loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 67 چهارشنبه 1393/08/07 نظرات (0)

فروردین ماه: امروز شما زیاد طاقت ندارید و به نمی‌توانید کمی‌ صبر کنید؛ اگر یک نفر به قول‌هایی که بهتان داده است عمل نکند، عصبانی هم خواهید شد. شما نمی‌توانید بر اعصاب خود مسلط شوید، مگر اینکه به احساسات افراد دیگر نیز توجه کنید. یک بار که که انگیزه‌های آنها را شناختید، راحت‌تر می‌توانید با آنها یکدل و همراه شوید و تنبلی و سستی را کنار بگذارید.

اردیبهشت: اگر امروز با فردی عصبانی روبرو شدید، به جای اینکه سعی کنید در مقابل تن بالای صدایش واکنش نشان دهید، به حرف‌هایش گوش دهید. خوشبختانه نوع نگرشتان تغییر بزرگی در رفتارتان ایجاد می‌کند. فراموش نکنید که می‌توانید این واقعه برای شما حامل یک نشانه یا پیام است و اگر احساسی برخورد کنید آن را از دست خواهید داد.

خرداد: سخت تر کار کردن تنها راه حل رویارویی با برنامه‌هایی که پیش روی تان دارید نیست، اما امروز اگر کمی‌به خودتان سخت بگیرید می‌توانید کار متفاوتی انجام دهید. باوجود اینکه شما در برابر پیشنهادات قبول کردن مسئولیت‌های اضافی مقاومت می‌کنید، ولی هم اکنون چاره دیگری جز قبول کردن ندارید. پس با مقاومت کردن و مبارزه کردن انرژی تان را هدر ندهید، بلکه فقط کارهایی که لازم است را انجام دهید.

تیر: شما امروز کمی‌‌بازیگوش و شیطان شده‌اید و دیگران انتظار چنین رفتاری را از شما ندارند، اما نگران قضاوت افراد دیگر نباشید. آنها مجبور نیستند احساسات و نیازتان برای بیان کردن لحظه های لذت بخش را دوست داشته باشند. حتی اگر استرس‌های زیادی از جاهای مختلف بهتان فشار وارد می‌آورند، راه حلی پیدا کنید که به جای خفه کردنشان آنها را بیان کنید.

مرداد: شما در خانه یا شاید هم با افراد خانوده تان مشکلی پیدا می‌کنید که نمی‌توانید دقیقاً منشا آنرا مشخص کنید. شاید یک نفر کینه شما را به دل گرفته باشد و عصبانیت غیر قابل پیش بینی این فرد روز خوب و زیبای شما را تبدیل به روز پر از مشکل و ناراحتی می‌کند. خوشبختانه با صحبت کردن در مورد این مشکلات می‌توانید آنها را برطف کرده، بنابراین نگرش‌های منفی نیز خیلی سریع ناپدیدی می‌شوند.

شهریور: امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از تفریح کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

مهر: شما امروز نه به وسیله پیشرفت کردن درکارتان بلکه به وسیله کامل کردن و یکی کردن اعتقادات مذهبی معمولی خود به نهایت پیشرفت‌تان رسیده‌اید. شاید شما مجبور شوید سبک زندگی تان که روز به روز خسته کننده تر می‌شود را تغییر دهید، اما اگر شما با تکیه بر اعتقادات مذهبی خود کار کنید شادتر خواهید بود.

آبان: امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همکارتان گوش بدهید، چرا که در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید کاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینکه این سخنان چیزهایی که درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.

آذر: حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یکنواخت و ثابتی قرار گرفته‌اید، فراموش نکنید تا موقعی که کار نکنید هیچ مزدی دریافت نخواهید کرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش کنید. انجام دادن وظایف کاری و افتخار کردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.

دی: امروز ژوپیتر دور بر سیاره بخت شما یعنی بهرام می‌چرخد و اگر شما کاری را شروع کنید یا یک رابطه عاشقانه را آغاز کنید در هر دوی این کارها موفق خواهید شد. خودتان را دست کم نگیرید، شما می‌توایند بهتر از گذشته کار کنید. اما حواستان باشید که بیشتر از توانایی خود مسئولیت قبول نکنید. ابتدا روی اهداف خود تمرکز کنید و بعد کارتان را شروع کنید.

بهمن: اگر امروز کمی ‌نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارک وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی کردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این کار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی کردن بیش از حد هم کمکی بهتان نمی‌کند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی که به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت کنید.

اسفند: خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی‌شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

Admin بازدید : 429 چهارشنبه 1393/08/07 نظرات (0)

مدلهای شیک و زیبای شال زمستانی زنانه جديد

جدیدترین مدل های شال زمستانی دخترانه

جدیدترین مدل های شال زمستانی دخترانه

تصاویر شال زمستانی دخترانه

تصاویر شال زمستانی دخترانه

عکسهای شال زمستانی دخترانه

عکسهای شال زمستانی دخترانه

شیک ترین مدل شال زمستانی دخترانه

شیک ترین مدل شال زمستانی دخترانه

مدلهای متنوع شال زمستانی دخترانه

مدلهای متنوع شال زمستانی دخترانه

شال زمستانی دخترانه 2015

شال زمستانی دخترانه 2015

شال زمستانی دخترانه شیک

شال زمستانی دخترانه شیک

شال زمستانی دخترانه جدید

شال زمستانی دخترانه جدید

شال زمستانی دختران خارجی

شال زمستانی دختران خارجی

مدلهای بسیار زیبای شال زمستانی دخترانه

شال زمستانی دخترانه

زیباترین مدلهای شال زمستانی دخترانه

زیباترین مدلهای شال زمستانی دخترانه

رزیباترین مدلهای شال زمستانی دخترانه

زیباترین مدلهای شال زمستانی دخترانه

زیباترین مدلهای شال زمستانی دخترانه

شال زمستانی دختران خارجی

شال زمستانی دختران خارجی

 

Admin بازدید : 273 چهارشنبه 1393/08/07 نظرات (0)

زن اندونزیایی که یک سوسمار به دنیا آورده است+عکس

تحقیقات در خصوص زنی که سوسمار به دنیا اورده است شروع شده است.این خانم از سوی  اهالی روستا متهم به جادوگری شده است.
خانم “دبی نوباتونیس” 31 ساله که پس از 8 ماه بارداری سوسمار زاییده است توسط مقامات کشور اندونزی به تیم پزشکی سپرده شده است تا تحقیقات بیشتر در این خصوص انجام گیرد.
پزشکان چنین زایمانی را که خانم سوسمار بدنیا اورند خرافاتی بیش نمی دانند اما انها به دنبال دلیل منطقی برای این زایمان عجیب هستند. زایمان در روستای کنونتو در ماه می به وقوع پیوست.

زن اندونزیایی که یک سوسمار به دنیا آورده است+عکس

مردم خانم و خانواده اش را متهم به جادوگری نموده اند اما دکتر “مسی آتوپا”یکی از مقامات ارشد پزشکی شهر کوپانگ سیتی می گوید تیمی برای روشن شدن موضوع فرستاده شده است.تا کنون گزارشی از این تحقیق صادر نشده است.
دکتر اتوپا می افزاید اینکه انسانی گونه متفاوتی از جانداران را به دنیا بیاورد چیز بی معنی است و تا کنون همچنین چیزی اتفاق نیفتاده است.وی می افزاید ساکنان روستا و همچنین زن ماما بارداری خانم را تایید کرده اند.

گمان می رود پدیده “سودوسایسیس” یا توهم بارداری رخ داده باشد که خانم فکر می کند که باردار است اما در حقیقت چیزی وجود ندارد هر چند اکثر علائم بارداری محرز باشد.خانم لیدیا هلن وادو زن ماما در مرکز پزشکی کنونتو اظهار نمود که خانم جوان را دیده که سوسمار به دنیا اورده است.تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

گمان می رود پدیده “سودوسایسیس” یا توهم بارداری رخ داده باشد که خانم فکر می کند که باردار است اما در حقیقت چیزی وجود ندارد هر چند اکثر علائم بارداری محرز باشد.خانم لیدیا هلن وادو زن ماما در مرکز پزشکی کنونتو اظهار نمود که خانم جوان را دیده که سوسمار به دنیا اورده است.تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

Admin بازدید : 186 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

استاندار اصفهان گفت: تاکنون ۱۰ فرد مظنون در رابطه با حوادث اسیدپاشی استان دستگیر شده اند که پلیس درحال بازجویی از آنهاست.

رسول زرگرپور روز دوشنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه شایعات زیادی درباره اسیدپاشی اصفهان منتشر شده، افزود: شکی نیست که این شایعات از سوی دشمنان نظام با هدف برهم زدن امنیت و آسایش مردم سازماندهی و مطرح شده، لذا دستگاه امنیتی و قضایی استان بشدت با شایعه سازی، شایعه پراکنی و جو سازی ها برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه آخرین مورد اسیدپاشی در ۲۳ مهر ماه گذشته روی داد، تصریح کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی بخوبی توانسته اند آسایش و امنیت مردم اصفهان را تامین کنند.

زرگرپور اظهار کرد: دراین رابطه یک قرارگاه عملیاتی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت در نیروی انتظامی و ستادی نیز در دادگستری استان اصفهان برای پیگیری مسائل حقوقی این پرونده، تشکیل و فعال شده است.

وی، اسیدپاشی ها در اصفهان را بی ارتباط با مسئله حجاب دانست و گفت: پدر یکی از بانوان مجروح حادثه اسیدپاشی به مدت ۴۰ ماه سابقه حضور در جبهه دارد و برادر وی نیز جانباز می باشد و این فرد از خانواده بسیار متدینی است.

زرگرپور افزود: در عیادتی که از وی داشتیم، خانواده وی عنوان کردند ما بیش از آنکه ناراحت وضعیت فرزند خود باشیم، از اینکه این موضوع را به بدحجابی وی نسبت داده اند ناراحتیم، زیرا وی محجبه است.

پس از اتفاقات اسیدپاشی در اصفهان طی پنج روز گذشته، دشمنان نظام و انقلاب در فضای مجازی مردم را به اعتصاب و تجمع ترغیب کردند اما مردم اصفهان با بی توجهی به این پیام ها، پاسخ مناسب و قاطعی به جوسازی های ضد انقلاب و طراحان این توطئه ها دادند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه از ۱۵ شهریور تا ۲۳ مهر چهار مورد اسید پاشی در اصفهان گزارش شده، تصریح کرد: دو مجروح این حوادث در بیمارستان بستری و دو مصدوم دیگر نیز بصورت سراپایی درمان شدند.

وی به میزان سوختگی مجروحان اسیدپاشی اصفهان اشاره کرد و گفت: براساس اعلام منابع بیمارستانی، مورد آخر این اتفاق که در اصفهان بستری می باشد، خانمی به نام ‘ ا ‘ است که ۱۲ درصد دچار سوختگی شده، اما خانم ‘ج ‘ دیگر مصدوم این حادثه که درتهران بستری است بین ۲۰ تا ۲۶ درصد سوختگی دارد.

استاندار اصفهان توضیح داد: دو نفر دیگر که بصورت سراپایی درمان شده اند دچار سوختگی سطحی شده بودند که یکی از آنها نیز اعلام نکرده اسیدپاشی در کجا اتفاق افتاده است.

زرگرپور درعین حال تاکید کرد: نظام ما براساس قوانین اسلام و انسانیت پایه ریزی شده و حتی بروز یک مورد از اسیدپاشی عمدی در کشور به ویژه اصفهان درد آور است و قابل پذیرش نیست.

Admin بازدید : 197 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

“استوارت” که این روزها همراه با پیمان معادی در فیلم «اردوگاه اشعه‌ایکس» ظاهر شده، اعلام کره است که برای مدتی از بازیگری کناره‌گیری خواهد کرد و به کارهای دیگری مانند سفال‌گری خواهد پرداخت.

کریستین استوارت” که در سال ۲۰۱۲ بیشترین دستمزد را در میان بازیگران زن دریافت می کرد گفته است که قصد دارد برای مدتی به مرخصی برود و قصد دارد برای مدتی به فعالیت‌های دیگری بپردازد.

کناره‌گیری بازیگر مشهور هالیوود از بازیگری+ عکس

“استوارت” در گفت‌وگو با یو.اس.ای تودی اظهار داشت که از این کار خسته شده ام و می‌خواهم مدتی از این کار مرخصی بگیرم چون دو سال است که مدام دارم کار می‌کنم وی در ادامه این مصاحبه گفت: می‌خواهم کارگاهی در مرکز شهر لس‌آنجلس بخرم و در آنجا با دست خودم چیزهایی بسازم. من این تصمیم را از چند هفته پیش گرفته‌ام.

Admin بازدید : 69 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

فروردین ماه: امروز دنبال کردن ایده هایتان واقعاً برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه دیگران ممکن است حرفی بهتان بزنند که از گفتن آن هدفی کاملاً متفاوت داشته باشند. اگر به آنها اجازه بدهید که نظرشان را تغییر دهند راحت‌تر می‌توانید با هم کنار بیایید، اما اگر بخواهید آنها را مجبور کنید که بر سر عقیده خود بمانند ناامید خواهید شد. قبل از اینکه برای فعالیتهای بلند مدت خود برنامه‌ریزی کنید تا فردا صبر کنید.

اردیبهشت ماه: امروز ماه در هفتمین خانه‌تان یعنی خانه دوستی‌ها قرار دارد و می‌تواند رابطه دوستانه زندگی تان را کامل‌تر کند. دوستانتان هم اکنون می‌خواهند رابطه صمیمی‌تری با شما برقرار کنند، اما وقتی شما با آنها مخالف باشید نمی‌توانید عقیده خود را به روشنی بیان کنید. پس حواس خود را جمع کنید، برای اینکه یک قضاوت نادرست می‌تواند یک رابطه عاشقانه را خراب کند.

خرداد ماه: امروز برای شما روز کاری سخت و طاقت فرسایی است، اما اگر به اندازه کافی کار کنید نتیجه‌اش را هم خواهید دید. کلید واقعی برای رسیدن به موفقیت این است که در مورد اتفاقاتی که افتاده است با کسی حرف نزنید. اما خیلی به خودتان سخت نگیرید، وگرنه از برنامه‌هایتان نتیجه معکوس خواهید گرفت. امروز مداومت داشتن  در کار موثرتر از فوران کردن انرژی های خلاقانه است.

تیر ماه: امروز ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه خلاقیت قرار می‌گیرد و شما وسوسه می‌شوید کاری را انجام دهید که ذات واقعی‌تان را به نمایش بگذارد. این سخن به این معنی نیست که به خودتان سختی می‌دهید تا کاری را با شیوه ای متفاوت از روشهای خسته کنده کاریتان انجام دهید؛ بلکه بدین معنی است که وقت کافی اختصاص می‌دهید تا چیزی خلق کنید که واقعاً برایتان مهم باشد. این کار شاید مهم‌ترین تلاشتان باشد، چراکه با این کار می‌توانید با رفتار ژرف خود بر دیگران هم تاثیر بگذارید.

مرداد ماه:  ماه جدید برج عقرب برای شما نتایج خوبی به همراه ندارد، چرا که شما نمی‌توانید عقل و دل خود را به یک مسیر یکسان هدایت کنید. کدام برنده خواهند شد؟! فرقی نمی‌کند. هر کدام که باشد باز شما چیزی را از دست داده‌اید. پس به جای اینکه بین منطق و احساسات یکی را برگزینید، موقعیتی را پیدا کنید که بتوانید به هر دو جنبه توجه کنید و در عین حال که انسان منطقی‌ای هستید، به احساساتتان نیز اجازه ظهور بدهید.

شهریور ماه: خیلی عجیب است که ماه جدید برج عقرب در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات قرار می‌گیرد و میزان تعاملات و همکاری‌های شما را با افراد دیگر ارزیابی می‌کند. امروز شما نمی‌توانید به راحتی قولهایی که به افراد دیگر داده‌اید و حرفهایی که آنها قبلا بهتان گفته اند  را به یاد بیاورید، چراکه بهرام یعنی سیاره بخت شما به سمت اورانوس وحشی کشیده می‌شود. همین حالا به خودتان تکانی بدهید، برای اینکه فردا انرژی‌تان تحلیل می‌رود.

مهر ماه: ماه در دومین خانه تان یعنی خانه مسائل مالی برایتان استرس به همراه دارد، امروز اگر مجبور شوید مشکلات مالی تان را رفع کنید به اندازه قبل به خودتان اطمینان نخواهید داشت. اجازه ندهید این عدم اطمینان باعث ایجاد ترس در وجودتان شود. اگر توانستید فقط یک قدم بردارید، این اتفاق بدی نیست. دست برداشتن از مقاومت و پافشاری بدین معنی نیست که ناراحتی تان را انکار کنید، بلکه باید با ایجاد کردن نگرشهای مثبت در خود با آنها روبرو بشوید.

آبان ماه: شما فکر می‌کنید کارهایی که دیگر بهشان فکر هم نمی‌کردید را هم می‌توانید دوباره انجام دهید، اما این خط فکری ممکن است برایتان مشکل ساز باشد. داشتن دید مثبت خصوصیت خیلی خوبی است، اما امروز شناختن مرزها و محدودیتهایتان شما را از ناامیدی فردا نجات می‌دهد.

آذر ماه: شما دنیایی برای خود مجسم کرده اید که در این جهان از عهده انجام دادن هر کاری برمی‌آیید، اما ممکن است فرصت برقرار کردن ارتباطی عمیق و دوستانه با یک نفر را از دست بدهید. پنهان کردن ضعف ها و سستی ها لزوما باعث نابود شدن آنها نمی‌شوند! خودتان را مجبور کنید که احساساتتان را فاش کرده تا بتوانید به راحتی با دیگران تبادل نظر کنید. هیچ کس ازتان انتظار ندارد همیشه یک ابرقهرمان باشید!!

دی ماه: امروز دوستان و همکارانتان نظریات خیلی خاصی عرضه می‌کنند و شما در عین حال که اطلاعات گذشته خود را کامل تر می‌کنید، دلتان نمی‌خواهد دست از تنبلی بردارید. شما راه و روش خود را تثبیت کرده‌اید و نمی‌خواهید به منظور پیدا کردن دیدگاه‌های متفاوت فکر خود را تغییر دهید. بادقت به حرفهایی که دیگران می‌زنند گوش دهید، اما بعد دست به کار شده و هر کاری به نظرتان بهتر بود را انجام دهید.

بهمن ماه: با وجود مشکلاتی که در محل کارتان احساس می‌کنید روز خوبی را برایتان پیش بینی نمی‌کنیم، اما آنها به آن اندازه که شما فکر می‌کنید بد نیستند. اگر فقط یک بار احساسات خود را مطرح کنید، آن موقع موقعیت مناسبی برای به وقوع پیوستن اتفاقات خاص به وجود خواهد آمد. وقتی که منطق را پیشه خود سازید، صداقت داشتن بهتان کمک می‌کند مسیر پیش رویتان را هموار کنید.

اسفند ماه: امروز شما دقیقاً می‌دانید که چه می‌خواهید و هیچ کس نیز قصد ندارد جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است با دست کم گرفتن خودتان لذت رسیدن به اهدافتان را  از دست بدهید. همچنین شما مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رویتان دارید که مجبورید بهشان رسیدگی کنید. هرچقدر سریعتر به این کارها برسید، زودتر می‌توانید به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید.

Admin بازدید : 321 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

گلشیفته فراهانی در نقش همسر آنتونیو باندراس +تصاویر

گلشیفته فراهانی در جدیدترین نقش آفرینی اش، در مقابل آنتونیو باندراس در آترامیرا بازی می کند .

  فیلم جدید آنتونیو باندراس آلتامیرا درامی واقعی و تاریخی است که در آن گلشیفته فراهانی نقش همسر آنتونیو باندراس را ایفا می کند. امروز عکس جدیدی از گلشیفته فراهانی از این فیلم منتشر شده که در ادامه می بینید:

گلشیفته فراهانی در نقش همسر آنتونیو باندراس +تصاویر

گلشیفته فراهانی در نقش همسر آنتونیو باندراس +تصاویر

Admin بازدید : 212 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

در روزهای سرد چه کرمی بزنیم؟

اگر دست‌ها مدت زمان زیادی بخصوص در فصول سرد سال در معرض هوای آزاد بماند، زود آسیب می‌بیند. برای رفع این مشکل، کرم‌های ترمیم‌کننده‌ای وجود دارد که مقادیر مناسبی مواد فعال ضروری برای حفاظت از پوست دارند..

دست‌ها به‌طور مرتب با آب و شوینده‌ها ‌شسته می‌شود و در معرض سرما، باد و برخورد با محیط قرار می‌گیرند.

دکتر پاسکال نولا، متخصص پوست می‌گوید: «بهتر است تا حد ممکن بین دفعات شست‌وشوی دست‌هايتان فاصله باشد. دست‌ها را با آب ولرم و شوینده‌های ملایم بشویید. سپس آنها را به دقت خشک کنید.

علاوه بر این، استفاده از مرطوب‌کننده‌ها حداقل دو بار در طول روز خصوصا برای مادران جوان و برخی افرادی که به خاطر موقعیت شغلی به طور مدام باید دست‌هایشان را بشویند، ضروری است. کرم به اندازه یک نخود برای آغشته کردن مچ‌ها تا ناخن کفایت می‌کند.»

خشکی هوا و کاهش دمای هوا در فصل سرما، با شکنندگی اپی درم پوست همراه است که موجب بروز چین و چروک های پوستی و حتی تحریک پذیری پوست می گردد.

اگر خشکی به هر علتی درمان نشود، در کوتاه مدت می تواند موجب بروز زخم های پوستی، اگزما و التهاب های موضعی گردد.

توصیه می شود در فصل زمستان به وسیله کرم های مرطوب کننده از پوست خود مراقبت نمایید.

کرم مرطوب کننده با از بین بردن این خشکی از پوست افراد در برابر سرما محافظت می کند و از بروز پیری زودرس پوست نیز پیشگیری می نماید.

مواد تشکیل‌دهنده کرم مناسب
مواد چرب: مواد چرب، تاثیر حفاظتی چربی‌های ضروری برای مرطوب‌کردن پوست را دارند. چربی (مانند عصاره گیاهان یا ترکیبات گوناگون، گلیسیرین، سرامید و…) مانند بتون باعث تقویت انسجام اپیدرم (سطحی‌ترین لایه پوست) می‌شود. این مواد، لایه‌ای محافظتی نیز روی پوست بر جا می‌گذارد.

مواد مرطوب‌کننده: مواد مرطوب‌کننده‌ای مانند اوره، اسید لاکتیک، اسیدهای آمینه، املاح معدنی و قندها (گلوکز) باعث می‌شود آب موجود در پوست تنظیم شود. علاوه بر این مانع تبخیر آب می‌شوند و میزان رطوبت را در حد مطلوب حفظ می‌کنند.

مواد تسکین‌دهنده: مواد تسکین‌دهنده برای آرام‌کردن التهاب‌هایی که به دنبال خشک‌شدن پوست به وجود می آیند، ضروری‌اند و به سرعت احساس آزردگی و کشش را تسکین می‌دهند. این همان نقشی است که توسط بیسابولول و ویتامین E ایفا می‌شود.

عوامل ترمیم‌کننده: سوکرالفیت و پانتنولB5 ، موادی است که به منظور سرعت بخشیدن به ترمیم زخم‌های قدیمی به کرم‌ها اضافه می‌شود؛ در واقع این عوامل باعث رشد پوست می‌شود.

همچنین ضدآفتاب‌ها که منشایی شیمیایی یا معدنی (تیتانیوم، روی، سنگ میکا) دارند، باعث حفاظت از دست‌ها می‌شوند.

دست‌ها بیشتر از سایر اعضای بدن در معرض تابش نور آفتاب و پرتوهای فرابنفش قرار دارند، در نتیجه بیشتر از سایر نواحی بدن مستعد بروز لک‌های متأثر از تابش آفتاب هستند.

موادی مانند «10+Q»، اسیدهای هیالورونیک، عصاره سویا و ویتامین C در گروه عوامل ضدپیری قرار دارند. بی‌شک دست‌ها بیشتر از سایر اعضا در اثر افزایش سن آسیب می‌بینند. از چهل سالگی به بعد می‌توان از کرم‌هایی برای مبارزه با پیری پوست دست و لکه‌های قهوه‌ای استفاده کرد.

نکات احتیاطی
ـ عطرها و برخی عصاره‌های گیاهی، آلرژی‌زا هستند.

ـ پوست دست‌ها به برخی آسیب‌های حساسیتی مانند لکه‌های قرمز و کشیدگی حساس‌اند. بنابراین در صورت مشاهده چنین عوارضی، استفاده از کرم را متوقف سازید.

باشگاه خبرنگاران

Admin بازدید : 149 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)
خواننده زیرزمینی که هفته گذشته جنجال زیادی در تمرین پرسپولیس به پا کرد، بعد از پیروزی رئال در ال کلاسیکو، این عکس ادیت شده را روی اینستاگرامش قرار داد.
امیر تتلو که این روزها تصمیم گرفته هر طور شده فوتبالیست شود، بعد از پیروزی رئال در ال کلاسیکو، این عکس ادیت شده را روی اینستاگرامش قرار داد و برای آن نوشت: من و كریس

همین الان یهویى !! والا انقدر خوشحال بود كه بازیو بردن سریع بعد بازى با هواپیما شخصیش راه افتاد اومد دنبالم ! الانم با هم رو هواییم :) شب بخیر

 

امیر تتلو در هواپیمای شخصی کریس رونالدو! + عکس

Admin بازدید : 144 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (1)
طیفی از نمایندگان مجلس شورای به دنبال تصویب طرحی تحت عنوان «طرح صیانت از قانون عفاف و حجاب» هستند. طرحی که در صورت تصویب آن در مجلس، زنان فاقذ حجاب شرعی تا ۱۰ میلیون تومان جریمه می شوند، کار زنان از ساعت ۱۰ شب تا ۷ صبح ممنوع می شود، یک سوم حقوق تا یک سال برای رعایت نکردن حجاب در دستگاه های اجرایی کم می شود و مدیر ساختمان های بزرگ در صورت اینکه تجهیزات ماهواره ای همسایگان را خبر ندهند محکوم به جزای نقدی می شوند.

این طرح که در هفته های گذشته در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده است و ۳۶ امضا از سوی طیفی از نمایندگان دارد که در آن چهره های معروفی همچون غلامعلی حداد عادل، روح‌الله حسینیان، غلامرضا مصباحی مقدم، مهرداد بذرپاش، ابراهیم کارخانه، زهره طبیب‌زاده، فاطمه آلیا، نیره اخوان بیطرف، لاله افتخاری ، حسن کامران و... دیده می شود.

اعلام وصول این طرح در مجلس شورای اسلامی در شرایطی است که سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس آن را دارای عناوین مجرمانه و تعیین مجازات دانسته و تاکید دارد که چنین طرحی الزاما باید در کمیسیون قضایی موردبررسی جامع قرار گیرد.

آنچه در ادامه در جدول زیر می آید جزيیات بندهای مهم این طرح است؛

ردیف

عنوان ماده

جزییات

1

تا 10 میلیون تومان جریمه برای بانوان فاقد حجاب شرعی

در یکی از مواد این طرح از نیروی انتظامی خواسته شده با بکارگیری نیروهای زن آموزش دیده در انظار و امکان عمومی به بانوان فاقد حجاب شرعی تذکر بدهد و زنانی که با پوشش غیرشرعی و نامناسب، عفت عمومی را جریحه‌دار می‌کنند ابتدا متعهد به شرکت در دوره های آموزشی و سپس محکوم به پرداخت جریمه نقدی از 2 تا 10 میلیون تومان کند.

همچنین در ماده یک این طرح هم آمده است «چنانچه راننده یا سرنشینان وسایل نقلیه اقدام به کشف حجاب، روزه خواری، مزاحمت برای نوامیس یا حرکات غیرمتعارف خلاف عفت عمومی» کنند باید یک میلیون ریال جریمه شوند و در صورت تکرار علاوه بر ۱۰ نمره منفی، وسیله نقلیه به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

2

ممنوعیت کار بانوان از 10 شب تا 7 صبح

 

طبق ماده پنج این طرح، اشتغال به کار بانوان در واحدهای صنفی باید با رعایت حرمت آن‌ها و پرهیز از اختلاط با مردان و در ساعات متعارف یعنی ۷ صبح تا ۱۰ شب باشد.

عدم رعایت از این ماده تخلف صنفی محسوب می‌شود و واحد صنفی متخلف از طریق نیروی انتظامی به مدت یک هفته و در صورت تکرار به مدت یک ماه تعطیل خواهد شد.

مشاغل پرستاری، پزشکی و مهمانداری هواپیما از شمول این ماده خارج است، ضمن آن که خاطرنشان شده اشتغال در ساعات شبانه برای مشاغلی که به خدمات بانوان نیاز دارند با دریافت مجوز از اماکن نیروی انتظامی مجاز است.

3

جزای نقدی مدیر ساختمانی که تجهیزات ماهواره ای همسایگان را خبر ندهد

نمایندگان امضا کننده این طرح در ماده ۷، نصب و تعمیر تجهیزات دریافت از ماهواره را ممنوع کرده‌اند و مرتکب را در مرتبه اول محکوم به پرداخت جزای نقدی و در صورت تکرار مشمول حبس دانسته‌اند.

مدیران ساختمان‌ها هم موظف هستند نسبت به جمع‌آوری تجهیزات مرکزی غیرمجاز ماهواره اقدام و به ساکنین تذکر کتبی بدهند.

در صورتی که تا یک ماه پس از تذکر به ساکنان اقدامی صورت نگیرد، مدیر ساختمان باید موضوع را به نیروی انتظامی گزارش کند. عدم تذکر به ساکنان آپارتمان‌ها و یا عدم ارسال گزارش به نیروی انتظامی موجب محکومیت مدیر ساختمان به جزای نقدی خواهد شد.

4

کسر یک سوم حقوق تا یک سال برای رعایت نکردن حجاب در دستگاه های اجرایی

در ماده دو این طرح با استناد به بندی از قانون تخلفات اداری که مجازات‌هایی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی در صورت رعایت نکردن حجاب اسلامی در نظر گرفته، تاکید شده است که هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری متخلفان را به توبیخ کتبی با درج در پرونده استخدامی محکوم خواهند کرد و در صورت تکرار، خاطیان به کسر حقوق و فوق العاده شغل یا عناوین مشابه حداکثر تا یک سوم از یک ماه تا یک سال محکوم می شوند.البته در تبصره آمده است که این قانون مانع از تعقیب کیفری خاطیان نخواهد شد.

طبق ماده سه این طرح تمامی دستگاه های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری موظف هستند ترتیبی اتخاذ کنند که ورود و حضور بانوان مراجعه کننده با رعایت حجاب شرعی باشد.درآمد ناشی از اجرای این قانون در اختیار نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت تا صرف برنامه‌های آموزش و تبلیغ حجاب و عفاف شود.


اسامی نمایندگانی که اعلام وصول این طرح را امضا کرده اند

ردیف

نام نماینده

گروه سیاسی

1

محمد دهقان

رهپویان

2

عطالله سلطانی صبور

اصولگرا

3

ابولقاسم خسروی

نزدیک به پایداری

4

حسن کامران

رهروان ولایت

5

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

پایداری

6

حسین نجابت

اصولگرایان

7

محمدرضا امیری کهنوج

اصولگرایان

8

روح الله حسینیان

پایداری

9

سید علی طاهری

نزدیک به پایداری

10

علیرضا سلیمی

رهروان ولایت

11

محمدحسین حسین‌زاده

اصولگرایان

12

محمد علی پورمختار

رهروان ولایت

13

غلامرضا مصباحی مقدم

رهروان ولایت

14

مهرداد بذرپاش

اصولگرایان

15

موسی غضنفرآبادی

رهروان ولایت

16

نصرالله پژمانفر

نزدیک به پایداری

17

ابراهیم کارخانه ای

اصولگرایان

18

عبدالکریم جمیری

اصولگرایان

19

سید شکرخدا موسوی

اصولگرایان

20

الهیار ملکشاهی

رهروان ولایت

21

محمدرضا آشتیانی

اصولگرایان

22

احمد امیرآبادی

اصولگرایان

23

محمد رزم

رهروان ولایت

24

میرهادی قره شید

 

25

مفید کیانی نژاد

رهروان ولایت

26

رجب رحمانی

اصولگرایان

27

سید محمد علی موسوی

رهروان ولایت

28

زهره طبیب زاده نوری

اصولگرایان

29

فاطمه آلیا

پایداری

30

غلامعلی حداد عادل

اصولگرایان

31

احمد سالک

اصولگرایان

32

عباس مقتدایی

نزدیک به پایداری

33

محمد سلیمانی

پایداری

34

نیره اخوان بیطرف

اصولگرایان

35

رضا صابری

اصولگرایان

36

لاله افتخاری

رهروان ولایت

تعداد صفحات : 201

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 560
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 14,803
  • بازدید کلی : 1,508,691
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..