loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 77 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

فروردین ماه: باتوجه به اینکه ماه کامل در دومین خانه تان یعنی خانه نتایج قرار گرفته است، شما باور دارید که اوضاع مالی تان بهتر از همیشه شده است. خوشبختانه شما قادر هستید شیوه‌های جدیدی را در محل کارتان به کار ببرید که باعث ترفیع حقوقتان شود. اما انتظار ثروت بادآورده نداشته باشید و روی احتمالات هم حساب نکنید.

اردیبهشت ماه: شما در یک لحظه فکر می‌کنید که می‌دانید دقیقاً چه خواسته‌ای دارید و چند دقیقه بعد به خودتان شک می‌کنید!! این مشکل شما که ناشی از اطمینان و عدم اطمینان به خود است امروز می‌تواند شما را وارد این چرخه کند، مگر اینکه بینش کافی برای عقب زدن آن داشته باشید. وقتی که فهمیدید مجبور نیستید همین لحظه تصمیمی‌ ‌بگیرید، تا موقعی که یک راه حل ثابت و مشخص پیدا کنید، این تضادها می‌توانند در کنارر هم زندگی مسالمت آمیز داشته باشند!!

خرداد ماه: امروز حتی اگر دنیای بیرون پر از تضاد باشد، دنیای درون یعنی دنیای معنوی‌تان می‌تواند منشا آرامش و آسایشتان شود. شما وسوسه شده‌اید راه حلی پیدا کرده  و آن را به طور کامل در زندگی‌تان پیاده کنید، بنابراین نمی‌توانید به راحتی برای تغییر دادن حوادث بیرونی کاری انجام دهید. خوشبختانه تا بعدازظهر که ماه دوباره وارد برج جوزا  می‌شود، دوباره انعطاف پذیری گذشته خود را به دست می‌آورید.

تیر ماه: ماه کامل در یازدهمین خانه تان یعنی خانه «گروه» قرار می‌گیرد، اما شما ترجیح می‌دهید بخشی از وقت باارزشتان را به تنهایی سپری کنید و خیلی دلتان نمی‌خواهد در جمع حضور داشته باشید. اخیرا گمنام بودن و بدون حاشیه زندگی کردن برای شما از تنهایی مهم تر شده است، اما فرار کردن از سر و صداهای جامعه تقریباً غیر ممکن است. به جای اینکه با بدیهیات مبارزه کنید، بهترین شرایط را برای خودتان مهیا کنید.

مرداد ماه: ماه کامل در دهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارد و سبب شده احساسات شما در محل کار زیر ذره بین قرار بگیرد. متاسفانه این موضوع می‌تواند زندگی حرفه ای شما را پیچیده تر کند، چراکه شما وقتی جلوی چشم عموم ظاهر می‌شوید نمی‌توانید به راحتی احساسات خود را ابراز کنید و اگر این کار را بکنید به جز اینکه به عصبانیتتان اضافه شود اتفاق دیگری نمی‌افتد. سعی کنید بدون اینکه همکارانتان را ناراحت کنید این دوران را سپری کنید.

شهریور ماه: ارتباط برقرار کردن با واقعیت امروز مهم ترین اولویت برای شما است، برای اینکه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته اید. اما فقط به این دلیل که در گذشته احساس راحتی می‌کردید، دوباره به روال یکنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی کنید با شیوه های جدید کارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو کنید.

مهر ماه: شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است هیچ ارتباطی با کارهایی که اخیراً انجام داده اید نداشته باشد. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است  که سخت کار کنید.

آبان ماه: امروز رفتار شما به گونه ای است که دوست دارید بدانید دیگران چه احساسی دارند، بنابراین زمانی که آنها به شما می‌گویند که به چه می‌اندیشند شما مأیوس می‌شوید. شما می‌خواهید بیشتر در رویاهایتان فرو بروید، اما خانواده و دوستان شما می‌خواهند که شما تعاملات اجتماعی داشته باشید. به جای اینکه با فردی که علاقه ای به احساسات شما ندارد خیلی زود ارتباط برقرار کنید، باید برای تحقیق کردن در مورد آن شخص زمان بگذارید.

آذر ماه: امروز روز مناسبی برای فراموش کردن برنامه های دراز مدت و تعهدات عملی نشده می‌باشد. آنها کاملا فراموش نمی‌شوند، اما به منظور رسیدن به یک بینش جدید لازم است که بین شما و هدفهایتان فاصله بیفتد. این اتفاق شبیه یک مرخصی یا تعطیلات کوتاه مدت است. امروز فقط به کارهایی بپردازید که نیاز به توجه فوری دارند و فعلاً به فکر برنامه‌های جدی نباشید.

دی ماه: شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما می‌توانند پتانسیل ناشناخته‌ای که در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا کنند.

بهمن ماه: حتی اگر شما عادت داشته اید که افراد جدیدی را وارد زندگی خود کنید، اما امروز ممکن است که شما شخصی را وارد زندگی خود کنید که به واسطه حس ششم او را شناخته اید. اگرچه شاید بار اولی باشد که او را ملاقات می‌کنید، اما انگار مدت زیادی است که او را می‌شناسید. مراقب باشید، برای اینکه ممکن است وسوسه شوید که قبل از اینکه حتی تشخیص بدهید که او چه کسی است، با او ارتباط نزدیک برقرار کنید.

اسفند ماه: یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی ‌آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی فقط تفریح کردن و سرگرمی‌ نیست. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

Admin بازدید : 53 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

فروردین ماه: شما آن چنان به فکر مسافرت کردن هستید که نمی‌توانید اصلا فکرتان راتغییر دهید. اما شما به خصوص برای فرار کردن از وظایفتان می‌خواهید مسافرت بروید و برایتان فرقی نمی‌کند به کجا بروید، ولی باید از کسانی که دور و برتان هستند درس گرفته و به جنبه‌های دیگر زندگی تان نیز نگاهی بیندازید. خوشبختی شما بستگی به این دارد که خودتان را با عشق مسافرت که تازگی‌ها گریبان گیرتان شده است وفق دهید.

اردیبهشت ماه: بازگشت ماه به نشانه‌تان در حالی که با احساسات‌تان مرتبط است، همراه با مشکل خواهد بود. اما شور و هیجان شدید شما باعث خاموش شدن دیگران می‌شود، چراکه آنها از اظهارات رک و بی‌پرده شما می‌ترسند. حتی اگر احساسات‌تان خیلی شدید هستند، فقط به خاطر اینکه آسان‌ترین راه را انتخاب کرده باشید، آنها را پنهان نکنید. عاقلانه است که وقتی برای خواسته‌هایتان از دیگران درخواستی می‌کنید، ملایم تر رفتار کنید.

خرداد ماه: امروز میزان عصبانیت شما زیادتر می‌شود! برای اینکه نمی‌توانید از دست ابعاد غیر منطقی و نامعقول احساسات خود فرار کنید. باوجود اینکه شما سخنان منطقی را به راحتی قبول می‌کنید، ولی الان وقت این است که به مشکلات گذشته فکر کرده و پیامی‌ که از ضمیر ناخودآگاه‌تان منشعب می‌شود را به کار بگیرید. تبادل نظر کردن با یک دوست مورد اطمینان کمک‌تان می‌کند ترس‌هایتان را شناخته و بر آنها پیروز شوید.

تیر ماه: شما معمولاً قبل از اینکه کاری را شروع کنید، در موردش فکر می‌کنید. عجیب اینکه به جای اینکه کارهای جدیدی انجام دهید بیشتر در حال تغییر دادن همان کارهای قبلی خود هستید. فراموش نکنید که ممکن است شور و هیجان‌تان به مذاق افراد دیگر خوش نیاید، پس بهتر است کمی‌ از میزان آن کم کنید. اگر نتوانستید در همان دفعه اول منظور خود را برسانید دوباره سعی کنید.

مرداد ماه: شما فکر می‌کنید که قادر خواهید بود با آرامش و سکوت تمام شور و هیجانات اخیر را سپری کنید و هیچ کس هم بهتان توجه نخواهد کرد. متاسفانه افراد دیگر وجود ماه در دهمین خانه تان یعنی خانه موقعیت‌های اجتماعی را کشف خواهند کرد. سعی نکنید به خودتان سختگیری کرده و از مقابل چشم‌هایی که پیش از این نیز به شما خیره شده بودند فرار کنید. حتی اگر فکر می‌کنید آگاهی کامل دارید زمانی که احساسات خود را بیان می‌کنید تا جایی که امکان دارد طبیعی رفتار کنید.

شهریور ماه: شما امروز به خودتان اطمینان کامل دارید، اما احساسات‌تان هنوز ممکن است بین شما و آنچه نیاز دارید اتفاق بیفتد فاصله بیندازد. اگر کاری کنید که ذهنتان منحرف شود، مشاهدات و نظریات دقیق و زیرکانه‌تان و توانایی‌هایتان تبدیل به تنبلی غیر معقول خواهد شد. البته لازم نیست که خیلی کار کنید؛ فقط راهی را بیابید که به مدد آن تغییرات کوچکی را در فعالیت‌های روزانه تان ایجاد کنید.

مهر ماه: امروز ونوس یعنی سیاره فرمانروای شما حسابی شارژ شده است و شما را وسوسه کرده است دیگران را در عشق و زیبایی تان شریک کنید! اما شما وقتی که یکبار شروع به ابراز کردن احساسات‌تان بکنید، شاید قادر نباشید آنها را کنترل کنید. به هر حال ریسک کردن و باز کردن سفره دلتان هم اکنون مهم ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. حتی اگر چیزهایی که آرزویش را دارید به دست نیاوردید، افراد دیگر می‌فهمند که دقیقاً چه خواسته‌هایی دارید.

آبان ماه: امروز ونوس جذاب و لوتوی تیره یعنی سایره فرمانروای‌تان، در یک ردیف قرار می‌گیرند و توجه شما را به سمت احساسات عاشقانه جلب می‌کنند. اما شما بیشتر سعی می‌کنید که احساست خود را مخفی کنید. به جای اینکه احساسات خود را انکار کنید، بدون اینکه به نتیجه کار فکر کنید به راحتی در مورد آنها صحبت کنید.

آذر ماه: اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دودل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده‌تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

دی ماه: در حالی که اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید که دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما کاملاً به دنبال ایده‌های خود نرفته‌اید، ولی هم اکنون صحبت کردن در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته‌ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امکان این را بدهید که در مورد تخیلات خود صحبت کنید.

بهمن ماه: خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی بردارید، زمان کافی برای فکر کردن بر روی گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله‌ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

اسفند ماه: همین چند روز پیش شما می‌خواستید شناخت حرفه‌ای خود را بیشتر کنید، اما امروز کاملاً دیدگاه متفاوتی دارید. نگرانی‌های شما تغییر کرده است و به جای نگران بودن به خاطر زمان حال بیشتر به فکر آینده هستید. به هر حال حتی اگر الان بیشتر وقتتان را به پروراندن رویاهایتان اختصاص داده‌اید، لازم است که حتماً فردی منطقی باشید.

Admin بازدید : 291 جمعه 1393/08/16 نظرات (0)

فروردین ماه
امروز شاید نتوانید دیگران را قانع کنید تا آن چه را ارایه می دهید بپذیرند. انگار خودتان هم قصد دارید اشکالات تان را به شدت قضاوت کنید. اگر بتوانید از انتظارات غیر واقعی دست بردارید، آن وقت شاید این امواج منفی از شما دور شوند. بهترین راهکار این است بدون این که نگران چیزی باشید، بهترین قابلیت های تان را به نمایش بگذارید.

اردیبهشت
اگر چه قصد اذیت کردن کسی را ندارید، اما ممکن است نا آگاهانه باعث آزرده خاطر شدن دیگری شوید. بسیار دمدمی مزاج شده اید و خودتان خبر ندارید. وقتی متوجه این رفتارتان خواهید شد که دیگر تنش ها بالا گرفته و طرف دعوا مقابل تان ایستاده است. سعی کنید قبل از این که اوضاع وخیم شود از بحث و جدل فاصله بگیرید تا امروز هم به سلامت بگذرد.

خرداد
امروز به شدت تمایل دارید که با دیگران همراه شوید و با آن ها از موضوعات مختلف حرف بزنید، اما انگار نمی توانید احساسات تان را به راحتی بروز دهید. با این که آشکار کردن احساسات تان به یک کار دشوار تبدیل شده است، اما هم چنان اصرار دارید که تلاش تان را بکنید. متاسفانه تلاش های امروز شما کافی نیست و اطلاعاتی که با دیگران در میان می گذارید شاید مشکل ساز شود. تا جایی که امکان دارد واضح حرف بزنید و از حقیقت دور نشوید.

تیر
افکاری به سرتان زده که احساس می کنید باید راجع به آن ها حرف بزنید. احساسات تان همین طور شدت خواهند گرفت، اما ممکن است به یک نقطه ای برسید که ببینید دیگر بروز دادن افکارتان شدنی نیست و همه ی فرصت ها از دست رفته است. با این حال سعی کنید از همان ابتدای سخن اصل راستگویی را فراموش نکنید. دوستان و اطرافیان تان حتما به صداقت شما آفرین خواهند گفت. اگر حرف دل تان را بزنید، آن ها هم تشویق می شوند که احساسات شان را با شما در میان بگذارند.

مرداد
امروز باید مسیر کاری مهمی را طی کنید. خوشبختانه، از قدرت بالایی برخوردار هستید و همین باعث شده بتوانید کمک خوبی برای دیگران باشید. هر چه تلاش های شما بیشتر می شود، دیگران هم خواسته های بیشتری از شما خواهند داشت. اما اگر قرار نیست از آن طرف قضیه چیزی دریافت کنید، پس لزومی ندارد که این همه انرژی بگذارید. بخشندگی خوب است، اما بهترش این است که دوطرفه باشد.

شهریور
رویاهای امروزتان آن قدر واقعی به نظر می رسند که نمی توانید باورشان نکنید. نه این که نشود این رویاها را به واقعیت تبدیل کرد، فقط این که می ترسید، چون برای تحقق آن ها باید بیشترین خطر را متحمل شوید. اما یادتان باشد که اگر دارید برای آن ها برنامه ریزی می کنید عقب نکشید، چون تا وقتی دست به کار نشوید هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

مهر
اگر امروز دچار عدم اطمینان شدید، به نفع تان است که این افکار را باطل را کنار بگذارید. روی اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید، چون هر کس نداند خودتان می دانید که اهداف تان شدنی هستند و تلاش شما هم برای دستیابی به آن ها بی اندازه زیاد است. حواس تان باشد کارهایی را که باید جدی بگیرید بی اهمیت تلقی نکنید. راهی پیدا کنید تا بتوانید تعادل را برقرار کنید، چون تعادل در کار دقیقا همان چیزی است که کلید موفقیت شما به حساب می آید.

آبان
امروز ممکن است یک اختلاف نظر جزیی به یک دعوای بزرگ منجر شود، آن هم فقط به خاطر این که طرف مقابل تان راضی به آشتی نمی شود. کاری از دست شما برنمی آید، فقط می توانید به عقاید او احترام بگذارید. سعی کنید طرز فکرش را تغییر دهید، چون با این کار خودتان را به خاطر چیزی که غیر ممکن است اذیت می کنید. بهتر است این اختلاف نظرها را بپذیرید و خیلی با احترام با عدم موافقت دوستان موافقت کنید.

آذر
امروز تغییرات مهمی در روابط تان اتفاق خواهد افتاد. شاید در ابتدای مسیر فکر کنید که همه چیز دست یافتنی است، اما بعد که تلاش می کنید تازه دست تان می آید که این همه زحمت برای هیچ و پوچ بوده است. منتظر یک فرصت مناسب بمانید وعجله نکنید. برای این که به هدف تان برسید بهتر است به تدریج پیش بروید.

دی
معمولا در روابط تان دنبال راهکارهای واقعی می گردید. دوست دارید همه چیز سر راست باشد، اما یادتان باشد که به خاطر تمایلات خودتان مشکل درست نکنید. شاید بهتر باشد که اگر در موضوعی با دیگران به توافق نرسیدید، بعدا دوباره امتحان کنید و تا آن مدت سعی کنید روی خودتان بیشتر کار کنید. در نهایت این که برای جهت گیری صحیح به نفع تان است که اخلاقیات را زیر پا نگذارید.

بهمن
امروز ترجیح می دهید که احساسات تان را برای خودتان نگه دارید، اما در لحظه ممکن است به این نتیجه برسید که آن ها را با دیگران در میان بگذارید. صحبت های این چنینی به بهتر شدن روابط تان در طولانی مدت کمک خواهد کرد. از این که شما را قضاوت کنند می ترسید، اما برای غلبه بر ترس های تان باید خیلی تلاش کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید و این را هم بدانی دکه مشکل ترین بخش قضیه همان باز کردن سر صحبت است.

اسفند
با این که از اهداف قدیمی تان اطمینان کامل ندارید، اما انگار نمی خواهید از آن ها دست بکشید. نمی توانید عامل نارضایتی تان را مشخص کنید، اما همین طور که پیش می روید آینده برای تان مبهم تر می شود. به جای این که مدام به دنبال همان نقشه های قدمی باشید، راهکارهای آن روزها را کنار بگذارید و ببنید که الآن در حال حاضر چه چیزی به دردتان می خورد.

Admin بازدید : 281 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)
فروردین ماه
فعل و انفعالات کهکشانی یک دوره ی جدیدی را در زندگی شما رقم خواهد زد. شایس تصمیم بگیرید کمتر بیرون بروید و زیاد با آدم های جدید معاشرت نکنید. اگر در این مدت رابطه ای شکل گرفت، حتما از حد معمول عمیق تر خواهد بود. هفته های آینده بسیار مهم است، چون باید در این فاصله تلاش کنید تا بعضی از رفتارهای تان را اصلاح نمایید.

اردیبهشت ماه
هفته های گذشته مدام به فکر چیزهای جدید بودید، با آدم های جدید آشنا شدید و بیشتر وقت تان را بیرون از منزل سپری کردید. اما اکنون زمان آن رسیده که استراحت کنید. فعل و انفعالات کهکشانی از شما می خواهند امروز را در منزل بمانید و سعی کنید به ثبات برسید. می توانید انتظار اوقات خوشی را در منزل داشته باشید.

خرداد ماه
امروز می توانید از تغییراتی که در راه است لذت ببرید. شاید به این نتیجه برسید که برای تان بهتر است دوباره با دوستان قدیمی ارتباط برقرار کنید، البته می دانید که اول از همه باید یک سری مسایل را که پیوندتان را به هم زده بود حل کنید. شاید یک ماها زمان لازم باشد تا دنیای احساسی تان را سر و سامان دهید و بتوانید اوقات دل انگیزی را تجربه کنید.

تیر ماه
امروز می توانید در روابط تان سازنده تر عمل کنید. شاید دوستان جدید پیدا کنید یا این که اوقات خوشی را با دوستان قدیمی تان بگذرانید. ممکن است تصمیم بگیرید که روابط عاشقانه ی تان را شدت ببخشید. در هر صورت، فعل و انفعلات کهکشانی به شما فرصت خواهد داد تا برای سلامت احساسات تان به منابع مفیدی دست پیدا کنید.

مرداد ماه
به تازگی خودتان را به خوبی در محل کار اثبات کردید و به طور کلی بخشی از شخصیت تان در این فرآیند به ثبات رسید. انگار چیزی درست کرده اید که بعد از پردازش بسیار اکنون قصد دارید آن را به فروش برسانید. اگر همین طور است، از این فرصت برای عرضه ی آن استفاه کنید تا شاید بتوانید پول خوبی به دست آورید.

شهریور ماه
فعل و انفعالات کهکشانی یک دوره ی سازش پذیر را برای شما به ارمغان آورده است. به هر کجا که بروید با خودتان موجی از اعتماد به نفس، وضوح ذهن و انرژی های مثبت به همراه خواهید برد. تا همین چندی پیش کلی انرژی مصرف کردید تا به این مرحله برسید، پس حالا که موفق شده اید از قدرت تان لذت ببرید.

مهر ماه
امروز فرصتی خواهید داشت تا از دست همه ی آن چیزهایی که مانع تولد دوباره ی شما می شدند خلاص شوید. تنها چیزی که ممکن است جلوی مسیرتان سبز شود این است که مجبورید به هر ترتیبی شده با دیگران ارتباط برقرار کنید، حتی اگر ترجیح تان چیز دیگری است. این موردی نیست که با آن مقابله کنید، باید آن را بپذیرید.

آبان ماه
فعل و انفعالات کهکشانی یک دوره ی سازنده را برای شما به ارمغان آورده اند. برای این که به مرحله ای که در آن هستید برسید تلاش زیادی کرده اید. هر کسی نداند خودتان که می دانید چه مسیر طولانی ای را تا به این جا آمده اید! مهم نیست چه کار می کنید، فقط باید در هر شرایطی بزرگ فکر کنید.

آذر ماه
شاید امروز مجبور شوید بیشتر زحمت بکشید. اکنون وقت آن است که خواب و خیالات واهی را کنار بگذارید و پا به دنیای واقعیت ها بگذارید. از مردم بیش از حد فاصله گرفته اید، اما اکنون وقت آن رسیده که با دیگران معاشرت کنید و در جمع باشید. بخش مهمی از هر کاری مشارکت و همراهی با سایرین است.

دی ماه
از تعاملات امروز می توانید برداشت های مختلفی داشته باشید. شاید به دنبال گسترش فضای ذهنی تان هستید یا این که از خودتان سوالات فلسفی می پرسید یا حتی ممکن است به فکر یک سفر دور و دراز باشید. حالا با همه ی این اوصاف چه کار می خواهید بکنید؟ آیا دوست دارید کتاب های فلسفی کانت را بخوانید یا این که بیشتر دل تان می خواهد به سفر چین بروید.
 
بهمن ماه
چند مدتی است که مدام در فکر احساسات تان بودید و این که چه طور به آن ها جهت دهید. حالا دیگر این مرحله از کار به پایان رسیده و شما هم به خوبی از پس آن برآمدید. اما حالا که فعل و انفعالات کهکشانی به شما اجازه می دهد، دوست دارید که کمی هم تکانه ای تر یعنی بدون برنامه و با تصمیمات آنی عمل کنید.

اسفند ماه
امروز دوباره افکار مثبت به ذهن تان هجوم خواهند آورد. امروز با آدم های جدید آشنا خواهید شد و ارتباطات عمیقی را تجربه خواهید کرد. هفته های پیش رو بسیار برای شما مهم است. اوقات خوبی برای لذت بردن در انتظار شماست، پس بگذارید آهنگ زندگی شما را به رقص دربیاورد!
Admin بازدید : 195 چهارشنبه 1393/08/14 نظرات (0)

فروردین ماه: شما هنوز سعی می‌کنید که احساسات خود نسبت به دوستان نزدیکتان را دسته بندی کنید. شاید به رویاهایتان اجازه دهید که یک رابطه دوستانه خوب را زنده کنند. یا شاید هم می‌خواهید نیازتان برای ایجاد کردن مرزهایی شخصی را واضح و شفاف کنید.

اردیبهشت ماه: شما شاید ایده‌های خوبی برای انجام دادن کارهایتان در محل کار البته با روشی جدید و متفاوت داشته باشید. اگرچه مدتها در مورد این روش فکر کرده‌اید، ولی اگر حدس می‌زنید این روش کارایی ندارد و یا کسی ازتان حمایت نمی‌کند فعلاً آن را اجرا نکنید. به جای اینکه فکر کنید افراد دیگر بهتان ملحق شده و کمکتان می‌کنند، فعلاً بهتراست از خیر این موضوع بگذرید و انرژی تان را تلف نکنید!

خرداد ماه: شما امروز با کمک منطق‌تان می‌توانید دیدگاه خوبی حاصل کنید. اما این بدین معنی نیست که شما به رویاهایتان اجازه ایجاد کردن یه رابطه دوستانه ایده‌آل‌تر می‌دهید. هم اکنون بهترین استراتژی برای شما این است که در عین حال که روابط عادی خود را حفظ می‌کنید، تسلیم عشق نشوید.

تیر ماه: شما آماده جشن گرفتن هستید!! یا آماده انجام دادن کاری لذت بخش هستیدٰ، حتی اگر هنوز وظایفتان را انجام نداده باشید. اما شما دوست ندارید تنهایی تفریح کنید، بنابراین دنبال کسی می‌گردید که با هم تفریح کنید و در جستجوی این وقت‌تان را تلف می‌کنید. اگر طرف مقابل‌تان دلش نمی‌خواهد شما را همراهی کند، بی خودی به او اصرار نکنید. شاید اگر تنها تفریح کنید بیشتر لذت ببرید!!

مرداد ماه: شما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نکات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده‌اند. حتی اگر بی‌صبرانه منتظر شروع کردن کارهایتان هستید، الان بهتر است که اصلاً کاری انجام ندهید و یک برنامه تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب تدارک ببینید. در عین حال به موقع خودش به فکر اهدافتان هم باشید. به جای اینکه برخلاف جریان آب شنا کنید، خودتان را به دست آن بسپارید.

شهریور ماه: شما امروز در فکر تغییر دادن روش خود هستید و هرقدر بیشتر فکر می‌کنید این موضوع بغرنج تر می‌شود. خوشبختانه مشکل خیلی حادی برایتان پیش نخواهد آمد، اما باید از تجزیه و تحلیل کردن منطقی کردن دست بردارید. اگر به جای دنبال کردن حقیقت از غریزه و حس ششم خود پیروی کنید راه حل خوبی خواهید یافت.

مهر ماه: شما امروز درگیر آرزوهای مربوط به شغل و حرفه‌تان شده‌اید. به جای اینکه آن را جدی گرفته و خودتان را درگیر کنید، برای مدتی در رویاهای شخصی و خصوصی تان گشت و گذار کنید! یک بار که دوباره رویاهایتان زنده شوند از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. نگران نباشید؛ واقعیت صبر می‌کند تا شما بازگردید.

آبان ماه: شاید امروز باز هم کارهای زیادی برای انجام دادن در داخل خانه داشته باشید که ظاهرا ربطی به وظایف شغلی ندارد. باوجود این فایده‌ای ندارد با حوادث خارجی بجنگید. مقاومت و عدم انعطاف پذیری در شما ناراحتی‌های بیشتری برایتان به همراه می‌آورد. تنها چیزی که در این روند از دست می‌دهید غرور نابجا است.

آذر ماه: اگر شما نتوانید به دوست نزدیکتان بگویید دقیقا چه حسی دارید اعصابتان خرد خواهد شد. شاید دلایل خیلی خوبی برای حرف نزدن و ساکت بودن داشته باشید، اما نمی‌توانید در برابر وسوسه دردل کردن مقاومت کنید! لزومی ‌ندارد تمام آرزوهای خود را بیان کنید، اما نباید از اطرافیانتان سلب اعتماد کنید.

دی ماه: امروز فکر شما حول و حوش پول و سکه دور می‌زند! اما دنبال راه‌هایی هستید که بتوانید در مورد یک مساله مهم مالی تصمیم گیری کنید. افکار بزرگ داشته باشید؛ برای اینکه رویاهای شما فوق العاده بزرگ هستند. در مورد تصمیماتی که آنی و لحظه‌ای هستند احتیاط کنید، اگر در مورد اقدام بعدی خود کاملاً مطمئن نیستید، بهترین کار این است که در مورد تمام گزینه‌ها تحقیق کنید.

بهمن ماه: امروز روزی است که باید در بین همکارانتان بدرخشید! اما شاید نتوانید از محبوبیت خود به نفع خود استفاده کنید. مادامی ‌که به خودتان مغرور نشوید، مورد تشویق و توجه واقع شدن تجربه خیلی خوب و زیبایی خواهد بود.

اسفند ماه: امروز یکی از نزدیکان‌تان می‌خواهد حرف خیلی مهمی‌ بهتان بزند، اما به دلایل نامعلومی ‌منصرف می‌شود. متاسافنه شما نمی‌توانید کاری بکنید و اگر بیشتر سعی کنید سدی که بینتان ایجاد شده است عمیق‌تر می‌شود. بعضی از این مشکلات شاید نتیجه رویاپردازی‌های شما باشد. بهترین کار صبر کردن است؛ پس زمانی را اختصاص دهید که رویاهای خود را منطقی تر کنید.

Admin بازدید : 355 دوشنبه 1393/08/12 نظرات (0)

فروردین ماه: شما امروز احساسات دو گانه‌ا‌ی دارید. از یک طرف برای شکستن قواعد منظم روزانه آمادگی دارید و سعی می‌کنید کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. از طرف دیگر کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و همین مانع می‌شود کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. به جای اینکه سعی در حل کردن این مشکل داشته باشید، می‌توانید هردو کار را انجام دهید. شما توانایی روبرو شدن با وظایفتان را دارید، اما می‌توانید بخشی از زمانتان را هم به کارهای دیگر اختصاص بدهید.

اردیبهشت ماه: شما در جستجوی برقراری ارتباط با کسی هستید که بتواند حال و هوایتان را تغییر دهد. اما نمی‌توانید به راحتی نگرانی های خود رها کرده و همین نگرانی ها مانع بزرگی بین شما و دوست خاصتان ایجاد می‌کند. به جای اینکه به ترس‌هایتان اجازه ظهور بدهید، کاری خاص انجام داده و درباره احساسات‌تان صحبت کنید. صحبت کردن حتی سنگ را نیز آب می‌کند!!

خرداد ماه: هم اکنون نزدیک شدن به یک دوست چالش برانگیز شده است، برای اینکه مشکلاتی که به وجود می‌آید مانع از این می‌شود که بتوانید تمام افکارتان را مطرح کنید. شما باید به حرف‌هایی که می‌زنید دقت کنید، وگرنه حرفی خواهید زد که به ضرر هردویتان تمام می‌شود. اگر در رابطه‌تان با کسی دچار مشکل شدید، قبل از اینکه عکس العمل نادرستی نشان دهید آن را به یک یا دو روز دیگر بسپارید.

تیر ماه: شما امروز نمی‌دانید که باید چه کار کنید! برای اینکه فعالیت‌های منظم روزانه تان تحت تاثیر چیزی واقع شده که کاملاً از کنترل شما خارج است. خوشبختانه نگرش مثبت‌تان بهتان کمک می‌کند، اما باید نسبت به قبل کمتر راحت طلب باشید. فراموش نکنید هر اتفاقی که می‌افتد می‌تواند حرکتی بزرگ به سوی پیشرفت و موفقیت‌تان باشد.

مرداد ماه: حتی اگر بدانید چه می‌خواهید، نمی‌توانید روشی منطقی برای دست یافتن به آنها تعیین کنید. افکار و رویاهای شما به عشق و عاشقی تمایل دارند، اما در این زمان پرداختن به این جور مسائل کمی‌ مشکل است. شما اعتقاد دارید که در نهایت همه چیز درست می‌شود، اما امروز شاید با عدم امنیت و کمبود اعتماد به نفس خود مشکل داشته باشید. به خاطر مشکلات خارجی ذهن خود را آشفته نکنید؛ بلکه فقط در جستجوی لذت بردن از شرایط جدید خود باشید.

شهریور ماه: شما حس می‌کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دست‌تان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

مهر ماه: امروز ونوس یعنی سیاره بخت شما به این ور و آن ور کشیده می‌شود و یافتن آسایش و آرامش سخت شده است. شما انگار روی یک الاکلنگ هستید! و تنش‌هایی که درزندگی تان وجود دارد خسته‌تان کرده است. کاری کنید رویاهایتان زنده بمانند، ولی برای اینکه تعادل خود را حفظ کنید آرام‌تر حرکت کنید.

آبان ماه: شما ایده‌های مالی فوق العاده‌ای دارید، اما هنوز هم موانعی وجود دارد که باید ازشان گذر کنید. تا موقعی که به جای نشان دادن عکس‌العمل تند و سریع نسبت به شرایط بر روی اهداف بلند مدتان تمرکز کنید، رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید غیر ممکن نیست. به یاد داشته باشید افکار عالی و بزرگ تا موقعی که با حقیقت همراه شوند چیز بدی نیستند.

آذر: امروز باید چشمتان به روی حقایق باز باشد و اگر اینگونه شد می‌فهمید که حقایق آنقدر که فکر می‌کردید بد نیستند. حالا فرصت این را دارید که جهان را آنگونه که هست ببینید، نه آنگونه که دوست دارید باشد. وقتی که رویاهایتان از حقیقت فاصله می‌گیرند، پس مجبور می‌شوید تمام جزئیات را بفهمید تا بتوانید تصمیمی ‌منطقی بگیرید. در عین حال که به قدم بعدی خود فکر می‌کنید به مسائل جزئی و پیش پا افتاده هم دقت کنید.

دی ماه: امروز تغییرات زیادی در زندگی‌تان رخ می‌دهد که شما را عصبی می‌کند. شما فکر می‌کنید باید زندگی خود را تثبیت کنید و با توجه به مشکلات فراوانی که  تحت کنترل‌تان نیستند، اینک کار غیر ممکن است. به جای اینکه سعی کینید کاری غیر ممکن انجام دهید، به واکنش خود نسبت به این اتفاقات دقت کنید. اگر یک بار در برابر این تغییرات تسلیم شوید زندگی تان ساده‌تر خواهد شد.

بهمن ماه: شما امروز دوست دارید فکر کنید، اما وقتی که فکرتان از این شاخه به آن شاخه می‌رود ناامید می‌شوید. حالا که می‌خواهید جلوی این افکار را بگیرید مشکلاتی پدید می‌آید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. بهترین راه این است که انعطاف پذیری‌تان را بیشتر کنید.

اسفند ماه: شما امروز اشتیاق دارید که بهترین قدم را در طول زندگی‌تان بردارید، اما مشکلاتی که افراد دیگر به وجود می‌آورند سد راهتان می‌شود. اما وقتی که شما قصد دارید به عقب برگردید، آنها چون نگران موفقیت‌تان هستند، دوباره به این آتش شور و اشتیاق که در شما فروکش کرده دامن می‌زنند. شما باید فراتر از سر و صداهای شرایط جدید حرکت کنید تا در روزهای آینده استقامت و توانایی‌تان بیشتر شود.

Admin بازدید : 77 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

فروردین ماه: بیشتر وقت‌ها نگاه کردن به جلو راحت‌تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیزهای جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کارهایی که لازم است را انجام دهید.

اردیبهشت ماه: امرزو داشتن ایده‌های خیلی زیاد باعث فعال‌تر شدن شما می‌شود. شاید شما بخواهید یک پروژه را با روش‌های کاملاً متفاوت از گذشته انجام دهید. اما شما نباید اهداف و برنامه‌های خود را با هم قاطی کنید، چون در کارهایتان با مشکل مواجه خواهید شد. فقط روی یکی از کارهایتان تمرکز کرده و تا موقعی که آن را انجام نداده‌اید به سراغ کار بعدی نروید و در مورد کاری که می‌خواهید بعداً انجام دهید خوب فکر کنید.

خردادماه: مثل اینکه امروز هرکس نظر متفاوتی می‌دهد و در تصیم گیری‌هایتان شما را گیج می‌کند! شاید اگر دوست نداشته باشید به حرف‌هایشان گوش بدهید همه چیز ساده‌تر شود، همه ایده‌های آن خوب به نظر می‌رسد. وقتی که شما تشخیص دادید چند راه را می‌توانید برگزینید که همه آنها شما را به مقصود می‌رسانند، پس راهی که پیش از این رفته بودید را انتخاب کنید.

تیر ماه: شما امروز به قدری خوش بین هستید که حتی اگر مشکلات خیلی شدید پیش روی خود داشته باشید، باز هم به وظایفتان توجه می‌کنید. آرزوی شما برای تغییر دادن با نیازتان به امنیت و آسایش مغایرت دارد، اما حالا خودتان تشخیص داده‌اید که بعضی از چیزها نباید ادامه داشته باشند. اگر فکر می‌کنید ریسک کردن فرصتی برای بهتر کردن شرایط اخیر است پس نترسید.

مرداد ماه: شما احساس می‌کنید که مدتی است به اندازه کافی کار کرده‌اید و حالا باید تفریح کنید. متاسفانه فشارهای مالی مانع از این می‌شود که شما برنامه ریزی کنید و یک روز رابه تفریح کردن اختصاص بدهید. باوجود این صبور باشید و آماده باشید که تا امروز عصر برنامه‌های خود را تغییر داده و از تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب که انتظارش را داشتید لذت برید.

شهریور ماه: شما امروز می‌توانید نسبت به وظایفتان در خانه خیلی آزادانه و بی قید رفتار کنید، اما این بدین معنی نیست که باید از انجام دانشان اجتناب کنی.  باوجود اینکه دوست دارید امروز را با تفریح کردن بگذرانید، ولی شاید مجبور شوید کارهایی که دیگران نیمه کاره رها کرده‌اند را انجام دهید. امروز اگر یکی از اطرافیان‌تان به قولی که داده است عمل نکرد تعجب نکنید. شما خودتان می‌دانید که بعضی وقتها بهتر است که به تنهایی کاری را انجام دهید!

مهر ماه: امروز شما هرچقدر بیشتر تلاش می‌کنید به آرزوهای خود نزدیک شوید، فشارها و تنش‌ها بیشتر می‌شود و افراد دیگر هم به اهدافتان توجهی نمی‌کنند و دلایلش از دید شما پنهان است. شما می‌خواهید شرایط را تحت کنترل خود درآورید. اما حالا که که از همه چیز خبر ندارید، از افراد دیگر هم بخواهید که بیایند و نظریات خودشان را ارائه بدهند. هم اکنون اصلاً لزومی‌ ندارد شما به تنهایی تصمیمی‌ بزرگ بگیرید.

آبان ماه: شما امروز ادعا می‌کنید که می‌خواهید به خاظر خودتان کار خوبی انجام بدهید، اما شاید این کار آنگونه که فکر می‌کردید راضی‌تان نکند. وقتی که جزئیات کار گیج‌تان می‌کند و یا وقتی که رابطه‌های دوستانه تان کامل نباشد، مشکلاتی به وجود می‌آید. پیدا کردن راهی برای متعادل کردن چیزهایی که می‌خواهید و چیزهایی که به دست آورده اید، می‌تواند تعیین کننده خوشبختی و ناامیدی باشد.

آذر ماه: حالا که ماه در نشانه شما به ونوس دوست داشتی ملحق شده است، شما نیز دوست دارید آزاد و بی قید باشید. اما حالا که افراد دیگر ازتان توقعاتی دارند یافتن خوشی و لذت بردن هر لحظه سخت تر می‌شود. ولی شما حتی اگر مجبور شدید که بخشی از تفیراحت و سرگرمی‌هایتان را به تاخیر بیندازید و به روز دیگری موکول کنید، هم اکنون به انتظارات آنها توجه کرده و کمترین حد مقاومت را داشته باشید.

دی ماه: امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

بهمن ماه: دوستان‌تان شاید امروز کمی‌ برایتان ایجاد زحمت کنند، چرا که شما می‌خواهید در فعالیت‌ها و کارهایشان به آنها ملحق شوید. شما شاید خودتان هم کارهای دیگری داشته باشید، اما اگر نتوانید کارهایتان را با برنامه ریزی زمانی خود هماهنگ کنید عصبانی خواهید شد. در نهایت شما باید یک نفر را از خودتان ناامید کرده و دست رد به سینه‌اش بزنید. اگر به برنامه‌های شخصی خود برسید شادتر خواهید بود.

اسفند ماه: شما امروز زیر فشار بار سنگین مسئولیت‌هایتان خسته شده‌اید، اما نمی‌توانید از انجام دادنشان فرار کنید. خوشبختانه شما می‌توایند کمتر از قولی که داده بودید کار کنید و در عین حال خوب پیش بروید. شما هنوز هم باید کارهایی که به تاخیر انداخته‌اید را انجام دهید، اما حالا که درصدد تفریح کردن برآمده‌اید، این استراتژی بهتان فرصت لذت بردن از فعالیت‌های اجتماعی‌تان را می‌دهد.

Admin بازدید : 499 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

فروردین ماه: شما امروز به طور کامل توانایی دفاع کردن از خودتان را دارید، برای اینکه کاملاً آماده کار کردن هستید و فقط باید بلند شده و دست به کار شوید. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می‌تواند منبع الهامی‌برای افراد دیگر نیز باشد.

اردیبهشت: متاسفانه امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان تشویقتان می‌کند برای رسیدن به منافع شخصی قوانین را زیر پا بگذارید. اگر شما عضو یک گروه باشید، افراد گروه شما را برای ریسکهای بزرگتری تحت فشار قرار می‌دهند. باوجود اینکه شما می‌خواهید به قوانین اجتماعی هم احترام بگذارید، ولی الان بهتر است قبول کنید که در کارها و افکارتان فردی غیر عادی باشید.

خرداد: امروز میزان عصبانیت شما بیشتر می‌شود، چراکه در فکر انجام دادن کار غیر معمول و عجیب غریبی هستید و این موضوع شما را می‌ترساند. باتوجه به همکاری اورانوس و عطارد شما از یکنواختی‌های روزمره نیز فرار می‌کنید.  فراموش نکنید که باید به افراد دیگر هم بگویید که چه کاری می‌خواهید انجام دهید. اگر این کار را نکنید شانس موفقیتتان کمتر خواهد شد.

تیر: شما در حالیکه می‌دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری ثابت در مورد ایده آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می‌خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی‌های منطقی تان به ثمر بنشیند.

مرداد: اگرچه جمعه روز تعطیلی همه مردم است، اما امروز هم شما مثل همیشه سرتان شلوغ است.  شاید شما از برنامه‌هایتان عقب افتاده باشید و هیچ وقت هم نتوانید طبق برنامه ای که ریخته اید عمل کنید. با همه این احوال وقتی کاری را تمام می‌کنید حس خوبی خواهید داشت، برای اینکه معمولاً  کارتان را به درستی انجام می‌دهید. بنابراین اگر کارهای کوچکی را به طور کامل انجام دهید، خیلی بهتر از این است که کارهای بزرگی را تقبل کرده و آنها را نیمه تمام رها کنید.

 شهریور: اگرچه شما در رویاهای خود به دوردستها سفر می‌کنید، ولی اکنون باید به چیزهایی که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه کنید. بیشتر ماندن در خانه بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید بهتان آرامش می‌دهد. گپ و کفتگوی دوستانه با یکی از دوستان قدیمی‌تان می‌تواند بهتان یادآوری کند که چیزهای که شما در جستجویش هستید در خانه خودتان است!!

مهر: شما امروز ترجیح می‌دهید که سرتان شلوغ باشد، اما از این شاخه به آن شاخه پریدن هم خسته شده اید. سعی کنید تمام توان و انرژی تان را اول صبح هدر ندهید، بخشی از آن را برای بعدازظهر و عصر ذخیره کنید. به جای اینکه فکر کنید وقتتان در حال تمام شدن است، اگر با واقعیت درگیر شده و روزتان را کنترل کنید احساس بهتری خواهید داشت.

آبان: با وجود اینکه خودتان می‌دانید چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

آذر: شما باید از خواب و خیالات واهی تان بیدار شوید، به خصوص اگر در ماجراهای خیالی و رویایی و در سرزمین‌های دور و واهی گم شده باشید! شاید خود عمل رویاپردازی و خیال پردازی کار بدی نباشد، اما شما اکنون کارهای مهتر و جدی تری برای انجام دادن دارید و نباید به سمت این خیالات پر زرق و برق بروید. اما نباید امید خود را نیز از دست بدهید، فقط هر کاری از دستتان بر می‌آید انجام دهید، برای اینکه اعمال شماست که دیدگاه‌ها و افکارتان را آشکار می‌کند.

دی: شما اواخر روز سرحال تر می‌شوید و ترغیب می‌شوید در نگرش‌های جدی خود تغییراتی داده و کاری لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید. اما کنار نهادن مسئولیتهایتان کار راحتی نیست، چرا که این روزها شما بیش از حد فکور و اندیشمند شده اید و مسئولیتهای اصلی خود را با میزان اهدافتان می‌سنجید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، مثل تمام انسانهای دیگر تفریح و بازی می‌تواند جزئی از برنامه‌تان باشد و این تفریحات در طول کار بهتان انرژی می‌دهد.

بهمن: اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقتهای آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

اسفند: امروز توجه کردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، که البته کاری غیر معمول و خارج از کارهای روزانه‌تان نیست. البته فعالیتهای روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراکه شما دنبال راه‌های جدیدی هستید که خستگی ناشی از یکنواختی را از تنتان بیرون کنید. از تغییر دادن زندگی خود نترسید، چراکه احساس شادابی که بعد از آن حاصل می‌کنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.

Admin بازدید : 59 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

فروردین ماه: شما طوری در مورد خود حرف می‌زنید که انگار همه چیز خیلی عالی است، اما مثل اینکه مشکلاتی هم وجود دارد. شما خیلی با مسائل حاشیه‌ای و جزئی درگیرید که از حل کردن آنها هم اجتناب می‌کنید، بنابراین سعی کنید که چیزهایی که برایتان ارزشمندند را از دست ندهید. حتی اگر وسوسه می‌شوید که استراحت کرده و بقیه روزتان را با فکر کردن سپری کنید، ولی الان باید بر روی فهرستی که از وظایفتان تهیه کرده‌اید تمرکز کنید.

اردیبهشت ماه: وقتی که سیاره ونوس در نشانه ماه سنبله تحلیل‌گر و همچنین در پنجمین خانه شما، یعنی خانه عشق قرار می‌گیرد، شما به سوی خیال‌پردازی و رویا پردازی کشیده می‌شوید. اما امروز ارتباطش با نپتون تیره و تاریک می‌تواند باعث آشفته شدن افکار شما شده و شما را تشویق کند که خواسته‌هایتان را فراموش کنید. شما زیاد به خودتان مطمئن نیستید، بنابراین امکان دارد تصمیم نادرستی بگیرید. هم اکنون به جای اینکه به غرایز خود اطمینان کنید، بر پایه واقعیت تصمیم گیری کنید.

خرداد ماه: امروز روز رضایت بخشی نخواهد بود، چرا که شما فکر می‌کنید زندگی دیگران از شما بهتر است. شما از تصویری که در ذهن خود مجسم کرده بودید دور افتاده‌اید و نمی‌توانید به تکامل برسید. اگر شما نتوانید به خاطر داشته‌های خود شکرگزار باشید، مطمئناً ناامید خواهید شد. یادتان باشد که آشفته شدن ذهنتان برای اینکه بفهمید باید دیدتان را مثبت کنید کفایت می‌کند.

تیر ماه: اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده‌اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می‌کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی‌تان پدید می‌آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت‌تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید.

مرداد ماه: شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافیان‌تان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.

شهریور ماه: شما امروز مطمئن نیستید که چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارا هستند، چون که شما موقتاً توانایی تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات و تشخیص دادن دروغ از واقعیت را از دست داده‌اید. درحال حاضر شما واقعاً می‌خواهید به دور و بری‌های خود اطمینان کنید که این موضوع می‌تواند سبب ناامیدی و سرخوردگی‌تان بشود. اگر چه قصد و نیت شما همیشه خیر بوده است، اما تصمیم گیری کردن بر اساس اولویت‌های شخصی می‌تواند منجر به بیراهه رفتن شما بشود.

مهر ماه: ونوس سیاره بخت شما در دوازدهمین خانه‌تان، یعنی خانه خیال و رویا قرار گرفته است و امروز به شما توانایی عشق ورزیدن و در رویا و خوشی زندگی کردن را می‌دهد. اما نپتون بین شما و پنجمین خانه تان یعنی خانه احساسات عاشقانه فاصله انداخته است و شما را تشویق می‌کند که واقعیت را به تخیلات خود ترجیح بدهید. این دو سیاره ذهن شما را آشفته کرده و به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، بنابراین امروز شما خودتان دقیقاً نمی‌دانید که چه چیزی می‌خواهید. بهتر است امروز را با بی‌خیالی بگذرانید، تا اینکه اواسط هفته اوضاع به روال معمول خود برگردد.

آبان ماه: امروز وقتی که شما به خاطرات دوران کودکی خود فکر می‌کنید ذهنتان آشفته می‌شود، چراکه متوجه شده‌اید شما تا بحال فقط یک روی سکه را دیده‌اید. اما هرقدر بیشتر سعی می‌کنید این قسمت‌های گمشده را پر کنید، می‌فهمید که تا بحال هیچ چیز نمی‌دانستید. این موضوع باعث ناامیدی‌تان شده است، برای اینکه آرزوی شما برای دست یافتن به اطلاعاتی خوب تبدیل به دل مشغولی همیشگی‌تان شده است. شما فقط باید خود را از این چرخه ناراحت کننده خارج کرده و به زمان حال برگردید.

آذر ماه: نقش هدایت کننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید که چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حالیکه سعی می‌کنید هرکسی را متقاعد کنید که شما درست می‌گویید، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را کشف کنند.

دی ماه: حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.

بهمن ماه: شما فکر می‌کنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌کنید، اما امکان دارد یک نفر گفته های شما را کاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار کردن زمانی با مشکل مواجه می‌شود که احساسات آنقدر قوی باشند که زبان از صحبت کردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت کردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید که آیا پیام خودتان را درست را رسانده اید یا نه.

اسفند ماه: شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

Admin بازدید : 67 چهارشنبه 1393/08/07 نظرات (0)

فروردین ماه: امروز شما زیاد طاقت ندارید و به نمی‌توانید کمی‌ صبر کنید؛ اگر یک نفر به قول‌هایی که بهتان داده است عمل نکند، عصبانی هم خواهید شد. شما نمی‌توانید بر اعصاب خود مسلط شوید، مگر اینکه به احساسات افراد دیگر نیز توجه کنید. یک بار که که انگیزه‌های آنها را شناختید، راحت‌تر می‌توانید با آنها یکدل و همراه شوید و تنبلی و سستی را کنار بگذارید.

اردیبهشت: اگر امروز با فردی عصبانی روبرو شدید، به جای اینکه سعی کنید در مقابل تن بالای صدایش واکنش نشان دهید، به حرف‌هایش گوش دهید. خوشبختانه نوع نگرشتان تغییر بزرگی در رفتارتان ایجاد می‌کند. فراموش نکنید که می‌توانید این واقعه برای شما حامل یک نشانه یا پیام است و اگر احساسی برخورد کنید آن را از دست خواهید داد.

خرداد: سخت تر کار کردن تنها راه حل رویارویی با برنامه‌هایی که پیش روی تان دارید نیست، اما امروز اگر کمی‌به خودتان سخت بگیرید می‌توانید کار متفاوتی انجام دهید. باوجود اینکه شما در برابر پیشنهادات قبول کردن مسئولیت‌های اضافی مقاومت می‌کنید، ولی هم اکنون چاره دیگری جز قبول کردن ندارید. پس با مقاومت کردن و مبارزه کردن انرژی تان را هدر ندهید، بلکه فقط کارهایی که لازم است را انجام دهید.

تیر: شما امروز کمی‌‌بازیگوش و شیطان شده‌اید و دیگران انتظار چنین رفتاری را از شما ندارند، اما نگران قضاوت افراد دیگر نباشید. آنها مجبور نیستند احساسات و نیازتان برای بیان کردن لحظه های لذت بخش را دوست داشته باشند. حتی اگر استرس‌های زیادی از جاهای مختلف بهتان فشار وارد می‌آورند، راه حلی پیدا کنید که به جای خفه کردنشان آنها را بیان کنید.

مرداد: شما در خانه یا شاید هم با افراد خانوده تان مشکلی پیدا می‌کنید که نمی‌توانید دقیقاً منشا آنرا مشخص کنید. شاید یک نفر کینه شما را به دل گرفته باشد و عصبانیت غیر قابل پیش بینی این فرد روز خوب و زیبای شما را تبدیل به روز پر از مشکل و ناراحتی می‌کند. خوشبختانه با صحبت کردن در مورد این مشکلات می‌توانید آنها را برطف کرده، بنابراین نگرش‌های منفی نیز خیلی سریع ناپدیدی می‌شوند.

شهریور: امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از تفریح کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

مهر: شما امروز نه به وسیله پیشرفت کردن درکارتان بلکه به وسیله کامل کردن و یکی کردن اعتقادات مذهبی معمولی خود به نهایت پیشرفت‌تان رسیده‌اید. شاید شما مجبور شوید سبک زندگی تان که روز به روز خسته کننده تر می‌شود را تغییر دهید، اما اگر شما با تکیه بر اعتقادات مذهبی خود کار کنید شادتر خواهید بود.

آبان: امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همکارتان گوش بدهید، چرا که در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید کاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینکه این سخنان چیزهایی که درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.

آذر: حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یکنواخت و ثابتی قرار گرفته‌اید، فراموش نکنید تا موقعی که کار نکنید هیچ مزدی دریافت نخواهید کرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش کنید. انجام دادن وظایف کاری و افتخار کردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.

دی: امروز ژوپیتر دور بر سیاره بخت شما یعنی بهرام می‌چرخد و اگر شما کاری را شروع کنید یا یک رابطه عاشقانه را آغاز کنید در هر دوی این کارها موفق خواهید شد. خودتان را دست کم نگیرید، شما می‌توایند بهتر از گذشته کار کنید. اما حواستان باشید که بیشتر از توانایی خود مسئولیت قبول نکنید. ابتدا روی اهداف خود تمرکز کنید و بعد کارتان را شروع کنید.

بهمن: اگر امروز کمی ‌نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارک وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی کردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این کار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی کردن بیش از حد هم کمکی بهتان نمی‌کند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی که به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت کنید.

اسفند: خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی‌شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

Admin بازدید : 69 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

فروردین ماه: امروز دنبال کردن ایده هایتان واقعاً برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه دیگران ممکن است حرفی بهتان بزنند که از گفتن آن هدفی کاملاً متفاوت داشته باشند. اگر به آنها اجازه بدهید که نظرشان را تغییر دهند راحت‌تر می‌توانید با هم کنار بیایید، اما اگر بخواهید آنها را مجبور کنید که بر سر عقیده خود بمانند ناامید خواهید شد. قبل از اینکه برای فعالیتهای بلند مدت خود برنامه‌ریزی کنید تا فردا صبر کنید.

اردیبهشت ماه: امروز ماه در هفتمین خانه‌تان یعنی خانه دوستی‌ها قرار دارد و می‌تواند رابطه دوستانه زندگی تان را کامل‌تر کند. دوستانتان هم اکنون می‌خواهند رابطه صمیمی‌تری با شما برقرار کنند، اما وقتی شما با آنها مخالف باشید نمی‌توانید عقیده خود را به روشنی بیان کنید. پس حواس خود را جمع کنید، برای اینکه یک قضاوت نادرست می‌تواند یک رابطه عاشقانه را خراب کند.

خرداد ماه: امروز برای شما روز کاری سخت و طاقت فرسایی است، اما اگر به اندازه کافی کار کنید نتیجه‌اش را هم خواهید دید. کلید واقعی برای رسیدن به موفقیت این است که در مورد اتفاقاتی که افتاده است با کسی حرف نزنید. اما خیلی به خودتان سخت نگیرید، وگرنه از برنامه‌هایتان نتیجه معکوس خواهید گرفت. امروز مداومت داشتن  در کار موثرتر از فوران کردن انرژی های خلاقانه است.

تیر ماه: امروز ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه خلاقیت قرار می‌گیرد و شما وسوسه می‌شوید کاری را انجام دهید که ذات واقعی‌تان را به نمایش بگذارد. این سخن به این معنی نیست که به خودتان سختی می‌دهید تا کاری را با شیوه ای متفاوت از روشهای خسته کنده کاریتان انجام دهید؛ بلکه بدین معنی است که وقت کافی اختصاص می‌دهید تا چیزی خلق کنید که واقعاً برایتان مهم باشد. این کار شاید مهم‌ترین تلاشتان باشد، چراکه با این کار می‌توانید با رفتار ژرف خود بر دیگران هم تاثیر بگذارید.

مرداد ماه:  ماه جدید برج عقرب برای شما نتایج خوبی به همراه ندارد، چرا که شما نمی‌توانید عقل و دل خود را به یک مسیر یکسان هدایت کنید. کدام برنده خواهند شد؟! فرقی نمی‌کند. هر کدام که باشد باز شما چیزی را از دست داده‌اید. پس به جای اینکه بین منطق و احساسات یکی را برگزینید، موقعیتی را پیدا کنید که بتوانید به هر دو جنبه توجه کنید و در عین حال که انسان منطقی‌ای هستید، به احساساتتان نیز اجازه ظهور بدهید.

شهریور ماه: خیلی عجیب است که ماه جدید برج عقرب در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات قرار می‌گیرد و میزان تعاملات و همکاری‌های شما را با افراد دیگر ارزیابی می‌کند. امروز شما نمی‌توانید به راحتی قولهایی که به افراد دیگر داده‌اید و حرفهایی که آنها قبلا بهتان گفته اند  را به یاد بیاورید، چراکه بهرام یعنی سیاره بخت شما به سمت اورانوس وحشی کشیده می‌شود. همین حالا به خودتان تکانی بدهید، برای اینکه فردا انرژی‌تان تحلیل می‌رود.

مهر ماه: ماه در دومین خانه تان یعنی خانه مسائل مالی برایتان استرس به همراه دارد، امروز اگر مجبور شوید مشکلات مالی تان را رفع کنید به اندازه قبل به خودتان اطمینان نخواهید داشت. اجازه ندهید این عدم اطمینان باعث ایجاد ترس در وجودتان شود. اگر توانستید فقط یک قدم بردارید، این اتفاق بدی نیست. دست برداشتن از مقاومت و پافشاری بدین معنی نیست که ناراحتی تان را انکار کنید، بلکه باید با ایجاد کردن نگرشهای مثبت در خود با آنها روبرو بشوید.

آبان ماه: شما فکر می‌کنید کارهایی که دیگر بهشان فکر هم نمی‌کردید را هم می‌توانید دوباره انجام دهید، اما این خط فکری ممکن است برایتان مشکل ساز باشد. داشتن دید مثبت خصوصیت خیلی خوبی است، اما امروز شناختن مرزها و محدودیتهایتان شما را از ناامیدی فردا نجات می‌دهد.

آذر ماه: شما دنیایی برای خود مجسم کرده اید که در این جهان از عهده انجام دادن هر کاری برمی‌آیید، اما ممکن است فرصت برقرار کردن ارتباطی عمیق و دوستانه با یک نفر را از دست بدهید. پنهان کردن ضعف ها و سستی ها لزوما باعث نابود شدن آنها نمی‌شوند! خودتان را مجبور کنید که احساساتتان را فاش کرده تا بتوانید به راحتی با دیگران تبادل نظر کنید. هیچ کس ازتان انتظار ندارد همیشه یک ابرقهرمان باشید!!

دی ماه: امروز دوستان و همکارانتان نظریات خیلی خاصی عرضه می‌کنند و شما در عین حال که اطلاعات گذشته خود را کامل تر می‌کنید، دلتان نمی‌خواهد دست از تنبلی بردارید. شما راه و روش خود را تثبیت کرده‌اید و نمی‌خواهید به منظور پیدا کردن دیدگاه‌های متفاوت فکر خود را تغییر دهید. بادقت به حرفهایی که دیگران می‌زنند گوش دهید، اما بعد دست به کار شده و هر کاری به نظرتان بهتر بود را انجام دهید.

بهمن ماه: با وجود مشکلاتی که در محل کارتان احساس می‌کنید روز خوبی را برایتان پیش بینی نمی‌کنیم، اما آنها به آن اندازه که شما فکر می‌کنید بد نیستند. اگر فقط یک بار احساسات خود را مطرح کنید، آن موقع موقعیت مناسبی برای به وقوع پیوستن اتفاقات خاص به وجود خواهد آمد. وقتی که منطق را پیشه خود سازید، صداقت داشتن بهتان کمک می‌کند مسیر پیش رویتان را هموار کنید.

اسفند ماه: امروز شما دقیقاً می‌دانید که چه می‌خواهید و هیچ کس نیز قصد ندارد جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است با دست کم گرفتن خودتان لذت رسیدن به اهدافتان را  از دست بدهید. همچنین شما مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رویتان دارید که مجبورید بهشان رسیدگی کنید. هرچقدر سریعتر به این کارها برسید، زودتر می‌توانید به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید.

Admin بازدید : 120 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

فروردین ماه
طرح انقلابی شما ممکن است همین دستوری باشد که رئیستان امروز به شما داده باشد.بااین‌حال باید از موقعیت استفاده کرده و از کمک دیگران برای انجام آن استفاده کنید. نقشه‌ی شما اگر آنرا به مرحله‌ی اجرا درنیاوریوفقط در حد یک ایده بماندقادر نیست مشکلات تورا حل کند. هرچند که ممکن است خود را با تصورِ به وقوع پیوستن یک معجزه، فریب داده باشید. متأسفانه بدون تلاش قادر به کشف قابلیت‌های خود نیستید. خوشبختانه نگرش مثبت وپشتکار شما چاره‌ای برای موقعیت ناگوار کنونی است.

اردیبهشت ماه
این اصلاً منطقی نیست که آینده‌ی خود را کاملاً برپایه آنچه امروز می‌اندیشیدپی‌ریزی کنید. مثل این‌که به رؤیاهایتان اجازه‌ی کنترل سرنوشت خود را بدهید. متأسفانه تلاش برای بهدست آوردن دوباره‌ی جایگاهتان فعلاًنتیجه‌ی معکوس خواهد داد. متأسفانه تنها منبع الهامی که دارید با خیال‌پردازی‌هایتاحاطه‌شده است. بعضی مواقع انتخاب مسیری با کمترین مانعباکمال تعجب به سرمنزل کامیابی منتهی می‌شود.

خرداد ماه
امروز ممکن است فشار انجام وظایف روزانه برایتان تحمل‌ناپذیر باشد... درک حقیقت زندگی روزمره سخت‌تر از همیشه باشد. وسوسه می‌شوید که اندکی شیطنت به خرج دهید و همکارتان امروز شمارا به چشم یک دردسرسازمی‌بیند. شما از قبلبه‌عنوان یک شعبده‌باز شناخته می‌شدیدو ممکن بود همیشه دیگران را با یک ابتکار بی‌نظیرشگفت‌زده کنید.خوشبختانه می‌توانید دوباره جادویتان را برگردانید اگر اراده نمایید که در خلوت خودتان بیشتر تلاش کنید. هیچ میانبُری وجود ندارد. تنها راه موفقیت تلاش بیشتر است.

تیر ماه
ممکن است زود فرسوده شوید اگر به مسئولیت‌های زیادی که دارید اجازهدهید شمارا کنترل کنند. ممکن است که تکیه‌گاه دیگران بودن به شما احساس افتخار و خوشحالی بدهد ولی ظاهراً کسی نیست که نقش تکیه‌گاه را برایتان بازی کند و در مواقع سختی به کمکتان بیاید و حصار امنی فراهم کند. رؤیاهایتان را باکسی که به او اعتماد دارید در میان بهگذارید تا به تحقق بپیوندند. درنهایت شما تنها کسی هستید که می‌توانید ثبات زندگی‌تان را تأمین کنید. اگر نیاز دارید هیچ شرمی در کمک خواستن از دیگران وجود ندارد.

مرداد ماه
امروز، انرژی سازنده خود را مهار کنید از آن برایامکان‌پذیر کردن غیرممکن‌ها استفاده کنید. هرچند دیگران ممکن است اعتنایی به تحولات درونی شما نداشته باشند ولی امروز از آن روزهایی است که شما باوردارید که ذهنتان توانایی انجام هر کاری را دارد. اگر می‌توانید چیزی را تصور کنید پس حتماً قادر به اجرایآن هستید. امروز توانایی آن رادارید با تصوراتتان دنیای واقعی را متحول کنید.

شهریور ماه
عنصر سازنده‌ی شما رو به شکوفایی است و مشتاق است کهباقدرت تمامشمارا به گرفتن نتیجه هدایت کند. هرچندازخودگذشتگی و پشتکار شما ممکن است امروز به‌اندازه‌یخوش‌بینی‌تان بارور نباشد. وقت بیشتری برای کنجکاوی در مورد رفتارتان هدر ندهید. اولویت‌هایتان را مشخص کنید، برنامه‌ریزی کنید و بدون توجه به نظر دیگران برنامه خودرا عملی کنید. کندوکاو در طبع هنرمندتان می‌تواند بیشتر ازآنچهمی‌اندیشیدسازنده باشد.

مهر ماه
احساس نا امنی در مورد مسائل مالی ممکن است امروز شمارا به دردسر بیندازد.اتفاقاًدیگران شمارابانشاط‌تر و جذاب‌ترازآنچه خود می‌پندارید، می‌بینند. شما نمی‌دانید شرایط ناگوار فعلی به خاطر اشتباهات خودتان پیش‌آمده‌اند و راهی برای روبراه کردن مشکلات مالی خود به ذهنتاننمی‌رسد. فراموش کردنموقتی بعضی از جزئیات ممکن است کمی به شما آرامشبهدهد ولی یادتان باشد که مشکلات مالی به‌خودی‌خود حل نمی‌شوند. در ضمن برخورد مناسب شما باعث می‌شود مخاطبتان، احترام بیشتری به شما بگذارد.


آبان ماه
باآغاز روز شما می‌توانید روزنه‌ی امیدی در مشکلاتتان ببینید.اوضاع مساعدترمی‌شود و راه موفقیت هموارتر.خوشبختانه این نکات مثبت برایتان اوقات دلپذیری را به ارمغان خواهد آورد. خبر خوب ایناست که امروز همه‌ی اتفاقات به سود شما رقم خواهد خورد. البته کاملاًدست از تلاش برندارید. تلاش کردن درراه اهدافتان می‌تواند اوضاع را بهتر از این کند. هرچندوقتی‌که اوضاع مساعد استبد نیست اندکی به خود استراحت بدهید.

آذر ماه
امروز، پیدا کردن راهی برای ایجاد تعادل بینواقع‌گرایی و خوش‌بینیصرف‌نظر از شرایط موجود، کار مشکلی است. ازیک‌طرف اگر زیاده از حد اعتمادبه‌نفس داشته باشید دیگران ممکن است فکر کنند که شما قصد دارید اتفاقات را پررنگ‌تر جلوه دهیدو داستان شمارا باور نخواهند کرد. هرچند اگر به‌اندازه‌ی کافی خوش‌بیننباشید کسی پای صحبت شما نخواهد نشست و شما بی‌یار و یاور خواهید ماند.موفقیت شما درگروتوانایی‌تان در ایجاد تعادل است.

دی ماه
امروز زیاد جدی با مسائل برخورد نکنید. با عوض کردن طرز برخوردتان به‌راحتیمی‌توانید شرایط را عوض کنید. ممکن است در آغاز ممکن است از دست دادن جذبه‌ای که به‌سختی به دست آورده‌ایدناراحت‌کننده باشد ولی الآن وقت این است که رویه‌ی دیگری در پیش بگیرید. ایده‌هایالهام‌بخشتان را با دیگران در میان بگذارید و مطمئن باشید که دستیارانتان مشتاقانه در اجرای آن‌ها کوشش خواهند کرد. دیگران برای قبول مسئولیت آماده به نظر می‌رسند اگر شما شانسش را به آن‌ها بدهید.

بهمن ماه
یک برخورد غیرمنتظره در محل کار، روزتان را به شکل شاعرانه‌ای تغییر خواهد داد. انگار که در دنیای دیگری تغییر کوچکی در سرنوشتتان ایجادشده است. وقتی‌کههمه‌چیز به نظر درست می‌آیدو ناگهان حجاب بین دنیاها کنار می‌رود و تغییرات شگرفی ایجاد می‌شود. بعضی غافلگیری‌ها از بقیه قدرتمندتر هستند و اتفاقات امروز قطعاًمی‌تواند در شما احساس شگفت‌انگیز و معنوی ایجاد کند. با تقدیر خود نجنگید و آنرا در آغوش بگیرید

اسفند ماه
جای خجالت دارد اگر نیروی جادویی امروز را برای خیال‌بافی بیهوده هدر بدهید.کلید موفقیت رادرتصوراتتانجستجو نکنید. پشتکار تنها ابزاری است که دارید. شما دارای امتیاز خیلی خاصی هستید که باید به دیگران اجازه‌ی استفاده از آنرا بدهید. تا کشف کردن آن دست از تلاش برندارید.

Admin بازدید : 225 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

فروردین ماه: هم اکنون همکاران و دوستانتان خیلی با شما مهربان و خوش برخورد هستند، گویی که شما در آستانه جنگ با واقعیت قرار دارید. خوشبختانه شما نیز نسبت به آنها دلسوز و با محبت هستید و بنابراین راحت تر می‌توانید این روزها را با افراد دیگر سپری کنید. فقط فراموش نکنید هرگز به آنها بیشتر از آن چیزی که در توانتان است قول ندهید و هیچ کس را ناامید نکنید.

اردیبهشت ماه: گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی ‌تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید– اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی ‌بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

خرداد ماه: امروز امکان دارید حرفی در مورد خاطرات ناراحت کننده خود بزنید و بعد از این کارتان پشیمان شوید. هرچقدر که به این کار ادامه دهید، باعث عصبانیت افراد دیگر نیز می‌شوید، بنابریان افکارتان را تحت کنترل خود در بیاورید. اگر شما خاطرات گذشته خود را یادآوری کنید می‌توانید به افراد دیگر هم آزار برسانید، پس نباید خودتان را در چنین شرایطی قرار دهید.

تیرماه: در حالیکه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فکر می‌کنید که می‌دانید به چه روشی کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که شما نیاز داشته باشید داشتن یک دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینکه وقتی کسی بهتان پیشنهاد کمک می‌کند، شما احساس پرانرژی بودن می‌کنید، ولی اعتراف کردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول کردن حمایت دیگران بهتان کمک کند.

مرداد ماه: در روزهای دیگر اگر دوست صمیمی و یا خواهر و یا برادرتان در مورد ناراحتی‌ها قدیمی حرفی بزند به نحوی که آن را بی ضرر و بی اهیمت جلوه دهد، شما می‌توانید خیلی راحت در مورد آن گفتگو کنید. اما امروز این کار می‌تواند خاطرات دردناک گذشته و یا آرزوهایی که از آنها ترسیده‌اید را زنده کند. به هر حال کلید رسیدن به خوشبختی این است که بتوانید مرز بین حال و گذشته را بشناسید. رویدادهایی که هم اکنون رخ می‌دهد شبیه به اتفاقاتی که در گذشته روی داده نیست.

شهریور: اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دو دل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می‌کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

مهر ماه: امروز شما وقتی که احساس ضعف و آسیب پذیری می‌کنید، سعی می‌کنید بیشتر از قبل همکاری و روابط خود را با افراد دیگر حفظ کرده و محبت‌های آنها راجبران کنید. اما باوجودی که ماه در نشانه تان قرار دارد این استراژی کارساز نخواهد بود و همچنین با توجه به این که ونوس و نپتون نیز به این چرخه اضافه شده‌اند، بهتر است به معنویات بیشتر از مسائل شخصی توجه کنید.

آبان ماه: حفظ کردن و مخفی کردن احساست چیزی جدیدی نیست، اما شما امروز شاید بتوانید با ارائه دلیل راز داری و مخفی کاری خود را منطقی نشان بدهید. به جای اینکه با فاش کردن احساسات‌تان به افراد دیگر ازاد برسانید، ترجیح می‌دهید از آنها بخواهید که نقاط ضعف خود را بیان کنند. هم اکنون گوش کردن از حرف زدن آسان تر است، مگر اینکه با یک دوست قابل اطمینان باشید. اما در این مورد هم مواظب باشید زیاد حرف نزنید.

آذر ماه: خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی‌شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

دی ماه: امروز زیاد دوست ندارید با وظایف و مسئولیت‌های خود روبرو شوید، اما نمی‌توانید به راحتی هم از کنارشان بگذرید. اگر بخواهید برای فردا مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید، نیاز به وقت بیشتری دارید، بنابراین این کار را بهتان توصیه نمی‌کنیم چرا که ممکن است از عهده اش برنیایید. درعوض تا جایی که می‌توانید کارهایی که قبلاً در دست گرفته‌اید را تمام کنید تا وقت برای تفریح کردن هم داشته باشید.

بهمن ماه: شما امروز به سختی برای خود برنامه‌ریزی کرده‌اید، تاحدی که اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور کامل به هم می‌ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فکر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها کنید. پس فرصت را از دست ندهید؛ وگرنه خیلی دیر می‌شود. شما می‌توانید به ناامیدی‌هایتان خاتمه دهید. تا موقعی که به تقویم و برنامه‌ ریزی‌های خود توجه نمی‌کنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.

اسفند ماه: حالا که ونوس زیبا با نپتون رویایی در خطی مستقیم قرار می‌گیرد بهترین هدیه‌ای که می‌توایند به خودتان بدهید، زمانی برای خیال پردازی کردن است. این تقابل شما را ازمسئولیت‌های روزانه دورکرده و به دنیایی می‌کشاند که می‌توانید در مورد هر چیزی خیال پردازی کنید. به جای اینکه سعی کنید به خاطر سازنده بودن خود را تحت فشار قرار دهید، خودتان را در این سفر جادویی معنوی قرار بدهید.

Admin بازدید : 117 شنبه 1393/08/03 نظرات (0)

فروردین ماه
کارهای عادی روزمره امروز به نظرتان خسته کننده نیستند، چون باعث شده اند که حواس تان به چیزهای دیگری غیر از مشکلات تان پرت شود. هنوز راه حل مناسبی برای مشکلات احساسی اخیر که در روابط تان داشته اید پیدا نکرده اید. شاید بهتر باشد چند قدمی به عقب بردارید و به دیگران هم لحظه ای فرصت نفس کشدیدن دهید. انجام کارهای عادی روزمره نه فقط باعث توجه شما به امور دیگر می شود، بلکه راهکار مناسبی برای سرگرم شدن تان است و حتما از این بابت حس خوبی خواهید داشت.

اردیبهشت ماه
اکنون فرصت مناسبی برای تشکیل گروه و انجام کار مشارکتی است. خوشبختانه، عقل سلیم شما را به راه درست هدایت خواهد کرد. از کارهای سخت فرار نکنید و بدانید هر کاری را که امروز انجام ندهید، بعدا مجبور خواهید شد که انرژی بیشتری برای انجام آن صرف کنید. اهداف تان را از نو اولویت بندی کنید تا آن هایی که برای تان مهم تر هستند مشخص شوند و زودتر چاره ای برای تحقق شان بیندیشید.

خرداد ماه
امروز ممکن است یک ملاقات کاری شما را که در ابرها سیر می کنید از خواب بیدار کند و به زمین بزند. از آن جایی که دیگران کارهای نیمه تمام تان را به شما یادآوری می کنند حال خوشی ندارید. یادتان باشد که هیچ کس به اندازه ی خودتان قابل سرزنش نیست. به این فکر نکنید که موقعیت تان چه طور می توانست باشد، بلکه سعی کنید با همین چیزی که هست کنار بیاید. به جای این که همه ی توجه تان را به یک آینده ی نامعلوم معطوف کنید، به شما توصیه می شود که همه ی حواس تان روی زمان حال قرار دهید.

تیر ماه
وظایف تان باعث شده که استرس به شما دست دهد، از طرفی هم نمی توانید به چیزی غیر از کار بپردازید. بدانید که احساسات و افکار منفی فقط انرژی تان را هدر می دهند و کارآمدی تان را می گیرند. بهتر است دیدگاه تان رآ به زندگی عوض کنید تا شانس بیشتری برای احساس رضایت داشته باشید. وقتی ببینید که در زمان حال پیشرفت کرده اید، آن وقت حس و حال بهتری درباره ی آینده خواهید داشت.

مرداد ماه
امروز متوجه خواهید شد که دستیابی به اهداف تان بیشتر از چیزی که فکر می کردید طول خواهد کشید. البته، این دلیل نمی شود که به خودتان ناراحتی راه دهید، چون ناراحتی و نا امیدی هم به نسبت خودشان می توانند پیشرفت تان را به تعویق بیندازند. در انجام کارهای تان عجله نکنید، آهسته جلو بروید و بدانید که هر حرکت شما حایز اهمیت است. اکنون کیفیت انجام کارهای تان مهم تر از هر چیز دیگری است.

شهریور ماه
امروز شدت احساسات تان فروکش خواهد کرد، اما این تغییر به هیچ وجه تضمین کننده ی تصمیمات عقلانی نیست. از این فرصت برای اولویت بندی کارهای تان استفاده کنید تا برای مرحله ی بعدی آماده شوید. تا به امروز به اندازه ی کافی اطلاعات جمع کرده اید و دیگر وقت عمل کردن است. بگذارید فکر دیوانه وار تصویرسازی کند، پس فکرتان را آزاد کنید تا راحت تر لبخند روی لبان تان بنشیند.

مهر ماه
به اندازه ی کافی در فعالیت های اجتماعی شرکت کرده اید و حالا وقت آن است که به انجام تعهدات تان بپردازید. اکنون دیگران به شما تکیه خواهند کرد، چون می بینند که می توانید در کارتان ثبات ایجاد کنید. آن ها امید دارند که کارآمدی شما به آن ها هم سرایت کند. البته، اکنون برای شما بهتر است که فقط روی کارهای خودتان متمرکز شوید. تا زمانی که مشکلات خودتان حل نشود نمی توانید به دیگران کمک کنید.

آبان ماه
برنامه ی کاری تان بسیار فشرده است و باید به طریقی آن را مدیریت کنید. سعی کنید در برنامه ریزی های تان همه ی جوانب را در نظر بگیرید تا بتوانید برای هر کاری جای مناسبی پیدا کنید. به مهلتی که برای هر کار دارید توجه کنید تا همه چیز به موقع انجام شود. اولین قدم برای رسیدن به موفقیت این است که برای هر کاری در برنامه ی تان جای مناسبی پیدا کنید.

آذر ماه
با این که می دانید به تعویق انداختن وظایف تان نتایج خوشامدی نخواهد داشت، اما انگار هنوز آمادگی لازم را برای پایان دادن به این وضعیت ندارید. اوقات خوش تنها در صورتی ادامه خواهد یافت که کارتان را جدی تر بگیرید. به جای این که مدام به فکر خوش گذرانی های مختلف باشید، بهتر است هوشمندانه تر عمل کنید. باید کاری کنید تا موقعیت مالی شما تثبیت شود و به فقط به انجام وظایف تان فکر کنید.

دی ماه
اکنون فرصتی دست داده تا بدرخشید، پس به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید و آن را به تعویق نیندازید. بهتر است وظایف تان را با سرعت یکنواخت انجام دهید. باید به کل فرآیند و مسیری که در پیش دارید فکر کنید و همه ی حواس تان به مقصد مورد نظر باشد. برای این که با موفقیت به انتهای مسیر برسید باید پله پله پیش بروید.

بهمن ماه
چشم تان را خوب باز کنید، چون قرار است درس های مهمی بگیرید که برای رشد شخصیت تان به درد می خورد. معمولا بیشتر به آینده فکر می کنید تا به زمان حال، اما الآن بهتر است توجه تان را به زمان حال معطوف کنید. یادتان نرود که همه ی کارهای امروز شما روی زندگی فردای تان تاثیر خواهد گذاشت.

اسفند ماه
امروز باید تا جایی که می توانید با واقعیت نگری به زندگی نگاه کنید. معمولا در رویاهای تان سیر می کنید، اما اکنون این قابلیت را دارید که بین رویا و واقعیت تمایز قایل شوید. بهتر است فقط به حقایق توجه کنید و برای رسیدن به موفقیت کارآمدی تان را افزایش دهید. رویاهای رنگارنگ تان را برای روز دیگری بگذارید و الآن فقط به واقعیت ها نگاه کنید.

Admin بازدید : 118 جمعه 1393/08/02 نظرات (0)

ماه فروردین
امروز هر چه به زبان تان بیاید می گویید. اکنون عطارد بدجنس به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی روابط وارد شده و ممکن است باعث شود که حتی تکانه ای تر از قبل عمل کنید. با این که تمایل دارید ماجرا درست کنید، اما به شما توصیه می شود که فکرتان را به کار بیندازید و از احساسات تان بگویید. اگر بترسید و حرف نزنید اوضاع بدتر خواهد شد.

ماه اردیبهشت
حالا که در محدوده ی خود زندگی خوبی دارید احساس پادشاهی می کنید. اما به این معنی نیست که هر چه بخواهید در منزل مهیاست. خوش بینی خود را از دست ندهید، حتی اگر با مانعی روبرو شدید نا امید نشوید. خورشید به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی همکاری و مشارکت وارد شده، پس حواس تان باشد امید خود را از دست ندهید. به این ترتیب دوستان و خانواده ترغیب می شوند که کمک تان کنند و آن ها هم به نسبت خودشان بهترین های شان را به نمایش خواهند گذاشت.

ماه خرداد
حالا که روی صحنه نیستید کمی سخت است که با شنوندگان تان صحبت کنید، مثل این است که معلم باشید اما کلاس درس نداشته باشید. به محلی نیاز دارید تا از آن جا افکار خلاقانه ی تان را با دیگران در میان بگذارید. برای این که فرصت های بزرگ تری دست دهد باید همه چیز از بنا قابل اعتماد باشد که البته این هم زمان می برد.

ماه تیر
امروز ممکن است شدت احساسات گریبان تان را بگیرید و نتوانید روی کارتان تمرکز کنید. از تعهدات احساسی جدی بپرهیزید، اما بدانید که فرصتی دست داده تا اتصورات تان تا هر کجا که می خواهد پرواز کند. یادتان باشد که حتی غیر واقعی ترین افکار ممکن است پتانسیل تحقق یافتن را داشته باشند. در دنیای درون تان کنکاش کنید و منتظر پاداش تان در دنیای واقعی بمانید.

ماه مرداد
امروز نگاه همه به شماست. دیگران از شما انتظار دارند که سرگرم شان کنید. اما شما فعلا هیچ تمایلی به چنین نمایش هایی ندارید و می خواهید که در کانون توجه نباشید. احساسات تان را دنبال کنید تا بفهمید که در آن لایه های زیرین چه می گذرد. این کنکاش درونی کمک تان می کند تا تغییرات مثبتی ایجاد کنید که پایدارند.

ماه شهریور
اکنون دل تان می خواهبد که اطرافیان تان کمی شما را به حال خود رها کنند. به شدت تمایل دارید که تنها باشید و در سکوت به اعماق وجودتان پناه ببرید. انگار دل تان می خواهد که تجربه و افکارتان را با چند دوست نزدیک در میان بگذارید، اما حواس تان باشد که روابط اجتماعی تان از دست خارج نشود. سعی کنید با دوستان تان در ارتباط باشید، اما حد و حدود را رعایت کنید تا برای تنها بودن خودتان هم وقت باقی بماند.

ماه مهر
گاهی برای این که در روابط تان تغییر ایجا کنید باید صبر و تحمل داشته باشید. فعل و انفعلات کهکشانی باعث شده که رویاهای تان پر و بال بگیرد و افق دیدتان را گسترش دهید. اعتماد به نفس تان دارد افزایش می یابد، اما حواس تان باشد که با احتیاط جلو بروید. قرار نیست چون دل تان می خواهد هر چه زودتر با آینده روبرو شوید با شتاب حرکت کنید.

ماه آبان
فعل و انفعالات کهکشانی باعث شده جذابیت رفتاری شما افزایش پیدا کند. حتی اگر دیگران شما را به باد انتقاد بگیرند یا این که به برنامه های تان حمله کنند، باز هم چیزی از فریبندگی شما کم نخواهد شد. اکنون زمان آن رسیده که بدرخشید، شما الآن در اوج هستید، پس هر فرصتی که دست داد با کمال میل از آن استقبال کنید.

ماه آذر
دوست دارید به مسافرت بروید، اما وظایفی دارید که نمی توانید از آن ها چشم پوشی کنید. حتی اگر فرصتی دست دهد که به مسافرت بروید، احتمالا این یک سفر کاری خواهد بود. دل تان می خواهد به یک مکان خاص بروید، پس فکرتان را به کار بیندازید و به دنبال یک مقصد ویژه بگردید. منتظر نمانید که سرنوشت برای شما تصمیم بگیرد، آستین ها را بالا بزنید و خودتان دست به کار شوید.

ماه دی
امروز شاید مجبور شوید که با یک آدم سرسخت کار کنید، کسی که می تواند یک کار ساده را به یک تجربه ی اذیت کننده تبدیل کند. بدانید که اکنون زمان مناسبی برای مغرور بودن نیست و فقط یکی از نشانه های ضعف محسوب می شود. همکاری و مشارکت واقعی زمانی میسر می شود که دو طرف فروتنی نشان دهند و به یکدیگر احترام بگذارند. یادتان باشد که اگر به دیگران امر و نهی کنید هیچ اتفاق خوشایندی نخواهد افتاد، کلید همه ی مشکلات در تمرین مهربانی است.

ماه بهمن
باید یک قدم به عقب بردارید و همه چیز را به صورت کلی نگاه کنید، پس بهتر است جزییات را به عهده ی کس دیگری بگذارید. دل تان می خواهد عقب نشینی کنید تا قدرت درونی تان را دوباره به دست آورید. اگر کسی پیدا شد که برای مدتی کارهای تان را انجام دهد حتما به او اعتماد کنید. اگر کارها به کاردان بسپارید همه چیز درست خواهد شد.

ماه اسفند
امروز به آسانی می توانید کسل کننده ترین کارها را به یک ماجراجویی هیجان انگیز تبدیل کنید. کارهایی که همیشه خسته کننده بودند، امروز باعث می شوند که خلاقیت های تان شکوفا شود. خبر خوب این که می توانید بسیار کارآمد عمل کنید، اما حواس تان باشد که بیش از حد خودتان را جدی نگیرید، فقط و فقط این که همه ی پشتکارتان را به کار بگیرید.

Admin بازدید : 98 چهارشنبه 1393/07/30 نظرات (0)


فال امروز8/1/ ۱۳۹۳ برای متولدین ماههای مختلف سال

 

ماه فروردین:

امروز روابط دوستانه شما صمیمی‌تر می‌شود، برای اینکه خورشید هشتمین خانه تان که خانه دوستی و صمیمیت است را ملاقات می‌کند. شما دوست دارید از نظر جسمانی و حسی، در موقعیتی قرار بگیرید که بتوانید احساسات عمیق خود را ابراز کنید. اجتناب کردن از ابراز احساسات اگرچه راحتی و آسایش‌تان را به همراه دارد، اما در طولانی مدت استراتژی خوبی نخواهد بود.

 

ماه اردیبهشت:

امروز لزومی ‌ندارد که وقت زیادی را صرف برنامه‌ریزی کنید، چرا که دوستان‌تان حتی در آخرین لحظه جزئیات لازم را به شما خواهند گفت. هم اکنون شما باید چیزهای مهمی ‌راجع به روابط دوستانه‌تان بفهمید و تنها کاری که باید بکنید این است که بفهمید اطرافیان‌تان چگونه عشقشان را به شما ابراز می‌کنند.

 

ماه خرداد:

باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی‌توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یک دفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

 

ماه تیر:

طی چند هفته آینده فرصت‌های زیادی برای تفریح کردن پیدا خواهید کرد. تمایل شما به ریسک کردن می‌تواند به تمام دوگانگی‌های بین تفریح داشتن و نداشتن معنا دهد. اما شما اول باید به دیگران نشان دهید که قدرت کنار گذاشتن احساسات شخصی خود را دارید و می‌توانید روی تجربیاتی که با آنها سهیم هستید تمرکز کنید.

 

ماه مرداد:

امروز شما دچار دوگانگی شخصیتی شده‌اید و بین کسی که هستید و چیزی که حس می‌کنید تضاد وجود دارد. شما می‌دانید چه می‌خواهید، ولی هنوز هم به اتفاقاتی که پیرامونتان روی می‌دهد واکنش تندی نشان می‌دهید. عقل و دلتان با هم متعارضند و هر کدام حرف خود ر می‌زنند! اما در نهایت به حرف دلتان گوش می‌دهید. شما باید تمرین کنید که انعظاف پذیرتر شوید و با افراد همکاری داشته باشید.

 

ماه شهریور:

شما امروز احساسات خود را مخفی می‌کنید، اما انتظار دارید آنها نیازهایشان را با شما در میان بگذارند. این دو موضوع، به خصوص اگر شما نخواهید وارد بحث و گفتگو بشوید، برایتان دردسرساز خواهند شد. برای مخفی کاری زیاد وقت هست، الان باید رو بازی کنید!!

 

ماه مهر:

حتی اگر به اهداف بلند مدت خود فکر می‌کنید، خورشید وارد دومین خانه تان، یعنی خانه ارزش‌های اساسی می‌شود و اعتقادات‌تان عوض شده و می‌توانید با دیگران تبادل نظر کنید. وقتی که نسبت به خود حس بهتری پیدا می‌کنید، می‌توانید با ابراز عقیده کردن و کار کردن با نگرش مثبت نتیجه کار را به نفع خود تمام کنید.

 

ماه آبان:

خورشید وارد نشانه‌تان می‌شود و اولین خانه تان یعنی خانه «خود» بیشتر جنبه‌های خصوصی زندگی تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عطارد پیش از این در برج عقرب حضور داشت و امروز دور ماه می‌چرخد، پس به شما توصیه می‌کنیم حتی اگر قدرت جنگیدن ندارید وارد مبارزه و رقابت شوید. اگر چند نفس عمیق بکشید استرس‌هایتان زایل می‌شود، اما استفاده درست و بجا از زمان بیشتر از هرچیز دیگر بهتان کمک می‌کند. در ضمن نگرش‌های منفی هم به ذهنتان راه ندهید.

 

ماه آذر:

ماه وارد دوازدهمین خانه تان یعنی خانه خیال پردازی می‌شود و تا چند هفته آینده احساسات شما را تحریک می‌کند، اما فاش کردن این رویاها برایتان دردسر به همراه خواهد داشت. عجیب اینکه هرچقدر که بیشتر روی چیزی تمرکز می‌کنید، وقوع آن را بیشتر به تعویق می‌اندازید. شما باید زمان درست استفاده کردن از فرصت‌ها را بشناسید. در این صورت می‌توانید به جواب برسید.

 

ماه دی:

هم اکنون شما آنقدر رُک و راست هستید که هرکسی می‌توانند کارهایی که انجام می‌دهید را ببیند! حقیقت این است که شما روشی در پیش گرفته‌اید که اصلا جانب احتیاط را رعایت نمی‌کنید. اگر بخواهید بیش از اندازه رک و بی پرده باشید، قدرت خودتان را از دست خواهید داد و همچنین فرصت پیشرفت کردن را نیز از دست خواهید داد.

 

ماه بهمن:

امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می‌کند که به نظرتان خیلی عالی می‌آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده‌اید هیچ اقدامی ‌نکنید.

 

ماه اسفند:

باوجود اینکه امروز روابط دوستانه برایتان بیشتر از قبل اهمیت دارد، ولی از درگیر شدن در مسائل عاطفی تردید دارید. شما باید به جای تمرکز کردن روی زمان حال بیشتر به آینده توجه کنید. از حضور پیدا کردن در جمع‌های نامطمئن خودداری کنید. چرا که اگر در مورد شک‌ها و تردیدهایتان با افراد دیگر صحبت کنید به مشکلات‌تان اضافه می‌شود، پس قبل از اینکه در مورد احساساتتان با کسی حرفی بزنید چند روزی صبر کنید.

Admin بازدید : 96 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

فال روزانه

فروردین

امروز تخیل زیادی دارید می توانید به موارد عمیق تری از هر موضوعی پی ببرید. این در روابط اجتماعی شما تاثیر بسیاری می گذارد. ارتباط با دوستان و اعضای خانواده بسیار بهتر از همیشه خواهد بود.. با تخیلی که امروز دارید می توانید کارهای هنری انجام دهید یا مثلا داستان نویسی کنید. امروز در محل کار هیچ کس دوست ندارد در شرایط بدی که رخ داده انگشت اتهام به سوی او دراز شود. با سیاست رفتار کنید و سعی کنید کسی را ناراحت نکنید. اگر اشتباهی کرده اید آن را بپذیرید. مسایل مالی امروز شما را به سمت فردی می کشاند تا از او مشورت بگیرید. شاید این تعامل باعث شود تا بیشتر به هم نزدیک شوید. این می تواند شروع یک رابطه عاطفی باشد.


اردیبهشت


برای آنکه در محل کار پیشرفت کنید، باید بیش از همیشه پویا باشید و ایده پردازی کنید. تعامل های شخصی و حرفه ای امروز بسیار گرم و صمیمی می شوند. شما می توانید با راحتی بیشتری با دیگران ارتباط داشته باشید. این مثبت بینی موجب می شود تا در کارهای خود نیز پیشرفت کنید. ایده های جسورانه خود را بیان کنید. امروز بهتر است با فرد موردعلاقه تان قرار نگذارید زیرا انتظاری که دارید برآورده نمی شود. البته اگر یک ملاقات معمولی برایتان کافی است، می توانید سر قرار بروید. اگر لازم شد به طریقی منظورتان را برسانید، حرفتان را بزنید و از چیزی هراس نداشته باشید.


خرداد

امروز در محل کار مشکل تصمیم گیری دارید. دو گروه با هم دچار اختلاف شده اند و نمی دانید باید چگونه رفتار کنید، یا از کدام طرف پشتیبانی کنید. اما خیلی سخت نگیرید. در رویدادهای و مناسبت های اجتماعی شرکت کنید. این جمع ها دیدگاه های تازه به شما می دهند. معاشرت با انسان های جدید برایتان لذتبخش است و شاید دوستان جدیدی پیدا کنید. تبادل ایده ها هم می تواند ذهن شما را مشغول کند. کمی ذهنتان را خالی کنید تا شب بتوانید راحت بخوابید. در مسایل عاطفی کمی عصبی هستید. اگر نگرانی ها و ترس را کنار بگذارید و روی اتفاق های مثبت و حس های خوب تمرکز کنید، از این رابطه لذت بیشتری می برید.


تیر

امروز هر نوع ارتباط و تماسی خوب پیش می رود. البته بهتر است ذهن خود را از مسایل منفی خالی کنید. شاید نتوانید به خوبی در مورد مسایل پیش رو تصمیم گیری کنید اما باید کمی منطقی تر باشید تا برای خود مشکل درست نکنید. در محل کار، حرکت کردن در جهت موافق جریان شاید برایتان دردسر درست کند. افراد بسیاری در تلاشند که شما را متقاعد کنند که روش آنها روش درست. است. اما به راه خود بروید و نگذارید دیگران روی شما تاثیر بگذارند. رویاهایی در مورد کسی دارید که مدتهاست او را ندیده اید و از خودتان می پرسید که او حالا در حال انجام چه کاری است. این تمایل در شما بیدار می شود تا دوباره با او تماس بگیرید. اگر می توانید این کار را بکنید زیرا این می تواند آغاز رابطه دوباره شما باشد.


مرداد

امروز می توانید با یکی از دوستان یا نزدیکان خود ایده پردازی های بسیار خوبی در مورد کارتان داشته باشید. این موجب می شود تا در کار خود پیشرفت کنید. البته خیلی جوسازی نکنید و هیجان زده هم نشوید. باید در مورد همه مسایل و حتی انسان ها دید منطقی داشته باشید و از تصویرسازی های غیرواقعی پرهیز کنید. اگر احساس می کنید در رابطه عاطفی خود دچار رخوت و روزمرگی شده اید، خیلی ناامید و سرخورده نباشید. این حس ها و رویدادها گذرا هستند و بعد از مدتی از بین می روند. البته خودتان هم باید در جهت بهبود آن تلاش کنید. اگر به بیرون دعوت شدید، جسارت خود را جمع کنید و بهترین لباس هایتان را بپوشید و خوش بگذارنید.

شهریور

امروز درگیر یک سری کاغذبازی های رسمی و قانونی خواهید بود. امضاهایی که انجام می دهید در جهت بهبود مسایل مالی شما هستند. همه این اتفاق ها برایتان خوشحال کننده هستند و اعتماد به نفس زیادی به شما می دهند. حلقه دوستان و آشنایان خود را گسترده تر کنید. افراد جالب تری را به سمت خود جذب کنید. در محل کار شاید افرادی در صدد سنگ اندازی در کار شما باشند. خیلی به آنها بها ندهید و کاری که م یدانید درست است را انجام دهید. اگر مجرد هستید، با یافتن دوستان جدید شاید با فردی آشنا شوید که بسیار به شما شبیه است و می توانید رابطه خوبی را با هم آغاز کنید.

مهر

امروز با یکی از آشناهای خود رابطه نزدیکی برقرار می کنید و دوست می شوید. از میان مکالمه های خود می توانید علایق مشترکتان را بیابید. این دوست موجب می شود کارهای شما نیز رونق بیشتری بگیرد. با هم فعالیت های اجتماعی بسیاری خواهید داشت و با آدم های جدید آشنا خواهید شد. هر کدام از آنها ایده های خوبی در سر دارند و باعث پیشرفت شما می شوند. نیروی فراوان و اعتماد به نفسی که در محل کار دارید فوق العاده است. شما توانایی جابجا کردن کوه را دارید و دلیلش همین نیروی زیاد شماست. زمان آن رسیده که خودتان هم کاری بکنید. اگر مشکلی با عشقتان دارید، امروز با هم حرف بزنید و همین جا ریشه کن کنید.

آبان

امروز به مسایل روانشناسی و ماور طبیعه علاقه بسیاری پیدا خواهید کرد. با دوستان یا اعضای خانواده خود در این مورد صحبت می کنید و ایده های جالبی از آنها دریافت می کنید. شما ادراک ها و پیش آگاهی های زیادی را در طول روز تجربه می کنید. از این توانایی بهره ببرید. این می تواند در شما از دیگران را بالا ببرد. تغییراتی در محل کار رخ می دهند و تنش بالا می رود. با فضولی کردن و کنجکاوی کردن در کارهایی که به شما مربوط نیست تنش و استرس را زیاد نکنید. در مسایل عاطفی بهتر است خود را در صحبت هایی که سررشته ای در آن ندارید وارد نکنید. انتظار روز عاشقانه ای هم نداشته باشید.

 
آذر

امروز خیلی خوب می توانید توانایی های خود را نمایش دهید. خلاقیت بسیار بالایی دارید و باید از آن به بهترین شکل استفاده کنید. در محل کار به سنگ‌اندازی اطرافیان توجه نکنید. حواستان را روی کار متمرکز کنید و به راه خود بروید. امروز با افرادی که دور از شما هستند، رابطه احساسی خوبی برقرار می کنید. این افراد می توانند اعضای خانواده تان باشند. از این حس ها خوشحال خواهید بود و اعتماد به نفس خواهید گرفت. در رابطه عاطفی خود اگر از احساس طرف مقابل مطمئن نیستید بهتر است بیهوده وقت خود را تلف نکنید. زیاد هم در مورد این مسایل فکر نکنید و خود را آزار ندهید. این فکرهای فقط خستگی شما را بیشتر می کنند.


دی

امروز کارهای اداری یا رسمی زیادی خواهید داشت. شاید لازم باشد برگه هایی را امضا کنید. همه آنها بسیار خوب هستند و آینده بهتری را برای شما رقم خواهند زد. البته شاید روند این کارها شما را کمی خسته و کلافه کند. اما به نتیجه فکر کنید و آنها را به انجام برسانید. مسایل مالی در جهت بهبود شما پیش می روند و می توانید برنامه ریزی های عالی در سر بپرورانید. در رابطه عاطفی خود یک روز کاملا معمولی دارید. شاید حتی کمی کسل کننده باشد. اما نباید ناامید شوید یا فکر کنید احساسات میان شما از بین رفته اند. با هم حرف بزنید و اگر مشکلی هست برطرف کنید.

بهمن


امروز در مورد مسایل ماورا طبیعه تحقیق و مطالعه زیادی خواهید داشت. این مسایل همه فکر شما را پر می کنند. با دوستان و اعضای خانواده خود نیز در مورد آنها حرف می زنید. در محل کار شانس خوبی خواهید داشت. بهتر است همه افکار خود را روی کار متمرکز کنید. هر ایده ای در سر دارید، یادداشت کنید تا در فرصت مناسب آنها را اجرایی کنید. امروز ملاقات های خوبی دارید. شما از دیدار با افراد خوشحال می شوید و دوست دارید دوباره آنها را ببینید. اگر شما و عشقتان دوره سخت و دشواری را پشت سر می گذارید، زمان آن رسیده که چند ساعتی را از هم دور باشید و هرکس به کارهای خود رسیدگی کند. این باعث می شود تا فکرتان آزاد شود و دید بهتری به هم پیدا کنید.

اسفند


امروز احتمالا اطلاعات اشتباه متعددی دریافت خواهید کرد. پیش از اعتماد به هر فرد یا هر حرفی، در مورد صحت آن تحقیق کنید. تا مطمئن نشده اید کاری انجام ندهید. البته امروز حس ششم بسیار بالایی دارید. از این موهبت می توانید در جهت بهبود مسایل مالی خود استفاده کنید. اگر پیشنهادی به شما شد همه نقاط مثبت و منفی آن را بسنجید و با کارشناسان آن امر مشورت کنید. امروز می خواهید که به رابطه خود با فرد خاصی عمق بیشتری از تعهد بدهید. هر دوی شما مدتی است که در این مورد می اندیشید، و حالا آماده اید که جلوتر بروید و نقشه های دقیق تری را پیاده کنید. باید صحبت هایی جدی و کامل انجام دهید و ببینید که واقعاً چه می خواهید. اما زیاد شتابزده عمل نکنید.

 

Admin بازدید : 97 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

فروردین ماه

امروز بیشتر درگیر عشق و جنگ هستید. باید رابطه کنونی خود را کمی سروسامان بدهید و بتوانید تعادل لازم را در آن دوباره ایجاد کنید. اگر خیلی بر ارتباط ها حساسیت دارید و می خواهید همیشه گیرنده باشید، باید امروز یاد بگیرید که خودتان هم در ارائه عشق و محبت دست پیش داشته باشید. کارهایی که امروز انجام می دهید و دانه هایی که می کارید را در آینده نزدیک برداشت خواهید کرد. ایجاد تعادل در همه بخش های زندگی و حتی شغل شما لازم است. اگر در این اواخر قرار عاشقانه ای با شریک عاطفی خود نداشته اید، امروز زمان آن رسیده که چندین ساعت از وقت خود را برای او خالی کنید. اگر مجرد هستید و یاری ندارید بهتر است وقت خود را با آدم های اشتباه هدر ندهید. فرد مناسبی را انتخاب کنید و با او قرار بگذارید و دوستی جدیدی آغاز کنید.

اردیبهشت ماه

امروز باید به سلامتی خود بیشتر از همیشه اهمیت بدهید. باشگاه یا استخر بروید و ورزش هایی که برای سلامت بیشتر جسمتان مفید هستند را انجام دهید. این را بدانید که کوچک ترین فعالیت های سلامتی هم می توانند تاثیرات بزرگی داشته باشند. روحیه و انرژی شما هم بهتر و بیشتر می شود. برای این منظور، کمتر اما سالم تر غذا بخورید و ترجیحا رژیم گیاهی و آب میوه های طبیعی را دنبال کنید. اگر فرصت باشگاه ندارید، پیاده روی کنید. همیشه به دنبال داشتن چیزهای خود در زندگی هستید. حتی در عشق و رابطه نیز می خواهید بهترین ها برای شما باشد. خواسته های درونی خود را مرور کنید و بر اساس علایق واقعی به دنبال فردی باشید که همه جانبه مورد توجهتان باشد. با او قرار ملاقات بگذارید. به جای تمرکز روی مسایل منفی، در مورد خوبی ها حرف بزنید تا تاثیر مثبتی در ذهن طرف مقابل داشته باشید.

خرداد ماه

امروز زمان نمایش است. حس هنری و خلاقیت های شما به اوج می رسند و با سرعت زیادی ایده های متنوع در ذهنتان جرقه می زنند. همه آنها را یادداشت کنید. اگر توان و مهارت نوشتن دارید، یک داستان جدید آغاز کنید. اگر نقاشی یا موسیقی می دانید، بوم و ساز خود را بیاورید و طرح و قطعه جدید تولید کنید. کمال گرایی را کنار بگذارید و با ایده های ذهنی خود، هر آنچه تصور می کنید خوب است را اجرایی کنید. امروز استارت کار را بزنید و در روزهای آینده آنها را ویرایش و تصحیح کنید. از اعتماد به نفس خود دور نشوید. تصاویر ذهنی خود را واقعیت ببخشید. این مساله موجب می شود تا عشقتان نیز حس بهتری به شما پیدا کند. می توانید با کارهای هنری خود او را سوپرایز کنید. اگر تنها هستید نیز فرصت اینکه فرد جدیدی را تحت تاثیر خود قرار دهید، برای شما مهیا شده است.

تیر ماه

برای خود یک فنجان چای تازه دم بریزید. در یک گوشه آرام بنشید و استراحت کنید. ذهنتان را از مسایل منفی دور کنید. به خاطره های خوشحال کننده بیندیشید. از این فرصت حتی می توانید برای پرورش افکار و اهداف خود هم استفاده کنید. کتابی را بردارید و مطالعه کنید. اجازه دهید خستگی های این روز کاری به طور کامل از ذهن و بدنتان خارج شوند. برای اینکه کارهایتان بهتر و سریع تر پیش بروند حتی می توانید از همکاران خود کمک بگیرید. در انتهای روز هم وقتتان را به خانواده اختصاص دهید. برای اینکه زمان شاد و آرامی را در کنار عشقتان داشته باشید، می توانید کارهای جالبی برای او انجام دهید. دستور پخت یک غذای جدید را پیدا و آن را درست کنید. اگر هم تنها هستید، اگر اعتماد به نفس داشته باشید می توانید با فرد دلخواه خود قرار بگذارید و با صداقت و حرف های مثبت، نظر او را به خود جلب کنید.

مرداد ماه

یک سر دارید و دو سودا. البته این مساله امروز خوب است. اینکه افکار متفاوتی دارید باعث می شود بهتر به اطراف و کارها نگاه کنید. بهترین و شادترین راه را انتخاب کنید و در مسیر آن حرکت کنید. برای کارهای خود از دیگران کمک بگیرید. کارهای گروهی علاوه بر اینکه سریع تر پیش می روند، کیفیت بالاتری هم دارند. حتی می توانید با عشقتان یک پروژه کاری یا هنری را آغاز کنید. توجه به سلامت جسم و نوع تغذیه خود را نیز در دستور کار قرار دهید. هر چه فعال تر باشید، روحیه بهتری نیز خواهید داشت. شما به طور ذاتی انسان پرانرژی و اجتماعی هستید. با فردی که دوستش دارید قرار بگذارید. با بیست سوالی می توانید خیلی خوب روحیات یکدیگر را بشناسید. اگر هم تنها هستید، در یک محیط جمعی، محل کار یا گالری هنری با فردی آشنا خواهید شد. از این فرصت برای تنظیم یک قرار خصوصی استفاده کنید.

شهریور ماه

شما همیشه تصور می کنید اگر سخت کار کنید، موفقیت های بیشتری کسب خواهید کرد. اما کار زیاد و بدون فکر، نتیجه عالی در بر ندارد. هوشمندی و تخصص را نیز چاشنی فعالیت های خود کنید. اگر پولی به دستت رسید، آن را در جاهای لازم و ارزشمند هزینه کنید. به طور مثال، برای تغییر دکوراسیون خانه می توانید از آن استفاده کنید. البته ابتدا به درستی بودجه و هزینه های خود را برآورد کنید تا در انتهای ماه با مشکل مواجه نشوید. امروز می توانید موفقیت های خود را جشن بگیرید. پویایی شما زیاد است و علاقه تان به زندگی لوکس بیشتر می شود. تصور زندگی شیک به شما الهام می دهد تا یک شب رمانتیک و پرزرق و برق با عشقتان ترتیب دهید. شمع روشن کنید و با یک منوی خوشمزه، او را سوپرایز کنید. اگر مجرد هستید نیز با رفتن به باشگاه یا محیط های فرهنگی و هنری می توانید با فرد دلخواه خود آشنا شوید.
 
مهر
ماه

خود را از دیگران جدا نکنید. در محل کار یا در جمع های دوستانه، با دیگران همگام شوید. این را در نظر داشته باشید که همه همیشه اول به خودشان فکر می کنند. پس انتظار زیادی از آنها نداشته باشید. کارهایی که برای خودتان لذت بخش و جالب است را انجام دهید. اول به خودتان فکر کنید و نگران تصور دیگران نباشید. امروز این فرصت را دارید تا کتاب مورد علاقه خود را مطالعه کنید و به پایان برسانید. حتی می توانید برای رفتن به استخر، اسپا یا پیاده روی، برنامه زمانی بگذارید. امروز زمان رسیدگی به خود است. در وقت بیکاری اول کارهای عقب افتاده خود را به انجام برسانید و سپس به دیگران بیندیشید. برای اهداف و وقت خود ارزش قایل شوید و با عشقتان نیز طوری رفتار کنید که این مساله او را ناراحت نکند. کشف خودتان و برآورده کردن نیازهایتان، در بهتر شدن رابطه عاطفیتان نیز مفید است.

آبان ماه

امروز حساسیت های شما زیاد می شوند. ممکن است نیاز داشته باشید تا از دیگران و دوستان همفکری بگیرید. برای خود وقت بگذارید و با یک دوست قابل اعتماد در مورد ناراحتی های درونی خود حرف بزنید. این صحبت ها ذهنتان را از مسایل منفی خالی می کند و می توانید با دور کردن زشتی ها و تلخی ها، احساسات بهتر و ذهن بازتری داشته باشید. محیط زندگی خود را نیز کمی منظم تر کنید. ارتباط های فردی امروز شاید کمی دشوار به نظر برسند. اما روش های اشتباه را انتخاب نکنید. شما این فرصت را دارید تا در کنار عشقتان لحظه های شاد و آرامی داشته باشید. پس آن را هدر ندهید. اگر قرار است برای اولین بار به ملاقات کسی بروید، مثبت اندیشی و زیبانگری خود را تقویت کنید.
 
آذر ماه

امروز حس کار گروهی در شما زیاد است و به همین واسطه، لحظه های شادی در محل کار خواهید داشت. با همکاران برای به پایان رساندن پروژه موردنظر همفکری کنید و بدانید که نتیجه آن بسیار عالی از آب در خواهد آمد. ایده های شما عالی هستند و می توانید الهام بخش موفقیت دیگران نیز باشید. البته به همین اکتفا نکنید و برای افکار خود برنامه ریزی و هدف مشخص داشته باشید. موفقیت های امروز شما در همین فعالیت های دسته جمعی خلاصه شده اند. از  این فرصت بهترین استفاده را ببرید و نگذارید هدر برود. حتی با افرادی که رابطه نزدیکی ندارید، دوستی جدیدی آغاز کنید و از فکر و ایده های آنها هم کمک بگیرید. برای عشقتان بلیط سینما یا تئاتر بگیرید و او را سوپرایز کنید. در انتهای روز با هم به گردش بروید و غذاهای جدید را تست کنید.

دی ماه

امروز تعیین هدف برایتان بسیار مهم می شود. برای برنامه هایی که در سر دارید ارزش و اعتبار بسیاری قائل هستید و این موجب می شود برای تحقق آنها تلاش خود را بیشتر کنید. ارتباط های شما هم امروز بسیار خوب می شوند. نمی گوییم بهترین لباس های خود را بپوشید اما سعی کنید در برخوردهای نخست همیشه مرتب باشید و در بهترین حالت رفتار کنید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. با جادوی کلمات می توانید حسابی خود را در دل دیگران جای کنید. اگر مجرد هستید، امروز فرصت خوبی برای آشنایی با فرد جدید است. اگر مجرد هستید، در محیط های جمعی همانند گالری های هنری یا محیط کار می توانید با فردی آشنا شوید و با او یک دوستی جدید را آغاز کنید. البته باید دیدگاه های خوب و حس مثبت اندیشی خود را بهبود ببخشید و اعتمادبه نفستان را نیز تقویت کنید.

بهمن ماه

اول خبر بد: امروز نمی توانید با همه کنار بیایید. خبر خوب چیست؟ لازم نیست با همه ارتباط خوبی داشته باشید. همین که حالتان حتی با یک نفر هم خوب باشد، کافی است. شما امروز توان این را دارید که بین مسایل مختلف تعادل برقرار کنید. ابتدا با سرعت و کیفیت خوب کارهایتان را انجام می دهید و سپس می توانید وقتتان را به خود، خانواده و عشقتان اختصاص دهید. ایده هایی که در سر دارید را یادداشت کنید. ارتباط های خود را با افرادی که برایتان مفید هستند، بهتر کنید. بگذارید روحتان شما را به هر آنچه در سر دارید، برساند. به ندای درونتان اعتماد داشته باشید. زیبایی بینی در مسایل عاطفی بسیار به شما کمک خواهد کرد. اصراری برای انجام چیزهایی که نمی شود، نداشته باشید. با عشقتان یک کار گروهی آغاز کنید و بیشتر وقتتان را در کنار هم سپری کنید.

اسفند ماه

امروز بخشی از وقت خود را خالی کنید و به مطالعه بپردازید. بهتر است بیشتر حواس خود را به مواردی بدهید که تاکنون به آنها بی توجه بوده اید. به زبان بدن اطرافیان هنگام صحبت کردن توجه کنید تا بتوانید منظورهای واقعی آنها را در پس حرف هایشان تشخیص دهید. ارتباط های چشمی و نگاهی بسیار برایتان جالب خواهند بود. از اینکه بخواهید هر موردی را به زبان بیاورید پرهیز کنید و از این روند جالب لذت ببرید. امروز تمایل دارید با عشقتان رابطه متفاوتی داشته باشید. شمع روشن کنید و فضای خانه را کاملا عاشقانه بسازید. با هم غذای جدید تست کنید و عمیق تر و صمیمی تر صحبت کنید. از خاطره ای که امروز برایتان بر جا می ماند لذت خواهید برد.

Admin بازدید : 162 یکشنبه 1393/03/18 نظرات (0)

فال روزانه l فال پنجشنبه 18 خرداد ماه 93

فروردین: فقط برای مدتی كوتاه برنامه‌های بلند مدتتان را فراموش كرده و خودتان را با اتفاقاتی كه در محیط كنونی‌تان می‌افتد سرگرم كنید. تا جایی كه می‌توانید از روشی كه در پیش گرفته‌اید خارج شوید، برای اینكه شما كارهای زیادی در طول روز برای انجام دادن دارید و نمی‌توانید به تفریح كردن بپردازید. اما اگر شما با لبخندی بر روی صورت به انجام دادن وظایفتان بپردازید سازنده‌تر خواهید بود.

اردیبهشت: شما در حالیكه صورت حسابهایتان را پرداخت و دفتر كارتان را در محل كار یا در خانه تمیز می‌كند، اگر منتظر فرصت مناسب بمانید كه پیامهای شخصیتان را دریافت كنید فرصت خوبی برایتان خواهد بود. اگر در آخر روز پیشرفتی نداشتید نگران نشوید. نكات مبهم زیادی وجود دارد كه باید آنها را رفع كرده تا بتوانید به موفقیت برسید. اما به خودتان اجازه ندهید كه به خاطر كارهایی كه اكنون انجام می‌دهید مغرور شوید.

خرداد: مثل انیكه شما این احساس را پیدا كرده‌اید كه برنامه‌های قابل حل شما از كنترلتان خارج شده‌اند. قطعی كردن ملاقاتها شما را مطمئن می‌كند كه هدایت كننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می‌فهمید. بهتر است كه توجه خود را معطوف به این كنید كه از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری كنید.

تیر: امرور قبل از بررسی كردن فرضیه‌های خود زود و با عجله تصمیم‌گیری نكنید. شما درگیر خیالات خود هستید، اما اگر زمان بیشتری را به صحبت كردن با دیگران اختصاص دهید، می‌توانید ایده‌های خود را با وارد شدن به بحثهای شگفتی كه از نظر تنوع موضوع بسیار گیرا می‌باشند، ارتقا بدهید. به یاد داشته باشید كه ممكن است اطلاعات مهم با صدای خیلی بلند بیان نشوند.

مرداد: شاید شما فهمیده باشید كه چگونه عصبانیت خود را كنترل كنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا كردن منشأ این مشكل فكر می‌كنید باز هم ممكن است كه عصبانیت شما طغیان كند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می‌توانند از شما حمایت كرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این كار برای اینكه شما به آرامش برسید كافی است. به یاد داشته باشید كه لازم نیست شما همه چیز را ثابت كنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات كنار بیایید.

شهریور: اگرچه شما از برنامه‌های كاری كه باید تا آخر هفته انجام بدهید اطلاع دارید، اما زیاد فكر كردن به مسائل كاریتان باعث شده است كه نتوانید به استراحت كردن بپردازید. اگر بخواهید فكر كردن در مورد برنامه‌های طولانی مدتتان را كنار بگذارید خودتان را از این فرصت كه در آینده روزهای خوشی داشته باشید محروم كرده‌اید.

مهر: زمانی كه شما انتخابهای جالب زیادی پیش روی خود دارید، تصمیم‌گیری كردن برایتان سخت خواهد شد. ونوس، ستاره بخت شما كه با خورشید هم تراز شده است، از شما می‌خواهد كه دست خود را باز بگذارید. شاید نیاز باشد كه هر چیزی را كه اكنون انتخاب می‌كنید، در هفته‌های بعدی دوباره آن بررسی‌اش كنید.

آبان: اگر دیگران در طول روز طوری صحبت كنند كه مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا كند. عجیب اینكه اگر شما تمایل داشته باشید كه فكرتان را تغییر دهید، دیگران بیشتر آشفته خواهند شد. آنها به اشتباه فكر می‌كنند كه شما نمی‌دانید كه چه می‌خواهید، در حالیكه حقیقت این است كه شما فقط به بررسی كردن ایده‌های مختلف می‌پردازید. اگر می‌خواهید دیگران با شما همراه باشند باید با مدرا با آنها رفتار كنید.

آذر: امروز طبقه بندی كردن اولویتها برای شما تبدیل به معضلی شده است، برای اینكه شما می‌خواهید از تصمیم‌گیری كردن در مورد مسائل مهم دوری كنید. این سخن به این معنی نیست كه شما باید هدفهای خود را رها كنید، بلكه الان زمان این است كه باید مدتی به دنبال یاری گرفتن از دوستی باهوش یا یك شریك باشید. از اینكه شانس داشتن موقعیتی خوب و پیشرفت كردن در شغل كنونی‌تان را از دست داده‌اید نگران نباشید. بررسی كردن مسائلی كه شما از آنها گذشته‌اید می‌تواند موقعیت شما را تثبیت كند و امكان انجام دادن كارهای خاص را افزایش دهد.

دی: هنگامی كه تلاش می‌كنید وارد مسیر جدیدی شوید كه برایتان ناآشناست، نیاز خواهید داشت كه از دیگران طلب كمك كنید. گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اگر شما اعتقاد دارید كه باید یك انتخاب قطعی و نهایی داشته باشید دوران پر از استرسی خواهید داشت. حتی اگر تصمیم‌تان را چندین بار تغییر داده‌اید، مطمئن باشید كه انتخاب درستی خواهید داشت.

بهمن: به جای اینكه بخواهید برای تمام روز خود برنامه‌ریزی كنید، برای زمانهایی خالی‌ای كه در طول روز دارید فكری بكنید. به ندرت برای شما پیش آمده كه ندانید چه كاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده‌اید كه بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی كاغذ بیاورید. انگیزه‌های خودتان را بررسی كنید و مطمئن باشید كه شما خودتان را بیش از حد درگیر كار نخواهید كرد، برای اینكه شما از تنها بودن بیزار هستید.

اسفند: اگرچه صحبت كردن در مورد احساسهایتان می‌تواند تفكرات منفی را از شما دور كند، اما باید حواستان باشد كه بیش از اندازه نیز در مورد آنها صحبت نكنید. شما ناخواسته نیروی خودتان را از دست خواهید داد مگر اینكه بخشی از آن را به خودتان اختصاص بدهید. بدون رودربایستی از وسوسه درمیان گذاشتن اطلاعات شخصی‌تان با دیگران، فقط به خاطر اینكه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، دوری كنید.

 

Admin بازدید : 154 جمعه 1393/03/16 نظرات (0)

 فال روز | فال روزانه شنبه 17 خرداد 1393

فروردین:

امروز به مشکلات مالی خود فکر خواهید کرد و به نظر می رسد که تصمیم دارید قدم مثبتی در این راستا بردارید. اما ممکن است به خاطر گرفتن تصمیمات مهم دچار اضطراب و نگرانی شوید و نتوانید به درستی عمل کنید. سعی کنید اهداف بلند مدت تان را از نظر دور نکنید. به شما توصیه می شود که این شدت احساسات را جدی بگیرید و ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید. راهکاری را که در پیش گرفته اید به دقت بررسی کنید و بعد وارد عمل شوید، به این ترتیب می توانید در سریع ترین زمان ممکن به موفقیت دست پیدا کنید.

اردیبهشت:

این روزها به نظر می رسد که روابط تان به زمین حاصلخیزی برای رشد تبدیل شده اند و می توانید چیزهای زیادی درباره ی خودتان یاد بگیرید. حتی اگر با بهترین نیت ها وارد یک رابطه شوید، باز هم ممکن است موانعی مانع خرسندی شما شوند. حواس تان باشد که خیلی به خودتان سخت نگیرید؛ اگر انتظاراتی را که از خود دارید کم نکنید حتماً نا امید خواهید شد. دقت کنید تا ببینید که چگونه خاطرات تان بر واکنش های کنونی شما تأثیر می گذارند. سعی کنید فرصت های جدیدی را که پیش روی تان قرار می گیرند از دست ندهید و مدام همان ماجراهای گذشته را تکرار نکنید.

خرداد:

امروز تمایل دارید که کارهای روزانه ی خود را کنار بگذارید و به دنبال تجربه های هیجان انگیز بروید. اما موفقیت واقعی زمانی حاصل می شود که به تعهدات تان عمل کنید و اهداف تان را با وظایف روزمره ای که دارید گره بزنید. البته ممکن است به خاطر انجام مسئولیت هایی که به دوش دارید مجبور شوید به یک دعوت وسوسه کننده پاسخ منفی بدهید. خودتان را به خاطر دعوتی که از دست داده اید ناراحت نکنید؛ کارهای تان را اولویت بندی کنید و با وظیفه شناسی انجام شان دهید، رضایتی که به این ترتیب کسب خواهید کرد پایدارتر از یک شادی چند ساعته است.

تیر:

به نظر می رسد که اکنون به این آمادگی رسیده اید که احساساتی را که مدت ها پنهان می کردید بروز دهید. ممکن است نگران واکنش های دیگران پس از بازگو کردن احساسات تان باشید، اما نیرویی ترس و نگرانی را از شما دور خواهد کرد و می توانید حرف تان را بزنید. درست است که باز کردن سر صحبت مشکل به نظر می رسد، اما عقب نشینی نکنید. حرف هایی که در دل دارید می توانند دیوارهای احساسی را از میان بردارند و زیربنای یک رابطه ی صمیمی تر را رقم بزنند. به نفع تان است که خطر کنید و آن چه را در قلب تان می گذرد آشکار کنید.

مرداد:

امروز ممکن است ترس های ریشه داری که در وجودتان هستند بروز کنند، اما اجازه ندهید که اوقات خوش تان به خاطر این نگرانی ها خراب شوند. مدت هاست که با پشتکار به دنبال اهداف تان هستید، پس لزومی ندارد که لذت ها را از خودتان صلب کنید. باید یاد بگیرید که تجربه های تلخ گذشته و احساسات ناخوشایندی را که به یادتان می آورند کنار بگذارید. اگر احساس می کنید که دنیا به شما نه می گوید، اطمینان حاصل کنید که خودتان دلیل این پاسخ منفی نباشید. تا زمانی که فرصت باقی هست ازپیروزی های کوچک لذت ببرید.

شهریور:

امروز به نظر می رسد که دوستان و خانواده ی تان را بیشتر از گذشته عزیز می دارید، اما وابستگی شما به آن ها می تواند موجب بروز مشکلاتی شود. منظور این نیست که نباید به کسی وابسته شوید، بلکه فقط نیاز دارید که مدتی تنها باشید. پس سعی کنید با مهربانی به آن ها توضیح دهید که چرا می خواهید مدتی فاصله بگیرید تا از شما دلگیر نشوند. مشخص کردن چنین مرزهایی به روابط تان قوت می بخشد، البته تا زمانی که طرفین حرف های همدیگر را بشنوند و به هم احترام بگذارند.

مهر:

با این که احتیاجات دیگران را برطرف کنید غریبه نیستید، اما اکنون باید محکم بایستید و به همه بگویید که خودتان چه نیازهایی دارید. امروز ممکن است با کسی برخورد کنید که خودخواهانه از شما انتظارات زیادی دارد و تمایلی ندارید که همه ی خواسته های اش را برطرف کنید. لزومی ندارد که در این قضیه به حسن نیت خود شک کنید. اگر حواس تان به خودتان نباشد، آن وقت نمی توانید برای دیگران مفید واقع شوید. مشخص کردن چنین مرزهایی به سلامت جسم و روح تان کمک خواهد کرد.

آبان:

اکنون زمان آن است که نگاهی دوباره به روابط تان بیندازید. شدت احساسات تان در گذشته موجب شده که بعضی از شما دوری کنند. اما این دلیل نمی شود که دیگر احساسات تان را بروز ندهید، بگذارید دیگران با این خصلت شما آشنا شوند. اصلاً انتخاب درستی نیست که به خاطر این که دیگران ناراحت نشوند، تصمیم بگیرید که احساست تان را سرکوب کنید. فقط با کسانی رابطه داشته باشید که شما را همان طور که هستید دوست دارند.

آذر:

اتفاقات زیادی در اطراف تان می گذرد که همه ی آن ها به چشم قابل دیدن نیستند. درگیر مسأله ی مهمی هستید و قدم های بعدی شما می توانند مسیر موفقیت تان را تعیین کنند. البته مجبور نیستید که این حس و حال تان را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده ای نظرتان را جلب کرد، سعی نکنید فوراً به آن نزدیک شوید. کمی صبر کنید، ممکن است تا چند روز آینده نظرتان تغییر کند. صبر کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد، زود وارد عمل نشوید که راه برگشتی وجود ندارد.

دی:

معمولاً دوستان و همکاران تان از طرز رفتار شما حمایت می کنند، اما امروز به نظر می رسد که بدون هیچ دلیلی قبول تان ندارند. اطمینان دارید کاری که انجام می دهید درست است و دیگران کمی دیرتر موافقت شان را با شما اعلام خواهند کرد. لزومی ندارد که برای همراه کردن دیگران با خودتان وقت و انرژی خود را تلف کنید. برای این که موفق شوید مجبور نیستید جسارت نشان دهید، فقط این که اهداف تان را به شکل مؤثری پیش ببرید تا توجه همه را جلب کنید.

بهمن:

امروز ممکن است وارد مسایل پیچیده ی احساسی شوید، اما حواس تان باشد که در اموری که به شما ربطی ندارند وارد نشوید. اکنون می توانید کارآمد عمل کنید، فقط باید کنترل موقعیت پیچیده ای را که اتفاق افتاده در دست بگیرید و حواس تان به پنهان کاری های بعضی ها باشد. به جای این که وقت تان را پای تلفن بگذرانید یا مدام درباره ی دیگران و شایعات شان حرف بزنید، بهتر است حواس تان به کار خودتان باشد.

اسفند:

امروز ممکن است به خاطر کارهای مؤثری که انجام داده اید مورد توجه قرار بگیرید. این توجه به پاس تلاش هایی است که مدت ها پیش انجام داده اید، اما گذشت زمان چیزی را عوض نکرده است. البته نباید اجازه دهید که این تعریف و تمجیدها مغرورتان کند، زیرا ممکن است احترامی را که به دست آورده اید از کف تان برود. حس خیلی خوبی است که مرکز توجه قرار بگیرید، اما این مهربانی و فروتنی شماست که باعث درخشش تان می شود.

Admin بازدید : 163 پنجشنبه 1393/03/15 نظرات (0)

 فال روزانه جمعه 16 خرداد 1393

فروردین:

امروز برای کارهای شجاعانه مطلوب نیست. تنبلی، سکون، نیاز به لذت های اساسی مثل خواب و غذا ممکن است شما را عقب نگه دارند. آنهایی که با عملگرایی آشنا هستند توانایی تمرکز کردن دارند بیشترین شانس موفقیت را دارند.

اردیبهشت:

رخدادهای امروز با پیش بینی نشدنی بودن خود برایتان بسیار لذت بخش خواهند بود. از تغییرات ناگهانی نترسید و فقط ادامه دهید. وقتی عالی برای استراحت و آرام بودن است. اگر هیچ کار ضروری برای انجام دادن ندارید، زودتر اداره را ترک کنید یا یک روز مرخصی بگیرید.

خرداد:

امروز وقت ایده آلی برای یک داشتن یک استراحت کوتاه است. کمی آهسته تر باشید و سعی کنید در ریتم آرام زندگی لذت را بیابید. امروز فرایند از نتیجه مهم تر است. باید سعی کنید همه چیز را از ذهنتان دور کنید و مسافرت ها و قرارهای غیرضروری را کنسل کنید.

تیر:

امروز نمی توانید سخت کار کنید. نیازتان به آسایش، راحتی و درمان قوی تر می شود. کارهای خسته کننده را کنار بگذارید و از لذت های ساده ی زندگی استفاده کنید. این امکان وجود دارد که بخواهید در خانه بمانید. اگر فضای خانه چیزی نیست که به دنبالش هستید، دوستانتان را برای شام دعوت کنید.

مرداد:

امروز چیزهای بسیاری به خودی خود برایتان شکل می گیرند. مقاومت نکنید و سعی نکنید که جریان را متوقف کنید. درصورت امکان، با نشان دادن کمی مقاومت و پایداری کاری که شروع کرده اید را تمام کنید. وضع عاطفیتان امروز در بهترین حالت نیست و می تواند باعث شود بدترین ویژگی های خود را نشان دهید.

شهریور:

امروز برای شما پر از تعادل است، ولی همزمان تنبلی و بطالت کامل هم همراه آن می باشد. درمورد همه چیز شاد هستید و می خواهید هرگونه تغییرات ضروری را به تعویق بیندازید. اگر دوست ندارید سخت کار کنید، مرخصی بگیرید و کمی استراحت داشته باشید.

مهر:

علی رغم فضای کاملا بدون دردسر امروز، به شما توصیه می شود که هوشیار باشید و گارد خود را بالا بگیرید. این وقتی اهمیت ویژه پیدا می کند که موقعیت مالیتان در خطر باشد. چیزهایی مثل خرید، انتقال و برداشت پول، اموال مشترک و غیره ممکن است در برنامه ی روزانه تان قرار گیرند.

آبان:

شعار امروزتان این است-کاری را که باید انجام دهید و هرچه پیش آید خوش آید. یاد بگیرید که زندگی را همانطور که هست بپذیرید. اگز همیشه در تلاش باشید که تعادل نیروها را به هم بزنید به هیچ جایی نخواهید رسید. سعی نداشته باشید که یک اختلاف قدیمی را زنده کنید. نتیجه ی آن قبل از شروعش برایتان واضح است.

آذر:

امروز رسیدن به وسوسه استقلال کامل برایتان قابل دستیابی نیست. از طرف دیگر، امروز هیچ گونه شرایطی برای فعالیت های هدف مند و پرانرژی مهیا نمی شود. شاید مجبور شوید که در یک حالت انتظار مصنوعی بیکار سر جای خود بنشینید.

دی:

امروز شرایط ایده آل شکل می گیرند تا خلاقیت آزاد و استراحت کامل داشته باشید. این به خودتان ربط دارد که کدام یک بهتر است. درهر صورت، باید عجله داشتن و همچنین هرگونه چالش جدید اساسی و پیچیده را از برنامه خود حذف کنید.

بهمن:

نیروهای زندگی امروز برایتان خیلی قوی نیستند. باید از کله شقی بیش از حد اجتناب کنید-بی اصول هیچ کاری نکنید. اگر اخیرا تحت فشار دایم بوده اید، وقت آن رسیده که کمی استراحت کنید. انتظار یک عمل رواقی دیگر از خود نداشته باشید. اشتباهات خود را ببخشید و با دیگران رحم بیشتری داشته باشید.

اسفند:

باید برنامه های بلندپروازانه خود را به تعویق بیندازید. فردا وقت خواهید داشت که درباره ی آنها فکر کنید. توانایی درونیتان برای لذت بردن از لحظه را به حالت ایده آل برسانید. امروز منفعل بودن قابل بخشش خواهد بود و می توانید همه چیز را متوقف کنید و درگیر رویاپردازی شوید.

 

Admin بازدید : 252 پنجشنبه 1393/03/15 نظرات (0)

 فال روزانه پنج شنبه 15 خرداد 1393

فروردین:

امروز محرک های مالی برای تلاش های جدیدتان بهترین محرک خواهند بود. همچنین ادراک واقع بینانه ای از اتفاقات اطرافتان پیدا می کنید که برایتان بسیار کمک کننده است. این شما را از دوستان دروغین و حرکات اشتباه دور می کند. کارهای سریع و شتاب زده که روش مورد علاقه تان است نتیجه ی منتظره ای نخواهد داشت.

اردیبهشت:

امروز اکثر کارها برایتان شدنی هستند. چیزی برای نگرانی وجود ندارد. تعادلتان را حفظ کنید و همین کافی است تا روز باموفقیت را پشت سر بگذارید. در لحظات گم گشتگی به دل و جرات خود و توصیه دوستان تکیه کنید.

خرداد:

امروز به دقت، ملاحظه و کارایی بالا نیاز دارید. امروز برای ملاقات های کاری، مسافرت های کوتاه، معامله های جزیی و امور مختلف مطلوب است. ضرری ندارد اگر پرحرفی معمول خود را فرایند تفکر شدید جایگزین کنید.

تیر:

موفقیت نزدیک است، ولی امروز برای شما تضمینی نیست. باید مطمین شوید که از فرصت های خوب مختلفی که امروز برایتان پیش می آید استفاده می کنید. خوشبختانه مجبور نیستید که برای آن تلاش خیلی عظیمی کنید.

مرداد:

باید انرژی خود را روی کارهای عملی سرمایه گذاری کنید. سخنان آتشین شما درصورتی که چیزی جز کلمات پوچ برای پشتشان نباشد هیچ تاثیری نخواهند گذاشت. اگر یک مدیر هستید، دربرابر کارکنان کمی مراقبت و اهمیت از خود نشان دهید.

شهریور:

امروز شما حس امنیت و آرامش ذهنی عجیبی دارید که بسیار لذت بخش است. تعدادی پیروزی کوچک خلق و خویتان را بهتر می کند، عزت نفستان را افزایش می دهد و باعث می شود به آینده ایمان پیدا کنید. در چنین شرایطی همانطور که همه می دانیم همه چیز مثل ساعت پیش می رود.

مهر:

امروز یک فرد زیبایی پرست مثل شما تبدیل به یک زنبور بسیار پرمشغله می شود و این هیچ ایرادی ندارد. مشکلات حرفه ای، خانگی و مالی شما اکنون به صروت تنگاتنگی به هم گره خورده اند. آنها می توانند اتتخابتان برای فعالیت ها، حرفه، موقعیت یا چرخه ی اجتماعی خاصی را تعیین کنند.

آبان:

میزانی خاص از ملاحظه ممکن است مانعی بر سر راه روابط لذت بخش برایتان بگذارد-چه حرفه ای و چه شخصی. باید مطمئن شوید که فاصله ای که حفظ می کنید تبدیل به سردی، طمع و بی تفاوتی با دیگران نشود.

آذر:

تحرک زیاد جای خود را به شیوه ی آرام تری برای زندگی می دهد که اصلا هیجان زده تان نمی کند. ممکن است کمی از زمانتان را صرف کارهای اداری یا آموزش تازه کاران جوان کنید. الان تمرکزتان روی کارهای روزمره است، ولی تمام وقتتان را صرف آنها نکنید.

دی:

امروز برای شما پر از شادی محض خواهد بود. به خاطر شانستان در شرایط، اعتماد به نفستان خوب است و مستعد این هستید که در دیگران فقط خوبی ها را ببینید. خلق و خو و سلامت بدنیتان بهتر از این نمی شود و به راحتی برای شرایط سخت راه حلی می یابید.

بهمن:

اعتقادتان به شانس دارد تمام می شود. این مخصوصا به دلیل بعضی مشکلات در روابط خانوادگی یا امور کاری پیش می آید. هنگام روابط اجتماعی، مستعد خساست عاطفی، تحریک پذیری، سرسختی هستید، اگرچه خودتان را به خاطر آن سرزنش می کنید.

اسفند:

اتفاقات امروز شما را هیجان زده می کنند و باعث می شود به انتظارات سری خود برسید. یک چارچوب ذهنی مثبت کمک می کند که به خودتان ایمان بیاورید، تصمیمات درست بگیرید و با کمترین تلاش به اهدافتان برسید. امروز احتمالا خرید های موفقیت آمیزی خواهید داشت، بنابراین با خیال راحت به خرید بروید.

 

Admin بازدید : 131 سه شنبه 1393/03/13 نظرات (0)

 فال روزانه چهارشنبه 14 خرداد 1393

فروردین:

باید توجهتان را روی تعهدات جدید متمرکز کنید. این کارها هرچه با فردیت شما همخوان تر باشند برایتان لذت بخش تر می شوند. وقت آن نیست که به دنبال دوستان و متحدان جدید باشید. در انتتهای روز امروز مالی ممکن است ذهنتان را به خود مشغول کنند.

اردیبهشت:

امروز صبح و عصر چیزهای کمی وجود خواهند داشته که به میل و اراده تان بستگی داشته باشند. صرفا باید از تلاش برای کنترل رخدادهای اطراف دست بکشید. به جای آن بر طبق شرایط عمل کنید. هنگام عصر بهترین زمان برایتان خواهد بود زیرا تصویری واضح خواهید داشت که بخشی از آن هستید.

خرداد:

اوایل صبح مفید ترین زمان برایتان خواهد بود. این زمان، وقت الهام گرفتن، فرصت های خوب و کارفعال روی پروژه هاست. می توانید به کمک، تحسین و قدردانی کسی امید داشته باشید.

تیر:

اگر می خواهید که کسی را تحت تاثیر بگذارید، باید اینکار را هنگام عصر انجام دهید-این زمان اوج قدرت اجتماعی، سودمندی، شوخ طبعی و مهارت های دیپلماتیک شماست. خانم ها جذابیتشان دوبرابر می شود. وقت خوبی برای مطالعه نیز هست.

مرداد:

ممکن است کل روز را در حالتی بگذرانید که با عینک های رنگی به دنیا می نگرید. البته، شورشوق الهام شده به شما هنگام عصر جای خود را به هیجانات رام شده می دهد. شاید شرایط کنونی حرفه ای، مالی یا خانوادگیتان توجه بیشتری از جانب شما را نیاز داشته باشد.

شهریور:

بعد از تمام اتفاقاتی که افتاد، به سختی قادر می شوید که سریعا آرامش را باز یابید. اگر یک فرصت عالی را از دست بدهید، ممکن است کل روز به سرزنش خود بپردازید. تنها هنگام عصر می توانید در نهایت قادر شوید که خودتان را به حالت عادی بازگردانید.

مهر:

در هنگام روز باید از نشان دادن هرگونه ابتکاری اجتناب کنید و از رقابت بی معنا هم دور باشید. هنگام عصر تلاش کنید روی چیزهایی مثل اموال خصوصی، درآمد و مالیات تمرکز داشته باشید. در صورت امکان تعادل درستی میان درآمدها و مخارج خود ایجاد کنید.

آبان:

در نیمه ی اول روز طوری به سمت کار پرواز می کنید که انگار بال درآورده اید و تمام کارهای روزمره را با لذت و علاقه ی تمام انجام می دهید. بااین حال، در انتهای روز مجبور می شوید که تمرکزتان را روی چیزهایی مثل امور مالی، روابط و ماموریت ها بگذارید.

آذر:

تا هنگام عصر توسط الهام های خلاقانه، علاقه به ورزش یا یک حالت ذهنی مشابه تحت تاثیر خواهید بود. اگر فرزندی دارید، امور کودکتان احتمالا وقت زیادی از شما را می گیرند. عصر هم مطمئن شوید که کاملا معقولانه رفتار می کنید.

دی:

امروز به سختی می توانید که فقط روی یک چیز تمرکز داشته باشید. بااین حال، بیکار هم ننشینید. اگر بیکار باشید مطمئنا بطور غیرمنتظره ای کج خلق می شوید. هیچ پروژه ای نگیرید که به صبر، توجه و تمرکز نیاز داشته باشد.

بهمن:

ثابت کنید به کاری که می کنید علاقه دارید و خودتان را در عمل نشان دهید. ساعات عصر پر از لحظه های ناخوشایند خواهد بود اگر خانه تان کثیف و نامرتب باشد. البته آنهایی که خانه شان مرتب است هیچ مشکلی نخواهند داشت.

اسفند:

دوره ی آزمون و خطا برای شما تا هنگام عصر طول می کشد. از این موقعیت استفاده کنید که خود را در یک نقش جدید بیازمایید. انتهای روز مواجهات و آشنایی های جالب و پرسودی برایتان پیش می آیند. دعوت دیگران را رد نکنید.

 

Admin بازدید : 185 دوشنبه 1393/03/12 نظرات (0)

 فال روزانه سه شنبه 13 خرداد 1393

فروردین:

یک موهبت بصورت مخفی ازآن شما خواهد بود. هنگام صبح شرایط احساسیتان ممکن است پر از استرس باشد، ولی با پیشرفت روز همه چیز بهتر خواهد شد. ممکن است در مواجهه با نیروی بیشتر دشمن مجبور شوید از حقتان برای استقلال دفاع کنید.

اردیبهشت:

باید از ماجراجویی و بی احتیاطی دست بکشید. امروز این ویژگی ها اهمیت خود را از دست می دهند. اما باز هم به دیگران نگویید که اینطور باشند. وقت آن رسیده که انتخاب آشناهای شخصی و حرفه ای جدید را جدی تر بگیرید.

خرداد:

استراتژی شما همانطور می ماند، ولی تاکتیک هایتان تغییر می کنند. سیاست و دوتانه بودنتان جای خود را ابتکارات قوی، فعالیت و گاهی هم پرخاشگری نسبت به دشمنان می دهد. کمی از زمان و تلاشتان را صرف فیزیک بدنتان کنید.

تیر:

چارچوب ذهنیتان به میزان فعالیت و همچنین تواناییتان برای عکس العمل بموقع به شرایط بستگی دارد. هنگام صبح بسیار پر تنش خواهد بود، ولی جالب ترین زمان روزتان نیز همین موقع است. اگر روی نو اندیش بودن، پیشرفت و ابتکار سرمایه گذاری کنید مطمئنا پیروز خواهید بود.

مرداد:

امروز برای کارهای اجتماعی و همچنین هر چیز مرتبط با مسافرت و گسترش بینشتان مطلوب خواهد بود. شانس خوبتان کمک می کند که مشکل گرفتن مدرکتان را حل کنید. برای اطمینان از موفقیتتان، هرگونه غرور نامربوط را کنار بگذارید و با افتخار کمک دیگران را بپذیرید.

شهریور:

اگر دوست ندارید به مخمصه وارد شوید، می توانید در ذهنتان به ماجراجویی های هیجان انگیز بروید. بااین حال، بسیاری از شما در واقعیت یک حرکت بسیار عظیم خواهید کرد و برای این شجاعت نتیجه ی خوبی خواهید گرفت.

مهر:

اگر رابطه تان با کسی با مشکل مواجه شده است، امروز این اختلاف به سرحد نهایت خود می رسد. سعی نکنید که جزییات یک شرایط را پیش بینی کنید. زیبایی امروز به غیرقابل پیش بینی بودن آن است. انتظار نداشته باشید که قادر باشید روی دیگران تاثیر بگذارید. امروز همه چیز خیلی کم به ابتکارتان بستگی خواهد داشت.

آبان:

باید آماده باشید که بطور موقت برنامه هایتان را به تعویق بیندازید و بر اساس شرایط عمل کنید. از رفتن به لبه ی پرتگاه نترسید. در شرایط نیاز مطمئنا امنیت مال شما خواهد بود. کارهای روزمره بطور پیش بینی نشده ای جالب خواهد شد.

آذر:

آغاز روز برایتان رفتن به یک مسیر قبلا طی شده است. درصورت امکان پروژه های خلاقانه را بپذیرید یا روی برنامه های کاری مستقل کار کنید تا بتوانید از شرایط به نفع خودتان استفاده کنید.

دی:

امروز همه چیز برایتان ساده نخواهد بود، بویژه در ساعات اولیه روز. شما بصورت درونی مستعد منفی بافی و ناراحتی هستید و درنتیجه از دیدن جنبه های مثبت و آشکار همه چیز غافل خواهید بود. سعی نداشته باشید که سناریوی امروز از پیش بنویسید.

بهمن:

در نیمه ی اول روز علاقه تان برای تمام چیزهای پیشرفته و جدید بسیار شدید می شود. الان جربزه تان بهترین مشاورتان است، بویژه در تلاش های شخصیتان. از گرفتن تصمیم ها خطرناک نترسید. نگذارید تردید های مخفیتان شما را گیج کنند.

اسفند:

امروز ممکن است برایتان یک بحران پیش بیاید، ولی مطمئنا چند لحظه ی بسیار روشن و مثبت نیز برایتان وجود خواهد داشت. امروز به بسیاری از شما کمک می شود که از شر چرخه ی افکار و اعمال شریر خلاص شوید. وقت خوبی خواهد بود تا در زندگی خسته کننده ی خود شرایط جدیدی به وجود آورید.

 

Admin بازدید : 150 یکشنبه 1393/03/11 نظرات (0)

 فال روز دوشنبه 12 خرداد 1393

فروردین:

هرچه عصر نزدیک تر می شود برایتان مهم تر می شود که بدانید چطور باید انرژی سازنده ی خود را به مسیر مناسب بیندازید. به سختی می توانید با اعضای خانواده توافق داشته باشید، ولی احتمالا دوستان، همسایه ها و اقوام نزدیک از شما حمایت خواهند کرد.

اردیبهشت:

امروز صبح ممکن است هنوز نگرانی های دیروز را داشته باشید، ولی به سرعت تسلیم احساسات مختلف می شود. در هنگامم روز سعی داشته باشید تا کارهایی را بپذیرید که به زمان یا تمرکز زیادی نیاز نداشته باشند. زندگی فعالی داشته باشید، ولی خودتان را در معرض خطرات غیرضروری قرار ندهید.

خرداد:

در اوایل روز برنامه هایتان غیرمطمین خواهند بود. شاید ندانید که باید چه بپوشید یا چه غذایی انتخاب کنید. البته بعدا شرایط واضح تر می شود. به احتمال زیاد به لباس ورزشی یا لباسی راحت نیاز پیدا خواهید کرد.

تیر:

فانتزی های رمانتیک شما تسلیم نیازهایتان به حرکت و عمل کردن می شوند. چشمتان روی همه چیز باشد و هوشیار باشید. ممکن است شانس فوق العده ای به دست بیاورید تا برنامه ی خودجوش محکمی را عملی کنید. بدون فکر کردن از این فرصت استفاده کنید. فردا ممکن است دیر بشود.

مرداد:

تعاملتان با افرادی که علایق مشابهی دارند افزایش می یابد. احتمالا مجبور شوید که به یک مسافرت ناگهانی با هم بروید. چیزهای مرتبط با ورزش و تجهیزات ممکن است امروز در مرکز توجهتان قرار گیرند. حامیان جدیدی در اطرافتان خواهند بود و آماده هستند که تمام کمکشان را به شما کنند.

شهریور:

علی رغم برنامه ی منظم و استراتژی واضح، نمی توانید دربرابر وسوسه ی خطر کردن و امتحان شانستان مقاومت کنید. ممکن است به سمت تلاش های جدید، ورزش های سنگین، شرط بندی و دیگر کارهای شدید کشیده شوید. البته حق این کارها را دارید. در این روزها همه به سهمشان از هیجان نیازدارند تا بعد از مدتی خستگی هایشان را رفع کنند.

مهر:

همسرتان ممکن است باعث افزایش تنش در رابطه تان شود. یک تلاش مشترک یا نقطه نظرمشابه می تواند کمک کند که اختلاف را حل کنید و دیالوگ هایتان را سازنده تر کنید. خوب است که شما و همسرتان تصمیم بگیرید که باهم به یک مسافرت بروید. توافق برسر تنظیم یک ماجراجویی جدید کمک می کند که جنگ های اخیر را کنار بگذارید.

آبان:

امروز نمی تواند پر از آسایش هیجانی یا فیزیکی باشد. به جای آن با ماموریت های در حال اجرا، شتاب زدگی و مسافرت های احتمالی مواجه می شوید. آماده باشید وقت مافی برای کارهایتان بگذارید. احتمالا مجبور خواهید بود که با ابزار، تجهیزات و نقل و انتقال کار کنید.

آذر:

وقت خوبی برای تفریحات فعال است: ورزش کردن، تلاش های عشقی کردن، نمونه بودن برای فرزندانتان و غیره. جنبه ی مادی مسایل برایتان اهمیتی ندارند. دوستان و شرکایتان ممکن است حمایت قابل توجهی از شما بکنند و احتمالا می بینید که محبوبیتی که قبلا به دست آورده بودید به دردتان می خورد.

دی:

باید از کارهایی که نیازند صبوری، آرامش و تمرکز نیاز دارند اجتناب کنید. همچنین باید از برنامه ریزی برای ملاقات های مهم، مهمانی دادن یا داشتن اولین قرار اجتناب کنید. در این روز فریب آمیز برای بسیاری از شما سخت است که پاسخ های بدنی و هیجانیتان را کنترل کنید.

بهمن:

امروز به شما کمک می شود که عزت نفس خود را دوباره بدست آورید. امروز پر از خوش شانسی، تجارب هیجان انگیز، کارهای پویا و ابتکار عمل است. ممکن است دوست جدیدی بدست آورید که علاقه ای مشترک و منحصر به فرد با شما دارد.

اسفند:

وقت ایده آلی برای تجارب جدید و اهداف کوتاه مدت است. بااین حال توصیه می شود که افراد پریشان خیال به یاد داشته باشند که کجا امنیت تمام می شود و سختی شروع می شود. در غیر این صورت زیان مالی ببینید و یا با یکی از دوستان دعوا بگیرید.

 

Admin بازدید : 140 یکشنبه 1393/03/11 نظرات (0)

 فال روز یکشنبه 11 خرداد 1393

فروردین:

امروز محیط تاثیر زیادی روی شما دارد. شما و اطرافیانتان از لحاظ احساسی به هم تنیده می شوید که باعث می شود به خلق و خوی دیگران حساس شوید. ممکن است گریه ها، خاطرات، یا ترجیحات موسیقی و غیره ی دیگران برایتان مسری باشند.

اردیبهشت:

در فرایند تغییر سلایق و اولویت های خود هستید. اعتماد بنفستان که تا زمانی پیش همیشه همراهتان بود الان ناپدید شده است. درحالی که هنوز به دنبال تصمیم گیری نهایی هستید ممکن است نظرات دوستان یا توصیه ی غریبه ها تاثیر زیادی روی شما داشته باشند.

خرداد:

تلاش هایتان را دوبرابر می کنید، ولی هنوز هم هیچ چیز روشن نمی شود. امروز اتهام بی ثباتی که همیشه به شما داده می شود صادقانه خواهد بود. امروز به سختی می توانید دید واضحی از حال و آینده داشته باشید.

تیر:

امروز پر از رخدادها و چارچوب متوازن ذهنی خواهد بود. به صدای درونتان گوش کنید. این بهترین راه برای اجتناب از مشکلات احتمالی است. مثلا، اگر دوست ندارید به مسافرت یا دیدن کسی که نمی خواهید نروید.

مرداد:

امروز کارهایتان به هیجان هایی بستگی دارد که گاهی اوقات قابل پیش بینی نیست. خاطرات ناراحت کننده ممکن است روحیه جنگجویتان را از بین ببرند و عزت نفستان را کم کنند. تردیدهای مبهم و احساسات عجیب می توانند در بدترین زمان ممکن رخ دهند.

شهریور:

دقیقا می دانید چه می خواهید، ولی به راحتی تحت تاثیر قرار می گیرید. مردم غیرقابل اتکا می توانند به راحتی و بی رحمانه فریبتان بدهند. ممکن است موقتا مسیر خود را از دست بدهید. تنبلی، حساسیت، و ساده لوحی تواناییتان برای تصمیم گیری قاطعانه را از شما می گیرند.

مهر:

باید تصمیم اینکه رویاهایتان را محقق کنید را به تعویق بیندازید. امروز باید به موانع جزیی سرراهتان رسیدگی کنید. البته، این موانع ممکن است حاصل تخیلتان باشند. شاید فقط تنبلیتان باعث آن باشد. صرف نظر از این، تاکنون برای تعهدات جدید آماده نبوده اید.

آبان:

تمام شما کاملا برعلیه هرچیزی در زندگی که می تواند امروز شما را از پا بیندازد مسلح شده اید. شما کاملا می دانید که برای اجتناب از مشکلات غیرضروری باید در چه نقطه ای متوقف شوید. غریزه ی محافظت از خود به شما در هر شرایط عمیقی کمک خواهد کرد.

آذر:

امروز عجله بدترین دشمن شماست. یک حرکت باعجله ممکن است باعث خجالت زدگی شما باشد و می تواند بعضی از موفقیت های پیشین را از بین ببرد. اختلافات جزیی خانوادگی و زناشویی دیگر خیلی آسیب زا نخواهند بود.

دی:

زیر فشار تمام دردسرها ممکن است بطور موقت امید خود را از دست بدهید. روز خود را به هدر ندهید. لیاقت کمی استراحت را دارید. اگر شرایطی واضح نبود، نگذارید دیگران روی شما تاثیر بگذارند و برای تصمیم گیری عجله نداشته باشید. بعضی از مشکلات ظاهری مثلا علایم بیماری غلط ممکن است باعث پریشانی تان شوند.

بهمن:

بطور کلی، خوش شانسی با شماست، ولی امروز نمی تواند روز خوبی برای تلاش های جدید باشد. برایتان سخت است که تمرکز داشته باشید و در مسیر مناسب قرار گیرید. شاید آرزوها و خواسته های شخصیتان-مثلا برای خوردن یک غذای عالی یا خواب فراوان-برسر راهتان مانع ایجاد کنند.

اسفند:

همین که روزتان پیش می رود، به تدریج توانایی پیشین خود برای مرتب و بااعتماد بنفس ماندن را از دست بدهید. عادت های قدیمی، ازجمله عادت های نیمه هوشیارتان، برعکس فایده ی بیشتری خواهند داشت و کنترلشان هم رویتان بیشتر است. آغاز کارهای جدید ممکن است در نهایت تبدیل به یک استارت اشتباه و ناامید کننده شوند.

 

Admin بازدید : 144 شنبه 1393/03/10 نظرات (0)

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی‌دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنکه خود شما دقیقاً چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی‌شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.
- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما به دنبال هیجانات تازه‌ای در زندگی تان هستید، شما تنها می‌توانید این هیجانات را تصور کنید از تصور تا واقعیت راهی دراز و طولانی فاصله وجود دارد. شما نمی‌خواهید با واقعیت‌های زندگی تان روبرو شوید، این یک ریسک بزرگ است بهتر است با افراد مجرب و قابل اعتماد این مسائل را مطرح سازید تا شما را یاری دهند که از این افکار دور شوید.
- فال روزانه متولدین خرداد ماه

ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدی که افتاده است نگران کرده است. حتی اگر شما به منظور بررسی کردن کارهایی که انجام داده‌اید آرام‌تر پیش بروید، ولی باز هم احتمال اینکه تخیلاتتان را زیاد جدی نگیرید وجود دارد. چند دقیقه فکر کنید و حتی اگر نتوانستید احساسهایتان را درک کنید، خود را برای روبرو شدن با وظایف کاریتان آماده کنید. شما از چیزی فرار نخواهید کرد؛ فقط شما در حال حاضر مجبورید تجربه‌های امروزتان را به بعد موکول کنید.
- فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز ایده‌های خوب به سرعت برق از ذهن شما می‌گذرند، این سرعت به قدری زیاد است که اصلا نمی‌توانید آنها را در برنامه ریزی‌هایتان اجرا کرده و به نتیجه مطلوب برسید. اگر شما بخواهید کارهایتان را تکمیل کرده و ایده‌هایتان را تحت پوشش در بیاورید، مجبورید با آرامش فکر کنید. مهم نیست که هم اکنون چه افکار روشنی به ذهنتان می‌رسد، مهم این است که بتوانید در همان لحظه آن را دنبال کنید.
- فال روزانه متولدین مرداد ماه

دقت در مسائل اجتماعی امروز ارزش حیاتی دارد، برای اینکه شما واقعاً درحال کند و کاو کردن و جستجوی حقیقت هستید. اما شما نیاز دارید که از افراد دیگری هم کمک بگیرید، برای اینکه باید با یک مشاور و روان‌شناس در این باره حرف بزنید و این موضوع شما را از فردی که دوست دارید دور نخواهد کرد.
- فال روزانه متولدین شهریور ماه

موضوعاتی وجود دارد که شما باید در مورد آن با یک دوست یا یک همکار صحبت کنید، احتمال دارد که بزودی اقدام کرده و با آنها صحبت کنید. اما شاید طبق برنامه هایتان پیش نروید، دیگران شاید فکر کنند که شما خیلی احساساتی هستید. حتی اگر در ابتدا قدری نا امید شدید، خیلی زود تسلیم نشوید. پافشاری و سماجت شما می تواند شما را به هدفتان نزدیک کند.
- فال روزانه متولدین مهر ماه

شاید امروز باز هم کارهای زیادی برای انجام دادن در داخل خانه داشته باشید که ظاهرا ربطی به وظایف شغلی ندارد. باوجود این فایده‌ای ندارد با حوادث خارجی بجنگید. مقاومت و عدم انعطاف پذیری در شما ناراحتی‌های بیشتری برایتان به همراه می‌آورد. تنها چیزی که در این روند از دست می‌دهید غرور نابجا است.
- فال روزانه متولدین آبان ماه

شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.
- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز هیچ حرف ناگفته‌اى باقی نمانده است، اما شما باز هم نمى‌دانید که چگونه در مورد تجربیات خود صحبت کنید. به جاى اینکه سعى کنید جملاتى مناسب برای تعریف کردن رویاها و تخلیات خود پیدا کنید، در مورد آنها با کسى صحبت نکنید، چون اکنون از این کار هیچ نفعی عاید شما نمى‌شود. شما بعدها براى تجزیه و تحلیل کردن و بحث کردن در مورد آنها وقت کافى خواهید داشت.
- فال روزانه متولدین دی ماه

یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می‌پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی‌توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می‌دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت‌های بیش از حد به حساب می‌آمد اکنون می‌تواند مثل شور و هیجاناتی بی‌ضرر خیلی هم خوب باشد.
- فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز عطارد پرشتاب وارد نشانه‌تان می‌شود، شور و هیجان و بذله گویی را وارد مکالمات و گفتگوهایتان می‌کند و به شیوایی و روانی زبان شما می‌افزاید. توانایی صحبت کردن در موقعیت‌ها و شرایط متفاوت هنر پیچیده‌ای است و بهتان کمک می‌کند تا از درسرها رهایی یابید. اما نباید طوری رفتار کنید که انگار همه چیز را می‌دانید. حتی اگر فکر می‌کند که واقعا همه چیز را می‌دانید باز هم این کار را نکنید!
- فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما در زمینه شغلی خود در مرحله آزمون و امتحان بودید و شرایط بدی را می‌گذراندید اما اکنون با توفیق خداوند بر تمام امتحانات فائق آمده اید و آسوده خاطر شده اید. مثبت بینی فوق العاده شما باعث شده است که مشکلات را کوچک ببینید برای همین مشکلات را ساده تر حل می‌کنید. اگر در موقعیت سختی باشید با نگرشی مثبت و با گرفتن مشورت از دیگران این مشکلات را حل می‌نمایید و با درایت بالایتان اجازه هیچ گونه انتقادی را به کسی نمی‌دهید.

Admin بازدید : 143 پنجشنبه 1393/03/08 نظرات (0)

فال روزانه 93

فروردین:

ستاره ها یک پیام برای شما دارند: هر چیزی که روی آن کار می کنید باید تکمیل شود. این مساله مخصوصا وقتی مهم می شود که در این مدت روی چیزی مهم و طولانی کار کرده باشید. باید قبول کنید که رها کردن پروژه ای که این همه وقت و تلاش از شما گرفته است هوشمندانه نیست.

اردیبهشت:

نگذارید هیچ احساس مخربی به دلتان راه یابد. به جای آن، روی چیز خوبی سرمایه گذاری کنید. امروز طالعتان آخرین فرصت را به شما می دهد که فعالیت و مفید بودن خود را نشان دهید. از سرسختی اجتناب کنید.

خرداد:

امروز برای مکاتبات دور، تماس های خارجه و گشت و گذار در اینترنت بسیار خوب است. همچنین امروز برای ملاقات با یک موسسه ی آموزشی پیشرفته مناسب است (مثلا برای انجام یک درخواست یا امتحان دادن).

تیر:

باید برای تغییرات جزیی اماده باشید-این تغییرات در اطرافتان در حال شکل گیری هستند. ممکن است به این نتیجه برسید که برای ابراز بعضی افکار آماده شده اید که برای مدت هاست پیش خودتان بوده اند و تنها به صورت راز آنها را داشته اید.

مرداد:

وقت یک دوره ی تغییرات دیگر در زندگیتان رسیده است. برنامه های حرفه ای و مالی در حال درست شدن هستند. تلاش هایتان به شدت با کار تیمی درهم تنیده می شوند. اگر فرصت این را نداشته اید که کارتان را به موقع تحویل دهید، از این فرصت آخر برای آن استفاده کنید.

شهریور:

ارتباطات شما در حال تغییرات هستند. این احتمال وجود دارد که شماره تلفن یا محل کارتان را عوض کنید. آنهایی که چشمشان را به کارشان دوخته اند باید سریعا برنامه های پیشین و همچنین استراتژی های خود را دوباره ارزیابی کنند تا همه چیز را به کار گیرند.

مهر:

از مسافرت یا پیاده روی در مکان های آشنا لذت می برید. در صورت امکان با فرزند، دوست یا یک عزیز بروید-خوب است که با کسی حرف بزنید. مهم ترین کار برای شما جمع بندی رخدادهای اخیر و برنامه ریزی برای آینده ی نزدیک است.

آبان:

آرزویتان برای به تعادل رساندن فضای خانواده باعث ایجاد حساسیت یا دشمنی از طرف یکی از اقوام نزدیکتان می شود. احتمالا اختلافاتتان ریشه های درازی دارند. توصیه می شود که به خودتان مسلط باشید و به آن خاتمه دهید و سپس برای این آشتی جشن بگیرید.

آذر:

در میان مردم احساس بی قراری می کنید. شاید وقت خوبی باشد که توافقات دوستانه داشته باشید-هم کلامی و هم کاغذی. امروز همچنین برای مصاحبات کاری، مشاوره با وکیل یا هنرمندان و بحث درباره ی موضوعات خانوادگی و زندگی زناشویی مناسب است.

دی:

سعی نکنید که از روزمره ی زندگی فرار کنید. شاید مجبور شوید که به یک مسافرت کاری بروید و همچنین مکاتبه، کار با مردم و انجام کارهای اداری را سروسامان بدهید. این مساله بویژه ئقتی ممکن است پیش بیاید که شما حمایت اجرایی و آموزش فراهم کنید یا سرویس پزشکی یا مشاوره برای کارهای مختلف بدهید.

بهمن:

امروز برای خلاقیت خیلی مناسب است. جذابیت خود را با یک عطر خوب تکمیل کنید. در حالت حیرت زدگی از عمل کردن بپرهیزید. ممکن است این مساله ممکن است پر از ناراحتی عصبی، جراحت، استرس و همچنین مشکلات خانوادگی باشد. وقتی تحریک شده اید با اعضای خانواده جنگ نکنید.

اسفند:

تاکتیک های شریکتان و همچنین رفتار اعضای خانواده تان در حال تغییر کردن است. زمان به شما ثابت می کند که این تغییرات خوب خواهند بود یا بد. زندگی خانوادگی شما هنوز هم پر از سورپرایز است.

 

Admin بازدید : 135 چهارشنبه 1393/03/07 نظرات (0)

 فال روزانه ۷ خرداد ۱۳۹۳

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند.
- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما فعالیت‌ها یا صحبت‌هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال‌تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می‌دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه‌تان قرار می‌گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت‌های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت‌های روزمره‌تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.
- فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید که می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه‌ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.
- فال روزانه متولدین تیر ماه

عطارد منطقی، ارتباط نزدیک را در طی هفته‌های آینده به شما نوید می‌دهد. اگر چه الان شما بسیار مشتاق هستید که لایه‌های زیرین سطوح ظاهری را حفر کنید تا بتوانید پی به عمیق ترین احساسات خود ببرید، اما ممکن است که حقیقت باز هم بوسیله احساسات شما پنهان شده باشد. هر چیزی را در دل تان نگه ندارید. یک دوست مورد اعتماد پیدا کنید،‌ موقعیت را بسنجید و بعد احساسات خود را با او در میان بگذارید. اما قبل از آن مطمئن شوید که او یک دوست واقعی برای شماست.
- فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما امروز فکر می‌کنید که می‌توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت کنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقاً حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.
- فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.
- فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز به سختی می‌توانید بفهمید که چه چیز واقعی و درست است و تصورات شما آنقدر روشن و واضح به نظر می‌رسند که انگار از یک فیلتر رد شده و تبدیل به سایه و روشن – واقعی و غیر واقعی- می‌شوند. شما می‌توانید آنقدر درگیر رویاهایتان شوید که ناگهان تصمیم بگیرید عمدا خود را فریب دهید. فرو رفتن در دنیای ناخودآگاه ذهن تان کار اشتباهی نیست. اما به یاد داشته باشید؛ زمانی که در هفته آینده از خواب بیدار می‌شوید نیاز خواهید داشت که زمان از دست رفته را جبران کرده و کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید.
- فال روزانه متولدین آبان ماه

شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.
- فال روزانه متولدین آذر ماه

شما به خط افق بی کران و نامحدود نگاه می‌کنید و مطمئن هستید که این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت کردن و کنترل کردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر کمی دیگران را تحت فشار قرار دهید، راحت‌تر می‌توانید به اهدافتان برسید.
- فال روزانه متولدین دی ماه

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن‌گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می‌دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.
- فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما امروز اصلا نمی‌خواهید دیگران شما را به زحمت بیندازند، به خاطر اینکه به هیچ وجه دوست ندارید با مسائلی روبرو شوید که خارج از برنامه تان باشد. متاسفانه ممکن است واقعیت با آرزوهای شما هماهنگ نباشد و نتوانید هرچه می‌خواهید داشته باشید. توجه کردن به مسائل احساسی افراد دیگر به خودتان نیز کمک می‌کند و لازم است بهتان یادآوری کنیم که باید به این احساسات از دید جدی تری رسیدگی کنید.
- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز شما می‌توانید یک نمایش واقعی را اجرا کنید و دیگران هم واقعا تحت تاثیر قرار خواهند گرفت! به خصوص اگر وقت گذاشته و کارتان را درست انجام دهید. اما راه‌های میان بر به نتیجه نمی‌رسد؛ شما باید از اولین پله شروع کرده و هرکاری را قدم به قدم طبق دستور کارتان انجام دهید. اما نگران سرعت کار خود نباشید، چراکه هر کدام از مراحل بیشتر از تصور شما طول خواهد کشید.

 

Admin بازدید : 63 سه شنبه 1393/03/06 نظرات (0)

فال روزانه 93/3/6

-فال روزانه متولدین فروردین ماه

شاید شما اخیراً دوست دارید که از هر اتفاقی که می افتد خبردار شوید، حتی اگر کسی در موردش به شما حرفی نزند. اما اکنون که ماه در نشانه شما قرار گرفته است، احساسات شما در حال آشکار شدن هستند. مواظب باشید که اجازه ندهید علایق شما رابطه عاشقانه شما را با فردی که واقعاً دوستش دارید به هم بزند. به تغییر حالتهایتان در طول روز توجه کنید، اما تصمیمی نگیرید که مسیر زندیگتان را تغییر دهد.
- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما باید شکرگذار خدا برای این نعماتی که دارید باشید چیزهایی مثل خانه و خانواده؛ مخصوصا اگر ساختمان استواری برای زندگی تان داشته باشید. اما اکنون ممکن است احساسات پیچیده ای درباره تعهدات شخصی خود داشته باشید که شما را از داشتن آزادی آنطور که می‌خواهید باز می‌دارد. فقط به یاد داشته باشید که روابط خانوادگی مانند یک چاقوی دو لبه هستند و پاداش های آنها بدون مسئولیت داشتن امکان پذیر نیست. سعی کنید امروز مواظب سخن گفتن خود باشید چرا که فردا نتایج آن را خواهید دید.
- فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز شما به راحتی می‌توانید زیبایی‌های دنیای بچه‌ها را ببینید– به خاطر اینکه شما می‌توانید کودک درون خودتان را هم ببینید. حتی اگر امروز مجبورید کار کنید، در زمان حال بودن را تجربه کنید و لذت ببرید. اگر در اطراف شما افراد جوان زیادی وجود دارند، شادی طبیعی آنها نیاز شما به شاد بودن و تفریح کردن را ارضا خواهد کرد و شما را راضی نگه خواهد داشت.
- فال روزانه متولدین تیر ماه

اگر از رقابت‌های بی رحمانه خسته شده‌اید، الان می‌توانید خودتان را برای یک مرخصی از محل کارتان آماده کنید. این مرخصی می‌تواند به اندازه یک روز کوتاه باشد، ولی می‌تواند احساسات عمیق شما را نسبت به آنچه که از زندگی می‌خواهید بیدار کند. اگر نتوانستید هر تغییر مهمی که دلتان خواست ایجاد کنید ناراحت و مایوس نشوید. هم اکنون نزدیک‌تر کردن رویاهایتان به واقعیت شاید بهترین استراژی‌ای باشد که می‌توانید داشته باشید.
- فال روزانه متولدین مرداد ماه

در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می‌بینید و به آن توجه دارید. اما فقط به خاطر اینکه شما نظرات چندگانه‌ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و فکر کردن در باره این انتخاب‌ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید که ماه به برج عقرب وارد می‌شود. بعد از آن باید بدانید که کدام را را می‌خواهید بروید!
- فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما امروز سعی می‌کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید.
- فال روزانه متولدین مهر ماه

ستاره بخت شما کیوان امروز از مریخ انرژی بسیار زیادی دریافت می‌کند و برای شروع مبارزه شما را تشویق می‌کند. اما منظور از مبارزه یک درگیری خشونت آمیز نیست، بلکه درباره غلبه کردن بر موانعی است که بر سر راه شما به سو ی موفقیت قرار دارند. به موانع حمله کنید و اجازه ندهید هیچ چیز شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.
- فال روزانه متولدین آبان ماه

کار کردن داخل خانه شاید به نظر شما جالب نباشد و برایتان روز عالی را به همراه نداشته باشد، اما اگر یک بار پروژه ای را داخل خانه تمام کردید بسیار لذت خواهید برد و به خودتان افتخار می‌کنید! پس وقت را تلف نکنید، چراکه اگر کاری را به فردا موکول کنید انجام دادن آن کار سخت تر خواهد شد. اگر در مورد وظایفی که قبول کرده‌اید جدی عمل کنید، در حالیکه فردا برای تفریح خانه تان را ترک می‌کنید و می‌بینید که در دوره زمانی کوتاه مدت چه مقدار کار کرده‌اید خودتان هم شگفت زده خواهید شد!
- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز ماه در نهایت قدرت خود در نشانه شما حضور دارد، بنابراین حوادثی رخ خواهد داد که خاطرات مربوط به دوارن کودکی تان را زنده خواهد کرد. ابتدا شاید فکر کنید دلتنگ گذشته شده‌اید، ولی بعد خیلی زود تصویر زمان حال برایتان روشن و شفاف می‌شود. فکر نکنید که به آخر خطر رسیده‌اید، برای اینکه در طول روز احساسات شما مدام در حال تغییر کردن است.
- فال روزانه متولدین دی ماه

امروز شما نمی‌توانید خیلی راحت فکرتان را روی کار متمرکز کنید، چرا که خیلی دوست دارید راههای مختلفی را امتحان کنید. شما تلاش می‌کنید خودتان را خیلی خوب مطرح کنید، اما آمیزه‌ای از موقعیت‌ها که ذهن شما را به سمت کار قبلی‌تان منحرف می‌کنند مانع از این کار شما می‌شوند و به خاطر همین زمان زیادی برای شما باقی نمی‌ماند که بتوانید با رضایت این کار را دنبال کنید. ذهنتان را روی چیزهایی که می‌توانند وجود داشته باشند متمرکز نکنید؛ بلکه به چیزهایی که در حال حاضر وجود دارند فکر کنید.
- فال روزانه متولدین بهمن ماه

ممکن است شما میان میل به بیشتر دانستن در مورد پیش آمدهایی که اتفاق افتاده است و سعی در تمیز دادن آن چیزهایی که حقیقت نامیده می‌شود گیر کرده باشید. صحبت کردن در مورد تفاوتهای آنها کار سختی است. به جای اینکه وقتتان را برای جستجو کردن در مورد اطلاعات دست نیافتنی تلف کنید، فقط در مورد موضوعاتی که قبلاً فهمیده‌اید بهترین کاری را که از دستتان بر می‌آید انجام دهید.
- فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما امروز فکر می‌کنید که دیگران شما را به سمت مسیری هل می‌دهند که خودتان انتخابش نکرده اید، اما مقاومت کردن در برابر تلاش‌های آنها می‌تواند سبب ایجاد مشکل دیگری شود. باوجود این شما نمی‌توانید به خاطر به حداقل رساندن مشکلات با هر کسی موافقت کنید، حتی اگر خودتان هم مشکلاتی را ایجاد کنید ولی می‌خواهید جایگاه خود را داشته باشید. امروز به جزئیات بی اهمیت هم توجه کنید؛ چسبیدن به مفاهیم کلی شاید به نظر خوب باشد، اما موقعیت شما را تضعیف می‌کند.

 

Admin بازدید : 704 دوشنبه 1393/03/05 نظرات (1)

 فال روزانه ۵ خرداد ۱۳۹۳

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما امروز حتی اگر لازم شد که از مدرسه یا سرکارتان جیم شوید، در هر شرایطی دلتان می‌خواهد تفریح کنید!! اما شما درصورتی می‌توانید واقعاً تفریح کنید که وظایف‌تان را انجام نشده رها کنید. تنها فکر کردن در مورد نتیجه کار برای غلبه کردن بر یک مانع کفایت نمی‌کند. باوجود این با دسته بندی کردن کارهایتان در بخش‌های کوچک و پشت سر هم به راحتی می‌توانید کار خود را تمام کنید و بعد از آن می‌توانید با آرامش به تفریحتان نیز برسید.
- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

ماه محافظ برج سرطان امروز در دومین نشانه شما، یعنی خانه متصرفات و املاک شما قرار دارد و شما بیش از اندازه نسبت به چیزهایی که دارید انحصار طلب شده اید و حس مال دوستی تان گل کرده است! اما وقتی صحبت از مایملک می‌شود، به خصصوص اگر ازدواج کرده باشید یا وقتی پای یک دوست صمیمی‌مطرح باشد، لازم است که آنها را هم در نظر بگرید. هم اکنون سعی نکنید هر چیزی را به پول نسبت دهید، حتی اگر موافقت و موفق شدن در بحث‌ها مدتی زمان می‌برد، اجازه بدهید که این بحث‌ها و گفتگوها در مسیر خودشان پیش بروند.
- فال روزانه متولدین خرداد ماه

ممکن است که امروز رقابت کردن نسبت به قبل برایتان اهمیت بیشتری داشته باشد، اما نه آنقدر مهم که فقط به خاطر شرکت کردن در یک مسابقه استراحت بعداز ظهرتان در خانه را از دست بدهید. اما هنوز هم کامل کردن خوشی‌هایتان با خندیدن و تفریح کردن با برنامه‌های قبلیتان ایده جالبی است. شاید برنده شدن در همه کارهایی که انجام می‌دهید، مهم باشد، اما نباید به خاطر جلو افتادن در یک مسابقه شانس لذت بردن را از دست بدهید.
- فال روزانه متولدین تیر ماه

شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیان‌تان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.
- فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما به سوی تغییراتی شدید و هیجان انگیز پیش می‌روید، اما باوجود اینکه برای ریسک کردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممکن است از آن دوری کنید. شما اعتقاد دارید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد، تا جایی که از کنترلتان خارج است. از فراموش کردن آینده نترسید، چراکه شما را برای به آینده آماده می‌کند.
- فال روزانه متولدین شهریور ماه

اگر شما درگیر مسئله مالی با دیگران هستید امروز درصدد دفاع از موقعیت خود برمی‌آیید. خوشبختانه به نظر می‌رسد این درگیری تبدیل به مشکل بزرگی نمی‌شود اما شما باید به عمق ماجرا پی ببرید و از سطوح ظاهری آن بگذرید تا به عمیق ترین معنی آن دست یابید. اگر این کار را نکنید، آتش زیر خاکستر باقی مانده و بعدها دوباره شعله ور خواهد شد. به یاد داشته باشید بهتر است که مشکلات الان خود را نشان دهند تا بعدا؛ زیرا اکنون زمان کافی برای حل آنها دارید!
- فال روزانه متولدین مهر ماه

با وجود ژوپیتر عیاش و برج جدی زمینی در نشانه تان شما احساس آرامش می‌کنید، اما نمی‌دانید این آسایش و راحتی چقدر دوام خواهد آورد. امروز کاملاً متفاوت شده‌اید، چیزهایی لبخند را روی صورتتان می‌نشاند که قبلاً نمی‌توانست این کار را بکند. امروز دیگران هم متوجه رفتار مثبت و خوش بینانه شما می‌شوند و حتی می‌توانند از شما درس گرفته و آن را در زندگی خودشان به کار ببرند.
- فال روزانه متولدین آبان ماه

مهم نیست که از آنچه که امروز می خواهید چقدر آگاه هستید؛ مهم این است که به قضاوت خود تردید دارید. تجدید نظر کردن درباره اینکه تصمیم اخیرتان درست است یا نه مشکل واقعی شما نیست. مشکل ناتوانی شما در دیدن عواقب مسائل و تصمیماتی است که می گیرید. همچنانکه در زمان حال زندگی می کنید سعی کنید افکارتان را نیز در جهت وسیع کردن افق فکری تان به کار بگیرید. کوشش های شما نتیجه خوبی دربر نخواهد داشت مگر آنکه یک هدف مشخص در ذهن تان داشته باشید.
- فال روزانه متولدین آذر ماه

ممکن است شما یک تعارض گرایشی – اجتنابی نسبت به نزدیک ترین دوست یا یکی از شرکای صمیمی‌خود داشته باشید. شما می‌خواهید که یک دوستی و شراکت عمیق تر و نزدیک تر داشته باشید. اما برای‌تان سخت است که شروع کنید و آسیب پذیری تان را نشان دهید. اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچ وقت در زندگی تان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون اینکه بخواهید به نتیجه‌ای برسید باعث می‌شود استرس از وجود تان دور شود و به شما اجازه می‌دهد که به سکوت و سکون باقی مانده در وجودتان غلبه کنید.
- فال روزانه متولدین دی ماه

هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی روی دیگران حساب کنید، چرا که به نظر می‌رسد همه آنها دمدمی‌ مزاج شده‌اند و نمی‌شود بهشان اطمینان کرد. از طرف دیگر شما احساس می‌کنید که می‌توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشکلاتی هم دارید، اینکه نمی‌خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشکلا ت خود را حل کنید خیلی راحت‌تر است تا اینکه صبر کنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.
- فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما به خاطر عدم تواناییتان در تعادل برقرار کردن بین مسئولیتها و علاقه‌تان به تفریحات تابستانی به ستوه آمده‌اید. حتی اگر به نظر می‌رسد که نمی‌توانید بیشتر از یک انتخاب داشته باشید، شما می‌توانید قوانینی را خلق کنید که به واسطه آنها در حین تفریح کردن هم بتوانید شایستگی خود را نشان بدهید. اما با فکر کردن به اینکه باید در راستای این اصول حرکت کنید خودتان را محدود نکنید.
- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز مسئولیت‌های شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت کردن از دیگران کم‌تر بشود، اما لازم است که قبل از اینکه به کسی قول بدهید اول تعهداتی که قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به کسانی که بهتان احتیاج دارند کمک کنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این کار ندارید. به خاطر کارهایی که نتواسته اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یکی یکی همه آن کارها را انجام بدهید.

 

Admin بازدید : 157 یکشنبه 1393/03/04 نظرات (0)

فال روزانه ' fall rozane

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما امروز احساس می‌کنید به شدت به دنبال آروزهای قلبی خود کشیده می‌شوید و در جستجوی زمانی برای تفریح و تجدید قوا هستید، اما هرچقدر که جلوتر می‌روید نسبت به کارتان نیز جدی‌تر می‌شوید. تا وقتی که به اوج ناراحتی نرسیده و برای تمام کردن کارهای ناتمام‌تان تصمیم جدی نگرفته‌اید، نمی‌دانید که چه کارهایی باید انجام دهید.
- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.
- فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز شما بى‌نهایت خوش بین هستید و حتى براى یک لحظه مى‌توانید به خودتان بقبولانید که همه چیز عالى است. اما شما مسائل و مشکلات حل نشده‌اى هم دارید که مربوط به گذشته‌تان هستند. به جاى اینکه وانمود کنید که همیشه در زمان حال زندگی مى‌کنید با صحبت کردن در مورد موضوعاتى که شما را به دردسر انداخته‌اند آسیب پذیرى خود را نشان دهید. شما از نتایج این گفتگوها شگفت زده خواهید شد.
- فال روزانه متولدین تیر ماه

شما امروز نمی توانید در مورد درونی ترین نیازهایتان تصمیم گیری کنید و داشتن تصویر واضحی از احساساتتان برایتان به راحتی امکان پذیر نیست. عدم تمایل افراد دیگر برای کمک کردن به شما ممکن است شرایط را خیلی بدتر کند. مواظب باشید که اشتباه نکنید؛ شرایط مبازه و جنگ فراهم شده است و در این کشمکش هیچ برنده ای وجود نخواهد داشت. اگر گفتگو و مباحثه آزاد و رک و راستی را آغاز کنید کار خیلی عاقلانه ای انجام داده اید، اما اطمینان حاصل کنید که طرف مقابلتان نیز با شما همکاری می کند، وگرنه این کار هیچ فایده ای ندارد.
- فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما امروز کارهای شخصی زیادی دارید، حتی اگر کارهای دیگری هم داشته باشید اولویت با مسائل شخصی تان است. اگر در محل کار هم به شما مرخصی بدهند ولی شما مایل نیستید که آن روز را به استراحت بپردازید و دوست دارید که وظایف خود را در قبال خانواده تان انجام دهید. وقت تان را برای گول زدن رئیس یا شریک تان تلف نکنید. به جای اینکه برای رسیدن به منافع شخصی خود زرنگی کنید،‌ فقط کافی است یک قدم کاری بردارید و راهی که می دانید بهترین است را ادامه دهید.
- فال روزانه متولدین شهریور ماه

ما امروز نسبت به وضع مالی خود و یا دست کم نسبت به امکاناتی که دارید خیلی خوش بین هستید. حالا بهرام در نشانه شما قرار دارد و انرژی زیادی در خود حس می‌کنید که شما را قادر می‌سازد بیشتر از همیشه کار کنید. اما این انرژی زیاد می‌تواند خشم و عصبانیت شما را نیز آشکار کند، پس راهی پیدا کنید که بدان وسیله احساسات غیر منتظره‌تان را خاموش کنید، وگرنه درگیر مسائل می‌شوید که اصلا به نفعتان نیستند.
- فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز در یازدهیمن خانه شما کسوف رخ داده است و در برنامه کاری شما تغییراتی رخ داده است. برنامه ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امکان را می دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایفتان در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می تواند به شما کمک کند روز پربارتری داشته باشید.
- فال روزانه متولدین آبان ماه

اگر شما دیشب از رویایی زنده و واضح برنخواسته اید خواب شما ممکن است بیشتر از همیشه شما را بی قرار کند. خوشبختانه شما قادر هستید که خود را بحرکت واداشته و امروز را به روزی پرمشغله تبدیل کنید. ماه جدید امروز می‌تواند ترس‌های ناخودآگاه شما را از بین ببرد و شما می‌توانید با آگاه بودن از آنها بر ایشان غلبه کنید. به یاد داشته باشید هر چه بیشتر فعال باشید راحت تر می‌توانید اعتماد به خود و زندگی تان را بدست بیاورید.
- فال روزانه متولدین آذر ماه

حالا که بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل کار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نکنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می‌رسید که بتوانید با دقت کامل تا جایی که امکان دارد بین تعهداتی که می‌دهید و کار آیی خود توازن برقرار کنید.
- فال روزانه متولدین دی ماه

اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.
- فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز ناگهان در یک لحظه شما از آینده‌ای که همیشه از شما دوری می‌کرد باخبر می‌شوید و به شما می‌گوید که آن کلید راهنمایی که شما همیشه بدنبالش می‌گشتید و پیدایش نمی‌کردید، ناگهان پیدا می‌شود و به نظر می‌رسد که همیشه همان جا بوده است. دیدگاه جدید شما احتمالا با تغییرات همگام می‌شوند، پس آماده باشید برای ترقی یک موقعیت دلسرد کننده را مدیریت کنید و آن را به جلو پیش بروید. وقتی که ببینید در راهی که قدم برداشته بودید در حال پیشرفت هستید احساس بهتری خواهید داشت.
- فال روزانه متولدین اسفند ماه

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

 

Admin بازدید : 252 شنبه 1393/03/03 نظرات (0)

فـال روزانـه

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

ماه در هشتمین خانه شما یعنی خانه امکانت مالی قرار دارد و حلا شما خیلی نگران مسائل مالی خود بوده و استرس دارید. اگر شما خرید یا سرمایه گذاری‌ای داشته‌اید که دیگران را هم به دردسر انداخته اید، نباید از زیان موضوع به سادگی بگذیرد و باید حتماً مشکلات را حل کنید. ریسک کردن هم به نفع خودتان خواهد بود و هم برای شریکانتان فایده خواهد داشت.
- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

اینکه ماه برج جوزای دمدمی‌ مزاج تمام احساسات شما را کنار می‌زند اصلا اهمیتی ندارد! گزینشی عمل کردن در مورد دلایل و فاکتورهایتان امر خیلی مهمی است؛ چرا که درگیر کردن خودتان در گروه‌های خیلی زیاد از مردم می‌تواند انرژی خیلی زیادی ازتان بگیرد. آنچه که اهمیت دارد این است که شما می‌خواهید مادامی‌ که تاثیر و نفوذی که می‌خواستید را ایجاد نکردید، سفت و سخت به وظایفتان بچسبید!
- فال روزانه متولدین خرداد ماه

توجه کردن به اینکه امروز در محل کارتان چه چیزی باعث بروز مشکل می‌شود شاید آسان‌ترین قسمت قضیه برای شما باشد و سخت تر این است که اجازه دهید دیگران هم متوجه ماجرا شوند. مشکل شما این است که واقیعت را آن طور که خود می‌بینید بیان می‌کنید، و در مقابل دیگران هم از عقاید تان دفاع می‌کنید. اگر تصمیم دارید که خود را استوار نگه دارید، از گرفتاری‌های که در یک آن شما را غرق خود می‌کنند، دوری کنید. روی یک تصویر بزرگ و فیلسوفانه و چشم انداز آن تمرکز کنید، اما مواظب باشید که از حقایق غافل نشوید!
- فال روزانه متولدین تیر ماه

اکنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان کردن یک نگرانی رو به رشد باشد. مادامی که شما خنده بر لب دارید، دیگران شاید حتی متوجه نشوند که شما زمان سختی را می گذرانید. اکنون برای شما بهتر لست که احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینکه آنها آشکار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.
- فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما امروز کاملاً به جایگاه خود در زندگی واقف بوده و به آن اطمینان دارید، اما ممکن است امروز چیزی یاد بگیرید که برایتان سئوال ایجاد کند که آیا در مسیر درستی قرار گرفته‌اید یا خیر؟ انعطاف پذیر بودن همیشه یک استراتژی عاقلانه است، اما امروز اصلاً مسیر خود را تغییر ندهید، مگر اینکه لازم باشد.
- فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما تمایل دارید عضو یک گروه شوید و به خاطر همین امروز با فداکاری کردن در محل کار می‌خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. هیچ مشکل حادی وجود ندارد: اتفاقات خیلی زیادی در زندگی خصوصی شما رخ داده است و در عین حال در محل کار نیز تقاضاهای زیادی ازتان می‌شود. فراموش نکنید که مجبور نیستید بین زندگی شخصی و کاری خود یکی را انتخاب کنید. شما اگر هم از نظر فکری و هم احساسی برای آنها زمان بگذارید می‌توانید به هردوی آنها برسید.
- فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه‌ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده‌اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کار می‌کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.
- فال روزانه متولدین آبان ماه

شما امروز زیاد صبور نیستید! چرا که افراد دیگری هستند که نیازمند توجه و مراقبت بیشتری بوده و در اولویت قرار دارند. شما از وقتی که فهمیده اید که تنها فرد در میدان بازی نیستید، نمی‌فهمید که چرا برخی از مردم موقعیت خود را بیش از اندازه بزرگ می‌کنند! باهمه این احوال الان بهتر است که به خاطر داشتن صلح و آرامش با افراد دیگر مخالفت نکنید.
- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز میزان عصبانیت شما زیادتر می‌شود! برای اینکه نمی‌توانید از دست ابعاد غیر منطقی و نامعقول احساسات خود فرار کنید. باوجود اینکه شما سخنان منطقی را به راحتی قبول می‌کنید، ولی الان وقت این است که به مشکلات گذشته فکر کرده و پیامی‌ که از ضمیر ناخودآگاه‌تان منشعب می‌شود را به کار بگیرید. تبادل نظر کردن با یک دوست مورد اطمینان کمک‌تان می‌کند ترس‌هایتان را شناخته و بر آنها پیروز شوید.
- فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز احساس می‌کنید کنترل زندگی روزمره ان از دستتان در رفته است و هرقدر بیشتر سعی می‌کنید اوضاع را به حالت قبل برگردانید، رضایت کمتری حاصل می‌شود. اخم نکنید؛ دنیا به آخر نرسیده است!! درحقیقت شاید بهتر از آنچه خودتان فکر می‌کردید عمل کرده باشید. تا هفته آینده که بهرام به طور مستقیم در مسیر نشانه شما قرار بگیرد مدتی طول می‌کشد تا بفهمید که چقدر پیشرفت کرده اید.
- فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما با راه حل هایی که پیش رو دارید موافق هستید، اما هنوز هم با انتخاب های بسیاری روبرو هستید. اخیرابه خاطر کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید احساس پریشانی و نگرانی می کنید، مخصوصا اگر بدانید که باید بعضی آشفتگی هایی که در زندگی تان وجود دارند را محدود کنید. خوشبختانه، شما از اتصال عطارد و پلوتون کمک دریافت می کنید؛‌و سرانجام می توانید هر کاری را که در ذهن تان به آن فکر می کنید انجام دهید.
- فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما تازگی ها در مورد یک نفر قضاوت تند و تیزی داشته اید و حالا می خواهید دیگران بدانند چیزی که شما خودتان قبول دارید چیست. اما اگر شما موجب رنجش و ناراحتی شده باشید نمی توانید به راحتی ظاهر مهربانی به خود بگیرید. وقتی که با افراد دیگر صحبت می کنید اعتراف کردن به اشتباهات و کوتاهی هایتان بهتان کمک می کند مهربان تر و دلسوزتر باشید.

 

Admin بازدید : 760 جمعه 1393/03/02 نظرات (0)

فال روزانه جمعه 5 اردیبهشت 93

فروردین

امروز ممکن است شما به چالش کاری مواجه شوید و ناگهان حس کنید که به فرد خاصی بطور غیرمنتظره جذب شده اید. این شما را متعجب می کند زیرا هرگز قبلاً به این شکل به این فرد نگاه نکرده بودید. قبل از آن با سر روی این فرصت بپرید، به خودتان زمانی بدهید تا آرام شوید. امروز حس می کنید که خیلی احساساتی هستید، ولی این حس تا فردا از بین می رود. در حال حاضر باید صبر داشته باشید. اگر هنوز هم بعد از چند روز حس می کنید مجذوب این فرد هستید، می توانید درباره آن فکر کنید. انرژی امروز آسمان ها باعث می شود که کمی در مورد ابراز وجود خود شک داشته باشید. از طرفی فقط می خواهید آنچه را که لازم است بگویید و احساسات عمیق خود را در میان بگذارید. شما امروز آسیب پذیر شده اید. فقط باید در جهت جریان پیش بروید.

اردیبهشت

مبلغی پول که از جای دوری انتظارش را داشتید، رسیدنش طول می کشد. این شما را ناامید و عصبانی می کند، ولی نباید هل بشوید. این پول بالاخره به دستتان می رسد. بنابراین اگر موقعیتی اضطراری وجود ندارد، بهتر است بنشینید و استراحت کنید. اگر می خواهید آنهایی که این مبلغ را می فرستند چک کنید، بهر صورتی این کار را بکنید. با این وجود، احتمالاً متوجه می شوید که موضوع از دست آنها خارج است. صبر داشته باشید. در حالت نرمال مغز شما مشوش است و مصمم نیستید. امروز این حالت شما شدیدتر است. خبر خوب این است که شما می توانید امروز از لحاظ عاطفی خودتان را از موقعیت خاصی دور کنید تا اینکه بدین ترتیب با چشمان باز و به صورت عقلانی تری قضیه را ببینید.

خرداد

امروز رمانس و عشق تبدیل به اولویت اصلی شما می شود. امروز شما زیبایی خاصی دارید و حس می کنید احساسات شما در حال فوران است و می توانید نگاه های تحسین آمیز همه را جذب کنید. فقط باید لباس های نوی خود را بپوشید و عطر جدیدتان را بزنید. امروز بهترین روز برای برنامه ریزی یک شب خاص است تا با عشقتان بیرون بروید. اگر بتوانید این کار را بکنید خیلی برای شما خوب می شود. شاید برنامه یکی دو روز شما بهم بریزد، صبر داشته باشید. انرژی امروز کائنات باعث می شود که امروز روز خیلی خوبی در مورد رابطه فعلی شما باشد. حقیقت این است که یکی از شما می خواهد در مورد موضوع عاطفی خاصی صحبت کند که بین شما دعوا می اندازد. اگر این دعوا و مشکل بین شما حل نشود، این موضوع صحبت دوباره و دوباره تکرار می شود. باید به هر آنچه که او می گوید خوب گوش کنید و ببینید او چه حرفایی برای گفتن دارد.

تیر

شاید حس کنید که امروز غرق در احساسات و عواطف خود شده اید و انرژی امروز کائنات همه چیز را شدیدتر می کند. شاید حس کنید که امروز حس بیزاری شما بیشتر شده است و نسبت به طرف مقابل خود توجه زیادی نشان نمی دهید. این موقعیتی دردناک و مشکل زا است، ولی مثل همیشه اگر بتوانید حرف هایتان را بزنید خیلی چیزها حل می شود و هیچ چیز به اشک و آه نمی انجامد. سنت ها هیچ وقت آسان نیستند، ولی امروز شما از سوی اطرافیان خود حمایت و پشتیبانی زیادی دریافت می کنید. دیگران شما را تشویق می کنند و درد و رنج شما را تسکین می دهند. شما متوجه می شوید که از یک موقعیت خاص و ظریف به موقعیت بعدی رفته اید.

مرداد

انرژی امروز کائنات باعث می شود که حس کنید احساسات تان سرکوب شده و بعضی از این احساسات بد را پنهان می کنید. اگر شما امروز با فردی که انتظار دارید ملاقات کنید، این ملاقات تبدیل به ملاقاتی فراموش نشدنی می شود. در واقع شما می خواهید که به او نشان دهید که او شما را نگران نمی کند. شما امروز در چشم مردم هستند و همه این را می دانند. از این فرصت استفاده کنید و برای خودتان شهرتی دست و پا کنید. به دیگران نشان دهید که وقتی تحت فشار هستید و همه اطرافیان شما را مورد قضاوت قرار می دهند، می توانید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و سرتان را بالا بگیرید.

شهریور

اگر امروز نمی توانید بعضی از واقعیت های خانه و زندگی را به طرف مقابل تان انتقال دهید نگران نشوید. انرژی امروز کائنات زبان شما را بند می آورد، ولی شما خیلی زود اعتماد به نفس لازم را پیدا می کند و بعد از مدتی احساسات واقعی شما ظاهر می شوند. این گام بسیار مهمی است زیرا بدان معناست که حالا فضا باز شده است، و شما به پاسخی معتبر نیاز دارید. حالا زمان خوبی برای آن است که پا جای پای فرد دیگری بگذارید. یک الگو و اسوه برای خودتان انتخاب کنید و از او تبعیت کنید. نترسید و از او سوالات خود را در مورد اهداف، عادات و نحوه رسیدن به منظورتان بپرسید. امروز جنبه اسرارآمیز احساسات رمانتیک شما مانند داستان های پریان خودش را نشان می دهد. این برای شما غیرعادی است، ولی عشقتان از این قضیه بسیار خوشحال می شود. اگر مجرد هستید، توجه زیادی جلب می کنید و احتمال با انسان جالبی آشنا می شوید.

مهر

انرژی امروز کائنات نشان می دهد که شاید امروز روز خوبی برای شروع نباشد، ولی با گذشت زمان و کمی صبر است که می توانید کارتان را شروع کنید. این فرصتی ایده آل برای حل کردن مسئله ای است که بین شما دو نفر اصطکاک ایجاد کرده است. اگر اراده و عشق بی قید و شرط داشته باشید، می توانید این کار را انجام دهید. امروز بجای پافشاری برای آنکه همه کارها را خودتان انجام دهید، از هر جا که می توانید کمک بگیرید. شما اغلب دوست دارید که نیرو و استقلال خود را با غلبه بر مشکلات و موانع نشان دهید. حالا زمان آن است که این خصلت خود را به نمایش بگذارید. ولی باور کنید اصلاً نیازی به این کار نیست. همچنین امروز اشتیاق دارید که از بالا تا پائین خانه را تمیز کنید و وسایل تان را جمع و جور کنید و سامان بدهید. تعمیرات لازم را انجام می دهید و شاید گلدان ها و مبلمان را از نو دکوره کنید. این برای شما بسیار سرگرم کننده است و می توانید از همسرتان کمک بگیرید.

آبان

امروز ظاهر شما خونسرد است و کسی نمی تواند نزدیکتان شود زیرا نمی خواهید به کسی اجازه دهید که بفهمد شما چه احساسی دارید. انرژی امروز نشان می دهید که با آنکه طرف مقابل شما نمی خواهد آسیبی به شما برساند، ولی شما قصد ندارید که نشان دهید چقدر تحت تأثیر او قرار گرفته اید. با این حال، این رویکرد سازنده ای نیست و باید با طرفتان صادق باشید. کسی که به او اهمیت زیادی می دهید امروز ناگهان با شما تماس می گیرد و شاید پیشنهاد کند که شام بیرون بروید. شما روحیه بیرون رفتن را دارید و احساس جذابیت می کنید و از نشان دادن آن نمی ترسید. تا می توانید خوش بگذرانید. در محل کار نیز هرچه بیشتر از دیگران سوال می پرسید، نظرات بیشتر و بیشتری دریافت می کنید و تصمیم گیری برایتان سخت می شود. باید صبر کنید و راهنمایی خواستن از دیگران را کنار بگذارید و به ندای دلتان گوش کنید تا بتوانید به نتیجه ای برسید.

آذر

انرژی امروز کائنات شاید نوعی تضاد در رابطه فعلی شما ایجاد کند و شاید دعوا کنید. باید زود دست به کار شوید و قبل از او سر صحبت را باز کنید. نحوه صحبت کردن است که مشکل ایجاد می کند و عشق شما در حال حاضر هیچ دلیل و منطقی سرش نمی شود و کله شق و لجوج شده و همکاری نمی کند. اگر اینطور باشد، باید فکر کنید و کاری که لازم است انجام شود را صورت دهید. امروز در محل کار شما درگیر جواب دادن به تلفن ها، ایمیل ها، انجام کاغذبازی ها و رسیدگی به خانواده و رئیس و همکار و خشکشویی و 1001 چیز دیگر هستید. نکته جالب اینجاست که شما همه این کارها را با دقت و اعتماد به نفسی باورنکردنی انجام می دهید و آنها را تمام می کنید. باید خودتان را ایستاده تشویق کنید!

دی

شما عادت ندارید که بنشینید و بخاطر اختلاف بین خودتان و عشقتان حرص و جوش بخورید. با انرژی امروز است که شما حس می کنید انگار به بن بست خورده اید و نمی دانید که دیگر چکار می توانید بکنید. شاید بجای فکر کردن باید وارد عمل شوید. به او بفهمانید که قضیه چیست و این که می خواهید با او صحبت کنید. فردی در محل کار شما ناگهان شما را بسیار جذاب می یابد و شما اصلاً پنهان نمی کند که از شما خوشش آمده است. البته واکنش های شما به خودتان بستگی دارد و اگر به احساسات این فرد پاسخ متقابل نمی دهید دلیلش این است که از ابراز محبت او تحت تأثیر قرار گرفته اید. دل او را نشکنید و از همان ابتدا پاسخ منفی بدهید تا فرد مناسب را در آینده بیابید. در محل کار نیز امروز جواب گرفتن از افراد آسان نخواهد بود. افراد راه های فرار زیادی دارند تا از دید شما پنهان شوند. شاید امروز تسلیم شوید و در زمان دیگری به این مسائل رسیدگی کنید.

بهمن

انرژی امروز کائنات شما را در موقعیتی معماگونه قرار می دهد، به خصوص اگر درست نمی دانید که در کجای این رابطه قرار دارید. شما می خواهید به شریک زندگی تان بگویید که نیازهای خاصی دارید که دوست دارید گاه گاهی برآورده شوند. اگر او نمی خواهد حرف های شما را بشنود و قبول کند، باید نقشه شماره دو را عملی کنید. تمایل شما به احترام گذاشتن به یک فرد خاص در زندگی امروز خیلی قوی می شود. کلید حل مشکل بین شما این است که بدانید مسئله احترام با احساسات جداست. در محل کار نیز ماه جاری ماه سختی برای شماست. پس خودتان را خسته نکنید اگر بهترین و قویترین احساسات را در حال حاضر ندارید. طبیعی است که در این زمان به بدترین روحیه خود برسید. این بخشی از چرخه طبیعی امور است.

اسفند

شما فراز و نشیب ها را دوست دارید و البته فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته اید و البته بدانید که این در مورد همه رابطه ها صادق است. با انرژی امروز کائنات، شما از فازی چالش برانگیز رد می شوید، ولی این به رابطه کنونی شما آسیبی نمی زند. باید صحبت کنید و هر دو به حرف های هم گوش دهید. باید بطور مثبتی وارد عمل شوید و آشتی کنید. عشق بالا و پائین زیاد دارد و نباید هر بار خودتان را به دست آب و هوای متغیر آن بسپارید. امروز در محل کار چیزی را جدی نگیرید. آگاهانه روحیه خود را بالا ببرید و جنبه استرس زای کار را آسان بگیرید. اگر بتوانید لبخند بزنید و بجای رقابت با اطرافیان کمی آسان گیر باشید، برایتان مفیدتر و سازنده تر است.

Admin بازدید : 320 شنبه 1393/02/20 نظرات (0)

فال روز20اردیبهشت 93

اگر برنامه‌ریزی‌های شما بیش از اندازه ثابت و غیر قابل تغییر باشند، ممکن است به مشکل بر بخورید. یک اهمال کاری در طول روز می‌تواند باعث به هم خوردن نقشه‌های شما بشود. زیاد شدن مسئولیتهایتان نه تنها بهتان اجازه نمی‌دهد از روزتان لذت ببرید، بلکه باعث می‌شود شما هر موقع که لازم شد تغییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های خود بدهید.
- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی‌احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.
- فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما حتما باید تغییراتی که در حال مدیریت کردنشان هستید را ثابت و مشخص کنید- و این کار وظیفه بزرگ و عظیم شما می‌باشد. تلاش شما برای کندتر کردن روند امور احتمالا به ثمر نمی‌رسد، برای اینکه شما لزوما فراتر از خطوط زمانی عمومی‌که بر شما و تعداد زیادی از همکارانتان تاثیر می‌گذارند را تحت کنترل خود ندارید. عجیب اینکه اگر شما کمتر از دیگران توقع داشته باشید آنها بهتر کارشان را انجام می‌دهند.
- فال روزانه متولدین تیر ماه

اگر شما مدتی از نظر سطح انرژی در سطح بالای بوده باشید، امروز به نقطه اوج می‌رسید، اگرچه ممکن است بعدها کنترل آن از دستتان خارج شود. به خاطر حفظ کردن ظاهر شما باید سعی کنید به خاطر عدم تحرک خود دست به کار شده و با خوش رویی و خوش بینی فوق العاده شروع به صحبت کنید. اما اگر گزافه گویی کنید، چاله‌ای خواهید کند که درنهایت خودتان هم به داخلش می‌افتید!! پس سعی نکنید قولی که نمی‌توانید از عهده اش بربیایید به کسی بدهید.
- فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما فکر می‌کنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌کنید، اما امکان دارد یک نفر گفته‌های شما را کاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار کردن زمانی با مشکل مواجه می‌شود که احساسات انقدر قوی باشند که زبان از صحبت کردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت کردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید که آیا پیام خودتان را درست را رسانده‌اید یا نه.
- فال روزانه متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز موعد پرداخت حقوق تان رسیده باشد و شما به دنبال آن باشید؛ یا اینکه موقع شارژ ماهیانه خدمات تان رسیده باشد. احتمالا شما مقداری پول پس انداز کرده اید اما شرایط اخیر اقتضا می کند که در راه رسیدن به آن چیزهایی که می خواهید صبور باشید . ماه نو احساسی در دومین خانه از “پول” شما قرار گرفته پس به غریزه تان اعتماد کنید و فرصتی که برای تان پیش می آید تا درآمدتان را افزایش دهید از دست ندهید.
- فال روزانه متولدین مهر ماه

توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستی‌هایتان امروز مورد آزمایش قرار می‌گیرد! شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خود را نادیده بگیرید، باز هم نمی‌توانید چشم‌های خود را ببندید. یکبار که بتوانید ببینید که پشت پرده چه خبر است، می‌خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز آنچه شما می‌بینید را می‌بینند. انقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیندازد. خیلی زود و به محض اینکه حقیقت را فهمید به دنبال چاره آن باشید.
- فال روزانه متولدین آبان ماه

شما درمورد اینکه امروزتان چگونه خواهد بود از قبل فکر می‌کردید. اما شاید این فکر شما بر اساس خیالات باشد تا اینکه چه اتفاقاتی واقعاً رخ می‌دهند. برای اینکه بعداً ناامید نشوید باید دستور کار خود را با آنچه الان در مورد روز خود می‌دانید مقایسه کنید. انتظار نداشته باشید که در بخت آزمایی برنده شوید یا اینکه اتفاقی عذر شما را از کار بخواهند. به جای آن‌، واقع بین باشید و برنامه‌های خود را به عاقلانه ترین صورت ممکن پیش ببرید.
- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز رویاپردازی کردن در مورد ماجراها و خطرات بزرگ برای شما تبدیل به سرگرمی‌دوست داشتنی شده است، اما اگر این رویاها منجر به هیچ چیز نشد ناامید و ناراحت نشوید. امروز اینکه رویاهایتان درک شوند یا نه اصلا اهمیت ندارد! اما خیلی مهم است که آنها را به واقعیت نزدیک تر کرده و با سرعت خیلی زیاد و حتی زیادتر از سرعت نور دست به کار شوید!! فقط فراموش نکنید که باید گاهی وقتها به عقب برگشته و کارهایی که دیروز شروع کرده بودید را تمام کنید.
- فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز می‌توانید به روشنی و شفافیت در مورد خودتان صحبت کنند به طوری که دیگران مطمئن خواهند شد که شما صادقانه صحبت می‌کنید. اما حقیقت این است که شاد بودن و زود جوش بودن شما نیز می‌تواند عدم اطمینان شما را نشان دهد. به یاد دشته باشید شما واقعاً مجبور نیستید به چیزی که اعتقاد ندارید تظاهر کنید. فقط همان کسی باشید که واقعاً هستید نه کس دیگری.
- فال روزانه متولدین بهمن ماه

خیلی سخت است که امروز بخواهید توضیح دهید چه منظوری دارید به خاطر اینکه افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمی‌توانید آنها را تحت فرمان خود داشته باشید. ممکن است سعی کنید که یک ایده ساده را در محل کارتان اجرا کنید تنها برای اینکه به دیگران نشان دهید که آنقدرها که به نظر می‌رسد ایده‌های شما ساده و آسان نیست. نیازی نیست که افکار خود را محدود کنید؛ فقط بر جریانات ذهنی خود مسلط شوید و با آنها گردش کنید مانند یک عقاب که بر فراز یک کوه آتشنشان اوج می‌گیرد و بعد از اینکه به زمین بازگشتید به دیگران راجع به این سفر درونی توضیح دهید.
- فال روزانه متولدین اسفند ماه

حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 549
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 14,792
  • بازدید کلی : 1,508,680
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..