loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 119 شنبه 1392/10/21 نظرات (0)

جنجال تغییر چهره عجیب یک مرد در شب خواستگاری !+عکس

 

جنجال تغییر چهره عجیب یک مرد در شب خواستگاری +عکس

عکسهای دیدنی از یک مرد امریکایی که ۲۰ سال بود سر و صورتش را اصلاح نکرده بود و درست در شب خواستگاری از دختر مورد علاقه اش این کار را انجام داد و او را حسابی شوکه کرد.عکس های تغییر چهره این مرد را در ادامه مشاهده کنید…

Admin بازدید : 167 یکشنبه 1392/09/24 نظرات (0)

ستاره های تصادفی ایران و جهان + تصاویر

Taybadsms.ir

پل واکر ستاره سینمای هالیوود بر اثر تصادف رانندگی از بین رفت، درست مانند داستانی که هر از گاهی توی هالیوود تکرار می شود و دامن یکی از سوپراستارها را می گیرد.

مردم انگلیس آدم هایی خرافاتی هستند. برای همین وقتی آرون رمزی هفابک ولزی آرسنال مقابل کاردیف سیتی دو تا گل زد همه منتظر بودند تا یک جای دنیا آدم معروفی بمیرد! برای اینکه به عقیده آنها هر وقت رمزی موفق به گلزنی می شود، در همان روز یا یکی دو روز بعد از گلزنی اش یکی از چهره های سرشناس جهان می میرد. این را انگلیسی ها به چشم دیده اند.

228395 735 470x270 ستاره های تصادفی ایران و جهان + تصاویر

 

Admin بازدید : 109 چهارشنبه 1392/09/13 نظرات (0)

تغییر بنا و سنگ قبر قیصر امین پور به شکل آرامگاه حافظ + تصاویر

Taybadsms.ir

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان‌ از آغاز طرح تغییر سنگ‌ قبر مزار قیصر امین‌پور و ساخت قبری مستطیلی شبیه قبر حافظ بر مزار او خبر داد و گفت، مجموعه‌ فرهنگی در آرامگاه این شاعر تا سالگرد درگذشتش در آبان آینده افتتاح می‌شود.حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهر درباره تغییر سنگ قبر قیصر امین‌پور گفت: سنگ قبر مدور قیصر با انتقادهایی مواجه شده است. طراحان، سنگ قبر قیصر را به مرواریدی تشبیه کرده بودند که در صدف (بنای گنبدی آرامگاه) است و این مدور بودن قبر، تشبیه قیصر به مروارید است. شعرهایی هم بر روی این قبر نقش بسته که باید با نورافشانی مقبره هم‌خوانی داشته باشد. این طرح پیش از مسؤولیت من انجام شده است و در زمان مسؤولیت من دستور بازنگری آن داده شد. بنابراین قبر او از شکل دایره خارج می‌شود و سنگ قبری برجسته شبیه سنگ قبر حافظ گذاشته می‌شود و یک قبر مستطیل اسلامی برای او قرار خواهیم داد.

مشاهده بقیه تصاویر درادامه مطلب..

Admin بازدید : 247 یکشنبه 1392/09/10 نظرات (0)

عاقبت دختر بازی آقای داماد در دوران مجردی + تصاویر

Taybadsms.ir

 ورود یکی از دوست دخترهای سابق یک داماد چینی به مراسم عروسی وی و حمله او به عروس جوان باعث برهم خوردن مراسم عروسی شد. طبق تصاویر منتشر شده توسط شاهدان حاضر در این مراسم عروسی زن جوانی که باردار به نظر میرسید با پوشیدن یک لباس عروس وارد سالن مراسم عروسی شده و به شدت با داماد و عروس جوان درگیر شد. این زن که مدعی بود فرزندی از آقای داماد در شکم دارد به شدت به او حمله ور شده و سپس به زد و خورد با عروس جوان پرداخت.

میهمانان حاضر در مراسم به قدری شوکه شده بودند که از جای خود حرکت نکردند و بعد از اینکه زن جوان تور عروسی را ازسر عروس کشید آنها وارد صحنه شده و سعی در آرام کردن این زن داشتند. این دختر جوان به قدری عصبانی شده بود که حتی جمعیت ۶ نفری میهمانان نمیتوانستند مانع از حمله او به زوج جوان شوند. او با گریه از داماد میخواست که مسئولیت فرزندی که به او تحمیل کرده است را بپذیرد. نکته جالب این دعوای پر سرو صدا طرفداری عروس خانم از داماد بود. او خطاب به این دختر گفت : “اگر قصد تو اخاذی نیست میتوانستی خیلی زودتر از اینکه جنین تا این اندازه رشد کند آن را سقط کنی، تو اکنون قصد داری که شوهر مرا وادار کنی هزینه زندگی تو را بدهد و من مانع این کار میشوم.”

0S313C40 7 470x271 عاقبت دختر بازی آقای داماد در دوران مجردی + تصاویر

بقیه تصاویر درادامه مطلب..

Admin بازدید : 115 پنجشنبه 1392/08/23 نظرات (0)

جدیدترین آمار از کشته شدن بیش از 10 هزار نفر در فیلیپین به دلیل توفان "هایان" حکایت دارد.

توفان هایان با سرعت 313 کیلومتر در ساعت که با باران شدید و امواج بزرگ دریا همراه بود تاکنون منجر به کشته شدن 10 هزار نفر و بی خانمانی بیش از 600 هزار نفر از مردم فیلیپین شده است.

سازمان ملل متحد هم اعلام کرد بخشی از نجات یافته گان از توفان در فیلیپین هم اکنون با کمبود شدید غذا، آب شرب و دارو روبه رو هستند. همچنین عملیات امدادرسانی به دلیل تخریب گسترده راه ها، فرودگاه ها و پل ها با مشکل روبه رو شده است.

مناطق توفان زده با ناامنی گسترده و غارت نیز روبه رو هستند.

گفته می شود این توفان در مسیر حرکت خود 70 تا 80 درصد از ساختمان ها را تخریب کرده است.
توفان هایان که از سه روز پیش وارد فیلیپن شد تا روز جمعه مناطق دیگری از این کشور را در می نوردد و سپس وارد کشور ویتنام می شود.

بیشترین آسیب های این توفان در نتیجه تخریب خانه ها همزمان با ورود امواج بزرگ و شدید آب به درون مناطق مسکونی بود. برخی مقامات فیلیپین گفته اند توفان هایان در برخی مناطق، گورهای دسته جمعی به جا گذاشته است.

این حادثه یادآور تسونامی در سال 2004 در اقیانوس هند بود.

عکس های فاجعه در فیلیپین بعد از توفان هایان

بقیـش ادامه مطلب..

 

Admin بازدید : 146 جمعه 1392/08/17 نظرات (0)

لخت شدن زنی در وسط واگن مترو

Taybadsms.ir

مسافران هنگامی که این  را دیدند که وارد مترو شد و در چند قدمی آنها در وسط واگن ایستاد شوکه شدند.

او هیچ به کسانی که از او عکس و فیلم میگرفتند نشان نداد و به نظر نمیرسید از این جریان ناراحت شده باشد. او بدون اینکه با کسی صحبتی داشته باشد و یا کلمه ای حرف بزند و یا حتی واکنشی به حرفها و حرکات اطرافیان داشته باشد چند ایستگاه بعد از واگن پیاده شد.

برای مشاهده عکس به ادامه مطلب رجوع کنید ..

 

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 543
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 14,786
  • بازدید کلی : 1,508,674
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..