loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 136 چهارشنبه 1392/10/18 نظرات (0)

گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگرانT

Consert Darkob 1 470x263 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران

مشاهده بقیه اطلاعات +تصاویر درادامه مطلب..

Consert Darkob 2 470x296 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 3 470x293 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 4 470x301 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 5 470x285 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 6 470x293 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 7 470x299 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 8 470x294 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 9 470x284 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 10 470x293 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 11 470x286 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 12 470x279 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 13 470x286 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 14 470x283 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 15 470x283 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 16 470x272 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 17 470x284 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران Consert Darkob 18 470x663 گزارش تصویری و متنی کنسرت دارکوب با حضور بازیگران

به گزارش دو روز به نقل از موسیقی ما ، گروه «دارکوب» در سه شب متوالی در تالار وحدت به روی صحنه رفت تا در کنار کنسرت «صدای مناظر مخدوش» مانی جعفرزاده، نخستین گروهی باشد که بعد از ایام سوگواری محرم و صفر، یک کنسرت زنده موسیقی را روی صحنه می‌برد.

گروه «دارکوب» شامگاه سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم دی‌ماه در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداخت و با اجرایی سراسر انرژی و پرهیجان، شب ویژه حاضرین در سالن را ساخت. ابتدای برنامه مثل اکثر کنسرت‌های این گروه با صدای ضربه‌های دارکوب آغاز شد و گروه قطعه‌ای را با هنرنمایی نوازندگان حاضر بر روی سن اجرا کردند. مسعود همایونی، دارا دارایی، پویا نیکپور،امید حاجیلی، آرش پژند مقدم و … به رهبری و سرپرستی «همایون نصیری»، همه و همه از جمله سرشناس‌ترین نوازنده‌ها و موریسین‌هایی بودند که از ابتدا روی صحنه آمدند و از همان شروع برنامه با تلفیقی بکر از سازهای کوبه‌ای و الکترونیک، هنر خود را به معرض نمایش گذاشتند.

با اتملم قطعه اول «محسن شریفیان» روی صحنه آمد و در بدو ورودش با استقبال ویژه از سوی حاضرین در سالن رو‌به‌رو شد. اجرای حرکات آئینی و پرانرژی از سوی این هنرمند، در همان ابتدای برنامه باعث شد که حاضرین انرژی خاصی در سالن بگیرند و با تشویق‌ها و هیاهوی‌شان، انرژی هنرمندان روی سن را چند برابر کنند.

«همایون نصیری» پس از اتمام این قطعه رو به حاضرین سخنانش را با خیر مقدم به حضار آغاز کرد و با بیان تاریخچه‌ای از شروع به کار گروه دارکوب، گفت: «بسیار خوشحالم که در سال ۹۲ هم توانستیم در خدمت دوستداران این گروه باشیم. امشب سعی ما بر این است که کنسرتی متفاوت نسبت به همه اجراهای قبلی داشته باشیم تا بتوانیم شب خوب و پرانرژی را برای شما مخاطبان فرهیخته موسیقی بسازیم.»

«آفرو» آهنگی از آلبوم اول گروه دارکوب عنوان قطعه سومی بود که در این برنامه اجرا شد و سپس «کوروش بابایی» و «میلاد درخشانی»، دو تن از نوازنده‌های چیره‌دست کمانچه و تار روی صحنه آمدند و گروه با اضافه شدن این دو چهره با انرژی بیشتری آثار قدیمی و جدید خود را اجرا کرد. «لِیوا» عنوان قطعه دیگری از گروه دارکوب در این کنسرت بود که محسن شریفیان (به عنوان خواننده و نوازنده نی) آن را با تنظیمی جدید اجرا کرد. حمید اکبری نوازنده بومی موسیقی نواحی بوشهر نیز در این قطعه گروه را همراهی می‌کرد. تنظیم این قطعه برای کنسرت تنظیمی جدید در نظر گرفته شده بود که نسبت به ورژن آلبومی آن تفاوت‌هایی داشت.

شریفیان بعد از اجرای این قطعه گفت: «تم اصلی موسیقی قطعه «لیوا» متعلق به ۳۰۰ سال گذشته در جزیره خارک بوده و بخش عمده‌ای از آن مربوط به موسیقی «زار» است و تبارش به یک خاندان آفریقایی بازمی گردد که آنها این ملودی را در جزیره خارک بنا گذاشتند. پیتر سلیمانی‌پور در ادامه به گروه پیوست تا تعداد نوازنده‌ها و موزیسین‌های نخبه و چیره‌دستی که در تالار وحدت در حال اجرای برنامه بودند دیگر از دست خارج شود. اجرای یک قطعه محلی منطقه هرمزگان با تنظیم پیتر سلیمانی‌پور و آواز رضا کولقانی و قطعه «نارگیل» از ساخته‌های پیتر سلیمان‌پور از جمله قطعاتی بودند که گروه موسیقی دارکوب آن را برای علاقه‌مندان اجرا کردند.

اجرای قطعه بوشهری بر اساس مراسم عزاداری مردم این منطقه با همراهی محمود بردک نیا، حمزه مقدم، حمید اکبری و خوانندگی محسن شریفیان از دیگر قطعه‌های اجرا شده گروه در این کنسرت بود. «ساری گلین» عنوان قطعه بعدی بود که باز هم با حضور «میلاد درخشانی» و «کورش بابایی» اجرا شد و پس از آن شاهد هنرنمایی وحید اسداللهی (نقاره) و حسین رضایی‌نیا (دف) با همراهی همایون نصیری و آرش پژند مقدم بودیم که این بخش از برنامه به دلیل نوع ساززدن و هیجان زایدالوصف نوازنده نقاره، به شدت مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت. این بخش شامل دوئت‌ها و تکنوازی‌های مختلفی از سوی نوازنده‌های روی سن بود که در بخش‌هایی از آن حاضرین به صورت ایستاده گروه را تشویق کردند.

«سیاه زنگی» آخرین قطعه‌ای بود که از سوی رضا کولقانی در سالن اجرا شد که یکی از آثار برگرفته از موسیقی دهه ۴۰ هرمزگان بود و باعث شد انتهای این برنامه با یک قطعه ریتمیک و شاد و با نوع خاص خوانش رضا کولقانی همراه شود.

حاشیه‌ها:

* داود آزاد، همایون شجریان، احسان خواجه‌امیری، بهرام رادان، محمد زارع، علی زند وکیلی، سام درخشانی، پدرام درخشانی، هومن غفاری، حمید اسفندیاری، پژمان جمشیدی، ستاره اسکندری، علی اوجی، یکتا ناصر، بهرام آقاخان، حسین شریفی و… از جمله چهره‌های سرشناس حاضر در سالن بود.

T تهیه‌کنندگی این کنسرت را «صدرالدین حسین‌خانی» مدیریت شرکت ایرانگام بر عهده داشت و «صمد طالقانی» نیز به عنوان مدیر برنامه گروه، امور اجرایی برنامه را اداره می‌کرد.

* «مهدی ساکی» (خواننده گروه «کماکان») در بخشی از برنامه با لباس بومی اهالی جنوب و صورتی پوشیده به صورت ماهیگیران جنوب روی صحنه آمد و به اجرای حرکات آئینی پرداخت.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 774
  • بازدید ماه : 2,095
  • بازدید سال : 16,636
  • بازدید کلی : 1,510,524
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..