loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 0 شنبه 1393/09/22 نظرات (3)

تاکنون مطالب و مقالات بسیاری در خصوص مصرات و فواید زیبایی مصنوعی نوشته شده است، اما شاید هیچ کدام به اندازه دیدن این تصاویر توجه شما را به روند رو به افزایش جراحی های زیبایی در جهان جلب نکند.

وقتی یک دختر جوان که خودش را به عروسک باربی تبدیل می کند! + عکس

"والریا لوکیانوای" بیست و نه ساله، یکی از زنان جوانی است که این روزها توجه بسیاری از نشریات و رسانه های دنیا را به خود جلب کرده است. این مدل اوکراینی- مولداویایی، شباهتی عجیب به عروسک های معروف باربی دارد. کمر باریک و موهای بلند بلوند، چشمان درشت و صورت عروسک گونه اش، بیشتر از یک انسان معمولی که جراحی پلاستیک کرده، شما را به یاد عروسک های بی جان باربی می اندازد.

این مدل اوکراینی تبار، با وجود مقالات و گزارشات متعددی که از جراحی های زیبایی فراوانش می گوید، اصرار دارد که جز ایمپلنت جراحی دیگری انجام نداده است. اما بسیاری از کارشناسان تغذیه و پزشکی معتقدند او قطعا جراحی های بی شماری، از جمله عمل بر داشتن دنده برای باریک تر کردن کمرش انجام داده است.

والریا یک گیاهخوار است و فقط از مواد گیاهی مایع تغذیه می کند و اعتقاد دارد استفاده از لنزها و آرایش خاصش است که او را شبیه باربی جلوه می دهد.

وقتی یک دختر جوان که خودش را به عروسک باربی تبدیل می کند! + عکس

وقتی یک دختر جوان که خودش را به عروسک باربی تبدیل می کند! + عکس

وقتی یک دختر جوان که خودش را به عروسک باربی تبدیل می کند! + عکس

Admin بازدید : 330 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

سوخت این اتوبوس، که با چهل صندلی در سرویس حمل مسافر بین شهرهای بریستول و باث در غرب بریتانیا به کار گرفته شده، منحصرا از گاز بیومتان تامین می‌شود که بالا پردازش پسمانده غذایی و فضولات انسان به دست می‌آید.

اختراع اتوبوسی که با مدفوع انسان حرکت میکند! +تصاویر

از این اتوبوس با عنوان یک وسیله نقلیه دوستدار محیط زیست یاد شده است که می‌تواند مسافتی تا سیصد کیلومتر را با یک باک پر از گاز بیومتان بپیماید. این مقدار گاز حاصل فضولات تولیدی پنج نفر در طول یک سال است. شرکت اتوبوسرانی شهر تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب باث این اتوبوس را برای حمل مسافر بین مرکز شهر و فرودگاه شهر بریستول به کار گرفته است. گاز بیومتان مورد نیاز در تاسیسات پردازش فاضلاب شهر بریستول تهیه می‌شد که به شرکت آب و فاضلاب جنکو تعلق دارد که برای این وسیله نقلیه نام "بیوبوس" را انتخاب کرده است. محمد صدیق، مدیر شرکت جنکو گفته است که خودروهای گاز سوز نقشی مهم در بهبود کیفیت هوا در شهرهای بریتانیا ایفا می‌کنند اما بیوبوس این امتیاز را هم دارد که نیروی محرکه آن را خود مردم ساکن محل تامین می‌کنند و شاید بعضی از مسافران هم به تولید سوخت آن کمک کرده باشند.

سرویس بیوبوس هر ماه حدود ده هزار مسافر را جابجا خواهد کرد. یکی از مقامات محلی گفته است که این اتوبوس "در زمانی مناسب" به راه افتاده زیرا در نظر است سال آینده بریستول عنوان "پایتخت سبز اروپا" را دریافت کند. شرکت پردازش فضولات بریستول هر سال حدود ٧٥ میلیون متر فضولات و ٥٥ هزار تن پسمانده غذایی را پردازش می‌کند و در حال حاضر، هر سال ١٧ میلیون متر مکعب گاز بیومتان تولید می‌کند که برای تامین سوخت مورد نیاز ٨٥٠٠ خانه کافی است.

Admin بازدید : 432 پنجشنبه 1393/08/29 نظرات (0)

چهارمین دوره مسابقه ملکه زیبایی زنان مسلمان در اندونزی آغاز شد؛ اما برگزار کنندگان این مسابقه مدعی هستند که معیار قضاوت برای انتخاب "ملکه"، میزان پایبندی به ارزش‌های اسلامی است.

یباترین دختران مسلمان در مسابقه "ملکه زیبایی

یباترین دختران مسلمان در مسابقه "ملکه زیباییhttps://www.rozblog.com/usercp.php

یباترین دختران مسلمان در مسابقه "ملکه زیبایی

منبع:پارس

Admin بازدید : 343 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

یک جوان بیست و شش ساله در اقدامی باور نکردنی به یک مار آناکندا اجازه بلعیدن داد و پس از فیلم برداری از این اقدام، از شکم مار خارج شد. یک فیلم ساز که با لباس ویژه ای به منظور بلعیده شدن توسط مار آناکندا دوربینی در لباس خودش گذاشته بود تصاویری هولناک از این اقدام خود به ثبت رسانده است.

اقدام باورنکردنی یک جوان 26 ساله در شکم مار! +تصاویر


گفتنی است که این مار 30 فوت طول دارد و این نوع مارها قادر به بلعیدن حیواناتی مثل آهو وخوک و حیواناتی شبیه این موجودات هستند عرض شانه انسان برای بلعیده شدن توسط این نوع مار بدون آسیب دیدن بسیار پهن است و آنها ابتدا طعمه خود را زخمی یا مجروح می نمایند و سپس می بلعند این بسیار جالب است که پل رسلی 26 ساله توانسته بدون آسیب دیدن از این اقدام خود جان سالم به در برد.

اقدام باورنکردنی یک جوان 26 ساله در شکم مار! +تصاویر


Admin بازدید : 537 دوشنبه 1393/08/12 نظرات (0)

برای گپ زدن به شعبه ولی عصر یکی از کافه های زنجیره ای که پاتوق همیشگی اش است، دعوت مان می کند. ظاهرش شیک و باکلاس است ولی نه آنقدر که چیز متفاوتی در پوشش و مدل موهایش به چشم بیاید. اگر حرف هایش را نشنوی، باور نمی کنی که حقوق ماهیانه یک کارمند پول توجیبی یک روزش است. در حرف هایش غیر از بی خیالی مایه دارانه، نشان خاصی از تجمل و بچه پولداری نیست. حتی پیج بچه پولدارهای تهران را هم ندیده است و فقط از این ور و آن ور تعریف هایش را شنیده است.

24 ساعت زندگی یک بچه پولدار واقعی+عکس

مثل بیشتر پولدارها، در مقابل سوال هایی مثل «این همه پول را از کجا آوردی؟» گارد دارد و از همان اول شرط می کند که از این سوال ها نپرسیم. حتی با اینکه در رابطه با خانه و زندگی اش فکت های قابل پیگیری می دهد ولی اصرار دارد اسمی ازش برده نشود. در مقابل اصرارها برای گفتن اسمش می خندد و می گوید: «حالا چه فرقی می کنه؟! اصلا بنویس علی علی زاده!»

قبول داری بچه پولداری؟

اگر به معنای بدش در نظر نگیریم، آره، چرا قبول نداشته باشم؟

درآمدت از چه راهی است؟ از خانواده پول می گیری؟

به طور ثابت که پول مشخصی بگیرم، نه؛ ولی هر وقت بخوام از خانه بیرون بروم، پدر، مادربزرگ و پدربزرگم جدا جدا می گویند «این پول را بگیر دست خالی بیرون نروی».

این پول توجیبی تقریبا چقدر است؟

چیز ثابتی نیست. هر کسی هر چقدر پول نقد دم دستش باشد، یک مقدارش را به من می دهد.

حالا به طور میانگین چقدر می گیری؟

از هر نفر، سیصد چهارصد هزار تومان.

یعنی در ماه 40-30 میلیون تومان پول توجیبی می گیری؟!

آره. حالا نه با این غلظت، چون کم و زیاد می شود. بسته به خواسته های آن زمانم پول می گیرم.

24 ساعت از زندگی یک بچه پولدار واقعی

چه کار می کنی با این همه پول؟

این پول زیادی نیست برای خرج کردن. یعنی هر چقدر هم که پول داشته باشی، راه برای خرج کردنش وجود دارد. مثلا پیراهن آ ث میلان را - که خیلی خوشم می آید - از نمایندگی اش 500 هزار تومان می خرم. یا یک کمربند می بینم مارک است، یک میلیون پولش را می دهم. اینطور نیست که برای خرج کردن مشکلی داشته باشی.

به طور معمول صبح تا شبت را چطور می گذرانی؟

 (می خندد) زندگی من صبح تا شب ندارد.

چرا؟

من معمولا 4 بعدازظهر از خواب بیدار می شوم و 8 صبح می خوابم.

خب چهار عصر تا هشت صبح ات را چطور می گذرانی؟

بیدار که می شوم، غذایی که مادربزرگم آماده کرده است را می خورم. دوش می گیرم و با بی ام و از خانه می زنم بیرون برای دور دور. البته اسم دور دور بد در رفته. اصلا اهل این نیستم که توی خیابان کسی را سوار کنم. با دوستانم قرار می گذارم و با ماشین توی خیابان می چرخیم. بیرون شام می خورم و شب خانه یکی جمع می شویم و تا هفت هشت صبح بیدار می مانیم.

تا صبح چه کار می کنید؟

اگر پیش بچه ها باشم، دسته جمعی بازی می کنیم و اگر خانه تنها باشم معمولا تا صبح با لپ تاپم فیلم و سریال های روز دنیا را پیگیری می کنم. صبح هم یک چیزی می خورم و می خوابم.

یعنی هر روز همینطور بی هدف توی خیابان چرخ می زنی؟

- آره خب. این گاز دادن بهم حال می دهد، مخصوصا توی اتوبان.

 24 ساعت زندگی یک بچه پولدار واقعی چگنه است؟ +عکس

هیچ کاری جذاب تر از دور دور نیست؟

نه واقعا. اینجا امکاناتی نداریم. مرکز تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب جذابی داریم؟ چه جایگزینی برای دور دور من هست؟

حوصله ات سر نمی رود؟ از این همه یکنواختی خسته نمی شوی؟

چرا؛ یک بار اینقدر حوصله ام سر رفته بود که رفتم در یک صرافی و با حقوق ماهی 800 هزار تومان کار کردم. همه مسخره می کردند و می گفتند تو که اینقدر پول داری، چرا اینجا کار می کنی ولی برای من پول مهم نبود. می خواستم یک کاری کنم که احساس مثبت بودن بهم دست بدهد. البته بعد از یک مدت که کار یاد گرفته بودم، به مشکل خوردم و بیرون آمدم.

تمام دوستانت از نظر مالی در سطح خودتان هستند؟

نه. من چون منیریه هستم، دوست با درآمد پایین هم زیاد دارم. بعضی شب ها این دوستانم دعوتم می کنند خانه شان و تا صبح با ایکس باکس فوتبال بازی می کنیم. خیلی بهم حال می دهد. گاهی وقت ها هم فیلم و سریال می بینیم و کله سحر می رویم کله پزی.

تا حالا شده است کسی از این دوستانت به این خرج کردن های بی رویه ات ایراد بگیرد؟

زیاد پیش می آید. یکی از دوستانم - که چهره شناخته شده ای هم هست - بهم می گوید می دانی با این شلوار مثلا دو میلیون تومانی تو، چند نفر می توانند شلوارهای معمولی بخرند؟

چه واکنشی نشان می دهی؟

خب منم آدمم. برایم مهم است که یک عده به نان شب شان هم محتاجند؛ این قضیه ذهنم را آزار می دهد و تا حدی کمک می کنم ولی مسئول بی پولی این آدم ها که من نیستم.

مثلا به این بچه های سر چهارراه ها، چقدر کمک می کنی؟

یک اشتباهی که در مورد من می کنید این است که انگار با این فضاها غریبه ام و فقط از پشت شیشه ماشینم می بینم شان ولی گفتم، خانه ما منیریه است و من با خیلی از این آدم ها برخورد دارم.

واقعا؟ حالا با این همه درآمد، چرا منیریه؟

ما خانوادگی در این محل بزرگ شدیم و با این فضاها حال می کنیم. البته خانه مان خفن است. فکرتان سمت خانه کلنگی های محل نرود!

راستش باورش برایم سخت است...

چرا؟ ما اینقدر آدم های عجیبی نیستیم.

چرا فرق می کنید دیگر! مثلا تا حالا شده برای پول لنگ بمانی؟

آره خب. من هم چیزهایی می خواستم که نتوانسته ام بخرم یا مثلا اینکه پول زیاد دارم، دلیل نمی شود با فروشنده ها چانه نزنم و فروشنده هر چقدر گفت من هم بدهم. بحث کلاس و این حرف ها به کنار ولی هر وقت حس کنم که می خواهد سرم را کلاه بگذارد، سعی می کنم با بحث، از حقم دفاع کنم. بارها شده است 300-200 هزار تومان از قیمت اولیه ارزان تر خریده ام.

سخت ترین لحظات زندگی ات که حسابی کلافه ات کرده کی بوده؟

چند ماه پیش ماشینم را فروختم و گفتم یک مدت بدون ماشین زندگی می کنم. یک هفته نرسیده بود که اینقدر کلافه شدم که رفتم پیش بابا و گفتم «بابا، من دیگه خسته شدم، ماشین می خوام.» بابا هم گفت برو هر کدام را می خواهی بخر و همین بی ام و را برایم خرید.ش

 

Admin بازدید : 213 دوشنبه 1393/08/12 نظرات (0)

مدیر اجرایی شرکت اپل همجنس گرا بودنش را مایه افتخار و بهترین نعمت برای خود دانست.

به گزارش آلامتو به نقل از العالم، “تیم کوک” مدیر اجرایی شرکت اپل در مقاله ای در مجله “بلومبرگ بزینس ویک” از همجنس گرا بودن خود افتخار کرد و حتی آن را برای خودش یک نعمت دانست.

کوک با وقاحت تمام نوشت: بسیاری از مردم برای مدت های طولانی این بخش از هویتشان را در محل کار پنهان می کنند، اما میل جنسی من، بخش اساسی از زندگی خصوصی ام است و به همین دلیل، تصمیم گرفتم این میل را علنی بگویم زیرا پنهان سازی مانع از کمک به دیگران می شد.

به نوشته بلومبرگ بزینس ویک، این اولین بار است که کوک درباره میل جنسی خود سخن می گوید.

برپایه این گزارش، کوک سال گذشته از تصویب قانون فدرال در آمریکا به منظور حمایت از آن دسته از کارمندان که به خاطر میل جنسی شان با تبعیض مواجه اند، حمایت کرد.

Admin بازدید : 157 دوشنبه 1393/08/12 نظرات (0)

در منطقه کاراجیا در کشور پرو، ۶ مجسمه بر دامنه کوهی تکیه داده اند که در واقع تابوتی حاوی شش جسد تاریخی هستند، اما کماکان هیچکس اهمیت این شش تابوت را نمی داند.

باستان شناسان تنها در مورد تاریخ این تابوت ها اطلاعات دقیقی دارند و عنوان داشته اند که قدمت این تابوت ها به ۶۰۰ سال قبل و در زمان حاکمیت سرخ پوستان در منطقه باز می گردد.

تابوت‌های اسرار آمیز در پرو + عکس

تابوت‌های اسرار آمیز در پرو + عکس

تابوت‌های اسرار آمیز در پرو + عکس

Admin بازدید : 248 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

گروه تروریستی داعش با دادن پیشنهادی اغوا کننده به نوجوانی ۱۴ ساله ، درصدد فریب وی برای اجرای عملیات تروریستی در وین پایتخت اتریش برآمده است.

روزنامه تلگراف در شماره روز جمعه خود نوشت یک نوجوان ۱۴ ساله که مظنون به تلاش برای اجرای چند عملیات انفجاری در شهر وین پایتخت اتریش است ، پیشنهادی از سوی داعش برای گرفتن مبلغ ۲۵ هزار دلار در ازای انجام عملیات انفجاری دریافت کرده است.

پایگاه خبری ” رأی الیوم ” با اعلام اینکه مسئولان نام این نوجوان را فاش نکرده اند، افزود: او فرزند مهاجران ترک است که حدود هشت سال است در اتریش زندگی  می کنند.

ازجمله مهم ترین مراکزی که این نوجوان درصدد حمله به آن بوده است، ایستگاه وین ویستباهنوف است که یکی ازپرازدحام ترین مناطق در اتریش است و روزانه حدود ۴۰ هزار مسافر از آن استفاده می کنند.

Admin بازدید : 141 جمعه 1393/08/09 نظرات (0)

این قایق یا بهتر است بگوییم یک کشتی کوچک به دور از مدل‌های کلاسیک و قدیمی ساخته شده است؛ طول آن ۱۳۱ متر و ارتفاع آن ۶۰ متر است.

Star «استار» یک قایق لوکس و نوآورانه است که ساختار آن استاندارد نیست و شبیه به یک مثلث با بدنه‌ای به شکل منحنی و شیب‌دار به منظور دریانوردی طراحی شده است.

«استار» دارای ۸ ژنراتور است و داخل آن ۳۵۰۰ مترمربع است؛ این قایق بیش از ۸ طبقه دارد که از طریق ۴ آسانسور، طبقات در دسترس هستند.

طبقه بالای آن یک پلت فرم برای لذت بردن از دید پانورامایی دارد و مجهز به بالگرد است که می‌تواند ۳۶ نفر را در ۱۸ کابین جای دهد..ن

این قایق توسط استودیو طراحی ایتالیایی «لوبانوو» با همکاری شرکت معماران دریایی BMT طراحی شده است و در حال حاضر در حال مطالعه و آزمون است؛ قیمتی که برای این قایق در نظر گرفته شده است حدود ۵۰۰ میلیون دلار است.

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه+عکس

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه


Admin بازدید : 273 چهارشنبه 1393/08/07 نظرات (0)

زن اندونزیایی که یک سوسمار به دنیا آورده است+عکس

تحقیقات در خصوص زنی که سوسمار به دنیا اورده است شروع شده است.این خانم از سوی  اهالی روستا متهم به جادوگری شده است.
خانم “دبی نوباتونیس” 31 ساله که پس از 8 ماه بارداری سوسمار زاییده است توسط مقامات کشور اندونزی به تیم پزشکی سپرده شده است تا تحقیقات بیشتر در این خصوص انجام گیرد.
پزشکان چنین زایمانی را که خانم سوسمار بدنیا اورند خرافاتی بیش نمی دانند اما انها به دنبال دلیل منطقی برای این زایمان عجیب هستند. زایمان در روستای کنونتو در ماه می به وقوع پیوست.

زن اندونزیایی که یک سوسمار به دنیا آورده است+عکس

مردم خانم و خانواده اش را متهم به جادوگری نموده اند اما دکتر “مسی آتوپا”یکی از مقامات ارشد پزشکی شهر کوپانگ سیتی می گوید تیمی برای روشن شدن موضوع فرستاده شده است.تا کنون گزارشی از این تحقیق صادر نشده است.
دکتر اتوپا می افزاید اینکه انسانی گونه متفاوتی از جانداران را به دنیا بیاورد چیز بی معنی است و تا کنون همچنین چیزی اتفاق نیفتاده است.وی می افزاید ساکنان روستا و همچنین زن ماما بارداری خانم را تایید کرده اند.

گمان می رود پدیده “سودوسایسیس” یا توهم بارداری رخ داده باشد که خانم فکر می کند که باردار است اما در حقیقت چیزی وجود ندارد هر چند اکثر علائم بارداری محرز باشد.خانم لیدیا هلن وادو زن ماما در مرکز پزشکی کنونتو اظهار نمود که خانم جوان را دیده که سوسمار به دنیا اورده است.تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

گمان می رود پدیده “سودوسایسیس” یا توهم بارداری رخ داده باشد که خانم فکر می کند که باردار است اما در حقیقت چیزی وجود ندارد هر چند اکثر علائم بارداری محرز باشد.خانم لیدیا هلن وادو زن ماما در مرکز پزشکی کنونتو اظهار نمود که خانم جوان را دیده که سوسمار به دنیا اورده است.تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

Admin بازدید : 137 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

روز گذشته خبر بازداشت یک فرد مشکوک در حوادث اخیر اصفهان توسط یک نهاد امنیتی منتشر شد و امروز اطلاعات جدیدی از این مرد به دست آمد که در جریان مسائل اخیر اصفهان با آرایش و لباس زنانه به تحریک افراد به بهانه اسیدپاشی می پرداخت.

علاوه بر آرایش زنانه و تحریکات عمومی «ب.م.ب» ،وجود لکه هایی بر روی دستان وی که احتمال می رود جای سوختگی باشد، شک و تردید ماموران امنیتی را نسبت به وی تقویت کرده است.البته این لکه های مشکوک در حال آزمایش است و فرضیه دست داشتن نامبرده در حادثه اسیدپاشی قطعی نیست.

از این فرد که «ب.م.ب» نام دارد، متولد ۱۳۵۲ و صاحب یک شرکت مستندسازی است، ادوات ارتباطی و جاسوسی کشف شده است.

بازداشت مرد زن نما در ارتباط با حادثه اسید پاشی اصفهان+عکس

این فرد که در تحریکات خود به بهانه اسیدپاشی در اصفهان، روی مساله ظلم به زنان تاکید داشته تاکنون دو زن را طلاق داده و در صدد ازدواج با زن سومی است که این زن وکیل برخی عوامل مرتبط با فتنه ۸۸ در اصفهان است

بازداشت مرد زن نما در ارتباط با حادثه اسید پاشی اصفهان+عکس

بازداشت مرد زن نما در ارتباط با حادثه اسید پاشی اصفهان+عکس

Admin بازدید : 146 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

زیاد طول نکشید که پسر خجالتی دیروز، کلاهبردار حرفه‌ای شده بود،‌کسی که دیروز در جواب دختران را فقط با سر تکان دادن می‌داد،‌ امروز با چرب زبانی دل آنان را به دست می‌آورد و دست به کلاهبرداری می‌زد.

..

:حمید جوانی است 27 ساله با ظاهری مرتب و آراسته . لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارد و از اینکه کلانتری دارای واحد مشاوره و مددکاری است شگفت زده شده و به قول خودش حالا که همه چیز لو رفته،دوست دارد تحلیل روانشناختی اش را بنویسند تا عبرتی برای دیگران شود.داستان زندگیزاش را به نقل از خودش بخوانید:

دانشجوی ترم سوم مترجمی زبان انگلیسی بودم،عاشق رشته ام بودم و دوست داشتم در رشته ام پیشرفت کنم. سرم گرم مطالعه و یادگیری بودم و از حوادث جاری و رایج در دانشگاه بی خبر بودم . فقط متوجه شده بودم که یکی از همکلاسی های دخترم به بهانه های مختلف می خواهد به من نزدیک شود.

وقت برای تلف کردن نداشتم و او را بدون رو دربایسی جواب می کردم.اما او انگار دست بردار نبود.وقت آزمون پایان ترم بود و خودم را برای آزمون آماده می کردم.گوشی تلفنم زنگ خورد .شماره برایم ناشناس بود آن را بدون جواب گذاشتم اما او دست بردار نبود .وقتی جواب دادم خودش بود و با التماس از من جزوه خواست.

نمی دانم چرا ولی شاید برای اینکه از دستش خلاص شوم قول دادم جزوه را به وی برسانم . با هم قرار گذاشتیم؛ وقتی دیدمش سوار بر خودروی بسیار گرانی بود و سر وضعش با وقتی که دانشگاه می آمد کلی فرق داشت.جزوه را که به وی دادم کلی تشکر کرد و اصرار کرد که باید مرا تا خوابگاه برساند. از سر کنجکاوی قبول کردم ، برای کسی مثل من که تا به حال با هیچ دختری هم کلام نشده بودم خیلی سخت بود .

در طول مسیر فقط او صحبت می کرد و من با حرکات سر تایید می کردم. بعد از آن روز هرازگاهی به من پیامک می داد. یک روز که خانواده ام برای دیدنم آمده بودند از استاد معذرت خواهی کردم که زودتر بروم. وقتی از کلاس بیرون آمد پیام داد که می تواند خانواده ام را به خانه خواهرش ببرد که مسافرت هستند.حسابی وسوسه شدم اما خجالت کشیدم و قبول نکردم.اما او به دنبالم آمده بود و خودش را به خانواده ام معرفی کرد و ضمن تعریف زیاد از من از آنها خواست به خانه خواهرش بروند.خانواده من هم بدتر از خودم خجالتی بودند.

بالاخره قبول کردند. راستش دیگر حسابی درگیرش شده بودم فقط نمی توانستم ارتباط برقرار کنم. کم کم ارتباطمان زیاد شد تا حدی که برای دیدنش لحظه شماری می کردم...

ترم آخر بودیم و خودم را برای آزمون ارشد آماده می کردم. اما راستش حواسم زیاد به درس نبود .دوست داشتم از او خواستگاری کنم و قال قضیه را بکنم. ولی نمی توانستم تا اینکه خودش زنگ زد و با گریه گفت که برایش خواستگار آمده وخانواده اش اصرار دارند وی جواب مثبت بدهد.

حالم خیلی بد شد. دلم را به دریا زدم و گفتم تکلیف دل من چه می شود؟ همین یک جمله راکه گفتم تلفن را قطع کردم ،می ترسیدم . اما او دوباره زنگ زد و گفت حالا که از تو مطمئن شده ام به جنگ خانواده ام می روم.

بعد از مدتی به خواستگاری اش رفتم . پدرش می گفت که تو در حال حاضر هیچی نداری اما من دخترم را به امید آینده درخشان تو می دهم.

عقد ساده ای گرفتیم و لحظه های شیرین زندگی مان شکل گرفت...او خیلی دختر خوبی بود و من در کنارش احساس خوشبختی می کردم تا آن شب لعنتی ...نیمه های شب بود و من مشغول ترجمه بودم تا اینکه پیام برایم آمد. شماره ناشناس بود و برایم ویدیویی فرستاده بود..بازش کردم.خداااای من باورم نمی شد ...

دوباره سه باره صدبار نگاه کردم ..فیلمی بود مبتذل از کسی که همه چیزم بود...مانده بودم.شماره اش را گرفتم قبل از اینکه زنگ بخورد قطع کردم. رفتم سراغ یخچال و هر چه قرص بود همه را خوردم، خودم را به اتاق رساندم .گوشیم را قفل کردم و دراز کشیدم و منتظر مرگ شدم.

وقتی به هوش آمدم در بیمارستان بودم . او بالای سرم بود..هر چه گریه کرد هیچ حرفی نزدم . فقط از دوستم خواستم گوشی تلفنم را به بیمارستان بیاورد. گوشی را به او دادم . گفتم رمزش را که میدانی کلیپی داخل آن است نگاه کن. گوشی هم برای خودت... با تعجب گوشی را گرفت و برایم توضیح داد که همان خواستگارش بوده که به خاطر من جوابش کرده ..قبل از دانشگاه با او ارتباط داشته و...

برایم بی معنا بود. گفتم این راز بین من و تو می ماند فقط به این شرط که بی سرو صدا از هم جدا شویم. قبول کرد. طلاق گرفتیم.

من ماندم و کوهی از سوال : چرا؟ کم کم سیگاری شدم..قلیان می کشیدم و روز و شبم به بطالت می گذشت.
بی خیال دانشگاه شدم . اتاقی اجاره کردم و مشغول کار ترجمه شدم ...بعضی وقتها به شدت حوصله ام سر می رفت، احساس تنهایی می کردم ..تا اینکه یکبار که برای دانشجویی دختر که کار ترجمه می کردم پیامک اشتباهی فرستادم او که شماره مرا نداشت انگار بدش نمی‌آمد با من ناشناس کل کل کند.

چند پیامک که دادم به نظرم کار جالبی آمد..ادامه دادم . بعد از آن شماره‌های دیگری را هم گرفتم ...این قضیه ادامه داشت وقتی به خودم آمدم دیدم یک مزاحم تلفنی شده‌ام که به راحتی در دل قربانیانم جا می گرفتم و آنها چنان وابسته ام می شدند که برایم کارت شارژ ، پول و . . . می‌فرستادند، حتی عده‌ای از آنان را می‌توانستم برای ایجاد رابطه فریب دهم، آن هم تنها با شگرد خواستگاری کردن. می‌خواستم انتقام دوران زندگی‌ام را بگیرم ولی قبلش با شکایت 5 تن از کسانی که از آنان در قالب خواستگار کلاهبرداری کرده بودم دستگیر شدم.

زیاد طول نکشید که پسر خجالتی دیروز، کلاهبردار حرفه‌ای شده بود،‌کسی که دیروز در جواب دختران را فقط با سر تکان دادن می‌داد،‌ امروز با چرب زبانی دل آنان را به دست می‌آورد و دست به کلاهبرداری می‌زد، البته حمید می‌گفت؛ دخترانی که به راحتی با پسران صحبت می‌کنند، خیانتکارند و حقشان است که از آنان کلاهبرداری شود.

Admin بازدید : 85 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

پس از قرار گرفتن داعش در صدرتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار جهان و مشهور شدن این گروه یک شرکت شکلات سازی هم نام با این گروه در بلژیک مجبور به تغییر نام شد. شرکت مشهور شکلات سازی بلژیکی پس از آنکه ۹۱ سال با نام ISIS به فعالیت پرداخته است به دلیل یکسانی با نام لاتین گروه تروریستی داعش تغییر نام داد.

مدیر این شرکت اعلام کرد که پس از قرار گرفتن داعش در صدرتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار جهان و مشهور شدن این گروه در زبان انگلیسی با نام اختصاری ISIS این شرکت با کاهش شدید فروش محصولات خود مواجه شده است و با توجه به این مساله مجبور به تغییر نام خود شده است.

این شرکت اعلام کرده که نام ISIS رابه دلیل نام نقل‌های بادامی و ورقه‌های کاکائو به همین نام برای فروشگاه خود انتخاب کرده بود.

گرفتاری‌ که داعش برای یک شرکت شکلات سازی درست کرد+عکس

داعش در زبان انگلیسی با نام اختصار ISIS شناخته می‌شود و این شرکت مشهور شکلات سازی بلژیک را که سالانه ۵ هزار تن شکلات تولید می‌کند را مجبور به تغییر نام و برند ۹۱ ساله خود کرده است...خخ

منبع:ابنا

Admin بازدید : 103 شنبه 1393/08/03 نظرات (0)

معمولا افرادی که خودروهای زیبا و گران قیمت سوار می شوند پول برای تهیه بنزین آن هم دارند و از این نظر مشکلی ندارند. پس برای تهیه بنزین دست به هر کاری نمی زنند تا سوژه رسانه ها شوند.چندی پیش در چین یک دختر ثروتمند دست به کاری عجیب زد که به گفته خودش به مقصود تهیه پول بنزین این کار را انجام داده است. این دختر جوان در حالی که خودروی پورشه آخرین مدل خود را کنار خیابان پارک کرده بود شروع به دستفروشی تعدادی شال گردن و روسری کرد.

...

این دختر جوان جواب خبرنگاران را اینگونه می دهد: " من برای روز تولدم خودروی گران قیمتی را به عنوان کادو دریافت کردم اما حالا نمی توانم برای پول بنزین آن هم از پدرم درخواست کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم تعدادی از لباس هایم را اینگونه به فروش برسانم تا پول بنزین چند روز آینده را داشته باشم."
برعکس دیگر دستفروشان این دختر با استفاده از خودروی بی نظیرش توانست توجه بسیاری را سمت شال های خود جلب کند و آن ها را طی مدت زمان کمی به فروش برساند.

Admin بازدید : 141 شنبه 1393/08/03 نظرات (0)

شاید در کودکی همه ما یک دوست خیالی برای مدتی کوتاه داشته ایم و خیلی سریع آن را فراموش کرده ایم. این دوست های خیالی در شرایط مختلف ظاهر می شوند و ما با آن ها بازی می کردیم. به تازگی یک جوان 22 ساله تصمیم گرفته است دوست خیالی خود را به فروش برساند! این دختر جوان آگهی فروش دوست خود را در سایت های مختلف خرید و فروش قرار داده است و مصمم است او را به فروش برساند.

اقدام عجیب یک دختر زیبا در اینترنت +تصاویر

"جورجیا هوروک" می گوید از کودکی با این دوست خیالی زندگی کرده است و همیشه برای او تمام امکانات را فراهم می کرده است اما حالا می خواهد از دست این دوست خیالی خلاص شود به همین علت باید او را بفروشد تا دگر سراغ وی نیایید. او قصد دارد دوست خیالی خود را 200 پوند به فروش برساند. البته اگر خیال می کنید این قیمت زیاد است باید به شما بگوییم که در سال 2007 یک مرد دوست خیالی خود را با قیمت 2375 پوند به فروش رساند.

Admin بازدید : 99 چهارشنبه 1393/07/30 نظرات (0)

به نقل از نشریه دیلی‌تلگراف، مونیکا لوینسکی کارمند سابق کاخ سفید که ماجرای رسوایی جنسی وی با بیل کلینتون، رئیس جمهوری اسبق آمریکا منجر به یک بحران بزرگ برای دولت این کشور شد، در سخنانی اعلام کرد که عاشق کلینتون بوده است. بنا به گفته وی "زمانی که کلینتون با چشمانی گریان در مورد این رسوایی که به تحقیر جهانی او منجر شد،‌ توضیحات خود را ادا می‌کرد عاشق وی شده بود."  لوینسکی با انتقاد از فرهنگ غلط حاکم بر اینترنت اعلام کرد که وی "اولین شخصی است که حیثیت وی از طریق اینترنت به طور کامل و در سطح جهان بر باد رفته است." وی که در مجمعی از فعالان اقتصادی که توسط مجله فوربز برگزار شده بود سخنرانی می‌کرد، گفت: "زمانی که من 22 ساله بودم عاشق رئیسم شدم، اما رئیس من رئیس جموری ایالات متحده بود."

..

به گفته لوینسکی: "ما روابط خود را در سال 1995 آغاز کردیم که تا دو سال ادامه یافت. و در آن زمان، این (رابطه) همه چیز من بود. من فکر می‌کنم بتوانم اینگونه عنوان کنم که (آن دوران) برای من به مثابه حبابی طلایی بود. اما بخش بد آن علنی شدن این موضوع بود."

لوینسکی در زمانی که روابطی پنهانی خود را با رئیس جمهوری آمریکا آغاز کرد یک کارآموز در کاخ سفید بود و زمانی که این ماجرا در همه جا پیچید یک فرد 25 ساله شده بود. پوشش خبری گسترده و وحشتناک این رسوایی جنسی در زمانی رخ داد که وبگاه‌های پخش شایعات اینترنتی نیز به تازگی راه‌اندازی شده بود و به گفته لوینسکی "این پدیده ویروس‌مانند، اولین لحظه واقعی خلق «رسانه‌های اجتماعی» بود." وی در این سخرانی اعلام کرد که قصد دارد زندگی خود را وقف تغییر فرهنگ اینترنتی کند به طور روزمره و عادی حیثیت افراد را در انظار عمومی بر باد داده و آن‌ها را تحقیر می‌کند.

لوینسکی هرچند طی دهه گذشته خارج از عرصه عمومی بود اما اخیرا گام‌هایی را برای بازگشت به صحنه عمومی برداشته و به عنوان یک ستون‌نویس برای مجله ونیتی‌فیر فعالیت خود را آغاز کرده است. وی همچنین روز دوشنبه به شبکه توئیتر پیوست و طی تنها چند ساعت پس از اولین پیام خود بیش از 16 هزار عضو این شبکه دنباله‌روی او شدند.

Admin بازدید : 89 دوشنبه 1393/07/28 نظرات (0)

«آلیسا کارسون» دختر 13 ساله اهل لوئیزیانا در حال گذارندن دوره آموزشی در ناسا برای آمادگی سفر به مریخ است. سفر به سیاره سرخ برای این دختر نوجوان چیزی بیش از یک رویای دور و دراز است؛ وی قصد دارد بعنوان نخستین انسان قدم بر سطح سیاره سرخ بگذارد.

«آلیسا کارسون» تنها فردی است که موفق به حضور در تمامی سه اردوی فضایی ناسا شده است.

ناسا نیز توجه ویژه‌ای به آلیسای 13 ساله داشته و دوره‌های آموزشی خاصی برای وی ترتیب داده است که طی 9 سال، این دختر نوجوان را برای فضانورد شدن آماده می‌کند.

«پل فورمان»، سخنگوی ناسا تأکید کرد: «آلیسا» دوره‌های آموزشی و تمرینات را به خوبی طی می‌کند و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک به یک فضانورد واقعی تبدیل شود.

یادگیری علوم فضایی در کنار دوره‌های زبان اسپانیایی، فرانسوی و چینی بخش دیگری از آموزش‌هایی است که برای نخستین مسافر احتمالی مریخ در نظر گرفته شده است.

«آلیسا» از فضانورد شدن بعنوان نخستین اولویت شغلی خود از ابتدا سخن گفته و خاطرنشان می‌کند: دوست دارم به مریخ سفر کنم؛ این سیاره جایی است که تاکنون پای هیچ انسانی به آن نرسیده است.

سفربه سياره مريخ

Admin بازدید : 97 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

وی دومین مرد چینی می باشد که به خاطر داشتن تومور صورتش اویزان شده است. هوانگ چاننکائی تا کنون چند بار جراحی صورت انجام داده و چند کیلویی از وزن صورتش را کم نموده است تا بتواند زندگی نرمال خود را سپری نماید. مرد 37 ساله مبتلا به عارضه نوروفیبروماتوسیس یا مرد فیلی است. او در هنگام خوابیدن و غذا خوردن همواره با مشکلاتی روبروست.

مردی با صورت آویزان +تصاویر

تومور مدت 30 سال است که صورت وی را دربرگرفته است. خانواده به علت مشکلات اقتصادی قادر به درمان وی نبوده اند. مدتی در سیرک کار می نمود و سپس با کمکهای دولتی قسمتی از تومور وی جراحی شد. پزشکان بیمارستان فودا توانستند 21 کیلو تومور را از صورت وی جدا نمایند. وو بینگوئی پزشک جراح وی می گوید تا کنون توموری به این درشتی را ندیده است. وی می افزاید داخل تومور پر از خون بوده و سیلی از خون هنگام جراحی براه افتاده است.

Admin بازدید : 391 جمعه 1393/07/25 نظرات (0)

اندکي پس از قهرماني تيم ملي واليبال کشورمان در رقابت هاي اينچئون، عکسي از امير غفور که در آن دست خود را به سمت سردختر کره اي برده بود در شبکه هاي اجتماعي دست به دست شد. در عکس مذکور کيومرث هاشمي رييس کميته ملي المپيک نيز حضور داشت و چنين به نظر مي رسيد که او و برخي از ديگر ملي پوشان نيز با تعجب به صحنه مذکور نگاه مي کنند.


اکنون با گذشت چند روز از آن عکس، سعيد معروف کاپيتان تيم ملي واليبال کشورمان، در صفحه شخصي خود توضيحاتي از قول امير غفور ارائه داده است. سعيد معروف در صفحه شخصي خود به نقل از امير غفور نوشته است:

ماجرای دست زدن والیبالیست مشهور به زن کره ای از زبان خودش +تصاویر

 "اين عکس دقيقا ثانيه هايي بعد از بالا و پايين پريدن بازيکنان تيم ملي روي سکوي قهرماني گرفته شده است. زماني که همگي در حالي شادي کردن و بالا و پايين پريدن بوديم آرنج من با سر اين دختر کره اي بد جور برخورد کرد و معلوم بود که شديدا دردش گرفته است. من ناخوداگاه دستم را روي سرش گذاشتم تا از او بابت اين اتفاق از بانوي کره اي معذرت خواهي کنم. اما دقيقا عکاس همان لحظه اين صحنه را شکار کرده واين سوتفاهمات به وجود آمده است و هر کسي براي خود يک تحليلي مي کند بدون اينکه بدانند داستان از چه قرار است."

Admin بازدید : 545 یکشنبه 1393/05/19 نظرات (0)

"هی کن جیاو" دختر بچه 13 ساله است که در منطقه "هونان" در چین زندگی می کند و از او می توانیم به عنوان یک مثال درست از انسان پاک و درست یاد کنیم و دوستی را به معنای کامل تمام کرده است تا حالا مردم چین به او لقب"زیباترین دانش آموز چین" را بدهند.  داستان از این قرار است که سه سال پیش و زمانی که "کن جیاو" تنها 9 سال سن داشت متوجه شد که بهترین دوستش بر اثر یک بیماری قدرت حرکت را از دست داده است و دیگر نمی تواند راه برود به همین خاطر توانایی حضور در مدرسه را ندارد و از آنجایی که خانواده اش بضاعت مالی خوبی ندارند قادر به گرفتن سرویس مدرسه یا کلا حمل و نقل او به مدرسه نیستند.

..

این دختر اما رفیق صمیمی خود را رها نکرد و از سه سال پیش تا به حال هر روز او را پشت خود حمل می کند و به مدرسه می برد. او در تمام این سه سال مسیر 6 کیلومتری تا مدرسه را پیموده است و همکلاسی و دوست صمیمی خود را به کلاس ها رسانده. این دختر باعث شد تا رسانه های چینی به او لقب "زیباترین دانش آموز چین" را بدهند و حالا مسئولین برای آن ها یک صندلی چرخ دار تهیه کرده اند و "کن جیاو" هر روز او را با صندلی چرخ دار به مدرسه می برد سپس دوستش را بغل می کند به طبقه دوم می برد. او در مورد کار خود می گوید:" من به دوستم علاقه دارم و به هیچ عنوان برای دیده شدن این کار را انجام نداده ام. من دوست ندارم کلاس را بدون او ببینم و برای اینکه روز خوبی داشته باشم حتما باید همراه او باشم."

زیباترین دختر دانش آموز +تصاویر

منبع:باشگاه خبرنگاران

Admin بازدید : 409 پنجشنبه 1393/05/16 نظرات (0)

گاهی اوقات مادربزرگ ها در خانه از وسایلی مراقبت می کنند که از مادر یا حتی مادربزرگشان به آن ها رسیده است و قدمت بسیار زیادی دارد. این وسایل پس از چند نسل تبدیل به آثار تاریخی می شوند و ارزش بسیاری پیدا می کنند. چندی پیش از کابینت منزل خانم کهنسالی در انگلستان بشقابی پیدا شد که ارزش فراوانی داشت و باعث پولدار شدن یک شبه نوه هایش شد. در کابینت خانه این خانم یک بشقاب تزئینی که به نظر مربوط به چین باستان است پیدا شد و به قیمت باورنکردنی 300 هزار پوند، معادل با 1.5 میلیارد تومان به فروش رسید.

..

این بشقاب را نوه های این خانم پس از مرگش پیدا کردند و نهایت قیمتی که برای آن پیش بینی می کردند 2 یا 3 هزار پوند بود اما کارشناسی ها نشان داد که این بشقاب برای دربار امپراطوری چین آن هم در قرن 18ساخته شده است. این بشقاب از جنس "یشم" است و تراش های ظریفی به سبک چینی ها بر روی آن نقش بسته است. این بشقاب در یک حراجی به فروش گذاشته شد که نهایتا یه تاجر چینی آن را خریداری کرد.

Admin بازدید : 361 چهارشنبه 1393/05/01 نظرات (0)

این پیرمرد 120 ساله که نه سال قبل همسر اولش را از دست داده بود، تصمیم به ازدواج گرفت. پسر عبدل نور گفت: پدرم پس از فوت مادرم در سال 2005 از ما خواست که برای او همسر مناسبی پیدا کنیم اما پیداکردن یک زن مناسب برای مرد 120 ساله کار آسانی نبود. بیش از این یک مرد 103 ساله آمریکایی رکورددار پیرترین داماد در جهان بود. 500 نفر در جشن ازدواج وی در دهکده آسام در هند حضور داشتند.

Admin بازدید : 615 چهارشنبه 1393/05/01 نظرات (0)

این خانم علیرغم داشتن اندام جذاب و صورت و موهای زیبایش در پیدا کردن شوهر با مشکل جدی روبرو شده است.خانم 25 ساله به نام "لوسی هرولد" که تیپ زیبایش خیلی ها را تحت تاثیر قرار میدهد این روزها به هر دری می کوید با دست خالی بر می گردد. هرولد اخیرا با چاپ تصویری از خود روی مجله مردانه Zoo, Nuts and Loaded. سعی نمود نگاه برخی از جوانها را به سمت خود بکشاند اما بازهم موفق نبود. او حتی شبی در مراسم شو"تیک می اوت"ظاهر شد تا با نمایش تیپ اغواکننده اش برخی ها را بسوی خود جذب نماید اما با در بسته مواجه شد.

این زن زیبا دنبال شوهر میگردد! +تصاویر

خانم هرولد ساکن انگلستان پس از اینکه هیچ روزنه امیدی نیافت تصمیم گرفت به اتفاق جک نولز سایت همسریابی برمینگهام را بوجود آورد تا ضمن تلاش برای رسیدن به آرزویش به سایر دخترانی که مشکل مشابه او را دارند کمک نماید.

لوسی می گوید خیلی از دوستان و طرفدارانم بر این باورند که خانم مدلی مثل من حتما نامزد دارد اما اینطور نیست. در پیدا نمودن نامزد حسرت بدل مانده ام. واقعا به کابوسی برایم بدل شده است. از ته قلبم آرزو می کنم همسری پیدا نمایم اما هیچ کس حتی در پارتی شبانه به خود اجازه نمی دهد با من یک لیوان نوشیدنی بنوشد.


وی که قبلا با بازیکن تیم راگبی"دنی کر" نامزد کرده و از یکدیگر جدا شده اند می گوید خیلی دوست دارم نامزدم را از طریق اینترنت پیدا کنم. وی در سخنانی می گوید از آنجاییکه کارش ایجاب می نماید در کشور به سفر بپردازد خیلی دوست دارد با فردی نامزد نماید که لهجه "برومی"برمینگهام داشته باشد. او افراد طایفه برومی را افرادی دوست داشتنی و عاشق می نامد. لوسی می افزاید در فضای مجازی اعتماد کردن خیلی سخت است. افراد به سختی چهره واقعی خود را به همدیگر نشان می دهند.  خانم جک دوست لوسی می گوید با اینکه چند سال است با لوسی آشنایی دارم اما مجرد بودن او مرا هم به تعجب واداشته است.

Admin بازدید : 233 یکشنبه 1393/04/15 نظرات (0)

"ونوس" شبیه گربه‌های دیگر نیست و از نظر ظاهر با دیگر گربه‌ها تفاوت دارد. دو نیمه صورت ونوس و رنگ هرکدام از چشم‌ها متفاوت هستند؛ چشم‌های این گربه یکی سبز و دیگری آبی است و دو نیمه صورت کاملاً متفاوت هستند به طوری که یک طرف صورت، سیاه و سفید و طرف دیگر، موهای نارنجی و زبر دارد. صاحب گربه تصاویر حیوان را در یک صفحه اجتماعی به اشتراک گذاشته که بیش از 27 هزار طرفدار پیدا کرده است.

عجیب ترین گربه ای که تا کنون دیده اید! +تصاویر

Admin بازدید : 179 شنبه 1393/04/14 نظرات (0)

زبان فارسی را چون شکر شیرین می‌دانند، زیاد شنیده‏‌ایم "این قند پارسی" یا "فارسی شکر است"، اما این روزها گویا یادمان رفته که زبان هم مثل چیزهای دیگر مثل دریاچه ارومیه، جنگل‌های شمال و زاینده‌رود و دماوند به مراقبت نیاز دارد و اگر از آن محافظت نکنیم، آسیب می‌بیند و شیرینی‎اش همیشگی نیست. زبان مانند درخت است، هرچند کهن باشد و ریشه‌دار، باز هم به مراقبت نیاز دارد. اما وقتی ما از درخت حیاط خودمان پاسداری نکنیم، دیگر نمی‌شود انتظاری داشت.

..

این روزها عرضه کالاهایی در بازار باب شده که خارجی هستند، اما چون یا به سفارش ایران تولید شده و یا خودشان بازار ایران را در نظر داشته‌اند، توضیحات کالا را به فارسی ترجمه کرده‌اند؛ اما این ترجمه‌ها بعضا غلط و غیردقیق است. از جمله روی بطری یک نوشیدنی تایلندی «طالبی» به «هندوانه» ترجمه شده، همچنین به جای «دانه ریحان» یا (basil seed) با ترتیبی اشتباه نوشته شده «ریحان بذر». در مقابل واژه «cap» هم به معنی «کلاه» یا «درپوش»، واژه «کله» به کار برده شده است. به جای عبارت «محصول کشور تایلند» هم نوشته شده «محصول‌شده در کشور تایلند"

سوتی عجیب روی نوشابه های وارداتی! +تصاویر

با وجود همه حرف‌ها و بحث‌ها درباره اهمیت مراقبت از زبان فارسی و سعی در به کار نبردن واژه‌های بیگانه، هنوز در و دیوار شهرها و صدا و سیما پر است از این واژه‌ها و حالا ترجمه نادرست و استفاده از فارسی اشتباه. بسیاری گمرک را هم نوعی دروازه‌زبانی می‌دانند، دروازه‌ای که با ورود کالاهای جدید با خودش اسم‌ها و نام‌های بیگانه را هم می‌آورد. شاید اگر قبل از ورود کالاهایی چون «ایکس باکس» (نوعی دستگاه بازی)، «تردمیل»(دستگاه دو ثابت)، «بلندر» (مخلوط‌کن) و غیره، این‌ها در گمرگ شناسایی و برای‌شان فکری می‌شد، و پیش از رایج شدن این عنوان‌ها معادل‌های‌شان ساخته می‌شد، تعداد واژه‌های خارجی باب‌شده در زبان فارسی کم‌تر بود. و حالا مشخص نیست روی محصولات توزیع‌شده با ترجمه فارسی اشتباه چه نظارتی صورت گرفته است.

سوتی عجیب روی نوشابه های وارداتی! +تصاویر

Admin بازدید : 127 پنجشنبه 1393/04/12 نظرات (0)

پرنس فیلیپ 35 ساله قرار است با " سوفیا هلگیست" یکی از مانکن های سوئدی که سابقه مدلینگ در مجلات را دارد، در بهار سال 2015 ازدواج کند. رسانه های سوئدی با انتشار خبر نامزدی ولیعهد با هلگیست ، تصاویر این مانکن سوئدی را که پیشتر در مجلات منتشر شده بود را بار دیگر منتشر کرده اند.

..

هلگیست در واکنش به اینکه قرار است همسر پادشاه آینده کشور باشد و احتمالا شغل مدلینگ و مانکنی را ترک خواهد کرد، گفت : به طور طبیعی نمی تواند گذشته خود را کتمان کند اما با نامزدی با پرنس فیلیپ احساس خوشایندی دارد. ولیعهد سوئد نیز پس از اعلام رسمی نامزدی اش با هلگیست گفت: از اینکه هلگیست پیشنهاد ازدواج با او را قبول کرده است، بسیار خوشحال است.

Admin بازدید : 111 پنجشنبه 1393/04/12 نظرات (0)

"زیونا چانا" مردی که 39 همسر و 94 فرزند و در حال حاضر 33 نوه دارد، با همه اعضای خانواده‌اش زیر یک سقف و در یک ساختمان 4 طبقه 100 اتاقه زندگی می‌کند.  ساختمان محل زندگی او و اعضای خانواده چانا در روستای بک تاون ایالت میزورام هند واقع شده و همسر اول چانا که 69 سال دارد میگوید برای تهیه یک شام این خانواده تا 30 عدد مرغ به همراه 70 کیلو سیب زمینی لازم است. برای تهیه هر وعده غذا که به برنج نیاز باشد نیز باید بیش از 100 کیلو برنج خریداری شود.

زندگی جالب یک مرد با 94 فرزند! +تصاویر

Admin بازدید : 105 پنجشنبه 1393/04/12 نظرات (0)

در بخشی از باغ وحش کراچی محلی قرار دارد که به آن "ممتاز محل" می گویند و همین نام بر سردر ورودی اش نوشته شده است. درون این بخش یک روباه اسرارآمیز وجود دارد که سر یک زن بر روی آن قرار گرفته است. باغ وحش کراچی یکی از جاذبه های اصلی و توریستی پاکستان به شمار می آید و سالانه بازدیدکنندگان زیادی به آنجا می روند اما این باغ وحش به خاطر حیواناتش معروف نیست و دلیل عجیب و غریب دیگری دارد.

شغل عجیب یک مرد پاکستانی +تصاویر

در بخشی از باغ وحش کراچی محلی قرار دارد که به آن "ممتاز محل" می گویند و همین نام بر سردر ورودی اش نوشته شده است. درون این بخش یک روباه اسرارآمیز وجود دارد که سر یک زن بر روی آن قرار گرفته است. این موجود عجیب سال هاست که بازدیدکنندگان را سرگرم می کند و با آن ها صحبت می کند. در برخی مواقع پیش گویی هم وارد کارهای او می شود، به همین دلیل است که بیشتر بازدیدکنندگان به سراغ این روباه می روند.

با همه این تعاریف این روباه در اصل یک بدن مصنوعی از روباه و همچنین سر یک مردی است که عجیب ترین شغل دنیا را انتخاب کرده است. این مرد که در طول چندین سال عوض شده است باید هر روز ارایش زنانه کرده و زیر میز مخصوص بنشیند. در این حالت سرش دقیقا جای سر روباه قرار می گیرد. انتخاب مردها برای این شغل بسیار جالب است و رئیس باغ وحش دلیل این انتخاب را ارتباط اجتماعی بهتر و حاضر جوابی مردها می داند که می توانند به سرعت پاسخ بازدید کننده را بدهد.

Admin بازدید : 131 پنجشنبه 1393/04/12 نظرات (0)

هر چند به نظر احمقانه است ولی دختران نوجوان کره ای اینطور فکر نمی کنند. این نوجوانان کیف های مدرسه خود را با وجود توانایی مالی فقط برای زیبایی و جلب توجه با استفاده از پوست و پاکت انواع خوردنی ها تهیه می کنند. کافی است به یکی از آنها کیک، بیسکوئیت یا چیپس تعارف کنید حتما از شما درخواست پوست آن را هم خواهند کرد. با چسباندن این پاکت ها در کنار هم کیف و ساک های مدرسه برای خود درست می کنند و برای خود نمایی آن را به مدرسه می برند. احتمالا هر چه کیفشان عجیب تر باشد از نظر آنها جالب تر است.

تفریح جالب دختران کره ای +تصاویر

تفریح جالب دختران کره ای +تصاویر


Admin بازدید : 95 پنجشنبه 1393/04/12 نظرات (0)

یک دختر ۱۷ ساله ی بلژيکی Axelle بعنوان زيباترين دختر تماشاچی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ شناخته شد. پس از اينکه Axelle بازی ميان بلژيک و روسيه را در ورزشگاه ماراکانا به تماشا نشست، عکسهای وی به عنوان زیباترین دختر تماشاچی تا این دوره از رقابتها به سرعت در رسانه های داخلی و خارجی منتشر شدند. Axelle می گويد که پس از انتشار عکسهايش، در اينترنت درخواستهای بسياری برای ازدواج دريافت کرده و اين موضوع دوست پسرش را به شدت نگران کرده است.

Admin بازدید : 111 دوشنبه 1393/04/09 نظرات (0)

برای خرید یک کیلو از دانه های قهوه فیلی باید بیش از 1100 دلار بپردازید. این دانه ها به خورد فیل ها داده می شوند و در طی روز ازدرون مدفوعشان جمع آوری می گردند. سازنده های این نوع قهوه ادعا دارند این عمل باعث گرفتن طعم بسیار دلپذیری می شود که لذت خوردن قهوه را چند برابر می کند. این نوه قهوه یکی از گرانترین انواع قهوه در جهان محسوب می شود. البته اگردلتان بیاید که بنوشید.

نوشیدنی بسیار گران و نفرت انگیز برزیلی! +تصاویر

نوشیدنی بسیار گران و نفرت انگیز برزیلی! +تصاویر

نوشیدنی بسیار گران و نفرت انگیز برزیلی! +تصاویر

نوشیدنی بسیار گران و نفرت انگیز برزیلی! +تصاویر

Admin بازدید : 95 یکشنبه 1393/04/08 نظرات (0)

یک شرکت چینی در باز کن "لوئیز سوارز" را با شعار "قوی ترین درباز کن جهان" روانه باز کرده است. در فروشگاه های اینترنتی چینی این درباز کن با رقمی بین ۱۰ تا ۱۰ هزار یوان (حدودا ۵ تا ۵۰ هزار تومان) در اندازه های مختلف به فروش می رسد. گفته می شود که این شرکت چینی با "لوئیز سوارز" نیز تماس گرفته است تا از او برای حضور در تیزرهای تبلیغاتی این محصول دعوت کند.

Admin بازدید : 101 یکشنبه 1393/04/08 نظرات (0)

یک پیرمرد 82 ساله که تنها در شهر تانتون انگلیس زندگی می کند، داشت از خوردن بستنی لذت می برد که یکباره اتفاق عجیبی افتاد. "دس بدکوک" 82 ساله در باغش روی صندلی نشسته بود و لذت می برد که یکباره روکش صندلی پاره شد و او توی صندلی گیر افتاد:«یکدفعه پایین افتادم و نمی توانستم بیرون بیایم. پاهایم توی هوا بود.

..

من تنها زندگی می کنم و همسایه ها هم خانه نبودند. هر کاری می کردم نمی توانستم کمکی بگیرم. نیم ساعت آنجا بودم. با خودم فکر کردم: چکار کنم؟ مجبور شدم به آتش نشانی زنگ بزنم. نمی توانستم بیشتر توی آن حالت بمانم چون کم کم داشتم آفتاب سوخته می شدم.
او بعد از نیم ساعت گیر کردن در آن شرایط، تلفن همراهش را از جیب درآورد و به آتش نشانی زنگ زد و 20 دقیقه بعد، 2 مامور آمدند و نجاتش دادند. این ماجرا باعث نشد آقای بدکوک کوتاه بیاید و دوباره با یک صندلی جدید به باغش برگشته.

Admin بازدید : 107 یکشنبه 1393/04/08 نظرات (0)

دو دانشجوی دختر هندی یک شیوه ابتکاری و جدید برای مقابله با معضل تجاوز در کشورشان ارائه کردند. دو دختر جوان شلواری طراحی کردند که به دکمه الکترونیک کوچکی مجهز است و زمانی که فشار داده شود تماسی را با نزدیکترین ایستگاه پلیس برقرار می‌کند. به گفته آنها، سیگنال‌های فرستاده شده به عنوان ردیاب عمل کرده و بنابراین پلیس می‌تواند به سرعت در محل ارتکاب به جرم حاضر شود.

..

در حال حاضر 200 ایستگاه پلیس قابلیت دریافت این سیگنال‌ها را دارند که در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح، فن‌آوری آن برای سرتاسر هند به کار گرفته می‌شود. تولیدکنندگان این شلوار با بیان اینکه مدت زمان زیادی طول کشید تا به این ایده رسیدیم اظهار داشتند: هزینه این شلوار کمتر از 43 سنت است.  خشونت‌های جنسی در هند پس از آن که زنی در سال 2012 میلادی در دهلی نو داخل یک اتوبوس در حال حرکت مورد تجاوز قرار گرفت و به قتل رسید، مورد توجه قرار گرفته است. طبق آمارهای دولت هند هر 22 دقیقه یک مورد تجاوز در این کشور اتفاق می‌افتد.

Admin بازدید : 97 یکشنبه 1393/04/08 نظرات (0)

شاید نیاز به نگاه عمیق کارشناسی نباشد تا درک کرد که این طرح‌ها توان جذب مخاطب داخلی را نیز ندارد و نشانه‌هایی چون پرچم آنچنان گل درشت در طرح‌ها مورد پردازش قرار گرفته‌اند که کمتر زن ایرانی، حاضر به پوشیدنش در محیط های عمومی خواهد شد و در ورزشگاه ها نیز طبیعتاً امکان حضوری وجود ندارد که قرار باشد این لباس ها کاربرد داشته باشد. با رونمایی از طرح‌های تازه مانتو که از پرچم ایران و نمادهای جام جهانی به عنوان الگوی اصلی طراحی و رنگ بندی استفاده شده، این پرسش پیش آمده که آیا طراحی مانتوهای مورد تأیید بنیاد مد با واقع گرایی و مبتنی بر نیاز عمومی تعریف شده و کارکرد عمومی این پوشش‌ها در نظر گرفته شده است؟

این مانتوها را میتوان پوشید؟! +تصاویر

خانه مد از جمله مؤسسات تک منظوره‌ای است که بنیاد ملی مد و لباس برای مدسازی و ارائه طرح به بازار تأیید کرده است؛ بنیادی که قرار است در این حوزه پوشش‌های طراحی و تولید شده در داخل را با همکاری دیگر دستگاه‌های مسئول گسترش دهد و در همین راستا، به تازگی شاهد رونمایی از لباس‌هایی با طرح عجیبی از سوی این مجموعه بودیم و این طرح‌ها بر تن مدل‌های ایرانی روی استیج به نمایش درآمد و رونمایی شد. در نشست رونمایی از این چهار طرح، مریم مویدی، مدیر خانه مد گفت: فضای موجود جامعه، مربوط به جام جهانی است. به همین علت، رونمایی از آثار ورزشی خالی از لطف نیست؛ البته قرار بود طرح‌ها پیش از جام‌جهانی رونمایی شود، ولی به دلیل مشکلاتی، دریافت مجوز به طول انجامید. چهار طرح به نام‌های پانچو یوز، مانتوزا، آرک ایرانی و مانتو یوز است که هر کدام به دلیل استفاده از المان‌هایی نظیر یوزپلنگ و پرچم ایرانی اینچنین نامگذاری شده‌اند.

این مانتوها را میتوان پوشید؟! +تصاویر

هرچند مشخص نیست این طرح‌ها دقیقاً برای استفاده بانوان در محیط‌‌های ورزشی نظیر ورزشگاه‌ها طراحی شده یا استفاده در اماکن عمومی، با توجه به عدم امکان حضور بانوان در مسابقات فوتبال و والیبال و برخی رشته‌های دیگر که تمرکز بیشتری در این دوره بر آنها وجود دارد و همچنین تمایل نداشتن بیشتر بانوانی که در کشورهای خارجی به تشویق ملی می پردازند، از چنین پوشش هایی ـ به دلایل کاملاً مشخص ـ تنها گزینه پیش روی، استفاده در سطح شهرهای ایران است.
شاید نیاز به نگاه عمیق کارشناسی نباشد تا دریافت این طرح‌ها توان جذب مخاطب داخلی را نیز ندارد و نشانه‌هایی چون پرچم آنچنان گل درشت در طرح‌ها مورد پردازش قرار گرفته‌اند که کمتر زن ایرانی حاضر به پوشیدنش در محیط های عمومی خواهد شد و در ورزشگاه ها نیز طبیعتاً امکان حضوری وجود ندارد که قرار باشد این لباس ها کاربرد داشته باشد و صرفاً در ورزشگاه ها استفاده شود. با این اوصاف، تنها مشتری این طرح‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال خواهند بود که ممکن است تعدادی از این پوشش‌های مصوب را خریداری کرده و رایگان در مسابقات خارجی میان تماشاگران ایرانی پخش کنند و به عبارت ساده تر، بازار اقتصادی مشخصی نمی‌توان در فضای عمومی عرضه لباس برای این پوشش‌ها و طراحی‌های مشابه که با واقع نگری گره نخورده‌اند، متصور شد.

Admin بازدید : 134 شنبه 1393/04/07 نظرات (0)

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد کسانی که زیاد حرف می زنند و حرف های نسنجیده می زنند فکرشان کوتاه تر است و این گونه افراد از زیبایی کمتری برخوردار هستند. دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی هزاران داوطلب دریافتند افرادی که مدام حرف می زنند و به اصطلاح "پر حرف" شناخته می شوند فرم کلی صورت آنها از تناسب کمتری برخوردار است و زیاد حرف زدن باعث زشت شدن چهره آن ها می شود.

بررسی ها جدید روانشناسان نشان می دهد، اگر چه صحبت کردن یکی از روش های خوب برای برقراری ارتباط است اما زیاد صحبت کردن آن هم پیش غریبه باعث می شود تا فرد مخاطب درک روشنی از زیبایی شما نداشته باشد و چهره ی شما را زودتر از سایر دیگران فراموش کند.نتایج مطالعات نشان می دهند، خیره شدن و نگاه های عمیق به دیگران باعث می شود آنها به زیبایی ظاهری شما دقت نداشته باشند و تصویر نامشخص و نامفهومی از شما در ذهن خود حک کنند پس سعی کنید با زیاد حرف زدن چهره خود را برای دیگران زشت نکنید.

Admin بازدید : 117 پنجشنبه 1393/04/05 نظرات (0)

ساعت 1 و 57 دقیقه 2 تیر ماه ماموران کلانتری تهران نو از طریق تماس شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک مورد تخریب چندین دستگاه خودروی سواری مطلع شدند. به دنبال این موضوع سریعا ماموران کلانتری 128 تهران نو جهت صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند.

پس از حضور ماموران در محل تعدادی از شهروندان به آنان مراجعه و اظهار داشتند: راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت که لباس مشکی به تن داشتند، به وسیله چماق اقدام به تخریب خودروهای شهروندان کردند و سپس از محل متواری شدند. در ادامه با عنایت به حساسیت موضوع پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تحقیقات ماموران از سرگرفته شد.

..

در ادامه ماموران با انجام اقدامات ویژه پلیسی و بهره گیری و منابع اطلاعاتی موفق شدند، پس از 20 ساعت عملیات فشرده متوجه شوند، متهمان مجددا قصد دارند به فلکه لوزی مراجعه و اقدام به ایجاد رعب و وحشت در محل نمایند که سریعا ماموران در محل کمین کردند و در ساعت 23 و 10 دقیقه توانستند دو شرور به نام های مهران و ارسلان را دستگیر کنند.  سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت درباره این خبر گفت: متهمان حین دستگیری و زمانی که خود را در محاصره پلیس دیدند با چماق به سمت ماموران حمله ور شده و قصد صدمه زدن به پرسنل کلانتری را داشتند که با اقدام ضربتی عوامل تجسس کلانتری زمینگیر شده و تحت الحفظ به پایگاه منتقل شدند.

شایان ذکر است، از نامبرگان یک قبضه قمه و چماق کشف شد و در نهایت پرونده جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه چهارم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

Admin بازدید : 119 پنجشنبه 1393/04/05 نظرات (0)

ناطق زیبای طبیعی در کنار سازه‌های بدیع انسانی جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در نقاط مختلف جهان به وجود می‌آورد؛ «دروازه جهنم» یکی از مکان‌های عجیب در ترکمنستان است که پس از 40 سال شعله‌ور بودن هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به خود جذب کرده است.

آیا این مکان واقعا " دروازه جهنم " است؟! +تصاویر

این منظره که در نگاه اول بخشی از یک فیلم علمی‌ تخیلی به نظر می‌رسد از حمله بیگانگان به زمین ایجاد نشده بلکه دهانه‌ گودالی است که 43 سال پیش توسط زمین‌شناسان در صحرای قره‏قوم در منطقه موسوم به «دروازه» واقع در استان آخال در ترکمنستان ایجاد شده، آتش گرفته و به وسیله مردم محلی دروازه جهنم نامیده شده است. قطر این چاله بالغ بر 70 متر و عمق آن نیز بیش از 20 متر است و گاز طبیعی زیادی را تا به امروز هدر داده‏، اما دست‌‏اندرکاران صنعت گردشگری ترکمنستان در تلاش هستند که این چاله در حال آتش را به یکی از جاذبه‏‌های منحصر به فرد ترکمنستان تبدیل کنند. جالب است که فقدان امکانات رفاهی گردشگران خارجی را بیشتر برای بازدید به این محل جذب می‌‏کند و شرکت‌های توریستی محلی تنها با خودروهای شاسی بلند و جیپ مهمانان را به این محل می‌آورند و برخی امکانات سیار رفاهی را برای آنها فراهم می‌‏کنند.

آیا این مکان واقعا " دروازه جهنم " است؟! +تصاویر

در سال 1350 شمسی، زمین‌شناسان شوروی سابق حفاری برای کشف گاز طبیعی را در این منطقه آغاز کردند. در حین حفاری زمین‌های اطراف مته فروریخت و این گودال با قطر دهانه حدود 70 متر ایجاد شد. تیم حفاری که نگران بود از این حفره گازهای سمی متصاعد شود، تصمیم گرفت با شعله‌ور کردن این گازها از خطر پیشگیری کند. کارشناسان حفاری این منطقه حدس می‌زدند آتش بعد از چند روز خاموش شود؛ اما هنوز این گودال با مصرف گاز طبیعی که منابع زیرزمینی به بالا نشت می‌کند شعله‌ور است.

رئیس‌جمهور این کشور در فروردین 1389 از این منطقه بازدید کرد و دستور داد که روند سوخت گاز طبیعی متوقف شود اما هنوز این آتش ادامه دارد. گودال حاوی این آتش در صحرای قره‏قوم واقع شده که بخش گسترده‌ای از کشور ترکمنستان را به خود اختصاص داده و در شرق دریای خزر واقع شده است. دریای آرال در شمال آن و آمودریا در شمال‌شرق این صحرا واقع شده که ذخایر با ارزشی از نفت و گاز طبیعی را در خود جای داده است. دولت ترکمنستان قصد دارد با معرفی جهانی «دروازه جهنم»، آن را به جاذبه جدید گردشگری این کشور تبدیل کند. "دروازه جهنم" به عنوان یک رویداد نادر زمین‌شناسی مکانی است که برای بیش از چهار دهه در آن آتش روشن بوده و بخار قرمز به آسمان می‌فرستد.

Admin بازدید : 115 پنجشنبه 1393/04/05 نظرات (0)

هزاران پسر در کمین تجاوز به دختری که به "خواننده مشهور آمریکایی" ناسزا گفت هستند. یک فعال امور اجتماعی در آمریکا به دلیل انتقاد از مضامین نامناسب شعرهای یک خواننده آمریکایی مورد تهدید به مرگ و تجاوز جنسی هزاران پسر قرار گرفت.

تهدید تجاوز به یک دختر به دلیل توهین به خواننده معروف +تصاویر

تالیتا استون، عضو یک مرکز فعال در امور اجتماعی، پس از انتقاد و مخالفت با مضامین اشعار خوانده شده توسط اسنوپ لاین، توسط افراد ناشناسی تهدید به مرگ و تجاوز جنسی شد.  این دختر 25 ساله، تاکنون هزاران پیام تهدیدآمیز از طریق شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده است و حتی چند هفته‌ای است که جرئت خارج شدن از خانه را نیز ندارد.

استون مضامین این اشعار را خشونت‌آمیز و ضداخلاقی خوانده بود و به همین دلیل مورد اهانت طرفداران این خواننده قرار گرفت. به گفته او، "زمانی که به پلیس اطلاع دادم، فقط خندیدند و هیچ کاری برای دفاع از من انجام ندادند!"  استون در ادامه افزود، "بعد از اینکه به این گروه اعتراض کردم و از مسئولین خواستم از اجراهای آنها جلوگیری کنند، برخوردهایی با من شد که از کار خود پشیمان شدم.
وی افزود: دلم می‌خواست در جایی پنهان شوم و دیگر به هیچ چیز اعتراض نکنم! اما بیشترین چیزی که از آن وحشت داشتم این بود که این افراد به اعضای خانواده‌ام آسیبی برسانند، یا مردان او را مورد تجاوز جنسی قرار دهند.
گفتنی است، استپ لاین خواننده و تهیه‌کنندهٔ سبک رپ آمریکایی است. وی از خوانندگان سیاه‌پوست موسیقی رپ تبهکاری و گانگستری است که در اشعارش هرگونه اخلاق و ارز‌ش‌های انسانی را زیر پای لگدمال می‌کند و طرفدارنش را به آزادی بی قید و شرط دعوت می‌کند

تهدید تجاوز به یک دختر به دلیل توهین به خواننده معروف +تصاویر

Admin بازدید : 118 چهارشنبه 1393/04/04 نظرات (0)

زندگی مشترک زن و مردی که در ۷۰ سالگی در پارک با یکدیگر آشنا شده و پس از این آشنایی به عقد یکدیگر در آمده بودند دوام چندانی نداشت و ۳ روز بعد از عقد، زن سالخورده شوهرش را به دادگاه خانواده کشاند تا مهریه‌اش را از او بگیرد. اين زن و شوهر كه ناهيد و اسد نام دارند صبح ديروز به شعبه 268 دادگاه خانواده رفتند تا قاضي حسن عموزادي مشكل آنها را برطرف كند. آنها كه به سختي خودشان را تا طبقه چهارم دادگاه رسانده بودند وقتي در برابر قاضي قرار گرفتند گفتند با اينكه 3 روز از عقدشان مي‌گذرد اما از ازدواج با يكديگر پشيمان شده‌اند.

اسد درحالي‌كه به عصايش تكيه كرده بود درباره علت اين تصميم‌اش به قاضي گفت: چند روز بعد از اينكه ناهيد را به عقد خودم درآوردم او گفت مهريه‌اش را مي‌خواهد و تا سكه هايش را ندهم به خانه‌ام نمي‌آيد. همان زمان بود كه فهميدم در انتخابم اشتباه كردم و حالا مي‌خواهم او را طلاق بدهم. اين مرد ادامه داد: 10سال قبل همسرم فوت شد و من تنها شدم. در اين مدت به‌خودم اجازه ندادم كه دوباره با زن ديگري ازدواج كنم اما هفته گذشته كه طبق معمول به پارك نزديك خانه‌ام رفته بودم با ناهيد آشنا شدم.
من روي يك نيمكت نشسته بودم كه ناهيد آمد و كنارم نشست. او كه زن خوبي به‌نظر مي‌رسيد سر صحبت را باز كرد و از من درباره وضعيت زندگي‌ام پرسيد. وقتي فهميد به تنهايي زندگي مي‌كنم او هم سفره دلش را برايم پهن كرد و گفت سال‌ها قبل شوهرش فوت شده و او هم به تنهايي زندگي مي‌كند. آن روز حرفهاي ما طولاني شد و در آخر ناهيد پيشنهاد كرد براي اينكه هر دو نفرمان در اين سن و سال تنها نباشيم با يكديگر ازدواج كنيم. من هم قبول كردم و 3 روز قبل به يك دفتر خانه رفتيم و من با مهريه صد سكه بهار آزادي ناهيد را عقد كردم.

فكر مي‌كردم بالاخره همدم دوران تنهايي‌ام را پيدا كرده‌ام و از اين به بعد مي‌توانم در كنار ناهيد زندگي خوبي داشته باشم اما خيلي زود مشكلات مان شروع شد. قرار بود يك روز بعد از عقد همسرم به خانه‌ام بيايد اما او گفت اول مهريه‌اش را مي‌گيرد و بعد حاضر است با من زير يك سقف زندگي كند. او حتي تهديد كرد اگر سكه هايش را ندهم از من شكايت مي‌كند. به همين دليل تصميم گرفتم پيش از آنكه او بلايي سرم بياورد به دادگاه بيايم و تكليفم را مشخص كنم. هرچند من پول چنداني براي پرداخت مهريه همسرم ندارم اما هرطور شده مي‌خواهم از او جدا شوم.

در ادامه اين جلسه نوبت به همسر اين مرد رسيد تا در برابر حرف‌هاي شوهرش پاسخگو باشد. اين زن كه دستانش مي‌لرزيد گفت: من راضي به جدايي نيستم و مي‌خواهم با شوهرم زندگي كنم اما او بايد مهريه 100سكه اي‌ام را بدهد. من در اين سن و سال بايد تضمين محكمي داشته باشم تا اگر دوباره تنها شدم بتوانم زندگي‌ام را تأمين كنم. حالا هم اسد بايد مهريه‌ام را تمام و كمال پرداخت كند. به‌دنبال اظهارات اين زن قاضي به گفت‌وگو با آنها پرداخت تا شايد از تصميمي كه گرفته‌اند منصرف شوند اما به‌دليل اصرار اسد براي جدايي و خواسته ناهيد براي دريافت مهريه‌اش ادامه رسيدگي به اين پرونده به جلسه ديگري موكول شد.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 634
  • بازدید ماه : 336
  • بازدید سال : 14,877
  • بازدید کلی : 1,508,765
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..