loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 299 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)

یک پایگاه اینترنتی همسریابی بسیار پرطرفدار در آمریکا حقایق تلخی را درباره مردان، زنان و افزایش سن ازدواج منتشر کرده است.

کارشناسان و یکی از بنیانگذاران یک سایت اینترنتی همسریابی مطرح در آمریکا در طول فعالیت این سایت به اسرار عجیبی درباره حساسیت‌ها و اولویت‌های غیرعادی و بعضا غیرمعقول کاربران در انتخاب شریک زندگی خود پی برده‌اند که در این گزارش به نقل از «گاردین» به چند مورد از آنها اشاره می‌شود:

زنان نسبت به افزایش سن شریک آینده خود حساسیت بالایی دارند

فهرست منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد که برای زنان سن طرف مقابل خیلی مهم است. به عنوان مثال زنان ۲۰ و ۲۱ ساله مردان ۲۳ ساله را ترجیح می‌دهند و زنان ۲۲ ساله مردان ۲۴ ساله را ترجیح می‌دهند. این فهرست همچنین نشان می‌دهد که زنان تا سن ۳۰ سالگی مردان بزرگتر و با سن بالاتر را ترجیح می‌دهند اما با بالا رفتن سن خود مردان جوانتر را ترجیح می‌دهند.

مردها سن‌شان بالا می‌رود اما واقعا رشد نمی‌کنند

نتایج حاصل از این سایت نشان می‌دهد که مردان با وجودی که سن خودشان بالا می‌رود اما در ۲۰، ۳۰ یا ۵۰ سالگی همچنان معتقدند که بهترین سنِ یک زن برای انتخاب او به عنوان شریک زندگی ۲۰ سالگی است.

سفیدپوست‌ها دوست دارند درباره موهای خود صحبت کنند

در این فهرست حدود سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون کلمه‌ای که در پروفایل‌های کاربران برای توصیف خصوصیاتشان نوشته شده مورد بررسی قرار گرفت و معلوم شد بیشترین کلماتی که مردان و زنان سفیدپوست درباره خصوصیات ظاهری خود بکار برده‌اند موی بلوند و رنگ آبی چشم بوده است. از آنجا که سایر نژادهای دیگر رنگین پوست اغلب موهای بلوند و قرمز ندارند، سفیدپوست‌ها بیشتر به این خصوصیت چهره خود می‌بالند.

انگلیسی‌زبان‌ها در توصیف زندگی خود از برخی واژه‌ها، خیلی بیشتر استفاده می‌کنند

بیشتر کلماتی که افراد انگلیسی زبان در مقایسه با سایر کشورهای غیرانگلیسی زبان در پروفایل خود به آنها اشاره کرده‌اند شامل مشاوره، دوست، شکوه و زاری، پاستیل، کباب، نان، استاد دانشگاه، یورک شایر، نیوکاسل، بریستول و زیرکی می‌شوند. البته این فهرست شامل کلماتی می‌شود که مردم در انگلیس به طور نامتناسب برای توصیف خود استفاده کرده‌اند.

ظاهر فرد، یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای کاربران است

انتخاب کاربرانی با ظاهری متعادل و در حد متوسط یکی از مسئولیت‌های مهم سایت‌های همسریابی است تا اطمینان حاصل شود که یک فرد، زیادی جلب توجه نکند و یا فرد دیگری مورد بی‌توجهی واقع نشود اما در کمال تعجب و متاسفانه اکثر کاربران در این سایت‌ها همچنان به ظاهر طرف مقابل بیش از شخصیت و سازگاری وی اهمیت می‌دهند.

سوال‌هایی که در نخستین ملاقات پرسیده می‌شوند شگفت‌آورند

در بررسی‌های این سایت به سوالاتی که کاربران در ملاقات‌های خود از هم می‌پرسند اشاره شده که شاید شنیدن آن برای شما جالب باشد. معمول‌ترین این سوالات عبارتند از اینکه آیا مسواک می‌زنید؟ به کدام فلان فیلم علاقه دارید؟ یا اینکه آیا تا به حال تنها به سفر رفته‌اید؟

Admin بازدید : 230 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)

شغل‌های رویایی به سرعت در حال ناپدید شدن هستند. خلق فرصت‌های ایده‌آل برای خود طبیعی است. بسیاری از مردم در حال وارد شدن به کارآفرینی اما با یک چشم انداز مبهم هستند. آن‌ها فکر می‌کنند تمام چیزی که نیاز دارند شور و شوق و اخلاق در کار است. این افراد در یک راه سخت قدم می‌گذارند و باید بتوانند این پنج حقیقت قدرتمند را درک کنند.

شما می توانید یا آن را ایمن بازی کنید و یا موفق شوید، اما شما نمی توانید هر دو را با هم داشته باشید.

۱. شکست تنها چیزی است که تضمین شده است. مایکل جردن، مظهر موفقیت گفته است: «من بارها و بارها شکست خوردم اما به همین دلیل موفق شدم.» اینکه چگونه به شکست پاسخ می‌دهید موفقیت شما را تعیین می‌کند. کارآفرینان موفق دستمزد خود را برای تحمل استرس و درد می‌گیرند.

افراد موفق شکست را متفاوت از اکثریت مردم می بینند. هنگام شکست به خودتان وفادار بمانید. به جای شخصی در نظر گرفتن شکست، از آن برای بهتر شدن چشم انداز و تقویت تعهد خود استفاده کنید. اکثر کارآفرینان جدید خود را ضرب و شتم می‌کنند اما برای به دست آوردن مزیت رقابت شما باید از اهرم شکست برای موفقیت بیشتر استفاده کنید .

۲. عادت‌ها الهام ‌گرفتن را مغلوب می‌سازند. الهام گرفتن برای ایجاد عمل مداوم مورد نیاز است اما در نهایت عادت‌ها هستند که موفقیت یا عدم موفقیت شما را تعریف می‌کنند.

مردم در واقع تنها ۵ درصد از آنچه که آموخته‌اند را استفاده می‌کنند، به این دلیل که الهام گرفتن کوتاه مدت است، الهام گرفتن احساس خوبی در لحظه است، اما در فعالیت تولید پایدار نیست.

بزرگ‌ترین الهام‌بخش، دیدن پیشرفت و نتایجی است که از عادت‌های جدید می‌آید. وقتی که شما شروع به شکل‌گیری یک عادت جدید در خود می‌کنید، به آن پایبند باشید تا تغییر پایدار پیدا شده در زندگی جدید خود را ببینید. کارآفرینان بزرگ بر رفتار و عادات بیشتر از افکار تمرکز می‌کنند. فکر کردن مهم است، اما انجام کار بسیار مهم‌تر است.

۳. ابتکار منبع نهایی است. اکثر مردم می گویند که منابع ندارند. این ساختارِباور منابع، بیشتر مردم را قادر به ساخت کسب و کار در سطح جهانی نگه می‌دارد.

کارآفرینان بزرگ یک راه پیدا می‌کنند تا منابع خود را به هر اندازه که باشد را به حداکثر برسانند. آن‌ها منابع محدود را باور ندارند چرا که آنها درک کرده‌اند که منابع نهایی احساسات و عواطف است که آنها را مبتکر می‌کند.

شاید شما پول نداشته باشید، اما اگر به اندازه کافی خلاق باشید می توانید پول پیدا کنید.با عزم و تعهد به اندازه کافی می‌توانید با منابع کم آن را کار بیندازید. کلید نهایی احساسات درونی است.

۴. دایره نفوذ شما باعث شکستن و یا ساختن شما می‌شود. باز گذاشتن ذهن برای گرفتن تاثیر منفی از انسان‌ها شایع‌ترین ضعف کارآفرینان جدید است. انتخاب‌های ضعیف ناشی از نفوذ، در صدر فهرست دلایل ترک گفتن پیش از موعد کارآفرینان است.

رشد، یادگیری و تبدیل شدن به شخصی که به موفقیت بزرگ دست یافته است نیازمند به یک شبکه حمایت استثنایی است. کارآفرینان موفق خود را با یک دایره نفوذ قدرتمند محصور می‌کنند که آن‌ها را راهنمایی می‌کنند، رقابت می‌کنند و به آنها کمک می‌کنند که بزرگتر فکر کنند.

موفقیت بر اساس آن کسی که شما با او شریک می‌شوید بالا و پایین می‌رود. از محیط اطراف خود آگاه بمانید. شما می توانید بسیاری از مسائل نظام‌مند کنید اما زمان یکی از آن مسائل نیست، بنابراین مطمئن شوید که شما آن را با آدم‌های درست میگذرانید.

۵. آسان نیست، اما ارزش آن را دارد. اهداف بزرگتر، چالش‌های بزرگتر دارد. و لازمه‌ی پاداش بزرگتر، سفر سخت‌تر است.

اگر تبدیل شدن به یک کارآفرین آسان بود، همه می توانستند آن را انجام دهند و ارزش بسیاری نمی‌داشت. از لحظه‌ای که کارآفرینی را دنبال می‌کنید، موانع خود را نشان خواهد داد. اگر تصمیم شما در مورد تبدیل شدن به یک کارآفرین واقعا جدی است، شخصیت و ایمان خود را آزمایش کنید و نتیجه آن را ببینید.

Admin بازدید : 235 جمعه 1393/08/09 نظرات (0)

عفونت ادراری در زنان باردار، یکی از گرفتاری های مهمی است که اگر بموقع درمان نشود می تواند به زایمان زودرس، سقط جنین، کاهش رشد و کم خونی در زن حامله منجر شود.

بارداری و سیگار
بارداری تجربه شیرین و در عین حال دشواری برای هر زنی محسوب می‌شود. تغییرات هورمونی ناشی از بارداری، ساختار فیزیولوژیک بدن را دگرگون می‌کند.

تهوع، استفراغ، سردرد، احساس کسالت و خستگی از عوارض بسیار شایع و معمول است که در تعداد کثیری از زنان باردار مشاهده می شود و تقریبا بی خطر بوده و با استراحت، تغییر غذا و آموزش های ساده برطرف می شوند؛ اما بارداری فرآیندی خاص، حساس و پیچیده است که همیشه بخوبی و خوشی پیش نمی رود و مشکلاتی پدید می آید که شرایط را برای مادر و جنین داخل شکم دشوار می کند.

هدف از این مطلب، دادن آگاهی لازم و علائم هشداری است تا بخصوص مادرانی که برای بار اول حاملگی را تجربه می کنند، از آنها اطلاع کافی داشته باشند و از آن نهراسند؛ چرا که با علم و دانش فعلی بارداری های پرخطر قابل کنترل است.

سن کمتر از 18 و بیش از 35 سال مادر، ابتلا به یکی از بیماری های زمینه ای مانند قلبی و عروقی، دیابت، صرع، کلیوی و اعتیاد به سیگار و الکل، سابقه سقط و مرده زایی، اضافه یا کاهش وزن زیاد، مشکلات در بارداری های قبلی و ده ها عامل دیگر می تواند بارداری را با مشکل روبه رو کند. اینها مواردی است که باید پیش از اقدام به بارداری با یک مشاوره از ابتدا شناسایی شده و در صدد رفع یا کنترل آن برآییم.

البته جلسات مشاوره پیش از بارداری همیشه چاره ساز نیست، زیرا برخی خانم ها کاملا در سلامت به سر می برند و به طور ناگهانی دچار عوارض بارداری می شوند.

هر گونه خونریزی هشداردهنده است
یکی از مشکلاتی که خانم باردار ممکن است با آن مواجه شود، خونریزی در طول بارداری است. این خونریزی ممکن است در سه ماهه اول، دوم یا سوم اتفاق بیفتد.

بعضی از زنان عادت ماهانه شان به تاخیر می افتد و به طور ناگهانی دچار خونریزی واژینال می شوند. این می تواند نشانه سقط باشد.

بیشتر جنین هایی که اختلالات کروموزومی دارند، در سه ماهه اول خود به خود دفع می شوند.

وجود آ یو دی در رحم، سابقه سقط قبلی، سن بالای 35 سال، ابتلا به عفونت ها، دیابت کنترل نشده، فیبروم رحمی و مصرف الکل و سیگار هم از مواردی است که موجب سقط می شود.


اگر خونریزی در سه ماهه دوم بارداری رخ دهد، علت ممکن است به اشکال در آناتومی رحم یا دهانه رحم مربوط باشد. علل انعقادی و ایمنی هم در سه ماهه دوم مطرح است.

سونوگرافی از رحم در این موارد بسیار کمک کننده است. حاملگی خارج رحمی (لانه گزینی در لوله رحم، روی تخمدان ها یا در محفظه شکمی) هم باعث خونریزی می شود.

این نوع حاملگی خطرناک است و می تواند باعث پاره شدن لوله رحمی، خونریزی شدید و حتی مرگ شود.

سابقه عفونت های لگنی، بیماری های لوله ای، نازایی و استفاده از روش های باروری آزمایشگاهی، احتمال حاملگی خارج رحمی را بالا می برد. بنابراین تاخیر در قاعدگی باید جدی گرفته شود.

کنده شدن جفت نیز سبب خونریزی در سه ماهه دوم  می شود.
ضربه به شکم، فشار خون بالا، کوتاهی بند ناف جنین، مصرف کوکائین به کنده شدن جفت کمک می کند.

جفت سر راهی نیز باعث خونریزی در سه ماهه سوم بارداری می شود.
اگر پره اکلامپسی به اکلامپسی تبدیل شود، تشنج و حتی خطر مرگ را هم در پی خواهد داشت

مسمومیت در بارداری (پره اکلامپسی) یک مورد اورژانسی است
تعدادی از زنان باردار دچار مسمومیت حاملگی می شوند. مسمومیت حاملگی به معنای بالا رفتن فشار خون بعد از هفته 20 بارداری به همراه دفع پروتئین از ادرار است.

 

خانم های بیشتر از 35 سال، دارای سابقه بیماری های کلیوی و قلبی، مبتلا به دیابت، حاملگی چند قلویی و پره اکلامپسی در بارداری قبلی، بیشتر دچار مسمومیت بارداری می شوند.

پره اکلامپسی در ابتدا چندان شدید نیست و با فشار خون بالا و پروتئین در ادرار مشخص می شود. ولی این بیماری بسیار خطرناک است.

علاوه بر این علائم، زنان مبتلا ممکن است نشانه های دیگری مانند افزایش وزن غیرطبیعی، سردرد های شدید و درد در ناحیه فوقانی شکم داشته باشند که موارد اورژانسی بوده و هر چه سریع تر بیمار باید در بیمارستان بستری و درمان آغاز شود.

اگر پره اکلامپسی به اکلامپسی تبدیل شود، تشنج و حتی خطر مرگ را هم در پی خواهد داشت.

مشکلات مقاومت در برابر انسولین
مقاومت به انسولین در نتیجه تغییرات هورمونی ناشی از بارداری است. دیابت بارداری شایع است و در زنانی که سابقه خانوادگی دیابت دارند، بالای 35 سال هستند و در بارداری های قبلی، زایمانی با نوزاد درشت یا سابقه مرده زایی داشته اند، بیشتر دیده می شود. زنان باردار در اولین مراجعه و در هفته های 24 تا 28 باید غربالگری شوند.  

این روش کمک زیادی به پزشک برای تشخیص بموقع دیابت و کنترل آن می کند.

 

مهم ترین اصل در کنترل دیابت رژیم غذایی مناسب است. مادران باردار باید افزایش وزنی مناسب در این دوره داشته باشند.

ورزش های ساده و سبک مفید است و از ورزش هایی که طی آن به تنه و اندام تحتانی فشار وارد می شود، باید خودداری کرد.

زنانی که بیماری زمینه ای یا سابقه مرده زایی دارند، حتما لازم است تحت بررسی های خاص سلامت جنین قرار بگیرند.

عفونت های ادراری
عفونت ادراری در زنان باردار، یکی از گرفتاری های مهمی است که اگر بموقع درمان نشود می تواند به زایمان زودرس، سقط جنین، کاهش رشد و کم خونی در زن حامله منجر شود.

 

بیماری با نشانه هایی مانند سوزش و تکرر ادرار، بی اشتهایی، تهوع و استفراغ، تب و لرز و قطع ادرار بروز می کند.

گاهی با یک بار درمان دارویی بیماری ریشه کن می شود؛ ولی در برخی خانم های باردار، بیماری عودکننده است و لازم می شود درمان دارویی تا پایان بارداری ادامه یابد.

عفونت های ادراری باید بسرعت ریشه کن شوند، زیرا احتمال گسترش میکروب به دستگاه ادراری فوقانی یعنی کلیه ها وجود دارد. همه خانم ها با دیدن علامت های فوق باید با یک پزشک مشاوره کنند.

سردرد های تنشی
سردرد در یک زن باردار غیرعادی محسوب نمی شود. نوعی از آن به سردرد تنشی معروف است که هر روز می تواند وجود داشته باشد. سردرد های میگرنی هم شایع است.

اما اگر سردرد جدید و شدیدی در بارداری ظاهر شود که با تب، استفراغ، تشنج و تغییرات سطح هوشیاری همراه باشد یا سردردی که با زور زدن، عطسه و سرفه شدت یابد یا باعث اختلال در خواب شود، احتمال می رود عامل زمینه ای دیگری وجود داشته باشد که نیازمند پیگیری است.

منبع : جام جم

Admin بازدید : 266 جمعه 1393/08/02 نظرات (0)

زندگی مشترک با یک فرد تحصیلکرده، روشنفکر و خاص دردسرهایی دارد. آدم های خاص همان طور که خودشان هم عقیده دارند با بقیه متفاوت اند و نمی توانید انتظار داشته باشید با آنها طبق قواعد زندگی دیگران، زندگی کنید.

شاید رویای شما قبل از ازدواج این بوده که با یک فرد تحصیلکرده و روشنفکر و متفاوت زیر یک سقف زندگی کنید. کسی که هنرمند است، دکترای یک رشته خیلی مهم و خاص را دارد یا در یک شغل عجیب و جالب مشغول کار است. واقعیت این است که زندگی با چنین فردی همان قدر که جالب و جذاب است، می تواند آزاردهنده باشد. به یک دلیل ساده! شما باید در تمام قواعدتان که تا پیش از این به نظرتان عادی و بدیهی می آمد تجدید نظر کنید!

قشر روشنفکر جامعه ویژگی های خاص خودشان را دارند و همسران این افراد اگر با شرایط زندگی مشترک کنار نیایند، مشکلات جدی و جبران ناپذیری برایشان ایجاد می شود.

شما ممکن است نتوانید با او به خیلی از تفریحات بپردازید چون آنها را دون شان خود می داند. ممکن است حاضر نباشد با شما هر جایی بیاید چون وقت خود را ارزشمندتر از آن می داند که در مهمانی ها صرف کند. او ممکن است چندان راغب نباشد شما از کارهایش سر درآورید. آدم های خاص حیطه فردی پررنگ تری دارند و کمتر زیر بار قواعد مرسوم اجتماعی و خانوادگی می روند.
 
مردان برون گرا
گروهی از افراد روشنفکر و تحصیلکرده جامعه که صاحب اندیشه و تفکر هستند، ویژگی های خاصی دارند. منظور از افراد تحصیلکرده فردی با مدرک لیسانس نیست، بلکه در اینجا بیشتر به قشر پزشکان متخصص، اساتید دانشگاه، پروفسور یا دکترای تخصصی اشاره داریم. اگر چنین افرادی برون گرا باشند بخشی از وقت شان را در جامعه و محیط پژوهشی می گذراند. این افراد با دانشجویان دختر و پسر زیادی در ارتباط هستند، نظرات شان را راحت و صادقانه مطرح می کنند و شاید به دلیل کارشان مجبور به شرکت در سمینارهای خارجی و داخلی باشند. شاید هم لازم باشد کارگاه هلی مختلف برگزار کنند. به هر حال چنین فردی برای موفقیت بیشتر باید روابط اجتماعی خوب و قوی داشته باشد. شما باید بتوانید اهمیت این روابط را درک کرده و به همسرتان فضای کافی برای انرژی گذاشتن بر روابطش، تحصیلش و شغلی که برای آن بسیار زحمت کشیده بدهید. این افراد آنقدر با حرفه خود درآمیخته اند که جزوی از شخصیتشان شده است. برای آنها شغل یا ارتباطاتشان جزوی از سبک زندگی شان به حساب می آید، نه صرفا شغل یا رشته تحصیلی و ارتباطات کاری. بنابراین باید توانایی پذیرش این سبک زندگی را داشته باشید.
 
قبل از ازدواج اگر به شرایط خاصی حساس هستید، در مورد ازدواج بیشتر فکر کنید. شیفت های شبانه، داشتن شخصیت برون گرا، همکاری با خانم ها و... از جمله مواردی است که اگر با آنها مشکل دارید باید در مورد انتخاب شریک زندگی مناسب بیشتر فکر کنید

باید شکل او باشید
قبل از ازدواج اگر به شرایط خاصی حساس هستید، در مورد ازدواج بیشتر فکر کنید. شیفت های شبانه، داشتن شخصیت برون گرا، همکاری با خانم ها و... از جمله مواردی است که اگر با آنها مشکل دارید باید در مورد انتخاب شریک زندگی مناسب بیشتر فکر کنید. شاید طرف مقابل تان یک هنرمند یا فعال اجتماعی باشد. از آن دست افرادی که به سادگی از کنار چیزی نمی گذرند و ممکن است نسبت به بی عدالتی ها معترض شوند و همین موضوع دردسرهایی برای خانواده های شان ایجاد کند. آنها از شما توقع دارند پا به پایشان در این فعالیت ها شرکت کنید و اجازه دهید در راه آرمان هایشان پیش بروند. اگر شما زنی معمولی باشید که انتظارش از ازدواج، یک زندگی مشترک آرام و معمولی با رفت و آمدهای خانوادگی و فرزندانی است که برایشان وقت می گذارید، ممکن است در این سبک زندگی رضایتمند نشوید.
 
دایره دوستان او را بشناسید
اگر مردی دایره دوستان مختلفی دارد، باید دید که آیا می تواند بعد از ازدواج این روابط را سامان دهی کند؟ در صورتی که فرد هیچ دوستی هم نداشته باشد علامت خوبی نیست و نشان می دهد که این مرد در لاک تنهایی خودش فرو رفته و شاید بعد از ازدواج از رفت و آمد خودداری کند. اگر قبل از ازدواج به توافق برسید مشکلات کمتری برای تان پیش می آید.
 
حد و مرز ایجاد کنید
وقتی خانمی با مردی ازدواج می کند که جراح، بازیگر یا هنرمند است به هر حال باید بداند ممکن است همسرش شیفت کاری شبانه داشته و شاید گاهی شب ها هم به طور ناگهانی نیاز به بیرون رفتن از خانه داشته باشد. وقتی خانمی وارد زندگی با یک مرد تحصیلکرده و روشنفکر شده به هر حال باید شرایطی را بپذیرد. عاقلانه نیست که اگر در چنین شرایطی هستید، هر روز با همسرتان درگیر شوید یا او را محدود کنید. در صورتی که اختلافات حل نشده و ادامه داشته باشند این احتمال وجود دارد که کار به جاهای باریک برسد یا منجر به جدایی شود. واقعیت این است که هرقدر مخالفت خودتان را ابراز کنید فایده ندارد چون این وضعیت در کار همسرتان اجتناب ناپذیر است.
منبع: زندگی ایده آل

Admin بازدید : 717 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)
دختر ۱۷ ساله که در اتاق مشاوره پليس فتا اشک مي ريخت، گفت: آن روز به خانه مجردي آرمان رفتم و او مرا مورد آزار قرار داد و از صحنه هاي شيطاني خود فيلم گرفت که همين فيلم زمينه هاي سوء استفاده هاي بيشتر او را فراهم کرد تا اين که يک روز ديگر مرا به همان خانه مجردي کشاند و به همراه ۸ تن ديگر از دوستانش که در خانه پنهان شده بودند مرا مورد آزار و اذيت قرار داد.
 
روزنامه خراسان: دختر ۱۷ ساله که در اتاق مشاوره پليس فتا اشک مي ريخت، در حالي که سرش را ميان دو دستش گرفته بود و به آينده تاريک خود مي انديشيد در ميان هق هق گريه به بيان ماجراي تلخ لانه وحشت پرداخت و گفت: وقتي سال اول دبيرستان را با نمرات خوب قبول شدم به پدرم اصرار کردم تا يک گوشي هوشمند تلفن همراه برايم بخرد.

پدرم که از قبولي من در امتحانات خرداد خيلي خوشحال بود گوشي تلفن زيبايي را به عنوان هديه قبولي برايم خريد. از آن روز به بعد فقط وارد شبکه هاي اجتماعي مي شدم و با دوستانم چت مي کردم. روزهاي تابستان را با دوست يابي هاي شبکه اي سپري مي کردم و هر روز دوستان جديدي به گروه ما اضافه مي شد تا اين که در اين ميان جملات عاشقانه و احساسي پسر جواني توجهم را به خود جلب کرد.

آن قدر از جملات ادبي و زيباي «آرمان» لذت مي بردم که ناخواسته با او تماس گرفتم و خواستم مطالب بيشتري برايم بفرستد. اين گونه بود که رابطه تلفني من و آرمان شروع شد، اما مدت زيادي نگذشت که به او علاقه مند شدم. روزهاي آغازين مهر هم گوشي تلفنم را پنهاني به مدرسه مي بردم تا بتوانم پاسخ پيامک هاي آرمان را بدهم.

در همين روزها آرمان براي اين که بتواند در مورد زيبايي من جملاتي بنويسد، از من خواست تا عکس بدون حجاب و با پوشش دختران غربي برايش بفرستم. من هم بدون آن که به کسي چيزي در اين رابطه بگويم با گوشي تلفن عکسي از خودم گرفتم و برايش فرستادم. از آن روز به بعد آرمان تهديدم کرد که اگر براي حذف عکس از گوشي نزد او نروم عکسم را براي پدرم ارسال مي کند. خيلي ترسيده بودم اگر پدرم تصوير مرا آن گونه مي ديد چه پيش مي آمد؟

نمي توانستم تصميم درستي بگيرم، حتي نتوانستم موضوع را براي مادرم که رازدار اصلي زندگي ام بود بازگو کنم. آن روز به خانه مجردي آرمان رفتم و او نه تنها عکسم را حذف نکرد بلکه مرا مورد آزار قرار داد و از صحنه هاي شيطاني خود فيلم گرفت که همين فيلم زمينه هاي سوء استفاده هاي بيشتر او را فراهم کرد تا اين که يک روز ديگر مرا به همان خانه مجردي کشاند و به همراه ۸ تن ديگر از دوستانش که در خانه پنهان شده بودند مرا مورد آزار و اذيت قرار داد.

 ديگر همه هستي ام را از دست داده بودم و چاره اي نداشتم جز آن که ماجرا را براي مادرم بازگو کنم. حالا هم اگر چه با کشف فيلم ها، آرمان روانه زندان شد اما زندگي من در بيراهه اي تاريک قرار گرفته است.
Admin بازدید : 612 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسی  پیشقدم می شود ،مرد است و در برخی مواقع زنان خواسته های جنسی خود را مطرح نکرده و با بی میلی و گاهی اجبار او را در این ارتباط مشایعت می کنند. اما واقعیت این است که خیلی از زنان سرد مزاج نیستند و در کنار یک همسر تحریک کننده ،از موجوداتی ترسو و متنفر از رابطه جنسی به قهرمانان داستانهای عشقی تبدیل می شوند، آیا دوست دارید همسرتان را به یکی از این قهرمانان تبدیل کنید؟

این مشخصات مردهایی است که برای همسرشان شریک جنسی خوبی هستند، شما هم می توانید چنین رفتار کنید :

1- مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند. برای تحریک همسرشان وقت صرف می کنند و به او فرصت می دهند تا شعله ی شهوتش به آرامی روشن شود.

2- مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند. آقایونی که نمیخواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از نزدیکی به زن احساس محبوبیت و امنیت می دهد.

3- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند. هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و او را شعله ور سازد.

4- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند. این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید.

5- مردهایی که با موهای همسرشان بازی میکنند. فکر نمیکنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای همسرش در موهای سرش لذت نبرد !

6- مردهایی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند. زنها در پروسه آمادگی برای نزدیکی نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده عملیات جنسی شوند.

7 – مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید.

8- مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند . یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، میتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود.

9- مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند. کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند.

10- مردهایی که به همسرشان وفادارند .فراموش نکنید اگر همسرتان حس کند تنها شریک لحظه های لذت بخش تان است ،تلاش بیشتری برای لذت بردن مضاعف شما خواهد كرد.

Admin بازدید : 275 شنبه 1393/07/19 نظرات (0)

یک زن کلمبیایی که مدت‌ها از سیب زمینی به عنوان وسیله جلوگیری از بارداری استفاده کرده بود در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت. این زن 22 ساله به توصیه‌ مادرش اقدام به استفاده از سیب‌زمینی به عنوان وسیله جلوگیری از بارداری کرده بود. به گفته پزشکان، این زن به دلیل درد شدید در شکمش به بیمارستان مراجعه کرده بود که پس از انجام معاینات مشخص شد سیب‌زمینی داخل واژن او وجود دارد و ریشه کردن آن در داخل بدن این زن علت دل درد او بوده است.
 این زن که نامی از او منتشر نشده به پزشکان گفت: مادرم به من توصیه کرده بود برای پیشگیری از بارداری از سیب‌زمینی استفاده کنم.

Admin بازدید : 200 شنبه 1393/07/19 نظرات (0)

انواع گرایشات جنسی
گرایشات جنسی افراد خود شامل چند دسته میشود که این گرایش تابع عوامل ژنتیکی،شرایط محیطی و اختلالات جنسی و هورمونی و حتی انحرافات جنسی گسترده می شود.


دگر جنس گرایی - هتروسکچوآل
دگر جنس گرایی یا تمایل به جنس مخالف ،طبیعی ترین گرایش جنسی محسوب می شود و باعث تکامل و حفظ نسل بشر.


همجنس گرایی - هوموسکچوآل
تمایل به جنس موافق ، یک فرد همجنس گرا  تمایلی نسبت به جنس مخالف خود نداشته و ترجیح میدهد رابطه عاطفی و جنسی با جنس موافق خود داشته باشد، عوامل زیادی میتواند در هم جنس گرایی نقش داشته باشد نوع تریبیت (برخورد والدین در دوران کودکی، بعنوان مثال والدینی که خواستار داشتن فرزند پسر بودند اما چون صاحب فرزند دختر شده اند ظاهر او را همانند پسران ، موهای مدل پسرانه لباسهای پسرانه اسباب بازی های پسرانه هم بازی های پسر و برخورد پسرانه با وی  انتخاب نموده که در رشد عاطفی و جنسی تاثیر گذار بوده است)، عوامل ژنتیکی و هورمونی نیز تاثیر گذارند.

مشاهده بقيه درادامه مطلب..

Admin بازدید : 363 پنجشنبه 1393/05/16 نظرات (1)

حتی مرگ هم نتوانست "دان" و "ماکسین سیمپسون" را پس از 62 سال زندگی مشترک از هم جدا کند. آنها هیچوقت طی این سالها از هم جدا نبودند.  "دان"، 90 ساله و همسرش "ماکسین"، 87 ساله در آخرین لحظات زندگی نیز طاقت دوری یکدیگر را نداشنتد چرا که جدایی آنها از هم تنها چهار ساعت دوام آورد و این زوج اهل ایالت کالیفرنیا به فاصله چهار ساعت از یکدیگر این دنیا را ترک کردند.

عاشقانه ترین مرگ در دنیا رقم خورد +تصاویر

"ملیسا اسلوان"، نوه این زوج گفت: اول مادربزرگم از دنیا رفت و در حالی که در حال انتقال جسدش بودیم پدربزرگم نیز چشم از جهان فروبست.

عاشقانه ترین مرگ در دنیا رقم خورد +تصاویر

Admin بازدید : 435 شنبه 1393/05/11 نظرات (0)

میوه ای که میل جنسی زنان را افزایش میدهد
اخیراً دانشمندان به یکی دیگر از فواید سیب پی برده اند، به عقیده آنها زنانی که روزانه و به صورتی منظم یک یا دو سیب می خورند نسبت به زنانی که سیب جایگاه مشخصی در رژیم غذایی آنها ندارد رابطه جنسی با کیفیتی بهتر را تجربه می کنند.


از یک سو به ممنوعه بودن شهرت دارد و از سوی دیگر می گویند درمان بسیاری از دردهاست. صحبت از سیب است، میوه ای که خواص بی شمارش آن را به یک خوراکی استثنایی بدل کرده است. اما اخیراً دانشمندان به یکی دیگر از فواید سیب پی برده اند، به عقیده آنها زنانی که روزانه و به صورتی منظم یک یا دو سیب می خورند نسبت به زنانی که سیب جایگاه مشخصی در رژیم غذایی آنها ندارد رابطه جنسی با کیفیتی بهتر را تجربه می کنند.
 در این تحقیق 781 زن که سابقه هیچ گونه اختلال جنسی نداشتند، از داروی خاصی استفاده نمی کردند و به افسردگی نیز مبتلا نبودند مورد آزمایش قرار گرفتند. نتایج نشان داد مصرف روزانه سیب نه تنها از لحاظ زنان را در شرایط بهتری قرار می دهد بلکه عملکرد جنسی آنها را در جهت مثبت تغییر می دهد.


در واقع سیب همانند شکلات حاوی مقدار قابل توجهی پُلی فنول و آنتی اکسیدان است که موجب افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی زنان می شود، علاوه بر این فلوریزین موجود در سیب که به هورمون استروژن شبهات بسیاری دارد به لذت و رضایت بیشتر زنان از یک رابطه جنسی کمک می کند. نکته جالب توجه این است که بسیاری از خواص یاد شده تنها در پوست سیب وجو دارد؛ بنابراین به زنان توصیه می شود برای داشتن یک رابطه جنسی خوب خوردن سیب آن هم با پوست را فراموش نکنند.
منبع:سلامانه

Admin بازدید : 373 شنبه 1393/05/04 نظرات (0)

همان قدر که ازدواج با مردان کوچک‌تر رواج یافته، ازدواج با مردانی که خیلی بزرگ‌تر هستند هم شایع است. اگر سن و سال خواستگارتان خیلی بزرگتر از شماست، در چنین شرایطی به عنوان کسی که مورد خواستگاری قرار گرفته، باید سه سوال اساسی را از خودتان بپرسید و پس از بررسی منطقی و جواب عاقلانه و آینده‌نگرانه به آن، بله یا نه بگویید.

پیشنهاد می کنیم احساسات را موقتاً کنار بگذارید و تنها در صورتی که جواب این سوال‌ها مثبت است به بقیه موارد فکر کنید:
 
1-نظرش درمورد بچه دار شدن با شما یکی است؟
اگر خواستگارتان در اواخر دهه سوم یا چهارم زندگی‌اش به سر می‌برد احتمالا تا الان به دیدگاه‌های ثابتی درباره داشتن بچه رسیده است. ممکن است قبلا ازدواج کرده باشد و حتی بچه یا بچه‌هایی هم داشته باشد. در این شرایط داشتن یک بچه دیگر احتمالا گزینه ایده آلی برای او نخواهد بود. این در حالی است که شما سنی ندارید و دلتان می‌خواهد خیلی زود مادر شوید. اصلا ممکن است ماجرا کاملا برعکس باشد. او باز هم بچه بخواهد و شما آمادگی بچه دار شدن را نداشته باشید.چه در آرزوی مادر شدن هستید و چه از بچه داری خوشتان نمی‌آید باید نظر او را درباره موضوع «بچه» جویا شوید.

بهتر است یک سوال کلی مطرح کنید و بگذارید خودش به تنهایی جواب بدهد.نگذارید پیش دستی کند و نظر شما را جویا شود چون در این صورت ممکن است جواب‌هایش را طبق خواست شما تنظیم کند و بعد از گرفتن جواب مثبت به خواست خودش برگردد.موضوع بچه بهتر است در جلسه سوم یا چهارم خواستگاری مطرح شود. دو جلسه اول خیلی زود هستند! بعد از جلسه سوم و چهارم هم ممکن است به طرف مقابل علاقه‌مند شده باشید و شرایط او را بپذیرید.‌‌ بنابراین همان جلسه سوم و چهارم را بچسبید!

2-با علائم سالخوردگی‌اش کنار می‌آیید؟
مورد توجه قرار گرفتن از جانب مردی که از شما بزرگ‌تر است خوبی‌هایی دارد: رفتار او پخته‌تر است، بچه بازی‌های کمتری دارد، می‌داند با شما چطور رفتار کند و به عنوان یک مرد جا افتاده وضعیت اقتصادی‌اش هم ثبات پیدا کرده است.در شرایطی که شما یک کارمند ساده هستید و هنوز به پیشرفتی که می‌خواهید نرسیده‌اید او می‌تواند الگوی تمام و کمالتان شود اما در کنار تمام نکات مثبت خواستگارتان به زودی علائم سالخوردگی را نشان خواهد داد. کم کم مو‌هایش خاکستری و بعد سفید می‌شوند. دوست دارد شب‌ها زود‌تر بخوابد. به آرامش بیشتری نیاز دارد و شاید دیگر حوصله هیجان‌های سن شما را نداشته باشد.قبل از اینکه جواب مثبت بدهید از خودتان بپرسید آیا می‌توانید با چنین وضعیتی کنار بیایید؟ آیا اگر لازم شد می‌توانید از او مراقبت کنید؟ اگر جوابتان به این سوال‌ها قاطع و مثبت است می‌توانید روی او جدی‌تر فکر کنید. در غیر اینصورت نه خودتان را بازی بدهید و نه او را.

3-آیا فهرست چیزهایی که از آن‌ها لذت می‌برید یا برعکس به هم شبیه است؟
اختلاف سنی زیاد به معنی این است که شما دو نفر در دو دوره مختلف رشد کرده‌اید. خواننده‌های محبوبتان با هم فرق دارند، فیلم‌های مورد علاقه‌تان سبک‌های مختلفی دارند و در ‌‌نهایت از نظر وضعیت کاری هم در دوموقعیت کاملا متفاوت هستید. دوستانتان هم که دیگر جای خود را دارند: یک عده اهل دسته جمعی سینما رفتن و عده دیگر عاشق پیک‌نیک‌های خانوادگی.

در این شرایط از خودتان بپرسید آیا می‌توانید در جمع همسالان او حاضر شوید؟ آیا می‌توانید او را در جمع دوستان خودتان بیاورید؟ چقدر وجه مشترک دارید؟ ممکن است از کودکیتان جلو‌تر از سن خودتان بوده باشید و فکرتان بزرگ‌تر از سنتان باشد. در این شرایط می‌توانید خودتان را به دنیای او نزدیک کنید و از او هم بخواهید به دنیای شما نزدیک شود.فقط باید مراقب باشید که مرزهای شخصیتیتان به هم نریزند. از خودتان بپرسید از تفریحات او لذت می‌برید؟ در شرایط غیرایده آل ممکن است برایتان غیرقابل تحمل باشد که رابطه‌تان با همسالانتان کمتر شود. در این صورت بهتر است روی این رابطه بیشتر فکر کنید و تمام جوانب را به خوبی بسنجید.
منبع: سلامت

Admin بازدید : 264 شنبه 1393/04/14 نظرات (1)

مراحل هیجانات جنسی خانم ها
تا نیم قرن پیش اطلاعات بسیار کمی در رابطه با ارگاسم و اوج لذت جنسی در زنان در اختیار بود و بسیاری از افراد بر این باور بودند که زنان اصلا چیزی به عنوان ارگاسم ندارند و فقط مردان هستند که در یک رابطه لذت می برند. اما کم کم با پیشرفت علم و تحقیقات پژوهش گران اطلاعات زیادی در این رابطه جمع آوری شد.


ایجاد هیجان جنسی در زن و مرد طبق پژوهشهای Johnson و Masters به چهار بخش تقسیم می شود:
۱- مرحله تحریک
۲-مرحله اوج
۳-مرحله ارضاء
۴-مرحله بازگشت

مرحله تحریک جنسی
فاز تحریک بر اثر تحریک روانی نیز به وجود می آید. مثلا نگاه کردن، شکل ظاهری ،بوسه، نوازش و یا دست زدن مستقیم به دستگاه تناسلی، یک صدا، یک حرکت لطیف و رمانتیک تصویری یا جسمی.

در آمریکا پژوهشی صورت گرفته که طبق آن ۵۸ درصد از زنان بر اثر نگاه مرد تحریک می شوند . این رقم برای مردان ۷۲ درصد است. ۱۲ درصد زنان و ۵۴ درصد مردان بر اثر نگاه کردن به تصویر لخت جنس مخالف تحریک میشوند. به همین دلیل در تبلیغات از زنان برهنه استفاده می شود.
یک چهارم زنان و یک سوم مردان بر اثر دیدن عمل جنسی تحریک می شوند. اما زنان و مردان به یک اندازه به وسیله دیدن فیلم و کتاب تحریک می شوند.نتیجه این که عکس العمل زن آهسته، آهسته است. دیدن یک عکس سکسی، زن را شوکه می کند تا تحریک . اما کتاب یا فیلم او را آهسته، آهسته تحریک می کند.


همانطور که رویاهای جنسی در مورد مردان منجر به میل جنسی می شود در مورد زنان نیز میل جنسی ایجاد می کند. میل جنسی احتمالا به همان اندازه تحریک فیزیولوژی به سابقه آموزشی شخص وابستگی دارد.
میل جنسی متناسب با میزان ترشح هورمونهای جنسی افزایش می یابد. میل جنسی در جریان دوره عادت ماهانه تغییر می کند و در نزدیکی زمان تخمک گذاری به حداکثر خود می رسد. کوشش کنید بهترین خاطره جنسی خود را قبل از هر سکس مرور کنید تا آمادگی بیشتری برای سکس پیدا کنید.


وقتی زن از نظر جنسی تحریک می شود، جریان گردش خون در پوست شدت می یابد ، قسمتهای مشخصی از پوست قرمز می شود، پستان ها بزرگ و نوک آنها برجسته می شوند، غددی که در زیر لبهای کوچک آلت تناسلی هستند موجب ترشح مایع لزجی به نام « موآلت تناسلی » میگردند.

موآلت تناسلی عامل اصلی عمل لغزنده سازی در جریان عمل جنسی است . این لغزنده سازی به نوبه خود برای برقراری یک احساس مالش دهنده لذت بخش به جای یک احساس ناراحت کننده که ممکن است بر اثر یک واژن خشک به وجود آید ، ضروری است . یک احساس مالش دهنده بهترین احساس را برای تولید رفلکس های مناسب که منجر به اوج لذت جنسی می شوند، ایجاد می کند.ده تا سی ثانیه پس از تحریک، ماده لزجی در واژن ترشح می شود و بر اثر ترشح ماده لزج، واژن مرطوب میگردد. به این عمل Lubrication میگویند.


در مرحله تحریک:
۱) انقباض عضلات شدت می گیرد. ماهیچه های دستگاه تناسلی و لگن خاصره بدون اراده منقبض می شوند.
۲) باعث جمع شدن مقدار زیاد خون در لگن خاصره و دستگاه تناسلی میگردد. فشار خون افزایش می یابد، ضربان قلب شدت می گیرد و حرکت تنفسی بالا می رود. در واقع در تحریک جنسی کل بدن دخالت می کند.
۳) دستگاه تناسلی قرمز و واژن بزرگ می شود.


مرحله اوج
تغییرات مرحله تحریک باقی می ماند. اعصاب پاراسمپاتیک، شریانهای بافت واژن را گشاد و وریدهای آن را تنگ می کند و موجب تجمع سریع خون می شود به طوری که مدخل واژن تنگ می گردد. واژن بر اثر ازدیاد خون به نصف تقلیل می یابد و به دور پینس ( آلت ) حلقه میزند. این امر به برقراری تحریک جنسی کافی در مرد کمک می کند و تحریک را افزایش میدهد.
کلیتوریس برای ایجاد احساسهای جنسی حساسیت دارد. کلیتوریس بزرگ نمی شود بلکه به اطراف استخوان شرم گاه کشیده و به عقب رانده میشود، به طوری که لمس مستقیم آن مشکل می گردد. این فاز بسته به تحریک روانی و یا فیزیکی میتواند کم و بیش طول بکشد و یا به مرحله بالاتر که ارضاء جنسی است برسد، یا آرام آرام پایین آمده و پایان یابد.


مرحله ارضاء جنسی
این مرحله در مقایسه با مراحل تحریک و اوج بسیار کوتاه است و در چند ثانیه انجام می گیرد . در یک ارضاء ساده ۳ تا ۵ و در یک ارضاء شدیدتر ۸ تا ۱۲ انقباض عضلات می تواند انجام گیرد.
ارضاء تشکیل شده است از انقباض ریتمیک عضلانی خارج واژن در مقابل بافتهای وریدی به دور واژن و بافتهای جلویی لبهای کوچک. در واقع انقباض موزونی عضلات مختلف ارگاسم را به وجود می آورد. به عبارت دیگر در جریان ارگاسم عضلات پرینه ( ناحیه بین واژن و مقعد ) زن به طور هماهنگ منقبض می شود. هماهنگی کشش عضلات باعث فشار و جاری شدن خون در رگها و باعث ارضا میشود.


« هنگامی که تحریک جنسی موضعی به اوج شدت می رسد و بویژه هنگامی که احساسهای موضعی به وسیله سیگنالهای روانی مناسب از مغز تقویت می شوند، رفلسکسهایی بروز می کنند که موجب اوج لذت جنسی یا ارگاسم می شوند ».
زنان در تحریک کامل می توانند چند بار پشت سر هم ارضاء شوند. از طریق مقاربت واژنی این عمل می تواند ۶ بار یا بیشتر باشد. اگر کلیتوریس به صورت مستقیم تحریک شود و زن آن را هدایت کند، در مدت یک ساعت زنان می توانند تا ۵۰ بار ارضاء شوند.


تفاوتی بین ارضاء جنسی از طریق واژن و ارضاء از طریق کلیتوریس وجود ندارد. به نظر Masters و Johnson وجود ارضاء جنسی بدون وابستگی به محل تحریک که باعث آن شده باقی می ماند.
فروید معتقد بود اگر تحریک کلیتوریس به روی واژن منتقل شود، زن به تکامل زنانگی خود رسیده است. امروز این تئوری ها رد شده است، ما امروز از ارضاء واژنی، ارضاء از طریق کلیتوریس ، و یا از طریق رویا صحبت می کنیم. از نظر فیزیولوژی همه اینها به هم شبیه هستند.


مرحله بازگشت
در مرحله بازگشت، کل تحریک به حالت اولیه برمی گردد. فشار خون، ضربان قلب و تنفس به حالت اولیه برمی گردد، عضلات دوباره منبسط می شود. کلیتوریس به حالت قبل باز می گردد . سرعت بازگشت بستگی به ارضاء شدن دارد.
اگر زن ارضاء شود در عرض چند دقیقه همه چیز به حالت اول برمی گردد. در غیر این صورت خون مدت طولانی در واژن میماند و میتواند احساس نامطبوعی ایجاد کند که تا یک ساعت به طول بیانجامد. البته این حالت، شکلی که فرد به طورآگاهانه در ایجاد آن تلاش کند، نیست.


کل سیستم دریافت در مرحله بازگشت محدود میشود. زن در برخی دقایق بی حال و بیهوش میشود. دو دانشمند Johnson و Masters در سال ۱۹۶۶ ثابت کردند که جمع شدن خون پس از اوج جنسی در عرض چند دقیقه به حالت اول برمیگردد وگرنه ساعتها طول میکشد تا به حالت اول برگردد . یک سوم زنان دست به خودارضایی میزنند تا این گرفتگی جنسی را که نتیجه عشق بازی است به حالت اول برگردانند.


مرد در مجموع قدری زودتر به ارضاء میرسد. ارضاء جنسی زن طولانی تر از مرد است. زن بلافاصله پس از ارضاء می تواند به یک نقطه اوج دیگر برسد، در حالی که مردان در مجموع پس از سپری شدن مدت زمانی، به تحریک تازه پاسخ می دهند.
توانایی عکس العمل جنسی زن نه به طور کمی و نه کیفی ضعیف تر از مرد نیست . این که زن در رفتار جنسی خجالتی و کمروست به مسئله فیزیولوژی وی برنمی گردد. این نظر که زن در توانایی ، حساسیت جنسی پایینتر از مرد دارد، در واقع به پیشداوری جامعه مردسالار برمی گردد.


Johnson و Masters به این نتیجه رسیدند که در مدت حاملگی و پس از زایمان بعد از بهبود زخمها دلیلی برای عدم روابط جنسی وجود ندارد.
حتی بین ۳ تا ۶ ماهگی بسیاری از زنان خواست تمایل جنسی شان افزایش می یابد و ارضاء جنسی شدیدتری را تجربه می کنند. در سه ماه آخر حاملگی تمایل جنسی کم می شود. اگر احتمال سقط جنین وجود نداشته باشد، زن تا چند هفته قبل از وضع حمل هم میتواند روابط جنسی داشته باشد.

Admin بازدید : 149 شنبه 1393/04/07 نظرات (0)

دوران نامزدی دوران چشم های باز است. وقتی که شما باید ببینید، بشنوید و بشناسید. با این حال، در این دوره چالش هایی پیش می آید که باید نسبت به آنها آگاه باشید. برخی از این چالش ها قابل حل هستند و برخی نه.

ما ازدواج می کنیم تا در کنار هم به کمال برسیم. اگر نتوانید در همان دوره نامزدی با یکدیگر کنار بیایید، یا اگر در همان دوره نامزدی تحمل رفتارهای همدیگر برایتان طاقت فرسا باشد نمی توان چشم انداز خوبی برای این رابطه تصور کرد.

ایده آل هایی که عوض می شوند
آرمان‌گرایی یکی از اشتباهات رایج دخترها و پسرهای جوان است. به طور مثال دختر یا پسر با طرح و ایده‌ای که از زندگی موفق مشترک در ذهنش دارد، وارد ماجرا می‌شود اما بعد از نامزدی می‌بیند چیزی که او فکر می‌کرده با نوع نگاهی که طرف مقابلش به او، زندگی و ازدواج دارد کاملا متفاوت است.

یک اشتباه بزرگ که بعدها زمینه‌ساز بروز مشکلات بزرگ‌تر دیگر در رابطه بین دو نامزد می‌شود این است که افراد در این دوران خود واقعی‌شان را معرفی نمی‌کنند. این البته خصلت بیشتر ما ایرانی‌هاست و دختر و پسر هم ندارد.

فکر می‌کرده همسر آینده‌اش مهربان است و از او حمایت می‌کند اما عملا می‌بیند که چنین چیزی نیست. در دوران نامزدی طرفین باید هزینه کنند اما این اتفاق نمی‌افتد. یکی از طرفین نامزدش را بیش از حد کنترل می‌کند و همین کنش رابطه را با مشکل مواجه می‌کند. تصور فرد این بوده که عشق‌شان جاودانه خواهد شد اما با رفتارهایی که از نامزدش می‌بیند، دلسرد می‌شود و از هم فاصله می‌گیرند. دیگر از با هم بودن لذت نمی‌برند. این فاصله گرفتن‌ها هم خودش را به شکل پرخاش، تنش، ایرادگیری از طرف مقابل، بروز رفتارهای وسواسی و... بروز می‌کند و این نگاه آرمانگرایانه به فرد مقابل معمولا در خانم‌ها بیش از آقایان دیده می‌شود.

وقتی عادت ها رو می شوند
دوران نامزدی مثل دوره آمادگی رفتن بچه‌هاست. رابطه دو نفر رابطه کودک – کودک است. این دوران از این جهت مهم است که فرصتی فراهم می‌شود تا دختر و پسر از هم و خانواده‌هایشان شناخت کافی پیدا کنند. هردو باید به این موضوع فکر کنند که هدف‌شان از ازدواج چیست؟ یکی از مشکلاتی که در این دوران بروز می‌کند این است که دو طرف به عادت‌های حساسیت‌زای هم پی می‌برند و همین عادت‌های بد زمینه‌ساز از بین رفتن یک رابطه می‌شود؛ مثلا اگر پسر به معاشرت زیاد با دوستانش اهمیت زیادی می‌دهد یا مواد مخدر مصرف می‌کند یا دختر به پدر و مادرش بسیار وابسته است و با وجود داشتن نامزد هنوز نتوانسته از میزان وابستگی‌اش به خانواده‌اش بکاهد، همین‌ها علامت هشداری هستند که باید جدی گرفت.

گاهی دو طرف رابطه سعی می کنند از مسایلی که تصور می کنند تاحدی آزار دهنده است چشم پوشی کنند. چون مسایل دیگری میان آنها برقرار است که دوست دارند به رابطه شان ادامه دهند. مثلا علاقه ای که به هم دارند، ترس از آبرو یا فشار خانواده و...

اصولا مسایلی که از همان ابتدا کمی آزاردهنده هستند، خصلت های شخصیتی فرد است و گاهی باید آن را نادیده گرفت و به عنوان خصلت پذیرفت. اما گاهی پس از گذشت زمانی، آن حس جدید بودن از بین می رود و ایرادها یا نکات منفی افراد برای طرفین آزار دهنده می شود و برای چشم پوشی از ایرادهای یکدیگر هم دلیل خاصی هم پیدا نمی کنند. در چنین مواردی اگر متوجه شدید واقعا کنار آمدن با خصلت های طرف مقابل برایتان آزار دهنده است باید فکر جدی تری برای رابطه تان کنید.
 
مساله ای به نام پول
مساله دیگر مدیریت مالی است. ممکن است دختر بگوید من هم کار می‌کنم و حقوقمان را در یک حساب مشترک پس‌انداز می‌کنیم. از طرف دیگر پسر می‌گوید نه من دوست ندارم همسرم کار کند. همین موضوع زمینه بروز اختلاف و دلسردی را در دو طرف فراهم می‌کند. یا پسر سربازی نرفته، شغل و درآمد ندارد، خب، نشان می‌دهد که این آدم هنوز به بلوغ اجتماعی کافی نرسیده است. دخالت‌های بی‌جای والدین هم در بروز مشکل بین دو نفر هم بی‌تاثیر نیست.

Admin بازدید : 202 پنجشنبه 1393/04/05 نظرات (0)

 6 تکلیف برای بهبود روابط زناشویی
همه ما در زندگی روزمره خود مواردی را سراغ داریم که نتوانسته باشیم مطلب ، اسم فرد یا مکان خاص و یا اطلاعات دیگری را یادآوری کنیم. شاید بسیار پیش آمده باشد که مدتها به دنبال دسته کلید یا وسائل شخصی دیگر خود گشته باشیم و خیلی موارد دیگر. همه اینها مواردی جزئی از اختلال در عملکرد حافظه را نشان می‌دهد که تحت تاثیر عوامل مختلف ممکن است به وجود بیاید.


این عوامل هرچه باشد، آنچه که برای ما پیش آمده این است که نتوانسته‌ایم به اطلاعاتی که مطمئن از دانستن آنها هستیم، دست پیدا کنیم.به عبارتی حافظه نتوانسته به اطلاعاتی که قبلا ذخیره کرده‌ایم، دسترسی پیدا کند. این نوع از فراموشی بسیار علنی و اشکار است و به نظر می رسد که گاه آسیبهای جدی به ما وارد می آورد مثل گم کردن وسایل و یا کم شدن نمره امتحانی و ..


اما نوع دیگری از فراموشی هم وجود دارد که شاید در هیچ متون علمی جز دسته های مختلف فراموشی به شمار نرود و آن هم فراموش کردن مسئولیتها و تعهدات انسانی است. نکته مهم در این نوع فراموشی این است که در فراموشی رایج یعنی نوع اول، عمدتا افراد بسیار احساس ضرر و آسیب می کنند و حتی در صدد جبران هم بر می آیند اما در نوع دوم فراموشی عمدتا با چنین احساساتی مواجه نیستیم و لذا امکان ادامه یافتن این دور باطل خیلی بیشتر خواهد بود.تعهدات و وظایفی که گاه به خاطر بی توجهی و ساده انگاری ما انسانها به دست فراموشی سپرده می شود و از همه بدتر این است که در برخی موارد دیده می شود که برای یادآوری این مسئولیتها هیچ تلاش جدی صورت نمی گیرد؛ جز فراموشی های دسته دوم است.


یکی از این فراموشی های بسیار فراگیر در عصر حاضر، فراموش کردن تعهدات مهم نسبت به زندگی زناشویی و همسر است. رابطه زناشویی مهمترین رابطه افراد در زندگی است. با این حال گاهی اوقات به دلیل عدم شناخت عوامل موثر بر این رابطه، حداکثر بهره را از آن نمی برند.
رابطه زناشویی افراد مثل هر رابطه دیگری، نظام دارد. نظام آن هم اهداف، باورها و اولویتهای هر یک از شما و اهداف، اولویتها و باورهای مشترک شما و همسرتان به عنوان یک زوج است. اگر اهداف و اولویت های زن و مرد همسو باشد، نظام زناشویی زوجین درست کار می کند اما در صورتی که اولویتهای زوجین در زندگی متفاوت باشد قطعا این نظام به درستی کار نمی کند.


درست شبیه به زن و مرد سرگذشت عنوان شده که اولویتهای زندگی شان کاملا با هم متفاوت بوده و زن به طور کلی فراموش کرده که وارد زندگی زناشویی و مسئولیتهای مهم و اساسی ان شده است و همیشه دنبال تحقق آرزوهای و خواسته های خود بوده است. اگر زن و مرد نظام زناشویی زندگی خود را خوب بفهمند و آن را ملکه ذهن خود کنند قطعا اهداف و اولویتهای زوجین با هم هماهنگ می شود اما در صورتی که نظام زندگی مشترک مورد فراموشی قرار گیرد، بنیان ان نیز به شدت متزلزل می گردد.


برای رفع مشکلات زندگی زناشویی که در آن یکی یا هر دو زوجین دچار فراموشی شده و از یاد برده که در قبال زندگی مشترک خود چه مسئولیتهای مهمی دارد، یادآوری تمام اصول فراموش شده برای تجدید حیات آن زندگی بسیار موثر خواهد بود.
در ادامه بخشی از این تکالیف یادآوری می شود:


تکلیف روز اول : صمیمیت جسمی
هر کدام دست های خود را در دست دیگری بگذارید و به مدت 30 ثانیه بدون پلک زدن در چشمان یکدیگر نگاه کنید. سپس هرکدام از خاطرات خوش دوران گذشته خود حرف بزنید، بعد چند خصوصیت مثبت همسرتان را به او بگویید و به او یادآور شوید که دوستش دارید و از بودن با او خوشحال هستید.


تکلیف روز دوم: صمیمیت عاطفی
به همسرتان بگویید چه رفتارهایی نشان دهنده این است که او شما را دوست دارد؟ برای رفع مشکلات زندگی زناشویی که در آن یکی یا هر دو زوجین دچار فراموشی شده و از یاد برده که در قبال زندگی مشترک خود چه مسئولیتهای مهمی دارد، یادآوری تمام اصول فراموش شده برای تجدید حیات آن زندگی بسیار موثر خواهد بود.


تکلیف روز سوم: صمیمیت ارتباطی
وقتی تو با من حرف می زنی چه علایمی از طرز نشستن، حالت چهره، نوع گوش دادن و کلام تو می تواند نشان دهد که تو با من صمیمی هستی. این سوال را از همسرتان بپرسید و آنچه او می پسندد را اجرا کنید.


تکلیف روزچهارم :صمیمیت اجتماعی - تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب
چه فعالیتها و مراسمی وجود دارد که هر دو خوشحال می شویم در آن با یکدیگر شرکت کنیم و چه فعالیتهایی وجود دارد که ما هرکدام به طور جداگانه به ان علاقه مند هستیم؟حال چه تصمیمی می توانیم راجع به دو نوع فعالیت داشته باشیم؟از میان دوستان ما، کدام یک از انها مورد تفواق هر دوی ما برای معاشرت و رفت و آمد هستند؟کدام یک از دوستان ما هستند که دیگری علاقه ای به معاشرت با او ندارد؟حال چه تصمیمی می توانیم راجع به این افراد و معاشرت با آنها داشته باشیم؟


تکلیف روز پنجم: صمیمیت معنوی
من و تو چه شباهتهایی در اعتقادات مذهبی و ارزشهای اخلاقی همدیگر داریم؟من و تو چه تفاوتهایی در اعتقادات مذهبی و ارزشهای اخلاقی همدیگر داریم؟حال با این تفاوتهای خود چه کنیم تا به صمیمیت ما آسیب نزند؟


تکلیف روز ششم :صمیمیت جنسی
من و تو چه اطلاعاتی از نیازهای جنسی هم داریم و چگونه می توانیم اطلاعات بیشتری در مورد صمیمیت جنسی مان را به دست آوریم؟
به نظر می رسد که طی کردن این مراحل چند روز پشت سر هم و یادآوری مجدد آنها در رابطه با همسر کمک می کند که زوجین، دوباره زندگی مشترک، همسر و مسایل مربوط به آن را مورد توجه قرار داده و آنچه را فراموش کرده اند دوباره به خاطر آورند. اگر باور نمی کنید، امتحان کنید.

Admin بازدید : 365 سه شنبه 1393/04/03 نظرات (0)

"دینا کاسالیگی" 38 ساله که دارای 2 فرزند است، به جرم برقراری رابطه جنسی با یکی از دانش‌آموزان خود از کار خود اخراج شد.  "کاسالیگی" که ساکن جزیره استاتن انگلیس است، اعتراف کرده که به دانش‌آموز نوجوان خود علاقه‌مند شده و چندین هدیه از جمله یک تلفن همراه برای او خریده است.

...

علاوه بر این، او چندین نامه عاشقانه برای این فرد نوشته و در مدرسه به او داده است. گفته می‌شود "کاسالیگی" از تمام روابط نامشروع خود با این نوجوان فیلم‌ می‌گرفته و آنها را به دور از چشم همسر خود نگهداری می‌کرده است.  تحقیقات انجام شده در این پرونده نشان می‌دهند کاسالیگی بیش از 18 ماه با این دانش‌آموز در ارتباط بوده و بارها او را در غیاب شوهر و در حضور فرزندانش به خانه آورده است.

 این موضوع زمانی فاش شد که پدر این نوجوان از ارتباطات و نامه‌هایی مشکوکی که برای او می‌آمد، مطلع شد. پس از بررسی و تحقیقات بیشتر، او متوجه ارتباطات مداوم پسرش با این زن شد و آن را به پلیس اطلاع داد. گفته می‌شود "کاسالیگی" چند ماه قبل نیز به دلیل ضرب و شتم همسرش بازداشت شده بود.

Admin بازدید : 149 چهارشنبه 1393/03/28 نظرات (0)

پنهان كردن يك راز آزارتان مي‌دهد و به خواب‌هاي هر شب‌تان وارد مي‌شود؟ دوست داريد هر چه در زندگي‌تان مي‌گذرد را با همسرتان در ميان بگذاريد اما مي‌ترسيد آشكار شدن اين واقعيت‌ها به زيان رابطه‌تان تمام شود و ميان‌تان فاصله بيندازد؟ روانشناسان مي‌گويند اگر پنهان كردن اين واقعيت‌ها به دغدغه‌اي آزاردهنده براي‌تان تبديل شده، بهتر است با گفتنش باري از دوش خود برداريد و به آرامش برسيد اما يادتان نرود كه فاش كردن رازها، هميشه به سود زندگي مشترك‌تان تمام نمي‌شود. گاهي مي‌توانيد گفتن حرف‌هايي كه در دل‌تان انباشته شده را به تعويق بيندازيد و در برخي موارد هم مي‌توانيد از مطرح كردن‌شان صرفنظر كنيد. اگر با اين جملات متناقض كمي ذهن‌تان را آشفته كرده‌ايم و نمي‌دانيد كدام راز را بهتر است با همسرتان درميان بگذاريد و در چه موردي مي‌توانيد واقعيت را از او پنهان كنيد، ادامه اين مطلب را بخوانيد. هراير دانليان، روانشناس و زوج درمانگر به شما براي درك بهتر اين موضوع كمك مي‌كند.

رد پاي كسي پيداست؟

بايد به همسرم بگويم كه پيش از او فرد ديگري در زندگي‌ام بوده؟
سابقه يك ازدواج يا نامزدي شكست خورده را در كارنامه داريد؟ شكي نيست كه بايد اين موضوع را با همسر آينده‌تان در ميان بگذاريد. در يك رابطه صادقانه، همسرتان حق دارد از گذشته عاطفي شما باخبر باشد و از رابطه‌اي تا مرز عشق، نامزدي و ازدواج پيش رفته آگاه شود اما اگر پيش از آشنايي با او، تنها به خواستگاري چند نفر رفته‌ايد و به نتيجه مطلوب نرسيده‌ايد، انتخاب با خودتان است. مي‌توانيد در صورت تمايل چنين موضوعي را با همسر آينده‌تان در ميان بگذاريد و اگر فكر مي‌كنيد دليلي براي گفتن تاريخچه رابطه‌اي كه چندان عميق نبوده وجود ندارد، مي‌توانيد از گفتنش صرفنظر كنيد.
همسرتان محرم همه رازهاي‌تان است يا اينكه مي‌توانيد برخي موضوعات را از او پنهان كنيد؟

جيب‌تان خالي شده؟

بار ورشكستگي يا بيكاري را بايد يك تنه به دوش بكشم؟
مطرح كردن مشكلات مالي درخانه، به ظرفيت همسرتان بستگي دارد. اگر شريك زندگي‌تان از ورشكستگي، بيكاري يا بدهكاري‌تان باخبر شود با شما همدلي و همفكري مي‌كند، يا اينكه دچار اضطراب، افسردگي و آشفتگي مي‌شود؟ در صورتي كه به توانايي همسرتان در پذيرفتن و درك اين موضوعات شك داريد و فكر مي‌كنيد با گفتن چنين خبرهايي مشكلي بر مشكلات‌تان اضافه مي‌شود، مي‌توانيد اين رازها را تا مدتي پيش خود نگه داريد.درست است كه او حق دارد از اتفاقاتي كه در زندگي‌اش تاثير مي‌گذارد باخبر باشد، اما در اين مورد، مي‌توانيد در صورت نياز تا مدتي سكوت كنيد و آرام آرام او را براي روبه‌رو شدن با حقيقت آماده كنيد.

پاي‌تان لغزيده؟

واقعيت‌هاي تاريخ‌گذشته را بايد برايش آشكار كنم؟
خيانت تنها به رابطه خارج از چارچوب با جنس مخالف محدود نمي‌شود. خط‌قرمزهايي كه عبور از آنها خيانت تلقي مي‌شود، از فردي به فرد ديگر متفاوت است. درحالي كه فكر كردن براي يك زن گذشتن خيال فرد ديگري از ذهن همسرش خيانت تلقي مي‌شود، براي زن ديگري پنهان كردن موضوعي مثل اخراج شدن از اداره مي‌تواند مصداق خيانت باشد. اگر در سال‌هاي قبل رفتاري را بدون اطلاع همسرتان انجام داده‌ايد و اين روزها عذاب وجدان رهاي‌تان نمي‌كند، مراقب باشيد. شايد اولين راه خلاص شدن از عذاب وجدان در ذهن شما گفتن موضوع باشد اما بيان واقعيت با چنين دليلي، نشانه ضعف شما خواهد بود و مي‌تواند زندگي زناشويي‌تان را به هم بريزد. اگر تصور مي‌كنيد حق همسرتان است كه واقعيت را بداند، اول بر احساس ضعف و عذاب وجدان خود غلبه كنيد. قدم بعدي براي روشن كردن موضوع، سنجيدن توانايي خود شما و همسرتان است. آيا قدرت پذيرش عواقب آن را داريد؟ آيا همسرتان قدرت شنيدنش را دارد؟ اگر پاسخ شما به اين دو سؤال مثبت است و تصور مي‌كنيد توان مديريت اين ماجرا را داريد، مي‌توانيد موضوع را همين امروز با او در ميان بگذاريد.

با مادرش نمي‌سازيد؟

بايد اختلافم با خانواده‌اش را از او پنهان كنم؟
رابطه زن و شوهري، از آغاز شكل‌گيري مستعد درگيري است. جرقه‌هاي درگيري از همان روز اول اين رابطه زده مي‌شود اما گاهي آنقدر خفيف و پنهاني است كه متوجه‌شان نمي‌شويد. اين جرقه‌ها مي‌توانند با گفتن يك جمله يا نشان دادن يك رفتار شعله‌ور شوند اما تصور نكنيد كه اين آتش تنها به‌خاطر همان حرف يا رفتار ايجاد شده است. شما مي‌توانيد دوستانه در مورد رفتار خانواده همسرتان با او صحبت كنيد يا از آنها بدون جبهه گرفتن انتقاد كنيد. اگر همسرتان در مقابل انتقادهاي شما خشم يا مقابله به مثل را نشان مي‌دهد،؛ يا اينكه رفتارها و احساس‌هايي كه از قبل در رابطه شما به وجود آمده‌اند، كار رابطه‌تان را به اينجا رسانده‌اند، يا اينكه او طاقت شنيدن هيچ مخالفت و انتقادي را نسبت به خانواده‌اش ندارد و بايد با كمك يك متخصص درمان فردي را آغاز كند.

حال‌تان خراب است؟

حق دارم به‌خاطر نگران نكردنش در مورد بيماري‌ام به او چيزي نگويم؟
پيش از ازدواج بيماري جدي سلامت شما را تهديد مي‌كرده؟ شك نكنيد كه اين موضوع را بايد با همسر آينده‌تان در ميان بگذاريد. حق اوست كه بداند در چه شرايطي به زندگي شما پا مي‌گذارد، پس با پنهان كردن واقعيت‌هاي مهمي چون بيماري يا سابقه اعتياد، آينده خودتان و او را به مخاطره نيندازيد. حتي اگر با سلامت كامل پا به اين زندگي گذاشته باشيد و چند سال بعد به مشكلي جسمي يا رواني دچار شده باشيد، باز هم بايد شنيدن واقعيت را حق همسرتان بدانيد. نگفتن چنين موضوعاتي انرژي منفي زيادي را به زندگي مشترك‌تان وارد مي‌كند.

سرديد؟

بي‌ميلي‌ام به رابطه زناشويي را مي‌توانم مثل يك راز حفظ كنم؟
اگر پيش از ازدواج از ابتلاي‌تان به مشكلاتي كه ممكن است رابطه زناشويي‌تان را در آينده تحت تاثير قرار دهند باخبر شده‌ايد، مي‌توانيد اين موضوع را تا مدتي از خواستگارتان پنهان كنيد اما نمي‌توانيد از كنار آن ساده بگذريد. شما بايد با كمك متخصصان براي درمان مشكل‌تان قدم برداريد و تا از پس درمان آن برنيامده‌ايد، بله را نگوييد. در صورتي كه ميلي به درمان مشكل نداريد يا روانشناسان و پزشكان هم نتوانسته‌اند مشكل شما را كاملا حل كنند، بايد ماجرا را با همسر آينده‌تان در ميان بگذاريد. رابطه زناشويي در آينده زندگي مشترك شما، مي‌تواند بر عشق و احساس‌تان هم تاثير بگذارد، پس ابتلا به چنين مشكلي را بي‌اهميت تلقي نكنيد. البته اين ارتباط، يك رابطه توافقي است و شايد شما با شرايط فعلي‌تان، بتوانيد با فردي كه تمايلات مشابهي دارد ازدواج كنيد، به عبارت ديگر مشكل شما ممكن است در زندگي با فردي مشابه، چندان هم آزار دهنده تلقي نشود. پس اگر نمي‌دانيد تفاوتي ميان شما در اين زمينه وجود دارد يا خير مي‌توانيد همراه با او به جلسات مشاوره پيش از ازدواج برويد و از يك روانشناس براي روشن شدن موضوع كمك بگيريد. اگر هم بعد از ازدواج دچار مشكلاتي شده‌ايد كه زندگي زناشويي‌تان را تحت تاثير قرار مي‌دهد، باز هم مي‌توانيد مراحل درمان را يك تنه طي كنيد يا اگر ظرفيت پذيرش اين موضوع را در همسرتان مي‌بينيد، او را هم در روند درمان مشاركت دهيد.

Admin بازدید : 155 چهارشنبه 1393/03/28 نظرات (0)

در فرهنگ ما خیلی از دختر و پسر ها قبل از اینکه به زیر یک سقف مشترک بروند ،دوران نامزدی یا همان عقدکردگی را تجربه می کنند ، که هم فرصتی برای شناخت بهتر یکدیگر است و هم روز هایی با مسئو لیت کمتر و فرصت بیشتر برای ذخیره ی مهر و محبت. در این مقاله راهکارهایی برای گذراندن دوران نامزدی شیرین و موثر را می خوانید :

قسمت‌هایی از شخصیت همسرتان را خواهید شناخت که به‌صورت معمولی امکان‌ ندارد بر آن‌ها آگاهی یابید مگر آن‌که با هم زندگی کنید. برای شناخت شخصی که به‌طور متناوب -نه‌ پیوسته- او را می‌بینید ، هیچ راهی بهتر از این نیست که در عمل و در مقاطع زمانی مختلف و کوتاه، با او زندگی کنید. در دیدارهای کوتاهِ دو یا سه‌ ساعت در هفته، افراد اغلب، بهترین رفتارشان را نشان می‌دهند. واقعیت در زمان طولانی‌تری، و در ارتباط نزدیک تر آشکار می‌شود. - درمی‌یابید که آیا سبک زندگی شما و همسرتان، از تفاهم و هماهنگی حقیقی برخوردار است یا خیر.

ویژگی‌هایی که باعث می‌شوند عاشق کسی شوید و یا از دیدن او لذت ببرید ، ممکن است کافی نباشد تا هماهنگی همیشگیِ شما را بعد از آن‌که هم‌خانه شدید، تضمین کند.

ممکن است از عشق‌ورزیدن به کسی لذت ببرید اما از زندگی با او نه. ویژگی‌هایی که باعث می‌شوند عاشق کسی شوید و یا از دیدن او لذت ببرید ، ممکن است کافی نباشد تا هماهنگی همیشگیِ شما را بعد از آن‌که هم‌خانه شدید، تضمین کند. ممکن است دریابید که سبک زندگی شما و همسر آینده تان، با یکدیگر هماهنگی و هم‌خوانی ندارد.- درمی‌یابید که قابلیت و توانایی همسرتان در ایجاد ارتباطی حقیقی و کانونی گرم، چه میزان است. ممکن است هرگز متوجه نشوید که همسرتان تا چه حد تمایل و قابلیت ارتباطی مستحکم و صمیمی را دارد مگر این‌که تعهد زندگی مشترک با او را عهده‌دار شوید. تنها وقتی‌که مجبورید با هم راجع ‌به امور اقتصادی، غذا، مسؤولیت‌های خانه، تملکات و... تصمیم بگیرید ، می‌توانید از این‌که آیا همسرتان همراه خوبی است یا نه، مطمئن شوید. می‌توانید از ازدواج به ‌دلیل‌های نادرست و زندگی مشترک زودهنگام و نسنجیده دوری کنید.

زندگی مشترک، می‌تواند تجربه‌ی شیرینی از یک رابطه باشد اما چنان‌چه زودهنگام، نپخته و نسنجیده به آن وارد شوید ، اشتباه بزرگی خواهد بود.

شیوه‌های ایجاد خشنودی در دوران نامزدی
همسران جوان با سرمایه‌گذاری در بانک عاطفی یکدیگر، می‌توانند عشق و علاقه‌ی خود را برای زندگی آینده ، حفظ نمایند. این سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند شامل مهرورزیدن‌ها، ابراز احساسات، توجه و محبت در لحظه‌های باهم بودن در دوران نامزدی و مراحل آغازین زندگی مشترک باشد.

درحقیقت، توجه و محبتی که زوج‌ها در روزهای نخستین شروع زندگی به یکدیگر داشته‌اند، طی چندین سال زندگی مشترک نیز (با تکرار و تنوع آن‌ها) به‌صورت سرمایه‌ای برای زندگی مشترک آینده‌شان محسوب می‌شود به‌طوری‌که با عادی شدن رابطه‌ی زناشویی، شما می‌توانید از سپرده‌های عاطفی خود که در دوران شروع زندگی مشترک سرمایه‌گذاری کرده‌اید، برداشت کنید و این، وقتی امکان‌پذیر است که نه‌تنها پیوسته به‌طور لفظی و عملی به همسرتان بفهمانید که دوستش دارید، بلکه در هر فرصتی که به‌دست می‌آورید، عشق و علاقه‌ی خود را به او نشان‌دهید.

این‌کار با انجام روش‌هایی مهرورزانه، امکان‌پذیر است که شما برای ایجاد هیجان و خشنودی احساسی در همسرتان، می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.بعضی از شیوه‌هایی که در این قسمت به آن‌ها اشاره شده است،‌ ممکن است در نظرتان رؤیایی یا طنزگونه باشد اما به شما اطمینان می‌دهیم که برای خشنودی همسرتان، فوق‌العاده مؤثر است.

فراموش نکنید که در طول زندگی مشترک، اگر همسرتان از لحاظ احساسی خشنود نباشد، اغلب نمی‌تواند به خواسته‌های شما پاسخ مساعد دهد.

خشنودی احساسی ، به این معناست که شما (زن و مرد) باید فداکاری کنید، رفتاری مهربانانه با نامزدتان در پیش بگیرید، از او تعریف کنید و لحظه‌های شاد و خاطره‌انگیزی را برایش فراهم آورید.

 توجه داشته باشید که کارهای کوچک، از نقطه‌نظر همسرتان، بسیار بامعناست.مطمئن باشید نشان‌دادن علاقه و عشق‌تان با برنامه‌ریزی، کاری بس عظیم و فوق‌العاده است. باید بدانید اقدام‌های کوچک مهربانانه، به همسرتان نشان‌می‌دهد که او را چه‌قدر دوست دارید ،‌ برایش احترام قائل هستید، از او قدردانی می‌کنید و مهم‌تر از همه، با این کار سبب می‌شوید که همسر آینده‌تان، احساس کند برای شما از هر کسی مهم‌تر است.

تاریخ روزهای مهم زندگی نامزدتان را در‌نظر داشته باشید. شما به یکدیگر علاقه دارید، بنابراین سعی‌کنید همیشه عشق و علاقه، در اعماق چشم‌های‌تان موج بزند. همیشه چشم‌انتظار هم باشید. سخنان او را با گوش دل‌تان بشنوید. تا حد امکان، به امور پدر و مادر یکدیگر رسیدگی کنید. از وسایل مورد علاقه‌اش به‌خوبی نگه‌داری کنید. با تمام افرادی که برایش کار می‌کنند، مهربان و نسبت به آنان خیرخواه باشید. در طراحی نقشه‌های‌تان، با یکدیگر هم‌فکری کنید. در قلب‌تان برایش جایی چون صدف بسازید و او را چون مرواریدی گران‌بها در آن جای‌دهید.

همیشه در اتفاق‌های خوبِ زندگی، او را سهیم کنید . وقتی به جمع دوستان‌تان می‌پیوندید، با افتخار همسرتان را معرفی کنید. برای نامزدتان همواره آرزوی سلامتی کنید. برای همدیگر وقت صرف کنید. به دوستانش احترام صادقانه و خالصانه بگذارید.

در دوره‌های خانوادگی، با روحیه‌ی خوبی حاضر شوید. برای رشدکردن و بارورشدن استعدادهای معنوی‌اش، او را تشویق کنید.  قسمت‌هایی از روزنامه را که ممکن است برای او جالب و مفید باشد، برایش جدا کنید. بهتر است عبادت‌ها و نیایش‌های خود را به اتفاق یکدیگر انجام دهید. او را در یکی از روزنامه‌ها یا مجله‌های مورد علاقه‌اش، مشترک کنید. وقتی با شما صحبت می‌کند، به او توجه کامل داشته باشید.

در میهمانی‌ها حد امکان، کنار یکدیگر باشید. هر بار در به‌کار بردن جمله‌ی «دوستت دارم» و تنوع در ارائه‌ی آن، پیش‌دستی کنید. وقتی خسته است، بگذارید به‌اندازه‌ی کافی استراحت کند. تا حد امکان، با همدیگر برنامه‌ریزی کنید. نسبت به وسایل و مکان‌های مورد علاقه‌ی همسرتان، توجه لازم را داشته باشید.

کارهای قشنگ و بزرگ را به‌صورت مشترک انجام دهید.  درباره‌ی او مثبت فکر کنید. زمانی ‌که به سکوت نیاز دارد، برایش محیطی فراهم کنید تا در آن، احساس آرامش کافی کند. در مورد هدیه‌ای که می‌خواهید به او بدهید ، خوب فکر کنید. احساس‌های‌تان را از اعماق دل‌تان در زندگی جاری کنید. در کارهای شغلی یکدیگر (در صورت امکان و توان) به همدیگر کمک کنید. در انجام امور خیر، مشارکت داشته باشید. به ارزش‌های یکدیگر، احترام بگذارید. به‌خاطر داشته باشید که روزهای مبارک و مناسبت‌های خجسته‌ی ماه را برایش گرامی بدارید. کمک به افراد مستمند و نیازمند را در حد توان و امکان، با یکدیگر انجام دهید.تجربه های با هم بودنتان را زیاد کنید و از فرصت نامزدی برای آشنایی بیشتر و ایجاد صمیمیت استفاده کنید...

Admin بازدید : 165 سه شنبه 1393/03/27 نظرات (0)

یک فیزیوتراپیست انگلیسی به اتهام تجاوز به از پیرزن‌های بیمار خود بازداشت شد. یانگجین جان، فیزیوتراپیست اهل ولز، به اتهام تجاوز جنسی به 3 نفر از بیماران در مطب خود بازداشت شد.

گفته می‌شود زمانی که جان پس از بازداشت شدن به جرم تجاوز به یک بیمار به قید ضمانت آزاد شده بود، شکایت 2 نفر دیگر او را برای بار دوم راهی بازداشت‌گاه کرد. در مورد اول، جان 34 ساله، یکی از بیماران خود را مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی قرار داده است. در موارد دیگر نیز دو زن 47 و 52 ساله مورد تجاوز او قرار گرفته‌‌اند. این دکتر قربانیان خود را بی‌هوش کرده و سپس به طرز بی‌حمانه و شنیعی به آنان تجاوز می‌کرد.

تجاوز جنسی پزشک شیطان صفت به پیرزنان بیمار +عکس

در پی افشای این تجاوزها، پلیس از بیماران این مرکز فیزیوتراپی درخواست کرده است در صورت داشتن هرگونه شکایت در رابطه با تجاوز جنسی، آنها را در جریان بگذارند. قرار است جلسه دادگاه جان در تاریخ 17 ژوئن برگزار شود. احتمالا دادگاه او را به حبس محکوم خواهد کرد.

Admin بازدید : 111 شنبه 1393/03/24 نظرات (0)

برای رسیدن به تفاهم در زندگی زناشویی 5 عامل مهم پذیرش یکدیگر، درک احساسات همسر، صداقت، داشتن رضایت شخصی از زندگی و احساس دریافت دو جانبه را باید رعایت کنیم تا زندگی‌ای شیرین داشته باشیم.

پذیرش یکدیگر به این معنی است که به همسرتان اجازه بدهید، همان که هست باشد نه آن طور که شما دوست دارید و از او توقع نداشته باشید نوع دیگری فکر کند و یا طوری باشد که با خود واقعیتش هماهنگی ندارد.

برای درک احساس همسرتان، خود را به جای او بگذارید. هر چند ما دقیقاً آنچه را که بر سر او آمده تجربه نکرده‌ایم اما می‌توانیم خیلی به او نزدیک شویم و احساسات او را درک کنیم.

صداقت یعنی داشتن رابطه‌ی صادقانه و قابل اعتماد با همسرتان. همسرتان باید اطمینان داشته باشد وقتی از احساسات خود با شما صحبت می‌کند یا اطلاعاتی از خود به شما می‌دهد شما رازدار هستید و او را مسخره نمی‌کنید و آنچه را که به شما گفته بعدها بر ضد خودش به کار نمی‌برید.

رضایت شخصی از زندگی یکی از راههای مهم رسیدن به تفاهم در زندگی دانست. هر فردی باید زمانی را برای خودش صرف کند و برای نیازهای شخصی خود نیز اهمیت قایل شود.


اگر ما برای رفع نیازهای همسر و فرزندانمان تلاش کرده و برای خودمان وقت صرف نکنیم از عدم کمال خود احساس رنجش و خشم می‌کنیم و اگر بعضی از نیازهای مهم ما برآورده نشود نمی‌توانیم به همسرمان نیز برای برآورده شدن نیازهایش کمک موثری کنیم.
بنابر این باید بین این دو تعامل را برقرار کنیم و از زندگی شخصی خودمان نیز رضایت داشته باشیم. همچنین باید احساس کنیم روابطمان عادلانه، دوجانبه و همکارانه است.

ورود به ارشیو روابط جنسی و مسائل زناشویی

Admin بازدید : 143 شنبه 1393/03/24 نظرات (0)

نمی خواهیم دراین نوشتار کام تان را تلخ کنیم ،اما گاهی تلخی یک دارو، شفابخش است و شیرینی خیلی از خوراکی ها، زهر.

هرچند هدف اصلی این نوشتار، توضیح درباره نکاتی است که شما برای سنجیدن شریک آینده زندگی تان باید آنها را در نظر داشته باشید، اما یادتان باشد هدف ما از اطلاع رسانی، ازدواج به هر قیمتی نیست بلکه می خواهیم شما، ازدواجی موفق و پایدار داشته باشید و هرگز رنگ دادگاه خانواده را نبینید. به همین خاطر ناچاریم پیش از آغاز آموزش مسایل اصلی، درباره ازدواج‌هایی که بر اساس دلایل اشتباه رخ می‌دهد، توضیحاتی بدهیم.


بر اساس آخرین آمارها در ایران به طور متوسط از هر پنج ازدواج، یکی به طلاق قانونی می‌انجامد و البته تخمین زده می شود شمار طلاق های عاطفی، یعنی زندگی زوج ها بدون عشق و ارتباط زیر یک سقف، بیشتر از این باشد و با این حال آمار دقیقی در این باره در دست نیست. خیلی وقت ها علت واقعی طلاق زوج ها این است که دلایل درستی برای ازدواج نداشته‌اند و پس از ازدواج که اهمیت آن دلایل در نظرشان کمرنگ شده است، از ادامه زندگی مشترک منصرف شده‌اند!


به همین علت اصرار داریم پیش از ازدواج، صادقانه با خودتان حساب و کتاب کنید و بپرسید هدف واقعی تان از ازدواج چیست؟ اگر مقصد نهایی شما فقط یکی از عللی است که ما در این یادداشت به آن اشاره می کنیم فعلا دست نگه دارید تا دلایل قوی تر و منطقی تری برای دو تا شدن پیدا کنید:

پیر شدم، رفت که رفت: اگر تنها بهانه تان برای آغاز زندگی مشترک این است که سن تان از حد متوسط ازدواج گذشته است، دست نگه دارید. طبیعتاً وقتی ما سن متوسط ازدواج را بدون شریک زندگی رد می کنیم، حق داریم نگران باشیم که مبادا جزو همان آمار پنج تا هفت درصدی مجردهای قطعی جامعه شویم اما این دلیل خوبی نیست که شتابزده عمل کنیم و چشم مان را رو به اشکالات طرف مقابل ببندیم فقط به این خاطر که می ترسیم مجرد بمانیم.

لعنت به تو تنهایی: می خواهید ازدواج کنید فقط به این خاطر که وقتی هوا دو نفره می شود شما یک نفرید؟ این دلیل هم کافی نیست. اگر طرف مقابل برای تان مناسب نباشد و ازدواج کنید به هر حال تنها خواهید شد منتها فرقش این است که آن زمان، قلبی شکسته هم در سینه دارید! بهتر است تنهایی تان را با فعالیت های دیگر پر کنید و پی علت های خوب و عمیق برای ازدواج بگردید.تا ازدواجی موفق داشته باشید.

تا چشم شان در بیاید: دخترخاله نوه عموی تان از شما 10 سال کوچکتر است اما ازدواج کرده؟ دختر دایی ها هم از شما کوچکترند اما رفتند خانه بخت؟ از حرف مردم دلخورید؟ از این که می‌پرسند چرا شوهر نمی کنید عصبانی شده‌اید و می خواهید زودتر رخت عروسی تن کنید که نشان بدهید چیزی از آن ها که ازدواج کرده اند کم ندارید؟ کدام کاری از سر چشم و همچشمی به نتیجه رسیده است که این یکی برسد؟

مسئولیتم زیاد است، بخشی را روی دوش شریکم می اندازم: این دلیل هم بویژه از زبان برخی پسرها زیاد شنیده می شود. آنها معتقدند همسرشان می تواند تعداد زیادی از مسئولیت‌های شان را در خانه کم کند و این موضوع را به عنوان دلیل اصلی ازدواج مطرح می کنند حال آنکه شریک کردن دیگری در زندگی تان، مسئولیت های مهم تازه‌ای را برای شما به دنبال دارد پس اگر هدف تان از ازدواج به جای تعالی و خوشبخت شدن در کنار انسانی دیگر، صرفاً انداختن بخشی از وظایف تان روی دوش اوست در اشتباهید.

ورود به ارشیو روابط جنسی و مسائل زناشویی 18+

Admin بازدید : 176 جمعه 1393/03/23 نظرات (0)

جدایی زن و شوهر یکباره صورت نمی گیرد بلکه رابطه آن ها به تدریج رو به سردی می گذارد. با توجه به رابطه خود از به خطر افتادن زندگی مشترک خود جلوگیری کنید.

زن و شوهرها برای اینکه اشتباهات خود را جبران کنند و از خراب شدن بیشتر رابطه و به هم خوردن زندگی جلوگیری کنند باید به علائم بحران در روابطشان توجه کنند.


 علائم بحران در رابطه زن و شوهرعبارتند از:

مصاحبت
در ابتدای زندگی زن و شوهر برخی از اوقات با هم  شوخی و تفریح می کنند و از مصاحبت یکدیگر لذت می برند و سعی می کنند رضایت یکدیگر را جلب کنند. وقتی تبادل نظرها و گفتگو ها کم می شود یا از بین می رود نشانه آن است که روابط آن ها رو به سردی است.

عشق و محبت
البته نمی توان انتظار داشت که سال ها پس از ازدواج روابط عاشقانه زن و شوهر مانند دوران اولیه گرم و پرهیجان باشد. زندگی مشترک به تدریج دلبستگی های دیگری بین آن ها به وجود می آورد و علائق مشترکی آن ها را به هم پیوند می دهد. با این حال با از بین رفتن روابط عشقی نشانه عدم توجه زن یا شوهر نسبت به همسر خود می تواند باشد.

اعتماد متقابل
زن و شوهرهایی که به هم اعتماد دارند با هم روابط صمیمانه دارند و بیشتر می توانند مشکلات زندگی را تحمل و برطرف کنند. کم شدن یا از بین رفتن اعتماد متقابل استحکام زندگی آن ها را تهدید می کند.
در زندگی مشترک اختلاف نظرهایی وجود دارد. در همه افراد نقاط ضعفی می توان یافت. ممکن است در گفت و شنود ها با انتقادی دوستانه و بدون آن که رنجش ایجاد کند اختلاف نظر را مورد بحث قرار داد. اما اگر در هر موقعیتی از نقاط ضعف یا اختلاف نظر به عنوان وسیله ای برای تحقیر یا سرزنش همسر استفاده شود نتیجه خوبی نخواهد داشت.

توجه به نقاط ضعف
همسرانی که روابط صمیمانه دارند به صفات خوب و جنبه های مثبت شخصیت یکدیگر توجه دارند و در موقع مناسب آن را ستایش می کنند. اما اگر در گفتگوها و مشاجرات نقاط ضعف یکدیگر را مطرح و به انتقاد یا سرزنش بپردازند نشانه آن است که روابط آن ها خوب نیست و زندگی زناشویی آن ها در معرض خطر قرار دارد.

البته در زندگی مشترک اختلاف نظرهایی وجود دارد. در همه افراد نقاط ضعفی می توان یافت. ممکن است در گفت و شنود ها با انتقادی دوستانه و بدون آن که رنجش ایجاد کند اختلاف نظر را مورد بحث قرار داد. اما اگر در هر موقعیتی از نقاط ضعف یا اختلاف نظر به عنوان وسیله ای برای تحقیر یا سرزنش همسر استفاده شود نتیجه خوبی نخواهد داشت.

تجدید خاطرات
بحث و گفتگو درباره خاطراتِ مربوط به گذشته و اینکه زن و شوهر چگونه با کمک هم مشکلاتی را پشت سر گذاشته اند و توجه به عکس ها و یادگارها نشانه علاقه به زندگی مشترک است. چنان چه این تمایلات ار بین برود و گذشته ها مورد بی اعتنایی قرار گیرد می تواند نشان دهنده عدم علاقه و صمیمیت آن ها باشد.

سرگرمی های مشترک
با وجود آن که زن و شوهر شخصیت های جداگانه ای هستند و هر یک علایق خاصی دارند، با این حال برای آن که به هم نزدیک تر باشند احتیاج به آن دارند که سرگرمی ها یا تفریحات مشترکی داشته باشند ساعاتی را در کنار هم به آن مشغول باشند. چون شرایط تغییر می کند می توان این سرگرمی ها را تغییر داد و دوستان و آشنایان تازه ای پیدا کرد. اگر این مسئله مورد توجه آن ها نباشد، نشانه ای از فاصله افتادن بین آن ها است.

 هشدار قبل از طوفان زناشویی

رابطه نزدیک
زندگی مشترک ایجاب می کند که زن و شوهر در کنار هم بوده و به خواسته های هم توجه لازم را داشته باشند. اگر شوهر خیلی دیر به خانه بیاید یا در خانه خود را مشغول کند و به همسر خود کم توجه داشته باشد، یا  زن به آراستگی خود و فراهم کردن وسایل آسایش شوهر بی اعتنا باشد، روابط آن ها را نمی توان مطلوب دانست.

درباره مشکلات و ناراحتی ها به گفتگو بپردازید
بسیاری از زن و شوهرها متوجه هستند که با همسر خود رابطه خوبی ندارند ولی از اینکه درباره اختلاف خود به صحبت و گفتگو بپردازند واهمه داشته و از آن خودداری می کنند. در حالی که با تبادل نظر می توان برخی از سوء تفاهمات را برطرف کرد.

این نکته قابل توجه است که چگونگی مطرح کردن مسائل اهمیت زیادی دارد. اگر بیان گله و انتقاد به نحوی توهین آمیز باشد یا با خشونت باشد نه تنها در بهبود روابط اثری نخواهد داشت بلکه آن را بدتر خواهد کرد. مثلا می توان سوال کرد که چه گله ای دارد؟ و چگونه می توانم اشتباه را برطرف کنم؟ ممکن است پیشنهاد او قابل قبول نباشد ولی این پرسش راه سازش و بهبود روابط را هموار می سازد.

هم صحبت خوبی باشید
شنونده خوب بودن و توجه به گفته های همسر اهمیت دارد. شناخت کامل زن و شوهر از یکدیگر در حسن روابط آن ها اثر دارد و این شناخت به وسیله صحبت و گفتگو بدست می آید.

تفریح و سرگرمی را لازم بدانید
برخی از زن و شوهرها مشکلات و گرفتاری های زندگی را مانع از آن می دانند که تفریح و سرگرمی مشترک داشته باشند. در حالی که چنان چه با تفریح یا ورزشِ مناسب ساعاتی را در کنار هم به خوشی بگذرانند در روحیه آنان تاثیر زیادی دارد.

جملات محبت آمیز را فراموش نکنید
همه افراد به محبت احتیاج دارند. زن یا شوهر از همسر خود بیش از آنچه از دیگران انتظار داشته باشند، خواهان محبت هستند. از انتقاد و مقایسه های بی مورد او با دیگران خودداری کنید و از رنجاندن او بپرهیزید.

به خواسته های همسر خود توجه داشته باشید
اگر همسر شما به چیزی احتیاج دارد تهیه آن در روحیه او اثر زیاد دارد.ممکن است آن چیز بسیار ارزان قیمت باشد، اما اهمیت مسئله توجه به تمایلات او و نشانه ای از محبت است.

باید توجه داشت که بین بهترین و صمیمی ترین همسران هم تفاوت نظر یا سلیقه کم و بیش وجود دارد.با گذشت و مهربانی می توان راه سازش را هموار و از خراب شدن روابط جلوگیری و به زندگی نشاط و استحکام بخشید.

Admin بازدید : 169 پنجشنبه 1393/03/22 نظرات (0)

براساس تصاوير منتشر شده توسط دوربين‌هاي مدار بسته بزرگراه پليس پس از متوقف گردن راننده زن جوان او را مورد تجاوز جنسي قرار داد. افسر ايرونيگ دياز عضو پليس فلوريدا با انجام رفتار غيراخلاقي حين بازرسي يک راننده زن قانون سياست PDA مرسوم در پليس فلوريدا نقض کرده است.

تجاوز پلیس به زن جوان در کنار خیابان +عکس

طبق اين قانون افسران پليس بايد از هر گونه تماس فيزيکي و سوءرفتار کلامي در نتيجه ارتباطات جنسي با انگيزه‌هاي سوء اجتناب کنند. قرباني اين حادثه از سوءرفتار اين پليس متعجب شده و در گفتگوي خود با خبرگزاري‌ها اذعان داشت براي جلوگيري از حمله وحشيانه اين مامور پليس مجبور به تسليم شدن در برابر خواست‌هاي شيطاني افسر پليس شده بود.

Admin بازدید : 145 پنجشنبه 1393/03/22 نظرات (0)

حاشیه ها و بازی های جنسی
اگر چه مردان اهل حاشیه نیستند و ترجیح می‌دهند سریع به اصل بپردازند اما در زمینه مسائل جنسی حاشیه و بازی های جنسی مورد پسند است، همچنین خانم ها نیز نسبت به آن نظر مثبتی دارند، در روایات نیز به این مهم پرداخته شده است که شایسته نیست مرد و زن به یکباره با هم نزدیکی کنند.


تنوع در حالات جنسی
متاسفانه درصد قابل توجهی از زوجین در نهایت به 3 الی 4 حالت جنسی بسنده می‌کنند. روالی تکراری، نقطه آغاز تکراری و نقطه پایان تکراری، همه حرکات قابل حدس، هیچ غافلگیری در کار نیست، ساعات و مکانی تکراری و حتی حرفهای تکراری، چند مرتبه می‌توانید از یک روش بهره بگیرید؟ خسته نشدید؟ فکر نمی‌کنید رابطه مثل قبل نیست؟
نیازی نیست برای آشنا شدن با حالات جنسی جدید، اینترنت را زیر و رو کنید، عکس، فیلم و ... بیابید، ذهن خلاق خودتان را بکار بگیرید، برای رابطه جنسی باید برنامه‌ریزی داشت، ایده های جدید بکار بگیرید. فکر کنید امشب که قرار است با همسرتان رابطه داشته باشید چه حرکت جدیدی را تجربه کنید.

بهتر نیست به جای اینکه همیشه یک جا رابطه داشته باشید در جاهای مختلف منزل، حالات جدید را تجربه کنید، هر حالتی که می‌تواند بوسیدن، دخول، معاشقه، رابطه جنسی دهانی و سایر رفتارهای جنسی را شامل بشود و انجام آنرا میسر کند. مطمئنا خوب که فکر کنید حالات متفاوتی به ذهنتان می‌رسد، به عنوان مثال اگر از اینکه شوهرتان بدن شما را ببوسد، نوازش کند و یا بلیسد لذت می‌برید می‌توانید مزه شیرینی را به شوهرتان تقدیم کنید: کمی خامه به سینه هایتان بزنید و از همسرتان بخواهید از روی سینه هایتان خامه ها را میل کند و امثالهم و یا رفتار مشابهی در مورد آلت جنسی مردانه.


عافلگیری با بستن چشمان
اگر می‌خواهید هیجان رابطه در حالت جدید بیشتر شود، چشمان همسرتان را ببندید تا نتواند حرکات بعدی شما را مشاهده کند و در نتیجه غافلگیر شود، بد نیست بدانید زمانی که چشمها بسته باشند مغز به صورت غیر ارادی شروع به پردازش شرایط کرده و افکاری در ذهن شما شکل می‌گیرد که به موجب آن می‌تواند تحریک بیشتری نصیبتان شود.

 
بازی با بدن همسر
اگر از نقطه ای آغاز می‌کنید برای بوسیدن یا ...، مدام وقفه ایجاد کنید و مجددا از نقطه دیگر از بدن آغاز کنید نه اینکه ادامه آن را دنبال کنید تا برای همسرتان قابل حدس نباشد و مجددا می‌توانید به نقطه اول بروید، به این حرکت، حرکت چرخشی نیز می‌گویند، آغازهای بی پایان، وقفه و غافلگیری می‌تواند عطش هر زن و مردی را شعله ور سازد، تمامی نقاط بدن را مورد توجه قرار دهید و یک تقلب بوسیدن و لیسیدن ناحیه گردن باعث تحریک بیشتری در هر دو جنس می‌شود.

موقع رابطه جنسی صحبت کنید اما صحبتهای کوتاه... نه بلند که تمرکز را از شما بگیرد، حتما می‌دانید که این صحبت باید در چه زمینه ای باشد. نه در مورد قبض آب و برق یا اجاره خانه بلکه در مورد لذتبخش ترین زمانی که می‌خواهید با همسرتان تجربه کنید.


لباس و آرایشی جدید برای همسر
می‌دانم که برای رفتن به یک مراسم عروسی از چندین روز قبل به دنبال آن هستید که لباسی تهیه کنید که قبلا آنرا در مجلس های قبل بر تن نکرده اید، مدل موهایتان و آرایشتان را تغییر می‌دهید و هر چه در توان دارید بکار می‌گیرید تا جذابتر از قبل باشید، هیچ اشکالی ندارد اما آیا برای رابطه با شوهرتان زمانی جهت متفاوت بودن، جذاب بودن، آرایش جدید و لباس جدید صرف می‌کنید؟

آیا برای نزدیکی با همسرتان صورتتان را اصلاح می‌کنید؟ بدنتان را معطر می‌کنید؟ اگر نمی‌کنید چطور انتظار دارید رابطه شما همیشه جذاب باشد؟
لباسهای محرک جنسی بر تن کنید. از همسرتان در مورد سلیقه اش اطلاعات کسب کنید، یک بدن نیمه برهنه برای مردان جذابیت جنسی بیشتر دارد تا بدنی کاملا عریان لذا برای رابطه جنسی همه لباسها را بلافاصله از تن در نیاورید. اجازه دهید اندامهای جنسی و نقاط تحریک پذیر بدن شما با لباسهای محرک برای همسرتان بیشتر نمود کند.

 
ناز و عشوه گری برای شوهرتان
صریح بگویم ، به راحتی دست یافتنی نباشید، عشوه گری و ناز کنید، برقصید و بازی کنید تا عطش شوهرتان بیشتر شود، اگر بلافاصله در بستر تسلیم شوید خیلی زود آتش جنسی شوهرتان فروکش می‌کند.


خانم ها خجالت نکشید
خانم عزیز، لطفا موقع رابطه جنسی با شوهرتان بی‌حیا باشید، گمان نکنید شوهرتان فکر بدی در مورد شما می‌کند و یا به گذشته شما شک می‌کند. بی‌حیا بودن زن در رابطه جنسی یک توصیه دینی است که در روایات به آن اشاره شده است. هر چند توصیه بر این است که بعد از رابطه جنسی لباس حیا بر تن شود، خودتان را رها کنید و اگر لازم است فریاد بزنید، لذت را به همسر خودتان تقدیم کنید و از او لذت ببرید.


عجله نکنید
اگر قرار است یک رابطه 10 دقیقه ای داشته باشید، اگر نداشته باشید و تا زمانی که بتوانید یک رابطه طولانی داشته باشید صبر کنید شایسته تر است، هر چه مدت زمان بیشتری صرف بازی های جنسی و حاشیه کنید تحریک و عطش شما و همسرتان بیشتر می‌شود. بد نیست بدانید این نیز یک توصیه مهم در روایات است.


از همسرتان نپرسید که ارضا شدی یا نه
نباید در حین رابطه از همسرتان بپرسید که ارضا شدی یا نه؟ چرا که مطرح کردن این پرسش می‌تواند این ذهنیت را در همسر شما ایجاد کند که شما دیگر از ادامه خسته شدید و صرفا دارید برای ارضا کردن او تلاش می‌کنید و خودتان لذتی از این رابطه نمی‌برید. برای همین بعید نیست با پاسخ آره ارضا شدم، یا اینکه نه دیگه ادامه نده مواجه بشید. با توجه به شناختی که از همسرتان پیدا می‌کنید، این شما هستید که از حالات و نشانه‌ها باید متوجه شوید که او به ارگاسم نزدیک است یا خیر.


بعد از رابطه جنسی
راجع به آن صحبت کنید و یکدیگر را در آغوش بگیرید، بگوئید از کدام حرکات لذت بیشتری برده اید. به همسرتان بگوئید فوق‌العاده بود و او را تحسین کنید، اثرات مثبت یک رابطه زناشوئی کامل بسیار زود نمایان می‌شود. همانطور که اثرات منفی یک رابطه نامناسب زود مشخص می‌شود.

Admin بازدید : 287 چهارشنبه 1392/12/07 نظرات (1)

ماجرای ازدواج کردن الناز حبیبی +عکس

وقتی حرف از ازدواج و شروع زندگی مشترک به میان می آید و افراد می خواهند از تجربه زندگی زیر یک سقف بگویند معمولا دچار کلیشه های رایج می شوند و دوست دارند در صحبت هایشان به شدت خود را خوشبخت و عاشق پیشه نشان دهند و تصویر یک زندگی رویایی و ایده آل را از خود به جای بگذارند در حالی که خیلی وقت ها این تصویر ارائه شده از جانب آنها چندان با واقعیت انطباق ندارد و اگر در زندگی برخی از آنها ریز شوید به مشکلاتی که کم و بیش با آن مواجه اند پی می برید..

Admin بازدید : 209 پنجشنبه 1392/12/01 نظرات (0)

قدرت باروری همیشه موضوع داغ محافل علمی بوده، گاه و بیگاه محققانی عوامل محیطی موثر بر باروری و سلامت بدن را مورد بحث قرار می دهند. چنان که در یکی از تحقیقات اخیر تاکید شده پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه و چسبان، جریان خون دستگاه تناسلی را مختل می کند. همین یک جمله کافی بود تا باعث شود نظر یکی از بر ترین متخصصان نازایی را در این زمینه و مسائل مشابه آن جویا شویم تا حقیقت و شایعه از هم جدا شود.

شلوارهای تنگ عفونت ها را تشدید می کند:

یکی از مشکلات شایعی که شلوارهای تنگ برای خانم ها ایجاد می کند عفونت های قارچی است. این شلوار ها مانع از تبخیر می شوند و وقتی ناحیه تناسلی مرطوب باشد احتمال بروز عفونت های قارچی از قبیل «کاندیدیاز» بیشتر می شود. علاوه براین، عفونت های میکروبی ناحیه مقعد در محیط مرطوب راحت تر می توانند به قسمت جلو بیایند و تکثیر پیدا کنند.

از طرف دیگر این شلوار ها به علت سایشی که با ریشه مو ها دارند بخصوص موهایی که قبلا اپیلاسیون شده اند و کوتاه هستند، ممکن است باعث ایجاد عفونت در ریشه مو ها شوند. این عفونت «فولیکولیت» نام دارد و به صورت جوش چرکی دردناک خود را نشان می دهد.

لباس زیر تنگ هم نپوشید:

لباس زیرهای تنگ و آنهایی که از جنس شیمیایی هستند معمولا ظاهر قشنگتری دارند اما تنگ بودن و عدم امکان بخار شدن رطوبت و جنس های شیمیایی به کار رفته در آن ها می توانند شما را به دردسر بیندازند. الیاف طبیعی مانند پنبه معمولا خلل و فرج کوچکی دارند که اجازه می دهند رطوبت تبخیر شود اما این خلل و فرج در الیاف شیمیایی یا کم هستند یا اصلا وجود ندارند بنابراین عفونت ها تشدید می شوند. علاوه براین مواد شیمیایی به کار رفته در آن ها ممکن است حساسیت زا باشند. درکل لباس زیرهای تنگ می توانند فولیکولیت یا همان عفونت ریشه مو و سایر عفونت ها را تشدید کنند.

شستن لباس زیر راه و رسم مخصوص دارد:

هر بار که لباس زیر یا هر لباس جدید دیگری خریداری می کنید باید آن را قبل از استفاده بشویید. اگر جنس لباس از نخ باشد می توانید آن را با درجه حرارت بالا حدود ۸۰ تا ۹۰ سانتی گراد بشویید اما بیشتر الیاف شیمیایی در این دما فرم اولیه و حالت کش دارشان را از دست می دهند بنابراین این لباس ها را بهتر است برای اولین بار در دمای ۴۰ تا ۵۰ درجه شست وشو دهید.

نکته دیگر اینکه لباس های زیر را قبل از شست وشو از سایر لباس ها جدا کنید و لباس زیر هر گروه سنی و جنسی را جدا از هم داخل ماشین لباسشویی بیندازید. پس از شست وشو نیز بهتر است آن ها را جلوی آفتاب خشک کنید. در صورت امکان قسمت وسط آن ها را نیز اتو بکشید.

هر یک ساعت از جای خود بلند شوید:

نشستن های طولانی مدت و بی حرکت می تواند احتمال ایجاد عفونت های قارچی را در خانم ها بیشتر کند، به همین دلیل توصیه می شود خانم هایی که شغل های پشت میزی دارند و مجبورند ساعت های طولانی در یک مکان بنشینند همیشه همراه با خود محلول شست وشو بانوان داشته باشند و یک یا دوبار در روز از آن استفاده کنند یا اینکه اگر ممکن است در هر ساعت یک بار حداقل از جای خود بلند شوند و برای ۵ دقیقه راه بروند. این راه رفتن خود باعث تهویه و کاهش احتمال عفونت می شود.

گرمای زیاد، واریس و بواسیر را تشدید می کند:

گرما به اندازه ای که برای آقایان مضر است برای خانم ها خطر ندارد. برخلاف تخمدان ها در خانم ها، بیضه ها در آقایان خارج از بدن قرار دارد و دمایشان باید کمتر از ۳۷ سانتی گراد باشد. با این حال استفاده از درجه حرارت بالا برای خانم ها نیز توصیه نمی شود. از این لحاظ که بالا رفتن درجه حرارت معمولا باعث می شود رگ های پا نیز درجه حرارتشان بالا رود و درنتیجه هم در ناحیه تناسلی و هم در سطح پا ها احتمال ایجاد واریس افزایش می یابد.

این واریس ها حتی ممکن است در بارداری با خونریزی همراه باشند. استفاده از صندلی های گرمکن دار اتومبیل نیز اگر مکرر و طولانی باشد می تواند واریس و بواسیر را در خانم ها تشدید کند، بنابراین بهتر است گرمکن همیشه روشن نباشد و به مدت زیاد استفاده نشود. درمقابل گرما، سرما به تنهایی مشکلی برای ناحیه تناسلی خانم ها ایجاد نمی کند..

 

Admin بازدید : 269 یکشنبه 1392/11/27 نظرات (0)

عوامل موثر بررنگ چشم کودک اینده شما

رنگ چشم کودک شما چه خواهد بود؟

کدام یک از مادر و پدر رنگ چشم غالب یا مغلوب هستند؟ رنگ چشم هموزیگوت یا هتروزیگوت در نظر گرفته می شود؟رنگ چشم نهایی نوزاد شما بسیار سخت پیش بینی می شود به عنوان مثال حتی اگر هر دو والدین دارای چشمان آبی باشند هنوز هم ممکن است کودک با چشم های سبز یا قهوه ای داشته باشند با توجه به صفات ارثی که از پدر و مادر به فرزندان منتقل می شود. عوامل نژادی نیز می تواند تاثیر به سزایی بر روی رنگ چشم کودک شما داشته باشد.                               بقیـه اطلاعات درادامـه..

Admin بازدید : 121 سه شنبه 1392/09/12 نظرات (0)

دختران جوان مراقب این ۴ نکته باشند

Taybadsms.ir

دختران جوان مراقب این 4 نکته باشند
حواس خود را جمع کرده و با به خاطر سپردن این چهار مورد، موجب افسردگی و نا‌امیدی او نشوید و از به خطر افتادن زندگی آینده خود جلوگیری کنید.
مشاهده اطلاعات درادامه مطلب..
Admin بازدید : 139 یکشنبه 1392/09/10 نظرات (0)

همسر شما هم شکاک است؟

TAYBADSMS.IR

همسر شما هم شکاک است؟
شک از آن موضوعاتی است که در زندگی همه انسان‌ها وجود دارد. اما گاهی می‌تواند دردسرآفرین شود و زندگی را ویران کند مثل زمانی که به همسر خود شک می‌کنید. اگر همسر شکاک دارید یا خودتان شکاک هستید این مطلب را بخوانید.
مشاهده اطلاعات بیشتردرادامه مطلب..
Admin بازدید : 124 پنجشنبه 1392/08/30 نظرات (0)

دوران نامزدی و ویژگیهایی که باید به آنها توجه کرد

Taybadsms.ir

 

1x1.trans دوران نامزدی و ویژگیهایی که باید به آنها توجه کرددوران آشنایی یکی از ضروریات برای شروع زندگی مشترک است در این دوران زن و مرد نسبت به خصوصیات اخلاقی تفاوت‌های فرهنگی، اجتماعی و فکری یکدیگر شناخت بیشتری کسب می‌‌کنند متاسفانه برخی خانواده‌ها زمان محدودی را درنظر می‌‌گیرند. جهت بدست آوردن اطلاعات صحیح زن و مرد باید دقت نظر بیشتری به خرج دهند این دوران برای جوانان بسیار با ارزش بوده و آنان می‌‌توانند بر خصوصیات اخلاقی، تفاوت‌ها فرهنگی، اجتماعی و فکری یکدیگر آشنایی پیدا کنند. در این برهه دختران و پسران در تکاپوی شناخت بیشتر یکدیگر خواهند بود برخی معتقدند دوران نامزدی از شیرین‌ترین دوران‌های زندگی زن و مرد می‌‌باشد البته باید حساسیت آن را مد نظر قرار داد و توجه نمود در صورتی که هدف تشکیل زندگی مشترک باشد بیشتر تمرکز بر روی شناخت ابعاد وجودی طرفین خواهد بود .

مشاده در ادامه مطلب..

Admin بازدید : 130 سه شنبه 1392/08/21 نظرات (0)

 رفتارهای طبیعی و انتظارات مردان و زنان پس از رابطه جنسی و مقاربت

 

تغییرات مردان پس از انزال و مقاربت:
معمولا آقایان بعد از رابطه جنسی  احساس خواب آلودگی و کوفتگی دارند ، این حالت کاملا طبیعی است. خیلی از آقایان بعد از مقاربت برای دقایق یا حتی ساعاتی تحریک نمی شوند و نعوظ مجدد در آنها اتفاق نمی  افتد که این فرایند هم کاملا طبیعی است و نشانه بیماری یا اختلال جنسی  نیست. معمولا اگر بعد از رابطه جنسی با آقایان  حرفهای عاشقانه بزنید آنها فقط تائید میکنند ، آقایان ممکن است موقتا بعد از مقاربت از نظر احساسی کمی سرد به نظر برسند که همانطور که گفته شد این حالت موقتی است.

family-husband-wife-13121

آقایان انتظارد ارند بعد از رابطه جنسی کمی فکر کنند و معمولا هم فکرشان بازتر می شود . تمرکز فکری آقایان بعد از مقاربت و انزال ارتقاء میابد.


Admin بازدید : 170 دوشنبه 1392/08/20 نظرات (0)

دلایل بزرگ شدن کلیتوریس در بانوان

Taybadsms.ir

معادل فارسی کلیتوریس “بظر” می باشد. برای اینکه بگوئیم کلیتوریس بزرگ شده است، باید ابتدا تعریف مشخص از اندازه کلیتوریس داشته باشیم. در پزشکی کتابهای آناتومی پهنا و طول کلیتوریس طبیعی را به ترتیب ۴-۳ و ۵-۴ میلی متر ذکر کرده اند.

519859c096ada91115

Admin بازدید : 138 دوشنبه 1392/08/20 نظرات (0)

رونمایی شایع ترین اختلالات جنسی در زنان

Taybadsms.ir

اختلال جنسی در زنان Female Sexual Dysfunction یا (F.S.D ) شایع و با سن آنها رابطه داشته و با بالا رفتن سن بیشتر می‌شود. ۳۰ تا ۵۰ درصد زنان آمریکایی به این اختلال دچار هستند. اطلاعات در مورد ساختمان و فیزیولوژی پاسخ جنسی و یا پاتوفیزیولوژی اختلالات جنسی زنان محدود می‌باشد. بالا رفتن سن، فشارخون، کشیدن سیگار، افزایش کلسترول خون و جراحی‌های لگن با اختلالات جنسی در خانم‌ها‌ همراه می‌باشد.
11-10-2013 11-15-14 PM

شایع ترین اختلالات جنسی شناخته شده برای زنان شامل کاهش میل جنسی، دیسپارونی (آمیزش دردناک)، واژینیسموس (انقباض دردناک و غیرارادی ماهیچه های واژن به هنگام دخول) و نرسیدن به اوج لذت جنسی (یا ارضا نشدن جنسی) است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 673
  • بازدید ماه : 375
  • بازدید سال : 14,916
  • بازدید کلی : 1,508,804
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..