loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 111 سه شنبه 1392/09/19 نظرات (0)

فال روزانه یکشنبه 17 آذر 92

:::: "TAYBADSMS.IR"::::

مشاهده فال درادامه مطلب..

فال روزانه متولدین فروردین

انرژی و حس زیبای شناسی شما در بالاترین حد خود قرار دارند. مشکلات زندگی شخصی، کاری و مالی شما رو به بهبود خواهند گذاشت و به این زودی ها نیز دوباره با مشکل جدید روبه رو نمی شوید. رابطه عاطفی شما در شرایط بسیار خوب پیش می رود و این برای شما بسیار ارزشمند است. هرکاری در دست انجام و هر رفتاری دارید را ادامه دهید که بهترین روش را اتخاذ کرده اید. این را در نظر داشته باشید که دایم و 24 ساعته نمی توانید نظر عشقتان را به خود جلب کنید و برای اینکه او همیشه مجذوب شما بماند، موضوع های عمیق و زیبا برای مکالمات خود انتخاب کنید. اگر او از این کار خوششان آمد، فرصت های بیشتری برای سوپرایزهای بیشتر برای او خواهید داشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

بحثی که میان شما و همکارتان پیش می آید موجب نگرانی شما از شغل کنونی می شود. خیلی فکر خود را مشغول این مسایل نکنید. مسایل کاری و ناراحتی هایی که در محیط کار به وجود می آیند سریع هم برطرف می شوند و دلیلی برای تغییر شغل خود وجود ندارد. البته این به نوع رفتار شما نیز بستگی دارد. اگر موضوع را بیش از این ادامه ندهید، مطمئن باشید تا چند روز دیگر برطرف خواهد شد. از نظر عاطفی نیز در هوایی بسیار رمانتیک و فلسفی نفس می کشید. شاید بهتر باشد کمی بر رفتارهای خود تجدید نظر کنید تا رابطه عاطفی خود را از این که هست بهتر کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

در طالع امروز شما نشانه هایی از تحقق رویاهایی وجود دارد که برای مدت طولانی در انتظار آنها بوده اید. امروز انرژی بسیاری دارید و حس زیبایی شناسی شما نیز بالا است. همین مساله به برآورده شدن رویاهای شما بسیار کمک می کند. امروز احتمالا با یکی از دوستان یا گروهی از دوستان بیرون خواهید رفت و لحظه های بسیار شادی خواهید داشت. نامزدتان امروز بسیار مهربان است و با نیت پاک و خالص با شما رفتار می کند. اینکه این حالت تا چه زمان ادامه دارد معلوم نیست اما می توانید به او بگویید تا چه اندازه این مساله موجب خرسندی شما است.

فال روزانه متولدین تیر

به شما تبریک می گوییم، همه مسایل شغلی شما به بهترین شکل ممکن پیش می روند و امروز دست به هر کاری بزنید بسیار عالی پیش خواهد رفت. اگر می خواهید برای خود کسب و کار جدید راه اندازی کنید، امروز بهترین زمان است و معطل نکنید. سال آینده برای شغلی که در نظر دارید سال پیشرفت و شکوفایی است و می توانید از این فرصت برای تغییر آینده زندگی خود بهره بگیرید. امروز باید منتظر گل، هدیه یا رفتارهای بسیار پرمحبت از طرف فرد مورد علاقه خود باشید. تا زمانی که این حس و این رفتارها ادامه دارند از آنها لذت ببرید و به هیچ مساله ناراحت کننده ای فکر نکنید. این زمان برای جبران کاستی های گذشته نیز بسیار عالی است.

فال روزانه متولدین مرداد

یک موقعیت شغلی بسیار عالی در کشور دیگر یا شهری دور برای شما به وجود می آید. این مساله به سفر یا حتی جابه جایی خانه نیاز دارد. تصمیم گیری در این رابطه برایتان چندان آسان نیست و نمی توانید تشخیص دهید کار درست چیست؟ اما این را بدانید که تا ماه آینده ممکن است تغییرات زیادی در زندگی شما به وجود بیاید و بتوانید پروژه هایی که در ذهن دارید را به خوبی به انجام برسانید. ملاقات ها و حرف ها امروز به شکلی نو انجام می شوند. اگر به دنبال شریک جدیدی در زندگی خود هستید تا بقیه زندگی را در کنار او سپری کنید، شاید بتوانید او را در جمع هایی که امروز حضور دارید، بیابید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز فرصتی برایتان به وجود می آید که باعث افزایش حقوق شما می شود. البته این فرصت نیازمند کار و تلاش بیشتر است. در نتیجه این بهبود اوضاع، سرمایه گذاری در خانه و املاک بسیار سودمند به نظر می رسد. تا اوایل زمستان امسال از نظر موقعیت مالی در شرایط بسیار خوب و ثابتی قرار خواهید گرفت. شما همیشه دوست دارید در مشکلات به انسان های دیگر کمک کنید و امروز این روحیه باعث می شود تا به فردی احساس نزدیکی پیدا کنید. این فرد از نظر روحی شما را بسیار شاد و موجبات آرامشتان را مهیا می کند.

فال روزانه متولدین مهر

همکاری و شراکتی که تاکنون بسیار خوب پیش می رفت، ممکن است امروز به دلایل مختلف متوقف شود. این شراکت می توانید در زمینه کاری یا عاطفی باشد. امروز به هیچ عنوان نباید شریک خود را به پیشرفت و همکاری بیشتر مجبور کنید. کمی صبور باشید. همه مسایل با گذشت زمان بهبود می یابند. مشکلات شما نیز در زمانی کوتاه برطرف می شوند. از نظر عاطفی امروز بسیار خاص و عالی است. رابطه شما دونفر با مهر و عاطفه بسیاری پیش می رود و دایما موجب شادی یکدیگر می شوید. اگر مجرد هستید نیز با شخصی که مناسب روحیه شما است، آشنا خواهید شد.

فال روزانه متولدین آبان

از نظر سلامت جسمی و بدنی در بهترین شرایط خود قرار دارید و احساس قوی و پر انرژی بودن دارید و این مساله در روحیه شما نیز تاثیر بسیار مثبت دارد. انرژی های مثبت امروز کمک می کنند تا برای آینده خود برنامه های خوبی داشته باشید و در زمینه های مالی و حرفه ای پیشرفت های زیادی در انتظارتان باشد. اگر احساس می کنید فردی شدیدا عاشق و دلباخته شما شده است، نباید کاری کنید که ناراحت بشود. اتفاقا با رفتارهای خود موجب شوید تا بیشتر به سمت شما کشش پیدا کند. البته این را بدانید این همه هیجان او ممکن است در طی روزهای آینده از بین برود.

فال روزانه متولدین آذر

نتیجه همه تلاش های خود را امروز خواهید دید. این موضوع نیز موجب تعجب شما می شود. نبوغ و مهارت های درونی شما در مسیر پیشرفت هایتان بسیار کارساز هستند. در طی روزهای آینده از شناخت، درک و بازخوردهای مثبت ایده های خود در زندگی لذت خواهید برد. بهتر است بعدازظهر بیرون بروید و از لحظه های خود استفاده کنید. امروز از نظر احساسی بسیار مثبت گرا و خوش بین خواهید بود. شاید کمی هم غیرواقعی به زندگی نگاه کنید و تصور کنید با نیروی عشق و علاقه همه کارها انجام می شوند. این اعتقاد به قدری در شما عمیق است که دیدن افرادی که این را قبول ندارند برایتان بسیار عجیب است. خیلی خود را از دیگران متفاوت فرض نکنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز فرصت های شغلی خوبی در خارج از شهر یا کشور برایتان به وجود می آید. البته این کار کمی با مسایل متافیزیک نیز اجین شده است. خیلی از این امر تعجب نکنید، شاید یکی از کارفرماهای پیشین شما یا دوستانتان در این امر دخیل باشند. از این فرصت استفاده و خود را برای آینده کاری بسیار عالی و موفقیت های زیاد آماده کنید. اگر همیشه در تلاش بوده اید نظر فرد خاصی را به خود جلب کنید و او را با محبت به سمت خود بکشانید و هیچ گاه موفق نبوده اید، امروز این فرصت را دارید. او به توجهات شما پاسخ مثبت می دهد و می توانید غروب با هم بیرون بروید.

فال روزانه متولدین بهمن

یکی از همسایه های شما در شرایط بدی قرار دارد و باید به او کمک کنید. از نظر شغلی نیز درهای موفقیت به روی شما باز خواهند شد و پیشرفت های بسیاری در انتظار شما است. مثلا ممکن است شغل خود را عوض کنید یا مدیر شما عوض شود. هر چه هست، به نفع شما است. از فرصت های امروز به نفع خود استفاده کنید. در رابطه با مسایل عاطفی نیز هر دو بسیار مشتاق رویاپردازی هستید و اگر کمی واقعی تر به زندگی نگاه نکنید شاید بعدها با مشکل مواجه شوید. امروز بر امیدها و نیازهای خود تمرکز کنید و خود را به تفکراتتان بسپارید. اما منطق را نیز کنار نگذارید.

فال روزانه متولدین اسفند

همین طور که از نظر مالی و موقعیت شغلی در حال پیشرفت هستید، ایده ها و نظرات بسیار خوبی نیز به ذهن شما می رسد که می تواند در پیشرفت بیشتر تاثیر بسیاری داشته باشد. البته شاید نتوانید به درست تشخیص دهید کدام فکر شما را به سمت موفقیت تضمین شده پیش می برد! بنابراین، بهتر است فهرستی از همه آنها تهیه کنید تا اگر هرکدام خیلی عالی نبود، دیگری را در پیش بگیرید. امروز با فردی ملاقات می کنید که همه ذهن و قلب شما را تسخیر می کند. اما کمی واقع گرا باشید. آدم نمی تواند همه آینده و زندگی خود را وقف فردی کند که فقط چند ساعت با او حرف زده است. این تصمیم به هیچ عنوان عاقلانه و درست نیست. اجازه دهید زمان بگذرد و از جهات مختلف او را بشناسید و سپس برای ازدواج تصمیم گیری کنید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 829
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,340
  • بازدید ماه : 2,661
  • بازدید سال : 17,202
  • بازدید کلی : 1,511,090
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..