هم بیشتر جملات محسن، تاکید بر این موضوع داشت که “پسرم فرمون رو نخور!” فقط امیدواریم محسن شانس بیاورد و آقا پسرش بوق زدن را یاد نگیرد، زیرا آنگاه است که آسایش از خانواده چاوشی رخت خواهد بست!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

امیر غفار منش در کنار بهزاد خرازی. دهه شصتی ها حتما هنرنمایی بهزاد را در مجموعه های “سیب خنده” و “مجید دلبندم” به یاد دارند. می‌بینید گذر عمر با آدمی چه میکند؟

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

کلاً چهره های ایرانی رفتارهای خاص و منحصر به فردی دارند که مشابه آن را در بین سلبریتی های هیچ جای دنیا نمیتوانی ببینی. یکی از آنها، علاقه وافر دوستان به سر کشیدن به کابین خلبان هنگام مسافرت های هوایی است. در حدی که تقریبا غیر ممکن است یکی از چهره ها سوار هواپیما شود و به کابین سر نزند و عکس نگیرد! جایی کاپیتان و خدمه هواپیما هم در رودربایستی می‌مانند و مجبوراً آقا و یا خانم محترم را به کابین راه می‌دهند تا فردا متهم به بدرفتاری در برابر یک هنرمند نشوند! البته خدا را شکر بهنام صفوی به حضور در کابین و عکس یادگاری با کابیتان راضی شده و مثل برخی دوستان اصراری به نشستن بر صندلی کاپیتان نداشت!

البته بهنام خان چون سالیان سال در ممالک غربی بوده اند، تلفظ صحیح کلمه کاپیتان را به بقیه گوش زد کرده اند: کَپتَن!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

ژست جالب رضا عطاران با عکسی از گریمش در فیلم جدید.


چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

سلفی مهدی سلوکی و نفیسه روشن در کنار دوستان در اصفهان. احتمالا مهدی سلوکی منتظر شروع پروژه “ستایش 3″ است تا نقش پیری هایِ جوانی هایِ خود را با یک گریم تکان دهنده بازی کند!

البته مهدی جان فکر نکند ما متوجه حلقه ازدواجش نشدیم! مبارکه آقا. با آرزوی خوشبختی.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

رضا شفیعی جم که با دوستان در ترکیه به سر می‌برند، طبیعی است که هیچگاه فرصت خوردن چای قندپهلوی ترکی در استکان کمر باریک را از دست ندهند. امیدواریم آن یک بسته کِنت نقره‌ای هم که جلوی آقا رضاست از مشتری قبلی روی میز جا مانده باشد! همه میدانیم رضا اهل این کار ها نیست. البته امیدواریم!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

آزاده زارعی در جنگل های شمال.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

با آغاز ایام عزاداری، خوانندگان عزیزمان با بحران شدید عکس روبه‌رو شدند. چون نه کنسرتی هست که در پشت صحنه‌اش سلفی بیاندازند، و نه اکران آلبومی که عکس یادگاری بگیرند. پس مانند محسن یگانه مجبورند روی به عکس های بی موضوع و “همینجوری” بیاورند.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

عکس زیبای حسین ماهینی در کنار پدر و مادرش.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

این هم عکس “یهویی” شهاب عباسی با کی‌روش. ماشاالله آقای کی‌روش نمایشگاه سیار عینک راه انداخته است!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

وقتی بنیامین دید که عکس های دخترش بیشتر از عکس های خودش لایک و کامنت می‌گیرد، یک صفحه هم برای بارانا ساخت که عکس های بارانا را در آن جا شِیر کند. نکته جالب اینجا است تعداد فالوئر های بارانا دارد از خود بنیامین بیشتر می‌شود!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

فریبرز عرب‌نیا بازیگر ساکت و کم حاشیه و بعضاً پر حاشیه سینما هم از اثرات گذر عمر در امان نمانده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

سحر خانم قریشی هم این عکس را گذاشت و زیرش نوشت no comment. خوب ما هم به حرفش گوش داده نظری نمی‌دهیم!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

 منبع : برترین ها


 

 

 

 

 

Admin بازدید : 221 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه مخصوص روزای بارونی

“پاییز” مرا عاشق میکند
“باران” عاشق تر
حالا تو بگو
این “باران پاییزی” با من چه میکند . . . ؟

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان
ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

فصل باران است بارانی شویم / از درون جوشیم و طوفانی شویم
بوی خاک و بوی نمناک چمن / کیف دارد زیر باران تر شدن
در تمام قطره ها تکثیر شو / زیر باران خدا تطهیر شو . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

دمش گرم ، باران را میگویم ، به شانه ام زد و گفت :
خسته شدی ، امروز تو استراحت کن ، من به جایت می بارم . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

تنها ادامه میدهم در زیر باران
حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم
میخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشم
ببار باران من نه چتر دارم نه یار . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟
این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟
وقتی که می‌بُریم مدام از هم
این عشق نیست ، چاقوی زنجانی‌ست !

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

حکمت باران در این ایام می دانی که چیست ؟
آب و جارو میشود بهر محرم کوچه ها . . .
السلام علیک یا اباعبدالله

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

سر زد به دل دوباره غم کودکانه ای
آهسته می تراود از این غم ، ترانه ای
باران شبیه کودکی ام پشت شیشه هاست
دارم هوای گریه ، خدایا ، بهانه ای . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

به باران دل نبند
که هر چهار فصل دیوانه‌ات خواهد کرد
اگر ببارد ، از شوق
اگر نبارد ، از دل‌تنگی . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

من از تمام آسمان یک باران را میخواهم
از تمام زمین یک خیابان را
و از تمام تو
یک دست که قفل شود در دست من . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

ترنم باران را نصار چشمانت میکنم نازنینم
تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت
و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار میگذارم و دست نوازشم را
به موهایت هدیه میکنم ، که تا عمر داری مرا از خاطر نبری . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران میبارد ، به حرمت کداممان نمیدانم
من همین قدرمیدانم ، باران صدای پای اجابت است
خدا با همه جبروتش ، دارد ناز میخرد ، نیاز کن . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

میگویند باران که ببارد ، بوی خاک بلند می شود
پس چرا اینجا ، باران که می بارد
عطر خاطره ها می پیچد . . . ؟

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران که میبارد
دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افـتم
بدون ِ چتر ، من بـغض می کنم ، آسمان گـریـه . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران که می زند ، هـمه چیز تازه می شود
حتّی داغِ نبودن ِ تو . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

دیشب که باران آمد ، میخواستم سراغت را بگیرم
اما خوب میدانستم ، این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران همیشه می بارد ، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

مثل باران های بی اجازه
وقت و بی وقت
درهوایم پراکنده ای
و من
بی هوا
ناگهان خیسم از تو !

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ تايباد اس ام اس ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

حسن باران این است ، که تبسّم دارد
گرد غم از همه چیز ، از همه جا می گیرد
همه جا بر همه کَس می بارد
و تعلق دارد به جهانی از عشق . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

 

دیـر آمدی بـاران
دیـــــر
من در جــایـــی
در حجـــم نبــودن کســی خشکیـــدم . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

بغض هایم را به آسمان ، سپرده ام
خدا به خیر کند باران امشب را . . . !

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

پنجره ی باران خورده ات را باز کن
چند سطر پس از باران
چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده
دلم برایت تنگ است . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد
ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم
به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

 

بغضهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد
صدای خسته ی قلب من است ، که از چشمان آسمان بیرون میریزد . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

آهای تو
توی این روزهای بارونی ، فکری به حال جای خالیت کردی !؟

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

پارسال با او در زیر باران راه می رفتم
امسال راه رفتن او را با دیگری در زیر باران اشکهایم دیدم
شاید باران پارسال اشکهای فرد دیگری بود . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

مثل باران چشمهایت دیدنی است ٬ شهر خاموش نگاهت دیدنی است
زندگانی معنی لبخند توست ٬ خنده هایت بی نهایت دیدنی . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

اگر میدونستی چقدر دوستت دارم
برای اومدنت بارون رو بهانه نمیکردی ، رنگین کمان من . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

نمک روی زخم است
بارانی که بی تو می بارد . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

صدای باران می آید
دلم جایی تنگ است
تو گریستی یا من ؟ نمیدانم
شاید هم هر دوی ما
من برای او ، و او برای دیگری . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

این هوای خوب بارانی ، حال خوب می خواهد
ولی حیف ، تو اینجا نیستی و باران بی تو
یعنی سوزاندن تن سیگار . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران که می بارد ، دلت را محکم بچسب
زیر باران ، دل به اشاره ای می رود . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

شبهای مهتابی با این که تاریکند ، روشن اند
و شبهای ابری با این که دلگیرند ، دست و دلباز
“چون در نهایت می بارند”
و وقتی که میبارند “سخاوتمندانه” می بارند!
برای همه “یکسان، “بدون چشم داشت” و “پاک” . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

چه باران ببارد چه نبارد
چه پاییز باشد چه نباشد
چه به روی خود بیاورم چه نیاورم
جای تو همیشه اینجا خالیست . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران که ببارد
چتر هم که باشد
اگر قرار به خیس شدن باشد
خیالت خیس می شود
بهمین سادگی . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران ، یا دوشِ آب ، چه فرقی می‌کند ؟
وقتی عاشقی ، زیرِ هیچ‌کدام ، آواز نخواند . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

هنوز روزای بارون به یادت ابر میچینم
با رویای تو درگیرم ، چشاتو خواب میبنم
هنوز این لحظه ی بی تو ، به بد حالی گرفتارم
نمیبینی مه از عکست چشامو بر نیمدارم . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران که بیاید ، از من جای کفشی باقی خواهد ماند
و از تو مشتی خاطره ی باران خورده . . .

 

Admin بازدید : 249 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

بهنوش بختیاری با منتشر کردن این عکس در اینستاگرامش نوشت:

سریال عشق تعطیل نیست به کارگردانی آقای بیژن بیرنگ کلید خورد..بازیگران.محمدرضا گلزار.  مهناز افشار..شهرام حقیقت دوست..زانیار خسروی و من حقیر و از پیشکسوتایی که کار باهاشون برام افتخاره خانم مهین ترابی و مائده طهماسبی و آقای علیرضا خمسه و آقای بهرام شامحمد لو و رضاناجی و دوست نازم حدیث میر امینی..امیدوارم نتیجه رضایتبخشی داشته باشیم..روز اول کار با آقای مهربان گل بامعرفت آقا رضا گلزار..هممون داریم از استرس میمیریم..دعا و تلاش می کنیم که ثابت کنیم عشق تعطیل نیست.ب

تعداد صفحات : 50

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 629
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 14,872
  • بازدید کلی : 1,508,760
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..