loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 632 شنبه 1393/08/24 نظرات (0)

ستاره فوتبال آلمان بر اساس آيکون هاي يک شبکه اجتماعي شادي پس از گل خود را نشان مي دهد.  شادي پس از گل او در زمره جالب توجه ترين نوع شادي هاي پس از گل فوتباليست هاي مطرح جهان قرار دارد.


"مارکو رويس" ستاره ملي پوش تيم دورتموند در هر بازي به محض اينکه گل مي زند براساس آيکون‌هاي يک شبکه اجتماعي ابراز شادي مي‌کند. آيکون يکي از شبکه هاي اجتماعي به شکل يک ميمون است و اشکال مختلفي دارد و رويس هر بار پس از گلزني يکي از اين اشکال را به نمايش مي گذارد. او در هفته هاي اخير به سن پائولي در جام حذفي آلمان و گالاتاسراي در ليگ قهرمانان اروپا گل زد و هر دو بار با اشکال مختلف آن ميمون معروف شادي پس از گل خود را نشان داد.

Admin بازدید : 103 شنبه 1393/08/03 نظرات (0)

تمرين روز جمعه استقلال که در فضايي آرام و تماشايي برگزار شد، يک سوژه ويژه داشت اينکه بازيکنان درباره درگيري ستار همداني و آندرانيک تيموريان با ماموران نيروي انتظامي صحبت مي‌ کردند. این درگیری نسبتا شدید که با وساطت اطرافیان به پایان رسید، می‌ توانست به جاهای باریک کشیده شود اما زور جداکنندگان بیشتر از ستار، آندو و دو مامور عصبانی نیروی انتظامی بود. در این درگیری که حرف های نه چندان خوشایندی هم در آن به زبان آمد، غلامرضا بهروان مسوول مسابقات سازمان لیگ حضور مثبتی داشت و با ریش سفیدی آب روی آتش ریخت..و.

درگیری شدید "آندو تیموریان" با مأمورین نیروی انتظامی +عکس

از آنجا که شدت این درگیری کم نبوده ویدئوهای آن موجود است، ممکن است ناظر بازی گزارشی علیه 3عضو باشگاه استقلال تنظیم کرده باشد. غلامرضا بهروان در این زمینه گفته است چون این درگیری در محوطه بازی بود و فحاشی هم صورت گرفت، نامه ای به کمیته انضباطی تسلیم خواهد شد.

Admin بازدید : 391 جمعه 1393/07/25 نظرات (0)

اندکي پس از قهرماني تيم ملي واليبال کشورمان در رقابت هاي اينچئون، عکسي از امير غفور که در آن دست خود را به سمت سردختر کره اي برده بود در شبکه هاي اجتماعي دست به دست شد. در عکس مذکور کيومرث هاشمي رييس کميته ملي المپيک نيز حضور داشت و چنين به نظر مي رسيد که او و برخي از ديگر ملي پوشان نيز با تعجب به صحنه مذکور نگاه مي کنند.


اکنون با گذشت چند روز از آن عکس، سعيد معروف کاپيتان تيم ملي واليبال کشورمان، در صفحه شخصي خود توضيحاتي از قول امير غفور ارائه داده است. سعيد معروف در صفحه شخصي خود به نقل از امير غفور نوشته است:

ماجرای دست زدن والیبالیست مشهور به زن کره ای از زبان خودش +تصاویر

 "اين عکس دقيقا ثانيه هايي بعد از بالا و پايين پريدن بازيکنان تيم ملي روي سکوي قهرماني گرفته شده است. زماني که همگي در حالي شادي کردن و بالا و پايين پريدن بوديم آرنج من با سر اين دختر کره اي بد جور برخورد کرد و معلوم بود که شديدا دردش گرفته است. من ناخوداگاه دستم را روي سرش گذاشتم تا از او بابت اين اتفاق از بانوي کره اي معذرت خواهي کنم. اما دقيقا عکاس همان لحظه اين صحنه را شکار کرده واين سوتفاهمات به وجود آمده است و هر کسي براي خود يک تحليلي مي کند بدون اينکه بدانند داستان از چه قرار است."

Admin بازدید : 449 دوشنبه 1393/04/16 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو اگر خودش هم دنبال حاشیه و ارتباط با زنان مختلف نباشد, زنها به دنبال او هستند! بله مثلا همین چند روز پیش دختر شایسته کشور بحرین مصاحبه ای را انجام داد که باعث تعجب خیلی از افراد شد.

..

شیلا سبت اعلام کرد که مایل است رونالدو را از نزدیک ببیند و با او ازدواج کند. او همچنین اعلام کرد که حتی اگر همسر دوم رونالدو نیز باشد مشکلی نداشته و با زندگی با یک زن دیگری مشکلی ندارد! البته شیلا یک شرط برای ازدواج با رونالدو گذاشته است و اعلام کرده که تنها درخواستش از رونالدو این است که اعلام کند مسلمان شده است.

Admin بازدید : 121 جمعه 1393/04/13 نظرات (0)

بسیاری از مردم نام شخص مورد علاقه و یا تاریخ به یادماندنی اتفاقی در زندگی و همینطور تصویری از شخص مورد علاقه خود را خالکوبی میکنند تا آن مورد خاص همیشه به یادشان بماند. اما فوتبالیست ها از تاتو یا همان خالکوبی استفاده دیگری می برند. مائوریسیو پینیا ، بازیکن تیم ملی شیلی که در دقیقه 120 بازی برزیل – شیلی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی، شلیکی محکم را روانه دروازه برزیل کرد اما توپش با بدشانسی به دیرک افقی برخورد کرد آن لحظه تلخ را برای همیشه روی بدنش ثبت کرد. او دیروز با حاضر شدن در یک مرکز خالکوبی، اقدام به خالکوبی کردن لحظه اصابت توپ به دیرک دروازه بر روی کمرش کرد.

ثبت خاطره ای تلخ با روشی دردناک توسط یک فوتبالیست +تصاویر

Admin بازدید : 149 دوشنبه 1393/04/09 نظرات (0)

خبرگزاری ها و سایت‌های ورزشی جهان در طول مسابقات جام جهانی روزهای پرمشغله ای را سپری می کنند. پوشش کامل متن مسابقه تا حتی حاشیه های خارج از زمین بخشی از کار این رسانه‌هاست. رویترز یکی از کامل‌ترین و پرحجم ترین گزارش های تصویری را از جام جهانی مخابره می کند. در این بین صفحه اطلاع رسانی یاهو و همچنین دیگر خبرگزاری ها هم از کوران این اطلاع رسانی جا نمانده اند. این رسانه ها با گزارش های تصویری مختلط که تصاویر برگزیده روز ورزشی-سیاسی-اقتصادی است به انعکاس حاشیه های غیر ورزشی جام جهانی نیز می پردازند.

عکس زنان بی حجاب ایرانی دستاویز جدید یاهو +تصاویر

جام جهانی برای این رسانه ها فرصتی برای تازه کردن برخی غرض ورزی های سیاسی است. آنها تلاش می کنند با انتشار گزارش تصویری و یا یک گزارش از نوع و سبک پوشش و یا حتی رفتار تماشاگران یک کشور در مسابقات پربازدید جام جهانی، به ذهن مخاطب خارج از کشور سمت و سوی دیگری بدهند. در این بین سایت یاهو مدتی است که بر روی پدیده حجاب ایرانی ها و همچنین وانمود کردن گرایش آنها به بی‌حجابی بیشتر(!!) بیش از گذشته می پردازد.

..

گزارش های جهت دار این سایت پرمخاطب حتی در هنگام جام جهانی فعال تر از گذشته به انعکاس حضور زنان ایرانی در مسابقات جام جهانی برزیل پرداخته است. در گزارش تصویری یاهو که تبلیغات آن در قسمت های مختلف این سایت پرمخاطب مشاهده و بیننده به طرق مختلف به صفحه تصاویر جام جهانی هدایت می شود، تصاویر زنان ایرانی به صورت کاملا بی حجاب منتشر شده است و این در حالی است که تصاویر خبرگزاری های داخلی کشور و حتی برخی از منابع خارجی، از حضور تعداد زیادی بانوی با حجاب ایرانی در این رقابت ها حکایت دارد. این انعکاس ناقص بی تردید به صورت هدفمند و به منظور القای اهداف سیاسی به مخاطب است.

آمار جالب و معناداری درباره این گزارش تصویری وجود دارد. به طور مثال، این گزارش‌ تصویری شامل 177 تصویر است که تعداد 9 عکس آن اختصاص به زنان بی حجاب ایرانی دارد. این در حالی است که تعداد کشورهای حاضر در جام جهانی 32 تیم بوده و و تقریبا سهم هر کشور 5 عکس است ولی سایت یاهو این عکس را برای زنان بی حجاب ایرانی به تعداد 9 تصویر افزایش داده است.

عکس زنان بی حجاب ایرانی دستاویز جدید یاهو +تصاویر

منبع:صراط

Admin بازدید : 95 یکشنبه 1393/04/08 نظرات (0)

یک شرکت چینی در باز کن "لوئیز سوارز" را با شعار "قوی ترین درباز کن جهان" روانه باز کرده است. در فروشگاه های اینترنتی چینی این درباز کن با رقمی بین ۱۰ تا ۱۰ هزار یوان (حدودا ۵ تا ۵۰ هزار تومان) در اندازه های مختلف به فروش می رسد. گفته می شود که این شرکت چینی با "لوئیز سوارز" نیز تماس گرفته است تا از او برای حضور در تیزرهای تبلیغاتی این محصول دعوت کند.

Admin بازدید : 83 شنبه 1393/04/07 نظرات (0)

در يكی از باغ‌های مجلل احمدآباد مستوفی در اطراف تهران، امير قلعه نويی مراسم ازدواج دخترش را پشت سر گذاشت.  چهره‌های زيادی در اين مراسم حضور داشتند؛ از امير جعفری بگيريد تا آرش برهانی، حنيف عمران زاده و خيلیهای ديگر. اخیرا شنیده شده بود که لباس عروس خانم از سوئیس خریداری شده و ارکستر معروف ترکیه ای نیز در این جشن می نوازد. ماشين عروس هم مازراتی خود ژنرال بود كه گل آرايی شده بود.

مراسم مجلل ازدواج دختر سرمربی معروف پایتخت +تصاویر

منبع:پرشین وی

Admin بازدید : 127 پنجشنبه 1393/04/05 نظرات (0)

تصویر دختر بچه ای که به همراه بازیکنان برزیل با شور و شوقی فراوان در حال خواندن سرود ملی برزیل بود، سر و صدای فراوانی به پا کرده است. این تصویر که در اینستاگرام "مارسلو" منتشر شده، توسط "جفرسون"، دروازه بان ذخیره ی برزیل گرفته شده و در آن، "تیاگو سیلوا"، "خولیو سزار"، "داوید لوییز" و "مارسلو" در حال خواندن سرود ملی هستند. دختر بچه نیز در کنار دیگر کودکانی که در تصویر هستند، در حال خواندن سرود ملی است ولی شور و شوق او در عکس، فوق العاده است.

..


جفرسون در توئیترش نوشت: " این دختر نماینده ی مردم ماست که با صلابت و افتخار، سرود ملی کشور را می‌خوانند، زنده باد برزیل". تیاگو سیلوا نیز نوشت: "این عکس نمایانگر روحیه ی مردم کشور ماست که فارغ از سن و سال، عاشق برزیل هستند." برزیل با 7 امتیاز در صدر گروه A قرار گرفت و حالا در دور بعد به مصاف شیلی که از پدیده های جام بوده خواهد رفت.

Admin بازدید : 118 چهارشنبه 1393/04/04 نظرات (0)

 

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مسابقه جام جهانی ۲۰۱۴ برابر بوسنی و هرزگوین تن به شکست داد.

به گزارش تایباد اسـ امـ اسـ به نقل از بیست چهارده ، دیدار تیم‌های ملی ایران - بوسنی و هرزگوین از ساعت ۲۰:۳۰ امروز در  ورزشگاه فونته‌نوا شهر سالوادور برزیل آغاز شد که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود بوسنی به پایان رسید.

ادین ژکو (۲۴)، میرالم پیانیچ (۵۹) و ورساچویچ(۸۳) گل‌های بوسنی را به ثمر رساندند و رضا قوچان‌نژاد هم تک گل ایران را در دقیقه ۸۲ وارد دروازه بوسنی کرد.

قضاوت سومین دیدار این دو تیم در گروه F را کارلوس ولاسکو کاربایوی اسپانیایی به عهده دارد.

تیم ملی ایران با ترکیب زیر به میدان رفت:

علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی، پژمان منتظری، جواد نکونام،‌ آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و رضا قوچان‌نژاد.

سوسیچ نیز بازیکنان زیر را برای رویارویی با ایران به میدان فرستاده است:

آسمیر بگوویچ، ورسایویچ، امیر سپاهیچ، کولاسیناچ، ابیسویچ، سوسیچ، سونیچ، محمد بسیچ، میرالم پیانیچ، ایزت هاجییچ و ادین ژکو.

منبع:بیست چهارده

 
 
Admin بازدید : 111 چهارشنبه 1393/04/04 نظرات (0)

شرکت آدیداس یک کفش ویژه و جالب به عنوان روز تولد به مسی هدیه کرد. شرکت آدیداس به مناسبت بیست و هفتمین سال‌ روز تولد لیونل مسی یک کفش ویژه و جالب به نام F 50 را به ستاره آرژانتینی هدیه داد.  البته مسی در دیدار مقابل بوسنی و ایران هم کفش‌های ویژه آدیداس را به پا کرده بود. مسی این کفش‌ها را اولین بار در تمرینان تیم ملی آرژانتین قبل از رویارویی با نیجریه به پا کرد.

Admin بازدید : 105 سه شنبه 1393/04/03 نظرات (0)

در جریان دیدار تیم آلمان با غنا در مرحله گروهی رقابتهای فوتبال جام جهانی 2014 برزیل، یک تماشاگر با شکل عجیبی وارد زمین شد.در جریان دیدار تیم‌های ملی فوتبال آلمان و غنا در رقابت‌های جام جهانی برزیل، یکی از تماشاگران با شکل عجیبی وارد زمین چمن شد و به همین دلیل بازی برای لحظاتی متوقف شد. روی بدن این تماشاگر شماره تلفن و آدرس ایمیلش درج شده بود که این موضوع دقایقی تمام نگاه‌ها را به وی معطوف کرد. ماموران امنیتی حاضر در ورزشگاه خیلی زود موفق شدند این تماشاگر را بگیرند.

Admin بازدید : 134 شنبه 1393/03/31 نظرات (0)

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - تیم ملی فوتبال آرژانتین در شرایطی با گل دقیقه ۹۰ مسی برابر ایران به برتری رسید که داور یک پنالتی به ضرر این تیم اعلام نکرد و در اوقات اضافه بازیکنان این تیم رو به وقت تلف کردن آوردند!

به گزارش تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب به نقل از بیست چهارده، تیم های ملی فوتبال ایران و آرژانتین در دومین مسابقه خود از سری رقابت های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ امروز از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم رفتند که در پایان آرژانتین به کمک داور و با گل دقیقه ۹۰ لیونل مسی توانست برابر ایران به برتری برسد.

این در شرایطی است که دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند و به خصوص در نیمه دوم تیم ایران چندین بار فرصت داشت از حریف نامدار خود و قهرمان دو دوره جهان پیش بیفتد. در دقیقه ۵۳ حرکت عالی شجاعی برای ایران از راست با سانتر منتظری روی دروازه تکمیل شد اما ضربه سر رضا قوچان نژاد را رومرو به سختی دفع کرد.

در دقیقه ۵۵ داور صرب میلوراد مازیچ از اعلام ضربه پنالتی واضح ایران خودداری کرد. زابالتا کاملا پای دژاگه را درون محوطه جریمه زد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

در ادامه در دقیقه ۶۸ سانتر عالی منتظری از راست با ضربه سر استثنایی دژاگه با نوک انگشتان رومرو به کرنر رفت.

آرژانتین هم در نیمه اول هم در نیمه دوم موقعیت های بسیاری برای پیش افتادن داشت که هیچ کدام به ثمر ننشست تا اینکه مسی در دقیقه ۹۱ بازی با استفاده از خلاقیت خود و یک شوت از راه دور توپ را وارد دروازه کرد.

در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید و این تیم با ۶ امتیاز در رده اول ماند و تیم ایران نیز با ۱ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به نیجریه و بوسنی و به دلیل تفاضل گل کمتر از نیجریه سوم شد تا داور صربستانی مهم ترین گل تاریخ فوتبال ایران برابر آرژانتین را با اعلام نکردن پنالتی ممکن نسازد.

Admin بازدید : 113 جمعه 1393/03/30 نظرات (0)

منابع مختلف خبر دادند که "کریس رونالدو" ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال بعد از تشدید مصدومیت زانو در جریان تمرینات، ادامه بازی های جام جهانی را از دست داد.

...

گفته می شود پزشکان معالج رونالدو تاکید کرده اند که رونالدو در صورت بازی دیگر قادر به بازی فوتبال نخواهد بود. پیش از این کونترائو هم به خاطر مصدومیت ادامه جام جهانی را از دست داده بود و با این شرایط وضعیت اردوی پرتغال که جام را با شکست 4 بر صفر مقابل آلمان شروع کرد، بحرانی می شود.
سایت Metro انگلیس هم با تایید این خبر نوشت که پزشکان به رونالدو در مورد بازی مقابل آلمان هم هشدار داده بودند و حالا شرایط وی به گونه ای است که استراحتی دو ماهه برای وی جای سوال ندارد.

Admin بازدید : 115 سه شنبه 1393/03/27 نظرات (0)

همه ما با جواد خیابانی خاطرات زیادی داریم؛ گزارش های تلخ و شیرین بازی های تیم ملی ایران برابر عربستان و شاهکار وی مقابل استرالیا را هیچکس از خاطر نبرده است اما او در تمام گزارشات از سوتی‌های کوچک و بزرگ دریغ نمی‌کند و بارها با روح و روان مخاطب بازی می‌کند. علاوه بر سوتی‌های کلامی، وی عادت دارد که در رابطه با چیزی که اطلاعاتی راجع به آن ندارد اظهار نظر کند؛ از سن بازیکنان گرفته تا زندگی شخصی و قابلیت‌های آنها. هنوز همه بازی فینال لیگ قهرمانان امسال را به خاطر دارند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به گاف‌های جواد خیابانی در اولین گزارش جام جهانی‌اش؛ گزارشی که خیلی‌ها آرزو دارند آخرینش باشد. مخصوصا هواداران تیمی که بازی آن در حال پخش با گزارش اوست. او در این بازی مکزیک را جزئی از آمریکای جنوبی به حساب آورد.


1. میشه گفت اروگوئه یا میبره یا میبازه یا مساوی میکنه. عادل: اینو خودت تنها گفتی؟
2. بله، داور از اسپری‌هایی استفاده میکنه که مثل برف شادی خودمونه.
3. خطاب به فردوسی‌پور: اسم برنامه‌تون چیه. (وی اسم برنامه‌ای که در آن حضور دارد را نمی‌داند؛ آن هم در حالی که یک هفته‌ای از پخش آن می‌گذرد)
4. بازیکن کلمبیا که ابروش تازه خوب شده (ظاهرا بازیکن اسم ندارد)
5. مهندس الکتریک
6. حالا مهاجم کلمبیا هست و تنها (!!!) مدافع رو به روش. یک نفر هم سمت راسته یکی هم سمت چپه. (یپس، تنها اوست و مدافع رو به رو، یکی هم این طرف، یکی هم اونطرف، پنجمین یونانی هم اضافه شد)
7. از یک تیم از آرژانتین که مارادونا رو داشت (باز هم اسم مجهول اصلی است)
8. دروازه‌بان یونان، بازیکن گرانادا که همین چند وقت پیش در بازی برابر بارسلونا پیروز شدن و حتی بازیو بردن
9. او هم اسمش رو پشت لباسش نوشته (باید چه چیزی نوشته باشد؟)
10. اگه بازی کلمبیا - یونان دوستانه بود، 10 نفرم نگاه نمیکردن
11. تیمی که در ٨ مسابقه گل نخوره قطعا از وضعیت دفاعی شرایط خوبی داره!!!
12. ببینیم ضربه رو چه جور میزنه ... نمیزنه!!!!
13. دارن تو محوطه جریمه خودکشی می‌کنن. نزدیکه گل بشه
14. این بازیکن ترک‌تباره ... جزو ترکیه‌ای‌هایی است که میشه گفت در یونان رشد کرده
15. اینجا هم کرواسی رو زد و داغون کرد
16. با شنیدن نام کلمبیا اونا که اهل مطالعه‌ن یاد اون نویسنده فقید هم میفتن؛ کلمبیا یه نویسنده معروف به اسم گابریل گارسیا مارکز داره!
17. از مرکز زمین به میانه میدان می‌فرسته
18. فوتبال آمریکای لاتین اروپای لاتین رو میبره
19. با ابروی شکافته خودش کارو تموم میکنه
20. ساعتای جدید فیفا. جام، جام تکنولوژیه!!!!!
21. اولین تعویض برای یونان آغاز میشه
22. دیشب از ٧٥ میلیون ٢١ نفر بازی هلند و اسپانیا ۵ - ۱ رو درست پیش‌بینی کردن که این نشون‌دهنده بالا رفتن شعور فوتبالی مردم هست
23. استرالیا تیم اول آسیاست!!!
24. به زبان ما سقراط برای یونان بازی می‌کنه
25. توپ طراحی جدیدی داره و میشه گفت با آخرین متدِ تکنولوژی ساخته شده

Admin بازدید : 101 سه شنبه 1393/03/27 نظرات (0)

یک حساب کاربری توییتر تصویری از هواداران تیم ملی انگلیس منتشر کرده و بنر آنان را بهترین بنر جام جهانی خوانده است.  در این بنر نوشته شده است: لطفا از ما فیلم‌برداری نکنید؛ همسرانمان فکر می‌کنند در غرب ولز در حال ماهیگیری هستیم". ابتکار این هواداران و نمایش بنر طنزگونه شان که نشان از فریب همسرانشان دارد بسیار جالب است و افراد زیادی در صفحه کاربری توئیتر آن را پسندیده اند.

Admin بازدید : 109 پنجشنبه 1393/03/22 نظرات (0)

عادل 4 سال پیش و در بازی برزیل مقابل هلند به دونگا لقب آقای بد لباس را داده بود. عادل فردوسی پور در برنامه دیشب "بیست چهارده" خاطره ای از روز دوشنبه و موقع صرف ناهار با دونگا را تعریف کرد و گفت: دوشنبه وقتی با دونگا رفتیم رستوران برای ناهار، یک روزنامه روی میز بود. آنها تیتری زده بودند که آقای بد لباس مهمان برنامه عادل است. مترجم دونگا هم داشت عکس ها را به او نشان می داد و تیترها را برایش ترجمه می کرد که روزنامه را از او گرفتم تا تیتر آقای بد لباس را نبیند.

او سپس ادامه داد: دقیقا یادم هست، 4 سال پیش، بعد از اینکه بازی برزیل و هلند را گزارش کردم یکی از دوستانم گفت عادل فکر نمی کنی یک روز دونگا را از نزدیک ببینی و او از این حرفت ناراحت شود؟! اتفاقی که نزدیک بود بعد از 4 سال بیفتد.

منبع:تابناک

Admin بازدید : 113 دوشنبه 1393/03/19 نظرات (0)

چند تن از هواداران افراطی پرسپولیس در یکی از صفحات اجتماعی علی دایی را تهدید کرده اند، البته این موضوع جدیدی نیست، مشکل اینجاست که این هواداران افراطی اینبار دختر سه ساله علی دایی را نشانه رفته اند.

...

در یکی از صفحات اجتماعی که علیه علی دایی سرمربی پرسپولیس در فضای مجازی ایجاد شده انواع و اقسام توهین ها به سرمربی پرسپولیس را می توانید ببینید. گردانندگان این سایت خواهان کنار رفتن علی دایی از این تیم هستند. البته در این صفحه اجتماعی گردانندگان این سایت به اضافه چند کاربر اینترنتی، علی دایی را تهدید کرده اند در صورتی که بخواهد دخترش نورا را به تمرینات پرسپولیس بیاورد به او آسیب می رسانند. این صفحه توهین آمیز منتسب به هواداران علی کریمی است که البته به طور قطع علی کریمی از وجود چنین صفحه ای بی خبر است و هرگز با گردانندگان آن آشنا نیست.

منبع:جام جم ورزشی

Admin بازدید : 91 یکشنبه 1393/03/18 نظرات (0)

فینال رقابتهای تنیس زنان اوپن فرانسه بین "ماریا شاراپوا" از روسیه و "سیمونا هالپ" بازیکن 22 ساله رومانیایی برگزار شد که شاراپوا با پیروزی 2 بر یک برای دومین بار در سه سال اخیر فاتح رولان گاروس شد. شاراپوا ست اول را 6-4 برد اما در ست دوم 6-7 بازنده شد. در ست سرنوشت ساز نیز این بازیکن 27 ساله روسی بود که توانست 6-4 برنده شود و قهرمانی اش را جشن بگیرد. این پنجمین گرند اسلمی است که شاراپوا قهرمان می شود. ماریا شارپوا ثروتمندترین ورزشکار زن در دنیاست. او علاوه بر فعالیت های ورزشی اش به عنوان مدل در زمینه تبلیغات برندهای مطرح نیز فعالیت دارد.

منبع:ایسنا

Admin بازدید : 175 چهارشنبه 1393/03/14 نظرات (0)

پنجشنبه شب ۱۵ خرداد  ساعت ۱۹ ، شبکه سه میزبان خبرنگاران ورزشی و عادل فردوسی پور ،تهیه کننده بیست چهارده خواهد بود .این برنامه به صورت زنده  و برای اولین بار کنفرانس خبری پیش از پخش  این رویداد مهم را از طریق برنامه گلخانه به تصویر می کشد……


در این برنامه عادل فردوسی پور اطلاعات کامل در خصوص برنامه  ۲۰۱۴ را اعلام می کند و خبرنگاران نیز سوالات خود را در این برنامه مطرح و پاسخ خود را دریافت می کنند . پخش گزارش های  مردمی و توقعات مخاطبان از این ویژه برنامه از بخش های دیگر گلخانه است.
اجرای برنامه به عهده محمد رضا حسینیان و مهدی نادریان است.

Admin بازدید : 119 سه شنبه 1393/03/13 نظرات (0)

یک ملی پوش ایرانی تابعیت امریکا گرفت! +عکس

"زمانی نژاد" دارنده مدال طلای تیمی و انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا درسال 2011 تهران پیش از این، با اینکه در آمریکا اقامت داشت، اما در زمان مسابقه‌های بین‌المللی برای تیم ایران به میدان می‌رفت. گفته می‌شود حمایت نشدن او از سوی فدراسیون تیروکمان برای پرداخت هزینه‌های سفرش از جمله دلایلی بوده که این ملی‌پوش کامپوند اقدام به تغییر تابعیت خود کرده است.

..

رضا زمانی نژاد ملی‌پوش کامپوند ایران که چند سالی است در آمریکا به سر می‌برد، اقدام به تغییر تابعیت خود کرد و مسابقه "جام آریزونا" برای برای تیم آمریکا به میدان رفت.
بهترین رنکینگ این ملی پوش مقام نهمی در رنکینگ کامپوند جهان است و در سال 2007 در مسابقات جهانی کره جنوبی مدال نقره را در بخش انفرادی کامپوند به دست آورده بود. او همچنین دارنده مدال نقره انفرادی کامپوند در مسابقات قهرمانی آسیاست. زمانی نژاد در سال 2007 مدال طلای تیمی کامپوند ایران را در کره جنوبی به گردن آویخته بود. همچنین رضا زمانی نژاد دارنده مدال طلای تیمی و انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا درسال 2011 تهران است.

Admin بازدید : 103 سه شنبه 1393/03/13 نظرات (0)

همدردی فوتبالیست ها با خلعتبری! +عکس

اسامی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام شد و خط خوردن 5 تن از افراد باعث شوکه شدن بسیاری از افراد شد. اما آنچه بیش از همه باعث تعجب مردم شد خط خوردن " محمدرضا خلعتبری " بود. حسین ماهینی همبازی خلعتبری با انتشار این عکس سعی در همدردی با وی داشت. حسین ماهینی اینستاگرامش نوشت :

...

این عکس رو قبل بازی با کره جنوبی وقتی داشتیم میرفتیم استادیوم گرفتیم...داریم میریم برزیل ولی بدون داداشمون...برا منو قاسم خیلی سخته که خلعت پیشمون نیست،تو قلب ماها جا داری تو پسر و جات خیلی خالیه

Admin بازدید : 147 دوشنبه 1393/03/12 نظرات (0)

 اتومبیل جدید پژو 206 در سال 2015 +عکس

چند سالی است تیم مینی رالی داکار را می برد اما امسال پژو با اتومبیل Peugeot 2008 DKR می خواهد معادله رالی 2015 را بر هم زند. اتومبیل عضلانی تر و مهاجمی تری را از سوی پژو با ورود این مدل می بینیم.تیم مینی، رالی 2012 و 2013 و 2014 را برده اند اما با آمدن پژو 2008 DKR کمی ترسیده اند و شاید مثل همیشه نتوانند رالی 2015 را ببرند.

پژو از 1987 تا 1990 با اتومبیل های خود رالی های مختلفی را برده حالا به طور جد می خواهد به این مسابقات بازگردد و مدل 2008 DKR این قابلیت را دارد.کارلوس ساینز و سیریل دسپرس خلبانی این اتومبیل زیبا ، دو درب با تایرهای 37 اینچی را در رالی 2015 برعهده خواهند داشت.

 اتومبیل جدید پژو 206 در سال 2015 +تصاویر

اتومبیل جدید پژو 206 در سال 2015 +تصاویر

اتومبیل جدید پژو 206 در سال 2015 +تصاویر

اتومبیل جدید پژو 206 در سال 2015 +تصاویر

 

Admin بازدید : 133 جمعه 1393/03/09 نظرات (0)

علی کریمی روی قاب موبایل +عکس

حامد لک بارها نشان داده که عاشق واقعی علی کریمی است. او تصویری از قاب جدید گوشی خود را روی اینستاگرام گذاشته و نوشته: «مرسى از دوسته خوبم كه این قاب بسیار زیبارو واسه گوشیم طراحى كرد. مرسى گلى.»

علی کریمی روی قاب موبایل +عکس

Admin بازدید : 134 چهارشنبه 1393/03/07 نظرات (1)

برنامه بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

گروه‌بندی این مسابقات به شرح زیر است:

گروه A: برزیل، کرواسی، مکزیک و کامرون
گروه B: اسپانیا، هلند، شیلی و استرالیا
گروه C: کلمبیا، یونان، ساحل عاج و ژاپن
گروه D: اروگوئه، کاستاریکا، انگلیس و ایتالیا
گروه E: سوئیس، اکوادور، فرانسه و هندوراس
گروه F: آرژانتین، ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگووین
گروه G: آلمان، پرتغال، آمریکا و غنا
گروه H: بلژیک، روسیه، کره‌جنوبی و الجزایر

Admin بازدید : 694 دوشنبه 1393/03/05 نظرات (1)

اطلاعاتی در مورد علی دایی

 

علی دایی که از معدود بازیکنان تحصیل کرده فوتبال ایران است خصوصیات جالب و بعضا عجیبی دارد که شاید از بسیاری از آنها بی‌اطلاع باشید.

در این مطلب نکات جالبی درباره علی دایی آقای گل جهان و سرمربی کنونی پرسپولیس بیان می‌کنیم تا سرمربی پرسپولیس را بیشتر بشناسید. این مطلب را حتما بخوانید.

* علی دایی عینکی است اما در ملاعام و به خصوص در برابر دوربین های رسانه ای هرگز عینک نمی‌زند.
* علی دایی به پنج زبان عربی، آلمانی، انگلیسی، ترکی آذری و البته فارسی تسلط دارد. سرمربی پرسپولیس تا حدودی هم با زبان فرانسه آشنا است اما یادگیری این زبان را نیمه کاره رها کرد.
* علی دایی راست دست است اما با دست چپش هم می‌تواند بدون هیچ مشکلی بنویسد.
* چهره علی دایی کوچک ترین شباهتی به یک هنرمند ندارد اما شاید برایتان خیلی جالب باشد که او می‌تواند گیتار بزند.
* علی دایی در طول سال حداقل به 10 کشور سفر می‌کند. مقاصد ثابت او در طول هر سال آمریکا، آلمان، اسپانیا، فرانسه و البته ترکیه هستند.
* علی دایی تا به حال به بیش از 50 کشور دنیا سفر کرده است.
* آقای گل جهان تحمل هیچ گونه رژیم غذایی را ندارد. او بارها سعی کرده رژیم بگیرد و وزن خود را به هشتاد کیلو برساند اما نتوانسته تحمل کند و دوباره به وزن بالای 100 کیلو رسیده است.
* همسر علی دایی یک کارشناس تغذیه است!
* سرمربی کنونی پرسپولیس در سال 84 بیش از 100 میلیون تومان خرج مراسم ازدواجش کرد.
* علی دایی که لیسانس مهندسی متالوژی دارد 12 ترمه درس خود را تمام کرده است! البته فوتبال باعث شد تا او اینچنین دیر درسش را تمام کند. او بعدها کارشناسی ارشد خود را در رشته تربیت بدنی گرفت.
* سال 76 یعنی زمانی که به همراه تیم ملی ایران به جام جهانی 98 صعود کرد از سوی یکی از دانشگاه های آمریکایی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دعوت نامه دریافت کرد اما حضورش در فوتبال آلمان باعث شد آن را نپذیرد.
* در دبیرستان رشته ریاضی فیزیک می‌خواند و همیشه هم جز شاگردان اول بود.
* بار اولی که در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد در گزینش همان دانشگاه رد شد. دلیل آن هم ساندویچ خوردن در هنگام اذان ظهر و پوشیدن کاپشن چرمی در هنگام گزینش بوده است!
* به کوهنوردی علاقه بسیار زیادی دارد اما بیشتر از آن سوارکاری را دوست دارد.
* به غیر از دختر سه ساله اش نورا دختر دیگری به نام دنیز دارد که هم اکنون 10 ساله است و لندن نزد مادر خود زندگی می‌کند. (این مطلب هنوز مورد تایید نیست)
* با اینکه به عنوان ثروتمندترین ورزشکار ایرانی شناخته می‌شود اما تا همین پنج سال پیش مستاجر بود!
* شاید برایتان جالب باشد بدانید که علی دایی هم مانند بسیاری از فوتبالیست ها پیشنهاد برای بازیگری داشت اما هرگز آن را نپذیرفت.
* او بیلیارد باز قهاری است.
* هوش بالایی در معادلات ریاضی دارد و به صورت ذهنی می‌تواند ضرب، تقسیم، منها و جمع اعداد چند رقمی را انجام دهد.
* عاشق بستنی است. دوستانش می‌گویند او هنگام رانندگی هر کجا بستنی فروشی ببینند توقف می‌کند.
* بسیار زودرنج و عصبی است اما اطرافیانش می‌گویند قلب مهربانی دارد.
* تنها فوتبالیست ایرانی است که نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.
* تنها فوتبالیست ایرانی حاضر در لیست 100 بازیکن برتر تاریخ فوتبال دنیاست.
* میلان، چلسی، بارسلونا، بایرن مونیخ و رم مطرح ترین تیم هایی بوده اند که علی دایی در رده باشگاهی و در دیدارهای رسمی و دوستانه به آنها گل زده است.
* علی دایی در دهه هفتاد و با کمک یکی از دوبلورهای مطرح قصد داشت لکنت زبان خود را درمان کند اما وقتی دید نتیجه ای نمی‌گیرد درمان لکنت خود را برای همیشه رها کرد.
* خودش اعتراف کرده شیطنت های دوران کودکی اش باعث شد چند باری از پدرش کتک بخورد!


Admin بازدید : 170 یکشنبه 1393/03/04 نظرات (0)

زشت‌ترین پیراهن جام جهانی معرفی شد!

سایت ایرلندی «BALLS» در گزارشی به رده‌بندی پیراهن تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ از روی طراحی و زیبایی آنها پرداخته و پیراهن تیم ملی ایران در این رده‌بندی در بین ۳۲ تیم در رده ۳۰ قرار گرفته است و جالب اینکه فقط دو تیم همگروه ایران در گروه F (نیجریه و بوسنی) از این حیث در رده‌های بعدی قرار دارند و پیراهن آرژانتین نیز در این رده‌بندی رتبه‌ای بهتر از شانزدهمی کسب نکرده است.

در این گزارش در خصوص طراحی پیراهن ایران آمده است: «من نمی‌توانم بگویم که یک تیم با زدن طرح یوزپلنگ روی پیراهن خود فراموش نشدنی خواهد شد، شاید این کار در سال ۲۰۰۱ و در بازی ایران با ایرلند جالب به نظر می‌رسید اما به هر حال این طرح چندان خوبی به نظر نمی‌رسد.»

رده‌بندی ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی از حیث طراحی پیراهن از نگاه این سایت به شرح زیر است:

۱- برزیل، ۲- آلمان، ۳- کلمبیا، ۴- هلند، ۵- ایتالیا، ۶- بلژیک، ۷- استرالیا، ۸- شیلی، ۹- پرتغال، ۱۰- فرانسه، ۱۱- اکوادور، ۱۲- انگلیس، ۱۳- روسیه، ۱۴- اسپانیا، ۱۵- کرواسی، ۱۶- آرژانتین، ۱۷- کامرون، ۱۸- غنا، ۱۹- کره جنوبی،‌۲۰- آمریکا، ۲۱- اروگوئه، ۲۲- الجزایر، ۲۳- ژاپن، ۲۴- هندوراس، ۲۵- یونان، ۲۶- مکزیک، ۲۷- ساحل عاج، ۲۸- سوئیس، ۲۹- کاستاریکا، ۳۰- ایران، ۳۱- نیجریه و ۳۲- بوسنی.

 

منتظر نظرات زیبا وخواندنی شما هستیم ...

Admin بازدید : 625 چهارشنبه 1392/12/07 نظرات (0)

صوتی جدید جواد خیابانی در شبکه اجتماعی

جواد خیابانی را معمولا با سوتی های جالبش به یاد می آورند. او علاوه بر اینکه در دنیای گزارشگری سوتی های زیادی در کارنامه اش ثبت کرده این بار یک سوتی بسیار آشکار در صفحه اجتماعی اش به یادگار گذاشت.


Admin بازدید : 287 دوشنبه 1392/12/05 نظرات (0)

فروش دختران فقیر هندی +عکس

در برخی از فقیرترین ایالات هند که تعداد دخترها بیشتر از پسرهاست، دختران به عنوان عروس کمتر از 15 پوند فروخته می شوند. به گزارش تلگراف، براساس نظرسنجی که از سوی یکی از سازمان های برجسته حقوق زنان هند انجام شده، یک دختر 15 ساله حدوداً 15 پوند به خانواده ای در ایالت هاریانا (Haryana) فروخته می شود.

Admin بازدید : 161 پنجشنبه 1392/12/01 نظرات (0)

"ویلفرد زاها" که گمان می شد امسال بتواند در ترکیب تیم مویس جایگاه ثابتی به دست آورد در نیم فصل مجبور به ترک این تیم شد.

 

مطابق شنیده ها عده ای ادعا کردند زاها رابطه نامشروع با دختر دیوید مویس سرمربی تیم داشته است. این شایعات با واکنش زاها روبرو شد. واکنشی که البته خیلی زود هم از روی توییتر پاک شد.

 

پدیده انگلیسی در توییتر خود نوشت: «من هیچگاه با دختر مویس قراری نداشتم و او را ندیده ام پس این دلیل غیبت من در دیدار های یونایتد نبوده است.»

رابطه ی نامشروع ویلفرد زاها 2014

 

منبع: جام نیوز

 

Admin بازدید : 196 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

پاسخ جالب پیام صادقیان به استقلالی ها در اینستاگرام

جواب دندان شکن پیام صادقیان به استقلالی ها93

پیام صادقبان بازیکن تیم پرسپولیس تهران به استقلالی ها درباره حضور او در استقلال برای فصل بعد جواب دندان شکنی داد که آن را در ادامهب مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 125 پنجشنبه 1392/11/10 نظرات (0)

محرومیت مادام العمر یک داور بخاطر رابطه غیراخلاقی

عکس توپ جام جهانی 2014

داور ۳۴ ساله که به خاطر داشتن رابطه غیراخلاقی با یک زن در نتیجه مسابقه فوتبال دست برد تا پایان عمر از داوری و حضور در ورزشگاه محروم شد../ی

Admin بازدید : 281 سه شنبه 1392/11/08 نظرات (0)

رونالدودینیو فوتبالیست مشهور خواننده شد!+عکس

عکس خواننده شدن رونالدینیو 2014

عکس های دیدنی از خواننده شدن رونالدینیو فوتبالیست مشهور که یکی از بهترین های نسل خود بود موزیک ویدئوی جدیدی را منتشر کرده که حسابی سر و صدا کرده است..ل

Admin بازدید : 403 چهارشنبه 1392/11/02 نظرات (0)

هدیه ارزشمند رونالدو به همسرش ایرینا شایک


کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن فوتبال سال ۲۰۱۳ بعد از مراسم توپ طلا به نامزدش ایرینا شایک/ که یک مدل اهل روسیه است هدیه ۲۳۰ میلیون تومانی اهدا کرد..

Admin بازدید : 149 دوشنبه 1392/10/30 نظرات (0)

ایرانی ها به فیس بوک بازیکن فوتبال دورگه حمله کردند..!

عکس بازیکن دورگه ایرانی  آریا جسور هاسه گاوا

بعد از درخواست آریا جسور بازیکن فوتبال که به تیم ملی دعوت شده مبنی بر داشتن بادی گارد در ایران،مردم ایران به فیس بوک. او حمله کردند و حسابی از خجالت این بازیکن ایرانی ژاپنی درآمدند.../

Admin بازدید : 167 شنبه 1392/10/28 نظرات (0)

علت درگیری خلعتبری با صادقیان چه بود؟

درگیری های بازی دربی

عکس درگیری پیام صادقیان باخلعتبری 92

پس از تساوی با استقلال؛

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس دلایل درگیری با هم‎تیمی خود پیام صادقیان در دیدار برابر استقلال را شرح داد.../

 

 

Admin بازدید : 223 پنجشنبه 1392/10/26 نظرات (0)

کری خوانی رضا رشیدپور برای استقلال +عکس

رضا رشید پور دی ماه 92

عکس دیدنی از کری خوانی رضا رشیدپور مجری ممنوع التصویر تلویزیون برای استقلال که به تیتر اول روزنامه استقلال هم تبدیل شده است را در ادامه مشاهده کنید..

Admin بازدید : 174 دوشنبه 1392/10/23 نظرات (0)

عکس جنجالی از دو بازیکن استقلال در حال قلیان کشیدن

عکس چلیم

عکس جنجالی از دو بازیکن استقلال در حال قلیان کشیدن که حسابی سر و صدا کرده است و احتمال می رود جریمه ای برای آنان در نظر گرفته شود را در ادامه مشاهده کنید..

تعداد صفحات : 2

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 568
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 14,811
  • بازدید کلی : 1,508,699
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..