loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 142 چهارشنبه 1392/10/18 نظرات (0)

کشته شدن ۵ نفر از عوامل «معراجی‌ها» بر اثر انفجار

بدلیل کامل شدن این خبر مهم از چند تیتر خبری استفاده کرده ایم تا از تمام جزئیات این خبر تاسف برانگیز آگاه شوید این واقعه ناگوار را به خانواده این عزیزان تسلیت میگوییم ، روحشان شادt

IMG15431509 470x335 کشته شدن 5 نفر از عوامل «معراجی‌ها» بر اثر انفجار

مشاهده بقیه اطلاعات درادامه مطلب..+تصاویر

معراجی‌ها رنگ خون گرفت/ عروج ۵ تن از عوامل پشت صحنه فیلم ده‌نمکی

صبح امروز جواد شریفی راد مدیر جلوه های بصری فیلم سینمایی «معراجی ها»‌ درحالیکه گروه آخرین روزهای فیلمبرداری را پشت سر می گذاشت براثر سانحه در حین فیلمبرداری به دیار باقی شتافت.

بر اساس شنیده ها به غیر از شریفی راد ۵ نفر دیگر از عوامل این فیلم سینمایی نیز در این حادثه در گذشتند.حال یکی از مجروحان این حادثه نیز وخیم گزارش شده است.

علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس، رضا فرجی جانشین تولید فیلم به همراه یک بدلکار و یکی از نیروهای تدارکات فیلم معراجی ها افرادی بودند که بر اثر این حادثه معراجی شدند.

در این حادثه عوامل «معراجی‌ها» در حال کار گذاشتن مواد منفجره داخل یک از وسایل صحنه بودند که با انفجار آن متاسفانه شریفی‌راد و ۴ نفر دیگر جان به جان آفرین تسلیم کردند.

بنابراین گزارش شریفی‌راد که جزو باسابقه‌ترین مدیران جلوه های ویژه در سینمای ایران بود تاکنون مسئولیت جلوه‌های ویژه بیش از ۳۰فیلم سینمایی را برعهده داشته است به تازگی مراحل فنی فیلم عظیم «محمد(ص)» را به پایان رسانده و از نخستین تجربه‌های او در سینمای انقلاب می توان به «حمله به اچ۳»، «شمارش معکوس»،‌ «مسیر معکوس» اشاره کرد و از آخرین کارهای او «شکارچی شنبه» و «اخراجی‌های یک و ۲» بود.

او به تازگی مسولیت جلوه‌های ویژه «مروارید‌های خیلج فارس» را به پایان برده بود.

جزئیات انفجار در پشت‌صحنه “معراجی‌ها” به روایت جواد هاشمی

سیدجواد هاشمی یکی از بازیگران فیلم – سریال “معراجی ها” در حالی که از وضعیت روحی مناسبی برخوردار نبود، گفت: این اولین بار بود که بعد از ۳۰ سال فعالیت در حوزه سینما و تلویزیون و به خصوص در حوزه دفاع مقدس با چنین صحنه‌ای مواجه شدم.

IMG13041994 470x282 کشته شدن 5 نفر از عوامل «معراجی‌ها» بر اثر انفجار

وی با تاکید این مطلب که ۵ نفر از عوامل پشت‌صحنه “معراجی‌ها” بر اثر انفجار کشته شده‌اند، توضیح داد: TNT مورد نظر برای انفجار در یکی از صحنه‌های این فیلم – سریال در کنار خودرو سمند جواد شریفی قرار داشت که ناگهان TNT منفجر شد که باعث انفجار خودرو سمند هم شد.

هاشمی ادامه داد: جواد شریفی و چهار نفر دیگر از عوامل پشت صحنه کنار خودرو ایستاده بودند و در حال آماده کردن صحنه برای آغاز فیلمبرداری بودند که ماشین منفجر شد.

وی در حالی که بغض گلویش را گرفته بود، گفت: من اجساد هر ۵ نفری را که کشته شدند، دیدم و این مسئله برای من خیلی ناگوار بود. جواد شریفی یکی از بهترین مدیران جلوه های ویژه بود که هیچ گاه بی احتیاطی نمی کرد.

هاشمی در پایان گفت: ۳ نفر از دیگر عوامل “معراجی ها” نیز زخمی شده اند که به بیمارستان منتقل شدند.

گزارش کامل از عروج ۵ سینماگر متعهد

صبح امروز جواد شریفی راد مدیر جلوه های بصری فیلم سینمایی «معراجی ها»‌ درحالی‌که گروه آخرین روزهای فیلمبرداری را پشت سر می گذاشت براثر سانحه در حین فیلمبرداری به دیار باقی شتافت.

علی اکبر رنجبر مدیرعامل شهرک دفاع مقدس، جواد شریفی مدیر جلوه های ویژه، رضا فرجی جانشین تولید فیلم، مهدی مرادی، دستیار جلوه های ویژه و یکی از کارگران صحنه در این انفجار کشته‌شدند. حمید شهیری طراح صحنه و لباس پروژه “معراجی‌ها” و مرتضی مولایی دستیار تدارکات این پروژه در حال حاضر در بیمارستان به سر می‌برند.

IMAGE635247946590644366 470x264 کشته شدن 5 نفر از عوامل «معراجی‌ها» بر اثر انفجار

بنابر این گزارش مسعود ده‌نمکی کارگردان معراجی‌ها نیز ساعاتی پس از حادثه انفجار در پشت صحنه سریال «معراجی‌ها» در جمع خبرنگاران، گفت: روزهای پایانی معراجی‌ها است و در حال ضبط سکانس‌های جنگ این مجموعه هستیم که قرار بود امروز تمام شود.

اما متاسفانه خودروی حامل مواد منفجره منفجر شد و محمدجواد شریفی راد که از متخصص‌ترین افراد این عرصه بود و خود از افسران ارتش جمهوری اسلامی بود و در زمان جنگ تحمیلی و خنثی‌سازی مین و موانع جنگی تخصص داشت، و تمامی افرادی که اطراف خودرو بودند نیز در پی این انفجار جان باختند.

وی با ابراز تاسف از چنین حادثه‌ای افزود: به هرحال حادثه است و حادثه نیز هیچگاه خبر نمی‌کند، همانطور که در این حادثه مدیرعامل شهرک دفاع مقدس و ۳ نفر دیگر از عوامل کار نیز جان باختند.

کارگردان سریال «معراجی‌ها» همچنین در پاسخ به این سؤال که علت انفجار چه بوده است، گفت:‌هنوز اطلاع دقیقی از لحظه انفجار نداریم اما از سوی اداره تشخیص هویت در صحنه انفجار حاضر هستند و بزودی دلیل این حادثه را اعلام خواهند کرد.

آخرینتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار و جزئیات حادثه انفجار در پشت صحنه «معراجی‌ها»

«روح الله سهرابی» قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس درباره آخرین جزیات وتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار مربوط به اتفاق امروز پیش آمده برای بعضی عوامل «معراجی‌ها» گفت: تا این لحظه تعداد کشته‌های این اتفاق پنج نفر هستند، سه نفر هم مجروح شده‌‌اند که حال یکی از آنها وخیم است.

13921018170917523 PhotoL 470x307 کشته شدن 5 نفر از عوامل «معراجی‌ها» بر اثر انفجار

وی افزود: این اتفاق زمانی روی‌داده که هنوز فیلمبرداری شروع نشده‌بود و گروه در حال آماده شدن برای شروع ضبط بوده‌ااند.گویا مقداری مواد منفجره پشت ماشین آقای شریفی بوده که بر اثر یک اتفاق کوچک دچار آتش‌سوزی می‌شود و پس از آن انفجار روی‌می‌دهد.

به گفته وی حدس و گمان‌هایی که درباره این اتفاق مطرح می‌شود درست نیست. زیرا اولا مواد منفجره پشت ماشین آقای شریفی بوده و این اتفاق می‌توانست در هر جای دیگری از کشور هم روی دهد و از طرفی آقای شریفی هم از متخصص‌ترین و باسابقه‌ترین افراد در کار جلوه‌های ویژه بودند و در حال حاضر تیم‌های مختلفی در حال بررسی جوانب قضیه هستند که علت اصلی حادثه مشخص شود.

سهرابی همچنین افزود: مهندس رنجبر-مدیرعامل شهرک سینمایی دفاع مقدس- هم پیش از شروع ضبط برنامه برای سرکشی به محل ضبط رفته بودند که در همان لحظه انفجار رخ می‌دهد و ایشان همراه با تعداد دیگری از سینماگران و عوامل ارزشی سینما به‌صورتی شهادت‌گونه جان به‌جان آفرین تسلیم می‌کنند.

سهرابی گفت: اگرچه همه ما دوست داریم و تلاش می‌کنیم تا مواد منفجره سینمایی در سینما کاربردی شود اما به هر حال مختصات سینمای ما فعلا اینگونه است و از سوی دیگر هم این اتفاق ربطی به فیلم یا شهرک سینمایی نداشته و حاصل یک اتفاق کوچک بوده که در هرجای دیگری هم ممکن بود روی دهد.

به گفته وی گروه تحقیقاتی کاملا وضعیت و جزییات این اتفاق را بررسی کرده‌اند و به‌زودی پاسخ آنها اعلام خواهد شد و بهتر است تا اعلام این نتیجه صبر کنیم.

وی در ادامه در خصوص تشییع جانباختگان هم گفت به زودی تاریخ و ساعت تشییع جنازه درگذشتگان اعلام خواهد شد.

آخرین وضعیت مصدومان انفجار در پروژه “معراجی‌ها”

حمید شهیری طراح صحنه و لباس پروژه “معراجی ها” در حال حاضر در بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری در نوبت جراحی به سر می برد.

او از قسمت های مختلف بدن از جمله ران و سینه دچار مصدومیت شده است. زخم های او عمیق است و تا یک ساعت دیگر با تثبیت وضعیت جسمی‌اش برای جراحی به اتاق عمل منتقل می شود.

همچنین مرتضی مولایی دستیار تدارکات این پروژه در بیمارستان امام زمان (عج) اسلامشهر در حال جراحی است. وی دچار سوختگی شدید شده است.

مقرر شده است که این دو نفر بعد از جراحی و رسیدگی‌های پزشکی به بیمارستان پیامبر در تهران منتقل شوند.

13921018000509 PhotoL 470x307 کشته شدن 5 نفر از عوامل «معراجی‌ها» بر اثر انفجار

جمشید احسانی فر از کارگران حاضر در پشت صحنه از دیگر کسانی است که امروز در اثر این سانحه جان خود را از دست داد.

از صبح امروز افرادی مانند علیرضا رضاداد دبیر سی و دمومین جشنواره فیلم فجر، مهدی فرجی مدیر شبکه یک، محمدرضا شرف الدین رئیس انجمن انقلاب و دفاع مقدس در شهرک دفاع مقدس حضور یافته‌اند.

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی پیام تسلیت خود را برای این اتفاق دردناک اعلام کرده است.

علی اکبر رنجبر مدیرعامل شهرک دفاع مقدس، جواد شریفی مدیر جلوه های ویژه، رضا فرجی جانشین تولید فیلم، مهدی مرادی، دستیار جلوه های ویژه و یکی از کارگران حاضر در صحنه کشته شدند.

پیکر این افراد درگذشته به پزشکی قانونی منتقل شده و هنوز جزئیات تشییع پیکر آنها مشخص نیست.

مرحوم این حادثه جواد شریفی راد

13921018000511 PhotoL 470x307 کشته شدن 5 نفر از عوامل «معراجی‌ها» بر اثر انفجار

13921018000515 PhotoL کشته شدن 5 نفر از عوامل «معراجی‌ها» بر اثر انفجار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 614
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,125
  • بازدید ماه : 2,446
  • بازدید سال : 16,987
  • بازدید کلی : 1,510,875
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..