loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 149 چهارشنبه 1393/07/23 نظرات (0)
او بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، داریوش کاردان آغاز کرد.

مهران غفوریان در یکی از آیتم های مجموعه ویدیویی «شوخی کردم» لباس زنانه پوشید که تصویر بامزه او را در پشت صحنه آن به همراه مهران مدیری می بینید.

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، داریوش کاردان آغاز کرد. و خیلی زود به جرگه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گلها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد و ساخت که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را کارگردانی کرد و ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون.

 گریم زنانه "مهران غفوریان"+تصویر

Admin بازدید : 311 یکشنبه 1393/04/15 نظرات (0)

مژده لواسانی مجری جوان برنامه " کافه سوال " در مصاحبه با همشهری جوان گفته بود: نکته این است که جامعه ما الان این میزان جسارت را برنمی تابد. دوره رضا رشیدپور و فرزاد حسنی و ... تمام شده. احتمالا به خاطر حاشیه هایی بود که بعد از آن دوران به وجود آمد. شما الان تصور کنید که «کوله پشتی» با آن شرایط ساخته شود یا برنامه های رضا رشیدپور با آن شرایط. به شما تضمین می دهم دیگر اتفاقات آن دوره تکرار نمی شود. حتی این دوستان هم که به تلویزیون برگشته اند، دیگر آنها نیستند. این مسئله واکنش سریع " رضا رشیدپور " مجری تلویزیون که مدت ها ممنوع التصویر بود را در پی داشت به طوریکه خیلی سریع و صریح با انتشار متن زیر در اینستاگرامش پاسخ خانم مجری جوان و مشهور تلویزیون را داد.

Admin بازدید : 153 پنجشنبه 1393/03/22 نظرات (0)

چندی قبل خبر ازدواج قریب الوقوع " مهناز افشار " ستاره پر فروغ سینمای ایران با پسر یکی از مدیران دولت دهم به گوش میرسید. اما صحت آن مورد تردید واقع شده بود. اما خبر میرسد صیغه عقد این بازیگر و همسرش ظهر دیروز توسط سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق کشورمان جاری شده است. نکته جالب اینکه محمدامین رامین، همسر "مهناز افشار"، پسر محمدعلی رامین معاون اسبق مطبوعاتی وزارت ارشاد است.
"مهناز افشار" متولد سال ۱۳۵۶(۳۶ ساله) و اولین حضور او در تلویزیون مربوط به بازی در مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال ۷۶ می باشد.


منبع: بانی فیلم

Admin بازدید : 153 سه شنبه 1393/03/20 نظرات (0)

"بهاره رهنما" بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما  به " قلب طلای " سینمای ایران شهرت دارد. او که در مواجهه با جریانات عاطفی خیلی زود احساساتی میشود در جشن بخشش که با حضور "حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی" برگزار شد حضور داشت در صفحه اینستاگرامش عکسی از «جشن بخشش» و روایتی از کار خیر "حسن هدایتی" را نوشته است.  این نویسنده و کارگردان تئاتر در توضیح عکس نوشته:«بچه‌ها معجزه شد، امشب در جشن بخشش که از طرف سیدحسن خمینی و وزیر ورزش و جوانان برپا شده بود، آقای هدایتی 150 میلیون حق بخشش امین جلیلوند رو داد.

...

وی با اشاره به این موضوع و خوشحالی زاید الوصفش از شادی خانواده این زندانی که به زودی از بند رهایی می یابد نوشته و در سایت های بیشماری تصاویری از اشک های شوق این بازیگر محبوب به چشم میخورد. جشن بخشش با هدف ترویج بخشش زندانی های اعدامی و حبس های طولانی در تهران برگزار شد و خیرین و هنرمندان زیادی در آن شرکت کردند.

Admin بازدید : 142 شنبه 1393/03/17 نظرات (0)

روشنک گرامی خبر سانحه تصادف خود را مربوط به سه هفته پیش اعلام کرد و هم اکنون دوران نقاهت خود را سپری می کند…..

 

«متأسفانه سه هفته پیش هنگام خروج از پارکینگ منزلمان در اکباتان با خودرویی تصادف کردم و بر اثر شدت جراحت وارده همان لحظه به بیمارستان منتقل شدم و در همان روز نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتم».
او اضافه کرد: «به تازگی نیز از بیمارستان مرخص شده ام و هم اکنون دوران نقاهتم را سپری می کنم.»
گرامی افزود: «برای چند کار صحبت هایی را انجام داده ام و مشکلی برای حضور در آنها ندارم. آخرین فیلمی که حضور داشتم «تابو» به کارگردانی خسرو معصومی بود. صحبت هایی برای حضور در یک نمایش تئاتر به کارگردانی مصطفی کوشکی انجام داده ام که بزودی تمرینات آن را آغاز می کنم». این بازیگر در پایان گفت: «قرار است در فیلم سینمایی محسن شرفی کیا با نام موقت «اس ام اس» نیز حضور داشته باشم که هم اکنون فیلمنامه آن به طور گروهی در حال نگارش است و تولید آن به محض پایان نگارش و اخذ پروانه ساخت آغاز خواهد شد».
گرامی متولد سال ۱۳۶۲ و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری است و در کارنامه خود بازی در مجموعه تلویزیونی «فاصله ها» و فیلم سینمایی «قاعده تصادف» را دارد. او سال گذشته با فیلم «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی در جشنواره فیلم فجر سال گذشته حضور داشت.

Admin بازدید : 144 جمعه 1393/03/16 نظرات (0)

فاز دوم فیلمبرداری مزار شریف بزودی شروع می‌شود. مهتاب کرامتی، مسعود رایگان، حسین یاری، عمار تفتی، ابراهیم برزیده و … در این فیلم مقابل دوربین می‌روند..

 

«مزار شریف» محصول حوزه هنری است و داستان حمله تروریستی به کنسولگری ایران در مزار شریف و شهادت دیپلمات‌های ایرانی در آن روایت می‌شود.

منوچهر شاهسواری تهیه کننده، مهدی شیرزاد نویسنده فیلمنامه، علیرضا زرین دست فیلمبردار، حسن زاهدی صدابردار، مشکین مهرگان مدیر هنری، سعید ملکان چهره پرداز، مسعود فیروزه مدیرتولید، مهدی دلخواسته عکاس، علی قرایی جلوه های ویژه میدانی و امیررضا معتمدی جلوه های ویژه رایانه‌ای این فیلم سینمایی هستند.

«مزار شریف» برای نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

Admin بازدید : 125 پنجشنبه 1393/03/15 نظرات (0)

یک ستاره سینمایی دیگر هم رسما خواننده شد +عکس

یک بازیگر دیگر مطرح سینمای ایران به زودی در قالب آلبومی پاپ در بازار موسیقی کشور آفتابی می شود. امین حیایی که پیش از این سابقه فعالیت های موسیقی از قبیل حضور در آلبوم باران از گروه کویر، نمایش موزیکال "قحطی نور" و فیلم سینمایی "بوی بهشت" را داشته است، این بار در یک آلبوم مستقل به همراه «پدرام نصیری» به بازار موسیقی کشور خواهد آمد.

...

تک قطعه «زندگی سفید» نخستین اثری ست که از این آلبوم به زودی منتشر خواهد شد. «دنیا کندری» ترانه این اثر را سروده و پدرام نصیری ملودی آنرا ساخته است. «محمدرضا رهنما» این قطعه را تنظیم کرده و کامبیز شاهین مقدم و میلاد فرهودی ( استودیو پاپ ) نیز وظیفه میکس و مسترینگ این اثر را بر عهده دارند. میلاد درخشانی، نیما رمضان، بابک ریاحی پور و... از جمله نوازنده هایی هستند که در این اثر حضور دارند.

Admin بازدید : 209 یکشنبه 1393/03/11 نظرات (0)

 آتش بس ۲ پروانه نمایش گرفت

 

فیلم سینمایی آتش بس ۲ به کارگردانی تهمینه میلانی پروانه نمایش گرفت.

 

با دریافت مجوز نمایش، این فیلم در نوبت اکران قرار گرفته است و هدایت فیلم که پخش آن را برعهده دارد در صدداکران آن در عید فطر است.

ساخت موسیقی «آتش بس۲» توسط امیر صدری به پایان رسیده و این روزها فرامرز ابوالصدق آخرین مراحل میکس را انجام میدهد. نسخه نهایی فیلم تهمینه میلانی تا دو هفته دیگر آماده می شود. پیش از این مستانه مهاجر مونتاژ «آتش بس۲» را انجام داده بود. فیلمی که بهرام رادان و میترا حجار ایفاگر نقش های اصلی آن هستند.
گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری و رایان جواهریان نیز دیگر بازیگران فیلم میلانی هستند که محمد نیک بین تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.
فیلم داستان یک زوج جوان و تحصیلکرده است که عازم سفری به خارج از کشور هستند. پس از سال‌ها مشاور خانواده‌ خود را به طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن‌ها در خارج از کشور بود، مرور می‌کنند.

 

Admin بازدید : 129 شنبه 1393/03/10 نظرات (1)

"لوئیزا رانیری"، بازیگر ایتالیایی در حالی به عنوان مجری مراسم جشنواره فیلم ونیز 2014 انتخاب شد که هفتادویکمین دوره این رویداد سینمایی به عنوان دومین رویداد معتبر سینمایی جهان از 27 اوت تا 6 سپتامبر (5 تا 15 شهریور) در شهر بندری ونیز به ریاست "آلبرتو باربارا" برگزار می‌شود.

"رانیری" که بیشتر در عرصه بازیگری در تلویزیون فعال است، اولین فیلم بلند خود را با عنوان "شاهزاده و دزد دریایی" در سال 2001 به کارگردانی «لئوناردو پیراچیونی» تجربه کرد و همچنین در سال 2004 در فیلم "اروس" نیز مقابل دوربین رفت. در شصت‌وهفتمین جشنواره فیلم کن - رقیب اصلی جشنواره فیلم ونیز - نیز "لمبرت ویلسون"، یک بازیگر فرانسوی به عنوان مجری مراسم افتتاحیه و اختتامیه انتخاب شده بود.
سال گذشته و در هفتادمین دوره جشنواه فیلم ونیز ، هیات‌داوران این رویداد سینمایی به ریاست «برناردو برتولوچی» فیلم مستند «Sacro Gra» به کارگردانی "جیان فرانکو روسی" از ایتالیا را به عنوان برنده شیر طلا انتخاب کردند.

Admin بازدید : 141 پنجشنبه 1393/03/08 نظرات (0)

فیلم پرفروش یخ زده

این انیمیشن پرفروش کمپانی دیسنی با موفقیت در باکس آفیس ژاپن در هفته‌های اخیر این جایگاه را به دست آورد..

 

Admin بازدید : 119 دوشنبه 1393/03/05 نظرات (0)

سر به مهر ، فیلم موفق جشنواره سی و یکم فیلم فجر و تحسین شده توسط مردم و منتقدین، توسط موسسه رسانه های تصویری برای عرضه در شبکه نمایش خانگی، توزیع شد.

 

هادی مقدم دوست و حمید نعمت ا… فیلمنامه این اثر را نوشته اند که هادی مقدم دوست آن را کارگردانی و حمیدرضا شفیعی تهیه کرده است…

در این فیلم لیلا حاتمی، آرش مجیدی و خاطره اسدی حضور دارند.
هادی مقدم دوست برنده جایزه بهترین کارگردانی در بخش نگاه نو در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای کارگردانی فیلم”سر به مهر شد.
خلاصه داستان: دختر تنهایی به نام صبا برای فراهم کردن پول عمل جراحی چشمان خواهرش، تلاش زیادی می کند. او توسط دوست هم خانه اش، کار پیدا می کند. صبا، علی رغم محیط شیک محل کارش، خود به خواندن نماز و نیایش پایبند است. اما برای معرفی دوست نزدیکش به خانواده و دیگران شهامت کافی ندارد.
DVD این فیلم شامل پشت صحنه و گالری عکس های فیلم با صدای دالبی ساراند۵:۱ و همچنین استریو دوباند با کیفیت بالای تصویری، عرضه شده است.

Admin بازدید : 174 دوشنبه 1393/03/05 نظرات (0)

"داستان زندگی" با نام اصلی "هانیکو" با محوریت زنان است که در سال ۱۹۸۶ و در ۱۵۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای تولید شده است. این مجموعه، ژاپنِ در حال گذار از سنت به مدرنیته دوران میجی و تایشو را به تصویر می‌کشد و داستان دختری به نام رین(هانیکو) را روایت می‌کند که با تشویق استاد و سرسختی خودش موفق به ادامه تحصیل شده و به عنوان اولین خبرنگار زن ژاپنی به استخدام یکی از روزنامه‌های آن دوران درمی‌آید.

این سریال در ایران و با نام "داستان زندگی" برای اولین بار از شبکه دو پخش شده است. "داستان زندگی" از ششم خرداد ساعت 18 از شبکه تماشا پخش می شود..

 

Admin بازدید : 157 شنبه 1393/03/03 نظرات (0)

ستارگان  یار دوازدهم  تیم ملی

 

یار دوازدهم عنوان پروژه ای مستند نمایشی است که به انگیزه در پیش بودن جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با حضور تعداد زیادی از هنرمندان بزودی در این کشور کلید می خورد…

 

این پروژه به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سیدجواد هاشمی مراحل پیش تولید خود را سپری می کند.گویا سازندگان این برنامه که قرار است در شبکه ویدیویی کشور توزیع شود،با تعداد زیادی از هنرمندان کشور برای حضور در این برنامه به توافقات نهایی رسیده اند و مراحل اخذ ویزای آنان در حال انجام است.البته  بلیت های اغلب آنان خریداری شده است.
از میان هنرمندانی که تاکنون برای حضورشان در این برنامه توافق های نهایی حاصل شده  می توان به محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، پوریا پورسرخ، کامران تفتی، سام درخشانی، نیوشا ضیغمی، نسرین مقانلو، پژمان جمشیدی، سیاوش خیرابی، رویا نونهالی و همسرش، سیدجواد هاشمی، مهران غفوریان، شهره لرستانی، فاطمه گودرزی، حسام نواب صفوی، محسن تنابنده، نیما شاهرخ شاهی، مهراب قاسم خانی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، سحر زکریا و … اشاره کرد.
گروه قرار است ۲۳ خرداد  از تهران به سمت برازیلیا حرکت کنند.
به تازگی نیز الهام چرخنده که به عنوان مجری طرح پروژه یار دوازدهم در حمایت از بازیکنان تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ انتخاب شده بود به دلیل بروز برخی مسایل از این سمت استعفا کرد. به نوشته جهان نیوز ،برخی از هنرمندان نسبت به حضور الهام چرخنده به عنوان مجری طرح اعتراض داشتند و گفتند اگر وی مجری طرح باشد،ما در این پروژه حضور نخواهیم یافت.
پیش از این از هنرمندان دیگری چون امین حیایی،لاله اسکندری،لیلا بلوکات،امین زندگانی،رضا یزدانی و …. نیز به عنوان چهره هایی که قرار است در این گروه حضور داشته باشند نام برده شده بود که ظاهرا منتفی شده است. هنوز مشخص نیست که طرح این پروژه در برزیل چطور خواهد بود. سایر عوامل پروژه عبارتند از:برنامه ریز: یوسف طاهریان، سرمایه گذار: هومن طالبی، تصویربرداران: مهدی امیری، مسعود پاکدل، سیروس عبدلی

Admin بازدید : 157 شنبه 1393/03/03 نظرات (1)

 سریال قلب یخی 93

 

سریال «قلب یخی» که در سال گذشته تولید شده و نیمه تمام مانده بود اکنون بعد از یکسال وقفه مجموعه دوازدهم فصل سوم آن خرداد ماه ۱۳۹۳ در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد…

 

بازیگران: هدیه تهرانی، رضا عطاران، رضا کیانیان، هانیه توسلی، حسین یاری، مهران مدیری، طناز طباطبایی، امیرحسین رستمی، سحر دولتشاهی، امیر آقایی، علی طباطبایی، علی قربان زاده، پژمان بازغی، مازیار فلاحی و …

در خلاصه داستان این مجموعه آمده‌ است: پایان یک شب پر ماجرا، آتیلا (رئیس یک باند) از بالای یکی از ساختمان‌های تهران به پایین پرتاب شده و به قتل می‌رسد. شاهرخ (باستان‌شناس معروف) به جرم قتل آتیلا دستگیر شده و با حامد هم‌سلولی می‌شود که به خاطر قتل همسر باردارش به اعدام محکوم شده است. سایه دختر شاهرخ به مهران می‌پیوندد تا نام پدرش را از این اتهام پاک کند. در این بین روشن می‌شود که حمل غیرقانونی و فروش یک محموله از عتیقه‌های ارزشمند موضوع اصلی داستان است.

بر اساس این گزارش درفصل سوم قلب یخی قرار بود درقسمت پایانی حامد به قطر برود و از شیخ عرب انتقام بگیرد و پیروز میدان شود اما به دلیل نبود بودجه کافی و نبود امکانات مالی و به اصرار تهیه کننده فیلمنامه کمی تغییر کرد و حامد با بازی حسین یاری در مجموعه دوازدهم (قسمت های بیست سه و چهار) کشته می شود و از داستان خارج می شود.

 

Admin بازدید : 179 شنبه 1393/03/03 نظرات (0)

لیلا حاتمی عذر خواهی کرد

 

لیلا حاتمی در پیامی  برای رسانه ها نوشته است: در این سال ها پیشنهادات مختلفی را برای بازی در فیلم های  خارج از ایران به این دلیل نپذیرفتم که ادامه فعالیت در سینمای ایران همیشه برایم اولویت داشته است…

 

در جشنواره های بین المللی که در طول این سال ها حضور داشته ام چه به عنوان بازیگر فیلمی که از سینمای ایران در جشنواره حضور داشته و نمایندگی ایران را برای دیگران تداعی میکرده و چه به عنوان داور منتخب و مدعو جشنواره هاکه صرفا به عنوان شخصیتی مستقل در آن ها حضور داشته ام؛  سعی کرده ام موازین و اصول را رعایت کنم ؛ به همین دلیلِ روشن که رعایت این اصول از الزامات کار در سینمای ایران است.
این بار نیز طی مکاتباتی که با مسوولین فستیوال داشتم به تفصیل تمام نکات را توضیح داده بودم و خواستار همکاری  آن ها شده بودم لذا در مراسم افتتاحیه و غیره؛ آن ها همه مقررات را میدانستند وبا همکاری و درک متقابل هیچ مورد خاصی  پیش نیامد.
اما در مورد آقای ژیل ژاکوب که با قریب نود سال سن آخرین سال حضورش در فستیوال را میگذراند باید توضیح دهم که ایشان به علت کهولت و از یاد بردن همه تاکیدات؛ که معمول این سن و سال است؛ ضوابط یادشده را فراموش کرد و اقدام پیشگیرانه من برای دست دادن با ایشان هم موثر واقع نشد.مسلما ایشان برای من حکم پدربزرگ کهنسالی را داشت که میزبان من هم بود.
حاتمی در پایان متن پیام خود نوشته است:هرچند از ادای این توضیحات شرم دارم اما شاید برای کسانی  که  نمیتوانستند موقعیت ناگزیر من را درک کنند ناچار شدم وارد برخی جزییات شوم.با این حال از این پیشامد و اینکه احساسات کسانی را آزرده باشم بسیار متاسفم چه خود تربیت شده پدری هستم که همه از میزان علاقه او به دین و ملیت ایرانی آگاهند.
گفتنی است متن این پیام از سوی  مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی برای رسانه ها ارسال شده است.

 عذرخواهی لیلا حاتمی از مردم

 

Admin بازدید : 151 جمعه 1393/03/02 نظرات (0)

سوتی لیـلا حاتمی در جشنواره کن +عکس

داوران بخش مسابقه جشنواره فیلم کن برای نمایش فیلم هنوز آب ساخته نائومی کاواسه از فرش قرمز رد شدند . اما گویا باد شدیدی می وزید و سر وضع مدعوین را بهم می ریخت .در عکسی  می بیند جین کامپیون  و کارول بوکه درحال مرتب کردن روسری خانملیلا حاتمی هستند.که عکاس سایت گتی ایمج آن را شکار کرده است.

یک اتفاق جالب برای " لیلا حاتمی " روی فرش قرمز +تصاویر

یک اتفاق جالب برای " لیلا حاتمی " روی فرش قرمز +تصاویر

منبع:سیمرغ

Admin بازدید : 243 چهارشنبه 1392/12/07 نظرات (0)

مهران مدیری هم کنسرت گذاشت

همایون نصیری چهره جوان شناخته شده موسیقی که سرپرستی گروه پرطرفدار «دارکوب» را برعهده دارد و پیش از این سابقه همکاری با مدیری را برای ترانه خوانی در گروه خود داشته است، به تازگی و به دعوت مدیری برای نوازندگی به صوررت کلیپ وار در مجموعه «شوخی کردم!» حضور یافته است….

Admin بازدید : 128 سه شنبه 1392/12/06 نظرات (0)

ماهی و گربه بهترین فیلم

 

شامگاه ۴ اسفند ماه در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم‌های مستقل استانبول، فیلم “ماهی وگربه” به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلم از نگاه منتقدان جشنواره فیلم استانبول را از آن خود کرد..

 

Admin بازدید : 163 دوشنبه 1392/12/05 نظرات (0)

اکران عید فطر شیار ۱۴۳

عید فطر به عنوان زمان قطعی اکران عمومی «شیار ۱۴۳» است؛ اثری که با بازی مریلا زارعی روایتی از انتظار یک مادر برای بازگشت فرزندش از جبهه است..

 

«شیار ۱۴۳» دومین ساخته‌ بلند سینمایی آبیار است که مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یداله شادمانی، زهرا مرادی، علی نفیسی، حمیده صادقی، سامان صفاری، محیا دهقانی و… به عنوان بازیگر در آن حضور دارند و توسط محمد حسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی در بخش خصوصی تهیه شده است.

ابراهیم حاتمی‌کیا پس از تماشای این اثر، فیلم سینمایی «چ» را به آن تقدیم کرد.

این فیلم که برگرفته از رمان برگزیده و دفاع مقدسی «اختر و روزهای تلواسه» است در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شناخته شد.

چهارشنبه ۸ مرداد ۹۳ مصادف با عید سعید فطر و زمان آغاز اکران «شیار ۱۴۳» است.

Admin بازدید : 145 دوشنبه 1392/12/05 نظرات (0)

رونمایی از پوستر انگلیسی فیلم چ

پوستر انگلیسی فیلم سینمایی چ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا رو نمایی شد.طراحی تازه ترین پوستر این فیلم در موسسه فیلمیران صورت گرفته است و طراحی این پوستر سینمایی بر عهده محمد حسین هوشمندی بوده است..

Admin بازدید : 171 پنجشنبه 1392/12/01 نظرات (0)

بهنوش بختیاری در راه برزیل 2014 ! +عکس

بهنوش بختياري بازيگر سينما و تلويزيون كه همراه با همسرش از مهمانان ويژه مسابقات پرش جام اسب طلايي بودند و در روز پايانی رقابت‌ها از جدال "رايد اند درايو"(مسابقه اسب و موتور) ديدن كردند. او كه اخيرا در بازی فوتبال 2013 كامپيوتري گزارشگري فوتبال را تجربه كرده و به اين رشته علاقه‌مند است، مي‌گويد:ورزش را خيلی دوست دارم و با توجه به علاقه‌مندی كه به فوتبال دارم به جام‌جهانی برزيل خواهم رفت تا از نزديك مسابقات را تماشا كنم..

بهنوش بختیاری در راه برزیل 2014

وی با بيان اينكه جوانان نياز دارند تا با تخليه هيجان خود زندگي سالمی داشته باشند، تصريح كرد:با توجه به معضلات موجود در جامعه جوانان نيازمند فضاهاي ورزشی مناسب براي تخليه انرژی و هيجانات خود هستند. اين محيط‌ها بايد در مسابقات فوتبال، سواركاری، اسكی، اتومبيلرانی و ديگر رشته‌های پرهيجان با هزينه كم ايجاد شود تا افراد خود را با سرگرمي‌های خطرناك مشغول نكنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ورزش كردن برای عموم مردم سخت و پرهزينه شده در حالی كه برخی رشته‌ها مختص قشر مرفه جامعه است و عموم مردم نمي‌توانند از امكانات ورزش‌های سرگرم‌كننده و پرهيجان استفاده كنند. اين‌طور نباشد كه وقتی بخش خصوصی وارد ورزش مي‌شود فقط به منفعت‌طلبی فكر كند. بايد با سرمايه‌گذاری درست و اطلاع‌رساني مناسب همه مردم را درگير آن كند. وی با ابراز علاقه‌مندي به سواركاری گفت: قبلا هم در مجموعه سواركاری نوروزآباد مسابقات اين رشته را دنبال كرده بودم اما در حد يك مبتدی هستم و در برنامه‌هايم گنجانده‌ام تا آموزش ببينم و از آن استفاده كنم.

Admin بازدید : 137 سه شنبه 1392/11/29 نظرات (0)

"نیوشا ضیغمی" با انتشار این عکس در شبکه اینستاگرام نوشت: مادر نازنینم یه سکانس درفیلم چارسو با ما بود، باورم نمیشد جلوی دوربین اینقدر راحت باشه، خود همیشگیش بود " دلسوز و مهربون " یه دنیا دوسش دارم کاش مادرها عمر جادوانه داشته باشن..

همبازی شدن نیوشا ضیغمی ومادرش

Admin بازدید : 156 یکشنبه 1392/11/27 نظرات (0)
رکورد شکنی بهنوش بختیاری در فیس بوک + عکس

رکورد جدید بهنوش بختیاری 93

تعداد هواداران صفحه شخصی فیس بوک بهنوش بختیاری از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون کشورمان، از مرز 100000 گذشت!!.مشاهده صـفحه فیـسـ بهـنوش یختیاری درادامه..



 

Admin بازدید : 235 چهارشنبه 1392/11/16 نظرات (0)

عکس های دیدنی از نشست خبری فیلم خط ویژه

عکس های جدید بازیگران خط ویژه

عکس های دیدنی از بازیگران فیلم خط ویژه در نشست خبری این فیلم را در ادامه مطلب مشاهده کنید و لذت ببرید..

Admin بازدید : 228 چهارشنبه 1392/11/16 نظرات (0)

عکس های جدید بازیگران فیلم چ

عکس های جدید و دیدنی از بازیگران فیلم چ در نشست خبری این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال ۹۲ را در ادامه مطلب مشاهده کنید و لذت ببرید..

Admin بازدید : 161 سه شنبه 1392/11/15 نظرات (1)

سوژه شدن ممنوع‌ الکار بودن محمدرضا گلزار

عکس محمدرضا گلزار اسفند 92

محمدرضا گلزار بازیگر مشهور و سرشناس ایرانی ممنوع الکار شده است و نمی تواند درر فیلم جدید بهمن فرمان آرا به نام دلم می خواد ایفای نقش کند..

Admin بازدید : 320 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

هومن سیدی و آزاده صمدی در فیلم سیزده

عکس جدید ازاده سمدی اسفند 92

عکس های جدید هومن سیدی بازیگر مشهور به همراه همسرش آزاده صمدی درر فرش قرمز فیلم سینمایی سیزده را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 124 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

انصراف یک هنرمند مشهور از دریافت یارانه نقدی..!!

انصراف از یارانه نقدی

هنرمند مشهور و سرشناس ایررانی به یارانه نقدی نه گفت از دریافت آن انصراف داد تا افراد ثروتمند هم تشویق به این کار شوند.عکس و جزئیات را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 246 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

گریم متفاوت بازیگران مشهور در سریال نوروزی 93

گریم متفاوت هومن برق نورد و بیژن بنفشه خواه

بازیگران سریال های نوروز 93

عکس های دیدنی از هومن برق نورد،بیژن بنفشه خواه،مهران رجبی و ریم امیر جلالی با گریم متفاوت در سریال نوروزی ۹۳ را درر ادامه مطلب مشاهده کنید..


Admin بازدید : 200 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

دانلود مراسم افتتاحیه جشواره فیلم فجر دوره ۳۲

دانلود مراسم افتتاحیه جشواره فیلم فجر دوره ۳۲ | شبکه نمایش|Film Fajr

دانلود مراسم فیلم فجر 1392

لیـنک دانلود درادامه مطلب..

Admin بازدید : 688 شنبه 1392/11/12 نظرات (0)

عکس های بازیگران مشهور در جشنواره فجر سال ۹2

عکس های جدید و دیدنی از جشنواره فجر سال ۹۲ که بازیگران مشهور و سرشناس در آن شرکت کرده اند رادرادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 164 جمعه 1392/11/11 نظرات (0)

ساره بیات سوار بر وانت در خیابانهای تهران +عکس

عکس جدید ساره بیات اسفند 92

عکس جدید از ساره بیات بازیگر مشهور ایرانی سوار بر وانت در سکانسی از فیلم فصل فراموشی فریبا به همراه پوستر این فیلم را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

 

Admin بازدید : 123 پنجشنبه 1392/11/10 نظرات (0)

پیمان معادی و نگار جواهریان در ملبورن

عکس نگار جواهریان درملبورن 92

عکس های جدید و دیدنی از نگار جواهریان و پیمان معادی بازیگران مشهور و سرشناس سینمای ایران در فیلم جدید ملبورن را در ادامه مطلب مشاهده کنید../

 

Admin بازدید : 415 دوشنبه 1392/11/07 نظرات (0)

سوتی جالب سریال آوای باران + !عکس

عکس سوتی سریال اوای باران 92

سوتی جالب در سریال آوای باران که از شبکه سه سیما پخش می شود و مخاطبان بسیاری دارد را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 133 شنبه 1392/11/05 نظرات (0)

پوستر متفاوت یک فیلم با بازی هانیه توسلی..!

عکس جدید هانیه توسلی بهمن 92

پوستر جالب و متفاوت فیلم خط ویژه با بازی هانیه توسلی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 266 شنبه 1392/11/05 نظرات (0)

سانحه در هنگام فیلمبرداری برای شاهرخ خان.!

جدیدترین عکس شاهرخ خان 2014

شاهرخ خان بازیگر مشهور و سرشناس هالیوودی سر صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش دچار سانحه شد و به بیمارستان منتقل شد.جزئیات این خبر را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 206 شنبه 1392/11/05 نظرات (0)

آخرین وضعیت سلامتی رضا رویگری ..!~

عکس رضا رویگری بهمن 92

رضا رویگری خواننده و بازیگر مشهور ایرانی که به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود از بیمارستان مرخص شد.جزئیات این خبر را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 585 جمعه 1392/11/04 نظرات (0)

 عکس های جدیدو دیدنی  پشت صحنه سریال کیمیا

بازیگران سریال جدید کیمیا

جدیدترین عکس های بازیگران مشهور و شناخته شده سریال کیمیا در پشت صحنه این سریال را در ادامهمطلب مشاهده کنید../

تعداد صفحات : 4

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 499
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 14,742
  • بازدید کلی : 1,508,630
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..