loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 144 شنبه 1393/03/10 نظرات (0)

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی‌دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنکه خود شما دقیقاً چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی‌شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.
- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما به دنبال هیجانات تازه‌ای در زندگی تان هستید، شما تنها می‌توانید این هیجانات را تصور کنید از تصور تا واقعیت راهی دراز و طولانی فاصله وجود دارد. شما نمی‌خواهید با واقعیت‌های زندگی تان روبرو شوید، این یک ریسک بزرگ است بهتر است با افراد مجرب و قابل اعتماد این مسائل را مطرح سازید تا شما را یاری دهند که از این افکار دور شوید.
- فال روزانه متولدین خرداد ماه

ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدی که افتاده است نگران کرده است. حتی اگر شما به منظور بررسی کردن کارهایی که انجام داده‌اید آرام‌تر پیش بروید، ولی باز هم احتمال اینکه تخیلاتتان را زیاد جدی نگیرید وجود دارد. چند دقیقه فکر کنید و حتی اگر نتوانستید احساسهایتان را درک کنید، خود را برای روبرو شدن با وظایف کاریتان آماده کنید. شما از چیزی فرار نخواهید کرد؛ فقط شما در حال حاضر مجبورید تجربه‌های امروزتان را به بعد موکول کنید.
- فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز ایده‌های خوب به سرعت برق از ذهن شما می‌گذرند، این سرعت به قدری زیاد است که اصلا نمی‌توانید آنها را در برنامه ریزی‌هایتان اجرا کرده و به نتیجه مطلوب برسید. اگر شما بخواهید کارهایتان را تکمیل کرده و ایده‌هایتان را تحت پوشش در بیاورید، مجبورید با آرامش فکر کنید. مهم نیست که هم اکنون چه افکار روشنی به ذهنتان می‌رسد، مهم این است که بتوانید در همان لحظه آن را دنبال کنید.
- فال روزانه متولدین مرداد ماه

دقت در مسائل اجتماعی امروز ارزش حیاتی دارد، برای اینکه شما واقعاً درحال کند و کاو کردن و جستجوی حقیقت هستید. اما شما نیاز دارید که از افراد دیگری هم کمک بگیرید، برای اینکه باید با یک مشاور و روان‌شناس در این باره حرف بزنید و این موضوع شما را از فردی که دوست دارید دور نخواهد کرد.
- فال روزانه متولدین شهریور ماه

موضوعاتی وجود دارد که شما باید در مورد آن با یک دوست یا یک همکار صحبت کنید، احتمال دارد که بزودی اقدام کرده و با آنها صحبت کنید. اما شاید طبق برنامه هایتان پیش نروید، دیگران شاید فکر کنند که شما خیلی احساساتی هستید. حتی اگر در ابتدا قدری نا امید شدید، خیلی زود تسلیم نشوید. پافشاری و سماجت شما می تواند شما را به هدفتان نزدیک کند.
- فال روزانه متولدین مهر ماه

شاید امروز باز هم کارهای زیادی برای انجام دادن در داخل خانه داشته باشید که ظاهرا ربطی به وظایف شغلی ندارد. باوجود این فایده‌ای ندارد با حوادث خارجی بجنگید. مقاومت و عدم انعطاف پذیری در شما ناراحتی‌های بیشتری برایتان به همراه می‌آورد. تنها چیزی که در این روند از دست می‌دهید غرور نابجا است.
- فال روزانه متولدین آبان ماه

شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.
- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز هیچ حرف ناگفته‌اى باقی نمانده است، اما شما باز هم نمى‌دانید که چگونه در مورد تجربیات خود صحبت کنید. به جاى اینکه سعى کنید جملاتى مناسب برای تعریف کردن رویاها و تخلیات خود پیدا کنید، در مورد آنها با کسى صحبت نکنید، چون اکنون از این کار هیچ نفعی عاید شما نمى‌شود. شما بعدها براى تجزیه و تحلیل کردن و بحث کردن در مورد آنها وقت کافى خواهید داشت.
- فال روزانه متولدین دی ماه

یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می‌پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی‌توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می‌دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت‌های بیش از حد به حساب می‌آمد اکنون می‌تواند مثل شور و هیجاناتی بی‌ضرر خیلی هم خوب باشد.
- فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز عطارد پرشتاب وارد نشانه‌تان می‌شود، شور و هیجان و بذله گویی را وارد مکالمات و گفتگوهایتان می‌کند و به شیوایی و روانی زبان شما می‌افزاید. توانایی صحبت کردن در موقعیت‌ها و شرایط متفاوت هنر پیچیده‌ای است و بهتان کمک می‌کند تا از درسرها رهایی یابید. اما نباید طوری رفتار کنید که انگار همه چیز را می‌دانید. حتی اگر فکر می‌کند که واقعا همه چیز را می‌دانید باز هم این کار را نکنید!
- فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما در زمینه شغلی خود در مرحله آزمون و امتحان بودید و شرایط بدی را می‌گذراندید اما اکنون با توفیق خداوند بر تمام امتحانات فائق آمده اید و آسوده خاطر شده اید. مثبت بینی فوق العاده شما باعث شده است که مشکلات را کوچک ببینید برای همین مشکلات را ساده تر حل می‌کنید. اگر در موقعیت سختی باشید با نگرشی مثبت و با گرفتن مشورت از دیگران این مشکلات را حل می‌نمایید و با درایت بالایتان اجازه هیچ گونه انتقادی را به کسی نمی‌دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 578
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,089
  • بازدید ماه : 2,410
  • بازدید سال : 16,951
  • بازدید کلی : 1,510,839
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..