loading...
تایباد اس ام اس|سرگرمي |تفریحی| عكس هاي لورفته,اموزش مسائل زناشويي 93
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 120 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

فروردین ماه
طرح انقلابی شما ممکن است همین دستوری باشد که رئیستان امروز به شما داده باشد.بااین‌حال باید از موقعیت استفاده کرده و از کمک دیگران برای انجام آن استفاده کنید. نقشه‌ی شما اگر آنرا به مرحله‌ی اجرا درنیاوریوفقط در حد یک ایده بماندقادر نیست مشکلات تورا حل کند. هرچند که ممکن است خود را با تصورِ به وقوع پیوستن یک معجزه، فریب داده باشید. متأسفانه بدون تلاش قادر به کشف قابلیت‌های خود نیستید. خوشبختانه نگرش مثبت وپشتکار شما چاره‌ای برای موقعیت ناگوار کنونی است.

اردیبهشت ماه
این اصلاً منطقی نیست که آینده‌ی خود را کاملاً برپایه آنچه امروز می‌اندیشیدپی‌ریزی کنید. مثل این‌که به رؤیاهایتان اجازه‌ی کنترل سرنوشت خود را بدهید. متأسفانه تلاش برای بهدست آوردن دوباره‌ی جایگاهتان فعلاًنتیجه‌ی معکوس خواهد داد. متأسفانه تنها منبع الهامی که دارید با خیال‌پردازی‌هایتاحاطه‌شده است. بعضی مواقع انتخاب مسیری با کمترین مانعباکمال تعجب به سرمنزل کامیابی منتهی می‌شود.

خرداد ماه
امروز ممکن است فشار انجام وظایف روزانه برایتان تحمل‌ناپذیر باشد... درک حقیقت زندگی روزمره سخت‌تر از همیشه باشد. وسوسه می‌شوید که اندکی شیطنت به خرج دهید و همکارتان امروز شمارا به چشم یک دردسرسازمی‌بیند. شما از قبلبه‌عنوان یک شعبده‌باز شناخته می‌شدیدو ممکن بود همیشه دیگران را با یک ابتکار بی‌نظیرشگفت‌زده کنید.خوشبختانه می‌توانید دوباره جادویتان را برگردانید اگر اراده نمایید که در خلوت خودتان بیشتر تلاش کنید. هیچ میانبُری وجود ندارد. تنها راه موفقیت تلاش بیشتر است.

تیر ماه
ممکن است زود فرسوده شوید اگر به مسئولیت‌های زیادی که دارید اجازهدهید شمارا کنترل کنند. ممکن است که تکیه‌گاه دیگران بودن به شما احساس افتخار و خوشحالی بدهد ولی ظاهراً کسی نیست که نقش تکیه‌گاه را برایتان بازی کند و در مواقع سختی به کمکتان بیاید و حصار امنی فراهم کند. رؤیاهایتان را باکسی که به او اعتماد دارید در میان بهگذارید تا به تحقق بپیوندند. درنهایت شما تنها کسی هستید که می‌توانید ثبات زندگی‌تان را تأمین کنید. اگر نیاز دارید هیچ شرمی در کمک خواستن از دیگران وجود ندارد.

مرداد ماه
امروز، انرژی سازنده خود را مهار کنید از آن برایامکان‌پذیر کردن غیرممکن‌ها استفاده کنید. هرچند دیگران ممکن است اعتنایی به تحولات درونی شما نداشته باشند ولی امروز از آن روزهایی است که شما باوردارید که ذهنتان توانایی انجام هر کاری را دارد. اگر می‌توانید چیزی را تصور کنید پس حتماً قادر به اجرایآن هستید. امروز توانایی آن رادارید با تصوراتتان دنیای واقعی را متحول کنید.

شهریور ماه
عنصر سازنده‌ی شما رو به شکوفایی است و مشتاق است کهباقدرت تمامشمارا به گرفتن نتیجه هدایت کند. هرچندازخودگذشتگی و پشتکار شما ممکن است امروز به‌اندازه‌یخوش‌بینی‌تان بارور نباشد. وقت بیشتری برای کنجکاوی در مورد رفتارتان هدر ندهید. اولویت‌هایتان را مشخص کنید، برنامه‌ریزی کنید و بدون توجه به نظر دیگران برنامه خودرا عملی کنید. کندوکاو در طبع هنرمندتان می‌تواند بیشتر ازآنچهمی‌اندیشیدسازنده باشد.

مهر ماه
احساس نا امنی در مورد مسائل مالی ممکن است امروز شمارا به دردسر بیندازد.اتفاقاًدیگران شمارابانشاط‌تر و جذاب‌ترازآنچه خود می‌پندارید، می‌بینند. شما نمی‌دانید شرایط ناگوار فعلی به خاطر اشتباهات خودتان پیش‌آمده‌اند و راهی برای روبراه کردن مشکلات مالی خود به ذهنتاننمی‌رسد. فراموش کردنموقتی بعضی از جزئیات ممکن است کمی به شما آرامشبهدهد ولی یادتان باشد که مشکلات مالی به‌خودی‌خود حل نمی‌شوند. در ضمن برخورد مناسب شما باعث می‌شود مخاطبتان، احترام بیشتری به شما بگذارد.


آبان ماه
باآغاز روز شما می‌توانید روزنه‌ی امیدی در مشکلاتتان ببینید.اوضاع مساعدترمی‌شود و راه موفقیت هموارتر.خوشبختانه این نکات مثبت برایتان اوقات دلپذیری را به ارمغان خواهد آورد. خبر خوب ایناست که امروز همه‌ی اتفاقات به سود شما رقم خواهد خورد. البته کاملاًدست از تلاش برندارید. تلاش کردن درراه اهدافتان می‌تواند اوضاع را بهتر از این کند. هرچندوقتی‌که اوضاع مساعد استبد نیست اندکی به خود استراحت بدهید.

آذر ماه
امروز، پیدا کردن راهی برای ایجاد تعادل بینواقع‌گرایی و خوش‌بینیصرف‌نظر از شرایط موجود، کار مشکلی است. ازیک‌طرف اگر زیاده از حد اعتمادبه‌نفس داشته باشید دیگران ممکن است فکر کنند که شما قصد دارید اتفاقات را پررنگ‌تر جلوه دهیدو داستان شمارا باور نخواهند کرد. هرچند اگر به‌اندازه‌ی کافی خوش‌بیننباشید کسی پای صحبت شما نخواهد نشست و شما بی‌یار و یاور خواهید ماند.موفقیت شما درگروتوانایی‌تان در ایجاد تعادل است.

دی ماه
امروز زیاد جدی با مسائل برخورد نکنید. با عوض کردن طرز برخوردتان به‌راحتیمی‌توانید شرایط را عوض کنید. ممکن است در آغاز ممکن است از دست دادن جذبه‌ای که به‌سختی به دست آورده‌ایدناراحت‌کننده باشد ولی الآن وقت این است که رویه‌ی دیگری در پیش بگیرید. ایده‌هایالهام‌بخشتان را با دیگران در میان بگذارید و مطمئن باشید که دستیارانتان مشتاقانه در اجرای آن‌ها کوشش خواهند کرد. دیگران برای قبول مسئولیت آماده به نظر می‌رسند اگر شما شانسش را به آن‌ها بدهید.

بهمن ماه
یک برخورد غیرمنتظره در محل کار، روزتان را به شکل شاعرانه‌ای تغییر خواهد داد. انگار که در دنیای دیگری تغییر کوچکی در سرنوشتتان ایجادشده است. وقتی‌کههمه‌چیز به نظر درست می‌آیدو ناگهان حجاب بین دنیاها کنار می‌رود و تغییرات شگرفی ایجاد می‌شود. بعضی غافلگیری‌ها از بقیه قدرتمندتر هستند و اتفاقات امروز قطعاًمی‌تواند در شما احساس شگفت‌انگیز و معنوی ایجاد کند. با تقدیر خود نجنگید و آنرا در آغوش بگیرید

اسفند ماه
جای خجالت دارد اگر نیروی جادویی امروز را برای خیال‌بافی بیهوده هدر بدهید.کلید موفقیت رادرتصوراتتانجستجو نکنید. پشتکار تنها ابزاری است که دارید. شما دارای امتیاز خیلی خاصی هستید که باید به دیگران اجازه‌ی استفاده از آنرا بدهید. تا کشف کردن آن دست از تلاش برندارید.

Admin بازدید : 267 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

"الناز شاکردوست" با انتشار این عکس، مفهوم جدیدی از واژه «اعتماد به نفس» تعریف کرد و سقفِ این ویژگیِ انسانی را چند طبقه بالا بُرد! اصلاً با شباهت چهره الناز و خانم "آنجلینا جولی" کاری نداریم، انصافا هم شباهت هایی در چهره شان هست، حرف ما این است که هیچ دلیل منطقی و عقلانی‌ای که یک هنرمند با کارنامه مشخص، نیمرخ خود را در کنار یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ سینما بگذارد، وجود ندارد. فقط امیدواریم این مقایسه در همین جا تمام شود و وارد سایر فاکتور های هنری و البته ظاهری و فیزیکی نشود!

Admin بازدید : 165 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

عکس های ستارگان هالیوودی در شبکه های اجتماعی

تازه ترین تصاویرستارگان را که در هفته های اخیر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است را در این پست ببینید.

گووین استفانی، خواننده و هنرپیشه، عطرهای جدیدش را در پنج رایحه روانه بازار کرد.

براد پیت 2015

 براد پیت، به شوخی دست همبازیش در فیلم خشم، شیا لبوف را در مراسم افتتاحیه فیلم در نیویورک می بوسد.

 لیندسی لوهان

به نظر می رسد ستاره همیشه جنجالی هالیوود به دنبال آرامش می گردد: لیندسی لوهان در حال آشپزی

 جاستین تیمبرلیک عکسی زیبا از خودش و همسرش جسیکا بیل منتشر کرده است .

 جاستین تیمبرلیک عکسی زیبا از خودش و همسرش جسیکا بیل منتشر کرده است .

آرون پال، ستاره سریال برکینگ بد

آرون پال، ستاره سریال برکینگ بد با انتشار این عکس گفته است دلم برای برکینگ بد تنگ شده است.

انسل الگورت ستاره جوان فیلم بخت پریشان م

انسل الگورت ستاره جوان فیلم بخت پریشان ما، با انتشار این عکس گفته است از زوجی که عاشقانه روی این نیمکت نشسته بودند خواستم تا از من عکس بگیرند.

لیام همسورث، ستاره فیلم بازی های گرسنگی

لیام همسورث، ستاره فیلم بازی های گرسنگی در حال اسب سواری در فیلم وسترن درام جدیدش: راه هلنا

برادلی کوپر

برادلی کوپر، در مراسم افتتاحیه نمایش جدیدش در برادووی: مرد فیلی.

جری ساینفیلد و جیمی فالون، دو مجری مشهور

 جری ساینفیلد و جیمی فالون، دو مجری مشهور و کمدین محبوب در افتتاحیه یک شوی کمدی در واشنگتن

اما استون در یک روز معمولی در سرمای نیویورک

 ستاره ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Admin بازدید : 209 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

کنیزان و زنان حرمسرای خلیفه داعش و سایر اعضای این گروه تروریستی بر خلافتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار منتشره درباره وظایف جنگی که بر دوش آنها گذاشته شده است، دستور کاری بیش از زاد و ولد و خدمات پشتیبانی ندارند.

به گزارش تايباد اس ام اس به نقل از جام جم آنلاین ؛ امروز در شبکه های اجتماعی تصویری منتشر شد که گفته می شود عکسی دسته جمعی از زنان حرمسرای خلیفه خودخوانده داعش ابوبکر البغدادی است.

تبصره ای هم درباره عکس این زنان از سوی برخی فعالان این شبکه ها وارد شد مبنی بر اینکه تصویر مذکور متعلق به زنان تن داده به جهاد نکاح البغدادی است و نمی توان صفت کنیز را به آنان اطلاق کرد.

به هر روی، گذشته از نام و صفت اطلاقی به این زنان، حتی اگر تعلق آنها به شخص خلیفه موثق نباشد، بردگی جنسی این زنان امری محرز است.

تاکنونتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار زیادی در رسانه های جهان درباره بدعت قبیح جهاد نکاح در میان اعضای گروه تروریستی داعش منتشر شده است اما ظاهرا ورای همه اینتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار، بازگشت به رسم مذموم حرمسراهای پادشاهی و خلافتی به تدریج به یکی از مشخصه های تروریسم داعشی بدل می شود.

حرمسرای خلیفه داعش+ عکس

فروش زنان ایزدی و توسعه حرمسرا

شاید بعد از جهاد نکاح اعضای داعش با زنان پیوسته به این گروه، مساله ای که داعش را به راه انداختن حرمسرا تشویق کرد، جایزه ای بود که اعضای آن از ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده خود دریافت کردند. به گزارش ناظر حقوق بشر در سوریه روز ۳۰ آگوست (۸ شهریور ۱۳۹۳) البغدادی ۳۰۰ زن و دختر اسیر ایزدی را به جنگجویان خود در سوریه تحت نام غنیمت جنگی هدیه کرد.

بلافاصله بعد از این اقدام ابوبکر البغدادی، بازار خرید و فروش زنان ایزدی با عنوان کنیز در حاشیه شمالی حلب، الرقه و الحسکه سوریه داغ و متوسط قیمت خرید و فروش دختران و زنان ایزدی ۸ تا ۱۰ هزار دلار اعلام شد.

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، داعش همچنین در بسیاری از مناطق تحت کنترل خود از زنان و دختران ایزدی به عنوان سپر انسانی استفاده کرد.

اما صرفنظر از گرفتن زنان ایزدی به کنیزی عوامل دیگری از جمله پیوستن زنان و دختران از سایر کشورها از جمله کشورهای اروپایی به این گروه تروریستی در چارچوب جهاد نکاح و همچنین آنچه این زنان آن را «ایثار» می نامیدند در تقویت جریان بهره برداری هر چه بیشتر جنسی از زنان موثر بود.

حرمسرای خلیفه داعش+ عکس

علل گرایش دختران اروپایی به داعش

روزنامه اسپانیایی”لاوانگواردیا” با اشاره به گرایش دختران اروپایی به داعش نوشت:هم اکنون مراکز امنیتی در اروپا نگران موج بازگشت دختران و زنان حامله اروپایی تبار از پدران داعشی می باشند، که در چارچوب قوانین اروپایی فرزندانشان هم باید از تابعیت این کشورها برخوردار شوند.

این روزنامه اسپانیایی به نقل از دفتر فدرال حمایت از قانون اساسی آلمان نوشت : هم اکنون این پدیده به شکل قابل توجهی در حال گسترش است به نحوی که شاهد سفر شماری از دختران کم سن وسال به بهانه گذراندن تعطیلات در کشورهای خاصی هستیم اما بعد از آن با مدارک جعلی وارد کشور سوریه شده و در آنجا بعد از انجام اعمال منافی عفت تحت عنوان جهاد نکاح پرداخته وباردار به کشور خود باز می گردند.

در همین حال روزنامه التیمیو کلمبیا نوشت: شمار دقیق زنان یا «نامزدهای» خارجی در بین جنگجویان داعش مشخص نیست اما برآورد می شود که ۱۰ درصد کل جهادی های غربی را در دو کشور سوریه و عراق تشکیل دهند.

داعش و زنان پیوسته به آن، خود، نام «ایثار کننده» را به این دسته داده اند.

بر اساس این گزارش، ۶۳ زن فرانسوی به داعش در منطقه پیوسته اند که این میزان ۲۵ درصد کل زنان موسوم به جهادی را تشکیل می دهد به عبارت دیگر تعداد کل زنان مذکور از کشورهای اروپایی باید چیزی در حدود ۲۵۰ نفر باشد.

در این گزارش آمده است که انتظار می رود ۶۰ زن دیگر هم به زودی عازم قلمرو خلیفه خودخوانده شوند. در انگلیس انتظار می رود که ۵۰ زن در دایره داعش گرفتار شده باشند و گفته می شود از آلمان و اتریش به ترتیب ۴۰ و ۱۴ زن عازم سوریه و عراق شده باشند و وزارت کشور اسپانیا نیز از پیوستن ۶ زن اسپانیایی به این گروه تروریستی خبر داده است..

حرمسرای خلیفه داعش+ عکس

بردگان جنسی

گزارش التیمیو تصریح می کند که این زنان عمدتا از طریق شبکه های اجتماعی به عضویت داعش درآمده اند.

فراخوان البغدادی برای پیوستن زنان به داعش حاکی از دستورکار این گروه تروریستی برای زاد و ولد و افزایش جمعیت(تغییر ترکیب جمعیتی) در عراق و سوریه است، هر چند بسیاری از گزارش ها حاکی از پشیمانی تعداد زیادی از زنان پیوسته به داعش و افسردگی های شدید آنان در اثر اسارت در دست این گروه تروریستی است.

مصاحب شیراز یکی از کارشناسان کالج سلطنتی لندن گفته است که «جهادگران سنی، زنان را برای جنگ نمی خواهند بلکه برای آشپزی، نظافت و ارائه خدمات پشتیبانی! به آنها نیاز دارند و زنان مذکور ناچار به ازدواج با داعشی ها می شوند.

ادل بونت نویسنده التیمیو نیز می نویسد: خلافت داعش مانند القاعده هیچ نقش مشخصی در «جهاد» برای زنان قائل نیست، آینده زنان غربی حاضر در صفوف داعش مبهم و نامعلوم است و احتمالا به بخشی از یک حرمسرا به عنوان بردگانی جنسی مبدل شوند.

 

 

 

Admin بازدید : 137 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

روز گذشته خبر بازداشت یک فرد مشکوک در حوادث اخیر اصفهان توسط یک نهاد امنیتی منتشر شد و امروز اطلاعات جدیدی از این مرد به دست آمد که در جریان مسائل اخیر اصفهان با آرایش و لباس زنانه به تحریک افراد به بهانه اسیدپاشی می پرداخت.

علاوه بر آرایش زنانه و تحریکات عمومی «ب.م.ب» ،وجود لکه هایی بر روی دستان وی که احتمال می رود جای سوختگی باشد، شک و تردید ماموران امنیتی را نسبت به وی تقویت کرده است.البته این لکه های مشکوک در حال آزمایش است و فرضیه دست داشتن نامبرده در حادثه اسیدپاشی قطعی نیست.

از این فرد که «ب.م.ب» نام دارد، متولد ۱۳۵۲ و صاحب یک شرکت مستندسازی است، ادوات ارتباطی و جاسوسی کشف شده است.

بازداشت مرد زن نما در ارتباط با حادثه اسید پاشی اصفهان+عکس

این فرد که در تحریکات خود به بهانه اسیدپاشی در اصفهان، روی مساله ظلم به زنان تاکید داشته تاکنون دو زن را طلاق داده و در صدد ازدواج با زن سومی است که این زن وکیل برخی عوامل مرتبط با فتنه ۸۸ در اصفهان است

بازداشت مرد زن نما در ارتباط با حادثه اسید پاشی اصفهان+عکس

بازداشت مرد زن نما در ارتباط با حادثه اسید پاشی اصفهان+عکس

Admin بازدید : 99 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

سرکرده گروه تروریستی و تکفیری داعش با ارسال پیامی به عناصر خود در لبنان، آنان را به دلیل درگیری زودهنگام با ارتش این کشور سرزنش کرده است.
منابعی در شهر رقه در شمال سوریه اعلام کردند : ابوبکر بغدادی از افزایش فعالیت نیروهایش در لبنان بسیار نگران شده است، زیرا معتقد است که آنها زودتر از موعد با ارتش این کشور درگیر شده اند و برای حملات خود ابتدا باید به خوبی برنامه ریزی می کردند .

سایت خبری تحلیلی رأی الیوم به نقل از این منابع تأکید کرد که پیام بغدادی که معلوم نیست شفاهی بوده است یا مکتوب، حاکی است؛ نیروهای داعش در لبنان در مناطقی مانند عرسال و بقاع همچنان با ارتش لبنان درگیر هستند، و این درگیری‌ها زمانی آغاز شد که ارتش به صورت تصادفی یک عضو ارشد داعش به نام “عماد احمد جمعه” را دستگیر کرد .. و اخیراً نیز یکی دیگر از اعضای ارشد داعش به نام ابوالهدی احمد المیقاتی به دام ارتش افتاد، و  بغدادی معتقد است که نیروهایش در لبنان همچنان به اشتباه خود که درگیری با ارتش است، ادامه می‌دهند در حالی که باید پیش از اجرای حملات خود و تصرف شهر طرابلس به خوبی برنامه ریزی می‌کردند.

بغدادی درگیری نیروهایش با ارتش لبنان را بچگانه دانسته است.

این منابع اعلام کردند: همه سرکردگان عملیاتی داعش اخیراً نشستی را برگزار کردند که یکی از سرکردگان طرح “عقب کشاندن نیروها از شهر عین العرب سوریه و بسنده کردن به حفظ چند روستا برای تردد آزاد نیروها ” را پیشنهاد کرد .
منابع مذکور افزودند : احتمالاً این طرح تأیید شود هر چند برخی از سرکردگان عملیاتی داعش با آن مخالفند .

Admin بازدید : 226 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

فروردین ماه: هم اکنون همکاران و دوستانتان خیلی با شما مهربان و خوش برخورد هستند، گویی که شما در آستانه جنگ با واقعیت قرار دارید. خوشبختانه شما نیز نسبت به آنها دلسوز و با محبت هستید و بنابراین راحت تر می‌توانید این روزها را با افراد دیگر سپری کنید. فقط فراموش نکنید هرگز به آنها بیشتر از آن چیزی که در توانتان است قول ندهید و هیچ کس را ناامید نکنید.

اردیبهشت ماه: گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی ‌تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید– اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی ‌بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

خرداد ماه: امروز امکان دارید حرفی در مورد خاطرات ناراحت کننده خود بزنید و بعد از این کارتان پشیمان شوید. هرچقدر که به این کار ادامه دهید، باعث عصبانیت افراد دیگر نیز می‌شوید، بنابریان افکارتان را تحت کنترل خود در بیاورید. اگر شما خاطرات گذشته خود را یادآوری کنید می‌توانید به افراد دیگر هم آزار برسانید، پس نباید خودتان را در چنین شرایطی قرار دهید.

تیرماه: در حالیکه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فکر می‌کنید که می‌دانید به چه روشی کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که شما نیاز داشته باشید داشتن یک دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینکه وقتی کسی بهتان پیشنهاد کمک می‌کند، شما احساس پرانرژی بودن می‌کنید، ولی اعتراف کردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول کردن حمایت دیگران بهتان کمک کند.

مرداد ماه: در روزهای دیگر اگر دوست صمیمی و یا خواهر و یا برادرتان در مورد ناراحتی‌ها قدیمی حرفی بزند به نحوی که آن را بی ضرر و بی اهیمت جلوه دهد، شما می‌توانید خیلی راحت در مورد آن گفتگو کنید. اما امروز این کار می‌تواند خاطرات دردناک گذشته و یا آرزوهایی که از آنها ترسیده‌اید را زنده کند. به هر حال کلید رسیدن به خوشبختی این است که بتوانید مرز بین حال و گذشته را بشناسید. رویدادهایی که هم اکنون رخ می‌دهد شبیه به اتفاقاتی که در گذشته روی داده نیست.

شهریور: اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دو دل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می‌کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

مهر ماه: امروز شما وقتی که احساس ضعف و آسیب پذیری می‌کنید، سعی می‌کنید بیشتر از قبل همکاری و روابط خود را با افراد دیگر حفظ کرده و محبت‌های آنها راجبران کنید. اما باوجودی که ماه در نشانه تان قرار دارد این استراژی کارساز نخواهد بود و همچنین با توجه به این که ونوس و نپتون نیز به این چرخه اضافه شده‌اند، بهتر است به معنویات بیشتر از مسائل شخصی توجه کنید.

آبان ماه: حفظ کردن و مخفی کردن احساست چیزی جدیدی نیست، اما شما امروز شاید بتوانید با ارائه دلیل راز داری و مخفی کاری خود را منطقی نشان بدهید. به جای اینکه با فاش کردن احساسات‌تان به افراد دیگر ازاد برسانید، ترجیح می‌دهید از آنها بخواهید که نقاط ضعف خود را بیان کنند. هم اکنون گوش کردن از حرف زدن آسان تر است، مگر اینکه با یک دوست قابل اطمینان باشید. اما در این مورد هم مواظب باشید زیاد حرف نزنید.

آذر ماه: خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی‌شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

دی ماه: امروز زیاد دوست ندارید با وظایف و مسئولیت‌های خود روبرو شوید، اما نمی‌توانید به راحتی هم از کنارشان بگذرید. اگر بخواهید برای فردا مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید، نیاز به وقت بیشتری دارید، بنابراین این کار را بهتان توصیه نمی‌کنیم چرا که ممکن است از عهده اش برنیایید. درعوض تا جایی که می‌توانید کارهایی که قبلاً در دست گرفته‌اید را تمام کنید تا وقت برای تفریح کردن هم داشته باشید.

بهمن ماه: شما امروز به سختی برای خود برنامه‌ریزی کرده‌اید، تاحدی که اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور کامل به هم می‌ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فکر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها کنید. پس فرصت را از دست ندهید؛ وگرنه خیلی دیر می‌شود. شما می‌توانید به ناامیدی‌هایتان خاتمه دهید. تا موقعی که به تقویم و برنامه‌ ریزی‌های خود توجه نمی‌کنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.

اسفند ماه: حالا که ونوس زیبا با نپتون رویایی در خطی مستقیم قرار می‌گیرد بهترین هدیه‌ای که می‌توایند به خودتان بدهید، زمانی برای خیال پردازی کردن است. این تقابل شما را ازمسئولیت‌های روزانه دورکرده و به دنیایی می‌کشاند که می‌توانید در مورد هر چیزی خیال پردازی کنید. به جای اینکه سعی کنید به خاطر سازنده بودن خود را تحت فشار قرار دهید، خودتان را در این سفر جادویی معنوی قرار بدهید.

Admin بازدید : 148 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

زیاد طول نکشید که پسر خجالتی دیروز، کلاهبردار حرفه‌ای شده بود،‌کسی که دیروز در جواب دختران را فقط با سر تکان دادن می‌داد،‌ امروز با چرب زبانی دل آنان را به دست می‌آورد و دست به کلاهبرداری می‌زد.

..

:حمید جوانی است 27 ساله با ظاهری مرتب و آراسته . لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارد و از اینکه کلانتری دارای واحد مشاوره و مددکاری است شگفت زده شده و به قول خودش حالا که همه چیز لو رفته،دوست دارد تحلیل روانشناختی اش را بنویسند تا عبرتی برای دیگران شود.داستان زندگیزاش را به نقل از خودش بخوانید:

دانشجوی ترم سوم مترجمی زبان انگلیسی بودم،عاشق رشته ام بودم و دوست داشتم در رشته ام پیشرفت کنم. سرم گرم مطالعه و یادگیری بودم و از حوادث جاری و رایج در دانشگاه بی خبر بودم . فقط متوجه شده بودم که یکی از همکلاسی های دخترم به بهانه های مختلف می خواهد به من نزدیک شود.

وقت برای تلف کردن نداشتم و او را بدون رو دربایسی جواب می کردم.اما او انگار دست بردار نبود.وقت آزمون پایان ترم بود و خودم را برای آزمون آماده می کردم.گوشی تلفنم زنگ خورد .شماره برایم ناشناس بود آن را بدون جواب گذاشتم اما او دست بردار نبود .وقتی جواب دادم خودش بود و با التماس از من جزوه خواست.

نمی دانم چرا ولی شاید برای اینکه از دستش خلاص شوم قول دادم جزوه را به وی برسانم . با هم قرار گذاشتیم؛ وقتی دیدمش سوار بر خودروی بسیار گرانی بود و سر وضعش با وقتی که دانشگاه می آمد کلی فرق داشت.جزوه را که به وی دادم کلی تشکر کرد و اصرار کرد که باید مرا تا خوابگاه برساند. از سر کنجکاوی قبول کردم ، برای کسی مثل من که تا به حال با هیچ دختری هم کلام نشده بودم خیلی سخت بود .

در طول مسیر فقط او صحبت می کرد و من با حرکات سر تایید می کردم. بعد از آن روز هرازگاهی به من پیامک می داد. یک روز که خانواده ام برای دیدنم آمده بودند از استاد معذرت خواهی کردم که زودتر بروم. وقتی از کلاس بیرون آمد پیام داد که می تواند خانواده ام را به خانه خواهرش ببرد که مسافرت هستند.حسابی وسوسه شدم اما خجالت کشیدم و قبول نکردم.اما او به دنبالم آمده بود و خودش را به خانواده ام معرفی کرد و ضمن تعریف زیاد از من از آنها خواست به خانه خواهرش بروند.خانواده من هم بدتر از خودم خجالتی بودند.

بالاخره قبول کردند. راستش دیگر حسابی درگیرش شده بودم فقط نمی توانستم ارتباط برقرار کنم. کم کم ارتباطمان زیاد شد تا حدی که برای دیدنش لحظه شماری می کردم...

ترم آخر بودیم و خودم را برای آزمون ارشد آماده می کردم. اما راستش حواسم زیاد به درس نبود .دوست داشتم از او خواستگاری کنم و قال قضیه را بکنم. ولی نمی توانستم تا اینکه خودش زنگ زد و با گریه گفت که برایش خواستگار آمده وخانواده اش اصرار دارند وی جواب مثبت بدهد.

حالم خیلی بد شد. دلم را به دریا زدم و گفتم تکلیف دل من چه می شود؟ همین یک جمله راکه گفتم تلفن را قطع کردم ،می ترسیدم . اما او دوباره زنگ زد و گفت حالا که از تو مطمئن شده ام به جنگ خانواده ام می روم.

بعد از مدتی به خواستگاری اش رفتم . پدرش می گفت که تو در حال حاضر هیچی نداری اما من دخترم را به امید آینده درخشان تو می دهم.

عقد ساده ای گرفتیم و لحظه های شیرین زندگی مان شکل گرفت...او خیلی دختر خوبی بود و من در کنارش احساس خوشبختی می کردم تا آن شب لعنتی ...نیمه های شب بود و من مشغول ترجمه بودم تا اینکه پیام برایم آمد. شماره ناشناس بود و برایم ویدیویی فرستاده بود..بازش کردم.خداااای من باورم نمی شد ...

دوباره سه باره صدبار نگاه کردم ..فیلمی بود مبتذل از کسی که همه چیزم بود...مانده بودم.شماره اش را گرفتم قبل از اینکه زنگ بخورد قطع کردم. رفتم سراغ یخچال و هر چه قرص بود همه را خوردم، خودم را به اتاق رساندم .گوشیم را قفل کردم و دراز کشیدم و منتظر مرگ شدم.

وقتی به هوش آمدم در بیمارستان بودم . او بالای سرم بود..هر چه گریه کرد هیچ حرفی نزدم . فقط از دوستم خواستم گوشی تلفنم را به بیمارستان بیاورد. گوشی را به او دادم . گفتم رمزش را که میدانی کلیپی داخل آن است نگاه کن. گوشی هم برای خودت... با تعجب گوشی را گرفت و برایم توضیح داد که همان خواستگارش بوده که به خاطر من جوابش کرده ..قبل از دانشگاه با او ارتباط داشته و...

برایم بی معنا بود. گفتم این راز بین من و تو می ماند فقط به این شرط که بی سرو صدا از هم جدا شویم. قبول کرد. طلاق گرفتیم.

من ماندم و کوهی از سوال : چرا؟ کم کم سیگاری شدم..قلیان می کشیدم و روز و شبم به بطالت می گذشت.
بی خیال دانشگاه شدم . اتاقی اجاره کردم و مشغول کار ترجمه شدم ...بعضی وقتها به شدت حوصله ام سر می رفت، احساس تنهایی می کردم ..تا اینکه یکبار که برای دانشجویی دختر که کار ترجمه می کردم پیامک اشتباهی فرستادم او که شماره مرا نداشت انگار بدش نمی‌آمد با من ناشناس کل کل کند.

چند پیامک که دادم به نظرم کار جالبی آمد..ادامه دادم . بعد از آن شماره‌های دیگری را هم گرفتم ...این قضیه ادامه داشت وقتی به خودم آمدم دیدم یک مزاحم تلفنی شده‌ام که به راحتی در دل قربانیانم جا می گرفتم و آنها چنان وابسته ام می شدند که برایم کارت شارژ ، پول و . . . می‌فرستادند، حتی عده‌ای از آنان را می‌توانستم برای ایجاد رابطه فریب دهم، آن هم تنها با شگرد خواستگاری کردن. می‌خواستم انتقام دوران زندگی‌ام را بگیرم ولی قبلش با شکایت 5 تن از کسانی که از آنان در قالب خواستگار کلاهبرداری کرده بودم دستگیر شدم.

زیاد طول نکشید که پسر خجالتی دیروز، کلاهبردار حرفه‌ای شده بود،‌کسی که دیروز در جواب دختران را فقط با سر تکان دادن می‌داد،‌ امروز با چرب زبانی دل آنان را به دست می‌آورد و دست به کلاهبرداری می‌زد، البته حمید می‌گفت؛ دخترانی که به راحتی با پسران صحبت می‌کنند، خیانتکارند و حقشان است که از آنان کلاهبرداری شود.

Admin بازدید : 85 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

پس از قرار گرفتن داعش در صدرتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار جهان و مشهور شدن این گروه یک شرکت شکلات سازی هم نام با این گروه در بلژیک مجبور به تغییر نام شد. شرکت مشهور شکلات سازی بلژیکی پس از آنکه ۹۱ سال با نام ISIS به فعالیت پرداخته است به دلیل یکسانی با نام لاتین گروه تروریستی داعش تغییر نام داد.

مدیر این شرکت اعلام کرد که پس از قرار گرفتن داعش در صدرتایباد اس ام اس| عکس بازیگر |تفریحی| اخبار جهان و مشهور شدن این گروه در زبان انگلیسی با نام اختصاری ISIS این شرکت با کاهش شدید فروش محصولات خود مواجه شده است و با توجه به این مساله مجبور به تغییر نام خود شده است.

این شرکت اعلام کرده که نام ISIS رابه دلیل نام نقل‌های بادامی و ورقه‌های کاکائو به همین نام برای فروشگاه خود انتخاب کرده بود.

گرفتاری‌ که داعش برای یک شرکت شکلات سازی درست کرد+عکس

داعش در زبان انگلیسی با نام اختصار ISIS شناخته می‌شود و این شرکت مشهور شکلات سازی بلژیک را که سالانه ۵ هزار تن شکلات تولید می‌کند را مجبور به تغییر نام و برند ۹۱ ساله خود کرده است...خخ

منبع:ابنا

Admin بازدید : 101 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

در ابتدای این مراسم اشکان خطیبی که اجرای این برنامه را بر عهده داشت گفت: این روزها خشونت در شهرها باعث دلخوری همه ما شده است، اما یک دلخوری دیگر هم هست که ما را نگران می کند. جهان امروز با بحران انرژی و بحران آب روبروست و این بحران‌ها بسیار جدی است. ما مردم خوبی هستیم که به صدای شرشر آب علاقه داریم و این جشنواره در واقع رویدادی است که گزارش نگرانی بحران آب را به ما یادآور می شود.ت

قدردانی شهاب مرادی از فردوسی پور و رامبد جوان(+تصاویر)

قدردانی شهاب مرادی از فردوسی پور و رامبد جوان(+تصاویر)

قدردانی شهاب مرادی از فردوسی پور و رامبد جوان(+تصاویر)

قدردانی شهاب مرادی از فردوسی پور و رامبد جوان(+تصاویر)

قدردانی شهاب مرادی از فردوسی پور و رامبد جوان(+تصاویر)

در ادامه یک ویدئو از عادل فردوسی پور مجری برنامه «۹۰» پخش شد که به صورت خودجوش در برنامه های خود از بحران آب صحبت کرده است.

شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تندیس این جشنواره را به عادل فردوسی پور اهدا کرد. فردوسی پور در هنگام دریافت این جایزه گفت: کاری که من در برنامه خود برای بحران آب انجام دادم یک حرکت خودجوش بود و از همه به خاطر اینکه این حرکت را دیدند تشکر می کنم. امیدوارم دست به دست هم دهیم تا بحران آب از بین برود. .

تعداد صفحات : 201

درباره ما
تایباد اس ام اس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت بیشتر از چه مطالبی خوشتان می اید..؟
    پیوندهای روزانه
    امكانات سايت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2002
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 788
  • بازدید ماه : 2,109
  • بازدید سال : 16,650
  • بازدید کلی : 1,510,538
  • کدهای اختصاصی
    دانلود تولبار سایت تفریحی
    Get our toolbar!
    برای اطلاع از بروز رسانی سایت
    و داشتن بروز ترین عکس های بازیگران و انواع مطالب خواندنی و..
    بر روی نوار ابزار خود تولبار سایت رانصب کنید..