loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 135 چهارشنبه 1393/03/07 نظرات (0)

 فال روزانه ۷ خرداد ۱۳۹۳

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند.
- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما فعالیت‌ها یا صحبت‌هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال‌تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می‌دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه‌تان قرار می‌گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت‌های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت‌های روزمره‌تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.
- فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید که می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه‌ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.
- فال روزانه متولدین تیر ماه

عطارد منطقی، ارتباط نزدیک را در طی هفته‌های آینده به شما نوید می‌دهد. اگر چه الان شما بسیار مشتاق هستید که لایه‌های زیرین سطوح ظاهری را حفر کنید تا بتوانید پی به عمیق ترین احساسات خود ببرید، اما ممکن است که حقیقت باز هم بوسیله احساسات شما پنهان شده باشد. هر چیزی را در دل تان نگه ندارید. یک دوست مورد اعتماد پیدا کنید،‌ موقعیت را بسنجید و بعد احساسات خود را با او در میان بگذارید. اما قبل از آن مطمئن شوید که او یک دوست واقعی برای شماست.
- فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما امروز فکر می‌کنید که می‌توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت کنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقاً حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.
- فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.
- فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز به سختی می‌توانید بفهمید که چه چیز واقعی و درست است و تصورات شما آنقدر روشن و واضح به نظر می‌رسند که انگار از یک فیلتر رد شده و تبدیل به سایه و روشن – واقعی و غیر واقعی- می‌شوند. شما می‌توانید آنقدر درگیر رویاهایتان شوید که ناگهان تصمیم بگیرید عمدا خود را فریب دهید. فرو رفتن در دنیای ناخودآگاه ذهن تان کار اشتباهی نیست. اما به یاد داشته باشید؛ زمانی که در هفته آینده از خواب بیدار می‌شوید نیاز خواهید داشت که زمان از دست رفته را جبران کرده و کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید.
- فال روزانه متولدین آبان ماه

شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.
- فال روزانه متولدین آذر ماه

شما به خط افق بی کران و نامحدود نگاه می‌کنید و مطمئن هستید که این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت کردن و کنترل کردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر کمی دیگران را تحت فشار قرار دهید، راحت‌تر می‌توانید به اهدافتان برسید.
- فال روزانه متولدین دی ماه

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن‌گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می‌دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.
- فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما امروز اصلا نمی‌خواهید دیگران شما را به زحمت بیندازند، به خاطر اینکه به هیچ وجه دوست ندارید با مسائلی روبرو شوید که خارج از برنامه تان باشد. متاسفانه ممکن است واقعیت با آرزوهای شما هماهنگ نباشد و نتوانید هرچه می‌خواهید داشته باشید. توجه کردن به مسائل احساسی افراد دیگر به خودتان نیز کمک می‌کند و لازم است بهتان یادآوری کنیم که باید به این احساسات از دید جدی تری رسیدگی کنید.
- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز شما می‌توانید یک نمایش واقعی را اجرا کنید و دیگران هم واقعا تحت تاثیر قرار خواهند گرفت! به خصوص اگر وقت گذاشته و کارتان را درست انجام دهید. اما راه‌های میان بر به نتیجه نمی‌رسد؛ شما باید از اولین پله شروع کرده و هرکاری را قدم به قدم طبق دستور کارتان انجام دهید. اما نگران سرعت کار خود نباشید، چراکه هر کدام از مراحل بیشتر از تصور شما طول خواهد کشید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 396
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 907
  • بازدید ماه : 2,228
  • بازدید سال : 16,769
  • بازدید کلی : 1,510,657
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..