loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 870 جمعه 1393/08/23 نظرات (1)

خبرگزاری ایسنا: مرتضی پاشایی صبح جمعه (23 آبان‌ماه) در بیمارستان «بهمن» تهران دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی یکشنبه (25 آبان‌ماه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

..

مرتضی پاشایی متولد سال 1363 بود و از چندی پیش به‌دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده بود.

آلبوم‌های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» تا کنون از او انتشار یافته است.

مرتضي پاشايي درگذشت

اظهارات پزشک معالج مرتضی پاشایی درباره بیماری وی

موسیقی ما: دکتر «حسن توکلی» پزشک معالج این خواننده گفت: «مرتضی مبارزه سختی را با بیماری‌اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط سه ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود ۱۱ ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد.»

وی افزود: «تیم پزشکی این هنرمند ‌‌نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.»

توکلی همچنین از انگیزه بالای پاشایی در مقابله با سرطان سخن گفت و توضیح داد: «مرتضی حتی در اتاق ICU هم از مبارزه دست بر نداشت و فقط درباره آینده کاری‌اش حرف می‌زد و می‌گفت بالاخره شکست‌اش می‌دهم و باز هم روی سن بر می‌گردم. به همه جامعه هنری کشور و دوستداران این خواننده تسلیت عرض می‌کنم.»

Admin بازدید : 740 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

خواننده سرشناس که به خاطر بیماری روی تخت بیمارستان تحت درمان است، از شایعه‌های انتشار یافته در فضای مجازی گلایه‌مند است. «مرتضی پاشایی» می‌گوید برخی به جای اینکه برای سلامتی من دعا کنند و روحیه ام را بالا ببرند، با شایعه مرگم غم بزرگی بر دل من نشانده‌اند.

این خواننده محبوب از مدتی پیش - 17 آبان ماه سال جاری - به خاطر بیماری سرطان در بیمارستان بهمن شهرک غرب بستری شد و همین کافی بود تا شایعه مرگ وی سطح گسترده‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را پر کند. در حالی گروهی شایعه‌ساز مرتبتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخباری مبنی بر مرگ وی را انتشار می‌دادند که تیم پزشکی با اقدامات تخصصی به درمان مرتضی پاشایی امیدوار شده بودند.

...

گفته می‌شود بیماری این خواننده تا کیسه صفرا پیش رفته بود که پس از بالا رفتن و افزایش سیستم تدافعی‌اش وی تحت عمل جراحی قرار گرفته و حالش بهتر شده است. مرتضی پاشایی وقتی خبرنگار شوک بر بالینش ایستاد، با چهره‌ای امیدوار به زندگی گفت: شریف‌ترین مردم دنیا را داریم، چند روزی است که خبر مرگم را در فضای مجازی می‌بینم و می‌شنوم. من با حمایت و صدای دست‌های مردم ایران به شهرت رسیدم و همه پیشرفت‌هایم را مدیون آنان می‌دانم.

وی که گله‌مند بود، گفت: نمی‌دانم چه شده است که من با تکیه بر خدا و دعای خانواده و دوستانم زنده مانده‌ام اما برخی‌ها می‌خواهند مرا از دنیا بیرون برانند، انتظار نداشتم به جای ایجاد انگیزه برای زندگی و مبارزه من با این درد بزرگ، اندک روحیه‌ای که داشته‌ام را به نابودی بکشانند! مگر من در این دنیا جای چه کسی را تنگ کرده‌ام. مرتضی پاشایی در پایان گفت: از این نوع زنده به گور شدنم دلم سخت گرفته است و نیاز به حمایت عاطفی مردم دارم تا این اندک صبری هم که در من باقی مانده، از بین نرود. بنا بر این گزارش، خواننده محبوب و جوان صبح دیروز از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش انتقال یافت.

 

Admin بازدید : 131 پنجشنبه 1393/04/12 نظرات (0)

خواننده جوان پاپ در این شبهای ماه مبارک رمضان داغ دیده است این را می توان از متن حزن انگیزش متوجه شد که در صفحه شخصی اش در فیس بوک نوشته است. علی اصحابی در صفحه فیس بوکش متن حزن انگیزی منتشر کرد. این متن را اینجا بخوانید:
«دخترم "ضحا" تا دیشب چشم انتظارت بودم، ولی الان داغدارتم بابایی. چقدر درد و دل باهات کردم از نامهربونی هایی که بهم شد و چیزی نگفتی، فقط شنیدی و شنیدی. بابارو ببخش که آزرده خاطرت کرد و هیچ… باز هم راضیم به رضای شما یا الله…»

Admin بازدید : 259 جمعه 1393/03/02 نظرات (0)

یکی از این موارد که شدیدا مورد توجه نظام فرهنگ سازی غرب بوده «همجنس بازی» است. بولتن نیوز در همین زمینه گزارش داد: اسناد منتشره در سایت کمپین حمایت از همجنس بازان در انگلستان حکایت از به ثبت رسیدن اولین ازدواج های همجنس بازی در انگلستان دارد که در بین آنها اسامی "تارکان تِوِت‌اوغلو" خواننده مشهور کشور ترکیهو "شاهین نجفی" رَپِر ایرانی نیز به چشم می خورد.

همجنس بازی یک رپر معروف ایرانی

گفتنی است 28 مارس 2014 ازدواج همجنس بازان در انگلستان و ولز قانونی شد و کمپین های حامی همجنس بازی در این کشور به تبلیغ و ترویج آن می پردازند که با انتشار برخی از اسناد رسمی ازدواج همجنس بازان در این کشور سعی در تشویق، حمایت و تبلیغ این کار غیراخلاقی دارند.

Admin بازدید : 499 چهارشنبه 1392/12/07 نظرات (0)

حمید عسکری هم بازیگر شد +عکس

فیلمبرداری فیلم تازه محمد بانکی به نام "دو دوست" این روزها ادامه دارد، فیلمی که به جز بازیگرانی همچون پوراندخت مهیمن و سحر قریشی چهره آشنای دیگری هم دارد. حمید عسکری خواننده پاپ که سال شلوغی را پشت سر می گذارد..


Admin بازدید : 125 سه شنبه 1392/11/08 نظرات (0)

آهنگ جدید بنیامین بهادری به یاد همسرش

عکس بنیامین بهادری وهمسرش بهمن 92

بنیامین بهادری خواننده مشهر ایرانی که به تازگی همسرش را از دست داده است تک آهنگ جدیدی به یاد او منتشر کرده است..ادا

Admin بازدید : 122 دوشنبه 1392/11/07 نظرات (0)

عکس دیدنی از محسن یگانه و علی کریمی درفرودگاه

عکس جدید محسن یگانه بهمن 92

عکس محسن یگانه خواننده مشهور ایرانی در کنار علی کریمی بازیکن سرشناس فوتبال ایران در فرودگاه مهرآباد را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 226 یکشنبه 1392/11/06 نظرات (0)

دانلود نخستین محمدرضا گلزار با نام کارو به اینجا رسوندی

آهنگ جدید محمدرضا گلزار با نام کارو به اینجا رسوندی

دانلود اهنگ جدید محمدرضا گلزار کاروبه اینجارسوندی

 

دانلود اهـنگ بسیـار زیبای محمدرضا گلزار درادامه مطلب..<<<

Admin بازدید : 215 شنبه 1392/11/05 نظرات (0)

گفتگو با رضا صادقی و همسرش +عکس

گفتگوی خواندنی وجالب با رضا صادقی خواننده پاپ سرشناس ایرانی و همسرش به همراه عکس جدیدی از انها را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 213 پنجشنبه 1392/11/03 نظرات (0)

متن توبه نامه امیر تتلو خواننده مشهور! !+ عکس

توبه نامه امیر تتلو بهمن 92

امیر تتلو خواننده مشهور زیرزمینی توبه نامه ای منتشر کرد و آمادگی خود را برای خدمت اعلام کرد.متن این توبه نامه را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 223 شنبه 1392/10/28 نظرات (0)

بازگشت سامان خواننده لوس آنجلسی به ایران !!+عکس

خواننده لوسانجلسی درایران

سامان خواننده لس آنجلسی معروف به ایران بازگشت و آلبوم جدیدش را در ایران ضیط کرده است و در انتظار مجوز از سوی وزارت ارشاد اسلامی می باشد..

Admin بازدید : 270 پنجشنبه 1392/10/26 نظرات (0)

عکس های تولد محمد علیزاده در کنسرت جدیدش..

تولد محمد علی زاده دی 92

عکس های جدید و دیدنی از محمد علیزاده خواننده مشهور پاپ ایرانی که تولد ۳۲ سالگی اش را جشن گرفت و تولد او با کنسرت جدیدش همزمان شده بود را در ادامه مطلب مشاهده کنید..

Admin بازدید : 475 سه شنبه 1392/10/24 نظرات (0)

متن عاشقانه و زیبای بنیامین برای همسرش +عکس

fkdhldk fihnvd rfg hclv' ilsva

بنیامین بهادری خواننده مشهور ایرانی که به تازگی همسرش را از دست داده است متن زیبا و عاشقانه ای برای او نوشت و در اینستاگرام قرار داد..

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 657
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 14,900
  • بازدید کلی : 1,508,788
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..