loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1088 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

"چارليز ترون" و "شون پن" به دليل درست مراقبت نکردن از فرزند خود، به دادگاه فرا خوانده شدند. "چارليز ترون" 39 ساله و شون پن 54 ساله براي گردش و تفريح به يکي از تفرجگاه هاي کاليفرنيا رفته بودند و جکسون پسر خوانده چارليز ترون همراه آنها بود که دچار اين دردسر شدند. گفته مي شود يکي از رهگذران متوجه مي شود جکسون اندکي دورتر از اين زوج مشهور با بداخلاقي در گوشه اي نشسته است. رهگذر براي اينکه ببيند، بچه براي چه ناراحت است، به او نزديک مي شود.

..

اما "چارليز ترون" به او هشدار مي دهد که نزديک بچه نشود. اين فرد نيز با تصور اينکه يکي از اين دو بازيگر يا هر دو آنها با بچه بدرفتاري کرده اند، با پليس تماس مي گيرد. پليس اندکي بعد اين زوج را دستگير مي کند. اما در نهايت هيچ مدرکي که نشان دهد آنها با فرزند خود بدرفتاري کرده اند، به دست نيامد. "چارليز ترون" پيشتر درباره فرزند خود به خبرنگاران گفته بود: او بچه فوق العاده مستقلي است. هوشياري او واقعاً مرا متعجب مي کند. او خيلي سريع همه چيز را مي فهمد و درک مي کند. شايد در ابتدا خجالتي به نظر برسد اما بعد ناگهان متوقف ناپذير مي شود. چارليز ترون و شون پن اکنون چند ماه است که روي پروژه «آخرين چهره» کار مي کنند. فيلم را پن کارگرداني مي کند و ترون نيز از بازيگران آن است. خاوير باردم ديگر بازيگر اصلي اين فيلم است.

Admin بازدید : 262 جمعه 1393/08/16 نظرات (0)

 آنوپ سینگ کارگردان اهل هندوستان که یکی از اعضای هیات داوران فستیوال فیلم ابوظبی است، اعلام کرد قصد ساخت فیلمی جدید با عنوان «مانترا – داستان عقرب‌ها» را دارد. گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش نغمه‌سرای عقرب اصلی داستان را ایفا خواهد کرد.

فیلم سینگ سال آینده در صحراهای وسیع راجستان فیلمبرداری خواهد شد و مانند فیلم قبلی‌اش «قصه» که سال گذشته در فستیوال فیلم ابوظبی به نمایش درآمد، بر پایه یک داستان فولکلور ساخته می‌شود.

سینگ درباره فیلمش گفت: «مانترا» درباره مردمی ساده حرف می‌زند که در میان صحرایی سخت زندگی می‌کنند و خانه‌هایشان را روی بخش صاف زمینی می‌سازند که توسط تپه‌های بزرگ شنی احاطه شده است. این مردان و زنان در میان یکی از سمی‌ترین گونه‌های عقرب‌ها زندگی می‌کنند که نیششان در کمتر از 24 ساعت باعث مرگ می‌شود و سم‌شان از محل نیش به سمت قلب حرکت می‌کند. آنطور که این افراد باور دارند، تنها درمان برای نیش عقرب پیدا کردن کسی است که آن‌ها نغمه‌سرای عقرب می‌نامند. این فرد که اغلب یک زن است، می‌تواند حرکت سم در بدن را حس کند و قبل از اینکه به قلب برسد آن را متوقف کند.

فیلم قبلی سینگ یعنی «قصه» طی دوران بخش‌بندی شوک‌آور هندوستان اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی داستان یعنی اومبر سینگ با بازی عرفان خان یکی از هزاران نفری است که احساس می‌کند به هیچ سمت مرز تعلق ندارد و همه چیزش را از دست می‌دهد. او که مجبور می‌شود به همراه زن جوان و سه دختر کوچکش از دهکده فرار کند، تصمیم می‌گیرد که در هندوستان زندگی کند و یک پسر نیز داشته باشد اما وقتی که فرزند چهارمش نیز دختر است، او تصمیم می‌گیرد که کودک را مانند یک پسر بزرگ کند و به او یاد می‌دهد که چطور مثل یک مرد زندگی کند.

سینگ اعلام کرده که برای فیلم «مانترا» هنوز بازیگر نقش اول مرد خود را انتخاب نکرده است، اما طی فستیوال ابوظبی او بسیار در کنار عرفان خان دیده شد و با توجه به اینکه این دو در فیلمبرداری «قصه» رابطه کاری خوبی را به وجود آوردند و به کار هم احترام می‌گذارند، این امکان وجود دارد که او در فیلم ظاهر شود.

Admin بازدید : 524 دوشنبه 1393/08/12 نظرات (0)

مهمانی شام فستیوال فیلم سزار، که در رستوران فوکت برگزار شد، میزبان بسیاری از هنرمندان دنیای سینما بود. گلشیفته فراهانی نیز در این مهمانی حضور داشت.

...

تصاویر جالبی از خوش و یش گلشیفته و کویینتین تارانتینو، در فضای مجازی منتشر شده است که برخی از این عکس ها را برای شما به نمایش می گذاریم. لازم به ذکر است برخی از تصاویر برای انتشار دچار تغییر شده اند.

عکس های جدید گلشیفته فراهانی در کنار ... !

عکس های جدید گلشیفته فراهانی در کنار ... !

Admin بازدید : 197 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

“استوارت” که این روزها همراه با پیمان معادی در فیلم «اردوگاه اشعه‌ایکس» ظاهر شده، اعلام کره است که برای مدتی از بازیگری کناره‌گیری خواهد کرد و به کارهای دیگری مانند سفال‌گری خواهد پرداخت.

کریستین استوارت” که در سال ۲۰۱۲ بیشترین دستمزد را در میان بازیگران زن دریافت می کرد گفته است که قصد دارد برای مدتی به مرخصی برود و قصد دارد برای مدتی به فعالیت‌های دیگری بپردازد.

کناره‌گیری بازیگر مشهور هالیوود از بازیگری+ عکس

“استوارت” در گفت‌وگو با یو.اس.ای تودی اظهار داشت که از این کار خسته شده ام و می‌خواهم مدتی از این کار مرخصی بگیرم چون دو سال است که مدام دارم کار می‌کنم وی در ادامه این مصاحبه گفت: می‌خواهم کارگاهی در مرکز شهر لس‌آنجلس بخرم و در آنجا با دست خودم چیزهایی بسازم. من این تصمیم را از چند هفته پیش گرفته‌ام.

Admin بازدید : 163 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

عکس های ستارگان هالیوودی در شبکه های اجتماعی

تازه ترین تصاویرستارگان را که در هفته های اخیر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است را در این پست ببینید.

گووین استفانی، خواننده و هنرپیشه، عطرهای جدیدش را در پنج رایحه روانه بازار کرد.

براد پیت 2015

 براد پیت، به شوخی دست همبازیش در فیلم خشم، شیا لبوف را در مراسم افتتاحیه فیلم در نیویورک می بوسد.

 لیندسی لوهان

به نظر می رسد ستاره همیشه جنجالی هالیوود به دنبال آرامش می گردد: لیندسی لوهان در حال آشپزی

 جاستین تیمبرلیک عکسی زیبا از خودش و همسرش جسیکا بیل منتشر کرده است .

 جاستین تیمبرلیک عکسی زیبا از خودش و همسرش جسیکا بیل منتشر کرده است .

آرون پال، ستاره سریال برکینگ بد

آرون پال، ستاره سریال برکینگ بد با انتشار این عکس گفته است دلم برای برکینگ بد تنگ شده است.

انسل الگورت ستاره جوان فیلم بخت پریشان م

انسل الگورت ستاره جوان فیلم بخت پریشان ما، با انتشار این عکس گفته است از زوجی که عاشقانه روی این نیمکت نشسته بودند خواستم تا از من عکس بگیرند.

لیام همسورث، ستاره فیلم بازی های گرسنگی

لیام همسورث، ستاره فیلم بازی های گرسنگی در حال اسب سواری در فیلم وسترن درام جدیدش: راه هلنا

برادلی کوپر

برادلی کوپر، در مراسم افتتاحیه نمایش جدیدش در برادووی: مرد فیلی.

جری ساینفیلد و جیمی فالون، دو مجری مشهور

 جری ساینفیلد و جیمی فالون، دو مجری مشهور و کمدین محبوب در افتتاحیه یک شوی کمدی در واشنگتن

اما استون در یک روز معمولی در سرمای نیویورک

 ستاره ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Admin بازدید : 248 شنبه 1393/08/03 نظرات (0)

" جنیفر لوپز " یکی از ستاره های مشهور و ثروتمند دنیای موسیقی است. این خواننده 45 ساله که اهل نیویورک است اخیرا خانه ای 22 میلیون دلاری در منهتن خریداری کرده است.

عکس هایی دیدنی از پنت هاوس گران قیمت خانم سرشناس!

این آپارتمان لوکس و گرانقیمت دارای 4 اتاق خواب، 6 حمام و سرویس بهداشتی ، فضای سبز اختصاصی و استخر اختصاصی است. گفته میشود ستارگان دیگری چون " چلسی کلینتون " دختر رئیس جمهور سابق امریکا و "جف گوردون " راننده معروف نیز در این ساختمان سکونت دارند. این پنت هاوس دارای سیستم سرمایش و گرمایش و روشنایی کاملا هوشمند و همچنین سیستم های امنیتی فوق العاده قوی است که از هر نظر زندگی آرام و امنی را برای " جنیفر لوپز " ستاره معروف که این روزها مجرد است به همراه خواهد داشت.

عکس هایی دیدنی از پنت هاوس گران قیمت خانم سرشناس!

عکس هایی دیدنی از پنت هاوس گران قیمت خانم سرشناس!

عکس هایی دیدنی از پنت هاوس گران قیمت خانم سرشناس!

Admin بازدید : 439 جمعه 1393/08/02 نظرات (0)

یاهو پرشیا به نقل از سلام سینما : “پنه‌لوپه کروز” از سوی نشریه اسکوایر به عنوان “جذاب‌ترین زن زنده سال” انتخاب شد.  “پنه لوپه کروز ” اسپانیایی که چهل سالگی را سپری می‌کند، توانست از سوی این نشریه معتبر این عنوان را کسب کند. این عنوانی است که سال‌های گذشته ستارگانی چون اسکارلت جوهانسون، ریحانا، میلا کونیس، آنجلینا جولی و..موفق به دریافت آن شده بودند.

..

“پنه‌لوپه کروز” فعالیت سینمایی‌اش را با پدروآلمودوار آغاز کرد و برای بازی در ویکی کریستینا بارسلونا، برنده جایزه اسکار شد. او هم اکنون با “خاویر باردم” زندگی می‌کند. حاصل زندگی مشترک‌شان یک پسر سه ساله و یک دختر یک ساله است.

جذاب ترین زن سال انتخاب شد + عکس

Admin بازدید : 149 چهارشنبه 1393/07/30 نظرات (0)

پس از منتشر شدن جدیدترین تصاویر "نیکول کیدمن" بازیگر مشهور استرالیایی الاصل هالیوود و خواهر کوچکترش "آنتونیا کیدمن" کارشناسان روزنامه دیلی میل راز جوانتر و زیباتر بودن نیکول را که در حال حاضر 41 ساله و 3 سال از خواهر 38 ساله اش که مجری و خبرنگار تلویزیون استرالیا است را به جراحی های زیبایی بسیاری که وی انجام داده است نسبت داند.

..

به نوشته این روزنامه یکی از شایع ترین جراحی ها در هالیوود جراحی زیبایی است که به جرات میتوان گفت از همه جای دنیا بیشتر است. به گفته کارشناسان این روزنامه "نیکول کیدمن" استفاده بسیاری از بوتاکس کرده است.البته ناگفته نماند "نیکول کیدمن" بارها این عمل ها را تکذیب کرده است.

Admin بازدید : 160 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)
" جنیفر لوپز" ستاره مشهور 45 ساله موسیقی هالیوود نیز به جمع طرفداران سلفی پیوست.

این ستاره مشهور به تازگی سلفی های زیادی از خود در صفحات اجتماعی اش منتشر میکند. او که این روزها مجرد است اخیرا سلفی از خود منتشر کرد که او را در لباس یکدست سیاه نشان می دهد. او این عکس را با تلفن همراه گرانقیمتش از داخل یک آینه گرفته است.

...

عکس بعدی که وی از خود به نمایش گذاشت او را در حالیکه آرایش زیادی دارد و به صندلی ماشین تکیه داده است نشان میدهد.او این روزها برای حفظ تناسب اندامش به شدت در حال ورزش کردن است و این مسئله باعث شده تا مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.

 سلفی های دیدنی از جنیفر لوپز

Admin بازدید : 133 دوشنبه 1393/07/28 نظرات (0)

"برد پیت" در مصاحبه اخیرش درباره‌ی ازدواج صحبت کرد.او درباره ازدواج خود با "آنجلینا جولی" سی‌ونه ساله گفت: فکر می‌کنم  ازدواج کردن با خود امنیت و ارامش می‌آورد. نمی‌شود گفت که ازدواج فقط یک عنوان است، بلکه خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. او درباره‌‌ی زندگی‌‌اش که مردم موبه‌موی جزییات آن را زیر نظر دارند گفت: سالها پیش روحِ من را دوربین دزدید و اصلا وقتی برای فکر کردن به زندگی‌ام نداشتم. یکی از شاخصه‌های آزادی این است که بتوانی نعمت خوشحالی را دنبال کنی بدونِ اینکه کسی تو را زیر نظر بگیرد، فیلمت را ضبط کند یا رفتارت را بررسی کند.

..

مشاهده كلامل مطلب در ادامه مطلب..

Admin بازدید : 277 یکشنبه 1393/07/20 نظرات (0)

"جنیفر لوپز" خواننده سرشناس 45 ساله هالیوودی به همراه فرزندان دوقلویش برای جشن هالووین آماده میشود. او به همراه مدیر برنامه هایش " بنی مدینا " به مزرعه فروش کدوهای هالووین رفت. آنچه بیش از همه در این سفر تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب مورد توجه عکاسان قرار گرفت خودروی گرانقیمت " جنیفر لوپز " بود. او و بچه ها با یک "بنتلی " مدل سال به این سفر تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب یک روزه رفته بودند.

خودروی گرانقیمت و دیدنی "جنیفر لوپز" +تصاویر

خودروی گرانقیمت و دیدنی "جنیفر لوپز" +تصاویر

خودروی گرانقیمت و دیدنی "جنیفر لوپز" +تصاویر

Admin بازدید : 115 شنبه 1393/07/19 نظرات (0)

افتتاحیه فیلم کمپ ایکس ری با بازی پیمان معادی و کریستین استوارت برگزار شد تا این فیلم اکرانش را در آمریکای شمالی آغاز کند. کمپ ایکس ری به نویسندگی و کارگردانی پیتر ساتلر روایتگر داستان زنی است که به عنوان نیروی ارتش آمریکا به زندان گوآنتانامو اعزام می‌شود. در این زندان مسلمانانی حضور دارند که توسط ارتش آمریکا دستگیر شده‌اند. این زن با یک زندانی جوان مسلمان که 8 سال عمر خود را در گوآنتانامو سپری کرده است، آشنا می‌شود. تصاویری از پیمان معادی و کریستین استوارت در مراسم افتتاحیه این فیلم در نیویورک را در ادامه ببینید.

"پیمان معادی" در کنار یک زن هالیوودی سرشناس +تصاویر

"پیمان معادی" در کنار یک زن هالیوودی سرشناس +تصاویر

Admin بازدید : 115 شنبه 1393/07/19 نظرات (0)

بن افلک و بیل مائر مشخصا دیدگاه‌های متفاوتی درباره اسلام دارند. افلک ستارۀ فیلم «دختر گمشده» که به تازگی اکران شده، در برنامه شوی زنده شبانه با بیل مائر حاضر شد و وقتی احساس کرد که مائر و مهمانش سام هریس تصویری بیش از حد کلی و منفی درباره معتقدان به دین اسلام ارایه می‌کنند، مخالفت خود را با آن‌ها نشان داد. هریس در یکی از نظرهای خود گفت که باور دارد آمریکایی‌ها به یک باور فرهنگی ترس و نفرت از مسلمانان و اسلام رسیده‌اند و افلک هم در پاسخ به او گفت: آیا شما شخصی هستید که عقاید مدون اسلام را کاملا درک ‌کنید؟

..

افلک در ادامه صحبت‌هایش و در پاسخ به مائر و هریس گفت: این حرف‌ها زشت و نژادپرستانه است. مثل این می‌ماند که به کسی بگویید ای یهودی حیله‌گر. مائر هم به افلک گفت که اصلا به این حرف‌ها گوش نمی‌کند. هریس گفت که در حال حاضر دین اسلام مجموعه‌ای از بدترین ایده‌های ممکن است و مائر هم با صحبت‌های او موافقت کرد. افلاک در جواب آن‌ها گفت که این‌ها تنها صحبت‌هایی بسیار زشت هستند که نباید در رسانه ها مطرح شوند.

Admin بازدید : 809 چهارشنبه 1393/05/01 نظرات (1)

بعد از حمله وحشیانه اسرائیل به مردم غزه اتفاق قابل توجهی رخ داد. سلنا گومز خواننده جوان و سرشناس هالیوودیبه این اقدامات واکنش نشان داد و در صفحه اجتماعی خود پیغامی را منتشر کرد. او با انتشار عکس زیر نوشت:

واکنش جنجالی "سلنا گومز" به کشتار مردم غزه +عکس

لطفا برای خانواده ها و بچه های غزه دعا کنید. لطفا همیشه به یاد داشته باشید چه چیزی در این زندگی اهمیت دارد. همه ما در این دنیا هستیم تا به یکدیگر کمک کنیم و الهام بخش باشیم و عشق بورزیم. این اقدام سلنا گومز با واکنش تند طرفداران وی در اسرائیل همراه شده و بسیاری از آنها کامنت های توهین آمیزی برای او نوشته اند.

منبع:سیمرغ

Admin بازدید : 583 چهارشنبه 1393/05/01 نظرات (1)

خبرهای زیادی مبنی بر جدایی بیانسه از همسرش شنیده میشود که این مسئله دنیای هالیوود را در شوک بزرگی فرو برده است. هفته گذشته شنیده میشد که این زوج ثروتمند و سرشناس برای حل مشکل زندگیشان دست به دامان مشاوران خانوادگی شده اند اما در هفته اخیر یکی از رسانه های معتبر امریکایی اعلام کرد این زوج قدرتمند هالیوودی تصمیم دارند بعد از اجرای کنسرت مشترکشان از هم جدا شوند.

..

گفته میشود این دوره از اجراهای زنده زن وشوهر ثروتمند هالیوود بسیار پردرآمد بوده و با استقبال زیادی روبرو شده است. این دوره از اجراها به صورت دو نفره توسط بیانسه وهمسرش در کشورهای مختلف در حال برگزاری است. بیانسه 32 ساله و همسرش " جی زی " 44 ساله حدود 10 سال است که با هم زندگی میکنند و حاصل آن یک دختر 3 ساله است. شنیده میشود اختلافات این زوج هالیوودی بسیار عمیق بوده وبه قبل از تولد دخترشان باز میگردد و آنها امیدوار بودند با تولد یک فرزند زندگی شان دوباره گرم شود. یک منبع نزدیک میگوید " جی زی " بسیار همسرش را دوست دارد اما این بیانسه است که دیگر نمیخواهد به زندگی مشترک ادامه دهد.

Admin بازدید : 259 دوشنبه 1393/04/16 نظرات (0)

" آنجلینا جولی "، بازیگر مطرح هالیوود، فیلمی را به نام Unbroken کارگردانی کرده است. فیلم نامه ی این فیلم که قرار است در ۲۵ دسامبر اکران شود را، برادران کوئن نوشته اند. منبع الهام این فیلم، مردی محبوب و بزرگ در تاریخ امریکاست: لوییس زامپرینی. این مرد که از دوندگان حرفه ای به شمار می رفت، در مسابقات المپیک شرکت نمود و از طرف دیگر به دلیل طاقت و امیدواری اش در طول دوران اسارتش در جنگ جهانی دوم، به شهرتی فراگیر در دنیا رسید. این مرد بزرگ، در سن ۹۷ سالگی درگذشت. " آنجلینا جولی " ضمن ابراز تاسف از درگذشت این مرد بزرگ، گفته است که او با اراده و امید مثال زدنی اش، منبع اصلی الهام فیلمش بوده است.

Admin بازدید : 141 شنبه 1393/04/14 نظرات (0)

"میراندا کر" یکی از زیباترین مدل های حاضر در صنعت مد است. او اخیرا در گردشی روزانه لباسی به تن کرد که از او یک سوژه رسانه ای ساخت. این مدل زیبای 31 ساله در حالی همراه فرزند 3 ساله اش از خانه خود در نیویورک خارج میشد که لباسهایی به سبک دهه 70 میلادی به تن داشت.

..

" میراندا کر " که سابقا یکی از مدل های کمپانی معروف " ویکتوریا سکرت " بود در حالی شکار عکاسان شد که یک بلوز دکمه دار آبی و آستین دار و یک شلوار جین سفید تنگ که در ناحیه پایین پاچه ها گشاد بود به تن داشت. او این لباس را با کفش های لژدار و پاشنه پهن ست کرده بود. به نظر میرسد این مد قدیمی به این مدل معروف حالتی زیبا داده است.  " میراندا کر " سال گذشته میلادی از همسرش " اورلاندو بلوم " ستاره سرشناس هالیوودی جدا شد و حضانت فرزند آنها به مادرش سپرده شد.

Admin بازدید : 141 جمعه 1393/04/13 نظرات (0)

"جنیفر لوپز" خواننده جنجالی هالیوودی این روزها مجرد است و همین مسئله باعث ایجاد حواشی زیادی در زندگی او شده است و او را زیر ذره بین قرار داده است. این خواننده محبوب 44 ساله روز گذشته لباسی بر تن داشت که باعث شد به یک سوژه رسانه ای تبدیل شود.

..

او یک پیراهن صورتی رنگ زیبا بر تن داشت که جلوی آن عکس یک قلب و تیر که نماد عشق است به زیبایی پولک دوزی شده بود. داخل این قلب عبارت " خودم " به چشم میخورد به صورتی که به بیننده القا میشود که "جنیفر لوپز" به شدت عاشق خودش است. او در مصاحبه اش با خبرنگاری که به مطلب فوق اشاره کرده بود گفته است: هیچ رابطه ای دائمی نیست. ما گاهی نیاز داریم تنها باشیم تا بتوانیم عکس العمل های مناسبی باشیم. من الان از هر موقع دیگر بهترم و به جرأت میتوانم و به جرأت میگویم خودم عشق واقعی خودم هستم.

Admin بازدید : 145 پنجشنبه 1393/04/12 نظرات (0)

یكی از دوستان نزدیك "جورج كلونی" در مصاحبه با برخی منابع خبری فاش كرده كه این بازیگر هالیوودی در نظر دارد در انتخابات فرمانداری ایالت كالیفرنیا شركت كند. در حالی كه مدتی است شایعاتی مبنی بر پیوستن "جورج كلونی"، بازیگر دموكرات هالیوود، به عرصه سیاست وجود دارد، یكی از دوستان نزدیك «كلونی» فاش كرد كه او برای شركت در انتخابات فرمانداری كالیفرنیا مصمم است و به احتمال زیاد این انتخابات، انتخابات سال 2018 میلادی خواهد بود. در صورت برنده شدن «جورج كلونی» در این انتخابات، او پس از "رونالد ریگان" و "آرنولد شوارتزنگر"، سومین فرماندار كالیفرنیاست كه از عالم سینما برخاسته است.

Admin بازدید : 157 پنجشنبه 1393/04/12 نظرات (0)

" جنیفر لوپز " خواننده مشهور 44 ساله هالیوودی از جمله ستارگانی است که همواره تناسب اندامش را حفظ کرده است. او علیرغم بالا رفتن سنش هنوز طراوت و شادابی اندام و چهره اش را حفظ کرده است. شنیده میشود "جنیفر لوپز" اخیرا 5 کیلو وزن کم کرده است . او به جرگه گیاهخواران پیوسته تا رژیم غذایی سالمی را تجربه کند.

..

"جنیفر لوپز" نه تنها از یک رژیم غذایی خاص پیروی میکند بلکه روزانه 6 ساعت تمرین رقص دارد که خود نوعی ورزش محسوب میشود و به کاهش وزن او کمک میکند. او به خبرنگاران گفته است : ورزش روزانه و پیروی از رژیم غذایی صحیح مهمترین کار هر فرد محسوب میشود .من فعلا قصد دارم رژیم غذایی گیاهی 22 روزه ای را رعایت کنم که علاوه بر کاهش وزن به سم زدایی بدنم نیز کمک میکند. این مسئله باعث شده است از نظر جسمی و روحی احساس فوق العاده ای داشته باشم.

Admin بازدید : 125 دوشنبه 1393/04/09 نظرات (0)

شنبه مراسم جشن تولد دختر کیم کارداشیان و کانی وست برگزار شد. این مراسم در املاک گرانقیمت کورتنی کارداشیان در کالیفرنیا برگزار شد. در این جشن مراسم مختلفی از جمله یک کنسرت کوچک و چرخ و فلک سواری و ... در نظر گرفته شده بود. " کیم کارداشیان" و همسرش به مناسبت اولین سالگرد تولد دخترشان یک جفت گوشواره الماس برای او خریدند و گفته میشود مراسم پر خرج تولد آنها بیش از یک میلیون دلار خرج در بر داشته است.

جشن تولد میلیاردی دختر 1 ساله! +تصاویر

خلوئی کارداشیان , خواهر کیم, با ظاهر و تیپ متفاوتی در این مراسم حضور پیدا کرده بود. او خود را شبیه سرخپوستان کرده بود و در کنار یک چادر نشسته بود. هرچند که پس از انتشار این تصاویر عده ای معتقد بودند که این کار خلویی نوعی بی احترامی به سرخپوستان بوده است.
کورتنی و خلویی هر دو برای شرکت در این جشن تولد مسافت نسبتا طولانی آمده بودند. آنها درحال حاضر مشغول فیلمبرداری در نیویورک هستند و برای شرکت در جشن تولد دختر کیم کارداشیان فیلمبرداری را تعطیل کرده و به جشن تولد خواهرزاده شان آمده بودند. طراح معروف راشل نیز یک جفت کفش زیبا و اختصاصی برای نورث وست به عنوان هدیه آورده بود.

جشن تولد میلیاردی دختر 1 ساله! +تصاویر

منبع:سیمرغ

Admin بازدید : 151 شنبه 1393/04/07 نظرات (0)

" آنجلینا جولی " از جمله ستارگانی است که تا مدتها عنوان زیباترین و جذاب ترین هنرپیشه را از آن خود کرده است. بهتر است بدانید " آنجلینا جولی" برای حضور در جشنواره ها از یک تیم متخصص برای گریم و زیبایی بهره می برد. وی علاوه بر بهره مندی از یک تیم متخصص آرایشی به صورت مداوم از توصیه های یک پزشک فوق تخصص مشهور پوست با هزینه  سالانه 15 هزار یورو نیز استفاده میکند.

..

گفته میشود آنجلینا جولی 4 سال پیش با این پزشک آشنا شده است و برآورد میشود از آن زمان تا کنون هزینه ای بالغ بر 60 هزار یورو صرف استفاده از خدمات این پزشک مشهور کرده است. این خدمات شامل پلینگ، میکرودرم و لیزر میشود. ستارگان زیادی از جمله " دنیل کریانگ " و " جنیفر لورنس " نیز از خدمات وی بهره میبرند. حق ویزیت این پزشک متخصص که از سال 1995 در هالیوود به شهرت رسیده است برای هر 45 دقیقه معاینه و خدمات پایه ای 700 یورو است.

Admin بازدید : 219 سه شنبه 1393/04/03 نظرات (0)

هنوز چند روزی از جدایی " جنیفر لوپز " و معشوق جوانش نگذشته است اما شایعات بسیاری پیرامون رابطه این خواننده جنجالی 44 ساله و یکی دیگر از رقصنده های مشهور هالیوودی به گوش میرسد. در حالی شایعه رابطه عاشقانه این دو ستاره قوت میگیرد که " جنیفر لوپز "در مکانهای مختلفی باهم دیده میشوند و آخرین تصویری که از آنها شکار شده است این دو ستاره را در یک کلوپ شبانه نشان میدهد.

جنیفر لوپز بازهم وارد یک رابطه عاطفی جدید شد +تصاویر

دوست پسر جدید " جنیفر لوپز " ، " ماکسیم مرکوفسکی " نام دارد و 34 ساله است او یکی از ستاره های مشهور برنامه پر بیننده " رقص با ستارگان " در امریکاست. " جنیفر لوپز " بارها اعلام کرده است که آنها فقط باهم دوست هستند ، اما به نظر میرسد رابطه آنها فراتر از یک رابطه ساده و دوستانه است.

Admin بازدید : 151 جمعه 1393/03/30 نظرات (0)

آنجلینا جولی که قرار است بزودی بازی در نقش کلئوپاترا را ایفا کند، می گوید احتمالاً این آخرین حضور او بر روی پرده سینما به عنوان بازیگر خواهد بود و به زودی بازنشسته خواهد شد. آنجلینا که فعلاً با فیلم «شریر» روی پرده سینماها است، در گفت و گویی با بی بی سی خبر داد در حال کار روی پروژه «کلئوپاترا» و مسایل مقدماتی هستند. او می گوید: اختلاف نظرهای زیادی بین کادر اجرایی فیلم که قرار است فیلمنامه آن را اریک روت بنویسد، وجود دارد.

جولی علت این اختلافات را پیچیده بودن شخصیت این ملکه مصری می داند و می گوید: او زن پیچیده ای بوده است. آنقدر پیچیده که نمی توان براحتی او را درک کرد و از او حرف زد. اما به هر حال ما تلاش خودمان را کردیم و در پایان راه قرار داریم. تصور می کنم این پروژه پروژه ای عظیم باشد. از آن پروژه هایی است که می خواهید هر چه انرژی دارید صرف آن کنید و بعد وقتی آن را تمام می کنید، به جایی می رسید که با خود فکر می کنید آیا می توانید پروژه دیگری را شروع کنید؟

...

جولی 37 ساله ماه پیش نیز در کنفرانس خبری فیلم «شریر» گفته بود که ترجیح می دهد از این پس (و البته احتمالاً بعد از کلئوپاترا) تمرکز خود را روی کارگردانی و فعالیت های انساندوستانه خود کند. او در حال حاضر به عنوان سفیر صلح سازمان ملل در امور مهاجران فعالیت های گسترده ای دارد. او می گوید: دوران حرفه ای خوبی داشتم و بابت اینکه این فرصت را داشتم که بازگوکننده داستان هایی برای مردم باشم، خوشحالم. می دانم از این پس فیلم های زیادی ساخته خواهد شد و کاراکترهایی فوق العاده پا به عرصه وجود خواهند گذاشت. اما ترجیح من دیگر بازیگری نیست. می خواهم بنویسم و بسازم.

آنجلینا جولی در سال های اخیر پا در عرصه کارگردانی گذاشته و تاکنون دو فیلم نیز ساخته است که اولین آن «سرزمین شیر و عسل» بود و دومین فیلم نیز «ناشکستنی» است که هر دو روایتگر حکایت هایی از جنگ جهانی هستند.

Admin بازدید : 313 چهارشنبه 1393/03/28 نظرات (0)

هر روز برای " لیدی گاگا " فرصت تازه ای است تا با ظاهر عجیبش همه را شوکه کند. " لیدی گاگا " خواننده سرشناس 28 ساله که به ظاهر عجیب و غریبش شهرت دارد درحالی از آپارتمانش در نیویورک پا به خیابان گذاشت که فقط یک لباس صدفی - صورتی بلند شبیه لباس خواب به تن داشت. او به تازگی موهایش را به سبک زنان دهه 90 میلادی فر کرده و به صورت آشفته ای روی شانه هایش می ریزد.

خواننده جنجالی با لباس خواب به خیابان رفت +تصاویر

آرایش غلیظ نه چندان مرتب اینستاره هالیوودی به همراه مدل موهایش و لباسش باعث شد تا رسانه های هنری هالیوود او را به کسی که در حال رفتن به رختخواب است تشبیه کنند. " لیدی گاگا " مدتی است به عنوان مدل برای کمپین تبلیغاتی برند مطرح ورساچه فعالیت میکند و برای مدتی به خود استراحت داده و از فعالیت های هنری دور شده است. او به خبرنگاران گفته است قصد دارد به دیدن خانواده اش برود و در رستوران پدرش در نیویورک غذا بخورد.

Admin بازدید : 187 سه شنبه 1393/03/20 نظرات (0)

برجسته بودن در هالیوود برای Angelina Jolie، Brad PITT یک کسب و کار خانگی است این یاران قدیمی برای مراسم افتتاحیه جهانی اکران فیلم شیطان در روز چهارشنبه ، 28 می، به همراه 5 فرزند از 6 فرزند خود روی فرش قرمز قدم زدند. آنجلینای 38 ساله، در فیلم شیطان به عنوان ستاره اصلی می درخشد. او در لباس مشکی، بدون هیچ نواری و البته خیره کننده که طراحی از atelier Versace  بود در مراسم ظاهر شد.

بازیگر سرشناس " شیطان صفت " درکنار خانواده +تصاویر

برد 50ساله، نیز با کت و شلوار Blazer  مشکی که طراحی از Gucci  است و بلوزی و کفش هماهنگی خاصی با آنجلینا دارد. این زوج در سالن تئاتر Elcapitan  با پسرانشان Knox  و Maddox  و دخترانشان zahara و Shiloh  برای عکس گرفتن ژست گرفتند.
پسرها کت وشلوار Blazer  به تن دارند. نکته قابل توجه این است که در این جمع خانوادگی جای دختر برد و آنجلینا و خواهر دوقلوی Knox  خالی بود. خواهر دوقلوی Vivienne، دختر 5ساله آنجلیناست که به همراه مادرش در فیلم شیطان، در نقش کودکی Aurora ایفای نقش کرده است.

منبع:سیمرغ

Admin بازدید : 167 دوشنبه 1393/03/19 نظرات (0)

به نظر می رسد " برد پیت و آنجلینا جولی " فرزندان خلاقی دارند و هنر به یک موهبت ذاتی در این خانواده بدل شده است. فرزندان این زوج مشهور هالیوودی برای روز مادر یک انگشتر جواهر برای مادر خود طراحی کرده بودند و این بار نیز نقاشی روی تی شرت " برد پیت " سوژه عکاسان شد.

نقاشی عجیب روی لباس آقای بازیگر +تصاویر

برد پیت ستاره 50 ساله هالیوودی در حالی با نامزد و دو فرزندش به فرودگاه لوس آنجلس وارد شد که روی تی شرت سفیدش یک نقاشی کودکانه از او و همسرش " آنجلینا جولی " در مراسمی روی فرش قرمز دیده میشد. گفته میشود این نقاشی را دختر 5 ساله او " وی وین " کشیده است. آنجلینا جولی نیز چندی قبل در مصاحبه با رسانه ها گفته بود  " برد پیت " نقش مهمی در خلاقیت ذهنی کودکانش دارد و آنها را تشویق میکند. او اضافه کرده است که بالش ها و دفترچه های فراوانی با طراحی فرزندانش در دفتر کار او وجود دارد و آنها علاقه زیادی به طراحی و مدلسازی ازجواهرات و اشیاء دیگر دارند.

نقاشی عجیب روی لباس آقای بازیگر +تصاویر

Admin بازدید : 109 سه شنبه 1393/03/13 نظرات (0)

ماجرای دختری که میخواهد شبیه این سوپر مدل معروف باشد +عکس

یک زن اهل کره جنوبی چندین عمل زیبایی را بر روی صورت خود انجام داده است تا بتواند شبیه مدل محبوب خود یعنی میراندا کر شود. جراح زیبایی او گفته است که برای Hong Yuh Reum تمام تلاش خود را انجام داده است و به نظر خود جراح کارش بیشتر به بک معجزه شبیه بوده است و میگوید که او که هم اکنون یک مدل است میتواند به زودی به یک مدل جهانی تبدیل شود.

ماجرای دختری که میخواهد شبیه این سوپر مدل معروف باشد +تصاویر

این زن در یک مستند تلویزیونی در ژاپن گفته است که میراندا کر تمام انگیزه من برای ورود به عرصه مدلینگ و انجام این عمل های زیبایی بعد از ان بوده است. او که در این برنامه نام مستعار Alien Virus برای خود برگزیده است و میگوید برای اولین بار که میراندا را در یک مجله زیبایی دیدم از دیدن او هیجان زده شدم. صورتی بچگانه و در عین حال بسیار جذاب. از همان اولین بار که او را دیدم خواستم که مثل او شوم. او برای شبیه شدن به خانم کر چندین عمل زیبایی از جمله عمل چشم و بینی را انجام داده است.موهایش را به رنگ طلایی دراورده و از لنز سبز رنگ استفاده میکند.

Admin بازدید : 133 دوشنبه 1393/03/12 نظرات (0)

رازهای زندگی خصوصی جذاب ترین هنرپیشه زن تاریخ +عکس

مریلین مونرو نه تنها یکی از نمادهای زیبایی در قرن بیستم بود، که حضور درخشانش در بسیاری از فیلم‌ها را می‌توان به عنوان ظرافت‌های اجرایی در بازیگری در نظر گرفت. ستاره‌ای که می‌توانست با درهم‌آمیزی مایه‌های رمانتیک با طنز، لحظه‌های کم‌نظیری بیافریند و احساسات متناقضی را همسو با موقعیت‌های نقش‌هایش بروز دهد. نوعی شور و شیطنت همراه با حزن و معصومیت در وجود مونرو بود که نقش‌هایش را بین چندین نسل از عشاق سینما این‌قدر دوست‌داشتنی و همدلی‌برانگیز کرده است. مریلین مونرو با نام اصلی "نورما جین مورتنسون" 88 سال قبل در چنین روزی در لس‌آنجلس آمریکا به دنیا آمد. به این بهانه نکته‌هایی جالب از زندگی ستارۀ افسانه‌ای هالیوود را منتشر می‌کنیم.

...

- مادرش که از بیماری شیزوفرنی رنج می‌برد، او را در سن 8 سالگی به یتیم‌خانه سپرد. پس از آن 11 خانوادۀ مختلف سرپرستی مریلین را به عهده گرفتند.

- طی جنگ جهانی دوم وقتی مشغول کار در یک کارخانۀ اسلحه‌سازی در کالیفرنیا بود، توجه یک عکاس ارتش را به خود جلب کرد. پس از کشف او توسط این عکاس، شغلش را ترک کرد و در 1944 با یک آژانس مد در هالیوود قرارداد بست و به عنوان مدل عکاسی مشغول به کار شد.

- در اولین کارش به عنوان مانکن، فقط 5 دلار دریافت کرد.

- پیش از آنکه پا به هالیوود بگذارد، با دوروتی دندریج و اوا گاردنر دوستی نزدیکی داشت. آن زمان هر سه در آرزوی ستارۀ هالیوود شدن تلاش می‌کردند.

- نام هنری مریلین مونرو را در سال 1946 برای خود برگزید. اما به طور قانونی در 1956 تغییر نام داد.

- در اتوبیوگرافی خود به نام «داستان من» بازگو کرده که از نسل جیمز مونرو (پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحدۀ آمریکا) است. مونرو نام اصلی مادرش بود. اما هیچ مدرکی دال بر اینکه یکی از نوادگان رئیس‌جمهور آمریکا بوده است وجود ندارد.

-در 1946 بلافاصله بعد از اینکه اولین قرارداد سینمایی‌‌ خود را با کمپانی فاکس قرن بیستم امضا کرد رنگ موهایش را تغییر داد. او 9 نوع رنگ موی بلوند را امتحان کرد تا به بلوند نقره‌ای رسید.

- اولین درس‌های بازیگری را نزد مایکل چخوف فرا گرفت. و سپس در سال 1955 برای یک مدت هالیوود را ترک کرد تا در آموزشگاه هنرپیشگی آکتورزاستودیوی نیویورک و تحت نظر لی استراسبرگ آموزش جدی بازیگری را دنبال کند.

- از ترس لکه‌های پوستی و عرق، روزی 15 بار صورتش را می‌شست!

رازهای زندگی خصوصی جذاب ترین هنرپیشه زن تاریخ +تصاویر

-اغلب از مرطوب‌کنندۀ نیوه‌آ استفاده می‌کرد.

- خودش فکر می‌کرد که نیمرخ راست صورتش قشنگ‌تر است.

- برای بازی در فیلم نیاگارا (هنری هاتاوی، 1953) با وجود بستن قرارداد با استودیوی فاکس، حتی از گریمورش هم دستمزد کمتری دریافت کرد. این تنها فیلم مریلین بود که با مرگ شخصیت او پایان می‌یافت. ابتدا قرار بود آن بنکرافت این نقش را ایفا کند که به دلایلی انصراف داد.

- حضور او در بعضی فیلم‌ها کارگردان‌ها را بابت برداشت‌های اضافی متعدد به دردسر می‌انداخت. مثلا بیلی وایلدر در خارش هفت‌ساله (1955) صحنه‌های زیادی را فقط به خاطر اجرای او تکرار کرد.

- معمولا کتاب «بیوگرافی آبراهام لینکلن» را همراهش داشت.

- یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای ازدواج با پرنس رنیۀ سوم بود. اما شاهزادۀ موناکو در جریان جشنوارۀ فیلم کن 1955، با گریس کلی در موناکو دیدار کرد و او را به عنوان همسرش برگزید.

- اولین بار که می‌خواست با دست‌خطش امضا کند و بنویسد مریلین مونرو، از اطرافیانش طریقۀ هجی کردن نامش را پرسید. چون دقیقا نمی‌دانست که حرف i را باید کجای کلمۀ Marilyn بنویسد!

- ازدواجش با آرتور میلر را دو بار جشن گرفت: اولین بار در یک مراسم مدنی، و دو روز بعد در یک مراسم یهودی. (مریلین به تازگی به آیین یهودیت درآمده بود.)

- بعد از ازدواج با آرتور میلر دو بار در ژوئیۀ 1957 و نوامبر 1958 باردار شد و در هر دو مورد مجبور به سقط جنین شد.

-در ابتدا قرار بود که او نقش هالی گولایتلی را در فیلم صبحانه در تیفانی (بلیک ادواردز، 1961) بازی کند. اما به جای او آدری هپبرن در این فیلم حضور یافت.

- یکی از دوستان صمیمی و نزدیک الا فیتزجرالدِ خواننده بود. مریلین به پیشرفت فیتزجرالد در حرفۀ موسیقی خیلی کمک کرد و آوازخواندن در بسیاری از کاباره‌های مجلل را برای او ترتیب داد.

- مونرو لکنت زبان داشت. واقعیتی کمترشناخته‌شده که به آسانی به لطف تکنیسین‌های صدای استودیو پوشانده می‌شد.

- برای ایفای نقش در فیلم رودخانۀ بی‌بازگشت (اتو پره‌مینجر، 1954) نواختن گیتار، و برای بعضی‌ها داغشو دوست دارند (بیلی وایلدر، 1959) نواختن یوکللی (سازی زهی از خانوادۀ گیتار) را فرا گرفت.

- اشتیاق زیادی برای خریدن کتاب داشت و در زمان مرگش بیش از 400 جلد کتاب در کتابخانه‌اش موجود بود. آرتور میلر در این‌باره می‌گوید: «به استثنای رمان «عزیز» کولت و چند داستان کوتاه، هیچ‌وقت او را در حال کتاب خواندن ندیدم. او گمان می‌کرد که می‌تواند ایدۀ یک کتاب را با خواندن فقط چند صفحه بگیرد. و اغلب می‌توانست.»

- شعر می‌خواند و شعر می‌گفت. شاعران محبوب‌اش والت ویتمن و جان کیتس بودند.

- تمام عمر لیبرال دموکرات بود.

- روز شنبه 19 ماه مه 1962 به افتخار 45-مین سالروز تولد جان اف. کندی، در سالن Madison Square Garden در انظار عمومی حاضر شد و ترانۀ «تولدت مبارک آقای رئیس‌جمهور» را اجرا کرد. (تولد واقعی کندی 29 مه بود.) پیراهنی که برای حضور در مراسم جشن تولد کندی بر تن مریلین بود، 1,267,500 دلار ارزش داشت. یک رکورد جهانی برای گرانقیمت‌ترین لباسی که تا به حال فروخته شده و در کتاب رکوردهای جهانی گینس نیز ثبت شده است.

- روز 5 اوت 1962 جسد او در منزلش در برنت‌وود کالیفرنیا در حالی کشف شد که در بسترش دراز کشیده بود، سرش به سمت پایین بود و تلفنی در یکی از دستانش قرار داشت.

- التون جان و برنی توپین در ابتدا ترانۀ «شمعی در باد» را در سال 1973، به یاد مریلین و در ادای احترام به او نوشتند و اجرا کردند. اما بعدها به مناسبت درگذشت پرنسس دایانا و با تغییر شعر، این ترانه را بازخوانی کردند.

- گروه پانک‌راکِ The Misfits که نامش را از ناجورها (جان هیوستون، 1961) آخرین فیلم زندگی مریلین برگزید، در سال 1981 ترانه‌ای به نام «چه کسی مریلین را کشت؟» منتشر کرد. گلن دنزیگ خوانندۀ اصلی‌ گروه اعتقاد داشت که این ستاره به قتل رسیده است.

- در ترانۀ مشهور مدونا «Vogue» در کنار بسیاری از ستاره‌های سینما از مریلین هم نام برده شد.

- شوهر سابقش جو دی‌‌ماجو به مدت 20 سال پس از مرگ مریلین، هفته‌ای سه بار یک دسته گل‌ سرخ بر آرامگاه او می‌گذاشت.

- در فهرست "50 اسطورۀ پرده سینما" که توسط انستیتوی فیلم آمریکا انتخاب شد در رتبۀ ششم قرار گرفت. در اکتبر 1997 نیز رتبۀ هشتم فهرست "100 ستارۀ برتر سینما در تمام دوران" از دید مجلۀ امپایر (انگلستان) را به خود اختصاص داد.

رازهای زندگی خصوصی جذاب ترین هنرپیشه زن تاریخ +تصاویر

Admin بازدید : 156 یکشنبه 1393/03/11 نظرات (0)

 اولین تصاویر منتشر شده از عروسی کیم کارداشیان

روز شنبه گذشته کیم کارداشیان ثروتمند مشهور هالیوودی برای سومین بار لباس عروسی بر تن کرد.

مراسم ازدواج وی در دو شهر پاریس و فلورانس برگزار شد که مخارج بسیار سنگینی به همراه داشت. این مراسم در دنیای غرب سر و صدای زیادی به پا کرد به طوریکه قبل از مراسم شایعات و حرف های زیادی در خصوص آن شنیده میشد.

عکس عروسی کارداشیان ثروتمند مشهور هالیوودی

گفته میشود " کیم کارداشیان " و همسر خواننده اش هر دو لباسهایی با طرح و دوخت طراح معروف ایتالیایی " جی وینچی " به تن داشتند. آنها بلافاصله بعد از اتمام مراسم ازدواج برای یک ماه عسل 5 روزه به ایرلند جنوبی سفر کردند تا در یک کاخ بسیار زیبا اقامت کنند و فرزند یکساله آنها به همراه " کیم کارداشیان " راهی امریکا شد.

 اولین تصاویر منتشر شده از عروسی کیم کارداشیان

اولین تصاویر منتشر شده از عروسی کیم کارداشیان

 

Admin بازدید : 129 شنبه 1393/03/10 نظرات (0)

جنیفر لوپز زندگی نامه اش را منتشر میکند +عکس


"جنیفر لوپز" بازیگر و خواننده و طراح مد و لباس و در حال حاضر، نویسنده معروف هالیوودی می باشد . او داور برنامه ی تلویزیونی امریکن آیدل که درباره ی انتخاب بهترین های موسیقی می باشد ، این بار به عنوان یک نویسنده قصد فعالیت دارد. با توجه به گزارش هالیوود این اولین کتابی است که  درباره ی زندگی نامه ی "جنیفر لوپز" می باشد و قرار است در ماه اکتبر 2014 منتشر شود .

....

True Loveبه معنای (عشق واقعی) نام این کتاب می باشد که توسط لوپز نوشته شده است .این کتاب به بخشی از زندگی لوپز كه از نظرش مهمترین بخش زندگی اش می باشد پرداخته است. "جنیفر لوپز" معتقد است که در سفر 2 ساله ای که با مادرش به ایالات متحده داشته است با چالش های بسیاری مواجه شده است که همگی این چالش ها مرتبط با ورود او به عرصه ی خوانندگی بوده است که در واقع مهمترین بخش زندگی اوست که به گفته خودش، در زندگی وی را استوارتر و قوی تر ساخته است كه همگی در این كتاب منتشر شده است.

سلبرا از انتشارات مطرح در زمینه چاپ زندگی چهره های معروف که زیر مجموعه انتشارات پنگوئن شعبه آمریکا است ، نشر این کتاب را بر عهده گرفته است. "جنیفر لوپز" با جایزه ی موسیقی بیلبورد 2014 بر روی فرش قرمز رفت . این کتاب در تاریخ سه شنبه, 28 اکتبر 2014 منتشر خواهد شد و همراه با عکسهای دیده نشده از "جنیفر لوپز" خواهد بود .

جنیفر لوپز زندگی نامه اش را منتشر میکند +تصاویر

لوپز در بیانیه ای گفت:کتاب عشق واقعی درباره ی تجربه عمیق شخصی او در ترکیب با آسیب پذیری هاست که منجر به عشق و شجاعت در قبال فرزندان می شود و نشان می دهد چطور یک مادر می تواند با بزرگترین چالش ها و ترس های زندگی خود روبرو شود. بخشی از درآمد حاصل از این کتاب به بنیاد خانوادگی لوپز برای کمک به زنان و کودکان اختصاص خواهد یافت.او با جایزه ی نماد خود در مراسم اهدای جوایز موسیقی بیلبورد در تاریخ یکشنبه حضور یافت .

منبع سیمرغ

Admin بازدید : 129 شنبه 1393/03/10 نظرات (1)

"لوئیزا رانیری"، بازیگر ایتالیایی در حالی به عنوان مجری مراسم جشنواره فیلم ونیز 2014 انتخاب شد که هفتادویکمین دوره این رویداد سینمایی به عنوان دومین رویداد معتبر سینمایی جهان از 27 اوت تا 6 سپتامبر (5 تا 15 شهریور) در شهر بندری ونیز به ریاست "آلبرتو باربارا" برگزار می‌شود.

"رانیری" که بیشتر در عرصه بازیگری در تلویزیون فعال است، اولین فیلم بلند خود را با عنوان "شاهزاده و دزد دریایی" در سال 2001 به کارگردانی «لئوناردو پیراچیونی» تجربه کرد و همچنین در سال 2004 در فیلم "اروس" نیز مقابل دوربین رفت. در شصت‌وهفتمین جشنواره فیلم کن - رقیب اصلی جشنواره فیلم ونیز - نیز "لمبرت ویلسون"، یک بازیگر فرانسوی به عنوان مجری مراسم افتتاحیه و اختتامیه انتخاب شده بود.
سال گذشته و در هفتادمین دوره جشنواه فیلم ونیز ، هیات‌داوران این رویداد سینمایی به ریاست «برناردو برتولوچی» فیلم مستند «Sacro Gra» به کارگردانی "جیان فرانکو روسی" از ایتالیا را به عنوان برنده شیر طلا انتخاب کردند.

Admin بازدید : 141 پنجشنبه 1393/03/08 نظرات (0)

فیلم پرفروش یخ زده

این انیمیشن پرفروش کمپانی دیسنی با موفقیت در باکس آفیس ژاپن در هفته‌های اخیر این جایگاه را به دست آورد..

 

Admin بازدید : 171 یکشنبه 1393/03/04 نظرات (0)

تنها یک روز تا عروسی پر سر و صدا و پر هزینه " کیم کارداشیان " و " کانیه وست " زمان باقی است. قرار است این مراسم در یک کاخ قدیمی در فلورانس ایتالیا برگزار شود اگر چه این زوج ثروتمند و مشهور روز گذشته از 700 میهمان در کاخ ورسای فرانسه پذیرایی کردند.  آنها برای مراسم عروسی در ایتالیا بیش از 1000 میهمان دارند که اکثر آنها را شخصیت های مشهور و ستاره های هالیوودی تشکیل میدهند..

 

...

" جی زی " و "بیانسه " زوج مشهور هالیوودی دوستی نزدیکی با " کانیه وست " همسر خواننده " کیم کارداشیان " دارند و بارها شنیده شده بود که قرار است جزء ساقدوش های عروس و داماد باشند. اما بیانسه اعلام کرده بود که در صورت حضور رسانه ها در جشن وی در این مراسم شرکت نخواهد کرد. و از آنجایی که این مراسم در سریال خانوادگی " کارداشیان " به نمایش درخواهد آمد بیانسه حاضر به حضور در این مراسم نشد. اگرچه اززمان آشنایی کیم و کانیه ، " کیم کارداشیان " خیلی سعی کرده بود خود را به " بیانسه " نزدیک کند ولی این خواننده سرشناس همواره از وی دوری کرده است. " بیانسه " با انتشار تصویر عجیبی از یک آسمان آبی و تکه های ابر در اینستاگرام " کیم کارداشیان " و پیامی با مضمون " آرزوی خوشبختی و عشق " برای وی این ازدواج را به او تبریک گفت و به جشن ازدواج وی نرفت.

اینستاگرام بیانسه 2014

منبع:پرداد                              منتظر نظرات زیبا وخواندنی شما هستیم ...

Admin بازدید : 139 جمعه 1393/03/02 نظرات (0)

جذاب ترین زن واقعی هالیوود در جشنواره کن + عکس

ديروز "سوفيا لورن" همراه پسرش ادواردو پونتي در نمايش دو روز و يک شب ساخته برادران داردن شرکت کرد. اين بازيگر مشهور و 79 ساله هنوز زيبايي خود را دارد. يکي از خبرگزاري هاي خارجي که خبرنگارش در جشنواره حضور دارد نوشت "سوفيا لورن" ديروز پرفروغ تر از ستارگان سينمايي بود که نصف سن او را دارند. گفتني است که ادواردو پونتي فرزند "لورن و کارلو پونتي" کارگردان است و در آخرين تجربه کارگرداني اش نقش نخست را به مادرش سپرده است.

جذاب ترین زن سینما در جشنواره کن 2014 +تصاویر

جذاب ترین زن سینما در جشنواره کن 2014 +تصاویر

Admin بازدید : 151 جمعه 1393/03/02 نظرات (0)

سوتی لیـلا حاتمی در جشنواره کن +عکس

داوران بخش مسابقه جشنواره فیلم کن برای نمایش فیلم هنوز آب ساخته نائومی کاواسه از فرش قرمز رد شدند . اما گویا باد شدیدی می وزید و سر وضع مدعوین را بهم می ریخت .در عکسی  می بیند جین کامپیون  و کارول بوکه درحال مرتب کردن روسری خانملیلا حاتمی هستند.که عکاس سایت گتی ایمج آن را شکار کرده است.

یک اتفاق جالب برای " لیلا حاتمی " روی فرش قرمز +تصاویر

یک اتفاق جالب برای " لیلا حاتمی " روی فرش قرمز +تصاویر

منبع:سیمرغ

Admin بازدید : 147 دوشنبه 1392/12/05 نظرات (0)

وصیت عجیب پل واکر بازیگر معروف هالیوودی +تصاویر

"پل واکر" بازیگر مشهور فیلم‌های اکشن که چندی پیش در سانحه رانندگی درگذشت، 25 میلیون دلار برای دخترش ارث به جای گذاشت. "پل واکر" که تنها یک دختر داشت برای استفاده از این ارثیه یک شرط برای دخترش قایل شده و آن این که او با مادرش زندگی نکند..

تعداد صفحات : 2

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 700
  • بازدید ماه : 402
  • بازدید سال : 14,943
  • بازدید کلی : 1,508,831
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..