loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 122 سه شنبه 1392/09/12 نظرات (0)

آرایش مناسب با روزهای پائیزی به سبک بازیگران هالیوودی

Taybadsms.ir

آرایش مناسب با روزهای پائیزی به سبک بازیگران هالیوودی
به خاطر کوتاه بودن زمان در طول روزهای پائیزی به راحتی می توان در این فصل آرایشی بر روی صورت انجام داد که بتواند در تمام طول روز تازه و زیبا روی صورت بماند.
مشاهده اطلاعات درادامه مطلب..

به خاطر کوتاه بودن زمان در طول روزهای پائیزی به راحتی می توان در این فصل آرایشی بر روی صورت انجام داد که بتواند در تمام طول روز تازه و زیبا روی صورت بماند.
 

کری واشنگتن  Kerry Washington     
رژ قرمز بر روی لبهای واشنگتن چهره او را روشن می کند. به دلیل رنگ پوست این بازیگرمشهور و هنرمند ،آرایشگر معروف به نام لورن اندرسن توصیه می کند که کری باید ازسایه یاقوتی یا نارنجی استفاده کند. و در آخر هم برای اینکه آرایش روی پوست او کاملا ثابت بماند و از صبح تا عصر تازه باشد باید یک پودر شفاف کننده را روی کل صورت اومالید.

 
جسیکا آلبا Jessica Alba

اگر نگاهی به آرایش آلبا بیاندازید خواید دید که او زیر استخوان های گونه خود را رژگونه نارنجی زده است و به این ترتیب با این مدل آرایش نگاهی زیبا و جذاب و در عین حال گم را به صورت خود داده است.

 
اما واتسون Emma Watson

واتسون می گوید : آرایشگر معروف او مارینا معتقد است برای ایجاد توازن بین چشم ها، رنگ گونه ها و لب ها ی من بهتر است رنگ رژگونه و رژ لب را به صورت یکرنگ استفاده کرد و هم چنین به دلیل اینکه مدل چشم های من کشیده است از سایه زدن باید خودداری کرد.

 
مولی سیمز Molly Sims

سیمز گونه های بسیار برجسته ای دارد و برای آرایش این مدل گونه ها در ابتدا باید از رنگ نسبتا برنز برای روی گونه استفاده کرد و سپس روی آن یک رژگونه قرمز مایل به صورتی اضافه کرد.
 

نائومی واتس  Naomi Watts

اندرسن آرایشگر معروف می گوید پوست سفید واتس با یک رژ گونه و رژلب قرمز رنگ کاملا جذاب می شود و نگاهی دوست داشتنی را به چهره ی او منتقل می کند.

 
ساندرا بولاک Sandra Bullock

گراوانی آرایشگر هنرمند می گوید : استفاده از کرم برنزه و بعد هم آرایش صورتی روشن برای این بازیگر بسیار بهتر از آرایش قرمز رنگ می باشد .همانطور که می بینید رنگ آرایش او کاملا محو می باشد.

 
کیت میدلتون Kate Middleton

برای بانوان پر مشغله و هنرمند چون کیت میدلتون که به تازگی هم مادر شده است، اندرسن توصیه می کند که سایه چشم میدلتون باید بسیار درخشان باشد تا خستگی های او را بپوشاند و همچنین با مالیدن کمی پودر اضافی می توان به بهبود پوست او پرداخت و آن را نرم کرد . در حالی که رنگ مایل به قرمز برروی لباس او کاملا می تواند به چهره ی او یک درخشش و جذابیتی به مانند یک شاهزاده خانم را بدهد . علاوه بر اینها این مدل آرایش یک حالت کاملا طبیعی دارد.

 
آلیسون ویلیامز Allison Williams

گراوانی در ابتدا توصیه به استفاده از یک مرطوب کننده رنگی برای این هنرمند را می دهد و سپس برای برجسته کردن گونه های او از رژگونه قرمز رنگ ملایم استفاده کرده و در نهایت یک کرم ثابت کننده را روی کل صورت مالیده است.

 
کریستینا هندریکس  Christina Hendricks

اندرسن توصیه می کند برای کسانی که پوست رنگ روشن دارند مانند هندریکس بهتر است از سایه ی پشت چشم استفاده کرد و رنگ رژ را نسبتا پررنگ در نظر گرفت و از رژ گونه ملایم استفاده کرد.

 
امیلی دسشنل  Emily Deschanel

اندرسن می گوید :برای ایجاد یک نگاه پاک و درخشان و زیبا در چهره این هنرمند بهترین روش این است که از استخوان های زیر گونه های او استفاده کرد و رژ گونه را کاملا زیرگونه و روی این استخوان ها زد.

 
جیمی چانگ  Jamie Chung

آرایش مناسب با چهره ی این بازیگر از نظر آندرسون استفاده از رنگ سرخ می باشد که به صورت او روشنی می دهد و باعث درخشان شدن چهره ی او خواهد شد.

 
تیرا بنک  Tyra Banks

گراوانی می گوید : شیبی که روی گونه های تیرا وجود دارد باعث شده تا رژگونه ی او را کاملا زیر گونه هایش بزنیم و سپس از همان رنگ رژگونه به عنوان سایه برای پشت چشم او هم استفاده کنیم و این ها در کنار یکدیگر نگاهی جذاب و دیدنی را به چهره ی او منتقل کرده است.

 
لیلی آلرید  Lily Alridge

اندرسون توصیه می کند : برای کسانی که پوست آنها مانند آلرید مایل به رنگ زیتونیاست  ، باید از ترکیب رنگ های مایل به صورتی ملایم برای آرایش آنها استفاده کرد تا کل چهره را به صورتی کاملا ختثی دربیاورد.

 
آلیسا میلانو  Alyssa Milano

گراوانی روی بینی این هنرمند را با قلم مو کاملا صورتی کرده است و سپس گونه های او را هم کمی قرمز کرده و در نهایت رژ قرمز رنگ برای او پیشنهاد کرده است و به طور کلی این مدل آرایش چهره ی او را کاملا باز کرده است و او را کاملا سرحال نشان داده است.

 
رشیدا جونز  Rashida Jones

برای ایجاد یک نگاه کاملا طبیعی در چهره ی رشیدا سعی شده از یک کرم مایل به قرمز برای کل صورت او استفاده شود و سپس رژگونه و رژ لب قرمز برای او زده شده است تا صورت او را دوست داشتنی تر نشان دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 1,049
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,560
  • بازدید ماه : 2,881
  • بازدید سال : 17,422
  • بازدید کلی : 1,511,310
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..