loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 654 جمعه 1393/08/30 نظرات (0)

"ملیکا شریفی نیا" با انتشار عکس بالا در صفحه شخصی اش نوشت:


و اينگونه بود كه لذت به دنيا آمدنمان دوچندان گشت ! وقتي طبق معمول روز تولدت درست ميفته وسط فيلمبرداري و تهيه كننده ي بي نظير كار براي تو و ديگر عزيزهاي آباني همچين ضيافتي تدارك مي بينه و غرقت مي كنه در يك دنيا لذت و مهربوني و حس هاي خوب... بي نهايت ممنونم از لطف بي حدتون جناب " داهاي " عزيز واقعا انتظار همچين جشن قشنگي رو نداشتم خيلي زياد شرمنده و خوشحالم كردين :) و لازم به ذكره كه اين جشن سر صحنه ي فيلمبرداري " پانسيون دختران " در رستوران ايتاليايي "پاپلي" گرفته شد و از اونجايي كه من سر پلان طبق معمول بايد غذا مي خوردم كلي از غذاهاي بي نظير اين رستوران رو امتحان كردم و اونقدرررر خوشمزه بودن كه دلم نيومد بهتون معرفيش نكنم ! (غذاهاي روي ميز مربوط به جشن ما ميشه نه رستوران ) خلاصه كه خودمم برنامه ريختم در اولين فرصت خواهر قشنگمو مهمون كنم اينجا چون شك ندارم عاشق پيتزاهاش ميشه (گفتم همين جا اعلام كنم كه مهمون مني دوباره زيرش نزني كه آآآي خواهر كوچيك مهمون نمي كنه و وااااي من بزرگترم

جشن تولدی که تهیه کننده برای بازیگر خانم گرفت! +تصاویر

Admin بازدید : 251 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

19 آبان مصادف با چهل و سومین سالروز تولد نیکی کریمی هنرمند محبوب کشورمان بود.  این عکس از جشن تولد نیکی کریمی در یک سالگی است اما با این وجود چهره این بازیگر زن سرشناس ایران کاملا به چهره حالای او شباهت دارد.

نیکی کریمی 43 ساله شد +تصاویر

Admin بازدید : 249 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

 

 
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و … ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و … در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*******

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

 

این هم آبگوشت دور همی چهره های طنز کشورمان. هدایت هاشمی، بهزاد خرازی، امیر غمارمنش، جواد عزتی، بیژن رحمانی، امیر نوری، امیر جعفری و علی صالحی.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (16)

آنا نعمتی به عنوان کارشناس جواهرات زینتی به نمایشگاه بین المللی جواهرات در مسکو رفته است. در اینجا هم احتمالا زیر همان توپی که لیاخوف با آن مجلس را به توپ بست، عکس گرفته!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (16)

محسن چاوشی خیلی زود تر از موقع شروع به آموزش رانندگی به آقا “زانکو” کرده است. در جلسه اول هم بیشتر جملات محسن، تاکید بر این موضوع داشت که “پسرم فرمون رو نخور!” فقط امیدواریم محسن شانس بیاورد و آقا پسرش بوق زدن را یاد نگیرد، زیرا آنگاه است که آسایش از خانواده چاوشی رخت خواهد بست!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

امیر غفار منش در کنار بهزاد خرازی. دهه شصتی ها حتما هنرنمایی بهزاد را در مجموعه های “سیب خنده” و “مجید دلبندم” به یاد دارند. می‌بینید گذر عمر با آدمی چه میکند؟

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

کلاً چهره های ایرانی رفتارهای خاص و منحصر به فردی دارند که مشابه آن را در بین سلبریتی های هیچ جای دنیا نمیتوانی ببینی. یکی از آنها، علاقه وافر دوستان به سر کشیدن به کابین خلبان هنگام مسافرت های هوایی است. در حدی که تقریبا غیر ممکن است یکی از چهره ها سوار هواپیما شود و به کابین سر نزند و عکس نگیرد! جایی کاپیتان و خدمه هواپیما هم در رودربایستی می‌مانند و مجبوراً آقا و یا خانم محترم را به کابین راه می‌دهند تا فردا متهم به بدرفتاری در برابر یک هنرمند نشوند! البته خدا را شکر بهنام صفوی به حضور در کابین و عکس یادگاری با کابیتان راضی شده و مثل برخی دوستان اصراری به نشستن بر صندلی کاپیتان نداشت!

البته بهنام خان چون سالیان سال در ممالک غربی بوده اند، تلفظ صحیح کلمه کاپیتان را به بقیه گوش زد کرده اند: کَپتَن!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

ژست جالب رضا عطاران با عکسی از گریمش در فیلم جدید.


چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

سلفی مهدی سلوکی و نفیسه روشن در کنار دوستان در اصفهان. احتمالا مهدی سلوکی منتظر شروع پروژه “ستایش 3″ است تا نقش پیری هایِ جوانی هایِ خود را با یک گریم تکان دهنده بازی کند!

البته مهدی جان فکر نکند ما متوجه حلقه ازدواجش نشدیم! مبارکه آقا. با آرزوی خوشبختی.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

رضا شفیعی جم که با دوستان در ترکیه به سر می‌برند، طبیعی است که هیچگاه فرصت خوردن چای قندپهلوی ترکی در استکان کمر باریک را از دست ندهند. امیدواریم آن یک بسته کِنت نقره‌ای هم که جلوی آقا رضاست از مشتری قبلی روی میز جا مانده باشد! همه میدانیم رضا اهل این کار ها نیست. البته امیدواریم!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

آزاده زارعی در جنگل های شمال.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

با آغاز ایام عزاداری، خوانندگان عزیزمان با بحران شدید عکس روبه‌رو شدند. چون نه کنسرتی هست که در پشت صحنه‌اش سلفی بیاندازند، و نه اکران آلبومی که عکس یادگاری بگیرند. پس مانند محسن یگانه مجبورند روی به عکس های بی موضوع و “همینجوری” بیاورند.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

عکس زیبای حسین ماهینی در کنار پدر و مادرش.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

این هم عکس “یهویی” شهاب عباسی با کی‌روش. ماشاالله آقای کی‌روش نمایشگاه سیار عینک راه انداخته است!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

وقتی بنیامین دید که عکس های دخترش بیشتر از عکس های خودش لایک و کامنت می‌گیرد، یک صفحه هم برای بارانا ساخت که عکس های بارانا را در آن جا شِیر کند. نکته جالب اینجا است تعداد فالوئر های بارانا دارد از خود بنیامین بیشتر می‌شود!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

فریبرز عرب‌نیا بازیگر ساکت و کم حاشیه و بعضاً پر حاشیه سینما هم از اثرات گذر عمر در امان نمانده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

سحر خانم قریشی هم این عکس را گذاشت و زیرش نوشت no comment. خوب ما هم به حرفش گوش داده نظری نمی‌دهیم!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

 منبع : برترین ها


 

 

 

 

 

Admin بازدید : 249 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

بهنوش بختیاری با منتشر کردن این عکس در اینستاگرامش نوشت:

سریال عشق تعطیل نیست به کارگردانی آقای بیژن بیرنگ کلید خورد..بازیگران.محمدرضا گلزار.  مهناز افشار..شهرام حقیقت دوست..زانیار خسروی و من حقیر و از پیشکسوتایی که کار باهاشون برام افتخاره خانم مهین ترابی و مائده طهماسبی و آقای علیرضا خمسه و آقای بهرام شامحمد لو و رضاناجی و دوست نازم حدیث میر امینی..امیدوارم نتیجه رضایتبخشی داشته باشیم..روز اول کار با آقای مهربان گل بامعرفت آقا رضا گلزار..هممون داریم از استرس میمیریم..دعا و تلاش می کنیم که ثابت کنیم عشق تعطیل نیست.ب

Admin بازدید : 321 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

گلشیفته فراهانی در نقش همسر آنتونیو باندراس +تصاویر

گلشیفته فراهانی در جدیدترین نقش آفرینی اش، در مقابل آنتونیو باندراس در آترامیرا بازی می کند .

  فیلم جدید آنتونیو باندراس آلتامیرا درامی واقعی و تاریخی است که در آن گلشیفته فراهانی نقش همسر آنتونیو باندراس را ایفا می کند. امروز عکس جدیدی از گلشیفته فراهانی از این فیلم منتشر شده که در ادامه می بینید:

گلشیفته فراهانی در نقش همسر آنتونیو باندراس +تصاویر

گلشیفته فراهانی در نقش همسر آنتونیو باندراس +تصاویر

Admin بازدید : 267 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

"الناز شاکردوست" با انتشار این عکس، مفهوم جدیدی از واژه «اعتماد به نفس» تعریف کرد و سقفِ این ویژگیِ انسانی را چند طبقه بالا بُرد! اصلاً با شباهت چهره الناز و خانم "آنجلینا جولی" کاری نداریم، انصافا هم شباهت هایی در چهره شان هست، حرف ما این است که هیچ دلیل منطقی و عقلانی‌ای که یک هنرمند با کارنامه مشخص، نیمرخ خود را در کنار یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ سینما بگذارد، وجود ندارد. فقط امیدواریم این مقایسه در همین جا تمام شود و وارد سایر فاکتور های هنری و البته ظاهری و فیزیکی نشود!

Admin بازدید : 117 دوشنبه 1393/04/09 نظرات (0)

مهناز افشار بازیگر مطرح سینمای ایران، ضمن عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر، گفت: کارهایی که تا کنون در سازمان داوطلبان هلال احمر برای کمک رسانی به نیازمندان انجام گرفته قابل تقدیر است. مهناز افشار با بیان اینکه دیدن محرومیت ها و کاستی های کودکان در برخی از نقاط دورافتاده کشور، بسیار رنج آور است، خدمات سازمان داوطلبان هلال احمر را در کمک به نیازمندان قابل تقدیر دانست.

..

وی بر لزوم فرهنگ سازی و تداوم انجام چنین کارهایی از سوی هنرمندان و سایر چهره های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... تاکید کرد و ادامه داد: کمک های مقطعی چنان که باید و شاید موثر نیست و باید کاری کرد که منتج به حل مشکلات و هر آنچه که جامعه به آن نیاز دارد، شود اگر چه که این اتفاق شاید در آینده ای دور بیفتد. افشار با ابراز خرسندی از عضویت داوطلبانه در هلال احمر، افزود: به رغم وجود شایعات و انتقادهای موجود در جامعه که انجام کارهای خیر از سوی هنرمندان را شعارزده و تبلیغاتی می پندارند، من اعتقاد دارم باید از همه توان خود و کمک گرفتن از توانمندان، در قدم اول کاری برای میهن و در قدم بعدی اقدامی برای مردم کشور به ویژه کودکان و دانش آموزان مستعد کرد چرا که کودکان و مسائل آنان که در واقع آینده سازان کشور محسوب می شوند، برای من از اهمیت خاصی برخورداراست.
 مهناز افشار با تکمیل فرم عضویت، آمادگی خود را برای ارائه کمک در زمان حادثه و شرایط عادی با اهدای خون، کمکهای نقدی و غیرنقدی، خدمات فرهنگی، اجتماعی و فعالیت در گروه های هدایت و مشارکت در جمعیت هلال احمر اعلام کرد.

Admin بازدید : 137 پنجشنبه 1393/04/05 نظرات (0)

بهاره رهنما با ابراز شگفتی از اینکه عکس شخصی‌اش زیر عنوان خاصی در یک سایت خبری منتشر شده است‌، از این موضوع اظهار گله کرد و از پلیس اینترنت خواست نظارت دقیق‌تری بر این موضوعات داشته باشد. این بازیگر تئاتر‌، سینما و تلویزیون گفت: متاسفم که به راحتی نمی‌توان جلو کارهای این‌چنینی را گرفت. عکس من را با کلاه که در اغلب‌های نمایش‌هایم روی سرم بوده منتشر کرده‌اند با عنوان کشف حجاب بهاره رهنما!

وی اضافه کرد: تازه خود سایت مربوطه زیرعکس نوشته معلوم نیست موی ایشان است یا کلاه چون کیفیت عکس پایین است. رهنما با تاکید بر اینکه همیشه شعائر زندگی و و کار را در کشورم رعایت کرده‌ام، از پلیس اینترنت امنیت خواست که برای حفظ حرمت و امنیت افراد مشهور نظارت بیشتری بر اینگونه مسائل داشته باشد. این بازیگر تصویری از خودش را در صفحه شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده بود که همین تصویر با عنوان کشف حجاب بهاره رهنما منتشرشده است.

Admin بازدید : 101 چهارشنبه 1393/04/04 نظرات (0)

این بازیگر و کارگردان سرشناس سینمای ایران که تجربه داوری در بیش از 20 جشنواره جهانی را دارد این بار به عنوان رئیس هیئت داوران در یک جشنواره جهانی حاضر شده است. بخش بین‌الملل این جشنواره با هدف شناسایی و تقدیر از استعدادهای فیلمسازی خارج از بریتانیا که به گفته برگزارکنندگان جشنواره، آثارشان خلاق و نوآورانه است و نیاز به توجه بیشتر دارد، راه‌اندازی شده است. برنده جایزه بهترین فیلم بلند داستانی بخش مسابقه بین‌الملل جایزه‌ای نقدی به ارزش 10 هزار پوند دریافت می‌کند.

افتخاری دیگر از نیکی کریمی برای سینمای ایران +تصاویر

جشنواره ادینبورگ از روز 28 خرداد ماه کار خود را آغاز کرده است و در بخش بین‌الملل علاوه بر کریمی، مایکل فیتس‌جرالد تهیه‌کننده و مارک رابینوویتس مسئولیت قضاوت در مورد فیلم‌های حاضر را برعهده دارند.
نیکی کریمی پیش از این در جشنواره بین‌المللی کن نیز به عنوان داور حضور یافته بود. دو سال بعد از آنکه «یک شب» به کارگردانی او در جشنواره کن حاضر شد و در بخش جایزه دوربین طلایی مورد ارزیابی قرار گرفت، به عنوان داور بخش سینه‌فونداسیون و فیلم‌های کوتاه در این جشنواره حضور پیدا کرد.

 کارگردان فیلم‌های «یک شب»، «چند روز بعد» و «سوت پایان» سابقه داوری در جشنواره برلین را نیز دارد. او در بخش فیلم‌های اول این جشنواره در سال 2007 به عنوان داور حضور داشت. بازیگر فیلم‌های «پری» و «سارا» در سال 2009 در بخش اصلی جشنواره کارلووی واری نیز به عنوان داور حضور یافته بود. شصت و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ هشتم تیرماه به کار خود پایان می‌دهد.

Admin بازدید : 122 سه شنبه 1393/04/03 نظرات (0)

"آنا نعمتی" از جمله بازیگرانی است که حضور فعالی در صفحات اجتماعی دارد. این بازیگر خوب سینما و تاتر این روزها در مسکو به سر میبرد و عکس های زیادی از سفرش به روسیه را با کاربران در صفحات اجتماعی به اشتراک گذاشته است. آنا نعمتی عکسی از خود به نمایش گذاشت و محل این عکس را "نقطه صفر"  نامید. "آنا نعمتی" با اشتراگ گذاری این عکس نوشت: اينجاي كه ايستادم نامش رو نقطه صفر ميگويند، ارزو ميكني و يه سكه از سمته چپ مياندازي به پشت سرت، جالب بود، جالبتر اينكه همونجا گداها سكه هارو بر ميداشتن و داخل كيسه بزرگي كه همراه داشتن مينداختن.

Admin بازدید : 145 سه شنبه 1393/04/03 نظرات (0)

"الناز شاکردوستبازیگر سینما قرار بود همراه با هنرمندان در قالب پروژه "یار دوازدهم" به برزیل اعزام شود. اما پس از چند روز از این سفر انصراف داد و تصمیم گرفت از داخل کشور از تیم ملی حمایت کند. او به تازگی بازی در فیلم «مبارک» را به اتمام رسانده است. فیلم سینمایی «مبارک» اولین رئال – انیمیشن سینمای ایران به کارگردانی محمد رضا نجفی امامی و تهیه کنندگی علی نجفی امامی است. "الناز شاکردوست" اخیرا تصویری از خود در صفحه شخصی اش به نمایش گذاشت که او را در حالی به تصویر کشیده  که پرچم ایران روی صورت وی نقش بسته است.

Admin بازدید : 141 جمعه 1393/03/30 نظرات (0)

اطلاعات مختلفی درباره ازدواج مهناز افشار منتشر می‌شود. همسر او فرزند محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی احمدی‌نژاد است. اما در سکوت افشار، بحث‌های تازه‌ای درباره این خبر منتشر شده است.پیش از اینتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار دیگری درباره ازدواج این دو نفر منتشر شده بود، و حالا یک روزنامه سینمایی، ادعاهای دیگری دارد.

 با گذشت چند روز از انتشار خبر ازدواج مهناز افشار در سایت بانی فیلم آنلاین، این خبر همچنان در فضای مجازی و رسانه های مختلف مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و همچنان بازتاب های فراوانی دارد.دایره این واکنش ها حتی تا به امروز هم ادامه داشت و با انتشار یک خبر در یک سایت اینترنتی، حاشیه های جدیدی نیز برای خبر این ازدواج به وجود آمد.قضییه از این قرار است که روز گذشته در یک سایت خبری ، گفت و گویی به نقل از این بازیگر منتشر شد که این خبر به فاصله کوتاهی مورد تكذیب قرار گرفت.

حاشیه های این خبر در حالی هر روز بیشتر و بیشتر می شود که امروز یکشنبه یك منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار بانی فیلم ضمن رد و تكذیب تمامتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار منتشر شده در رسانه های مجازی، درباره ازدواج مهناز افشار و همسرش اطلاعات تازه ای را عنوان كرد. اطلاعات این منبع آگاه به این صورت در اختیار خبرنگار بانی فیلم قرار گرفت: "یاسین رامین همسر مهناز افشار، هم سن این بازیگر است و شخصیتی مستقل و جدا از ایدئولوژی پدرش دارد. او سالها در كشور آلمان زندگی كرده است. و دیگر اینکه مراسم عقد مهناز افشار و یاسین رامین، بدون حضور پدرش محمد علی رامین بوده و در دفتر سید محمد خاتمی برگزار شده است."

Admin بازدید : 123 چهارشنبه 1393/03/28 نظرات (0)

"فرزین سرکارات" همسر "شیلا خداداد" بازیگر تلویزیون و سینما در کنار کامران تفتی ، سیاوش خیرابی و سام درخشانی هنرمندان اعزامی به برزیل دیده میشود . فرزین سرکارات جراح متخصص زیبایی است .

...

رضا یزدانی، حسام نواب‌صفوی، پژمان جمشیدی، سیاوش خیرابی، فاطمه گودرزی، مهراب قاسم‌خانی، سید جواد هاشمی، محسن تنابنده، لیندا کیانی، نرگس محمدی، کامران تفتی، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی‌نیا، یوسف طاهریان، بابک اردلان و مهدی پاکدل هنرمندانی هستند که برای حمایت از تیم ملی به برزیل سفر کرده‌اند. پروژه یار دوازدهم یک مجموعه مستند ۲۲ قسمتی برای شبکه نمایش خانگی است که در حاشیه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ساخته می‌شود.

Admin بازدید : 903 سه شنبه 1393/03/27 نظرات (0)

این روزها همه جا صحبت از ازدواج جنجالی " مهناز افشار " ستاره سینمای ایران است. این خبر واکنش های متفاوتی  از سوی کاربران اینترنتی شبکه های اجتماعی به دنبال داشت. بسیاری از هم بازی ها و دوستان هنرمند خانم افشار نیز در پیامهای جداگانه ای پیوند او را تبریک گفته اند. "بهنوش بختیاری" نیز در صفحه شخصی اش در فیس بوک نوشته است: مهناز عزيزم اول از همه ازدواجت؛اين اتفاقِ قشنگ زندگيتو بهت تبريك ميگم و از خدا براتون بهترين ها رو آرزو ميكنم. و همينطور كسب جايزه ي فيلم اربيل و تنديس حافظ . ما هميشه كنارت و حامي تو هستيم و به هنرت، وجودت، قلب پاكت افتخار ميكنيم و به عقايدت احترام ميذاريم تبريك به توانِ هزار

Admin بازدید : 153 پنجشنبه 1393/03/22 نظرات (0)

چندی قبل خبر ازدواج قریب الوقوع " مهناز افشار " ستاره پر فروغ سینمای ایران با پسر یکی از مدیران دولت دهم به گوش میرسید. اما صحت آن مورد تردید واقع شده بود. اما خبر میرسد صیغه عقد این بازیگر و همسرش ظهر دیروز توسط سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق کشورمان جاری شده است. نکته جالب اینکه محمدامین رامین، همسر "مهناز افشار"، پسر محمدعلی رامین معاون اسبق مطبوعاتی وزارت ارشاد است.
"مهناز افشار" متولد سال ۱۳۵۶(۳۶ ساله) و اولین حضور او در تلویزیون مربوط به بازی در مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال ۷۶ می باشد.


منبع: بانی فیلم

Admin بازدید : 153 سه شنبه 1393/03/20 نظرات (0)

"بهاره رهنما" بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما  به " قلب طلای " سینمای ایران شهرت دارد. او که در مواجهه با جریانات عاطفی خیلی زود احساساتی میشود در جشن بخشش که با حضور "حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی" برگزار شد حضور داشت در صفحه اینستاگرامش عکسی از «جشن بخشش» و روایتی از کار خیر "حسن هدایتی" را نوشته است.  این نویسنده و کارگردان تئاتر در توضیح عکس نوشته:«بچه‌ها معجزه شد، امشب در جشن بخشش که از طرف سیدحسن خمینی و وزیر ورزش و جوانان برپا شده بود، آقای هدایتی 150 میلیون حق بخشش امین جلیلوند رو داد.

...

وی با اشاره به این موضوع و خوشحالی زاید الوصفش از شادی خانواده این زندانی که به زودی از بند رهایی می یابد نوشته و در سایت های بیشماری تصاویری از اشک های شوق این بازیگر محبوب به چشم میخورد. جشن بخشش با هدف ترویج بخشش زندانی های اعدامی و حبس های طولانی در تهران برگزار شد و خیرین و هنرمندان زیادی در آن شرکت کردند.

Admin بازدید : 166 یکشنبه 1393/03/18 نظرات (0)

بیوگرافی کانگ بیول

نام:  کانگ بیول Kang Byul

شغل: بازیگر
زادگاه : کره جنوبی
تاریخ تولد: ۹ اوت ۱۹۹۰

قد: ۱۶۸cm

وزن:  ۴۸ کیلو
کانگ بیول  بازیگر نقش آه هیو یکی از معشوقه های کیم سورو در سریال سرزمین آهن می باشد

تصاویری زیبا از کانگ بازیگر سریال سرزمین آهن

 تصاویر کانگ بازیگر سریال سرزمین آهن

 بقیه درادامه مطلب..

 

Admin بازدید : 129 یکشنبه 1393/03/18 نظرات (0)

"مریم اوزرلی" پس از بازی در سریال " حریم سلطان " در ایران با نام " خرم سلطان " شناخته شده است. او بعد از  باردار شدن و به دنیا آمدن فرزندش, مدتی است که فعالیت های هنری را کنار گذاشته است. اوزرلی این روزها وقت بیشتری دارد که به کارهای روزمره اش بپردازد و زمان بیشتری را در فضای مجازی سپری کند. "خرم سلطان" به تازگی عکسی از چهره خودش را بدون هیچ آرایشی منتشر کرده است.

منبع سیمرغ

Admin بازدید : 144 جمعه 1393/03/16 نظرات (0)

فاز دوم فیلمبرداری مزار شریف بزودی شروع می‌شود. مهتاب کرامتی، مسعود رایگان، حسین یاری، عمار تفتی، ابراهیم برزیده و … در این فیلم مقابل دوربین می‌روند..

 

«مزار شریف» محصول حوزه هنری است و داستان حمله تروریستی به کنسولگری ایران در مزار شریف و شهادت دیپلمات‌های ایرانی در آن روایت می‌شود.

منوچهر شاهسواری تهیه کننده، مهدی شیرزاد نویسنده فیلمنامه، علیرضا زرین دست فیلمبردار، حسن زاهدی صدابردار، مشکین مهرگان مدیر هنری، سعید ملکان چهره پرداز، مسعود فیروزه مدیرتولید، مهدی دلخواسته عکاس، علی قرایی جلوه های ویژه میدانی و امیررضا معتمدی جلوه های ویژه رایانه‌ای این فیلم سینمایی هستند.

«مزار شریف» برای نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

Admin بازدید : 159 جمعه 1393/03/16 نظرات (1)

باران کوثری در 15سالگی 93

باران کوثری که متولد 1364 در تهران است، در اینستاگرام عکسی منتشر کرده و در شرح آن نوشته «پانزده سالگی».

کوثری فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و فیلمنامه نویس و جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما و کارشناس فوتبال است. او اولین بار سال 1370 در فیلم «بهترین بابای دنیا» به کارگردانی داریوش فرهنگ بازی کرد.

...

باران کوثری سال 1385 برای دو فیلم «خون بازی» و «روز سوم» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد. او سال گذشته فیلم «عصبانی نیستم» را در جشنواره فیلم فجر داشت. «اسب حیوان نجیبی است»، «بغض»، «قصه ها» و «آزمایشگاه» از دیگر فیلم های او در چند سال اخیر است.

Admin بازدید : 145 دوشنبه 1393/03/12 نظرات (0)

ازدواج جالب هنرپیشه معروف زن سینمای ایران +عکس

این روزها تب و تاب ازدواج بازیگران سینما به اوج خود رسیده و هر روز خبر جدیدی از ازدواج اهالی سینما به گوش می رسد. یکی از آخرین موارد از ازدواج های سینمایی، نشستن ماه چهره خلیلی پای سفره عقد بود. خبری که البته در آن اسمی از همسر خانم خلیلی برده نشده بود و فقط عنوان شده بود که همسر وی یکی از فیلمبرداران مطرح سینماست. ماه چهره خلیلی در مصاحبه ای اعلام کرده بود از آنجایی که خانواده اش ساکن لندن هستند تمام مراسم خواستگاری هنگام حضور وی در لندن به صورت کاملا سنتی و از طریق مجازی صورت گرفته است و خانواده ها به صورت همزمان تصاویر یکذیگر را با استفاده از وب کم مشاهده میکردند.


ماه چهره خلیلی نوه دختری هنرمند معروف مرحوم " پروین سلیمانی " است و 37 سال سن دارد. نام همسر خلیلی ابراهیم اشرفی است که این روزها به عنوان مدیر فیلمبرداری فیلم جدید «رضا کاهانی» مشغول کار است.


Admin بازدید : 139 پنجشنبه 1393/03/08 نظرات (0)

آنا نعمتی در نقش یک زن چینی +عکس

این نمایش برگرفته از دو داستان فولکلور چینی به نویسندگی رحمت امینی است که در اجرا نیز از سبک و شیوه تئاتر چین بهره گرفته است. بازیگران این نمایش آنا نعمتی، سیامک صفری و فرزین محدث هستند. این نمایش از صحنه ای پرتابل برخوردار است و بیشتر وقایع داستان روی یک گاری بزرگ اتفاق می افتد که بنا به اقتضای داستان کاربردهای مختلفی در نمایش دارد. آنا نعمتی که بیشتر به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته می شود چند سالی است که جذب تئاتر شده و تا کنون در نمایش‌هایی چون "چنگیز خان"، "مرغ سحر"، "سیزده" و "ناقوس ها برای چی‌ن به صدا در می آیند" به ایفای نقش پرداخته است.

Admin بازدید : 133 پنجشنبه 1393/03/08 نظرات (0)

 پست جالب ملیکا شریفی نیا در اینستاگرام +عکس

ملیکا شریفی نیا که با شوق بوی بارون و رانندگی در باران به دل جاده زده بود و بی نصیب هم نمونده بود؛ احساسشو با این پست زیباش با ما به اشتراک گذاشت:

از صبح گفته بود قول داده بود با هزار بدبختی منو به هواش از خونه بیرون کشونده بود! و یهو به زیباترین شکل ممکن اتفاق افتاد بالاخره بارون اومد! اون بارون بی نظیر و من با تمام وجود لذت بردم از بارونی که به خاطر اون بارید به خاطر من بارید و بیشتر به خاطر اینکه به قولش عمل کرد! می دونستم عمل می کنه شک نداشتم! بیخود نیست که بهترین رفیق دنیامه بیخود نیست.

 

 

Admin بازدید : 111 پنجشنبه 1393/03/08 نظرات (0)

 بازدید لیلا حاتمی و فاطمه معتمد آریا از غرفه ایران نوین فیلم+ تصاویر

در ادامه گزارش تصویری از بازدید لیلا حاتمی و فاطمه معتمد آریا از غرفه «ایران نوین فیلم» در جشنواره کن 2014 میبینیم.

لیلا حاتمی تنها داور ایرانی جشنواره فیلم کن از غرفه «ایران نوین فیلم» در بازار جشنواره کن بازدید کرد.فاطمه معتمدآریا هم حاتمی را همراهی می کرد. آنها در این دیدار در جریان فعالیت ها و فیلم هایی که در غرفه «ایران نوین فیلم» ارائه می شوند, قرار گرفت.

Admin بازدید : 237 چهارشنبه 1393/03/07 نظرات (0)

جدید ترین عکس های بازیگران ایرانی 93

تک عکس های جدید بازیگران زن 93

لیلا حاتمی

تک عکس های جدید بازیگران زن 93

فقیهه سلطانی

تک عکس های جدید بازیگران زن 93

لیلا برخورداری و امین زندگانی

تک عکس های جدید بازیگران زن 93

کمند امیر سلیمانی

تک عکس های جدید بازیگران زن 93

شهرزاد کمال زاده

تک عکس های جدید بازیگران زن 93

الناز شاکردوست

تک عکس های جدید بازیگران زن 93

بهاره افشاری

تک عکس های جدید بازیگران زن 93

آتنه فقیه نصیر و نگار عابدی

تک عکس های جدید بازیگران زن 93

تعداد صفحات : 7

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 647
  • بازدید ماه : 349
  • بازدید سال : 14,890
  • بازدید کلی : 1,508,778
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..