loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 127 پنجشنبه 1392/11/10 نظرات (0)

فال روزانه جمعه 11 بهمن 92

فال روزانه

مشاهده فال امـروز درادامه مطلب..

فال روزانه متولدین فروردین

به جای اینکه وقت خود را تنها در خانه سپری کنید، بیرون بروید و با دوستانتان خوش بگذرانید. امروز انرژی بسیاری دارید و حیف است آن را با تمرکز بر خود و افکار خود هدر بدهید. می توانید در بیرون از خانه و در اجتماع از آن استفاده بهتری داشته باشید. این باعث بهتر شدن روحیه شما نیز می شود. امروز خیلی دوست دارید به فرد موردعلاقه تان بگویید تا چه اندازه برای او ارزش و احترام قایل هستید. اما کاری مانع از این امر می شود. البته مساله مهمی نیست و فقط نوعی کرختی فیزیکی است که سریع هم برطرف می شود. اما این احتمال نیز وجود دارد که متوجه شوید او حس مشابه شما ندارد.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

سعی کنید امروز در جمع هایی حاضر شوید که افراد در مورد موضوعات مهم و اساسی با هم حرف می زنند و نظرات ارزشمندی ارایه می کنند. در میان این افراد فردی را ملاقات می کنید که مصرانه بر عقاید خود پافشاری می کند و تمرکز بسیاری هم روی آنها دارد. حضور در این جوامع بر اطلاعات و دانش شما می افزاید. البته ممکن است برخی از بحث ها را قبول نداشته باشید. هوای امروز به گونه ای است که تصور می کنید در یک مشکل گرفتار شده اید. شاید شریک عاطفی شما نتواند نیازهای واقعی شما را درک کند. برای ممانعت از ایجاد هر گونه بحث و مشاجره، بهتر است مراقب واکنش های خود باشید. اگر بتوانید جلوی زبان خود را بگیرید، مشکلی پیش نخواهد آمد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز در ذهن خود به همه جا سفر می کنید. تخیل زیادی خواهید داشت و همه روز را در رویا به سر می برید. این مساله باعث می شود تا عقل و منطق همیشگی خود را نداشته باشید. اما گاهی این رویاها نیز درس هایی به انسان در زندگی می آموزند که بسیار ارزشمند هستند. سعی کنید آنها را درک کنید و از پیغام های آنها برای بهبود زندگی فردی و شخصی خود بهره بگیرید. ممکن است میان شما و فرد موردعلاقه تان بحث و مشاجره ای پیش بیاید. البته این مشاجره بسیار عمیق است و در حوصله هیچ یک از شما نمی گنجد. توصیه می کنیم خیلی بد در مورد هم فکر نکنید و با کمی فاصله گرفتن به یکدیگر فرصت فکر کردن و درست تصمیم گرفتن بدهید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز در اطراف خود شاهد رویدادهای جالبی خواهید بود. جذابیت آنها این است که مثل روح می مانند. وجود چیزهایی که نمی توان دید، لمس کرد یا شنید را نمی توان نادیده گرفت و گفت وجود ندارند. به همه موارد و مسایلی که در اطراف شما به وجود می آیند و حالت معنوی و غیرواقعی دارند احترام بگذارید و بدانید همه چیز در این جهان دلیل خاصی برای خود دارد. در میان خود و شریک عاطفیتان شاهد بحث و مشاجره هایی خواهید بود. هر دو برای خود حق هایی قایل هستید که به واسطه آن دیگری را نادیده می گیرید. کمی فاصله و دوری می تواند به کاهش این تنش ها کمک کند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز با همه وجود می خواهید عشق، احساس و عواطف خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید. امروز همکاری بسیار خوبی با گروهی از همکاران خود خواهید داشت و می توانید همه پروژه ها را به خوبی پیش ببرید. شما در این دنیا تنها نیستید و انسان های بسیاری در کنارتان هستند که می توانید از مصاحبت و مشاوره های آنها کمک بگیرید و در مسیر موفقیت پیش بروید. در میان کارهای گروهی شاید فردی را ملاقات کنید که بسیار به دلتان می نشیند و می خواهید رابطه نزدیک تری با او داشته باشید. شما در رابطه عاطفی خود فراز و فرود بسیاری دارید. گاهی بسیار گرم و گاهی خیلی سرد می شوید. تاب این رفتار از عهده همه خارج است. با اینکه شریکتان را دوست دارید اما کاری می کنید که موجب ناراحتی‌اش می شود.
فال روزانه متولدین شهریور

تغییر روحیه و طرز فکر شما باعث می شود تا به برخی از احساسات خود شک کنید. به جای اینکه از ناتوانی در تعادل برقرار کردن میان عقل و احساس خود ناامید باشید، کاری کنید که از همه لحظه هایتان لذت ببرید. اگر بتوانید احساسات خود را صادقانه و بدون تعارف یا سیاست بیان کنید، خودتان هم حال بهتری خواهید داشت. امروز کمی آشفته هستید، سعی کنید خود را آرام کنید و بیهوده موجب آشفتگی خود نشوید. از نظر عاطفی نباید انتظار روز خوبی را داشته باشید. امروز هر دو اصرار بر خواسته های خود دارید و همچنین بسیار هم مشتاق هستید عشق خود را به یکدیگر نشان دهید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز از آن زمان هایی است که روی زمین دراز می کشید و به ابرها خیره می شوید. ذهن هنرمند و خلاق شما در میان آنها تصاویر خیالی متعددی می سازد و وقتتان را با این تفریح زیبا پر می کنید. خیال پردازی های امروز باعث می شود تا ذهن خود را به سوی مسایل جالب پرواز دهید که نه تنها بد نیست، مفید هم هست. امروز باید در روابط خود با دیگران بیشتر مراقب رفتارها و واکنش های خود باشید. واکنش های شما تعیین کننده شرایط عاطفی شما هستند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز برای داشتن چیزی که نمی توانید به دست بیاورید بسیار اصرار دارید. به جای اینکه برای نداشتن چیزی که می خواهید، بنشینید و زانوی غم بغل بگیرید، به دنبال دلیل آن باشید و ببینید چه مساله آموزنده ای از آن یاد خواهید گرفت. مسایل ارزشمند بسیاری امروز برایتان ارزش و اعتبار پیدا خواهند کرد. این باعث می شود تا در مسیر تمایلات خاصی قدم بردارید. امروز باید آرام باشید و ناامیدی و غمگینی خود از رابطه احساسی که باکنون درگیر آن هستید را بیان نکنید. مشکل اینجا است که در هر حال حاضر هر دو شما بسیار بر خواسته ها و نظرات خود اصرار دارید و این مساله موجب بروز مشکلات می شود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز حس می کنید باید همه حرف های خود را روی برگه سفیدی یادداشت کنید. افکاری که در ذهن شما پرسه می زنند شما را از تمرکز روی کارهایتان باز می دارد. بهتر است واقعا آن را بنویسید. حتی می توانید کارهایی که باید انجام دهید را نیز بنویسید تا برای آنها اولویت بندی کنید و بر اساس اولویت ها کارهای خود را پیش ببرید. اجازه ندهید مخالفت ها و اختلاف نظرها روز خوبی که می توانید با شریک عاطفی خود داشته باشید را از بین ببرد و خراب کند.

فال روزانه متولدین دی

امروز این حس را دارید که می خواهید از این زندگی همیشگی و کارهای روزمره و تکراری فرار کنید. به جای اینکه به فرار و غصه و ناراحتی فکر کنید، برای کارهای ارزشمند و تفریحات جذاب برنامه ریزی کنید. سعی کنید حتی وقتی تنها هستید نیز احساس شادی داشته باشید و خوشحالی خود را به دیگران وابسته ندانید. اگر این مساله را تاکنون تجربه نکرده اید، امروز زمان آن فرارسیده است. امروز می توانید بخشی از رابطه عاشقانه خود را ببینید که همیشه سعی کرده اید از آن فرار کنید. اما خیلی راحت می توانید این شرایط را مدیریت کنید. به محض اینکه حرف ها بوی دعوا می دادند، بحث را عوض یا آرامش خود را حفظ کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز باید عشق و شوخ طبعی خود را حفظ کنید. مراقب باشید تا صحبت های کم ارزش برای جلب توجه طرف نداشته باشید. این نوع رفتار فقط باعث می شود تا خیلی خوب به نظر نرسید. سعی کنید در هر موقعیتی مثبت اندیشی خود را حفظ کنید. اجازه ندهید فکرهای بیهوده و توقعات نابه‌جا باعث شوند تا در رابطه دونفره خود کم بگذارید. این موجب ناراحتی می شود و بدون هیچ دلیل ارزشمندی یک روز زیبای عاشقانه را از دست می دهید.
فال روزانه متولدین اسفند

امروز احساسات می توانند بر شما غلبه کنند و باعث شوند در مورد مساله مهمی قضاوت عجولانه داشته باشید. بهتر است بیشتر فکر خود را روی مسایلی متمرکز کنید که بر پایه و اساس واقعیت هستند و مدرکی بر صحت آنها در دست دارید. از اینکه غیرمنطقی و احساساتی برخورد کنید، پرهیز کنید. امروز در رابطه دونفره خود بسیار اصرار دارید که شما اول حرف های خود را بیان کنید که البته می تواند به پشیمانی شما منجر شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 1,008
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,519
  • بازدید ماه : 2,840
  • بازدید سال : 17,381
  • بازدید کلی : 1,511,269
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..