loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 330 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

سوخت این اتوبوس، که با چهل صندلی در سرویس حمل مسافر بین شهرهای بریستول و باث در غرب بریتانیا به کار گرفته شده، منحصرا از گاز بیومتان تامین می‌شود که بالا پردازش پسمانده غذایی و فضولات انسان به دست می‌آید.

اختراع اتوبوسی که با مدفوع انسان حرکت میکند! +تصاویر

از این اتوبوس با عنوان یک وسیله نقلیه دوستدار محیط زیست یاد شده است که می‌تواند مسافتی تا سیصد کیلومتر را با یک باک پر از گاز بیومتان بپیماید. این مقدار گاز حاصل فضولات تولیدی پنج نفر در طول یک سال است. شرکت اتوبوسرانی شهر تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب باث این اتوبوس را برای حمل مسافر بین مرکز شهر و فرودگاه شهر بریستول به کار گرفته است. گاز بیومتان مورد نیاز در تاسیسات پردازش فاضلاب شهر بریستول تهیه می‌شد که به شرکت آب و فاضلاب جنکو تعلق دارد که برای این وسیله نقلیه نام "بیوبوس" را انتخاب کرده است. محمد صدیق، مدیر شرکت جنکو گفته است که خودروهای گاز سوز نقشی مهم در بهبود کیفیت هوا در شهرهای بریتانیا ایفا می‌کنند اما بیوبوس این امتیاز را هم دارد که نیروی محرکه آن را خود مردم ساکن محل تامین می‌کنند و شاید بعضی از مسافران هم به تولید سوخت آن کمک کرده باشند.

سرویس بیوبوس هر ماه حدود ده هزار مسافر را جابجا خواهد کرد. یکی از مقامات محلی گفته است که این اتوبوس "در زمانی مناسب" به راه افتاده زیرا در نظر است سال آینده بریستول عنوان "پایتخت سبز اروپا" را دریافت کند. شرکت پردازش فضولات بریستول هر سال حدود ٧٥ میلیون متر فضولات و ٥٥ هزار تن پسمانده غذایی را پردازش می‌کند و در حال حاضر، هر سال ١٧ میلیون متر مکعب گاز بیومتان تولید می‌کند که برای تامین سوخت مورد نیاز ٨٥٠٠ خانه کافی است.

Admin بازدید : 432 پنجشنبه 1393/08/29 نظرات (0)

چهارمین دوره مسابقه ملکه زیبایی زنان مسلمان در اندونزی آغاز شد؛ اما برگزار کنندگان این مسابقه مدعی هستند که معیار قضاوت برای انتخاب "ملکه"، میزان پایبندی به ارزش‌های اسلامی است.

یباترین دختران مسلمان در مسابقه "ملکه زیبایی

یباترین دختران مسلمان در مسابقه "ملکه زیباییhttps://www.rozblog.com/usercp.php

یباترین دختران مسلمان در مسابقه "ملکه زیبایی

منبع:پارس

Admin بازدید : 343 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

یک جوان بیست و شش ساله در اقدامی باور نکردنی به یک مار آناکندا اجازه بلعیدن داد و پس از فیلم برداری از این اقدام، از شکم مار خارج شد. یک فیلم ساز که با لباس ویژه ای به منظور بلعیده شدن توسط مار آناکندا دوربینی در لباس خودش گذاشته بود تصاویری هولناک از این اقدام خود به ثبت رسانده است.

اقدام باورنکردنی یک جوان 26 ساله در شکم مار! +تصاویر


گفتنی است که این مار 30 فوت طول دارد و این نوع مارها قادر به بلعیدن حیواناتی مثل آهو وخوک و حیواناتی شبیه این موجودات هستند عرض شانه انسان برای بلعیده شدن توسط این نوع مار بدون آسیب دیدن بسیار پهن است و آنها ابتدا طعمه خود را زخمی یا مجروح می نمایند و سپس می بلعند این بسیار جالب است که پل رسلی 26 ساله توانسته بدون آسیب دیدن از این اقدام خود جان سالم به در برد.

اقدام باورنکردنی یک جوان 26 ساله در شکم مار! +تصاویر


Admin بازدید : 213 دوشنبه 1393/08/12 نظرات (0)

مدیر اجرایی شرکت اپل همجنس گرا بودنش را مایه افتخار و بهترین نعمت برای خود دانست.

به گزارش آلامتو به نقل از العالم، “تیم کوک” مدیر اجرایی شرکت اپل در مقاله ای در مجله “بلومبرگ بزینس ویک” از همجنس گرا بودن خود افتخار کرد و حتی آن را برای خودش یک نعمت دانست.

کوک با وقاحت تمام نوشت: بسیاری از مردم برای مدت های طولانی این بخش از هویتشان را در محل کار پنهان می کنند، اما میل جنسی من، بخش اساسی از زندگی خصوصی ام است و به همین دلیل، تصمیم گرفتم این میل را علنی بگویم زیرا پنهان سازی مانع از کمک به دیگران می شد.

به نوشته بلومبرگ بزینس ویک، این اولین بار است که کوک درباره میل جنسی خود سخن می گوید.

برپایه این گزارش، کوک سال گذشته از تصویب قانون فدرال در آمریکا به منظور حمایت از آن دسته از کارمندان که به خاطر میل جنسی شان با تبعیض مواجه اند، حمایت کرد.

Admin بازدید : 248 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

گروه تروریستی داعش با دادن پیشنهادی اغوا کننده به نوجوانی ۱۴ ساله ، درصدد فریب وی برای اجرای عملیات تروریستی در وین پایتخت اتریش برآمده است.

روزنامه تلگراف در شماره روز جمعه خود نوشت یک نوجوان ۱۴ ساله که مظنون به تلاش برای اجرای چند عملیات انفجاری در شهر وین پایتخت اتریش است ، پیشنهادی از سوی داعش برای گرفتن مبلغ ۲۵ هزار دلار در ازای انجام عملیات انفجاری دریافت کرده است.

پایگاه خبری ” رأی الیوم ” با اعلام اینکه مسئولان نام این نوجوان را فاش نکرده اند، افزود: او فرزند مهاجران ترک است که حدود هشت سال است در اتریش زندگی  می کنند.

ازجمله مهم ترین مراکزی که این نوجوان درصدد حمله به آن بوده است، ایستگاه وین ویستباهنوف است که یکی ازپرازدحام ترین مناطق در اتریش است و روزانه حدود ۴۰ هزار مسافر از آن استفاده می کنند.

Admin بازدید : 223 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

ابوبکر شکائو، رهبر گروه اسلام‌گرای بوکوحرام در یک نوار ویدئویی گفته است بیش از ۲۰۰ دختر مدرسه ای که در ماه آوریل گذشته (حدود هفت ماه پیش) توسط افراد بوکوحرام ربوده شدند، به دین اسلام گرویده‌اند و به عقد مردان درآمده‌اند.

رهبر بوکوحرام ادعای دولت نیجریه در این مورد را که دختران ربوده شده را آزاد خواهد کرد، تکذیب کرد.

بوکوحرام همچنین گفته است که با آتش‌بس موافقت نکرده است.

ابوبکر شکائو گفت بوکوحرام هیچ مذاکره‌ای با دولت نیجریه نداشته است.

بوکوحرام در ماه آوریل با ربودن ۲۱۹ دانش‌آموز دختر در شهری دورافتاده در شمال شرق نیجریه، خشم جامعه جهانی را برانگیخت.

رهبر این گروه تندرو در این ویدئو برای اولین بار تایید کرد که یک تبعه آلمان را در ماه ژوئیه ربوده است. تصور می شود این فرد معلم باشد.

دولت نیجریه می‌گوید مذاکرات با بوکوحرام در کشور چاد که همسایه نیجریه است، ادامه دارد.

ارتش نیجریه دو هفته پیش با بوکوحرام آتش‌بس اعلام کرد و گفت دختران ربوده شده به زودی آزاد خواهند شد.

تامی اولادیپو، خبرنگار بی‌بی‌سی در لاگوس می‌گوید بعد از اعلام آتش‌بس توسط دولت نیجریه، انتشار ویدئوی تازه بوکوحرام شرمساری بزرگی برای این دولت خواهد بود.

خشونت ها نیز همچنان ادامه دارد و روز جمعه نیز انفجاری مرگبار در این کشور رخ داد.

بوکوحرام از سال ۲۰۰۹ با دولت نیجریه در جنگ است. گفته می‌شود طی سال جاری میلادی، حدود ۲۰۰۰ غیرنظامی در این خشونت‌ها کشته شده‌اند.

Admin بازدید : 141 جمعه 1393/08/09 نظرات (0)

این قایق یا بهتر است بگوییم یک کشتی کوچک به دور از مدل‌های کلاسیک و قدیمی ساخته شده است؛ طول آن ۱۳۱ متر و ارتفاع آن ۶۰ متر است.

Star «استار» یک قایق لوکس و نوآورانه است که ساختار آن استاندارد نیست و شبیه به یک مثلث با بدنه‌ای به شکل منحنی و شیب‌دار به منظور دریانوردی طراحی شده است.

«استار» دارای ۸ ژنراتور است و داخل آن ۳۵۰۰ مترمربع است؛ این قایق بیش از ۸ طبقه دارد که از طریق ۴ آسانسور، طبقات در دسترس هستند.

طبقه بالای آن یک پلت فرم برای لذت بردن از دید پانورامایی دارد و مجهز به بالگرد است که می‌تواند ۳۶ نفر را در ۱۸ کابین جای دهد..ن

این قایق توسط استودیو طراحی ایتالیایی «لوبانوو» با همکاری شرکت معماران دریایی BMT طراحی شده است و در حال حاضر در حال مطالعه و آزمون است؛ قیمتی که برای این قایق در نظر گرفته شده است حدود ۵۰۰ میلیون دلار است.

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه+عکس

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه


Admin بازدید : 273 چهارشنبه 1393/08/07 نظرات (0)

زن اندونزیایی که یک سوسمار به دنیا آورده است+عکس

تحقیقات در خصوص زنی که سوسمار به دنیا اورده است شروع شده است.این خانم از سوی  اهالی روستا متهم به جادوگری شده است.
خانم “دبی نوباتونیس” 31 ساله که پس از 8 ماه بارداری سوسمار زاییده است توسط مقامات کشور اندونزی به تیم پزشکی سپرده شده است تا تحقیقات بیشتر در این خصوص انجام گیرد.
پزشکان چنین زایمانی را که خانم سوسمار بدنیا اورند خرافاتی بیش نمی دانند اما انها به دنبال دلیل منطقی برای این زایمان عجیب هستند. زایمان در روستای کنونتو در ماه می به وقوع پیوست.

زن اندونزیایی که یک سوسمار به دنیا آورده است+عکس

مردم خانم و خانواده اش را متهم به جادوگری نموده اند اما دکتر “مسی آتوپا”یکی از مقامات ارشد پزشکی شهر کوپانگ سیتی می گوید تیمی برای روشن شدن موضوع فرستاده شده است.تا کنون گزارشی از این تحقیق صادر نشده است.
دکتر اتوپا می افزاید اینکه انسانی گونه متفاوتی از جانداران را به دنیا بیاورد چیز بی معنی است و تا کنون همچنین چیزی اتفاق نیفتاده است.وی می افزاید ساکنان روستا و همچنین زن ماما بارداری خانم را تایید کرده اند.

گمان می رود پدیده “سودوسایسیس” یا توهم بارداری رخ داده باشد که خانم فکر می کند که باردار است اما در حقیقت چیزی وجود ندارد هر چند اکثر علائم بارداری محرز باشد.خانم لیدیا هلن وادو زن ماما در مرکز پزشکی کنونتو اظهار نمود که خانم جوان را دیده که سوسمار به دنیا اورده است.تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

گمان می رود پدیده “سودوسایسیس” یا توهم بارداری رخ داده باشد که خانم فکر می کند که باردار است اما در حقیقت چیزی وجود ندارد هر چند اکثر علائم بارداری محرز باشد.خانم لیدیا هلن وادو زن ماما در مرکز پزشکی کنونتو اظهار نمود که خانم جوان را دیده که سوسمار به دنیا اورده است.تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

Admin بازدید : 186 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

استاندار اصفهان گفت: تاکنون ۱۰ فرد مظنون در رابطه با حوادث اسیدپاشی استان دستگیر شده اند که پلیس درحال بازجویی از آنهاست.

رسول زرگرپور روز دوشنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه شایعات زیادی درباره اسیدپاشی اصفهان منتشر شده، افزود: شکی نیست که این شایعات از سوی دشمنان نظام با هدف برهم زدن امنیت و آسایش مردم سازماندهی و مطرح شده، لذا دستگاه امنیتی و قضایی استان بشدت با شایعه سازی، شایعه پراکنی و جو سازی ها برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه آخرین مورد اسیدپاشی در ۲۳ مهر ماه گذشته روی داد، تصریح کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی بخوبی توانسته اند آسایش و امنیت مردم اصفهان را تامین کنند.

زرگرپور اظهار کرد: دراین رابطه یک قرارگاه عملیاتی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت در نیروی انتظامی و ستادی نیز در دادگستری استان اصفهان برای پیگیری مسائل حقوقی این پرونده، تشکیل و فعال شده است.

وی، اسیدپاشی ها در اصفهان را بی ارتباط با مسئله حجاب دانست و گفت: پدر یکی از بانوان مجروح حادثه اسیدپاشی به مدت ۴۰ ماه سابقه حضور در جبهه دارد و برادر وی نیز جانباز می باشد و این فرد از خانواده بسیار متدینی است.

زرگرپور افزود: در عیادتی که از وی داشتیم، خانواده وی عنوان کردند ما بیش از آنکه ناراحت وضعیت فرزند خود باشیم، از اینکه این موضوع را به بدحجابی وی نسبت داده اند ناراحتیم، زیرا وی محجبه است.

پس از اتفاقات اسیدپاشی در اصفهان طی پنج روز گذشته، دشمنان نظام و انقلاب در فضای مجازی مردم را به اعتصاب و تجمع ترغیب کردند اما مردم اصفهان با بی توجهی به این پیام ها، پاسخ مناسب و قاطعی به جوسازی های ضد انقلاب و طراحان این توطئه ها دادند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه از ۱۵ شهریور تا ۲۳ مهر چهار مورد اسید پاشی در اصفهان گزارش شده، تصریح کرد: دو مجروح این حوادث در بیمارستان بستری و دو مصدوم دیگر نیز بصورت سراپایی درمان شدند.

وی به میزان سوختگی مجروحان اسیدپاشی اصفهان اشاره کرد و گفت: براساس اعلام منابع بیمارستانی، مورد آخر این اتفاق که در اصفهان بستری می باشد، خانمی به نام ‘ ا ‘ است که ۱۲ درصد دچار سوختگی شده، اما خانم ‘ج ‘ دیگر مصدوم این حادثه که درتهران بستری است بین ۲۰ تا ۲۶ درصد سوختگی دارد.

استاندار اصفهان توضیح داد: دو نفر دیگر که بصورت سراپایی درمان شده اند دچار سوختگی سطحی شده بودند که یکی از آنها نیز اعلام نکرده اسیدپاشی در کجا اتفاق افتاده است.

زرگرپور درعین حال تاکید کرد: نظام ما براساس قوانین اسلام و انسانیت پایه ریزی شده و حتی بروز یک مورد از اسیدپاشی عمدی در کشور به ویژه اصفهان درد آور است و قابل پذیرش نیست.

Admin بازدید : 149 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)
خواننده زیرزمینی که هفته گذشته جنجال زیادی در تمرین پرسپولیس به پا کرد، بعد از پیروزی رئال در ال کلاسیکو، این عکس ادیت شده را روی اینستاگرامش قرار داد.
امیر تتلو که این روزها تصمیم گرفته هر طور شده فوتبالیست شود، بعد از پیروزی رئال در ال کلاسیکو، این عکس ادیت شده را روی اینستاگرامش قرار داد و برای آن نوشت: من و كریس

همین الان یهویى !! والا انقدر خوشحال بود كه بازیو بردن سریع بعد بازى با هواپیما شخصیش راه افتاد اومد دنبالم ! الانم با هم رو هواییم :) شب بخیر

 

امیر تتلو در هواپیمای شخصی کریس رونالدو! + عکس

Admin بازدید : 144 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (1)
طیفی از نمایندگان مجلس شورای به دنبال تصویب طرحی تحت عنوان «طرح صیانت از قانون عفاف و حجاب» هستند. طرحی که در صورت تصویب آن در مجلس، زنان فاقذ حجاب شرعی تا ۱۰ میلیون تومان جریمه می شوند، کار زنان از ساعت ۱۰ شب تا ۷ صبح ممنوع می شود، یک سوم حقوق تا یک سال برای رعایت نکردن حجاب در دستگاه های اجرایی کم می شود و مدیر ساختمان های بزرگ در صورت اینکه تجهیزات ماهواره ای همسایگان را خبر ندهند محکوم به جزای نقدی می شوند.

این طرح که در هفته های گذشته در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده است و ۳۶ امضا از سوی طیفی از نمایندگان دارد که در آن چهره های معروفی همچون غلامعلی حداد عادل، روح‌الله حسینیان، غلامرضا مصباحی مقدم، مهرداد بذرپاش، ابراهیم کارخانه، زهره طبیب‌زاده، فاطمه آلیا، نیره اخوان بیطرف، لاله افتخاری ، حسن کامران و... دیده می شود.

اعلام وصول این طرح در مجلس شورای اسلامی در شرایطی است که سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس آن را دارای عناوین مجرمانه و تعیین مجازات دانسته و تاکید دارد که چنین طرحی الزاما باید در کمیسیون قضایی موردبررسی جامع قرار گیرد.

آنچه در ادامه در جدول زیر می آید جزيیات بندهای مهم این طرح است؛

ردیف

عنوان ماده

جزییات

1

تا 10 میلیون تومان جریمه برای بانوان فاقد حجاب شرعی

در یکی از مواد این طرح از نیروی انتظامی خواسته شده با بکارگیری نیروهای زن آموزش دیده در انظار و امکان عمومی به بانوان فاقد حجاب شرعی تذکر بدهد و زنانی که با پوشش غیرشرعی و نامناسب، عفت عمومی را جریحه‌دار می‌کنند ابتدا متعهد به شرکت در دوره های آموزشی و سپس محکوم به پرداخت جریمه نقدی از 2 تا 10 میلیون تومان کند.

همچنین در ماده یک این طرح هم آمده است «چنانچه راننده یا سرنشینان وسایل نقلیه اقدام به کشف حجاب، روزه خواری، مزاحمت برای نوامیس یا حرکات غیرمتعارف خلاف عفت عمومی» کنند باید یک میلیون ریال جریمه شوند و در صورت تکرار علاوه بر ۱۰ نمره منفی، وسیله نقلیه به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

2

ممنوعیت کار بانوان از 10 شب تا 7 صبح

 

طبق ماده پنج این طرح، اشتغال به کار بانوان در واحدهای صنفی باید با رعایت حرمت آن‌ها و پرهیز از اختلاط با مردان و در ساعات متعارف یعنی ۷ صبح تا ۱۰ شب باشد.

عدم رعایت از این ماده تخلف صنفی محسوب می‌شود و واحد صنفی متخلف از طریق نیروی انتظامی به مدت یک هفته و در صورت تکرار به مدت یک ماه تعطیل خواهد شد.

مشاغل پرستاری، پزشکی و مهمانداری هواپیما از شمول این ماده خارج است، ضمن آن که خاطرنشان شده اشتغال در ساعات شبانه برای مشاغلی که به خدمات بانوان نیاز دارند با دریافت مجوز از اماکن نیروی انتظامی مجاز است.

3

جزای نقدی مدیر ساختمانی که تجهیزات ماهواره ای همسایگان را خبر ندهد

نمایندگان امضا کننده این طرح در ماده ۷، نصب و تعمیر تجهیزات دریافت از ماهواره را ممنوع کرده‌اند و مرتکب را در مرتبه اول محکوم به پرداخت جزای نقدی و در صورت تکرار مشمول حبس دانسته‌اند.

مدیران ساختمان‌ها هم موظف هستند نسبت به جمع‌آوری تجهیزات مرکزی غیرمجاز ماهواره اقدام و به ساکنین تذکر کتبی بدهند.

در صورتی که تا یک ماه پس از تذکر به ساکنان اقدامی صورت نگیرد، مدیر ساختمان باید موضوع را به نیروی انتظامی گزارش کند. عدم تذکر به ساکنان آپارتمان‌ها و یا عدم ارسال گزارش به نیروی انتظامی موجب محکومیت مدیر ساختمان به جزای نقدی خواهد شد.

4

کسر یک سوم حقوق تا یک سال برای رعایت نکردن حجاب در دستگاه های اجرایی

در ماده دو این طرح با استناد به بندی از قانون تخلفات اداری که مجازات‌هایی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی در صورت رعایت نکردن حجاب اسلامی در نظر گرفته، تاکید شده است که هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری متخلفان را به توبیخ کتبی با درج در پرونده استخدامی محکوم خواهند کرد و در صورت تکرار، خاطیان به کسر حقوق و فوق العاده شغل یا عناوین مشابه حداکثر تا یک سوم از یک ماه تا یک سال محکوم می شوند.البته در تبصره آمده است که این قانون مانع از تعقیب کیفری خاطیان نخواهد شد.

طبق ماده سه این طرح تمامی دستگاه های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری موظف هستند ترتیبی اتخاذ کنند که ورود و حضور بانوان مراجعه کننده با رعایت حجاب شرعی باشد.درآمد ناشی از اجرای این قانون در اختیار نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت تا صرف برنامه‌های آموزش و تبلیغ حجاب و عفاف شود.


اسامی نمایندگانی که اعلام وصول این طرح را امضا کرده اند

ردیف

نام نماینده

گروه سیاسی

1

محمد دهقان

رهپویان

2

عطالله سلطانی صبور

اصولگرا

3

ابولقاسم خسروی

نزدیک به پایداری

4

حسن کامران

رهروان ولایت

5

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

پایداری

6

حسین نجابت

اصولگرایان

7

محمدرضا امیری کهنوج

اصولگرایان

8

روح الله حسینیان

پایداری

9

سید علی طاهری

نزدیک به پایداری

10

علیرضا سلیمی

رهروان ولایت

11

محمدحسین حسین‌زاده

اصولگرایان

12

محمد علی پورمختار

رهروان ولایت

13

غلامرضا مصباحی مقدم

رهروان ولایت

14

مهرداد بذرپاش

اصولگرایان

15

موسی غضنفرآبادی

رهروان ولایت

16

نصرالله پژمانفر

نزدیک به پایداری

17

ابراهیم کارخانه ای

اصولگرایان

18

عبدالکریم جمیری

اصولگرایان

19

سید شکرخدا موسوی

اصولگرایان

20

الهیار ملکشاهی

رهروان ولایت

21

محمدرضا آشتیانی

اصولگرایان

22

احمد امیرآبادی

اصولگرایان

23

محمد رزم

رهروان ولایت

24

میرهادی قره شید

 

25

مفید کیانی نژاد

رهروان ولایت

26

رجب رحمانی

اصولگرایان

27

سید محمد علی موسوی

رهروان ولایت

28

زهره طبیب زاده نوری

اصولگرایان

29

فاطمه آلیا

پایداری

30

غلامعلی حداد عادل

اصولگرایان

31

احمد سالک

اصولگرایان

32

عباس مقتدایی

نزدیک به پایداری

33

محمد سلیمانی

پایداری

34

نیره اخوان بیطرف

اصولگرایان

35

رضا صابری

اصولگرایان

36

لاله افتخاری

رهروان ولایت

Admin بازدید : 209 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

کنیزان و زنان حرمسرای خلیفه داعش و سایر اعضای این گروه تروریستی بر خلافتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار منتشره درباره وظایف جنگی که بر دوش آنها گذاشته شده است، دستور کاری بیش از زاد و ولد و خدمات پشتیبانی ندارند.

به گزارش تايباد اس ام اس به نقل از جام جم آنلاین ؛ امروز در شبکه های اجتماعی تصویری منتشر شد که گفته می شود عکسی دسته جمعی از زنان حرمسرای خلیفه خودخوانده داعش ابوبکر البغدادی است.

تبصره ای هم درباره عکس این زنان از سوی برخی فعالان این شبکه ها وارد شد مبنی بر اینکه تصویر مذکور متعلق به زنان تن داده به جهاد نکاح البغدادی است و نمی توان صفت کنیز را به آنان اطلاق کرد.

به هر روی، گذشته از نام و صفت اطلاقی به این زنان، حتی اگر تعلق آنها به شخص خلیفه موثق نباشد، بردگی جنسی این زنان امری محرز است.

تاکنونتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار زیادی در رسانه های جهان درباره بدعت قبیح جهاد نکاح در میان اعضای گروه تروریستی داعش منتشر شده است اما ظاهرا ورای همه اینتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار، بازگشت به رسم مذموم حرمسراهای پادشاهی و خلافتی به تدریج به یکی از مشخصه های تروریسم داعشی بدل می شود.

حرمسرای خلیفه داعش+ عکس

فروش زنان ایزدی و توسعه حرمسرا

شاید بعد از جهاد نکاح اعضای داعش با زنان پیوسته به این گروه، مساله ای که داعش را به راه انداختن حرمسرا تشویق کرد، جایزه ای بود که اعضای آن از ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده خود دریافت کردند. به گزارش ناظر حقوق بشر در سوریه روز ۳۰ آگوست (۸ شهریور ۱۳۹۳) البغدادی ۳۰۰ زن و دختر اسیر ایزدی را به جنگجویان خود در سوریه تحت نام غنیمت جنگی هدیه کرد.

بلافاصله بعد از این اقدام ابوبکر البغدادی، بازار خرید و فروش زنان ایزدی با عنوان کنیز در حاشیه شمالی حلب، الرقه و الحسکه سوریه داغ و متوسط قیمت خرید و فروش دختران و زنان ایزدی ۸ تا ۱۰ هزار دلار اعلام شد.

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، داعش همچنین در بسیاری از مناطق تحت کنترل خود از زنان و دختران ایزدی به عنوان سپر انسانی استفاده کرد.

اما صرفنظر از گرفتن زنان ایزدی به کنیزی عوامل دیگری از جمله پیوستن زنان و دختران از سایر کشورها از جمله کشورهای اروپایی به این گروه تروریستی در چارچوب جهاد نکاح و همچنین آنچه این زنان آن را «ایثار» می نامیدند در تقویت جریان بهره برداری هر چه بیشتر جنسی از زنان موثر بود.

حرمسرای خلیفه داعش+ عکس

علل گرایش دختران اروپایی به داعش

روزنامه اسپانیایی”لاوانگواردیا” با اشاره به گرایش دختران اروپایی به داعش نوشت:هم اکنون مراکز امنیتی در اروپا نگران موج بازگشت دختران و زنان حامله اروپایی تبار از پدران داعشی می باشند، که در چارچوب قوانین اروپایی فرزندانشان هم باید از تابعیت این کشورها برخوردار شوند.

این روزنامه اسپانیایی به نقل از دفتر فدرال حمایت از قانون اساسی آلمان نوشت : هم اکنون این پدیده به شکل قابل توجهی در حال گسترش است به نحوی که شاهد سفر شماری از دختران کم سن وسال به بهانه گذراندن تعطیلات در کشورهای خاصی هستیم اما بعد از آن با مدارک جعلی وارد کشور سوریه شده و در آنجا بعد از انجام اعمال منافی عفت تحت عنوان جهاد نکاح پرداخته وباردار به کشور خود باز می گردند.

در همین حال روزنامه التیمیو کلمبیا نوشت: شمار دقیق زنان یا «نامزدهای» خارجی در بین جنگجویان داعش مشخص نیست اما برآورد می شود که ۱۰ درصد کل جهادی های غربی را در دو کشور سوریه و عراق تشکیل دهند.

داعش و زنان پیوسته به آن، خود، نام «ایثار کننده» را به این دسته داده اند.

بر اساس این گزارش، ۶۳ زن فرانسوی به داعش در منطقه پیوسته اند که این میزان ۲۵ درصد کل زنان موسوم به جهادی را تشکیل می دهد به عبارت دیگر تعداد کل زنان مذکور از کشورهای اروپایی باید چیزی در حدود ۲۵۰ نفر باشد.

در این گزارش آمده است که انتظار می رود ۶۰ زن دیگر هم به زودی عازم قلمرو خلیفه خودخوانده شوند. در انگلیس انتظار می رود که ۵۰ زن در دایره داعش گرفتار شده باشند و گفته می شود از آلمان و اتریش به ترتیب ۴۰ و ۱۴ زن عازم سوریه و عراق شده باشند و وزارت کشور اسپانیا نیز از پیوستن ۶ زن اسپانیایی به این گروه تروریستی خبر داده است..

حرمسرای خلیفه داعش+ عکس

بردگان جنسی

گزارش التیمیو تصریح می کند که این زنان عمدتا از طریق شبکه های اجتماعی به عضویت داعش درآمده اند.

فراخوان البغدادی برای پیوستن زنان به داعش حاکی از دستورکار این گروه تروریستی برای زاد و ولد و افزایش جمعیت(تغییر ترکیب جمعیتی) در عراق و سوریه است، هر چند بسیاری از گزارش ها حاکی از پشیمانی تعداد زیادی از زنان پیوسته به داعش و افسردگی های شدید آنان در اثر اسارت در دست این گروه تروریستی است.

مصاحب شیراز یکی از کارشناسان کالج سلطنتی لندن گفته است که «جهادگران سنی، زنان را برای جنگ نمی خواهند بلکه برای آشپزی، نظافت و ارائه خدمات پشتیبانی! به آنها نیاز دارند و زنان مذکور ناچار به ازدواج با داعشی ها می شوند.

ادل بونت نویسنده التیمیو نیز می نویسد: خلافت داعش مانند القاعده هیچ نقش مشخصی در «جهاد» برای زنان قائل نیست، آینده زنان غربی حاضر در صفوف داعش مبهم و نامعلوم است و احتمالا به بخشی از یک حرمسرا به عنوان بردگانی جنسی مبدل شوند.

 

 

 

Admin بازدید : 137 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

روز گذشته خبر بازداشت یک فرد مشکوک در حوادث اخیر اصفهان توسط یک نهاد امنیتی منتشر شد و امروز اطلاعات جدیدی از این مرد به دست آمد که در جریان مسائل اخیر اصفهان با آرایش و لباس زنانه به تحریک افراد به بهانه اسیدپاشی می پرداخت.

علاوه بر آرایش زنانه و تحریکات عمومی «ب.م.ب» ،وجود لکه هایی بر روی دستان وی که احتمال می رود جای سوختگی باشد، شک و تردید ماموران امنیتی را نسبت به وی تقویت کرده است.البته این لکه های مشکوک در حال آزمایش است و فرضیه دست داشتن نامبرده در حادثه اسیدپاشی قطعی نیست.

از این فرد که «ب.م.ب» نام دارد، متولد ۱۳۵۲ و صاحب یک شرکت مستندسازی است، ادوات ارتباطی و جاسوسی کشف شده است.

بازداشت مرد زن نما در ارتباط با حادثه اسید پاشی اصفهان+عکس

این فرد که در تحریکات خود به بهانه اسیدپاشی در اصفهان، روی مساله ظلم به زنان تاکید داشته تاکنون دو زن را طلاق داده و در صدد ازدواج با زن سومی است که این زن وکیل برخی عوامل مرتبط با فتنه ۸۸ در اصفهان است

بازداشت مرد زن نما در ارتباط با حادثه اسید پاشی اصفهان+عکس

بازداشت مرد زن نما در ارتباط با حادثه اسید پاشی اصفهان+عکس

Admin بازدید : 99 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

سرکرده گروه تروریستی و تکفیری داعش با ارسال پیامی به عناصر خود در لبنان، آنان را به دلیل درگیری زودهنگام با ارتش این کشور سرزنش کرده است.
منابعی در شهر رقه در شمال سوریه اعلام کردند : ابوبکر بغدادی از افزایش فعالیت نیروهایش در لبنان بسیار نگران شده است، زیرا معتقد است که آنها زودتر از موعد با ارتش این کشور درگیر شده اند و برای حملات خود ابتدا باید به خوبی برنامه ریزی می کردند .

سایت خبری تحلیلی رأی الیوم به نقل از این منابع تأکید کرد که پیام بغدادی که معلوم نیست شفاهی بوده است یا مکتوب، حاکی است؛ نیروهای داعش در لبنان در مناطقی مانند عرسال و بقاع همچنان با ارتش لبنان درگیر هستند، و این درگیری‌ها زمانی آغاز شد که ارتش به صورت تصادفی یک عضو ارشد داعش به نام “عماد احمد جمعه” را دستگیر کرد .. و اخیراً نیز یکی دیگر از اعضای ارشد داعش به نام ابوالهدی احمد المیقاتی به دام ارتش افتاد، و  بغدادی معتقد است که نیروهایش در لبنان همچنان به اشتباه خود که درگیری با ارتش است، ادامه می‌دهند در حالی که باید پیش از اجرای حملات خود و تصرف شهر طرابلس به خوبی برنامه ریزی می‌کردند.

بغدادی درگیری نیروهایش با ارتش لبنان را بچگانه دانسته است.

این منابع اعلام کردند: همه سرکردگان عملیاتی داعش اخیراً نشستی را برگزار کردند که یکی از سرکردگان طرح “عقب کشاندن نیروها از شهر عین العرب سوریه و بسنده کردن به حفظ چند روستا برای تردد آزاد نیروها ” را پیشنهاد کرد .
منابع مذکور افزودند : احتمالاً این طرح تأیید شود هر چند برخی از سرکردگان عملیاتی داعش با آن مخالفند .

Admin بازدید : 85 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

پس از قرار گرفتن داعش در صدرتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار جهان و مشهور شدن این گروه یک شرکت شکلات سازی هم نام با این گروه در بلژیک مجبور به تغییر نام شد. شرکت مشهور شکلات سازی بلژیکی پس از آنکه ۹۱ سال با نام ISIS به فعالیت پرداخته است به دلیل یکسانی با نام لاتین گروه تروریستی داعش تغییر نام داد.

مدیر این شرکت اعلام کرد که پس از قرار گرفتن داعش در صدرتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار جهان و مشهور شدن این گروه در زبان انگلیسی با نام اختصاری ISIS این شرکت با کاهش شدید فروش محصولات خود مواجه شده است و با توجه به این مساله مجبور به تغییر نام خود شده است.

این شرکت اعلام کرده که نام ISIS رابه دلیل نام نقل‌های بادامی و ورقه‌های کاکائو به همین نام برای فروشگاه خود انتخاب کرده بود.

گرفتاری‌ که داعش برای یک شرکت شکلات سازی درست کرد+عکس

داعش در زبان انگلیسی با نام اختصار ISIS شناخته می‌شود و این شرکت مشهور شکلات سازی بلژیک را که سالانه ۵ هزار تن شکلات تولید می‌کند را مجبور به تغییر نام و برند ۹۱ ساله خود کرده است...خخ

منبع:ابنا

Admin بازدید : 121 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)
مراسم تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پنج شنبه با حضور گسترده مردم تهران از مقابل دانشگاه تهران تشییع شد.
 

خبرگزاری مهر: مراسم تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پنج شنبه با حضور گسترده مردم تهران از مقابل دانشگاه تهران تشییع شد.

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی 93

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

 تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

Admin بازدید : 99 چهارشنبه 1393/07/30 نظرات (0)

به نقل از نشریه دیلی‌تلگراف، مونیکا لوینسکی کارمند سابق کاخ سفید که ماجرای رسوایی جنسی وی با بیل کلینتون، رئیس جمهوری اسبق آمریکا منجر به یک بحران بزرگ برای دولت این کشور شد، در سخنانی اعلام کرد که عاشق کلینتون بوده است. بنا به گفته وی "زمانی که کلینتون با چشمانی گریان در مورد این رسوایی که به تحقیر جهانی او منجر شد،‌ توضیحات خود را ادا می‌کرد عاشق وی شده بود."  لوینسکی با انتقاد از فرهنگ غلط حاکم بر اینترنت اعلام کرد که وی "اولین شخصی است که حیثیت وی از طریق اینترنت به طور کامل و در سطح جهان بر باد رفته است." وی که در مجمعی از فعالان اقتصادی که توسط مجله فوربز برگزار شده بود سخنرانی می‌کرد، گفت: "زمانی که من 22 ساله بودم عاشق رئیسم شدم، اما رئیس من رئیس جموری ایالات متحده بود."

..

به گفته لوینسکی: "ما روابط خود را در سال 1995 آغاز کردیم که تا دو سال ادامه یافت. و در آن زمان، این (رابطه) همه چیز من بود. من فکر می‌کنم بتوانم اینگونه عنوان کنم که (آن دوران) برای من به مثابه حبابی طلایی بود. اما بخش بد آن علنی شدن این موضوع بود."

لوینسکی در زمانی که روابطی پنهانی خود را با رئیس جمهوری آمریکا آغاز کرد یک کارآموز در کاخ سفید بود و زمانی که این ماجرا در همه جا پیچید یک فرد 25 ساله شده بود. پوشش خبری گسترده و وحشتناک این رسوایی جنسی در زمانی رخ داد که وبگاه‌های پخش شایعات اینترنتی نیز به تازگی راه‌اندازی شده بود و به گفته لوینسکی "این پدیده ویروس‌مانند، اولین لحظه واقعی خلق «رسانه‌های اجتماعی» بود." وی در این سخرانی اعلام کرد که قصد دارد زندگی خود را وقف تغییر فرهنگ اینترنتی کند به طور روزمره و عادی حیثیت افراد را در انظار عمومی بر باد داده و آن‌ها را تحقیر می‌کند.

لوینسکی هرچند طی دهه گذشته خارج از عرصه عمومی بود اما اخیرا گام‌هایی را برای بازگشت به صحنه عمومی برداشته و به عنوان یک ستون‌نویس برای مجله ونیتی‌فیر فعالیت خود را آغاز کرده است. وی همچنین روز دوشنبه به شبکه توئیتر پیوست و طی تنها چند ساعت پس از اولین پیام خود بیش از 16 هزار عضو این شبکه دنباله‌روی او شدند.

Admin بازدید : 153 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

 «احمد محمدی» روز دوشنبه تعداد مراجعین ناشی از اسید پاشی که به تنها بیمارستان تخصصی سوانح سوختگی اصفهان در ماه مهر امسال مراجعه کرده اند در مجموع چهار نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد، دو نفر بصورت سرپایی درمان و مرخص و دو نفر دیگر بستری شدند.

وی دو نفر بستری شده را خانم «س. ج.» 25 ساله و مجرد و خانم «م. ا.» 28 ساله متاهل اعلام کرد.

وی درباره مصدومیت نفر نخست (س.ج.) گفت: این خانم شب چهارشنبه در محدوده میدان بزرگمهر و ورودی خیابان مشتاق اصفهان هنگامی که سوار بر خودروی خود در کنار خیابان مشغول صحبت با تلفن همراه بوده مورد سو قصد با حمله اسیدپاشی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: فرد مصدوم به دلیل شوک وارده و سوختگی چشم نتوانسته مهاجم یا مهاجمان را رویت کند.

محمدی با بیان این که بر اثر اسیدپاشی به این خانم ، دو چشم وی آسیب جدی دیده است افزود: با وجودی که تیم حاذق و مجرب چشم پزشکی در اصفهان حاضر به درمان این دختر بود اما پدرش اصرار بر بردن وی به تهران یا حتی خارج از کشور برای درمان داشت.

وی تصریح کرد: چشم پزشکان پس از معاینه وی اعلام کردند که مدتی باید صبر کرد تا التهاب چشمان وی رفع و دوران درمان طی شود اما پدرش به ترخیص وی رضایت داد.

به گفته محمدی بر اساس اطلاعاتی که به وی رسیده تاکنون یکی از چشمان این خانم تخلیه شده است.

فرد دومی که در ماه جاری مورد حمله با اسیدپاشی قرار گرفته و در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری شده، خانم م. ا. است که به مدت دو سال در قالب طرح کاد مامایی را در یکی از مراکز درمانی شهرستان نائین مشغول بکار بوده و اخیرا این دوره را به اتمام رسانده است.

وی نیز چهارشنبه شب، 23 مهر امسال در خیابان «مهرداد» اصفهان که یکی از معابر پرترافیک این شهر بشمار می آید زمانی که سوار بر خودروی خود بوده مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفت.

مدیر بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان با بیان این که این خانم هنوز در شوک بسر می برد گفت: وی اکنون در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است و سمت چپ صورت و چشم چپش آسیب دیده است.

محمدی افزود: چشم پزشکان اعلام کرده اند که شانس درمان چشم این خانم 50 درصد است.

دو نفر دیگر که مهر امسال بدلیل اسیدپاشی به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان مراجعه کردند خانم ها «م . آ.» و «ز.ج .» هستند.

مدیر بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان درباره مصدومیت «م.آ.» گفت: این فرد روز پنجم مهر امسال به دلیل سوختگی جزئی و سطحی در دست، گردن و صورت به این بیمارستان مراجعه کرد و بصورت سرپایی درمان شد.

محمدی با بیان این که این خانم دلیل سوختگی با اسید را به ما اعلام نکرد افزود: وی ابتدا به بیمارستان فیض اصفهان که بیشتر برای مسایل چشم پزشکی است مراجعه کرده بود اما از آنجا به بیمارستان سوانح سوختگی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: بر اساس اطلاعاتی که به ما وی به پزشک قانونی مراجعه و شکایت کرده و بنظر می آید دلیل این اسیدپاشی، شخصی بوده است.

وی درباره مصدوم چهارم گفت: این زن، تبعه افغاستان ساکن در اصفهان است که به صورت بسیار جزئی و سطحی از ناحیه چانه صورت روز 22 مهر امسال مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود.

محمدی با بیان این که این زن تبعه افغان نیز بصورت سرپایی درمان شد خاطرنشان کرد: بنا به گفته خودش، یک زن افغانی 40 تا 50 ساله که به درب منزل آنها مراجعه کرده بود عامل اسیدپاشی است.

وی اضافه کرد: به نظر می آید دلیل اسیدپاشی به این تبعه افغانی، مسائل شخصی و خانوادگی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا که ممکن است مصدومان احتمالی حوادث اسیدپاشی به مراکز درمانی دیگری مراجعه کرده باشند گفت: اگر مشکل بیمار، مساله سوختگی باشد همه مراکز و بیمارستان ها این موارد را فقط به این بیمارستان ارجاع می دهند.

وی تصریح کرد: ممکن است فردی بدلیل سوختگی جزئی و سطحی با اسید به نزد یک پزشک در مطب خصوصی مراجعه و خود را درمان کند.

مدیر بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان تعداد کل افراد بستری شده در این بیمارستان به دلیل اسیدپاشی در سال جاری را سه نفر اعلام و اظهار کرد: دو نفر از این بستری شدگان، قربانیان اخیر هستند و یک مرد نیز در ماه های نخست امسال بدلیل اسیدپاشی در این مرکز بستری بود.

محمدی، بیشترین دلیل موارد اسیدپاشی که در سال های گذشته به این بیمارستان مراجعه کرده اند را مسایل خانوادگی دانست و گفت: مواردی نیز بوده که در صنایع اتفاق افتاده است.

وی درباره سوختگی با اسید خاطر نشان کرد: میزان سوختگی به غلظت و ماندگاری اسید روی بدن بستگی دارد به طوری که هرچه این دو عامل بیشتر باشد سوختگی نیز بالاتر است.

وی تاکید کرد: تا زمان حضور اورژانس باید آب روان روی محل سوختگی با اسید ریخته شود.

مدیر بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان تاکید کرد: این مرکز آموزشی درمانی یکی از بهترین و قوی ترین مراکز درمان سوختگی در کشور است بطوریکه ما مراجعه کنندگان زیادی نیز از 12 استان دیگر داریم.

محمدی در پایان تاکید کرد که در دو سه روز گذشته هیچ مورد جدیدی از اسیدپاشی به این بیمارستان گزارش یا ارجاع نشده است.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا، اکنون فقط خانم م. ا. در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری است و تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.

در چند هفته اخیر مطالبی درباره حوادث اسیدپاشی در اصفهان منتشر شده است و مسئولان استان نیز بر پیگیری این موضوع و شناسایی عوامل آن تاکید کرده اند.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی نیز امروز دوشنبه از دستگیری چهار نفر از مظنونان حوادث اسیدپاشی در اصفهان خبرداد.

«مرتضی میرباقری» در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: موضوع اسیدپاشی های اخیر در اصفهان توسط وزیر کشور و استاندار اصفهان بررسی شده و در حال حاضر سه تا چهار نفر از مظنونان این حادثه دستگیر شده اند.

وی ادامه داد: اکنون هیچ نگرانی از لحاظ امنیتی در سطح استان اصفهان وجود ندارد و با موضوع اسیدپاشی به بهترین شکل برخورد شده است.

استان اصفهان دارای حدود پنج میلیون نفر جمعیت است که حدود دو میلیون نفر از آنها در کلان شهر اصفهان زندگی می کنند.

Admin بازدید : 89 دوشنبه 1393/07/28 نظرات (0)

«آلیسا کارسون» دختر 13 ساله اهل لوئیزیانا در حال گذارندن دوره آموزشی در ناسا برای آمادگی سفر به مریخ است. سفر به سیاره سرخ برای این دختر نوجوان چیزی بیش از یک رویای دور و دراز است؛ وی قصد دارد بعنوان نخستین انسان قدم بر سطح سیاره سرخ بگذارد.

«آلیسا کارسون» تنها فردی است که موفق به حضور در تمامی سه اردوی فضایی ناسا شده است.

ناسا نیز توجه ویژه‌ای به آلیسای 13 ساله داشته و دوره‌های آموزشی خاصی برای وی ترتیب داده است که طی 9 سال، این دختر نوجوان را برای فضانورد شدن آماده می‌کند.

«پل فورمان»، سخنگوی ناسا تأکید کرد: «آلیسا» دوره‌های آموزشی و تمرینات را به خوبی طی می‌کند و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک به یک فضانورد واقعی تبدیل شود.

یادگیری علوم فضایی در کنار دوره‌های زبان اسپانیایی، فرانسوی و چینی بخش دیگری از آموزش‌هایی است که برای نخستین مسافر احتمالی مریخ در نظر گرفته شده است.

«آلیسا» از فضانورد شدن بعنوان نخستین اولویت شغلی خود از ابتدا سخن گفته و خاطرنشان می‌کند: دوست دارم به مریخ سفر کنم؛ این سیاره جایی است که تاکنون پای هیچ انسانی به آن نرسیده است.

سفربه سياره مريخ

Admin بازدید : 97 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

وی دومین مرد چینی می باشد که به خاطر داشتن تومور صورتش اویزان شده است. هوانگ چاننکائی تا کنون چند بار جراحی صورت انجام داده و چند کیلویی از وزن صورتش را کم نموده است تا بتواند زندگی نرمال خود را سپری نماید. مرد 37 ساله مبتلا به عارضه نوروفیبروماتوسیس یا مرد فیلی است. او در هنگام خوابیدن و غذا خوردن همواره با مشکلاتی روبروست.

مردی با صورت آویزان +تصاویر

تومور مدت 30 سال است که صورت وی را دربرگرفته است. خانواده به علت مشکلات اقتصادی قادر به درمان وی نبوده اند. مدتی در سیرک کار می نمود و سپس با کمکهای دولتی قسمتی از تومور وی جراحی شد. پزشکان بیمارستان فودا توانستند 21 کیلو تومور را از صورت وی جدا نمایند. وو بینگوئی پزشک جراح وی می گوید تا کنون توموری به این درشتی را ندیده است. وی می افزاید داخل تومور پر از خون بوده و سیلی از خون هنگام جراحی براه افتاده است.

Admin بازدید : 143 یکشنبه 1393/07/20 نظرات (0)

به گزارش نیویورک پست، وب سایت "تایمز دولت اسلامی"نزدیک به گروه داعش با انتشار تصاویر العبسی 10 ساله اعلام کرد که او به همراه پدرش دو هفته پیش در حملات هوایی آمریکا به سوریه کشته شده است. العبسی که از او با عنوان " بچه جنگنده " داعش نام برده می شد به همراه پدرش به تروریست های داعش پیوسته بود. او اعلام کرده بود که آرزو دارد یک عامل انتحاری شود که با خودروی پر از مواد منفجره عملیات تروریستی انجام دهد.

هلاکت جوانترین عضو داعش +تصاویر

Admin بازدید : 201 شنبه 1393/07/19 نظرات (0)

ابوبکر البغدادی در این نوار صوتی که خطاب به عناصر داعش ایراد شد، گفت: منطقه در انتظار رویارویی بزرگ یعنی مبارزه ما با نیروهای غربی به فرماندهی آمریکا باشد.

وی خطاب به دیگر گروههایی که با داعش می جنگند گفت: به دولت اسلامی بپیوندید و توبه کنید(!).

وی حاکمان عرب را متهم کرد که به بهانه مبارزه با تروریسم، امت اسلام را فروخته‌اند و به همکاری با حاکمان صلیبی که در پی غارت امت اسلام هستند روی آورده اند.

البغدادی آمریکا را حامی صلیبیان دانست و هشدار داد نبرد داعش با این کشور نبردی نامحدود خواهد بود.

این دومین نوار صوتی ابوبکر البغدادی است که به رسانه ها رسیده است. او پیش از این در مسجد جامع کبیر موصل سخنرانی کرده بود و این بار نیز سخنانش را از طریق نواری ضبط شده منتشر کرده است.

در این خبر درباره صحت این نوار آمده است، این نوار به "ابوبکر البغدادی" منتسب شده است.

Admin بازدید : 712 یکشنبه 1393/04/22 نظرات (0)

این تصویر را می توان از شرم آورترین تصاویر قرن دانست. تصویری که تا ابد در کارنامه رژیم نژادپرست اسرائیل باقی خواهد ماند.  Allan Sorensenor یک خبرنگار دانمارکی این تصویر رو از شهر سدروت اسرائیل روی توئیترش منتشر کرده و نوشته که مردم اینجا انگار که بخواهند فیلم سینمایی تماشا کنند، صندلی گذاشته اند و بمباران غزه را تماشا می کنند.

Admin بازدید : 483 یکشنبه 1393/04/22 نظرات (0)

رسانه هاي عربي با انتشار تصويري اين زن که «سجي الدليمي» نام دارد، مدعي شدند که او همسر «أبوبکر البغدادي» سرکرده گروهک تروريستي – تکفيري «دولت اسلامي عراق و شام» موسوم به "داعش" است. اين رسانه هاي عربي در مطلب خود تحت عنوان «سجي الدليمي؛ همسر خليفه مسلمانان» نوشتند: شايد بسياري از افراد ندانند که خانم «سجي حميد الدليمي» همسر «أبوبکر البغدادي» است. نام وي چندي پيش در ليستي که از سوي گروهک تروريستي "جبهة النصرة" براي آزاد شدن به حکومت سوريه ارائه شد، وجود دارد.

..

رسانه هاي عربي در ادامه افزودند: بعد از ماجراي گروگانگيري تعدادي از زنان کشيش در شهر "دير معلولا" در سوريه، "جبهة النصرة" با ارسال ليستي از زنان وابسته به اين گروهک، خواستار آزادي آنان شد تا در مقابل زنان کشيش را آزاد کند. نام «سجي الدليمي» نيز در ليست زنان "جبهة النصرة" بود. اين رسانه هاي عرب زبان همچنين افزودند: مدتي بعد تبادل ميان طرفين با موفقيت انجام شد. حدود سه ماه بعد از آزاد شدن آنها، «أبومعن السوري» از رهبران "جبهة النصرة" با انتشار مطلبي در صفحه شخصي خود در سايت تويتر فاش کرد که يکي از زنان آزاد شده «سجي الدليمي» نام داشته که همسر «أبوبکر البغدادي» است که بعد از آزاد شدن، "جبهة النصرة" براي او و سه فرزندش خانه اي تهيه کرد تا در امنيت به سر ببرند.

Admin بازدید : 493 شنبه 1393/04/14 نظرات (0)

گروه تروریستی داعش ساکنان استان نینوا در شمال عراق را به فروش همسران، دختران و خواهران خود به تروریست های این گروه مجبور کرد. گروه تروریستی داعش اعلام کرده است ساکنان نینوا برای تکمیل جهاد نکاح باید زنان ، خواهران و دختران خود را در ازای یک میلیون دینار عراقی معادل 800 دلار در اختیار تروریست های این گروه قرار بدهند.اثمار الشطری عضو کمیساریای عالی حقوق بشر با اعلام این خبر خاطر نشان کرد ساکنان موصل مجبور شده اند دختران ، زنان و خواهران خود را در اختیار گروه تروریستی داعش قرار دهند تا تحت عنوان جهاد نکاح مورد تجاوز جنسی قرار گیرند.

..

الشطری به نقل از شاهدان در موصل گفت گروه تروریستی داعش به ساکنان موصل اعلام کرده است در مقابل دریافت 800 دلار باید زنان خود را اختیار تروریست ها برای جهاد نکاح قرار دهند .عضو کمیساریای عالی حقوق بشر تاکید کرد پول هایی که گروه تروریستی داعش خرج می کند همان پول هایی است که در تصرف موصل و غارت بانک های این شهر در اختیار تروریست ها قرار گرفته است .

Admin بازدید : 231 جمعه 1393/04/13 نظرات (0)

دختری بعد از زورگیری از یک خانم میانسال در آرایشگاه و سرقت طلاجات وی در شهرستان خرم آباد استان لرستان، با سرعت العمل ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

سرهنگ قدرت الله دالوند رییس پلیس آگاهی استان لرستان گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس آگاهی و با اعلام اینکه یک خانم با همدستی مردی وارد آرایشگاه وی شده و پس از مجروح ساختن وی با ضربات چاقو اقدام به سرقت 5 حلقه النگو، یک رشته گردنبند و یک جفت گوشواره کردند، سریعا موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: ماموران موفق به شناسایی دو زورگیر در شهرستان خرم آباد استان لرستان شدند و در یک عملیات ضربتی دختر زورگیر را به همراه همدستش دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان لرستان گفت: خانم زورگیر به هویت «ساغر» 25 ساله به جرم خود با همدستی یک پسر جوان اعتراف کرد. تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر جرائم ساغر کماکان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.

Admin بازدید : 185 جمعه 1393/04/13 نظرات (0)

گروهک تروریستی داعش تردد زنان بدون محرم را در موصل ممنوع کرد. محمد یونس عضو شورای اعیان در استان نینوا، به خبرگزاری عراق القانون گفت: داعش، برای محدود کردن آزادی های زنان، دادگاه ویژه زنان تشکیل داده و آرایشگاه های زنانه و فروشگاه های لباس زنانه را تعطیل و برای خروج زنان، ساعت مخصوص تعیین کرد. وی افزود: یکی از مقررات وضع شده توسط تروریست های داعش، ممنوعیت خروج زنان از منزل بدون محرم است. داعش تأکید کرده زنانی که از این قوانین تخلف کنند، محاکمه و سنگسار می شوند.

..

خبرگزاری عراق القانون نوشت: تروریست های داعش، پیش از این نیز، همه مردم موصل را به شرکت در نماز جمعه پشت سر یکی از تروریست های تبعه افغانستان فراخوانده و تاکید کرده بود کسانی که در این نماز جمعه حاضر نشوند، شلاق می خورند.

Admin بازدید : 139 پنجشنبه 1393/04/12 نظرات (0)

پسر مقیم آمریکا به خاطر دختر مورد علاقه‌اش ایستگاه مترو را به هم زد. صدای فریاد‌های پسر جوان در ایستگاه مترو پیچیده بود. آن‌قدر عصبانی بود که حتی ماموران مترو نیز حریف نمی‌شدند. تنها یک راه وجود داشت تا جلوی عربده‌کشی‌های پسر جوان گرفته شود آن هم دست به کار شدن پلیس بود.

ساعت ۱۹:۴۰، چهارم تیرماه ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از یک مورد درگیری روی سکوی شمالی ایستگاه متروی شمالی تهرانپارس مطلع شدند. ماموران جهت همکاری با عوامل حراست متروی تهرانپارس بلافاصله به محل رفتند. با حضور ماموران در ایستگاه مترو و آغاز بررسی‌های پلیسی و تحقیق از عوامل حراست ایستگاه مشخص شد، پسر جوانی ناگهان وارد حریم ریلی مترو شده و شروع به عربده‌کشی، ایجاد رعب و وحشت و بر هم زدن نظم عمومی کرده است.
 مسئولان مترو هم با دیدن این صحنه بلافاصله برق را قطع کرده و ماجرا را به نیروهای حراست اطلاع داده‌اند. این درحالی بود که این کار پسر جوان باعث ازدحام جمعیت و تأخیر در حرکت قطارها شده بود.

..

در ادامه ماموران در اقدامی ضربتی متهم را بازداشت کردند و از داخل تونل بیرون آوردند و او را به اتاق حراست منتقل کردند. متهم وقتی در اتاق حراست در مقابل ماموران قرار گرفت، خود را آرمان ۲۶ساله معرفی کرد و گفت: من ۱۶‌سال است که در آمریکا زندگی می‌کنم و به خاطر ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام به ایران آمده‌ام. امروز او را در ایستگاه مترو پیدا کردم ولی او به درخواست من جواب رد داد و من نیز دست به چنین اقداماتی زدم. سپس دختر مورد علاقه آرمان که نازنین نام داشت به اتاق حراست دعوت شد. دختر جوان نیز با تأیید گفته‌های آرمان به‌عنوان شاهد به همراه پسر تبهکار به کلانتری منتقل شد. سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس با تأیید این خبر، گفت: پس از تشکیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا فرستاده شد.

Admin بازدید : 129 جمعه 1393/04/06 نظرات (0)

گروه جنایتکار تکفیری-بعثی در شهر موصل عراق اهالی 18 تا 50 سال را وادار می کند تا به این گروه تروریستی ملحق شوند.

به گزارش «تیک» به نقل از الغد پرس، گروه تکفیری-بعثی روز پنج شنبه اعلام کرد خدمت نظام وظیفه برای اهالی 18 تا 50 ساله شهر موصل الزامی است و تهدید کرد هرکس به این گروه جنایتکار ملحق نشود به قتل خواهد رسید.

"عبد الكريم مهنا" عضو مجلس اعیان موصل گفت:گروه های وابسته به تروریست های تکفیری از طریق سربازی اجباری تلاش می کنند تا اهالی شهر موصل را به این گروه جنایتکار ملحق کنند.

وی گفت تروریست های تکفیری-بعثی در شهر موصل اعلامیه هایی منتشر کرده اند که در آن از اهالی این شهر خواسته شده است که به صفوف آنها ملحق شوند و این گروه تروریستی افراد 18 تا 50 سال را وادار به این کار می کند در حالی که کسانی را به این گروه تروریستی ملحق نمی شوند تهدید به قتل می کند.

منبع:تیک

Admin بازدید : 147 چهارشنبه 1393/03/28 نظرات (0)

"اندینا آرلانو فلیکس" اولین زنی است که گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر با نام تی جوانا را رهبری می کند. این گروه یکی از خشن ترین و قدرتمند ترین گروه های مواد مخدر در مکزیک است که با بسیاری از کشورهای جنوبی و مرکزی آمریکا در ارتباط است. این گروه بیشتر در قاچاق کوکائین و دیگر مواد مخدر فعالیت می کند و این مواد را به آمریکا می فرستد. این تنها عکس موجود از خطرناک ترین زن قاچاقچی دنیاست.

...

این زن مکزیکی سرپرست و مغز متفکر این گروه است که چندی پیش یکی از نشریات این کشور به زندگی نامه وی پرداخت و اعلام کرد که وی به اسم هایی مثل "لاجفا"، "لامادرینا" و یا "لانارکومامی" شهرت دارد. بر اساس گزارش ها، وی همچنین تجهیزات و مقدمات پول شویی را در این گروه فراهم می آورد.

Admin بازدید : 121 چهارشنبه 1393/03/28 نظرات (0)

توریست ایرانی هنگام خرید در یكی از فروشگاه‌های لباس استانبول تركیه، به دلیل رعایت نشدن نكات ایمنی ، به داخل راه‌پله سقوط كرد و بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. فرانک برای گردش همراه یک تور به استانبول رفته بود که به دلیل سهل انگاری کارکنان فروشگاه به راپله سقوط کرد و پس از دو روز جان خود را از دست داد.

...

برادر فرانك كه علی‌رضا نام دارد و بعد از حادثه خودش را به استانبول رسانده، به خبرنگار مهرگفت: خواهرم هفته گذشته با یك تور مسافرتی راهی تركیه شد. او شامگاه شنبه، همراه دوستانش وارد فروشگاه لباس 313 شد و در حالی كه مشغول انتخاب لباس بود، ناگهان زیرپایش خالی شد و به داخل راه‌پله‌ای كه میان بسته‌های لباس پنهان بود سقوط كرد. فرانك در حالی‌كه سرش براثر اصابت به پله‌ها به شدت آسیب‌دیده بود، به یكی از بیمارستان‌های مجهز منتقل و از سوی تیم‌پزشكی تحت عمل جراحی قرار گرفت. تلاش‌های تیم پزشكی برای نجات وی ثمری نداشت تا این كه فرانك عصر روز دوشنبه روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.
علی‌رضا ادامه داد: به دنبال وقوع حادثه متوجه شدم كه تور مسافرتی كه خواهرم با آن به گردش آمده اصلا بیمه ندارد و  این در حالی است كه هزینه‌های درمان بسیار گران است. مسوولان فروشگاه هم در این مدت در بیمارستان حاضر نشدند. وی ادامه داد: ایرانیان مقیم و كنسولگری ایران درتركیه با ما نهایت همكاری را داشتند. در حال حاضر پلیس دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بررسی کرده و  مشغول تنظیم شكایت علیه مدیران فروشگاه هستیم.

منبع:مهر

Admin بازدید : 331 سه شنبه 1393/03/27 نظرات (0)

دختر صدام دیکتاتور معدوم عراق اعلام کرد، از "پیروزی های" عمویش عزت الدوری (معاون اول سابق صدام) و دیگر عناصر مسلح در عراق بسیار شادمان است. این ابراز شادمانی "رغد" در مصاحبه تلفنی با روزنامه "الشرق الاوسط" چاپ لندن، به دلیل نقش عزت ابراهیم الدوری و گروه تروریستی موسوم به "ارتش طریقت نقش بندیه" در بحران اخیر عراق و جنگیدن او در کنار عناصر داعش ابراز صورت گرفته است.


وی خاطرنشان کرد که جزئیات تحولات عراق را لحظه به لحظه پیگیری میکند. وی با این حال مدعی شد که هیچگونه فعالیت سیاسی ندارد. دولت عراق رغد صدام و مسؤولان سابق رژیم منحل بعث را در فهرست افراد تحت تعقیب بین المللی قرار داده است؛ ولی دولتهای عربی توجهی به این فهرست ندارند و شماری از آنان همچنان در چند کشور عربی در حال فعالیت هستند.

Admin بازدید : 158 جمعه 1393/03/16 نظرات (0)

امید نوشت: در برنامه ورزش از نگاه 2 که چهره هایی همچون حسن روشن، پرویز مظلومی، حمید درخشان و حسین عبدی حضور داشتند وقتی برنامه در حال پخش بود میهمانان و مجری درباره اینکه باید به تیم ملی امیدوار بود و می​شود از نیجریه و بوسنی امتیاز گرفت حرف می​زدند و از لزوم حمایت از تیم ملی می​گفتند اما زمانی که برنامه برای پخش آیتم مصاحبه با سفیر نیجریه آماده شد مجری و مهمانان فکر کردند میکروفون​ها قطع شده اند، در حالیکه میکروفون​ها باز بود و میهمانان حرف از این می​زدند که ایران مقابل بوسنی کیسه گل است و مسی در بازی مقابل ایران آقای گلی اش را قطعی می​کند و نیجریه سوراخ سوراخمان می​کند!

اینگونه برخورد صدا و سیما مصداق بارز توهین به شعور مخاطبین خود است.

Admin بازدید : 149 پنجشنبه 1393/03/15 نظرات (0)

فضل الله صفی دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براثر نرسیدن خون به مغز آیت الله مهدوی کنی آسیب های جدی به مغز وی رسیده و وضعیت ایشان برای ما قابل پیش بینی نیست و باید منتظرماند تا روند بیماری وی در مسیرمشخصی قرارگیرد .
 
وی در باره آخرین وضعیت رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: از نظر پزشکی تمامی اقدامات به نحو شایسته انجام شده است.
 
دکتر صفی تاکید کرد: در برخی شرایط روند بیماری طوری تغییر می کند که از نظرعلم پزشکی قابل پیش بینی نیست و امیدواریم در روند بهبودی آیت الله مهدوی کنی روند مثبتی صورت بگیرد .
 
سرپرست تیم پزشکی آیت الله مهدوی کنی تصریح کرد: رسیدن خون به قلب بسیار ضعیف صورت می گیرد و هر لحظه امکان ایست قلبی وجود دارد .
 
وی در باره ضریب هوشیاری آیت الله مهدوی کنی گفت: شاخص ضریب هوشیاری وی از عدد 10 که شاخص نرمالی است در حال حاضر بر روی عدد 3 قراردارد و نگران کننده است .
 
وی اضافه کرد: آیت الله مهدوی کنی درعصر روزگذشته (چهارشنبه) به دلیل ایست قلبی و تنفسی به اورژانس بیمارستان بهمن منتقل شد که بلافاصله اقدامات احیا و انژیوگرافی انجام شد .
 
دکتر صفی اظهار داشت: بالن پمپ بر روی قلب بیمار گذاشته شد اما بدلیل ایست قلبی و تاخیرخون به مغز مشکلات عمده ای در مغز بیمار انجام شد.

اخبار سیاسی - ایرنا

Admin بازدید : 113 پنجشنبه 1393/03/15 نظرات (0)

لباس عروس زیبا از جنس دستمال توالت! +تصاویر

یک طراح خلاق و هنرمند توانست با استفاده از 11 رول دستمال توالت مقداری چسب و نوار تزئینی یک لباس عروس زیبا خلق کند. این طراح که یک زن امریکایی است این لباس را برای فستیوال " ارزانترین ها " آماده کرده است و امیدوار است بتواند برنده جایزه باشد.

لباس عروس زیبا از جنس دستمال توالت! +تصاویر

خانم " میر " میگوید این لباس را با استفاده از طرح لباس های " ویکتورین بال " طراحی کرده و با استفاده دستمال ، چین ها و گلهای زیبایی برای تزئین لباس تهیه کرده است . این زن که دانشجوی رشته هنر در دانشگاه کالیفرنیاست میگوید : قیمت تمام شده این لباس عروس 6 دلار است.

Admin بازدید : 167 سه شنبه 1393/03/13 نظرات (0)

تصاویری از طوفان دیروز در تهران

عصر روز گذشته مردم تهران شاهد یک طوفان عظیم گرد و خاک بودند که باعث تلفات جانی و خسارات مالی بسیاری در این کلان شهر شد. به گزارش مرکز اورژانس تهران بزرگ تعداد 4 نفر از هموطنان تهرانی کشته وحدود 30 نفر نیز در اثر این طوفان زخمی شده اند. هواشناسی پیش بینی کرده است که طوفان مشابهی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در تهران خواهد وزید. تصاویر که مشاهده میکنید گوشه ای از حوادث ناشی از طوفان تهران است.

تصاویری از طوفان دیروز در تهران

تصاویری از طوفان دیروز در تهران

تصاویری از طوفان دیروز در تهران

تصاویری از طوفان دیروز در تهران

تصاویری از طوفان دیروز در تهران

تصاویری از طوفان دیروز در تهران

تصاویری از طوفان دیروز در تهران

تصاویری از طوفان دیروز در تهران

تصاویری از طوفان دیروز در تهران


Admin بازدید : 131 دوشنبه 1393/03/12 نظرات (0)

دردسر بزرگ یک کودک 4 ساله برای پدرش! +عکس

این کودک 4 ساله چینی که به تازگی با خانواده اش به کره جنوبی سفر کرده است، از غفلت والدین خویش استفاده کرده و با خودکار سیاه به جان گذرنامه پدر افتاده است. نقاشی ها و خط خطی های کودک خردسال روی گذرنامه تا آنجا پیش رفت که اکنون تشخیص هویت دارنده گذرنامه غیر ممکن شده و بازگشت آن ها به چین را با مشکل مواجه کرده است.


به نوشته سایت "الجزیره" عربستان، مقامات کره جنوبی به پدر کودک هشدار داده اند که ممکن است به خاطر نداشتن مدارک لازم سفر (گذرنامه) نتواند به کشورش باز گردد. پدر "بیچاره" نیز با انتشار عکس گذرنامه اش در شبکه اجتماعی چین (Weibo) درخواست کمک کرده است. احتمالا، وی باقی مانده سفر "تفریحی" اش را گوشی به دست در ارتباط با سفارت چین سپری خواهد کرد.

Admin بازدید : 151 شنبه 1393/03/10 نظرات (0)

یک زن جوان پاکستانی به دست اعضای خانواده اش در مقابل دادگاهی منطقه ای در مرکز پاکستان به علت ازدواج کردن با مردی که دوستش داشت سنگسار شد. به گزارش خبرگزاری آلمان، یک زن جوان پاکستانی روز سه شنبه به دست اعضای خانواده اش در مقابل دادگاهی منطقه ای در مرکز پاکستان به علت ازدواج کردن با مردی که دوستش داشت سنگسار شد.

سنگسار کردن یک زن باردار مقابل دادگاه توسط خانواده اش +تصاویر

"رانا مجاهد حسین" مسئول پلیس گفت "فرزانه اقبال" 25 ساله در مقابل شعبه دادگاه عالی در شهر لاهور پاکستان هدف حمله پدر و برادران و نامزد سابقش قرار گرفت. وی افزود، این مردان، دختر جوان را به گوشه ای کشاندند و بارها با سنگ بر سر او کوبیدند. وی سپس در بیمارستان درگذشت.
پلیس پاکستان پدر مقتول را بازداشت کرد ولی سایر جنایتکاران توانستند فرار کنند. این زن با به چالش کشیدن خانواده اش با مردی که او را دوست داشت در ژانویه گذشته ازدواج کرده بود. هر سال 1500 زن در پاکستان قربانی قتل های ناموسی می شوند و معمولا مرتکبان این جنایت ها بر اساس قانونی که به خانواده قربانی اجازه بخشیدن قاتلان را می دهد از مجازات فرار می کنند.

 

سنگسار کردن یک زن باردار مقابل دادگاه توسط خانواده اش +تصاویر

Admin بازدید : 136 شنبه 1393/03/10 نظرات (0)

حسن روحانی، رئیس جمهور چندی پیش بدون اینکه به فرد و گروه خاصی اشاره یا کسی را متهم کند، گفته بود: «مردم را سر مسایل جزیی و بی خودی و بی جهت و با بهانه های واهی اذیت نکنیم و بگذاریم مردم راحت بوده و در سلامت روحی باشند، اینقدر در زندگی مردم مداخله نکنید، ولو به خاطر دلسوزی؛ بگذاریم مردم خودشان راه بهشت را انتخاب کنند، نمی توان با زور و شلاق مردم را به بهشت برد! پیامبر(ص) شلاق در دست نداشت، پیامبر(ص) بشیر و نذیر بود و ما نیز باید بشیر و نذیر باشیم. همه باید کاری کنیم که آرامش در جامعه حاکم باشد.»

همان طور که انتظار می رفت این سخنان رئیس جمهور به مذاق برخی افراد و چهره های سیاسی که در مخالفت و انتقادهای تند و تیز و در برخی مواقع توهین آمیز و غرض ورزانه نسبت به دولت تدبیر و امید شهره هستند، خوش نیامده و واکنش تهدیدآمیز آنها را نسبت به دولت اعتدال برانگیخته است.

صبر حزب الله مدت دارد

آیت الله سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری، یکی از این افراد بود که در واکنش به اظهارات رئیس جمهور، گفته بود: «حرفی نزنید که اهل گناه جریحه دار شوند زیرا قرار نیست با زور کسی را بهشت ببریم. آمدند گفتند از اول تیر چنین و چنان می کنیم... آنان بدانند صبر حزب الله مدت دارد و وقتی صبر حزب الله تمام شود و اگر حضرت آقا اشاره ای کنند خواهند دید نشانی از فساد نخواهد ماند. می گویند بگذارید مردم به حال خودشان باشند و به زور به بهشت نبرید، چشم امربه معروف و نهی ازمنکر را تعطیل می کنیم و به آقای دزد و دختر و پسر بدحجاب می گوییم بچه خوبی باش. نمی خواهیم کسی را به زور به بهشت بفرستیم ولی شما با اظهارات خود جاده جهنم را برای کسی صاف نکنید.»

روزنامه «کیهان» نیز با انتشار گزارشی نسبت به این سخنان رئیس جمهور واکنش نشان داده بود و نوشت: «البته رییس جمهور در سخنان قابل تامل خود اشاره نکرد که چه کسانی در پی بردن مردم به بهشت با شلاق هستند و اساسا طرح چنین مباحث حاشیه سازی از سوی رییس قوه مجریه کشور، آن هم در همایش بیمه سلامت چه ضرورتی دارد؟»

همچنین سایت اصولگرای «مشرق نیوز» با طرح پرسش هایی از رئیس جمهور مبنی بر «اینکه مردم باید بهشت را انتخاب کنند حرف درستی است ولی شما چه راهی را برای رسیدن به بهشت موعود بنا کرده اید؟ آیا بهشت شما از رهگذر ماهواره و فیس بوک به دست می آید؟» خطاب به روحانی نوشته بود: «خود بهتر می دانید که افزایش پهنای باند عملا کار چندروز است اما زیرسازی استفاده صحیح از آن، آموزش سواد دیجیتال و بهره مندی از سبک زندگی مجازی کارهایی است که هم زمان می خواهد و هم تخصص و با وجود آنکه وظیفه شماست ظاهرا از آن عدول کرده اید.»

در کنار این واکنش ها، برخی رسانه ها نیز ضمن استقبال از اظهارات رئیس جمهور به انتقاد از مخالفان دولت پرداختند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی ناجا نیز با بیان اینکه «اگر امروز به دلیل کوتاهی ما، یک جوان به راه بد بیفتد باید در آن دنیا پاسخگو باشیم»، گفته بود: «نمی توانیم با این تفکر که به ما چه ربطی دارد، بی تفاوت باشیم اما مجدداً تاکید می کنم که پلیس در حوزه خصوصی مردم، خانه آنها و... وارد نشده و حق ورود ندارد.»

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت هم در واکنش به انتقادهای احمد خاتمی، طی سخنانی که بیشتر نشان دهنده تلاش دولت برای کاستن از اختلافات در كشور بود، گفت: «نظر رئیس جمهوری بسیار شفاف و روشن است، پیامبر اکرم(ص) که بشیر و نذیر است کسی را به ضرب شمشیر به سمت بهشت نبرده است، بلکه با ارائه منطق افراد به اسلام گرویدند و اساساً پیامبر از راه قلوب اسلام را گسترش داد.» سخنگوی دولت در ادامه گفت که «نظر رئیس جمهوری همین است و آن بیانی که خطیب محترم جمعه بیان کردند، قصدشان به صحبت های آقای رئیس جمهوری نبوده است.» اما انتقادات جدید سیداحمد خاتمی از تریبون نماز جمعه تهران، خلاف تصور سخنگوی دولت را نشان می دهد.

با گذشت چند روز، انتقاد چهره های مشهور به مخالفت با دولت از اظهارات رئیس جمهور همچنان ادامه دارد و این بار از تریبون های نماز جمعه با لحنی هشدارآمیز به انتقاد از روحانی پرداخته اند. انتقادهایی که در برخی موارد با لحنی تند و توهین آمیز بیان شد.

برای راضی کردن هوس بازان حرف می زنید!

«امام جمعه مشهد با انتقاد از این جمله که "نمی خواهیم با شلاق مردم را به بهشت ببریم" گفت: شلاق که سهل است با همه قدرت جلوی کسانی که مانع بهشت رفتن مردم شوند خواهیم ایستاد.»

آیت الله احمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد مقدس در جوار ملکوتی ثامن الائمه(ع) با اشاره به اینکه «بنده با حمله، مسخره و استهزا جا نمی زنم و همچنان سر جایم ایستاده ام و می گویم شبکه های اجتماعی و ماهواره بایستی کنترل و یا ممنوع شوند»، افزود: این درست نیست حرف هایی که زمانی ادبیات کسانی بود که قصدشان این بود یک عده بی دین را دور هم جمع کنند و پشت سرشان راه بیاندازند و جریان فتنه را بوجود بیاورند و شعار نه غزه نه لبنان سر بدهند را به زبان بیاوریم.

علم الهدی ادامه داد: «اینکه می گوییم نمی خواهیم با شلاق مردم را به بهشت ببریم درست نیست چرا که اصلا مسیر فطری انسان ها بهشت است و اگر انسان ها با مسیر فطری خودشان حرکت کنند حتما به بهشت می روند و کار پیغمبر هم مبارزه با کسانی بود که قصد جلوگیری از رفتن مردم به بهشت را داشتند. شلاق که سهل است با همه قدرت جلوی کسانی که قصد دارند جلوی بهشت رفتن مردم را بگیرند خواهیم ایستاد».

آیتالله علم الهدی افزود: «اینکه برخی می گویند زمان رسانه های تک صدایی گذشته باید به آنها گفت این حرف را برای چه کسانی می زنید مگر بی بی سی و تایمز تک صدا نیستند و آیا تایمز تک صدا یک صهیونیست نیست و این تک صدایی که می گویید این برای این نیست که از شما راضی باشند. آیا این حرف ها را برای یک عده غربی تک صدا می زنید و ما اگر در نماز جمعه نهی از منکر می کنیم می گویید وقت تک صدایی گذشته است و فکر می کنید با این حرف هایی که می زنید چه کسانی به دنبال شما راه می فتند، جز یک عده هوس باز که می خواهند به اوج لذت مستانی اشان برسند، اینها که جز ضرر چیزی نگذاشته اند.»

حکومت باید جاده صاف کن بهشت باشد

همچنین آیت الله سیداحمد خاتمی که جزء اولین کسانی بود که در برابر اظهارات رئیس جمهور موضع گرفت، این بار نیز از تریبون نماز جمعه تهران در واکنش به سخنان رئیس جمهور گفت: «مسئول محترمی گفته است به زور شلاق نمی توان مردم را راهی بهشت کرد، این جمله سه معنا دارد که ما یک معنی برداشت از آن را قبول داریم ولی دو معنی دیگر اشتباه است.»

آیت الله خاتمی که قبلا نیز گفته بود «این کنسرت های موسیقی غلط و قهر با خدا و اقدامی ضدفرهنگی است و با بعثت میانه ندارد»، این بار هم تاکید کرد: «به صراحت می گویم که مجلس گناه، کار ضدفرهنگی است، چه این مجلس گناه تحت عنوان کنسرت موسیقی باشد و چه تحت عنوان دیگر، این که جوان ها را جمع کنیم، دخترها و پسرها را جمع کنیم و دخترها بزک کرده باشند یا حجاب بسیار بد داشته و پول بیت المال را خرج کنیم این گونه مراسم درست نیست.»

وی در ادامه سخنان خود افزود: «مسئول محترمی گفته است به زور شلاق نمی توان مردم را راهی بهشت کرد. این جمله سه معنا را دارد؛ یک معنایش هم ما قبول داریم و آن معنا این است که مکتب ما مکتب منطق و استدلال است و مکتب شلاق نیست، سیره پیامبر(ص) هم همین بوده... اما این که آن را این طور معنی کنیم که مردم را آزاد بگذاریم هر کاری خواستند بکنند... به صراحت می گویم این معنی مورد تایید هیچکس نیست. اگر معنای این حرف این باشد که ما حتی موظف نیستیم جاده بهشت را صاف کنیم این معنی هم درست نیست. حکومت وظیفه دارد جاده را هموار کند برای بهشتی شدن مردم.»

پس گرفتن «رای مردم» از روحانی

در قزوین نیز خطیب نماز جمعه گفت: «اصرار نکنید مردم را به جهنم ببرید، همکار شیاطین نشوید و از آسیب رساندن به افکار قرآنی پرهیز کنید. در غیر این صورت مردم آراء خود را از کسانی که لیاقت ندارند پس می گیرند.»

جمله «مردم خود انتخاب کنند» را قبول ندارم

علاوه بر این، محمد تقی رهبر، امام جمعه اصفهان نیز در لحنی هشدرآمیز خطاب به رییس جمهور و وزیران با بیان اینکه «من از مسئولان فرهنگی کشور ناراحت هستم»، افزود: «روزنامه ای غلط می کند در خصوص غدیر بخواهد مطلبی کذب بنویسید. بعد آن روزنامه توقیف می شود و مسئول فرهنگی کشور از توقیف آن ابراز نارحتی می کند، مسئول دیگری در خصوص آزادی بیان و قلم و... صحبت می کند. اینها مارهای زخم خورده ای هستند که امروز از لانه سر برآورده اند.»

رهبر ادامه داد: «من جمله "مردم خود انتخاب کنند" را اصلا قبول ندارم حتی اگر رییس جمهور کشور گفته باشد من به آقای روحانی هشدار می دهم و توصیه می کنم برای رضای لیبرال ها کاری نکنید که جامعه و بسیجیان فکر کنند که نظام اسلامی از مواضع خود عقب نشینی کرده است.»

وی به وزرای دولت یازدهم هشدار داد و گفت: «آقایان وزرا و مسئولان دولت برخی مواضع را برای دلخوشی جریان های اصلاح طلبی می گیرند که مطمئن باشید چنین موضع گیری هایی برای خودتان ضرر دارد چراکه باید پاسخگوی جامعه و خدا باشید. ما به فرموده مقام معظم رهبری به مذاکرات خوش بین نیستیم اما از تیم هسته ای دفاع می کنیم. از دلواپسان نیز ممنونیم که جلسه می گیرند و نقد می کنند. ما نمی گوییم با شلاق کسی را به بهشت ببرند، اما می گوییم مسئولان عزیز بهتر است در این خصوص برنامه ریزی کنید.»

امام جمعه شهرستان بندر گز هم گفت: امام(ره) در فرانسه گفتند حکومت اسلامی وظیفه دارد همه را به بهشت هدایت کند، آیت الله مکارم شیرازی سخن رئیس جمهور را نسنجیده دانستند و باید گفت درهای جهنم را برای مردم باز نکنیم.

تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز بعد از نماز جمعه در جمع نمازگزاران کرمان، گفت: همانگونه که آیت الله جعفری در خطبه ها اشاره فرمودند، به کسب مکارم و محاسن اخلاق در جامعه نیاز داریم. اگر اخلاق نباشد، جامعه به جهنم تبدیل می شود و اخلاق است که رایحه بهشتی را به مشام انسان ها می رساند و خشونت های زندگی را به نرمی تبدیل می کند.

حسن روحانی، رئیس جمهور روز شنبه سوم خرداد در همایش بیمه همگانی گفته بود: «این قدر در زندگی مردم مداخله نکنید ولو به خاطر دلسوزی. بگذاریم مردم خودشان راه بهشت را انتخاب کنند. نمی توان با زور و شلاق مردم را به بهشت برد.»

در حالی که رئیس جمهور در راستای همان شعارها و وعده هایی سخن گفته است که در ایام تبلیغات انتخاباتی به مردم داده بود و با استقبال و رای مردم نیز مواجه شد اما تلاش دولت تدبیر و امید برای تحقق وعده هایش با واکنش برخی افراد و گروه های محافظه کاری مواجه شده است که بر کنترل و تشدید محدودیت های اجتماعی و فرهنگی و فضای بسته سیاسی اصرار دارند و در مقابل تلاش دولت اعتدال برای گشایش فضای کشور و خروج از فضای امنیتی جنجال ایجاد می کنند.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 632
  • بازدید ماه : 334
  • بازدید سال : 14,875
  • بازدید کلی : 1,508,763
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..