loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 0 شنبه 1393/09/22 نظرات (3)

تاکنون مطالب و مقالات بسیاری در خصوص مصرات و فواید زیبایی مصنوعی نوشته شده است، اما شاید هیچ کدام به اندازه دیدن این تصاویر توجه شما را به روند رو به افزایش جراحی های زیبایی در جهان جلب نکند.

وقتی یک دختر جوان که خودش را به عروسک باربی تبدیل می کند! + عکس

"والریا لوکیانوای" بیست و نه ساله، یکی از زنان جوانی است که این روزها توجه بسیاری از نشریات و رسانه های دنیا را به خود جلب کرده است. این مدل اوکراینی- مولداویایی، شباهتی عجیب به عروسک های معروف باربی دارد. کمر باریک و موهای بلند بلوند، چشمان درشت و صورت عروسک گونه اش، بیشتر از یک انسان معمولی که جراحی پلاستیک کرده، شما را به یاد عروسک های بی جان باربی می اندازد.

این مدل اوکراینی تبار، با وجود مقالات و گزارشات متعددی که از جراحی های زیبایی فراوانش می گوید، اصرار دارد که جز ایمپلنت جراحی دیگری انجام نداده است. اما بسیاری از کارشناسان تغذیه و پزشکی معتقدند او قطعا جراحی های بی شماری، از جمله عمل بر داشتن دنده برای باریک تر کردن کمرش انجام داده است.

والریا یک گیاهخوار است و فقط از مواد گیاهی مایع تغذیه می کند و اعتقاد دارد استفاده از لنزها و آرایش خاصش است که او را شبیه باربی جلوه می دهد.

وقتی یک دختر جوان که خودش را به عروسک باربی تبدیل می کند! + عکس

وقتی یک دختر جوان که خودش را به عروسک باربی تبدیل می کند! + عکس

وقتی یک دختر جوان که خودش را به عروسک باربی تبدیل می کند! + عکس

Admin بازدید : 1088 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

"چارليز ترون" و "شون پن" به دليل درست مراقبت نکردن از فرزند خود، به دادگاه فرا خوانده شدند. "چارليز ترون" 39 ساله و شون پن 54 ساله براي گردش و تفريح به يکي از تفرجگاه هاي کاليفرنيا رفته بودند و جکسون پسر خوانده چارليز ترون همراه آنها بود که دچار اين دردسر شدند. گفته مي شود يکي از رهگذران متوجه مي شود جکسون اندکي دورتر از اين زوج مشهور با بداخلاقي در گوشه اي نشسته است. رهگذر براي اينکه ببيند، بچه براي چه ناراحت است، به او نزديک مي شود.

..

اما "چارليز ترون" به او هشدار مي دهد که نزديک بچه نشود. اين فرد نيز با تصور اينکه يکي از اين دو بازيگر يا هر دو آنها با بچه بدرفتاري کرده اند، با پليس تماس مي گيرد. پليس اندکي بعد اين زوج را دستگير مي کند. اما در نهايت هيچ مدرکي که نشان دهد آنها با فرزند خود بدرفتاري کرده اند، به دست نيامد. "چارليز ترون" پيشتر درباره فرزند خود به خبرنگاران گفته بود: او بچه فوق العاده مستقلي است. هوشياري او واقعاً مرا متعجب مي کند. او خيلي سريع همه چيز را مي فهمد و درک مي کند. شايد در ابتدا خجالتي به نظر برسد اما بعد ناگهان متوقف ناپذير مي شود. چارليز ترون و شون پن اکنون چند ماه است که روي پروژه «آخرين چهره» کار مي کنند. فيلم را پن کارگرداني مي کند و ترون نيز از بازيگران آن است. خاوير باردم ديگر بازيگر اصلي اين فيلم است.

Admin بازدید : 654 جمعه 1393/08/30 نظرات (0)

"ملیکا شریفی نیا" با انتشار عکس بالا در صفحه شخصی اش نوشت:


و اينگونه بود كه لذت به دنيا آمدنمان دوچندان گشت ! وقتي طبق معمول روز تولدت درست ميفته وسط فيلمبرداري و تهيه كننده ي بي نظير كار براي تو و ديگر عزيزهاي آباني همچين ضيافتي تدارك مي بينه و غرقت مي كنه در يك دنيا لذت و مهربوني و حس هاي خوب... بي نهايت ممنونم از لطف بي حدتون جناب " داهاي " عزيز واقعا انتظار همچين جشن قشنگي رو نداشتم خيلي زياد شرمنده و خوشحالم كردين :) و لازم به ذكره كه اين جشن سر صحنه ي فيلمبرداري " پانسيون دختران " در رستوران ايتاليايي "پاپلي" گرفته شد و از اونجايي كه من سر پلان طبق معمول بايد غذا مي خوردم كلي از غذاهاي بي نظير اين رستوران رو امتحان كردم و اونقدرررر خوشمزه بودن كه دلم نيومد بهتون معرفيش نكنم ! (غذاهاي روي ميز مربوط به جشن ما ميشه نه رستوران ) خلاصه كه خودمم برنامه ريختم در اولين فرصت خواهر قشنگمو مهمون كنم اينجا چون شك ندارم عاشق پيتزاهاش ميشه (گفتم همين جا اعلام كنم كه مهمون مني دوباره زيرش نزني كه آآآي خواهر كوچيك مهمون نمي كنه و وااااي من بزرگترم

جشن تولدی که تهیه کننده برای بازیگر خانم گرفت! +تصاویر

Admin بازدید : 870 جمعه 1393/08/23 نظرات (1)

خبرگزاری ایسنا: مرتضی پاشایی صبح جمعه (23 آبان‌ماه) در بیمارستان «بهمن» تهران دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی یکشنبه (25 آبان‌ماه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

..

مرتضی پاشایی متولد سال 1363 بود و از چندی پیش به‌دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده بود.

آلبوم‌های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» تا کنون از او انتشار یافته است.

مرتضي پاشايي درگذشت

اظهارات پزشک معالج مرتضی پاشایی درباره بیماری وی

موسیقی ما: دکتر «حسن توکلی» پزشک معالج این خواننده گفت: «مرتضی مبارزه سختی را با بیماری‌اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط سه ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود ۱۱ ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد.»

وی افزود: «تیم پزشکی این هنرمند ‌‌نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.»

توکلی همچنین از انگیزه بالای پاشایی در مقابله با سرطان سخن گفت و توضیح داد: «مرتضی حتی در اتاق ICU هم از مبارزه دست بر نداشت و فقط درباره آینده کاری‌اش حرف می‌زد و می‌گفت بالاخره شکست‌اش می‌دهم و باز هم روی سن بر می‌گردم. به همه جامعه هنری کشور و دوستداران این خواننده تسلیت عرض می‌کنم.»

Admin بازدید : 740 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

خواننده سرشناس که به خاطر بیماری روی تخت بیمارستان تحت درمان است، از شایعه‌های انتشار یافته در فضای مجازی گلایه‌مند است. «مرتضی پاشایی» می‌گوید برخی به جای اینکه برای سلامتی من دعا کنند و روحیه ام را بالا ببرند، با شایعه مرگم غم بزرگی بر دل من نشانده‌اند.

این خواننده محبوب از مدتی پیش - 17 آبان ماه سال جاری - به خاطر بیماری سرطان در بیمارستان بهمن شهرک غرب بستری شد و همین کافی بود تا شایعه مرگ وی سطح گسترده‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را پر کند. در حالی گروهی شایعه‌ساز مرتبتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخباری مبنی بر مرگ وی را انتشار می‌دادند که تیم پزشکی با اقدامات تخصصی به درمان مرتضی پاشایی امیدوار شده بودند.

...

گفته می‌شود بیماری این خواننده تا کیسه صفرا پیش رفته بود که پس از بالا رفتن و افزایش سیستم تدافعی‌اش وی تحت عمل جراحی قرار گرفته و حالش بهتر شده است. مرتضی پاشایی وقتی خبرنگار شوک بر بالینش ایستاد، با چهره‌ای امیدوار به زندگی گفت: شریف‌ترین مردم دنیا را داریم، چند روزی است که خبر مرگم را در فضای مجازی می‌بینم و می‌شنوم. من با حمایت و صدای دست‌های مردم ایران به شهرت رسیدم و همه پیشرفت‌هایم را مدیون آنان می‌دانم.

وی که گله‌مند بود، گفت: نمی‌دانم چه شده است که من با تکیه بر خدا و دعای خانواده و دوستانم زنده مانده‌ام اما برخی‌ها می‌خواهند مرا از دنیا بیرون برانند، انتظار نداشتم به جای ایجاد انگیزه برای زندگی و مبارزه من با این درد بزرگ، اندک روحیه‌ای که داشته‌ام را به نابودی بکشانند! مگر من در این دنیا جای چه کسی را تنگ کرده‌ام. مرتضی پاشایی در پایان گفت: از این نوع زنده به گور شدنم دلم سخت گرفته است و نیاز به حمایت عاطفی مردم دارم تا این اندک صبری هم که در من باقی مانده، از بین نرود. بنا بر این گزارش، خواننده محبوب و جوان صبح دیروز از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش انتقال یافت.

 

Admin بازدید : 377 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

مرتضی پاشایی خواننده جوان و خوش صدای کشورمان این روزها در بیمارستان بهمن تهران بستری شده است وتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار ضد و نقیضی در خصوص سلامتی ایشان به گوش می رسد. افراد سرشناس ورزشی و هنری بسیاری برای عیادت از وی به این بیمارستان رفته اند . از جمله هنرمندانی که در روز شنبه و یکشنبه در بیمارستان بهمن حاضر شدند تا از مرتضی پاشایی عیادت کنند که موفق به دیدنش نشدند می‌توان به مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمدرضا گلزار، فرزاد فرزین، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، زهرا عاملی، امید جهان، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، محسن افشار و .. اشاره کرد.

حضور هنرمندان بر بالین " مرتضی پاشایی" +تصاویر

حضور هنرمندان بر بالین " مرتضی پاشایی" +تصاویر


Admin بازدید : 251 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

19 آبان مصادف با چهل و سومین سالروز تولد نیکی کریمی هنرمند محبوب کشورمان بود.  این عکس از جشن تولد نیکی کریمی در یک سالگی است اما با این وجود چهره این بازیگر زن سرشناس ایران کاملا به چهره حالای او شباهت دارد.

نیکی کریمی 43 ساله شد +تصاویر

Admin بازدید : 462 جمعه 1393/08/16 نظرات (0)

"پریچهر حسینی"، همسر بازیگر بااخلاق سینمای ایران، در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش از این گفته که برخی اوقات به طرفداران شوهرش حسادت می‌کند اما رفتارهای شایسته شهاب دلگرمش می‌کند. شهاب حسینی که این روز‌ها اولین فیلم خود در مقام کارگردان با نام «ساکن طبقه وسط» را روی پرده دارد به لحاظ شخصیتی آدمی است بشدت دوستدار خانواده، همواره سعی کرده زندگی متعادلی را برای همسر و دو فرزند پسرش فراهم کند.

..

"پریچهر حسینی" در گفت‌وگویی  گفته است: گاهی اوقات شده که به طرفداران شهاب حسودی‌ام می‌شود اما هم رفتارهای شایسته شهاب و هم برخوردهای او نسبت به طرفدارانش دلگرمم می‌کند؛ امیدوارم که خداوند همواره کمکش کند. وی ادامه داده است: خدا را شکر عشقی بین من و شهاب بوده است که نگذاشته اتفاق خاصی بین ما بیفتد. البته که همه زندگی‌ها سختیهای خاص خودش را هم دارد.

Admin بازدید : 262 جمعه 1393/08/16 نظرات (0)

 آنوپ سینگ کارگردان اهل هندوستان که یکی از اعضای هیات داوران فستیوال فیلم ابوظبی است، اعلام کرد قصد ساخت فیلمی جدید با عنوان «مانترا – داستان عقرب‌ها» را دارد. گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش نغمه‌سرای عقرب اصلی داستان را ایفا خواهد کرد.

فیلم سینگ سال آینده در صحراهای وسیع راجستان فیلمبرداری خواهد شد و مانند فیلم قبلی‌اش «قصه» که سال گذشته در فستیوال فیلم ابوظبی به نمایش درآمد، بر پایه یک داستان فولکلور ساخته می‌شود.

سینگ درباره فیلمش گفت: «مانترا» درباره مردمی ساده حرف می‌زند که در میان صحرایی سخت زندگی می‌کنند و خانه‌هایشان را روی بخش صاف زمینی می‌سازند که توسط تپه‌های بزرگ شنی احاطه شده است. این مردان و زنان در میان یکی از سمی‌ترین گونه‌های عقرب‌ها زندگی می‌کنند که نیششان در کمتر از 24 ساعت باعث مرگ می‌شود و سم‌شان از محل نیش به سمت قلب حرکت می‌کند. آنطور که این افراد باور دارند، تنها درمان برای نیش عقرب پیدا کردن کسی است که آن‌ها نغمه‌سرای عقرب می‌نامند. این فرد که اغلب یک زن است، می‌تواند حرکت سم در بدن را حس کند و قبل از اینکه به قلب برسد آن را متوقف کند.

فیلم قبلی سینگ یعنی «قصه» طی دوران بخش‌بندی شوک‌آور هندوستان اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی داستان یعنی اومبر سینگ با بازی عرفان خان یکی از هزاران نفری است که احساس می‌کند به هیچ سمت مرز تعلق ندارد و همه چیزش را از دست می‌دهد. او که مجبور می‌شود به همراه زن جوان و سه دختر کوچکش از دهکده فرار کند، تصمیم می‌گیرد که در هندوستان زندگی کند و یک پسر نیز داشته باشد اما وقتی که فرزند چهارمش نیز دختر است، او تصمیم می‌گیرد که کودک را مانند یک پسر بزرگ کند و به او یاد می‌دهد که چطور مثل یک مرد زندگی کند.

سینگ اعلام کرده که برای فیلم «مانترا» هنوز بازیگر نقش اول مرد خود را انتخاب نکرده است، اما طی فستیوال ابوظبی او بسیار در کنار عرفان خان دیده شد و با توجه به اینکه این دو در فیلمبرداری «قصه» رابطه کاری خوبی را به وجود آوردند و به کار هم احترام می‌گذارند، این امکان وجود دارد که او در فیلم ظاهر شود.

Admin بازدید : 224 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)

مجموعه عکسهای زيبا و جذاب از میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

زیباترین عکسهای میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

گالری عکس میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 عکس جدید  میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 میلاد کی مرام در سال ۹۳

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 تصاویر میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

تايباد اس ام اس

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس سلفی  میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 


 

 

 

 

 


 

 

Admin بازدید : 524 دوشنبه 1393/08/12 نظرات (0)

مهمانی شام فستیوال فیلم سزار، که در رستوران فوکت برگزار شد، میزبان بسیاری از هنرمندان دنیای سینما بود. گلشیفته فراهانی نیز در این مهمانی حضور داشت.

...

تصاویر جالبی از خوش و یش گلشیفته و کویینتین تارانتینو، در فضای مجازی منتشر شده است که برخی از این عکس ها را برای شما به نمایش می گذاریم. لازم به ذکر است برخی از تصاویر برای انتشار دچار تغییر شده اند.

عکس های جدید گلشیفته فراهانی در کنار ... !

عکس های جدید گلشیفته فراهانی در کنار ... !

Admin بازدید : 777 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

*******

سلفی محمد سلوکی با امید حاجیلی، پوریا پور سرخ، احمدرضا عابدزاده و علی ضیا. علی ضیا احتمالا داشته آن پشت رد می‌شده، تا دیده چند نفر دارند سلفی می‌گیرند خود را در کادر جا داده است!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام


هفته گذشته هنرمندان به دیدار قربانیان اسیدپاشی اصفهان رفته بودند و در لابی بیمارستان با هم عکس یادگاری گرفتند. مهتاب کرامتی، حمید فرخ نژاد و جعفر پناهی.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

برزو ارجمند و پسرش که روز به روز دارد کپی برابر اصل پدر می‌شود!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام

سلفی بابک جهانبخش و پسر با مزه اش. پدر و پسر لباس خود را هم ست کرده اند.

http://up.taybadsms.ir/up/taybadsms/Pictures/9308-1h188.jpg

سعید عرب در هیئت داریوش ارجمند.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

سلفی شاهین جمشیدی با رضا ناجی نازنین. شاید جالب باشد بدانید یکی از شروط رضا ناجی برای حضور در یک فیلم، اینست که تمام دیالوگ ها را با لهجه شیرین آذری اش ادا کند. اخیرا هم رضا ناجی در یک فیلم بالیوودی بازی کرده بود.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

کامران تفتی در کنار علم. شال علم را هم بر گردنش انداخته که هنگام حمل علم گردنش اذیت نشود.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

سلفی بدون شرح بهاره رهنما و میلاد کی‌مرام.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

آزاده صمدی در تئاتر جدیدش. رنگ جورابش هم چقدر به لباسش می آید!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

حدیث میرامینی در حال آفتاب گیری پشت فرمان!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

سلفی علی انصاریان و تینا پاکروان. فقط امیدواریم علی آقا فعالیت های هنری حود را در همین‌جا و در اوج (!) به پایان برساند و پژمان جمشیدی را الگوی خود قرار ندهد!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

سلفی شقایق فراهانی و پسرش.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

عکس فوق‌العاده جالب از جوانی های سیروان و زانیار خسروی. البته الان هم جوان هستند، ولی اینجا دیگر دوران اوجشان بود!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

این روز ها فشار اقتصادی بر دوش همه مردم حس میشود و اکثر افراد جامعه به دنبال شغل دوم هستند. همینطور که میبینید چکامه چمن ماه هم عصر ها در چهارراه ولیعصر بادکنک می‌فروشد!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

لاله اسکندری در صف بربری!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

برترینها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 


 

Admin بازدید : 249 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

 

 
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و … ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و … در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*******

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

 

این هم آبگوشت دور همی چهره های طنز کشورمان. هدایت هاشمی، بهزاد خرازی، امیر غمارمنش، جواد عزتی، بیژن رحمانی، امیر نوری، امیر جعفری و علی صالحی.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (16)

آنا نعمتی به عنوان کارشناس جواهرات زینتی به نمایشگاه بین المللی جواهرات در مسکو رفته است. در اینجا هم احتمالا زیر همان توپی که لیاخوف با آن مجلس را به توپ بست، عکس گرفته!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (16)

محسن چاوشی خیلی زود تر از موقع شروع به آموزش رانندگی به آقا “زانکو” کرده است. در جلسه اول هم بیشتر جملات محسن، تاکید بر این موضوع داشت که “پسرم فرمون رو نخور!” فقط امیدواریم محسن شانس بیاورد و آقا پسرش بوق زدن را یاد نگیرد، زیرا آنگاه است که آسایش از خانواده چاوشی رخت خواهد بست!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

امیر غفار منش در کنار بهزاد خرازی. دهه شصتی ها حتما هنرنمایی بهزاد را در مجموعه های “سیب خنده” و “مجید دلبندم” به یاد دارند. می‌بینید گذر عمر با آدمی چه میکند؟

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

کلاً چهره های ایرانی رفتارهای خاص و منحصر به فردی دارند که مشابه آن را در بین سلبریتی های هیچ جای دنیا نمیتوانی ببینی. یکی از آنها، علاقه وافر دوستان به سر کشیدن به کابین خلبان هنگام مسافرت های هوایی است. در حدی که تقریبا غیر ممکن است یکی از چهره ها سوار هواپیما شود و به کابین سر نزند و عکس نگیرد! جایی کاپیتان و خدمه هواپیما هم در رودربایستی می‌مانند و مجبوراً آقا و یا خانم محترم را به کابین راه می‌دهند تا فردا متهم به بدرفتاری در برابر یک هنرمند نشوند! البته خدا را شکر بهنام صفوی به حضور در کابین و عکس یادگاری با کابیتان راضی شده و مثل برخی دوستان اصراری به نشستن بر صندلی کاپیتان نداشت!

البته بهنام خان چون سالیان سال در ممالک غربی بوده اند، تلفظ صحیح کلمه کاپیتان را به بقیه گوش زد کرده اند: کَپتَن!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

ژست جالب رضا عطاران با عکسی از گریمش در فیلم جدید.


چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

سلفی مهدی سلوکی و نفیسه روشن در کنار دوستان در اصفهان. احتمالا مهدی سلوکی منتظر شروع پروژه “ستایش 3″ است تا نقش پیری هایِ جوانی هایِ خود را با یک گریم تکان دهنده بازی کند!

البته مهدی جان فکر نکند ما متوجه حلقه ازدواجش نشدیم! مبارکه آقا. با آرزوی خوشبختی.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

رضا شفیعی جم که با دوستان در ترکیه به سر می‌برند، طبیعی است که هیچگاه فرصت خوردن چای قندپهلوی ترکی در استکان کمر باریک را از دست ندهند. امیدواریم آن یک بسته کِنت نقره‌ای هم که جلوی آقا رضاست از مشتری قبلی روی میز جا مانده باشد! همه میدانیم رضا اهل این کار ها نیست. البته امیدواریم!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

آزاده زارعی در جنگل های شمال.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

با آغاز ایام عزاداری، خوانندگان عزیزمان با بحران شدید عکس روبه‌رو شدند. چون نه کنسرتی هست که در پشت صحنه‌اش سلفی بیاندازند، و نه اکران آلبومی که عکس یادگاری بگیرند. پس مانند محسن یگانه مجبورند روی به عکس های بی موضوع و “همینجوری” بیاورند.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

عکس زیبای حسین ماهینی در کنار پدر و مادرش.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

این هم عکس “یهویی” شهاب عباسی با کی‌روش. ماشاالله آقای کی‌روش نمایشگاه سیار عینک راه انداخته است!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

وقتی بنیامین دید که عکس های دخترش بیشتر از عکس های خودش لایک و کامنت می‌گیرد، یک صفحه هم برای بارانا ساخت که عکس های بارانا را در آن جا شِیر کند. نکته جالب اینجا است تعداد فالوئر های بارانا دارد از خود بنیامین بیشتر می‌شود!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

فریبرز عرب‌نیا بازیگر ساکت و کم حاشیه و بعضاً پر حاشیه سینما هم از اثرات گذر عمر در امان نمانده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

سحر خانم قریشی هم این عکس را گذاشت و زیرش نوشت no comment. خوب ما هم به حرفش گوش داده نظری نمی‌دهیم!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

 منبع : برترین ها


 

 

 

 

 

Admin بازدید : 249 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

بهنوش بختیاری با منتشر کردن این عکس در اینستاگرامش نوشت:

سریال عشق تعطیل نیست به کارگردانی آقای بیژن بیرنگ کلید خورد..بازیگران.محمدرضا گلزار.  مهناز افشار..شهرام حقیقت دوست..زانیار خسروی و من حقیر و از پیشکسوتایی که کار باهاشون برام افتخاره خانم مهین ترابی و مائده طهماسبی و آقای علیرضا خمسه و آقای بهرام شامحمد لو و رضاناجی و دوست نازم حدیث میر امینی..امیدوارم نتیجه رضایتبخشی داشته باشیم..روز اول کار با آقای مهربان گل بامعرفت آقا رضا گلزار..هممون داریم از استرس میمیریم..دعا و تلاش می کنیم که ثابت کنیم عشق تعطیل نیست.ب

Admin بازدید : 197 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

“استوارت” که این روزها همراه با پیمان معادی در فیلم «اردوگاه اشعه‌ایکس» ظاهر شده، اعلام کره است که برای مدتی از بازیگری کناره‌گیری خواهد کرد و به کارهای دیگری مانند سفال‌گری خواهد پرداخت.

کریستین استوارت” که در سال ۲۰۱۲ بیشترین دستمزد را در میان بازیگران زن دریافت می کرد گفته است که قصد دارد برای مدتی به مرخصی برود و قصد دارد برای مدتی به فعالیت‌های دیگری بپردازد.

کناره‌گیری بازیگر مشهور هالیوود از بازیگری+ عکس

“استوارت” در گفت‌وگو با یو.اس.ای تودی اظهار داشت که از این کار خسته شده ام و می‌خواهم مدتی از این کار مرخصی بگیرم چون دو سال است که مدام دارم کار می‌کنم وی در ادامه این مصاحبه گفت: می‌خواهم کارگاهی در مرکز شهر لس‌آنجلس بخرم و در آنجا با دست خودم چیزهایی بسازم. من این تصمیم را از چند هفته پیش گرفته‌ام.

Admin بازدید : 321 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

گلشیفته فراهانی در نقش همسر آنتونیو باندراس +تصاویر

گلشیفته فراهانی در جدیدترین نقش آفرینی اش، در مقابل آنتونیو باندراس در آترامیرا بازی می کند .

  فیلم جدید آنتونیو باندراس آلتامیرا درامی واقعی و تاریخی است که در آن گلشیفته فراهانی نقش همسر آنتونیو باندراس را ایفا می کند. امروز عکس جدیدی از گلشیفته فراهانی از این فیلم منتشر شده که در ادامه می بینید:

گلشیفته فراهانی در نقش همسر آنتونیو باندراس +تصاویر

گلشیفته فراهانی در نقش همسر آنتونیو باندراس +تصاویر

Admin بازدید : 267 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

"الناز شاکردوست" با انتشار این عکس، مفهوم جدیدی از واژه «اعتماد به نفس» تعریف کرد و سقفِ این ویژگیِ انسانی را چند طبقه بالا بُرد! اصلاً با شباهت چهره الناز و خانم "آنجلینا جولی" کاری نداریم، انصافا هم شباهت هایی در چهره شان هست، حرف ما این است که هیچ دلیل منطقی و عقلانی‌ای که یک هنرمند با کارنامه مشخص، نیمرخ خود را در کنار یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ سینما بگذارد، وجود ندارد. فقط امیدواریم این مقایسه در همین جا تمام شود و وارد سایر فاکتور های هنری و البته ظاهری و فیزیکی نشود!

Admin بازدید : 163 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

عکس های ستارگان هالیوودی در شبکه های اجتماعی

تازه ترین تصاویرستارگان را که در هفته های اخیر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است را در این پست ببینید.

گووین استفانی، خواننده و هنرپیشه، عطرهای جدیدش را در پنج رایحه روانه بازار کرد.

براد پیت 2015

 براد پیت، به شوخی دست همبازیش در فیلم خشم، شیا لبوف را در مراسم افتتاحیه فیلم در نیویورک می بوسد.

 لیندسی لوهان

به نظر می رسد ستاره همیشه جنجالی هالیوود به دنبال آرامش می گردد: لیندسی لوهان در حال آشپزی

 جاستین تیمبرلیک عکسی زیبا از خودش و همسرش جسیکا بیل منتشر کرده است .

 جاستین تیمبرلیک عکسی زیبا از خودش و همسرش جسیکا بیل منتشر کرده است .

آرون پال، ستاره سریال برکینگ بد

آرون پال، ستاره سریال برکینگ بد با انتشار این عکس گفته است دلم برای برکینگ بد تنگ شده است.

انسل الگورت ستاره جوان فیلم بخت پریشان م

انسل الگورت ستاره جوان فیلم بخت پریشان ما، با انتشار این عکس گفته است از زوجی که عاشقانه روی این نیمکت نشسته بودند خواستم تا از من عکس بگیرند.

لیام همسورث، ستاره فیلم بازی های گرسنگی

لیام همسورث، ستاره فیلم بازی های گرسنگی در حال اسب سواری در فیلم وسترن درام جدیدش: راه هلنا

برادلی کوپر

برادلی کوپر، در مراسم افتتاحیه نمایش جدیدش در برادووی: مرد فیلی.

جری ساینفیلد و جیمی فالون، دو مجری مشهور

 جری ساینفیلد و جیمی فالون، دو مجری مشهور و کمدین محبوب در افتتاحیه یک شوی کمدی در واشنگتن

اما استون در یک روز معمولی در سرمای نیویورک

 ستاره ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Admin بازدید : 101 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

در ابتدای این مراسم اشکان خطیبی که اجرای این برنامه را بر عهده داشت گفت: این روزها خشونت در شهرها باعث دلخوری همه ما شده است، اما یک دلخوری دیگر هم هست که ما را نگران می کند. جهان امروز با بحران انرژی و بحران آب روبروست و این بحران‌ها بسیار جدی است. ما مردم خوبی هستیم که به صدای شرشر آب علاقه داریم و این جشنواره در واقع رویدادی است که گزارش نگرانی بحران آب را به ما یادآور می شود.ت

قدردانی شهاب مرادی از فردوسی پور و رامبد جوان(+تصاویر)

قدردانی شهاب مرادی از فردوسی پور و رامبد جوان(+تصاویر)

قدردانی شهاب مرادی از فردوسی پور و رامبد جوان(+تصاویر)

قدردانی شهاب مرادی از فردوسی پور و رامبد جوان(+تصاویر)

قدردانی شهاب مرادی از فردوسی پور و رامبد جوان(+تصاویر)

در ادامه یک ویدئو از عادل فردوسی پور مجری برنامه «۹۰» پخش شد که به صورت خودجوش در برنامه های خود از بحران آب صحبت کرده است.

شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تندیس این جشنواره را به عادل فردوسی پور اهدا کرد. فردوسی پور در هنگام دریافت این جایزه گفت: کاری که من در برنامه خود برای بحران آب انجام دادم یک حرکت خودجوش بود و از همه به خاطر اینکه این حرکت را دیدند تشکر می کنم. امیدوارم دست به دست هم دهیم تا بحران آب از بین برود. .

Admin بازدید : 254 شنبه 1393/08/03 نظرات (1)
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و … ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

++++

سلفی حامد بهداد در کنار پوران درخشنده و مهتاب کرامتی و حمید فرخ نژاد.

سلفی حامد بهداد در کنار پوران درخشنده و مهتاب کرامتی و حمید فرخ نژاد.

عکس یادگاری گوهر خیراندیش و بهنوش بختیاری در حاشیه یک مراسم..سيش

عکس یادگاری گوهر خیراندیش و بهنوش بختیاری در حاشیه یک مراسم.

آنا نعمتی در نمایشگاه عرضه محصولات و میوه های پاییزی!!

آنا نعمتی در نمایشگاه عرضه محصولات و میوه های پاییزی!

خدارا شکر بالاخره دوستان توصیه های ایمنی‌مان را جدی گرفتند. ترانه علیدوستی با انتشار این سلفی از خود و دخترش اعلام کرد که این عکس در توقف کامل گرفته شده است، نه در حین گذر از پیچ های جاده چالوس! توصیف او از دخترش هم که در صندلی پشت نشسته، جالب است: “محموله گران بهای مامان!”!

 ترانه علیدوستی 93

لیلا بلوکات به Cattedrale di Santa Maria del Fiore رسیده است! از اسم عجیب غریبش مشخص است که احتمالا یک روستا در جنوب شرقی اروپا یا یکی از شهرستان های مجمع‌الجزایر فارو در کنار تنگه جبل الطارق است! والا مکان های معروف و دیدنی اروپا تمام شده و حالا نوبت رسیده به این جور جاها! البته لیلا خانم در حال کشف دیدنی های جدید است تا به صنعت توریسم بین الملل معرفی کند.

لیلا بلوکات 93

عکس آتلیه ای حمید حامی. جواب این سوال که چرا برخی ستاره ها اصرار دارند برهنه عکس بیاندازند هنوز کشف نشده است!

عکس آتلیه ای حمید حامی

عکس بدون شرح بهرام رادان. این که فاز او در این عکس چیست، هیچکس نمی‌داند!

عکس بدون شرح بهرام رادان

کامبیز دیرباز که کلا به موتور کراس علاقه دارد، در فیلم جدیدش نقش یک پلیس موتورسوار را بازی خواهد کرد. اراده کامبیز دیرباز در کاهش وزنش ستودنی است.

کامبیز دیرباز

میلاد کی‌مرام که موهایش را تراشیده بود، به صورت مرتب گزارش تصویری لحظه به لحظه از روند رشد موهایش به اشتراک میگذارد!

میلاد کی‌مرام93

عماد طالب‌زاده در کنار همسرش. گویا سلفی های عماد با هنرمندان و چهره های موجه و مجاز کشور ته کشیده است که روی به عکس های خانوادگی آورده است! عماد طالب‌زاده باید بداند که با این عکس ها به او مجوز نخواهند داد و باید از راه درستش برود. راهی که خیلی ها رفتند، مجوز گرفتند و کارشان را ادامه دادند.

عماد طالب‌زاده در کنار همسرش

علی آهنج، بازیگر جوان سینما در کنار ناصر طهماسب، چهره ماندگار دوبله و گویندگی و البته بازیگری سینما.

 ناصر طهماسب

باز هم پیشرفتی است! اینکه خود کمند خانم امیرسلیمانی، پشت فرمان دوربین به دست نگرفته و وظیفه خطیر سلفی گرفتن را به آقا پسرش سپرده است.

 کمند خانم امیرسلیمانی

باور کنید این عکس فتوشاپ نیست و جواد هاشمی به کنسرت مازیار فلاحی رفته بود. برای ما هم باورش سخت بود که مرد همیشه رزمنده سینما اهل کنسرت پاپ و اینجور جاها باشد! حالا کنسرت حامد زمانی بود یک چیزی، ولی آخه مازیاار؟! آن هم با پیراهن رنگی رنگی آستین کوتاه! گویا هوای ریو د ژانیرو موقع جام جهانی خوب به سیدجواد ساخته است!

جواد هاشمی به کنسرت مازیار فلاحی رفته

گریم جالب احمد مهرانفر در سریال ابله..

گریم جالب احمد مهرانفر در سریال ابله.

ملکه رنجبر این روز ها از بیماری پارکینسون رنج می‌برد. با آرزوی سلامتی برای سرکار خانم رنجبر دوست داشتنی.

ملکه رنجبر

عکس بسیار صمیمانه و احساسی زوج هنرمند، امین حیایی و نیلوفر خوش خلق. اصلا صمیمیت و عشق در این عکس موج میزند! خدا به داد همسایه هایشان برسد!

 امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

دو هنرمند با دو سبک کاملاً مختلف در یک قاب. پارسا پیروز فر و رضا شفیعی جم. امیدواریم پارسا هیچگاه ریش های عالی اش را نزند!.

پارسا پیروز فر و رضا شفیعی جم

مونا برزویی شاعر و ترانه سرایی که تازگی‌ها اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده است و برخی از ترانه های آلبوم جدید زانیار، سیروان، مهدی یراحی، شهاب رمضان و …. را او سروده است.

مونا برزویی شاعر و ترانه سرایی

وقتی زیر نور آفتاب سلفی می‌اندازی، مطمئناً انتظار یک عکس فوق العاده نباید داشته باشی! چون نه دوربین را میتوانی ببینی و نه نور مستقیم خورشید اجازه می‌دهد ژست درست حسابی بگیری! همین عکس پژمان بازغی و بابک حمیدیان نمونه ای از همین سلفی هاست!

عکس پژمان بازغی و بابک حمیدیان

سلفی باران کوثری و مهرداد صدیقیان. باران خانم وقت هایی هم که به دوربین نمی‌خندد، اینطوری ادا در میاورد!

سلفی باران کوثری




 


 

 

 

Admin بازدید : 248 شنبه 1393/08/03 نظرات (0)

" جنیفر لوپز " یکی از ستاره های مشهور و ثروتمند دنیای موسیقی است. این خواننده 45 ساله که اهل نیویورک است اخیرا خانه ای 22 میلیون دلاری در منهتن خریداری کرده است.

عکس هایی دیدنی از پنت هاوس گران قیمت خانم سرشناس!

این آپارتمان لوکس و گرانقیمت دارای 4 اتاق خواب، 6 حمام و سرویس بهداشتی ، فضای سبز اختصاصی و استخر اختصاصی است. گفته میشود ستارگان دیگری چون " چلسی کلینتون " دختر رئیس جمهور سابق امریکا و "جف گوردون " راننده معروف نیز در این ساختمان سکونت دارند. این پنت هاوس دارای سیستم سرمایش و گرمایش و روشنایی کاملا هوشمند و همچنین سیستم های امنیتی فوق العاده قوی است که از هر نظر زندگی آرام و امنی را برای " جنیفر لوپز " ستاره معروف که این روزها مجرد است به همراه خواهد داشت.

عکس هایی دیدنی از پنت هاوس گران قیمت خانم سرشناس!

عکس هایی دیدنی از پنت هاوس گران قیمت خانم سرشناس!

عکس هایی دیدنی از پنت هاوس گران قیمت خانم سرشناس!

Admin بازدید : 439 جمعه 1393/08/02 نظرات (0)

یاهو پرشیا به نقل از سلام سینما : “پنه‌لوپه کروز” از سوی نشریه اسکوایر به عنوان “جذاب‌ترین زن زنده سال” انتخاب شد.  “پنه لوپه کروز ” اسپانیایی که چهل سالگی را سپری می‌کند، توانست از سوی این نشریه معتبر این عنوان را کسب کند. این عنوانی است که سال‌های گذشته ستارگانی چون اسکارلت جوهانسون، ریحانا، میلا کونیس، آنجلینا جولی و..موفق به دریافت آن شده بودند.

..

“پنه‌لوپه کروز” فعالیت سینمایی‌اش را با پدروآلمودوار آغاز کرد و برای بازی در ویکی کریستینا بارسلونا، برنده جایزه اسکار شد. او هم اکنون با “خاویر باردم” زندگی می‌کند. حاصل زندگی مشترک‌شان یک پسر سه ساله و یک دختر یک ساله است.

جذاب ترین زن سال انتخاب شد + عکس

Admin بازدید : 149 چهارشنبه 1393/07/30 نظرات (0)

پس از منتشر شدن جدیدترین تصاویر "نیکول کیدمن" بازیگر مشهور استرالیایی الاصل هالیوود و خواهر کوچکترش "آنتونیا کیدمن" کارشناسان روزنامه دیلی میل راز جوانتر و زیباتر بودن نیکول را که در حال حاضر 41 ساله و 3 سال از خواهر 38 ساله اش که مجری و خبرنگار تلویزیون استرالیا است را به جراحی های زیبایی بسیاری که وی انجام داده است نسبت داند.

..

به نوشته این روزنامه یکی از شایع ترین جراحی ها در هالیوود جراحی زیبایی است که به جرات میتوان گفت از همه جای دنیا بیشتر است. به گفته کارشناسان این روزنامه "نیکول کیدمن" استفاده بسیاری از بوتاکس کرده است.البته ناگفته نماند "نیکول کیدمن" بارها این عمل ها را تکذیب کرده است.

Admin بازدید : 160 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)
" جنیفر لوپز" ستاره مشهور 45 ساله موسیقی هالیوود نیز به جمع طرفداران سلفی پیوست.

این ستاره مشهور به تازگی سلفی های زیادی از خود در صفحات اجتماعی اش منتشر میکند. او که این روزها مجرد است اخیرا سلفی از خود منتشر کرد که او را در لباس یکدست سیاه نشان می دهد. او این عکس را با تلفن همراه گرانقیمتش از داخل یک آینه گرفته است.

...

عکس بعدی که وی از خود به نمایش گذاشت او را در حالیکه آرایش زیادی دارد و به صندلی ماشین تکیه داده است نشان میدهد.او این روزها برای حفظ تناسب اندامش به شدت در حال ورزش کردن است و این مسئله باعث شده تا مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.

 سلفی های دیدنی از جنیفر لوپز

Admin بازدید : 1094 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

چه کسی فکرش را می کرد یک روزی ساپورت و جوراب شلواری به موضوع روز جامعه تبدیل شود و کار به جایی برسد که حتی خبرگزاری «فرانس ۲۴» هم درباره آن گزارش بنویسد؟!

اینجا سرزمین غافلگیری ها و اتفاقات پیش بینی نشده است. شاید اگر صدها سال بعد مورخان و جامعه شناسان به واکاوی اتفاقات اجتماعی این روزهای جامعه ایران در رسانه ها بپردازند چیزی جز سردرگمی و حیرت نصیبشان نشود.

عکسهایی خفن از دختران ساپورت پوش

دختران ساپورتي پوش تهراني

عکسهایی خفن از دختران ساپورت پوش

عکسهایی خفن از دختران ساپورت پوش

عکسهایی خفن از دختران ساپورت پوش

خداوند تمام جوانان اسلام را به راه راست هدايت كند...امين

Admin بازدید : 127 دوشنبه 1393/07/28 نظرات (0)

این روزها خبر ممنوع‌التصویری آزاده نامداری در سایت‌های خبری منتشر شده است. و حالا واکنش او به این خبر را پايين می‌خوانید:

..

او نوشت : تعداد زیادی ازدوستان ازدیروز ازمن میپرسند ممنوع التصویری؟گویا اولین بار یه سایت به اسم اعتدال!!یه همچین چیزی،..مطلبی کارکرد،،وبعد گلایه ی من تازه شروع میشه،،متاسفم برای هم همه خبرگزاریهای مهم ومنبع که بلافاصله خبرو بدون تامل،تحقیق،وحتی پرسیدن از کسانی که نامشون درخبرهست خبرو کپی کردن،،نوشته من از اجرای خانومی منع شدم،،حتی نمیدونسته خانومی یه مستند بود نه یه برنامه،،متن خبر داد میزنه کی وباچه هدفی خبرو تنظیم کرده که مطرح شه،که جوو بسنجه،که مدیرانتلویزیون رو به واکنش واداره،...،،ومتاسفم که همتون به آسونی بازی میخورین،،ویه خبر بی اهمیتو انقدر اشاعه میدید،،بله خیلی دلم پره،...درپایان من توقع اینکه تلویزیون تایید یا تکذیب کنه ندارم،،اما من همیشه عاشق تلویزیونم،حتی اگه این عشق انقدر یه طرفه باشه.....،،

Admin بازدید : 133 دوشنبه 1393/07/28 نظرات (0)

"برد پیت" در مصاحبه اخیرش درباره‌ی ازدواج صحبت کرد.او درباره ازدواج خود با "آنجلینا جولی" سی‌ونه ساله گفت: فکر می‌کنم  ازدواج کردن با خود امنیت و ارامش می‌آورد. نمی‌شود گفت که ازدواج فقط یک عنوان است، بلکه خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. او درباره‌‌ی زندگی‌‌اش که مردم موبه‌موی جزییات آن را زیر نظر دارند گفت: سالها پیش روحِ من را دوربین دزدید و اصلا وقتی برای فکر کردن به زندگی‌ام نداشتم. یکی از شاخصه‌های آزادی این است که بتوانی نعمت خوشحالی را دنبال کنی بدونِ اینکه کسی تو را زیر نظر بگیرد، فیلمت را ضبط کند یا رفتارت را بررسی کند.

..

مشاهده كلامل مطلب در ادامه مطلب..

Admin بازدید : 149 چهارشنبه 1393/07/23 نظرات (0)
او بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، داریوش کاردان آغاز کرد.

مهران غفوریان در یکی از آیتم های مجموعه ویدیویی «شوخی کردم» لباس زنانه پوشید که تصویر بامزه او را در پشت صحنه آن به همراه مهران مدیری می بینید.

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، داریوش کاردان آغاز کرد. و خیلی زود به جرگه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گلها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد و ساخت که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را کارگردانی کرد و ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون.

 گریم زنانه "مهران غفوریان"+تصویر

Admin بازدید : 119 یکشنبه 1393/07/20 نظرات (1)

"مازیار ناظمی" هم این روزها در اینستاگرام حسابی فعال شده است. به گزارش شفقناورزشی، مازیار ناظمی تصویری روز گذشته از دخترش را در پشت میله های زمین فوتبال منتشر کرده و نوشته: «امروز یاسمن را بردم ورزش. ایستاد پشت میله های فوتبال. گفتم بیا بریم. گفت می خوام برم فوتبال ببینم. گفتم نمی شه. گفت چرا؟ گفتم نمیشه دیگه بیا بریم بچه.

Admin بازدید : 277 یکشنبه 1393/07/20 نظرات (0)

"جنیفر لوپز" خواننده سرشناس 45 ساله هالیوودی به همراه فرزندان دوقلویش برای جشن هالووین آماده میشود. او به همراه مدیر برنامه هایش " بنی مدینا " به مزرعه فروش کدوهای هالووین رفت. آنچه بیش از همه در این سفر تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب مورد توجه عکاسان قرار گرفت خودروی گرانقیمت " جنیفر لوپز " بود. او و بچه ها با یک "بنتلی " مدل سال به این سفر تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب یک روزه رفته بودند.

خودروی گرانقیمت و دیدنی "جنیفر لوپز" +تصاویر

خودروی گرانقیمت و دیدنی "جنیفر لوپز" +تصاویر

خودروی گرانقیمت و دیدنی "جنیفر لوپز" +تصاویر

Admin بازدید : 115 شنبه 1393/07/19 نظرات (0)

افتتاحیه فیلم کمپ ایکس ری با بازی پیمان معادی و کریستین استوارت برگزار شد تا این فیلم اکرانش را در آمریکای شمالی آغاز کند. کمپ ایکس ری به نویسندگی و کارگردانی پیتر ساتلر روایتگر داستان زنی است که به عنوان نیروی ارتش آمریکا به زندان گوآنتانامو اعزام می‌شود. در این زندان مسلمانانی حضور دارند که توسط ارتش آمریکا دستگیر شده‌اند. این زن با یک زندانی جوان مسلمان که 8 سال عمر خود را در گوآنتانامو سپری کرده است، آشنا می‌شود. تصاویری از پیمان معادی و کریستین استوارت در مراسم افتتاحیه این فیلم در نیویورک را در ادامه ببینید.

"پیمان معادی" در کنار یک زن هالیوودی سرشناس +تصاویر

"پیمان معادی" در کنار یک زن هالیوودی سرشناس +تصاویر

Admin بازدید : 115 شنبه 1393/07/19 نظرات (0)

بن افلک و بیل مائر مشخصا دیدگاه‌های متفاوتی درباره اسلام دارند. افلک ستارۀ فیلم «دختر گمشده» که به تازگی اکران شده، در برنامه شوی زنده شبانه با بیل مائر حاضر شد و وقتی احساس کرد که مائر و مهمانش سام هریس تصویری بیش از حد کلی و منفی درباره معتقدان به دین اسلام ارایه می‌کنند، مخالفت خود را با آن‌ها نشان داد. هریس در یکی از نظرهای خود گفت که باور دارد آمریکایی‌ها به یک باور فرهنگی ترس و نفرت از مسلمانان و اسلام رسیده‌اند و افلک هم در پاسخ به او گفت: آیا شما شخصی هستید که عقاید مدون اسلام را کاملا درک ‌کنید؟

..

افلک در ادامه صحبت‌هایش و در پاسخ به مائر و هریس گفت: این حرف‌ها زشت و نژادپرستانه است. مثل این می‌ماند که به کسی بگویید ای یهودی حیله‌گر. مائر هم به افلک گفت که اصلا به این حرف‌ها گوش نمی‌کند. هریس گفت که در حال حاضر دین اسلام مجموعه‌ای از بدترین ایده‌های ممکن است و مائر هم با صحبت‌های او موافقت کرد. افلاک در جواب آن‌ها گفت که این‌ها تنها صحبت‌هایی بسیار زشت هستند که نباید در رسانه ها مطرح شوند.

Admin بازدید : 809 چهارشنبه 1393/05/01 نظرات (1)

بعد از حمله وحشیانه اسرائیل به مردم غزه اتفاق قابل توجهی رخ داد. سلنا گومز خواننده جوان و سرشناس هالیوودیبه این اقدامات واکنش نشان داد و در صفحه اجتماعی خود پیغامی را منتشر کرد. او با انتشار عکس زیر نوشت:

واکنش جنجالی "سلنا گومز" به کشتار مردم غزه +عکس

لطفا برای خانواده ها و بچه های غزه دعا کنید. لطفا همیشه به یاد داشته باشید چه چیزی در این زندگی اهمیت دارد. همه ما در این دنیا هستیم تا به یکدیگر کمک کنیم و الهام بخش باشیم و عشق بورزیم. این اقدام سلنا گومز با واکنش تند طرفداران وی در اسرائیل همراه شده و بسیاری از آنها کامنت های توهین آمیزی برای او نوشته اند.

منبع:سیمرغ

Admin بازدید : 583 چهارشنبه 1393/05/01 نظرات (1)

خبرهای زیادی مبنی بر جدایی بیانسه از همسرش شنیده میشود که این مسئله دنیای هالیوود را در شوک بزرگی فرو برده است. هفته گذشته شنیده میشد که این زوج ثروتمند و سرشناس برای حل مشکل زندگیشان دست به دامان مشاوران خانوادگی شده اند اما در هفته اخیر یکی از رسانه های معتبر امریکایی اعلام کرد این زوج قدرتمند هالیوودی تصمیم دارند بعد از اجرای کنسرت مشترکشان از هم جدا شوند.

..

گفته میشود این دوره از اجراهای زنده زن وشوهر ثروتمند هالیوود بسیار پردرآمد بوده و با استقبال زیادی روبرو شده است. این دوره از اجراها به صورت دو نفره توسط بیانسه وهمسرش در کشورهای مختلف در حال برگزاری است. بیانسه 32 ساله و همسرش " جی زی " 44 ساله حدود 10 سال است که با هم زندگی میکنند و حاصل آن یک دختر 3 ساله است. شنیده میشود اختلافات این زوج هالیوودی بسیار عمیق بوده وبه قبل از تولد دخترشان باز میگردد و آنها امیدوار بودند با تولد یک فرزند زندگی شان دوباره گرم شود. یک منبع نزدیک میگوید " جی زی " بسیار همسرش را دوست دارد اما این بیانسه است که دیگر نمیخواهد به زندگی مشترک ادامه دهد.

تعداد صفحات : 19

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 577
  • بازدید ماه : 279
  • بازدید سال : 14,820
  • بازدید کلی : 1,508,708
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..