loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 343 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

یک جوان بیست و شش ساله در اقدامی باور نکردنی به یک مار آناکندا اجازه بلعیدن داد و پس از فیلم برداری از این اقدام، از شکم مار خارج شد. یک فیلم ساز که با لباس ویژه ای به منظور بلعیده شدن توسط مار آناکندا دوربینی در لباس خودش گذاشته بود تصاویری هولناک از این اقدام خود به ثبت رسانده است.

اقدام باورنکردنی یک جوان 26 ساله در شکم مار! +تصاویر


گفتنی است که این مار 30 فوت طول دارد و این نوع مارها قادر به بلعیدن حیواناتی مثل آهو وخوک و حیواناتی شبیه این موجودات هستند عرض شانه انسان برای بلعیده شدن توسط این نوع مار بدون آسیب دیدن بسیار پهن است و آنها ابتدا طعمه خود را زخمی یا مجروح می نمایند و سپس می بلعند این بسیار جالب است که پل رسلی 26 ساله توانسته بدون آسیب دیدن از این اقدام خود جان سالم به در برد.

اقدام باورنکردنی یک جوان 26 ساله در شکم مار! +تصاویر


Admin بازدید : 377 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

مرتضی پاشایی خواننده جوان و خوش صدای کشورمان این روزها در بیمارستان بهمن تهران بستری شده است وتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار ضد و نقیضی در خصوص سلامتی ایشان به گوش می رسد. افراد سرشناس ورزشی و هنری بسیاری برای عیادت از وی به این بیمارستان رفته اند . از جمله هنرمندانی که در روز شنبه و یکشنبه در بیمارستان بهمن حاضر شدند تا از مرتضی پاشایی عیادت کنند که موفق به دیدنش نشدند می‌توان به مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمدرضا گلزار، فرزاد فرزین، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، زهرا عاملی، امید جهان، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، محسن افشار و .. اشاره کرد.

حضور هنرمندان بر بالین " مرتضی پاشایی" +تصاویر

حضور هنرمندان بر بالین " مرتضی پاشایی" +تصاویر


Admin بازدید : 251 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

19 آبان مصادف با چهل و سومین سالروز تولد نیکی کریمی هنرمند محبوب کشورمان بود.  این عکس از جشن تولد نیکی کریمی در یک سالگی است اما با این وجود چهره این بازیگر زن سرشناس ایران کاملا به چهره حالای او شباهت دارد.

نیکی کریمی 43 ساله شد +تصاویر

Admin بازدید : 291 جمعه 1393/08/16 نظرات (0)

فروردین ماه
امروز شاید نتوانید دیگران را قانع کنید تا آن چه را ارایه می دهید بپذیرند. انگار خودتان هم قصد دارید اشکالات تان را به شدت قضاوت کنید. اگر بتوانید از انتظارات غیر واقعی دست بردارید، آن وقت شاید این امواج منفی از شما دور شوند. بهترین راهکار این است بدون این که نگران چیزی باشید، بهترین قابلیت های تان را به نمایش بگذارید.

اردیبهشت
اگر چه قصد اذیت کردن کسی را ندارید، اما ممکن است نا آگاهانه باعث آزرده خاطر شدن دیگری شوید. بسیار دمدمی مزاج شده اید و خودتان خبر ندارید. وقتی متوجه این رفتارتان خواهید شد که دیگر تنش ها بالا گرفته و طرف دعوا مقابل تان ایستاده است. سعی کنید قبل از این که اوضاع وخیم شود از بحث و جدل فاصله بگیرید تا امروز هم به سلامت بگذرد.

خرداد
امروز به شدت تمایل دارید که با دیگران همراه شوید و با آن ها از موضوعات مختلف حرف بزنید، اما انگار نمی توانید احساسات تان را به راحتی بروز دهید. با این که آشکار کردن احساسات تان به یک کار دشوار تبدیل شده است، اما هم چنان اصرار دارید که تلاش تان را بکنید. متاسفانه تلاش های امروز شما کافی نیست و اطلاعاتی که با دیگران در میان می گذارید شاید مشکل ساز شود. تا جایی که امکان دارد واضح حرف بزنید و از حقیقت دور نشوید.

تیر
افکاری به سرتان زده که احساس می کنید باید راجع به آن ها حرف بزنید. احساسات تان همین طور شدت خواهند گرفت، اما ممکن است به یک نقطه ای برسید که ببینید دیگر بروز دادن افکارتان شدنی نیست و همه ی فرصت ها از دست رفته است. با این حال سعی کنید از همان ابتدای سخن اصل راستگویی را فراموش نکنید. دوستان و اطرافیان تان حتما به صداقت شما آفرین خواهند گفت. اگر حرف دل تان را بزنید، آن ها هم تشویق می شوند که احساسات شان را با شما در میان بگذارند.

مرداد
امروز باید مسیر کاری مهمی را طی کنید. خوشبختانه، از قدرت بالایی برخوردار هستید و همین باعث شده بتوانید کمک خوبی برای دیگران باشید. هر چه تلاش های شما بیشتر می شود، دیگران هم خواسته های بیشتری از شما خواهند داشت. اما اگر قرار نیست از آن طرف قضیه چیزی دریافت کنید، پس لزومی ندارد که این همه انرژی بگذارید. بخشندگی خوب است، اما بهترش این است که دوطرفه باشد.

شهریور
رویاهای امروزتان آن قدر واقعی به نظر می رسند که نمی توانید باورشان نکنید. نه این که نشود این رویاها را به واقعیت تبدیل کرد، فقط این که می ترسید، چون برای تحقق آن ها باید بیشترین خطر را متحمل شوید. اما یادتان باشد که اگر دارید برای آن ها برنامه ریزی می کنید عقب نکشید، چون تا وقتی دست به کار نشوید هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

مهر
اگر امروز دچار عدم اطمینان شدید، به نفع تان است که این افکار را باطل را کنار بگذارید. روی اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید، چون هر کس نداند خودتان می دانید که اهداف تان شدنی هستند و تلاش شما هم برای دستیابی به آن ها بی اندازه زیاد است. حواس تان باشد کارهایی را که باید جدی بگیرید بی اهمیت تلقی نکنید. راهی پیدا کنید تا بتوانید تعادل را برقرار کنید، چون تعادل در کار دقیقا همان چیزی است که کلید موفقیت شما به حساب می آید.

آبان
امروز ممکن است یک اختلاف نظر جزیی به یک دعوای بزرگ منجر شود، آن هم فقط به خاطر این که طرف مقابل تان راضی به آشتی نمی شود. کاری از دست شما برنمی آید، فقط می توانید به عقاید او احترام بگذارید. سعی کنید طرز فکرش را تغییر دهید، چون با این کار خودتان را به خاطر چیزی که غیر ممکن است اذیت می کنید. بهتر است این اختلاف نظرها را بپذیرید و خیلی با احترام با عدم موافقت دوستان موافقت کنید.

آذر
امروز تغییرات مهمی در روابط تان اتفاق خواهد افتاد. شاید در ابتدای مسیر فکر کنید که همه چیز دست یافتنی است، اما بعد که تلاش می کنید تازه دست تان می آید که این همه زحمت برای هیچ و پوچ بوده است. منتظر یک فرصت مناسب بمانید وعجله نکنید. برای این که به هدف تان برسید بهتر است به تدریج پیش بروید.

دی
معمولا در روابط تان دنبال راهکارهای واقعی می گردید. دوست دارید همه چیز سر راست باشد، اما یادتان باشد که به خاطر تمایلات خودتان مشکل درست نکنید. شاید بهتر باشد که اگر در موضوعی با دیگران به توافق نرسیدید، بعدا دوباره امتحان کنید و تا آن مدت سعی کنید روی خودتان بیشتر کار کنید. در نهایت این که برای جهت گیری صحیح به نفع تان است که اخلاقیات را زیر پا نگذارید.

بهمن
امروز ترجیح می دهید که احساسات تان را برای خودتان نگه دارید، اما در لحظه ممکن است به این نتیجه برسید که آن ها را با دیگران در میان بگذارید. صحبت های این چنینی به بهتر شدن روابط تان در طولانی مدت کمک خواهد کرد. از این که شما را قضاوت کنند می ترسید، اما برای غلبه بر ترس های تان باید خیلی تلاش کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید و این را هم بدانی دکه مشکل ترین بخش قضیه همان باز کردن سر صحبت است.

اسفند
با این که از اهداف قدیمی تان اطمینان کامل ندارید، اما انگار نمی خواهید از آن ها دست بکشید. نمی توانید عامل نارضایتی تان را مشخص کنید، اما همین طور که پیش می روید آینده برای تان مبهم تر می شود. به جای این که مدام به دنبال همان نقشه های قدمی باشید، راهکارهای آن روزها را کنار بگذارید و ببنید که الآن در حال حاضر چه چیزی به دردتان می خورد.

Admin بازدید : 462 جمعه 1393/08/16 نظرات (0)

"پریچهر حسینی"، همسر بازیگر بااخلاق سینمای ایران، در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش از این گفته که برخی اوقات به طرفداران شوهرش حسادت می‌کند اما رفتارهای شایسته شهاب دلگرمش می‌کند. شهاب حسینی که این روز‌ها اولین فیلم خود در مقام کارگردان با نام «ساکن طبقه وسط» را روی پرده دارد به لحاظ شخصیتی آدمی است بشدت دوستدار خانواده، همواره سعی کرده زندگی متعادلی را برای همسر و دو فرزند پسرش فراهم کند.

..

"پریچهر حسینی" در گفت‌وگویی  گفته است: گاهی اوقات شده که به طرفداران شهاب حسودی‌ام می‌شود اما هم رفتارهای شایسته شهاب و هم برخوردهای او نسبت به طرفدارانش دلگرمم می‌کند؛ امیدوارم که خداوند همواره کمکش کند. وی ادامه داده است: خدا را شکر عشقی بین من و شهاب بوده است که نگذاشته اتفاق خاصی بین ما بیفتد. البته که همه زندگی‌ها سختیهای خاص خودش را هم دارد.

Admin بازدید : 262 جمعه 1393/08/16 نظرات (0)

 آنوپ سینگ کارگردان اهل هندوستان که یکی از اعضای هیات داوران فستیوال فیلم ابوظبی است، اعلام کرد قصد ساخت فیلمی جدید با عنوان «مانترا – داستان عقرب‌ها» را دارد. گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش نغمه‌سرای عقرب اصلی داستان را ایفا خواهد کرد.

فیلم سینگ سال آینده در صحراهای وسیع راجستان فیلمبرداری خواهد شد و مانند فیلم قبلی‌اش «قصه» که سال گذشته در فستیوال فیلم ابوظبی به نمایش درآمد، بر پایه یک داستان فولکلور ساخته می‌شود.

سینگ درباره فیلمش گفت: «مانترا» درباره مردمی ساده حرف می‌زند که در میان صحرایی سخت زندگی می‌کنند و خانه‌هایشان را روی بخش صاف زمینی می‌سازند که توسط تپه‌های بزرگ شنی احاطه شده است. این مردان و زنان در میان یکی از سمی‌ترین گونه‌های عقرب‌ها زندگی می‌کنند که نیششان در کمتر از 24 ساعت باعث مرگ می‌شود و سم‌شان از محل نیش به سمت قلب حرکت می‌کند. آنطور که این افراد باور دارند، تنها درمان برای نیش عقرب پیدا کردن کسی است که آن‌ها نغمه‌سرای عقرب می‌نامند. این فرد که اغلب یک زن است، می‌تواند حرکت سم در بدن را حس کند و قبل از اینکه به قلب برسد آن را متوقف کند.

فیلم قبلی سینگ یعنی «قصه» طی دوران بخش‌بندی شوک‌آور هندوستان اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی داستان یعنی اومبر سینگ با بازی عرفان خان یکی از هزاران نفری است که احساس می‌کند به هیچ سمت مرز تعلق ندارد و همه چیزش را از دست می‌دهد. او که مجبور می‌شود به همراه زن جوان و سه دختر کوچکش از دهکده فرار کند، تصمیم می‌گیرد که در هندوستان زندگی کند و یک پسر نیز داشته باشد اما وقتی که فرزند چهارمش نیز دختر است، او تصمیم می‌گیرد که کودک را مانند یک پسر بزرگ کند و به او یاد می‌دهد که چطور مثل یک مرد زندگی کند.

سینگ اعلام کرده که برای فیلم «مانترا» هنوز بازیگر نقش اول مرد خود را انتخاب نکرده است، اما طی فستیوال ابوظبی او بسیار در کنار عرفان خان دیده شد و با توجه به اینکه این دو در فیلمبرداری «قصه» رابطه کاری خوبی را به وجود آوردند و به کار هم احترام می‌گذارند، این امکان وجود دارد که او در فیلم ظاهر شود.

Admin بازدید : 281 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)
فروردین ماه
فعل و انفعالات کهکشانی یک دوره ی جدیدی را در زندگی شما رقم خواهد زد. شایس تصمیم بگیرید کمتر بیرون بروید و زیاد با آدم های جدید معاشرت نکنید. اگر در این مدت رابطه ای شکل گرفت، حتما از حد معمول عمیق تر خواهد بود. هفته های آینده بسیار مهم است، چون باید در این فاصله تلاش کنید تا بعضی از رفتارهای تان را اصلاح نمایید.

اردیبهشت ماه
هفته های گذشته مدام به فکر چیزهای جدید بودید، با آدم های جدید آشنا شدید و بیشتر وقت تان را بیرون از منزل سپری کردید. اما اکنون زمان آن رسیده که استراحت کنید. فعل و انفعالات کهکشانی از شما می خواهند امروز را در منزل بمانید و سعی کنید به ثبات برسید. می توانید انتظار اوقات خوشی را در منزل داشته باشید.

خرداد ماه
امروز می توانید از تغییراتی که در راه است لذت ببرید. شاید به این نتیجه برسید که برای تان بهتر است دوباره با دوستان قدیمی ارتباط برقرار کنید، البته می دانید که اول از همه باید یک سری مسایل را که پیوندتان را به هم زده بود حل کنید. شاید یک ماها زمان لازم باشد تا دنیای احساسی تان را سر و سامان دهید و بتوانید اوقات دل انگیزی را تجربه کنید.

تیر ماه
امروز می توانید در روابط تان سازنده تر عمل کنید. شاید دوستان جدید پیدا کنید یا این که اوقات خوشی را با دوستان قدیمی تان بگذرانید. ممکن است تصمیم بگیرید که روابط عاشقانه ی تان را شدت ببخشید. در هر صورت، فعل و انفعلات کهکشانی به شما فرصت خواهد داد تا برای سلامت احساسات تان به منابع مفیدی دست پیدا کنید.

مرداد ماه
به تازگی خودتان را به خوبی در محل کار اثبات کردید و به طور کلی بخشی از شخصیت تان در این فرآیند به ثبات رسید. انگار چیزی درست کرده اید که بعد از پردازش بسیار اکنون قصد دارید آن را به فروش برسانید. اگر همین طور است، از این فرصت برای عرضه ی آن استفاه کنید تا شاید بتوانید پول خوبی به دست آورید.

شهریور ماه
فعل و انفعالات کهکشانی یک دوره ی سازش پذیر را برای شما به ارمغان آورده است. به هر کجا که بروید با خودتان موجی از اعتماد به نفس، وضوح ذهن و انرژی های مثبت به همراه خواهید برد. تا همین چندی پیش کلی انرژی مصرف کردید تا به این مرحله برسید، پس حالا که موفق شده اید از قدرت تان لذت ببرید.

مهر ماه
امروز فرصتی خواهید داشت تا از دست همه ی آن چیزهایی که مانع تولد دوباره ی شما می شدند خلاص شوید. تنها چیزی که ممکن است جلوی مسیرتان سبز شود این است که مجبورید به هر ترتیبی شده با دیگران ارتباط برقرار کنید، حتی اگر ترجیح تان چیز دیگری است. این موردی نیست که با آن مقابله کنید، باید آن را بپذیرید.

آبان ماه
فعل و انفعالات کهکشانی یک دوره ی سازنده را برای شما به ارمغان آورده اند. برای این که به مرحله ای که در آن هستید برسید تلاش زیادی کرده اید. هر کسی نداند خودتان که می دانید چه مسیر طولانی ای را تا به این جا آمده اید! مهم نیست چه کار می کنید، فقط باید در هر شرایطی بزرگ فکر کنید.

آذر ماه
شاید امروز مجبور شوید بیشتر زحمت بکشید. اکنون وقت آن است که خواب و خیالات واهی را کنار بگذارید و پا به دنیای واقعیت ها بگذارید. از مردم بیش از حد فاصله گرفته اید، اما اکنون وقت آن رسیده که با دیگران معاشرت کنید و در جمع باشید. بخش مهمی از هر کاری مشارکت و همراهی با سایرین است.

دی ماه
از تعاملات امروز می توانید برداشت های مختلفی داشته باشید. شاید به دنبال گسترش فضای ذهنی تان هستید یا این که از خودتان سوالات فلسفی می پرسید یا حتی ممکن است به فکر یک سفر دور و دراز باشید. حالا با همه ی این اوصاف چه کار می خواهید بکنید؟ آیا دوست دارید کتاب های فلسفی کانت را بخوانید یا این که بیشتر دل تان می خواهد به سفر چین بروید.
 
بهمن ماه
چند مدتی است که مدام در فکر احساسات تان بودید و این که چه طور به آن ها جهت دهید. حالا دیگر این مرحله از کار به پایان رسیده و شما هم به خوبی از پس آن برآمدید. اما حالا که فعل و انفعالات کهکشانی به شما اجازه می دهد، دوست دارید که کمی هم تکانه ای تر یعنی بدون برنامه و با تصمیمات آنی عمل کنید.

اسفند ماه
امروز دوباره افکار مثبت به ذهن تان هجوم خواهند آورد. امروز با آدم های جدید آشنا خواهید شد و ارتباطات عمیقی را تجربه خواهید کرد. هفته های پیش رو بسیار برای شما مهم است. اوقات خوبی برای لذت بردن در انتظار شماست، پس بگذارید آهنگ زندگی شما را به رقص دربیاورد!
Admin بازدید : 299 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)

یک پایگاه اینترنتی همسریابی بسیار پرطرفدار در آمریکا حقایق تلخی را درباره مردان، زنان و افزایش سن ازدواج منتشر کرده است.

کارشناسان و یکی از بنیانگذاران یک سایت اینترنتی همسریابی مطرح در آمریکا در طول فعالیت این سایت به اسرار عجیبی درباره حساسیت‌ها و اولویت‌های غیرعادی و بعضا غیرمعقول کاربران در انتخاب شریک زندگی خود پی برده‌اند که در این گزارش به نقل از «گاردین» به چند مورد از آنها اشاره می‌شود:

زنان نسبت به افزایش سن شریک آینده خود حساسیت بالایی دارند

فهرست منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد که برای زنان سن طرف مقابل خیلی مهم است. به عنوان مثال زنان ۲۰ و ۲۱ ساله مردان ۲۳ ساله را ترجیح می‌دهند و زنان ۲۲ ساله مردان ۲۴ ساله را ترجیح می‌دهند. این فهرست همچنین نشان می‌دهد که زنان تا سن ۳۰ سالگی مردان بزرگتر و با سن بالاتر را ترجیح می‌دهند اما با بالا رفتن سن خود مردان جوانتر را ترجیح می‌دهند.

مردها سن‌شان بالا می‌رود اما واقعا رشد نمی‌کنند

نتایج حاصل از این سایت نشان می‌دهد که مردان با وجودی که سن خودشان بالا می‌رود اما در ۲۰، ۳۰ یا ۵۰ سالگی همچنان معتقدند که بهترین سنِ یک زن برای انتخاب او به عنوان شریک زندگی ۲۰ سالگی است.

سفیدپوست‌ها دوست دارند درباره موهای خود صحبت کنند

در این فهرست حدود سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون کلمه‌ای که در پروفایل‌های کاربران برای توصیف خصوصیاتشان نوشته شده مورد بررسی قرار گرفت و معلوم شد بیشترین کلماتی که مردان و زنان سفیدپوست درباره خصوصیات ظاهری خود بکار برده‌اند موی بلوند و رنگ آبی چشم بوده است. از آنجا که سایر نژادهای دیگر رنگین پوست اغلب موهای بلوند و قرمز ندارند، سفیدپوست‌ها بیشتر به این خصوصیت چهره خود می‌بالند.

انگلیسی‌زبان‌ها در توصیف زندگی خود از برخی واژه‌ها، خیلی بیشتر استفاده می‌کنند

بیشتر کلماتی که افراد انگلیسی زبان در مقایسه با سایر کشورهای غیرانگلیسی زبان در پروفایل خود به آنها اشاره کرده‌اند شامل مشاوره، دوست، شکوه و زاری، پاستیل، کباب، نان، استاد دانشگاه، یورک شایر، نیوکاسل، بریستول و زیرکی می‌شوند. البته این فهرست شامل کلماتی می‌شود که مردم در انگلیس به طور نامتناسب برای توصیف خود استفاده کرده‌اند.

ظاهر فرد، یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای کاربران است

انتخاب کاربرانی با ظاهری متعادل و در حد متوسط یکی از مسئولیت‌های مهم سایت‌های همسریابی است تا اطمینان حاصل شود که یک فرد، زیادی جلب توجه نکند و یا فرد دیگری مورد بی‌توجهی واقع نشود اما در کمال تعجب و متاسفانه اکثر کاربران در این سایت‌ها همچنان به ظاهر طرف مقابل بیش از شخصیت و سازگاری وی اهمیت می‌دهند.

سوال‌هایی که در نخستین ملاقات پرسیده می‌شوند شگفت‌آورند

در بررسی‌های این سایت به سوالاتی که کاربران در ملاقات‌های خود از هم می‌پرسند اشاره شده که شاید شنیدن آن برای شما جالب باشد. معمول‌ترین این سوالات عبارتند از اینکه آیا مسواک می‌زنید؟ به کدام فلان فیلم علاقه دارید؟ یا اینکه آیا تا به حال تنها به سفر رفته‌اید؟

Admin بازدید : 230 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)

شغل‌های رویایی به سرعت در حال ناپدید شدن هستند. خلق فرصت‌های ایده‌آل برای خود طبیعی است. بسیاری از مردم در حال وارد شدن به کارآفرینی اما با یک چشم انداز مبهم هستند. آن‌ها فکر می‌کنند تمام چیزی که نیاز دارند شور و شوق و اخلاق در کار است. این افراد در یک راه سخت قدم می‌گذارند و باید بتوانند این پنج حقیقت قدرتمند را درک کنند.

شما می توانید یا آن را ایمن بازی کنید و یا موفق شوید، اما شما نمی توانید هر دو را با هم داشته باشید.

۱. شکست تنها چیزی است که تضمین شده است. مایکل جردن، مظهر موفقیت گفته است: «من بارها و بارها شکست خوردم اما به همین دلیل موفق شدم.» اینکه چگونه به شکست پاسخ می‌دهید موفقیت شما را تعیین می‌کند. کارآفرینان موفق دستمزد خود را برای تحمل استرس و درد می‌گیرند.

افراد موفق شکست را متفاوت از اکثریت مردم می بینند. هنگام شکست به خودتان وفادار بمانید. به جای شخصی در نظر گرفتن شکست، از آن برای بهتر شدن چشم انداز و تقویت تعهد خود استفاده کنید. اکثر کارآفرینان جدید خود را ضرب و شتم می‌کنند اما برای به دست آوردن مزیت رقابت شما باید از اهرم شکست برای موفقیت بیشتر استفاده کنید .

۲. عادت‌ها الهام ‌گرفتن را مغلوب می‌سازند. الهام گرفتن برای ایجاد عمل مداوم مورد نیاز است اما در نهایت عادت‌ها هستند که موفقیت یا عدم موفقیت شما را تعریف می‌کنند.

مردم در واقع تنها ۵ درصد از آنچه که آموخته‌اند را استفاده می‌کنند، به این دلیل که الهام گرفتن کوتاه مدت است، الهام گرفتن احساس خوبی در لحظه است، اما در فعالیت تولید پایدار نیست.

بزرگ‌ترین الهام‌بخش، دیدن پیشرفت و نتایجی است که از عادت‌های جدید می‌آید. وقتی که شما شروع به شکل‌گیری یک عادت جدید در خود می‌کنید، به آن پایبند باشید تا تغییر پایدار پیدا شده در زندگی جدید خود را ببینید. کارآفرینان بزرگ بر رفتار و عادات بیشتر از افکار تمرکز می‌کنند. فکر کردن مهم است، اما انجام کار بسیار مهم‌تر است.

۳. ابتکار منبع نهایی است. اکثر مردم می گویند که منابع ندارند. این ساختارِباور منابع، بیشتر مردم را قادر به ساخت کسب و کار در سطح جهانی نگه می‌دارد.

کارآفرینان بزرگ یک راه پیدا می‌کنند تا منابع خود را به هر اندازه که باشد را به حداکثر برسانند. آن‌ها منابع محدود را باور ندارند چرا که آنها درک کرده‌اند که منابع نهایی احساسات و عواطف است که آنها را مبتکر می‌کند.

شاید شما پول نداشته باشید، اما اگر به اندازه کافی خلاق باشید می توانید پول پیدا کنید.با عزم و تعهد به اندازه کافی می‌توانید با منابع کم آن را کار بیندازید. کلید نهایی احساسات درونی است.

۴. دایره نفوذ شما باعث شکستن و یا ساختن شما می‌شود. باز گذاشتن ذهن برای گرفتن تاثیر منفی از انسان‌ها شایع‌ترین ضعف کارآفرینان جدید است. انتخاب‌های ضعیف ناشی از نفوذ، در صدر فهرست دلایل ترک گفتن پیش از موعد کارآفرینان است.

رشد، یادگیری و تبدیل شدن به شخصی که به موفقیت بزرگ دست یافته است نیازمند به یک شبکه حمایت استثنایی است. کارآفرینان موفق خود را با یک دایره نفوذ قدرتمند محصور می‌کنند که آن‌ها را راهنمایی می‌کنند، رقابت می‌کنند و به آنها کمک می‌کنند که بزرگتر فکر کنند.

موفقیت بر اساس آن کسی که شما با او شریک می‌شوید بالا و پایین می‌رود. از محیط اطراف خود آگاه بمانید. شما می توانید بسیاری از مسائل نظام‌مند کنید اما زمان یکی از آن مسائل نیست، بنابراین مطمئن شوید که شما آن را با آدم‌های درست میگذرانید.

۵. آسان نیست، اما ارزش آن را دارد. اهداف بزرگتر، چالش‌های بزرگتر دارد. و لازمه‌ی پاداش بزرگتر، سفر سخت‌تر است.

اگر تبدیل شدن به یک کارآفرین آسان بود، همه می توانستند آن را انجام دهند و ارزش بسیاری نمی‌داشت. از لحظه‌ای که کارآفرینی را دنبال می‌کنید، موانع خود را نشان خواهد داد. اگر تصمیم شما در مورد تبدیل شدن به یک کارآفرین واقعا جدی است، شخصیت و ایمان خود را آزمایش کنید و نتیجه آن را ببینید.

Admin بازدید : 224 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)

مجموعه عکسهای زيبا و جذاب از میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

زیباترین عکسهای میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

گالری عکس میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 عکس جدید  میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 میلاد کی مرام در سال ۹۳

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 تصاویر میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

تايباد اس ام اس

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس سلفی  میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

عکس های جديد و جذاب میلاد کی مرام

 


 

 

 

 

 


 

 

تعداد صفحات : 201

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 641
  • بازدید ماه : 343
  • بازدید سال : 14,884
  • بازدید کلی : 1,508,772
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..