loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 77 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

فروردین ماه: بیشتر وقت‌ها نگاه کردن به جلو راحت‌تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیزهای جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کارهایی که لازم است را انجام دهید.

اردیبهشت ماه: امرزو داشتن ایده‌های خیلی زیاد باعث فعال‌تر شدن شما می‌شود. شاید شما بخواهید یک پروژه را با روش‌های کاملاً متفاوت از گذشته انجام دهید. اما شما نباید اهداف و برنامه‌های خود را با هم قاطی کنید، چون در کارهایتان با مشکل مواجه خواهید شد. فقط روی یکی از کارهایتان تمرکز کرده و تا موقعی که آن را انجام نداده‌اید به سراغ کار بعدی نروید و در مورد کاری که می‌خواهید بعداً انجام دهید خوب فکر کنید.

خردادماه: مثل اینکه امروز هرکس نظر متفاوتی می‌دهد و در تصیم گیری‌هایتان شما را گیج می‌کند! شاید اگر دوست نداشته باشید به حرف‌هایشان گوش بدهید همه چیز ساده‌تر شود، همه ایده‌های آن خوب به نظر می‌رسد. وقتی که شما تشخیص دادید چند راه را می‌توانید برگزینید که همه آنها شما را به مقصود می‌رسانند، پس راهی که پیش از این رفته بودید را انتخاب کنید.

تیر ماه: شما امروز به قدری خوش بین هستید که حتی اگر مشکلات خیلی شدید پیش روی خود داشته باشید، باز هم به وظایفتان توجه می‌کنید. آرزوی شما برای تغییر دادن با نیازتان به امنیت و آسایش مغایرت دارد، اما حالا خودتان تشخیص داده‌اید که بعضی از چیزها نباید ادامه داشته باشند. اگر فکر می‌کنید ریسک کردن فرصتی برای بهتر کردن شرایط اخیر است پس نترسید.

مرداد ماه: شما احساس می‌کنید که مدتی است به اندازه کافی کار کرده‌اید و حالا باید تفریح کنید. متاسفانه فشارهای مالی مانع از این می‌شود که شما برنامه ریزی کنید و یک روز رابه تفریح کردن اختصاص بدهید. باوجود این صبور باشید و آماده باشید که تا امروز عصر برنامه‌های خود را تغییر داده و از تایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخب که انتظارش را داشتید لذت برید.

شهریور ماه: شما امروز می‌توانید نسبت به وظایفتان در خانه خیلی آزادانه و بی قید رفتار کنید، اما این بدین معنی نیست که باید از انجام دانشان اجتناب کنی.  باوجود اینکه دوست دارید امروز را با تفریح کردن بگذرانید، ولی شاید مجبور شوید کارهایی که دیگران نیمه کاره رها کرده‌اند را انجام دهید. امروز اگر یکی از اطرافیان‌تان به قولی که داده است عمل نکرد تعجب نکنید. شما خودتان می‌دانید که بعضی وقتها بهتر است که به تنهایی کاری را انجام دهید!

مهر ماه: امروز شما هرچقدر بیشتر تلاش می‌کنید به آرزوهای خود نزدیک شوید، فشارها و تنش‌ها بیشتر می‌شود و افراد دیگر هم به اهدافتان توجهی نمی‌کنند و دلایلش از دید شما پنهان است. شما می‌خواهید شرایط را تحت کنترل خود درآورید. اما حالا که که از همه چیز خبر ندارید، از افراد دیگر هم بخواهید که بیایند و نظریات خودشان را ارائه بدهند. هم اکنون اصلاً لزومی‌ ندارد شما به تنهایی تصمیمی‌ بزرگ بگیرید.

آبان ماه: شما امروز ادعا می‌کنید که می‌خواهید به خاظر خودتان کار خوبی انجام بدهید، اما شاید این کار آنگونه که فکر می‌کردید راضی‌تان نکند. وقتی که جزئیات کار گیج‌تان می‌کند و یا وقتی که رابطه‌های دوستانه تان کامل نباشد، مشکلاتی به وجود می‌آید. پیدا کردن راهی برای متعادل کردن چیزهایی که می‌خواهید و چیزهایی که به دست آورده اید، می‌تواند تعیین کننده خوشبختی و ناامیدی باشد.

آذر ماه: حالا که ماه در نشانه شما به ونوس دوست داشتی ملحق شده است، شما نیز دوست دارید آزاد و بی قید باشید. اما حالا که افراد دیگر ازتان توقعاتی دارند یافتن خوشی و لذت بردن هر لحظه سخت تر می‌شود. ولی شما حتی اگر مجبور شدید که بخشی از تفیراحت و سرگرمی‌هایتان را به تاخیر بیندازید و به روز دیگری موکول کنید، هم اکنون به انتظارات آنها توجه کرده و کمترین حد مقاومت را داشته باشید.

دی ماه: امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

بهمن ماه: دوستان‌تان شاید امروز کمی‌ برایتان ایجاد زحمت کنند، چرا که شما می‌خواهید در فعالیت‌ها و کارهایشان به آنها ملحق شوید. شما شاید خودتان هم کارهای دیگری داشته باشید، اما اگر نتوانید کارهایتان را با برنامه ریزی زمانی خود هماهنگ کنید عصبانی خواهید شد. در نهایت شما باید یک نفر را از خودتان ناامید کرده و دست رد به سینه‌اش بزنید. اگر به برنامه‌های شخصی خود برسید شادتر خواهید بود.

اسفند ماه: شما امروز زیر فشار بار سنگین مسئولیت‌هایتان خسته شده‌اید، اما نمی‌توانید از انجام دادنشان فرار کنید. خوشبختانه شما می‌توایند کمتر از قولی که داده بودید کار کنید و در عین حال خوب پیش بروید. شما هنوز هم باید کارهایی که به تاخیر انداخته‌اید را انجام دهید، اما حالا که درصدد تفریح کردن برآمده‌اید، این استراتژی بهتان فرصت لذت بردن از فعالیت‌های اجتماعی‌تان را می‌دهد.

Admin بازدید : 223 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

ابوبکر شکائو، رهبر گروه اسلام‌گرای بوکوحرام در یک نوار ویدئویی گفته است بیش از ۲۰۰ دختر مدرسه ای که در ماه آوریل گذشته (حدود هفت ماه پیش) توسط افراد بوکوحرام ربوده شدند، به دین اسلام گرویده‌اند و به عقد مردان درآمده‌اند.

رهبر بوکوحرام ادعای دولت نیجریه در این مورد را که دختران ربوده شده را آزاد خواهد کرد، تکذیب کرد.

بوکوحرام همچنین گفته است که با آتش‌بس موافقت نکرده است.

ابوبکر شکائو گفت بوکوحرام هیچ مذاکره‌ای با دولت نیجریه نداشته است.

بوکوحرام در ماه آوریل با ربودن ۲۱۹ دانش‌آموز دختر در شهری دورافتاده در شمال شرق نیجریه، خشم جامعه جهانی را برانگیخت.

رهبر این گروه تندرو در این ویدئو برای اولین بار تایید کرد که یک تبعه آلمان را در ماه ژوئیه ربوده است. تصور می شود این فرد معلم باشد.

دولت نیجریه می‌گوید مذاکرات با بوکوحرام در کشور چاد که همسایه نیجریه است، ادامه دارد.

ارتش نیجریه دو هفته پیش با بوکوحرام آتش‌بس اعلام کرد و گفت دختران ربوده شده به زودی آزاد خواهند شد.

تامی اولادیپو، خبرنگار بی‌بی‌سی در لاگوس می‌گوید بعد از اعلام آتش‌بس توسط دولت نیجریه، انتشار ویدئوی تازه بوکوحرام شرمساری بزرگی برای این دولت خواهد بود.

خشونت ها نیز همچنان ادامه دارد و روز جمعه نیز انفجاری مرگبار در این کشور رخ داد.

بوکوحرام از سال ۲۰۰۹ با دولت نیجریه در جنگ است. گفته می‌شود طی سال جاری میلادی، حدود ۲۰۰۰ غیرنظامی در این خشونت‌ها کشته شده‌اند.

Admin بازدید : 501 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

فروردین ماه: شما امروز به طور کامل توانایی دفاع کردن از خودتان را دارید، برای اینکه کاملاً آماده کار کردن هستید و فقط باید بلند شده و دست به کار شوید. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می‌تواند منبع الهامی‌برای افراد دیگر نیز باشد.

اردیبهشت: متاسفانه امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان تشویقتان می‌کند برای رسیدن به منافع شخصی قوانین را زیر پا بگذارید. اگر شما عضو یک گروه باشید، افراد گروه شما را برای ریسکهای بزرگتری تحت فشار قرار می‌دهند. باوجود اینکه شما می‌خواهید به قوانین اجتماعی هم احترام بگذارید، ولی الان بهتر است قبول کنید که در کارها و افکارتان فردی غیر عادی باشید.

خرداد: امروز میزان عصبانیت شما بیشتر می‌شود، چراکه در فکر انجام دادن کار غیر معمول و عجیب غریبی هستید و این موضوع شما را می‌ترساند. باتوجه به همکاری اورانوس و عطارد شما از یکنواختی‌های روزمره نیز فرار می‌کنید.  فراموش نکنید که باید به افراد دیگر هم بگویید که چه کاری می‌خواهید انجام دهید. اگر این کار را نکنید شانس موفقیتتان کمتر خواهد شد.

تیر: شما در حالیکه می‌دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری ثابت در مورد ایده آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می‌خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی‌های منطقی تان به ثمر بنشیند.

مرداد: اگرچه جمعه روز تعطیلی همه مردم است، اما امروز هم شما مثل همیشه سرتان شلوغ است.  شاید شما از برنامه‌هایتان عقب افتاده باشید و هیچ وقت هم نتوانید طبق برنامه ای که ریخته اید عمل کنید. با همه این احوال وقتی کاری را تمام می‌کنید حس خوبی خواهید داشت، برای اینکه معمولاً  کارتان را به درستی انجام می‌دهید. بنابراین اگر کارهای کوچکی را به طور کامل انجام دهید، خیلی بهتر از این است که کارهای بزرگی را تقبل کرده و آنها را نیمه تمام رها کنید.

 شهریور: اگرچه شما در رویاهای خود به دوردستها سفر می‌کنید، ولی اکنون باید به چیزهایی که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه کنید. بیشتر ماندن در خانه بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید بهتان آرامش می‌دهد. گپ و کفتگوی دوستانه با یکی از دوستان قدیمی‌تان می‌تواند بهتان یادآوری کند که چیزهای که شما در جستجویش هستید در خانه خودتان است!!

مهر: شما امروز ترجیح می‌دهید که سرتان شلوغ باشد، اما از این شاخه به آن شاخه پریدن هم خسته شده اید. سعی کنید تمام توان و انرژی تان را اول صبح هدر ندهید، بخشی از آن را برای بعدازظهر و عصر ذخیره کنید. به جای اینکه فکر کنید وقتتان در حال تمام شدن است، اگر با واقعیت درگیر شده و روزتان را کنترل کنید احساس بهتری خواهید داشت.

آبان: با وجود اینکه خودتان می‌دانید چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

آذر: شما باید از خواب و خیالات واهی تان بیدار شوید، به خصوص اگر در ماجراهای خیالی و رویایی و در سرزمین‌های دور و واهی گم شده باشید! شاید خود عمل رویاپردازی و خیال پردازی کار بدی نباشد، اما شما اکنون کارهای مهتر و جدی تری برای انجام دادن دارید و نباید به سمت این خیالات پر زرق و برق بروید. اما نباید امید خود را نیز از دست بدهید، فقط هر کاری از دستتان بر می‌آید انجام دهید، برای اینکه اعمال شماست که دیدگاه‌ها و افکارتان را آشکار می‌کند.

دی: شما اواخر روز سرحال تر می‌شوید و ترغیب می‌شوید در نگرش‌های جدی خود تغییراتی داده و کاری لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید. اما کنار نهادن مسئولیتهایتان کار راحتی نیست، چرا که این روزها شما بیش از حد فکور و اندیشمند شده اید و مسئولیتهای اصلی خود را با میزان اهدافتان می‌سنجید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، مثل تمام انسانهای دیگر تفریح و بازی می‌تواند جزئی از برنامه‌تان باشد و این تفریحات در طول کار بهتان انرژی می‌دهد.

بهمن: اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقتهای آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

اسفند: امروز توجه کردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، که البته کاری غیر معمول و خارج از کارهای روزانه‌تان نیست. البته فعالیتهای روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراکه شما دنبال راه‌های جدیدی هستید که خستگی ناشی از یکنواختی را از تنتان بیرون کنید. از تغییر دادن زندگی خود نترسید، چراکه احساس شادابی که بعد از آن حاصل می‌کنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.

Admin بازدید : 777 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

*******

سلفی محمد سلوکی با امید حاجیلی، پوریا پور سرخ، احمدرضا عابدزاده و علی ضیا. علی ضیا احتمالا داشته آن پشت رد می‌شده، تا دیده چند نفر دارند سلفی می‌گیرند خود را در کادر جا داده است!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام


هفته گذشته هنرمندان به دیدار قربانیان اسیدپاشی اصفهان رفته بودند و در لابی بیمارستان با هم عکس یادگاری گرفتند. مهتاب کرامتی، حمید فرخ نژاد و جعفر پناهی.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

برزو ارجمند و پسرش که روز به روز دارد کپی برابر اصل پدر می‌شود!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام

سلفی بابک جهانبخش و پسر با مزه اش. پدر و پسر لباس خود را هم ست کرده اند.

http://up.taybadsms.ir/up/taybadsms/Pictures/9308-1h188.jpg

سعید عرب در هیئت داریوش ارجمند.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

سلفی شاهین جمشیدی با رضا ناجی نازنین. شاید جالب باشد بدانید یکی از شروط رضا ناجی برای حضور در یک فیلم، اینست که تمام دیالوگ ها را با لهجه شیرین آذری اش ادا کند. اخیرا هم رضا ناجی در یک فیلم بالیوودی بازی کرده بود.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

کامران تفتی در کنار علم. شال علم را هم بر گردنش انداخته که هنگام حمل علم گردنش اذیت نشود.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

سلفی بدون شرح بهاره رهنما و میلاد کی‌مرام.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

آزاده صمدی در تئاتر جدیدش. رنگ جورابش هم چقدر به لباسش می آید!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

حدیث میرامینی در حال آفتاب گیری پشت فرمان!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

سلفی علی انصاریان و تینا پاکروان. فقط امیدواریم علی آقا فعالیت های هنری حود را در همین‌جا و در اوج (!) به پایان برساند و پژمان جمشیدی را الگوی خود قرار ندهد!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

سلفی شقایق فراهانی و پسرش.

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

عکس فوق‌العاده جالب از جوانی های سیروان و زانیار خسروی. البته الان هم جوان هستند، ولی اینجا دیگر دوران اوجشان بود!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

این روز ها فشار اقتصادی بر دوش همه مردم حس میشود و اکثر افراد جامعه به دنبال شغل دوم هستند. همینطور که میبینید چکامه چمن ماه هم عصر ها در چهارراه ولیعصر بادکنک می‌فروشد!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

لاله اسکندری در صف بربری!

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (3)

برترینها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 


 

Admin بازدید : 235 جمعه 1393/08/09 نظرات (0)

عفونت ادراری در زنان باردار، یکی از گرفتاری های مهمی است که اگر بموقع درمان نشود می تواند به زایمان زودرس، سقط جنین، کاهش رشد و کم خونی در زن حامله منجر شود.

بارداری و سیگار
بارداری تجربه شیرین و در عین حال دشواری برای هر زنی محسوب می‌شود. تغییرات هورمونی ناشی از بارداری، ساختار فیزیولوژیک بدن را دگرگون می‌کند.

تهوع، استفراغ، سردرد، احساس کسالت و خستگی از عوارض بسیار شایع و معمول است که در تعداد کثیری از زنان باردار مشاهده می شود و تقریبا بی خطر بوده و با استراحت، تغییر غذا و آموزش های ساده برطرف می شوند؛ اما بارداری فرآیندی خاص، حساس و پیچیده است که همیشه بخوبی و خوشی پیش نمی رود و مشکلاتی پدید می آید که شرایط را برای مادر و جنین داخل شکم دشوار می کند.

هدف از این مطلب، دادن آگاهی لازم و علائم هشداری است تا بخصوص مادرانی که برای بار اول حاملگی را تجربه می کنند، از آنها اطلاع کافی داشته باشند و از آن نهراسند؛ چرا که با علم و دانش فعلی بارداری های پرخطر قابل کنترل است.

سن کمتر از 18 و بیش از 35 سال مادر، ابتلا به یکی از بیماری های زمینه ای مانند قلبی و عروقی، دیابت، صرع، کلیوی و اعتیاد به سیگار و الکل، سابقه سقط و مرده زایی، اضافه یا کاهش وزن زیاد، مشکلات در بارداری های قبلی و ده ها عامل دیگر می تواند بارداری را با مشکل روبه رو کند. اینها مواردی است که باید پیش از اقدام به بارداری با یک مشاوره از ابتدا شناسایی شده و در صدد رفع یا کنترل آن برآییم.

البته جلسات مشاوره پیش از بارداری همیشه چاره ساز نیست، زیرا برخی خانم ها کاملا در سلامت به سر می برند و به طور ناگهانی دچار عوارض بارداری می شوند.

هر گونه خونریزی هشداردهنده است
یکی از مشکلاتی که خانم باردار ممکن است با آن مواجه شود، خونریزی در طول بارداری است. این خونریزی ممکن است در سه ماهه اول، دوم یا سوم اتفاق بیفتد.

بعضی از زنان عادت ماهانه شان به تاخیر می افتد و به طور ناگهانی دچار خونریزی واژینال می شوند. این می تواند نشانه سقط باشد.

بیشتر جنین هایی که اختلالات کروموزومی دارند، در سه ماهه اول خود به خود دفع می شوند.

وجود آ یو دی در رحم، سابقه سقط قبلی، سن بالای 35 سال، ابتلا به عفونت ها، دیابت کنترل نشده، فیبروم رحمی و مصرف الکل و سیگار هم از مواردی است که موجب سقط می شود.


اگر خونریزی در سه ماهه دوم بارداری رخ دهد، علت ممکن است به اشکال در آناتومی رحم یا دهانه رحم مربوط باشد. علل انعقادی و ایمنی هم در سه ماهه دوم مطرح است.

سونوگرافی از رحم در این موارد بسیار کمک کننده است. حاملگی خارج رحمی (لانه گزینی در لوله رحم، روی تخمدان ها یا در محفظه شکمی) هم باعث خونریزی می شود.

این نوع حاملگی خطرناک است و می تواند باعث پاره شدن لوله رحمی، خونریزی شدید و حتی مرگ شود.

سابقه عفونت های لگنی، بیماری های لوله ای، نازایی و استفاده از روش های باروری آزمایشگاهی، احتمال حاملگی خارج رحمی را بالا می برد. بنابراین تاخیر در قاعدگی باید جدی گرفته شود.

کنده شدن جفت نیز سبب خونریزی در سه ماهه دوم  می شود.
ضربه به شکم، فشار خون بالا، کوتاهی بند ناف جنین، مصرف کوکائین به کنده شدن جفت کمک می کند.

جفت سر راهی نیز باعث خونریزی در سه ماهه سوم بارداری می شود.
اگر پره اکلامپسی به اکلامپسی تبدیل شود، تشنج و حتی خطر مرگ را هم در پی خواهد داشت

مسمومیت در بارداری (پره اکلامپسی) یک مورد اورژانسی است
تعدادی از زنان باردار دچار مسمومیت حاملگی می شوند. مسمومیت حاملگی به معنای بالا رفتن فشار خون بعد از هفته 20 بارداری به همراه دفع پروتئین از ادرار است.

 

خانم های بیشتر از 35 سال، دارای سابقه بیماری های کلیوی و قلبی، مبتلا به دیابت، حاملگی چند قلویی و پره اکلامپسی در بارداری قبلی، بیشتر دچار مسمومیت بارداری می شوند.

پره اکلامپسی در ابتدا چندان شدید نیست و با فشار خون بالا و پروتئین در ادرار مشخص می شود. ولی این بیماری بسیار خطرناک است.

علاوه بر این علائم، زنان مبتلا ممکن است نشانه های دیگری مانند افزایش وزن غیرطبیعی، سردرد های شدید و درد در ناحیه فوقانی شکم داشته باشند که موارد اورژانسی بوده و هر چه سریع تر بیمار باید در بیمارستان بستری و درمان آغاز شود.

اگر پره اکلامپسی به اکلامپسی تبدیل شود، تشنج و حتی خطر مرگ را هم در پی خواهد داشت.

مشکلات مقاومت در برابر انسولین
مقاومت به انسولین در نتیجه تغییرات هورمونی ناشی از بارداری است. دیابت بارداری شایع است و در زنانی که سابقه خانوادگی دیابت دارند، بالای 35 سال هستند و در بارداری های قبلی، زایمانی با نوزاد درشت یا سابقه مرده زایی داشته اند، بیشتر دیده می شود. زنان باردار در اولین مراجعه و در هفته های 24 تا 28 باید غربالگری شوند.  

این روش کمک زیادی به پزشک برای تشخیص بموقع دیابت و کنترل آن می کند.

 

مهم ترین اصل در کنترل دیابت رژیم غذایی مناسب است. مادران باردار باید افزایش وزنی مناسب در این دوره داشته باشند.

ورزش های ساده و سبک مفید است و از ورزش هایی که طی آن به تنه و اندام تحتانی فشار وارد می شود، باید خودداری کرد.

زنانی که بیماری زمینه ای یا سابقه مرده زایی دارند، حتما لازم است تحت بررسی های خاص سلامت جنین قرار بگیرند.

عفونت های ادراری
عفونت ادراری در زنان باردار، یکی از گرفتاری های مهمی است که اگر بموقع درمان نشود می تواند به زایمان زودرس، سقط جنین، کاهش رشد و کم خونی در زن حامله منجر شود.

 

بیماری با نشانه هایی مانند سوزش و تکرر ادرار، بی اشتهایی، تهوع و استفراغ، تب و لرز و قطع ادرار بروز می کند.

گاهی با یک بار درمان دارویی بیماری ریشه کن می شود؛ ولی در برخی خانم های باردار، بیماری عودکننده است و لازم می شود درمان دارویی تا پایان بارداری ادامه یابد.

عفونت های ادراری باید بسرعت ریشه کن شوند، زیرا احتمال گسترش میکروب به دستگاه ادراری فوقانی یعنی کلیه ها وجود دارد. همه خانم ها با دیدن علامت های فوق باید با یک پزشک مشاوره کنند.

سردرد های تنشی
سردرد در یک زن باردار غیرعادی محسوب نمی شود. نوعی از آن به سردرد تنشی معروف است که هر روز می تواند وجود داشته باشد. سردرد های میگرنی هم شایع است.

اما اگر سردرد جدید و شدیدی در بارداری ظاهر شود که با تب، استفراغ، تشنج و تغییرات سطح هوشیاری همراه باشد یا سردردی که با زور زدن، عطسه و سرفه شدت یابد یا باعث اختلال در خواب شود، احتمال می رود عامل زمینه ای دیگری وجود داشته باشد که نیازمند پیگیری است.

منبع : جام جم

Admin بازدید : 141 جمعه 1393/08/09 نظرات (0)

این قایق یا بهتر است بگوییم یک کشتی کوچک به دور از مدل‌های کلاسیک و قدیمی ساخته شده است؛ طول آن ۱۳۱ متر و ارتفاع آن ۶۰ متر است.

Star «استار» یک قایق لوکس و نوآورانه است که ساختار آن استاندارد نیست و شبیه به یک مثلث با بدنه‌ای به شکل منحنی و شیب‌دار به منظور دریانوردی طراحی شده است.

«استار» دارای ۸ ژنراتور است و داخل آن ۳۵۰۰ مترمربع است؛ این قایق بیش از ۸ طبقه دارد که از طریق ۴ آسانسور، طبقات در دسترس هستند.

طبقه بالای آن یک پلت فرم برای لذت بردن از دید پانورامایی دارد و مجهز به بالگرد است که می‌تواند ۳۶ نفر را در ۱۸ کابین جای دهد..ن

این قایق توسط استودیو طراحی ایتالیایی «لوبانوو» با همکاری شرکت معماران دریایی BMT طراحی شده است و در حال حاضر در حال مطالعه و آزمون است؛ قیمتی که برای این قایق در نظر گرفته شده است حدود ۵۰۰ میلیون دلار است.

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه+عکس

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه

بزرگ‌ترین قایق جهان با هشت طبقه


Admin بازدید : 59 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

فروردین ماه: شما طوری در مورد خود حرف می‌زنید که انگار همه چیز خیلی عالی است، اما مثل اینکه مشکلاتی هم وجود دارد. شما خیلی با مسائل حاشیه‌ای و جزئی درگیرید که از حل کردن آنها هم اجتناب می‌کنید، بنابراین سعی کنید که چیزهایی که برایتان ارزشمندند را از دست ندهید. حتی اگر وسوسه می‌شوید که استراحت کرده و بقیه روزتان را با فکر کردن سپری کنید، ولی الان باید بر روی فهرستی که از وظایفتان تهیه کرده‌اید تمرکز کنید.

اردیبهشت ماه: وقتی که سیاره ونوس در نشانه ماه سنبله تحلیل‌گر و همچنین در پنجمین خانه شما، یعنی خانه عشق قرار می‌گیرد، شما به سوی خیال‌پردازی و رویا پردازی کشیده می‌شوید. اما امروز ارتباطش با نپتون تیره و تاریک می‌تواند باعث آشفته شدن افکار شما شده و شما را تشویق کند که خواسته‌هایتان را فراموش کنید. شما زیاد به خودتان مطمئن نیستید، بنابراین امکان دارد تصمیم نادرستی بگیرید. هم اکنون به جای اینکه به غرایز خود اطمینان کنید، بر پایه واقعیت تصمیم گیری کنید.

خرداد ماه: امروز روز رضایت بخشی نخواهد بود، چرا که شما فکر می‌کنید زندگی دیگران از شما بهتر است. شما از تصویری که در ذهن خود مجسم کرده بودید دور افتاده‌اید و نمی‌توانید به تکامل برسید. اگر شما نتوانید به خاطر داشته‌های خود شکرگزار باشید، مطمئناً ناامید خواهید شد. یادتان باشد که آشفته شدن ذهنتان برای اینکه بفهمید باید دیدتان را مثبت کنید کفایت می‌کند.

تیر ماه: اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده‌اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می‌کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی‌تان پدید می‌آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت‌تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید.

مرداد ماه: شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافیان‌تان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.

شهریور ماه: شما امروز مطمئن نیستید که چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارا هستند، چون که شما موقتاً توانایی تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات و تشخیص دادن دروغ از واقعیت را از دست داده‌اید. درحال حاضر شما واقعاً می‌خواهید به دور و بری‌های خود اطمینان کنید که این موضوع می‌تواند سبب ناامیدی و سرخوردگی‌تان بشود. اگر چه قصد و نیت شما همیشه خیر بوده است، اما تصمیم گیری کردن بر اساس اولویت‌های شخصی می‌تواند منجر به بیراهه رفتن شما بشود.

مهر ماه: ونوس سیاره بخت شما در دوازدهمین خانه‌تان، یعنی خانه خیال و رویا قرار گرفته است و امروز به شما توانایی عشق ورزیدن و در رویا و خوشی زندگی کردن را می‌دهد. اما نپتون بین شما و پنجمین خانه تان یعنی خانه احساسات عاشقانه فاصله انداخته است و شما را تشویق می‌کند که واقعیت را به تخیلات خود ترجیح بدهید. این دو سیاره ذهن شما را آشفته کرده و به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، بنابراین امروز شما خودتان دقیقاً نمی‌دانید که چه چیزی می‌خواهید. بهتر است امروز را با بی‌خیالی بگذرانید، تا اینکه اواسط هفته اوضاع به روال معمول خود برگردد.

آبان ماه: امروز وقتی که شما به خاطرات دوران کودکی خود فکر می‌کنید ذهنتان آشفته می‌شود، چراکه متوجه شده‌اید شما تا بحال فقط یک روی سکه را دیده‌اید. اما هرقدر بیشتر سعی می‌کنید این قسمت‌های گمشده را پر کنید، می‌فهمید که تا بحال هیچ چیز نمی‌دانستید. این موضوع باعث ناامیدی‌تان شده است، برای اینکه آرزوی شما برای دست یافتن به اطلاعاتی خوب تبدیل به دل مشغولی همیشگی‌تان شده است. شما فقط باید خود را از این چرخه ناراحت کننده خارج کرده و به زمان حال برگردید.

آذر ماه: نقش هدایت کننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید که چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حالیکه سعی می‌کنید هرکسی را متقاعد کنید که شما درست می‌گویید، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را کشف کنند.

دی ماه: حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.

بهمن ماه: شما فکر می‌کنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌کنید، اما امکان دارد یک نفر گفته های شما را کاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار کردن زمانی با مشکل مواجه می‌شود که احساسات آنقدر قوی باشند که زبان از صحبت کردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت کردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید که آیا پیام خودتان را درست را رسانده اید یا نه.

اسفند ماه: شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

Admin بازدید : 249 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

 

 
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و … ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و … در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*******

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

 

این هم آبگوشت دور همی چهره های طنز کشورمان. هدایت هاشمی، بهزاد خرازی، امیر غمارمنش، جواد عزتی، بیژن رحمانی، امیر نوری، امیر جعفری و علی صالحی.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (16)

آنا نعمتی به عنوان کارشناس جواهرات زینتی به نمایشگاه بین المللی جواهرات در مسکو رفته است. در اینجا هم احتمالا زیر همان توپی که لیاخوف با آن مجلس را به توپ بست، عکس گرفته!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (16)

محسن چاوشی خیلی زود تر از موقع شروع به آموزش رانندگی به آقا “زانکو” کرده است. در جلسه اول هم بیشتر جملات محسن، تاکید بر این موضوع داشت که “پسرم فرمون رو نخور!” فقط امیدواریم محسن شانس بیاورد و آقا پسرش بوق زدن را یاد نگیرد، زیرا آنگاه است که آسایش از خانواده چاوشی رخت خواهد بست!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

امیر غفار منش در کنار بهزاد خرازی. دهه شصتی ها حتما هنرنمایی بهزاد را در مجموعه های “سیب خنده” و “مجید دلبندم” به یاد دارند. می‌بینید گذر عمر با آدمی چه میکند؟

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

کلاً چهره های ایرانی رفتارهای خاص و منحصر به فردی دارند که مشابه آن را در بین سلبریتی های هیچ جای دنیا نمیتوانی ببینی. یکی از آنها، علاقه وافر دوستان به سر کشیدن به کابین خلبان هنگام مسافرت های هوایی است. در حدی که تقریبا غیر ممکن است یکی از چهره ها سوار هواپیما شود و به کابین سر نزند و عکس نگیرد! جایی کاپیتان و خدمه هواپیما هم در رودربایستی می‌مانند و مجبوراً آقا و یا خانم محترم را به کابین راه می‌دهند تا فردا متهم به بدرفتاری در برابر یک هنرمند نشوند! البته خدا را شکر بهنام صفوی به حضور در کابین و عکس یادگاری با کابیتان راضی شده و مثل برخی دوستان اصراری به نشستن بر صندلی کاپیتان نداشت!

البته بهنام خان چون سالیان سال در ممالک غربی بوده اند، تلفظ صحیح کلمه کاپیتان را به بقیه گوش زد کرده اند: کَپتَن!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

ژست جالب رضا عطاران با عکسی از گریمش در فیلم جدید.


چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

سلفی مهدی سلوکی و نفیسه روشن در کنار دوستان در اصفهان. احتمالا مهدی سلوکی منتظر شروع پروژه “ستایش 3″ است تا نقش پیری هایِ جوانی هایِ خود را با یک گریم تکان دهنده بازی کند!

البته مهدی جان فکر نکند ما متوجه حلقه ازدواجش نشدیم! مبارکه آقا. با آرزوی خوشبختی.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

رضا شفیعی جم که با دوستان در ترکیه به سر می‌برند، طبیعی است که هیچگاه فرصت خوردن چای قندپهلوی ترکی در استکان کمر باریک را از دست ندهند. امیدواریم آن یک بسته کِنت نقره‌ای هم که جلوی آقا رضاست از مشتری قبلی روی میز جا مانده باشد! همه میدانیم رضا اهل این کار ها نیست. البته امیدواریم!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

آزاده زارعی در جنگل های شمال.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

با آغاز ایام عزاداری، خوانندگان عزیزمان با بحران شدید عکس روبه‌رو شدند. چون نه کنسرتی هست که در پشت صحنه‌اش سلفی بیاندازند، و نه اکران آلبومی که عکس یادگاری بگیرند. پس مانند محسن یگانه مجبورند روی به عکس های بی موضوع و “همینجوری” بیاورند.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

عکس زیبای حسین ماهینی در کنار پدر و مادرش.

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

این هم عکس “یهویی” شهاب عباسی با کی‌روش. ماشاالله آقای کی‌روش نمایشگاه سیار عینک راه انداخته است!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

وقتی بنیامین دید که عکس های دخترش بیشتر از عکس های خودش لایک و کامنت می‌گیرد، یک صفحه هم برای بارانا ساخت که عکس های بارانا را در آن جا شِیر کند. نکته جالب اینجا است تعداد فالوئر های بارانا دارد از خود بنیامین بیشتر می‌شود!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

فریبرز عرب‌نیا بازیگر ساکت و کم حاشیه و بعضاً پر حاشیه سینما هم از اثرات گذر عمر در امان نمانده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

سحر خانم قریشی هم این عکس را گذاشت و زیرش نوشت no comment. خوب ما هم به حرفش گوش داده نظری نمی‌دهیم!

چهره های ایرانی معروف در اینستاگرام (2)

 منبع : برترین ها


 

 

 

 

 

Admin بازدید : 221 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه مخصوص روزای بارونی

“پاییز” مرا عاشق میکند
“باران” عاشق تر
حالا تو بگو
این “باران پاییزی” با من چه میکند . . . ؟

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان
ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

فصل باران است بارانی شویم / از درون جوشیم و طوفانی شویم
بوی خاک و بوی نمناک چمن / کیف دارد زیر باران تر شدن
در تمام قطره ها تکثیر شو / زیر باران خدا تطهیر شو . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

دمش گرم ، باران را میگویم ، به شانه ام زد و گفت :
خسته شدی ، امروز تو استراحت کن ، من به جایت می بارم . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

تنها ادامه میدهم در زیر باران
حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم
میخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشم
ببار باران من نه چتر دارم نه یار . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟
این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟
وقتی که می‌بُریم مدام از هم
این عشق نیست ، چاقوی زنجانی‌ست !

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

حکمت باران در این ایام می دانی که چیست ؟
آب و جارو میشود بهر محرم کوچه ها . . .
السلام علیک یا اباعبدالله

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

سر زد به دل دوباره غم کودکانه ای
آهسته می تراود از این غم ، ترانه ای
باران شبیه کودکی ام پشت شیشه هاست
دارم هوای گریه ، خدایا ، بهانه ای . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

به باران دل نبند
که هر چهار فصل دیوانه‌ات خواهد کرد
اگر ببارد ، از شوق
اگر نبارد ، از دل‌تنگی . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

من از تمام آسمان یک باران را میخواهم
از تمام زمین یک خیابان را
و از تمام تو
یک دست که قفل شود در دست من . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

ترنم باران را نصار چشمانت میکنم نازنینم
تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت
و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار میگذارم و دست نوازشم را
به موهایت هدیه میکنم ، که تا عمر داری مرا از خاطر نبری . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران میبارد ، به حرمت کداممان نمیدانم
من همین قدرمیدانم ، باران صدای پای اجابت است
خدا با همه جبروتش ، دارد ناز میخرد ، نیاز کن . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

میگویند باران که ببارد ، بوی خاک بلند می شود
پس چرا اینجا ، باران که می بارد
عطر خاطره ها می پیچد . . . ؟

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران که میبارد
دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افـتم
بدون ِ چتر ، من بـغض می کنم ، آسمان گـریـه . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران که می زند ، هـمه چیز تازه می شود
حتّی داغِ نبودن ِ تو . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

دیشب که باران آمد ، میخواستم سراغت را بگیرم
اما خوب میدانستم ، این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران همیشه می بارد ، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

مثل باران های بی اجازه
وقت و بی وقت
درهوایم پراکنده ای
و من
بی هوا
ناگهان خیسم از تو !

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ تايباد اس ام اس ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

حسن باران این است ، که تبسّم دارد
گرد غم از همه چیز ، از همه جا می گیرد
همه جا بر همه کَس می بارد
و تعلق دارد به جهانی از عشق . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

 

دیـر آمدی بـاران
دیـــــر
من در جــایـــی
در حجـــم نبــودن کســی خشکیـــدم . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

بغض هایم را به آسمان ، سپرده ام
خدا به خیر کند باران امشب را . . . !

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

پنجره ی باران خورده ات را باز کن
چند سطر پس از باران
چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده
دلم برایت تنگ است . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد
ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم
به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

 

بغضهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد
صدای خسته ی قلب من است ، که از چشمان آسمان بیرون میریزد . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

آهای تو
توی این روزهای بارونی ، فکری به حال جای خالیت کردی !؟

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

پارسال با او در زیر باران راه می رفتم
امسال راه رفتن او را با دیگری در زیر باران اشکهایم دیدم
شاید باران پارسال اشکهای فرد دیگری بود . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

مثل باران چشمهایت دیدنی است ٬ شهر خاموش نگاهت دیدنی است
زندگانی معنی لبخند توست ٬ خنده هایت بی نهایت دیدنی . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

اگر میدونستی چقدر دوستت دارم
برای اومدنت بارون رو بهانه نمیکردی ، رنگین کمان من . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

نمک روی زخم است
بارانی که بی تو می بارد . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

صدای باران می آید
دلم جایی تنگ است
تو گریستی یا من ؟ نمیدانم
شاید هم هر دوی ما
من برای او ، و او برای دیگری . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

این هوای خوب بارانی ، حال خوب می خواهد
ولی حیف ، تو اینجا نیستی و باران بی تو
یعنی سوزاندن تن سیگار . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران که می بارد ، دلت را محکم بچسب
زیر باران ، دل به اشاره ای می رود . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

شبهای مهتابی با این که تاریکند ، روشن اند
و شبهای ابری با این که دلگیرند ، دست و دلباز
“چون در نهایت می بارند”
و وقتی که میبارند “سخاوتمندانه” می بارند!
برای همه “یکسان، “بدون چشم داشت” و “پاک” . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

چه باران ببارد چه نبارد
چه پاییز باشد چه نباشد
چه به روی خود بیاورم چه نیاورم
جای تو همیشه اینجا خالیست . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران که ببارد
چتر هم که باشد
اگر قرار به خیس شدن باشد
خیالت خیس می شود
بهمین سادگی . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران ، یا دوشِ آب ، چه فرقی می‌کند ؟
وقتی عاشقی ، زیرِ هیچ‌کدام ، آواز نخواند . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

هنوز روزای بارون به یادت ابر میچینم
با رویای تو درگیرم ، چشاتو خواب میبنم
هنوز این لحظه ی بی تو ، به بد حالی گرفتارم
نمیبینی مه از عکست چشامو بر نیمدارم . . .

 ♦

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 ♦

باران که بیاید ، از من جای کفشی باقی خواهد ماند
و از تو مشتی خاطره ی باران خورده . . .

 

Admin بازدید : 249 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

بهنوش بختیاری با منتشر کردن این عکس در اینستاگرامش نوشت:

سریال عشق تعطیل نیست به کارگردانی آقای بیژن بیرنگ کلید خورد..بازیگران.محمدرضا گلزار.  مهناز افشار..شهرام حقیقت دوست..زانیار خسروی و من حقیر و از پیشکسوتایی که کار باهاشون برام افتخاره خانم مهین ترابی و مائده طهماسبی و آقای علیرضا خمسه و آقای بهرام شامحمد لو و رضاناجی و دوست نازم حدیث میر امینی..امیدوارم نتیجه رضایتبخشی داشته باشیم..روز اول کار با آقای مهربان گل بامعرفت آقا رضا گلزار..هممون داریم از استرس میمیریم..دعا و تلاش می کنیم که ثابت کنیم عشق تعطیل نیست.ب

تعداد صفحات : 201

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 698
  • بازدید ماه : 400
  • بازدید سال : 14,941
  • بازدید کلی : 1,508,829
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..